Online

Pašreiz BMWPower skatās 243 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E34 (1987-1996)

Tēma: Viss par TDS

AutorsZiņojums
Instigater
11. Aug 2013, 14:07 #161

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Pieslēdz pie kompja, tad tas būs pats ātrākais variants saprast, kas par lietu.
PS. Kuru no tām visām trubiņām izmazgāji? Ja to, kuru visvieglāk pamanīt, tad zini, ka tā nebija īstā. Vajag to, kas iet no ieplūdes kolektora apakšas uz spiediena devēju, kas pieskrūvēts pie amortizatora atbalsta statnes. Man negāja tad, kad eļļa tur bija sakrājusies un no rītiem vēl auksta, bet, kad tā labāk iegriezu, tā to korķi uzkustina un aiziet. Tagad EGR noglušīts un kvēpi/eļļa un citas muiņas nesit ciet ieplūdes kolektoru.
Offline
Nello
18. Aug 2013, 23:47 #162

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2521

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...

Vaardu sakot,mans TDS arii saak nikkoties.... Ssodien piesskkiilu,lai vnk padarbojaas palaadee akki,jo peedeejaa laikaa neesu braucis ar vinnu..peec kaadas pus h saaka spllaudiities un nevienmeeriigi straadaat,kameer noslaapa..degviela bakaa nebij daudz,bet taakaa pie filtra ir caurspiidiiga trubinna tad redzeeju ka taa ir pilna... Vopssem palika bez dziiviibas paziimeem...taa kaadu stundu neaiztiku.. Drossiibai ieleeju degvielu,nekaa tad izraveeju baakas suukni,ssameejais npumpee,pirmaa doma "te nu bij restaureetais suuknis" ,taalaak iedomaajos par drossinaataaju,kkaadu atradu motortelpaa 5to no labaas puses izsistu,samainiiju saliku baakas suukni apakall ar domu,vot idiots,uzreiz nedadomaajos par drossinaataaju...piesskkiilaas pat bez ilgas zaaggeessanas,bet kkaa bik kliboja,nodomaaju,ka saakssu braukaat buus ok,es prieciigs ka tik maza taa beeda,bet nikuja,ssameejais uzsila saaka klibot un akal noslaapa bez jebkaadaam paziimeem uz piesskkilssanos...drossinaataajs ssoreiz vesals...taa man ssodiena beidzaas... Par baakas suukni,ir taa ka nav gluzzi paarlieciibas,ka vinnss straadaa kaa vajag,bet straadaa! Kaadam ir kaada ideja,kur mekleet vainu? Otardien gribeejaas jau beidzot uz TA braukt a ssetev bauslis "Tev nebuus"
Offline
-Edm-
19. Aug 2013, 07:22 #163

Kopš: 19. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 18123

Braucu ar: fenšuj systems.LTR.

degvielas filtrs kad mainīts tas kurš motortelpā?

-----------------
Offline
Nello
19. Aug 2013, 09:16 #164

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2521

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...


19 Aug 2013, 07:22:23 -tihijs- rakstīja:
degvielas filtrs kad mainīts tas kurš motortelpā?

Nav mainiits,bet negribaas ticeet
,ka tur buus taa vaina..jo peec pirmaas reizesckadcnoslaapa,piesskkiilaas uz sitiena..
Peec noslaapssanas vispaar bez dziiviibas paziimem.

[ Šo ziņu laboja Nello, 19 Aug 2013, 09:19:09 ]

Offline
e36powers
19. Aug 2013, 09:46 #165

Kopš: 11. Dec 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 801

Braucu ar: 192hp

kur var normali nochipot m51?
Offline
Instigater
19. Aug 2013, 10:01 #166

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

M51 taču tik prasts, ka visi viņu vienādi nočipos.
Offline
arnijs_e39
19. Aug 2013, 11:44 #167

Kopš: 14. Sep 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 707

Braucu ar: LI-92 , AB-55

Varbūt, kāds var pastāstīt, e39 tdss līdz 160km/h viss ok, pēc tam it kā ierobežotājs ieslēgtos un ātrāk neiet, pedālis grīda, bet ātrumu vairs neceļ, kur varētu meklēt vainu ?
Offline
Nello
19. Aug 2013, 11:56 #168

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2521

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...


18 Aug 2013, 23:47:18 Nello rakstīja:
Vaardu sakot,mans TDS arii saak nikkoties.... Ssodien piesskkiilu,lai vnk padarbojaas palaadee akki,jo peedeejaa laikaa neesu braucis ar vinnu..peec kaadas pus h saaka spllaudiities un nevienmeeriigi straadaat,kameer noslaapa..degviela bakaa nebij daudz,bet taakaa pie filtra ir caurspiidiiga trubinna tad redzeeju ka taa ir pilna... Vopssem palika bez dziiviibas paziimeem...taa kaadu stundu neaiztiku.. Drossiibai ieleeju degvielu,nekaa tad izraveeju baakas suukni,ssameejais npumpee,pirmaa doma "te nu bij restaureetais suuknis" ,taalaak iedomaajos par drossinaataaju,kkaadu atradu motortelpaa 5to no labaas puses izsistu,samainiiju saliku baakas suukni apakall ar domu,vot idiots,uzreiz nedadomaajos par drossinaataaju...piesskkiilaas pat bez ilgas zaaggeessanas,bet kkaa bik kliboja,nodomaaju,ka saakssu braukaat buus ok,es prieciigs ka tik maza taa beeda,bet nikuja,ssameejais uzsila saaka klibot un akal noslaapa bez jebkaadaam paziimeem uz piesskkilssanos...drossinaataajs ssoreiz vesals...taa man ssodiena beidzaas... Par baakas suukni,ir taa ka nav gluzzi paarlieciibas,ka vinnss straadaa kaa vajag,bet straadaa! Kaadam ir kaada ideja,kur mekleet vainu? Otardien gribeejaas jau beidzot uz TA braukt a ssetev bauslis "Tev nebuus"

Diagnostika vareetu liidzeet?
Offline
Nello
19. Aug 2013, 15:38 #169

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2521

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...


19 Aug 2013, 11:56:02 Nello rakstīja:

18 Aug 2013, 23:47:18 Nello rakstīja:
Vaardu sakot,mans TDS arii saak nikkoties.... Ssodien piesskkiilu,lai vnk padarbojaas palaadee akki,jo peedeejaa laikaa neesu braucis ar vinnu..peec kaadas pus h saaka spllaudiities un nevienmeeriigi straadaat,kameer noslaapa..degviela bakaa nebij daudz,bet taakaa pie filtra ir caurspiidiiga trubinna tad redzeeju ka taa ir pilna... Vopssem palika bez dziiviibas paziimeem...taa kaadu stundu neaiztiku.. Drossiibai ieleeju degvielu,nekaa tad izraveeju baakas suukni,ssameejais npumpee,pirmaa doma "te nu bij restaureetais suuknis" ,taalaak iedomaajos par drossinaataaju,kkaadu atradu motortelpaa 5to no labaas puses izsistu,samainiiju saliku baakas suukni apakall ar domu,vot idiots,uzreiz nedadomaajos par drossinaataaju...piesskkiilaas pat bez ilgas zaaggeessanas,bet kkaa bik kliboja,nodomaaju,ka saakssu braukaat buus ok,es prieciigs ka tik maza taa beeda,bet nikuja,ssameejais uzsila saaka klibot un akal noslaapa bez jebkaadaam paziimeem uz piesskkilssanos...drossinaataajs ssoreiz vesals...taa man ssodiena beidzaas... Par baakas suukni,ir taa ka nav gluzzi paarlieciibas,ka vinnss straadaa kaa vajag,bet straadaa! Kaadam ir kaada ideja,kur mekleet vainu? Otardien gribeejaas jau beidzot uz TA braukt a ssetev bauslis "Tev nebuus"

Diagnostika vareetu liidzeet?

