Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 186 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E90/E91/E92/E93 (2005-...)

Tēma: Par un ap 3. sēriju F30

AutorsZiņojums
Czars
19. Jan 2016, 20:45 #161

Kopš: 13. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14367

Braucu ar: 3 sek līdz 100

Protams - paldies. tirgū tikai daži bendzīni...

2.0d ir 163hp un 184hp - vienkāršā tautas valodā ir zināms no kura izvairīties? (kā tas bija ar e46 2.0d dzinējiem 1tips labs, otrs tips problēmas) ?
Offline
6500
19. Jan 2016, 22:00 #162

Kopš: 19. Feb 2007

Ziņojumi: 15715

Braucu ar:


19 Jan 2016, 21:09:06 riddler rakstīja:
tie auto vel ir paaraak jauni lai vareetu ko taadu spriest (visdriizaak)



11 Jan 2016, 11:09:28 6500 rakstīja:
BMW F22 220i 135kw/184hp
Dzinejs,karba,ritosa,interjera dalas utt...sikak PM






Dzinejs,karba deres E84 x1 2.0i, F25 x3, F30 320i, F34 320i, F10 520i, E89 z4 2.0i




-----------------
www.hgkracing.com
Offline
Czars
19. Jan 2016, 22:06 #163

Kopš: 13. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14367

Braucu ar: 3 sek līdz 100

uzticams dzinējs dinamiskam braucējam ?
Offline
6500
19. Jan 2016, 22:11 #164

Kopš: 19. Feb 2007

Ziņojumi: 15715

Braucu ar:

7l videjais...jauda vienada ar dizeli...katrs pats izlemj ko grib...dizeli vai benzinu

-----------------
www.hgkracing.com
Offline
ozo
20. Jan 2016, 01:09 #165

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 18911

Braucu ar: Braucu ar


19 Jan 2016, 20:45:10 Czars rakstīja:
Protams - paldies. tirgū tikai daži bendzīni...

2.0d ir 163hp un 184hp - vienkāršā tautas valodā ir zināms no kura izvairīties? (kā tas bija ar e46 2.0d dzinējiem 1tips labs, otrs tips problēmas) ?



Kā reiz, uz vasaru sev gribu F30 320d. Tiesa gan es gribu ar M-performance paku utt, apmēram šādu:

Tādu kā B_R tikai lētāku
Šobrīd cik esmu secinājis, ar labu aprīkojumu par labu cenu atrast ļoti grūti. Parasti viņi ir ar lupatas salonu, pat bez xenoniem, mazo navi utt, manuālo kārbu kā sugu neizskatu, tāpat kā benzīna dzinējus, jo otrreizējais tirgus = 0.
Cik esmu runājis ar BM auto paziņām, neviens neiesaka izvēlēties benzīna dzinējus, vairāk problēmu.
Ir iespējami arī 316d un 318d, man šķiet pat 320d ir dažas versijas, kaut arī tie visi ir viena tipa dzinēji ar 4cil.
Es gan nezinu kā būs no F11 pārsēsties uz F30, jo izmēros starpība ir jūtama.
Latvijā cik skatos, vispār nekā pratiga nav.

[ Šo ziņu laboja ozo, 20 Jan 2016, 01:10:52 ]

Offline
Czars
20. Jan 2016, 08:12 #166

Kopš: 13. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14367

Braucu ar: 3 sek līdz 100



Divaini, ka bendzina dzinejs ar vairak problemam, ka diesel.
Mani savukart baida, mazlitrāžas dīzelis 2.0d, pietam ja vēl pie manis nonāk kā otrās līdz 4 rokās...

Bet globāli labāk stājas vissi uz dieseli, ir zināms, kam japievērš max uzmanība ? Tapat kā f10 grabošai ķēdei? Parejais ir passaprotami (elektro testi, obd , diagnostika...)

Ja tie drebes saloni :kapeikpishana: nu ka var tadu komplektacijaa uzsustit drausmas.

[ Šo ziņu laboja Czars, 20 Jan 2016, 08:13:48 ]

Offline
Black_russian
20. Jan 2016, 08:25 #167

Kopš: 11. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 4469

Braucu ar: BMW


20 Jan 2016, 01:09:11 ozo rakstīja:

19 Jan 2016, 20:45:10 Czars rakstīja:
Protams - paldies. tirgū tikai daži bendzīni...

2.0d ir 163hp un 184hp - vienkāršā tautas valodā ir zināms no kura izvairīties? (kā tas bija ar e46 2.0d dzinējiem 1tips labs, otrs tips problēmas) ?



Kā reiz, uz vasaru sev gribu F30 320d. Tiesa gan es gribu ar M-performance paku utt, apmēram šādu:

Tādu kā B_R tikai lētāku
Šobrīd cik esmu secinājis, ar labu aprīkojumu par labu cenu atrast ļoti grūti. Parasti viņi ir ar lupatas salonu, pat bez xenoniem, mazo navi utt, manuālo kārbu kā sugu neizskatu, tāpat kā benzīna dzinējus, jo otrreizējais tirgus = 0.
Cik esmu runājis ar BM auto paziņām, neviens neiesaka izvēlēties benzīna dzinējus, vairāk problēmu.
Ir iespējami arī 316d un 318d, man šķiet pat 320d ir dažas versijas, kaut arī tie visi ir viena tipa dzinēji ar 4cil.
Es gan nezinu kā būs no F11 pārsēsties uz F30, jo izmēros starpība ir jūtama.
Latvijā cik skatos, vispār nekā pratiga nav.


Neko lābu neatradis, un pie tam vel oriģinalu Performance točna ne. viņš maksas ļoti dargi Vacija.

Tikai ja liktais, bet tas ari ir ļoti dargs pasakums.

Ka ari jaatceras par NBT!
Ar audio sistemam viņiem ļoti slikti, ļoti rēti kad stāv Harman Kardon.

Piemeram manam Head up ir, kas ir noteikti super.

Bet 320d ir ka ir.

Ja ņemt tad 330d ar 258zs
Offline
jancuksz
20. Jan 2016, 08:35 #168

Kopš: 09. May 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 1687

Braucu ar: ziemas miskasti visu gadu

Jup, viņiem cenas nereāli atšķiras, var dabūt pliku 316d ar getz salonu pa 13k vai arī bez maz sky is the limit par mazlietotām pilnām mašīnām gandrīz jaunu cenā.
Offline
Czars
20. Jan 2016, 08:57 #169

Kopš: 13. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14367

Braucu ar: 3 sek līdz 100

Piemeram! Sis aparats ir ar cic - https://m.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/320/degxg.html pareizi?
Offline
Black_russian
20. Jan 2016, 08:58 #170

Kopš: 11. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 4469

Braucu ar: BMW


20 Jan 2016, 08:57:27 Czars rakstīja:
Piemeram! Sis aparats ir ar cic - https://m.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/320/degxg.html pareizi?


Ja parasta liela CIC navigacija

p.s. 30k par 320d pus pliku???

Man cena ir zemak neka šitam!!!!!


36k ar pvn , tas ir 29750eur

parejais aizet priekšnodokli un ja sia nav paradu vid atgriezis lidz 80% atpakaļ!

[ Šo ziņu laboja Black_russian, 20 Jan 2016, 09:01:25 ]

Offline
RaL
20. Jan 2016, 09:03 #171

Kopš: 23. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3571

Braucu ar: kruīzu

Esmu nedaudz pasekojis līdz f30 tirgum mobile.de.

pliki, jā ir jau no 13k, daudz maz normāli aprīkoti no 17k (ar vismaz 150k nobraukumu), ar M-paku no ~23k. Pa lielam visi ir 320d, ar atsevišķiem izņēmumiem, kam ir mazāks motors vai benzīns. Benzīni pārsvarā ir ar mazāku nobraukumu par tām cenām un, ja vēlies normāli aprīkotu vai kādu konkrētu krāsu, tad ir jāgaida, kad kāds parādīsies, jo vienkārši nav izvēles.

Pa 30k jau var dabūt pilnu pilnos ar m-paku un ar gandrīz jebkuru motoru (izņemot 3.5).


Varbūt kāds zina, kāda konstrukcija tiem benzīnniekiem? Vai nav tāda pati, kā 4.4. biturbo motoriem, kas nāk f01 un x6, kuriem pie 100k km remonts uz pāris tūkstošiem?

p.s. Ja pareizi esmu sapratis uzpariktes, tad cic ir tāds kā Czar ieliktais ar mazu grozāmo, bet NBT ir ar lielu grozāmo (kuram tā poga ir arī touch screen).

[ Šo ziņu laboja raivis88, 20 Jan 2016, 09:05:28 ]

Offline
jancuksz
20. Jan 2016, 09:07 #172

Kopš: 09. May 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 1687

Braucu ar: ziemas miskasti visu gadu

ar mpaku arī cik redzēts mēdz būt gana tukši
Offline
Czars
20. Jan 2016, 09:16 #173

Kopš: 13. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14367

Braucu ar: 3 sek līdz 100

Cik es sapratu cic navi gui(graphic user interface) ir ar sarkanu outline, bet nbt jau ar 3d grafikām n'shit. Jo reti kur redzu sludinajumos, kur atzimetu cic vai nbt.

2.0d ar 163 zirgiem bus tas dynamic efficient modelis vienmer? Vinam ir kkadas baterijas vai bremžu enerģijas reģenerācija ? Uz kāda principa viņš ir ekonomiskāks?

Labojums:
PS. N47 diesel dzineji lidz 2009 gadam bija ar swirl flap problemu ja pareizi saprotu.
Bet Timing chain problema N47 (2.0d dzinejiem) lidz 2011 gada martam.

[ Šo ziņu laboja Czars, 20 Jan 2016, 09:20:04 ]

Offline
Black_russian
20. Jan 2016, 09:18 #174

Kopš: 11. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 4469

Braucu ar: BMW


20 Jan 2016, 09:03:20 raivis88 rakstīja:
Esmu nedaudz pasekojis līdz f30 tirgum mobile.de.

pliki, jā ir jau no 13k, daudz maz normāli aprīkoti no 17k (ar vismaz 150k nobraukumu), ar M-paku no ~23k. Pa lielam visi ir 320d, ar atsevišķiem izņēmumiem, kam ir mazāks motors vai benzīns. Benzīni pārsvarā ir ar mazāku nobraukumu par tām cenām un, ja vēlies normāli aprīkotu vai kādu konkrētu krāsu, tad ir jāgaida, kad kāds parādīsies, jo vienkārši nav izvēles.

Pa 30k jau var dabūt pilnu pilnos ar m-paku un ar gandrīz jebkuru motoru (izņemot 3.5).


Varbūt kāds zina, kāda konstrukcija tiem benzīnniekiem? Vai nav tāda pati, kā 4.4. biturbo motoriem, kas nāk f01 un x6, kuriem pie 100k km remonts uz pāris tūkstošiem?

p.s. Ja pareizi esmu sapratis uzpariktes, tad cic ir tāds kā Czar ieliktais ar mazu grozāmo, bet NBT ir ar lielu grozāmo (kuram tā poga ir arī touch screen).


nekas tur nebus pilns par tiem 30k

Nebus ta ka bus Harman un t.t.

piemeram pat manam, Performance lupa , nasis un spoileris maksa ap 500eur , bremzes 2500eur , NBT ap 1000eur

to visu jarekina klat. ja runa vispar iet par 330d
Offline
RaL
20. Jan 2016, 09:34 #175

Kopš: 23. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3571

Braucu ar: kruīzu

Nu kā skatās uz to pilnumu

Protams voll, voll nav, bet daudz maz ok:
pa 27k

Kaut kas no performance pakas arī ir pa 31.5k

tas tā uz ātro. Bet atceros, ka nesen bija arī 330d pa 30k ar stūres apsildi, nbt, visām pogām kreisajā pusē, harman kardon, head up, pilno ādu, sānu un atpakaļskata kamerām utt.

Protams, tādi auto visu laiku nav pārdošanā un arī ļoti ilgi nestāv, bet ik pa laikam kāds izpeld.

Performance paka gan ir ekstra, kas pat skatoties pilnā cenu spektrā ir ļoti retos gadījumos atrodama, jo tādu auto vienkārši nav pārdošanā

[ Šo ziņu laboja raivis88, 20 Jan 2016, 09:37:19 ]

Offline
ozo
20. Jan 2016, 09:40 #176

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 18911

Braucu ar: Braucu ar

Es pat neceru atrast F30 ar performance paku OEM. To likšu pats, piemetu ~2000Eur, protams, neskaitot bremzes utt. Czar, ja tu skaties puspliku F30 par 30 pakām, tad labāk brauc pie B_R un skaties 335d, diez vai ko labāku atradīsi.
Offline
Black_russian
20. Jan 2016, 09:51 #177

Kopš: 11. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 4469

Braucu ar: BMW


20 Jan 2016, 09:34:09 raivis88 rakstīja:
Nu kā skatās uz to pilnumu

Protams voll, voll nav, bet daudz maz ok:
pa 27k

Kaut kas no performance pakas arī ir pa 31.5k

tas tā uz ātro. Bet atceros, ka nesen bija arī 330d pa 30k ar stūres apsildi, nbt, visām pogām kreisajā pusē, harman kardon, head up, pilno ādu, sānu un atpakaļskata kamerām utt.

Protams, tādi auto visu laiku nav pārdošanā un arī ļoti ilgi nestāv, bet ik pa laikam kāds izpeld.

Performance paka gan ir ekstra, kas pat skatoties pilnā cenu spektrā ir ļoti retos gadījumos atrodama, jo tādu auto vienkārši nav pārdošanā


NO performance ir tikai uzlime kura ebay maksa 30eur
Offline
Black_russian
20. Jan 2016, 09:52 #178

Kopš: 11. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 4469

Braucu ar: BMW


20 Jan 2016, 09:40:34 ozo rakstīja:
Es pat neceru atrast F30 ar performance paku OEM. To likšu pats, piemetu ~2000Eur, protams, neskaitot bremzes utt. Czar, ja tu skaties puspliku F30 par 30 pakām, tad labāk brauc pie B_R un skaties 335d, diez vai ko labāku atradīsi.


Bremzes ~ 2500eur
Chips - 350eur
NBT - 1000eur

Offline
protams
20. Jan 2016, 10:19 #179

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5646

Braucu ar: null ziiben

ozo, pēc F10, kad iekāpsi F30, tad salons liksies kā no E30
Esmu izbraukājies ar visādiem un secinu, ka BMW salonu ziņā sākas no 5er.
Un nafig 320d vajag Perform. bremzes
Pa manam apskatāms vel ir 3GT, kur vietas aizmugurē tikpat cik 7er longā.
p.s. par kādu grabošu F10 ķēdi czars runā

[ Šo ziņu laboja protams, 20 Jan 2016, 10:25:13 ]



-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
Czars
20. Jan 2016, 10:28 #180

Kopš: 13. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14367

Braucu ar: 3 sek līdz 100


20 Jan 2016, 09:40:34 ozo rakstīja:
Czar, ja tu skaties puspliku F30 par 30 pakām, tad labāk brauc pie B_R un skaties 335d, diez vai ko labāku atradīsi.

Taisnošos, es to pliko pa 30k€ iemetu kā labāko piemēru ar cic navi.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo