Online
Pašreiz BMWPower skatās 124 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Pretkorozijas apstrāde
Autors | Ziņojums |
Chainsaw | | Kopš: 28. Oct 2006
Ziņojumi: 6497
Braucu ar: trimmeri
| Ir jābūt absolūtam loham, lai jaunu auto dotu tādiem autospeci utt kur strādā kkādi pašpasludināti meistari(labākajā gadijuma neizdevušies koledžas studenti) manā skatijumā tas ir tas pats kas sists, jo ar likām rokām remontēts, jaukts ir tik pat liela pakaļa
Jauns toyo būtu arī jāpūš, tur pliks metāls visur skan kā ar skādeni brauktu, bet nekad nedotu kaut kādiem smermiķeļiem tur kaut ko jaukt | Offline | | |
Mizx | | Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6199
Braucu ar:
|
14 Nov 2024, 22:40:20 @Chainsaw rakstīja:
Ir jābūt absolūtam loham, lai jaunu auto dotu tādiem autospeci utt kur strādā kkādi pašpasludināti meistari(labākajā gadijuma neizdevušies koledžas studenti) manā skatijumā tas ir tas pats kas sists, jo ar likām rokām remontēts, jaukts ir tik pat liela pakaļa
Jauns toyo būtu arī jāpūš, tur pliks metāls visur skan kā ar skādeni brauktu, bet nekad nedotu kaut kādiem smermiķeļiem tur kaut ko jaukt
Laikam neesi informēts, ka viņiem ir ļauts jaukt, apstrādāt un salikt atpakaļ jaunas automašīnas saglabājot ražotāja garantiju. Tomēr 20+ gadus nozarē, atšķirībā no vairuma konkurentu. Tā ka komentārs nevietā, tas nav Vasja garāžā uz savu galvu kaut ko uzņēmies. | Offline | | |
josi | | Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3104
Braucu ar: Puf-puf
|
14 Nov 2024, 23:08:20 @Mizx rakstīja:
Laikam neesi informēts, ka viņiem ir ļauts jaukt, apstrādāt un salikt atpakaļ jaunas automašīnas saglabājot ražotāja garantiju. Tomēr 20+ gadus nozarē, atšķirībā no vairuma konkurentu. Tā ka komentārs nevietā, tas nav Vasja garāžā uz savu galvu kaut ko uzņēmies.
Kāda vēl ražotāja garantija, labākā gadījumā vietēja dīlera mutisks solījums. Vari stāstīt, ko gribi, bet neticu, ka jaunam BMW viņi katru skrūvīti apakšā pievilks tieši tā, kā rakstīts iekš TIS.
| Online | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12299
Braucu ar:
|
14 Nov 2024, 22:40:20 @Chainsaw rakstīja:
Ir jābūt absolūtam loham, lai jaunu auto dotu tādiem autospeci utt kur strādā kkādi pašpasludināti meistari(labākajā gadijuma neizdevušies koledžas studenti) manā skatijumā tas ir tas pats kas sists, jo ar likām rokām remontēts, jaukts ir tik pat liela pakaļa
Jauns toyo būtu arī jāpūš, tur pliks metāls visur skan kā ar skādeni brauktu, bet nekad nedotu kaut kādiem smermiķeļiem tur kaut ko jaukt
nuu, Jurku klausoties, reizēm ausis bik asiņo, bet kurš kantoris tad būtu kompetentāks/labāks/profesionālāks? | Offline | | |
Samsasi | | Kopš: 01. Nov 2014
Ziņojumi: 4563
Braucu ar:
|
14 Nov 2024, 21:18:11 @Indo rakstīja:
Īsumā ir tā:
Crown u.c. "eļļiņu pūtēji" ir lohatrons, jo:
a) viņi neko neņem nost un pūš kur var uzpūst (pat ne iepūst), respektīvi - virspusēji;
b) tie šmāķi vairumā nokrīt vai atdalās, tos noēd reaģenti u.t.t.
Maksā nosacīti kapeikas (lai gan tā nav) un ir tīri iedomātam sirdsmieram.
Otrs variants (nereklamēju) Autospeci, "Vasja" u.t.t.
a) noņem visu apkari, piekari, moldindus h%^&dingus, notīra visu lieko ražotāja apstrādi, ja tāda ir, sapūš grunti/ubs/vasku slēgtajos dobumos un visur kur var tikt klāt/uzkrāties reaģenti, sāls, ūdens, dubļi, smiltis.
b) var rasties papildus izmaksas saistībās ar slēptajiem defektiem: rūsa, viegla/smaga/jāmetina.
Cena attiecīga. Ja plāno braukt 10+ gadus, vai Tev ir ūber rets agregāts, un Tu plāno pārvietoties arī pa ziemu, īpaši mūsu platuma grādos, tad jēga ir. Citādi - priekš kam?!
Vai tas cels tava JAUNĀ auto vērtību pēc piecu gadu lietošanas pa LV? - ..
Tieši tā... Labāk to naudu noziedot kādam..... | Offline | | |
Arsm3ns | | Kopš: 27. Oct 2023
Ziņojumi: 880
Braucu ar:
| Jurkas metode tikai ofrōdam, kur nisaniņš sataisīts šādām izklaidēm un tiks dzīts vēl padsmit gadu.
Tie kuri tur ielas auto dzen taisīt pēc jurkas patentētās metodes ir diluzionēti. Tur bija tas 3k vērtais golfs kuru par 2.5k kasa un appūš, lai 10 gadus (TM) brauc bez rūsas Laikam mantojumā mazbērniem plāno nodot.
Daudz šo tèmu lasīju pētīju un pamēģināju dzīvē un redzēju, cik ātri mūsu toxiskie reaģenti arī tām gumijveida mastikām pieķerās un grauž nost jau pēc 1 ziemas.
Eļļiņu pūtēji- no comments. Vasaras saulē tavam bruģim kaput, visi servismeņi un csdd tevi ienīst. Un jāappūš katru gadu lol
Personīgais secinājums- virspusēji nomauc ar merkasoliem, sapildi ar to "kabatas" un šķirbas. Maksās vairākdesmit eiro un būs "virspusēja" aizsardzība par kapeikām. Tā pat rūsēs kam jārūsē, vienk plānās, čaukstošās lietas varbút nedaudz pasargāsi, lai pārdodot auto (kuru no noooteikti nekad netirgosi) būtu norm paskats. | Offline | | |
kkas | | Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9309
Braucu ar: Alfu
| Rūsas apstrāde ikdienas auto ir nabadzības-padumjo laiku trauma. Tā vienkārši ir. Imho vēl neracionālāk kā salikt ķekavas spoilerus. kkādu limited hothach, supru, Toyoty GR, jā, ja tas palīdz saglabāt vērtību. Varbūt Hilux, jo pūst kā psihs, kkgan, manuprāt ar tādu jābrauc līdz tilts nolūzt. Pēc tam piemetini vai atdot šrotā. | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
15 Nov 2024, 08:50:58 @kkas rakstīja:
Rūsas apstrāde ikdienas auto ir nabadzības-padumjo laiku trauma. Tā vienkārši ir. Imho vēl neracionālāk kā salikt ķekavas spoilerus. kkādu limited hothach, supru, Toyoty GR, jā, ja tas palīdz saglabāt vērtību. Varbūt Hilux, jo pūst kā psihs, kkgan, manuprāt ar tādu jābrauc līdz tilts nolūzt. Pēc tam piemetini vai atdot šrotā.
Nesapuvušam svaigam auto var bišku pielabot aizsardzību-noņem izplūdi un visus aizsargus, kārtīgi ar spiedienu visu izmazgā, nožāvē un tad sapūt apakšu ar vasku, lai neiemetās tik ātri rūsa vietās kur nav gumija uzklāta, bet ir pliks gruntējums, tad atliks tikai laiku pa laikam noskalot apakšu no sāls un nerūsēs krietni ilgāk. Un protams dobumos visādos kaut ko taukainu iepūst, lai šuvēs rūsa neiemetās
Sapuvušiem auto neko nevar izdarīt, lai vai kā daži filmētos un slēptu to rūsu ar visādām mastikām, ja šuvē rūsa bija, tad viņa tur arī paliks un nekādi brīnumlīdzekļi nepalīdzēs. Pēc gada tas brīnumlīdzeklis tajā vietā nonāks nost ar rūsas gabalu, ja tikai pakasīs to vietu
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
|
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16178
Braucu ar:
| nu hvz,nav tik liela nauda ja gribi ilgāk braukt,cilvēki tak iztērē bezjēdzīgos svapos un šķuningos 10k un vairāk un tur tiešām nav jēgas nekādas,šeit vismaz būris paliek dzīvs,jā es arī esmu ilgbraucējs,ar vienu e46 nobraucu 10 gadus,būtu maucis vēl 10,bet sapuva,nepatīk man bieži mainīt auto,katru reizi mainot lietotu auto ir diezgan jāparemontē kamēr ir top stāvoklis | Offline | | |
Arsm3ns | | Kopš: 27. Oct 2023
Ziņojumi: 880
Braucu ar:
| Mana auto nomaiņu statistika ir padsmit auto 22 gadu garumā Nedaudz tai rūsas tēmai pievēršos TIKAI dēļ nākamā pircēja un toč ne dēļ sevis Tā teikt- noturi vērtību esošajā līmenī Priekš sevis esmu sapratis, ka tās airosolu kapeikas atmaksājas. Bet kko nopietnāku toč nav vērts. | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16178
Braucu ar:
|
15 Nov 2024, 09:35:03 @Arsm3ns rakstīja:
Mana auto nomaiņu statistika ir padsmit auto 22 gadu garumā Nedaudz tai rūsas tēmai pievēršos TIKAI dēļ nākamā pircēja un toč ne dēļ sevis Tā teikt- noturi vērtību esošajā līmenī Priekš sevis esmu sapratis, ka tās airosolu kapeikas atmaksājas. Bet kko nopietnāku toč nav vērts.
Man ar kādreiz patika bieži mainīt,bet zb tā remontēšana,uztaisi visu zajebis bet brauc cits beigās | Offline | | |
Arsm3ns | | Kopš: 27. Oct 2023
Ziņojumi: 880
Braucu ar:
|
15 Nov 2024, 09:41:24 @uldens1 rakstīja:
15 Nov 2024, 09:35:03 @Arsm3ns rakstīja:
Mana auto nomaiņu statistika ir padsmit auto 22 gadu garumā Nedaudz tai rūsas tēmai pievēršos TIKAI dēļ nākamā pircēja un toč ne dēļ sevis Tā teikt- noturi vērtību esošajā līmenī Priekš sevis esmu sapratis, ka tās airosolu kapeikas atmaksājas. Bet kko nopietnāku toč nav vērts.
Man ar kādreiz patika bieži mainīt,bet zb tā remontēšana,uztaisi visu zajebis bet brauc cits beigās
vai arī bieži mainot nekad līdz remontiem netiec Viss atkarīgs, kā nopērc. | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16178
Braucu ar:
|
15 Nov 2024, 09:42:41 @Arsm3ns rakstīja:
15 Nov 2024, 09:41:24 @uldens1 rakstīja:
15 Nov 2024, 09:35:03 @Arsm3ns rakstīja:
Mana auto nomaiņu statistika ir padsmit auto 22 gadu garumā Nedaudz tai rūsas tēmai pievēršos TIKAI dēļ nākamā pircēja un toč ne dēļ sevis Tā teikt- noturi vērtību esošajā līmenī Priekš sevis esmu sapratis, ka tās airosolu kapeikas atmaksājas. Bet kko nopietnāku toč nav vērts.
Man ar kādreiz patika bieži mainīt,bet zb tā remontēšana,uztaisi visu zajebis bet brauc cits beigās
vai arī bieži mainot nekad līdz remontiem netiec Viss atkarīgs, kā nopērc.
Nu tad ir ļoti bieži jāmaina,es īsti pa 3-4 gadi mazāk nebraucu,un tajā termiņā veciem auto noteikti kaut kas izlien,protams ja neesi tāds kas brauc kamēr kas nokrīt,vai auto apstājas.Buktes un švīkas gan man pohuj,tās es nekad neremontēju | Offline | | |
DimanC | | Kopš: 07. Jan 2004
Ziņojumi: 328
Braucu ar: elektrību
|
14 Nov 2024, 19:04:35 @Mizx rakstīja:
Par Kurbadu jāsaka tā, ka ir mēģināts, bet baigais konveijers tādā ziņā, ka detaļās neiedziļinās. Neko daudz nost neņems, smērēs kā ir. Attiecīgi "aiz" objektiem, kur visvairāk viss krājas, paliks kā no rūpnīcas
[..]
Kurbads ir Mercasol dīleris.
Un Mercasol ir diezgan stingras vadlīnijas, kas ir jānoņem un kur jāpūš, pa auto modeļiem. Negribās ticēt, ka viņi tās galīgi neievēro. Skandināvijā viena no populārākajām metodēm kā apstrādāt mašīnu.
Manā gadījumā - noņēma nost visas pannas, aizmugures bamperi, paspārņus, izrauj visus gumijas puļķus, kur jāpūš, sapūš, saliek vietā. Precīzi tāpat kā to darīja Norvēģijā.
Ko vēl var gribēt? Veco rūsu viņi nekasīs, tas tiesa. | Offline | | |
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3630
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
| Cilvēku rocība ir ļoti atšķirīga un tādēļ katram sava taisnība. Daži te satraucas, ka 2-3k EUR par rūpīgu pretrūsas apstrādi ir zemē izmest nauda, bet aizmirst, ka jaunam vidējam auto ap 50k eur vērtības kritums 3-5 gados var būt 15-20k EUR, ziemas diski ar riepām biežo maksā 2-3k eur, + kasko un apkopes pie dīlera. Neredzu neko neloģiski, ja kāds vēlas pasargāt, lai viņam no salona izdzītā Hilux rāmis pēc 5 ziemām nav pilnībā brūns.
Savam winterbeaterim arī veicu pretrūsas apstrādi un pie rezes aizmetināja 8 caurumus (sliekņos, zem bākas un akku kastei), lai gan TA bija tikai virspusēja rūsa (jo TA neviens neņems nost sliekšnus un bāku). Skaidrs, ka to naudu nekad nedabūšu atpakaļ, bet savedot tehniski visu labā kārtībā, negribas ik pēc pāris gadiem to winterneateri mainīt un atkal visu sākot no gala, jo mainot ziemenes slieksnis zem pacēlāja ieliecas | Offline | | |
abyss | | Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8243
Braucu ar: e39 523
| pretrūsai 3k ir naudas izmešana, bet ķēdes maiņa 2k vai automāta restaurācija ir ok :haha
Un kopš kura laika powera oligarhus uztrauc 3k? | Online | | |
|
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12299
Braucu ar:
|
15 Nov 2024, 11:13:05 @smudo rakstīja:
... jaunam vidējam auto ap 50k eur vērtības kritums 3-5 gados var būt 15-20k EUR...
ja pēc 3-5 gadiem būs 2 identiski auto- viens ar preprūsu pa 25k un otrs bez, pa 22k, kuru būs vieglāk notirgot? | Offline | | |
rihardsv | | Kopš: 20. Apr 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1821
Braucu ar: Veseliem spoguļiem
| Kurbads diezgan pajauc auto āra, lai apstrādātu. Viņu IG kontā var redzēt, kā notiek apstrāde.
Par Jurkas aka autospeci apstrādi - ir jau forši, bet nu cena tomēr ir paliela. Ja nauda nav problēma, tad jā - var. Tomēr ikdienas auto tie 2-3 k par apstrādi ir diezgan daudz. Bet nu rindas viņiem garas, tā ka pieprasījums ir. | Offline | | |
Zalespljavejs | | Kopš: 28. Jul 2015
Ziņojumi: 2493
Braucu ar: tautas auto
|
15 Nov 2024, 11:23:50 @abyss rakstīja:
pretrūsai 3k ir naudas izmešana, bet ķēdes maiņa 2k vai automāta restaurācija ir ok :haha
Un kopš kura laika powera oligarhus uztrauc 3k?
Es tieši gribēju rakstīt - ķēžu maiņa un viss ap to nostājas ap 2K. Un tevi sāk noriet, ja nepiekrīti tam un uzskati ka tas nav normāli. Bet rūsas apstrāde par 2k-3k? AGDIEUS TAS TAK DARGI LOL NAU VERC.
Es saprotu - braukt uz priekšu ir svarīgāk par bundžas nopūšanu ar ķīmiju, bet nu, jocīgi. | Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12299
Braucu ar:
| ķēdes reāli plīst, bet, ka no rūsas kāda f-ka būtu uz ceļa pārlūzusi- tas gan vēl nav dzidēts | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|