Ssodien auksts akal pieleca kaa vajag... Uzsilstot dzineejam,kas ir tas,kas atsleedz baakas suukni? Suuknim iedodot plusu vinnss straadaa,bet piesskkilt siltu taapat nevar?
Offline
LostTouch
25. Aug 2013, 14:31 #170

Kopš: 03. Jul 2011

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 450

Braucu ar: M-Pakotu E34 kūtiņu

Cik patīkama skaņa!

http://www.youtube.com/watch?v=FKp-PYpL0Hs
Offline
texas
25. Aug 2013, 17:50 #171

Kopš: 01. Jul 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 27

Braucu ar: autosu


Ssodien auksts akal pieleca kaa vajag... Uzsilstot dzineejam,kas ir tas,kas atsleedz baakas suukni? Suuknim iedodot plusu vinnss straadaa,bet piesskkilt siltu taapat nevar?

Sūknis darbojas aukstam, karstam dzinējam atslēdz temperatūras dačiks. Ēbrejā tirgo ķipa releju, kas ieslēdz sūkni arī karstam dzinējam.
Offline
Asch
25. Aug 2013, 18:34 #172

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4290

Braucu ar:

ka var parbaudit izpleshanas trauka korki?
Offline
Nello
25. Aug 2013, 18:54 #173

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2521

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...


25 Aug 2013, 17:50:31 texas rakstīja:

Ssodien auksts akal pieleca kaa vajag... Uzsilstot dzineejam,kas ir tas,kas atsleedz baakas suukni? Suuknim iedodot plusu vinnss straadaa,bet piesskkilt siltu taapat nevar?

Sūknis darbojas aukstam, karstam dzinējam atslēdz temperatūras dačiks. Ēbrejā tirgo ķipa releju, kas ieslēdz sūkni arī karstam dzinējam.

Kāds tad skaidrojums tam,ka izbeidzās bākas sūknis un paliku ceļmalā?
Offline
Driver
25. Aug 2013, 18:57 #174

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

gaisu taa malata tev ierauj sistema


-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
-INC-
25. Aug 2013, 19:18 #175

Kopš: 24. Dec 2003

Ziņojumi: 316

Braucu ar: MB G300TD


25 Aug 2013, 18:54:02 Nello rakstīja:

25 Aug 2013, 17:50:31 texas rakstīja:

Ssodien auksts akal pieleca kaa vajag... Uzsilstot dzineejam,kas ir tas,kas atsleedz baakas suukni? Suuknim iedodot plusu vinnss straadaa,bet piesskkilt siltu taapat nevar?

Sūknis darbojas aukstam, karstam dzinējam atslēdz temperatūras dačiks. Ēbrejā tirgo ķipa releju, kas ieslēdz sūkni arī karstam dzinējam.

Kāds tad skaidrojums tam,ka izbeidzās bākas sūknis un paliku ceļmalā?


Bākas sūknos TDSam strādā tikai:
a) Kad silst 1. cilindra kvēlsvece.
b) Kad ģenerators lādē.


Bākas sūknis NEIETEKMĒ silta TDSa iedarbināšanu.
Offline
Nello
25. Aug 2013, 19:46 #176

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2521

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...


25 Aug 2013, 19:18:20 -INC- rakstīja:

25 Aug 2013, 18:54:02 Nello rakstīja:

25 Aug 2013, 17:50:31 texas rakstīja:

Ssodien auksts akal pieleca kaa vajag... Uzsilstot dzineejam,kas ir tas,kas atsleedz baakas suukni? Suuknim iedodot plusu vinnss straadaa,bet piesskkilt siltu taapat nevar?

Sūknis darbojas aukstam, karstam dzinējam atslēdz temperatūras dačiks. Ēbrejā tirgo ķipa releju, kas ieslēdz sūkni arī karstam dzinējam.

Kāds tad skaidrojums tam,ka izbeidzās bākas sūknis un paliku ceļmalā?


Bākas sūknos TDSam strādā tikai:
a) Kad silst 1. cilindra kvēlsvece.
b) Kad ģenerators lādē.


Bākas sūknis NEIETEKMĒ silta TDSa iedarbināšanu.

Toreiz paņēmu atrestaurētu sūknīti,nomainīju un bez problēmām...
Inc,ceru ka tev tdsi vel nav noriebušies,taisos pamazām ciemos..
Offline
Huliits
25. Aug 2013, 20:04 #177

Kopš: 10. Jul 2008

Ziņojumi: 436

Braucu ar: e30

Lieta tada,man itka spiedienu pus ieksa 1,45bari,bet ir reizes kad spied pedali,bet vins neiet ta ka vjag,atlaid pedali un atkla iespied un tad aiziet.
Ta parasti ir kad brauc ar 5to parnesumu uz k'adi 90,vai ari ar pirmo parnesumu citreiz nepaker turbina,vismaz tada sajuta.
kas varetu but pie vainas,tas varetu but del ta ka pa lielu spiediens,vai man jaskatas tas spiediena daciks
Offline
Zigmars
25. Aug 2013, 22:36 #178

Kopš: 07. Mar 2007

Ziņojumi: 427

Braucu ar:


Inc,ceru ka tev tdsi vel nav noriebušies

Offline
Kaross
25. Aug 2013, 22:42 #179

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


25 Aug 2013, 20:04:01 Huliits rakstīja:
Lieta tada,man itka spiedienu pus ieksa 1,45bari,bet ir reizes kad spied pedali,bet vins neiet ta ka vjag,atlaid pedali un atkla iespied un tad aiziet.
Ta parasti ir kad brauc ar 5to parnesumu uz k'adi 90,vai ari ar pirmo parnesumu citreiz nepaker turbina,vismaz tada sajuta.
kas varetu but pie vainas,tas varetu but del ta ka pa lielu spiediens,vai man jaskatas tas spiediena daciks


nomainīsi pret citu spiediena "dačiku" un viņš sāks mazāk rādīt?
Spiediens ir vairāk nekā tas devējs var izmērīt. nav jau brīnums, ka tev viņš atslēdzas. Varbūt vispirms sataisi spiedienu.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
-INC-
25. Aug 2013, 23:04 #180

Kopš: 24. Dec 2003

Ziņojumi: 316

Braucu ar: MB G300TD


25 Aug 2013, 19:46:14 Nello rakstīja:

25 Aug 2013, 19:18:20 -INC- rakstīja:

25 Aug 2013, 18:54:02 Nello rakstīja:

25 Aug 2013, 17:50:31 texas rakstīja:

Ssodien auksts akal pieleca kaa vajag... Uzsilstot dzineejam,kas ir tas,kas atsleedz baakas suukni? Suuknim iedodot plusu vinnss straadaa,bet piesskkilt siltu taapat nevar?

Sūknis darbojas aukstam, karstam dzinējam atslēdz temperatūras dačiks. Ēbrejā tirgo ķipa releju, kas ieslēdz sūkni arī karstam dzinējam.

Kāds tad skaidrojums tam,ka izbeidzās bākas sūknis un paliku ceļmalā?


Bākas sūknos TDSam strādā tikai:
a) Kad silst 1. cilindra kvēlsvece.
b) Kad ģenerators lādē.


Bākas sūknis NEIETEKMĒ silta TDSa iedarbināšanu.

Toreiz paņēmu atrestaurētu sūknīti,nomainīju un bez problēmām...
Inc,ceru ka tev tdsi vel nav noriebušies,taisos pamazām ciemos..


Ir taču starpība starp "palikt ceļmalā" un "nelec silts TDS"

Bākas sūknis TDSam ir nepieciešams tikai lai lielā slodzē un augstos apgriezienos nepietrūktu degvielas.

Nestrādājot bākas sūknim DASam ir vieglāk piesūkt gaisu caur bākas sūkņa atgaisošanas urbumu (ja bākā ir mazāk par 15...25l degvielas) vai neblīviem degvielas cauruļu savienojumiem nekā caur beigto degvielas sūkni ar kurkuļiem pilno sietu.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo