Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 124 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Auto servisi un apkopes vietas

Tēma: Pretkorozijas apstrāde

AutorsZiņojums
Chainsaw
14. Nov 2024, 22:40 #161

Kopš: 28. Oct 2006

Ziņojumi: 6497

Braucu ar: trimmeri

Ir jābūt absolūtam loham, lai jaunu auto dotu tādiem autospeci utt kur strādā kkādi pašpasludināti meistari(labākajā gadijuma neizdevušies koledžas studenti) manā skatijumā tas ir tas pats kas sists, jo ar likām rokām remontēts, jaukts ir tik pat liela pakaļa
Jauns toyo būtu arī jāpūš, tur pliks metāls visur skan kā ar skādeni brauktu, bet nekad nedotu kaut kādiem smermiķeļiem tur kaut ko jaukt
Offline
Mizx
14. Nov 2024, 23:08 #162

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6199

Braucu ar:


14 Nov 2024, 22:40:20 @Chainsaw rakstīja:
Ir jābūt absolūtam loham, lai jaunu auto dotu tādiem autospeci utt kur strādā kkādi pašpasludināti meistari(labākajā gadijuma neizdevušies koledžas studenti) manā skatijumā tas ir tas pats kas sists, jo ar likām rokām remontēts, jaukts ir tik pat liela pakaļa
Jauns toyo būtu arī jāpūš, tur pliks metāls visur skan kā ar skādeni brauktu, bet nekad nedotu kaut kādiem smermiķeļiem tur kaut ko jaukt
Laikam neesi informēts, ka viņiem ir ļauts jaukt, apstrādāt un salikt atpakaļ jaunas automašīnas saglabājot ražotāja garantiju. Tomēr 20+ gadus nozarē, atšķirībā no vairuma konkurentu. Tā ka komentārs nevietā, tas nav Vasja garāžā uz savu galvu kaut ko uzņēmies.
Offline
josi
15. Nov 2024, 07:45 #163

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3104

Braucu ar: Puf-puf


14 Nov 2024, 23:08:20 @Mizx rakstīja:
Laikam neesi informēts, ka viņiem ir ļauts jaukt, apstrādāt un salikt atpakaļ jaunas automašīnas saglabājot ražotāja garantiju. Tomēr 20+ gadus nozarē, atšķirībā no vairuma konkurentu. Tā ka komentārs nevietā, tas nav Vasja garāžā uz savu galvu kaut ko uzņēmies.

Kāda vēl ražotāja garantija, labākā gadījumā vietēja dīlera mutisks solījums. Vari stāstīt, ko gribi, bet neticu, ka jaunam BMW viņi katru skrūvīti apakšā pievilks tieši tā, kā rakstīts iekš TIS.
Online
kexxx
15. Nov 2024, 08:17 #164

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12299

Braucu ar:


14 Nov 2024, 22:40:20 @Chainsaw rakstīja:
Ir jābūt absolūtam loham, lai jaunu auto dotu tādiem autospeci utt kur strādā kkādi pašpasludināti meistari(labākajā gadijuma neizdevušies koledžas studenti) manā skatijumā tas ir tas pats kas sists, jo ar likām rokām remontēts, jaukts ir tik pat liela pakaļa
Jauns toyo būtu arī jāpūš, tur pliks metāls visur skan kā ar skādeni brauktu, bet nekad nedotu kaut kādiem smermiķeļiem tur kaut ko jaukt


nuu, Jurku klausoties, reizēm ausis bik asiņo, bet kurš kantoris tad būtu kompetentāks/labāks/profesionālāks?
Offline
Samsasi
15. Nov 2024, 08:37 #165

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 4563

Braucu ar:


14 Nov 2024, 21:18:11 @Indo rakstīja:
Īsumā ir tā:

Crown u.c. "eļļiņu pūtēji" ir lohatrons, jo:

a) viņi neko neņem nost un pūš kur var uzpūst (pat ne iepūst), respektīvi - virspusēji;

b) tie šmāķi vairumā nokrīt vai atdalās, tos noēd reaģenti u.t.t.

Maksā nosacīti kapeikas (lai gan tā nav) un ir tīri iedomātam sirdsmieram.

Otrs variants (nereklamēju) Autospeci, "Vasja" u.t.t.

a) noņem visu apkari, piekari, moldindus h%^&dingus, notīra visu lieko ražotāja apstrādi, ja tāda ir, sapūš grunti/ubs/vasku slēgtajos dobumos un visur kur var tikt klāt/uzkrāties reaģenti, sāls, ūdens, dubļi, smiltis.

b) var rasties papildus izmaksas saistībās ar slēptajiem defektiem: rūsa, viegla/smaga/jāmetina.

Cena attiecīga. Ja plāno braukt 10+ gadus, vai Tev ir ūber rets agregāts, un Tu plāno pārvietoties arī pa ziemu, īpaši mūsu platuma grādos, tad jēga ir. Citādi - priekš kam?!

Vai tas cels tava JAUNĀ auto vērtību pēc piecu gadu lietošanas pa LV? - ..



Tieši tā... Labāk to naudu noziedot kādam.....
Offline
Arsm3ns
15. Nov 2024, 08:42 #166

Kopš: 27. Oct 2023

Ziņojumi: 880

Braucu ar:

Jurkas metode tikai ofrōdam, kur nisaniņš sataisīts šādām izklaidēm un tiks dzīts vēl padsmit gadu.
Tie kuri tur ielas auto dzen taisīt pēc jurkas patentētās metodes ir diluzionēti. Tur bija tas 3k vērtais golfs kuru par 2.5k kasa un appūš, lai 10 gadus (TM) brauc bez rūsas Laikam mantojumā mazbērniem plāno nodot.

Daudz šo tèmu lasīju pētīju un pamēģināju dzīvē un redzēju, cik ātri mūsu toxiskie reaģenti arī tām gumijveida mastikām pieķerās un grauž nost jau pēc 1 ziemas.
Eļļiņu pūtēji- no comments. Vasaras saulē tavam bruģim kaput, visi servismeņi un csdd tevi ienīst. Un jāappūš katru gadu lol

Personīgais secinājums- virspusēji nomauc ar merkasoliem, sapildi ar to "kabatas" un šķirbas. Maksās vairākdesmit eiro un būs "virspusēja" aizsardzība par kapeikām. Tā pat rūsēs kam jārūsē, vienk plānās, čaukstošās lietas varbút nedaudz pasargāsi, lai pārdodot auto (kuru no noooteikti nekad netirgosi) būtu norm paskats.
Offline
kkas
15. Nov 2024, 08:50 #167

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9309

Braucu ar: Alfu

Rūsas apstrāde ikdienas auto ir nabadzības-padumjo laiku trauma. Tā vienkārši ir. Imho vēl neracionālāk kā salikt ķekavas spoilerus. kkādu limited hothach, supru, Toyoty GR, jā, ja tas palīdz saglabāt vērtību. Varbūt Hilux, jo pūst kā psihs, kkgan, manuprāt ar tādu jābrauc līdz tilts nolūzt. Pēc tam piemetini vai atdot šrotā.
Offline
RSAWorkshop
15. Nov 2024, 09:24 #168

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7054

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


15 Nov 2024, 08:50:58 @kkas rakstīja:
Rūsas apstrāde ikdienas auto ir nabadzības-padumjo laiku trauma. Tā vienkārši ir. Imho vēl neracionālāk kā salikt ķekavas spoilerus. kkādu limited hothach, supru, Toyoty GR, jā, ja tas palīdz saglabāt vērtību. Varbūt Hilux, jo pūst kā psihs, kkgan, manuprāt ar tādu jābrauc līdz tilts nolūzt. Pēc tam piemetini vai atdot šrotā.

Nesapuvušam svaigam auto var bišku pielabot aizsardzību-noņem izplūdi un visus aizsargus, kārtīgi ar spiedienu visu izmazgā, nožāvē un tad sapūt apakšu ar vasku, lai neiemetās tik ātri rūsa vietās kur nav gumija uzklāta, bet ir pliks gruntējums, tad atliks tikai laiku pa laikam noskalot apakšu no sāls un nerūsēs krietni ilgāk. Un protams dobumos visādos kaut ko taukainu iepūst, lai šuvēs rūsa neiemetās
Sapuvušiem auto neko nevar izdarīt, lai vai kā daži filmētos un slēptu to rūsu ar visādām mastikām, ja šuvē rūsa bija, tad viņa tur arī paliks un nekādi brīnumlīdzekļi nepalīdzēs. Pēc gada tas brīnumlīdzeklis tajā vietā nonāks nost ar rūsas gabalu, ja tikai pakasīs to vietu

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
uldens1
15. Nov 2024, 09:25 #169

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16178

Braucu ar:

nu hvz,nav tik liela nauda ja gribi ilgāk braukt,cilvēki tak iztērē bezjēdzīgos svapos un šķuningos 10k un vairāk un tur tiešām nav jēgas nekādas,šeit vismaz būris paliek dzīvs,jā es arī esmu ilgbraucējs,ar vienu e46 nobraucu 10 gadus,būtu maucis vēl 10,bet sapuva,nepatīk man bieži mainīt auto,katru reizi mainot lietotu auto ir diezgan jāparemontē kamēr ir top stāvoklis
Offline
Arsm3ns
15. Nov 2024, 09:35 #170

Kopš: 27. Oct 2023

Ziņojumi: 880

Braucu ar:

Mana auto nomaiņu statistika ir padsmit auto 22 gadu garumā Nedaudz tai rūsas tēmai pievēršos TIKAI dēļ nākamā pircēja un toč ne dēļ sevis Tā teikt- noturi vērtību esošajā līmenī Priekš sevis esmu sapratis, ka tās airosolu kapeikas atmaksājas. Bet kko nopietnāku toč nav vērts.
Offline
uldens1
15. Nov 2024, 09:41 #171

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16178

Braucu ar:


15 Nov 2024, 09:35:03 @Arsm3ns rakstīja:
Mana auto nomaiņu statistika ir padsmit auto 22 gadu garumā Nedaudz tai rūsas tēmai pievēršos TIKAI dēļ nākamā pircēja un toč ne dēļ sevis Tā teikt- noturi vērtību esošajā līmenī Priekš sevis esmu sapratis, ka tās airosolu kapeikas atmaksājas. Bet kko nopietnāku toč nav vērts.
Man ar kādreiz patika bieži mainīt,bet zb tā remontēšana,uztaisi visu zajebis bet brauc cits beigās
Offline
Arsm3ns
15. Nov 2024, 09:42 #172

Kopš: 27. Oct 2023

Ziņojumi: 880

Braucu ar:


15 Nov 2024, 09:41:24 @uldens1 rakstīja:

15 Nov 2024, 09:35:03 @Arsm3ns rakstīja:
Mana auto nomaiņu statistika ir padsmit auto 22 gadu garumā Nedaudz tai rūsas tēmai pievēršos TIKAI dēļ nākamā pircēja un toč ne dēļ sevis Tā teikt- noturi vērtību esošajā līmenī Priekš sevis esmu sapratis, ka tās airosolu kapeikas atmaksājas. Bet kko nopietnāku toč nav vērts.
Man ar kādreiz patika bieži mainīt,bet zb tā remontēšana,uztaisi visu zajebis bet brauc cits beigās
vai arī bieži mainot nekad līdz remontiem netiec Viss atkarīgs, kā nopērc.
Offline
uldens1
15. Nov 2024, 09:46 #173

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16178

Braucu ar:


15 Nov 2024, 09:42:41 @Arsm3ns rakstīja:

15 Nov 2024, 09:41:24 @uldens1 rakstīja:

15 Nov 2024, 09:35:03 @Arsm3ns rakstīja:
Mana auto nomaiņu statistika ir padsmit auto 22 gadu garumā Nedaudz tai rūsas tēmai pievēršos TIKAI dēļ nākamā pircēja un toč ne dēļ sevis Tā teikt- noturi vērtību esošajā līmenī Priekš sevis esmu sapratis, ka tās airosolu kapeikas atmaksājas. Bet kko nopietnāku toč nav vērts.
Man ar kādreiz patika bieži mainīt,bet zb tā remontēšana,uztaisi visu zajebis bet brauc cits beigās
vai arī bieži mainot nekad līdz remontiem netiec Viss atkarīgs, kā nopērc.
Nu tad ir ļoti bieži jāmaina,es īsti pa 3-4 gadi mazāk nebraucu,un tajā termiņā veciem auto noteikti kaut kas izlien,protams ja neesi tāds kas brauc kamēr kas nokrīt,vai auto apstājas.Buktes un švīkas gan man pohuj,tās es nekad neremontēju
Offline
DimanC
15. Nov 2024, 11:01 #174

Kopš: 07. Jan 2004

Ziņojumi: 328

Braucu ar: elektrību


14 Nov 2024, 19:04:35 @Mizx rakstīja:
Par Kurbadu jāsaka tā, ka ir mēģināts, bet baigais konveijers tādā ziņā, ka detaļās neiedziļinās. Neko daudz nost neņems, smērēs kā ir. Attiecīgi "aiz" objektiem, kur visvairāk viss krājas, paliks kā no rūpnīcas
[..]

Kurbads ir Mercasol dīleris.

Un Mercasol ir diezgan stingras vadlīnijas, kas ir jānoņem un kur jāpūš, pa auto modeļiem. Negribās ticēt, ka viņi tās galīgi neievēro. Skandināvijā viena no populārākajām metodēm kā apstrādāt mašīnu.

Manā gadījumā - noņēma nost visas pannas, aizmugures bamperi, paspārņus, izrauj visus gumijas puļķus, kur jāpūš, sapūš, saliek vietā. Precīzi tāpat kā to darīja Norvēģijā.

Ko vēl var gribēt? Veco rūsu viņi nekasīs, tas tiesa.
Offline
smudo
15. Nov 2024, 11:13 #175

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3630

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX

Cilvēku rocība ir ļoti atšķirīga un tādēļ katram sava taisnība. Daži te satraucas, ka 2-3k EUR par rūpīgu pretrūsas apstrādi ir zemē izmest nauda, bet aizmirst, ka jaunam vidējam auto ap 50k eur vērtības kritums 3-5 gados var būt 15-20k EUR, ziemas diski ar riepām biežo maksā 2-3k eur, + kasko un apkopes pie dīlera. Neredzu neko neloģiski, ja kāds vēlas pasargāt, lai viņam no salona izdzītā Hilux rāmis pēc 5 ziemām nav pilnībā brūns.

Savam winterbeaterim arī veicu pretrūsas apstrādi un pie rezes aizmetināja 8 caurumus (sliekņos, zem bākas un akku kastei), lai gan TA bija tikai virspusēja rūsa (jo TA neviens neņems nost sliekšnus un bāku). Skaidrs, ka to naudu nekad nedabūšu atpakaļ, bet savedot tehniski visu labā kārtībā, negribas ik pēc pāris gadiem to winterneateri mainīt un atkal visu sākot no gala, jo mainot ziemenes slieksnis zem pacēlāja ieliecas
Offline
abyss
15. Nov 2024, 11:23 #176

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8243

Braucu ar: e39 523

pretrūsai 3k ir naudas izmešana, bet ķēdes maiņa 2k vai automāta restaurācija ir ok :haha

Un kopš kura laika powera oligarhus uztrauc 3k?
Online
kexxx
15. Nov 2024, 11:41 #177

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12299

Braucu ar:


15 Nov 2024, 11:13:05 @smudo rakstīja:
... jaunam vidējam auto ap 50k eur vērtības kritums 3-5 gados var būt 15-20k EUR...


ja pēc 3-5 gadiem būs 2 identiski auto- viens ar preprūsu pa 25k un otrs bez, pa 22k, kuru būs vieglāk notirgot?
Offline
rihardsv
15. Nov 2024, 11:42 #178

Kopš: 20. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1821

Braucu ar: Veseliem spoguļiem

Kurbads diezgan pajauc auto āra, lai apstrādātu. Viņu IG kontā var redzēt, kā notiek apstrāde.

Par Jurkas aka autospeci apstrādi - ir jau forši, bet nu cena tomēr ir paliela. Ja nauda nav problēma, tad jā - var. Tomēr ikdienas auto tie 2-3 k par apstrādi ir diezgan daudz. Bet nu rindas viņiem garas, tā ka pieprasījums ir.
Offline
Zalespljavejs
15. Nov 2024, 12:08 #179

Kopš: 28. Jul 2015

Ziņojumi: 2493

Braucu ar: tautas auto


15 Nov 2024, 11:23:50 @abyss rakstīja:
pretrūsai 3k ir naudas izmešana, bet ķēdes maiņa 2k vai automāta restaurācija ir ok :haha

Un kopš kura laika powera oligarhus uztrauc 3k?


Es tieši gribēju rakstīt - ķēžu maiņa un viss ap to nostājas ap 2K. Un tevi sāk noriet, ja nepiekrīti tam un uzskati ka tas nav normāli. Bet rūsas apstrāde par 2k-3k? AGDIEUS TAS TAK DARGI LOL NAU VERC.

Es saprotu - braukt uz priekšu ir svarīgāk par bundžas nopūšanu ar ķīmiju, bet nu, jocīgi.
Offline
kexxx
15. Nov 2024, 12:10 #180

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12299

Braucu ar:

ķēdes reāli plīst, bet, ka no rūsas kāda f-ka būtu uz ceļa pārlūzusi- tas gan vēl nav dzidēts
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo