Online

Pašreiz BMWPower skatās 238 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Auto servisi un apkopes vietas

Tēma: Eļļa

AutorsZiņojums
soulfreak
06. Mar 2016, 21:05 #161

Kopš: 01. Oct 2004

No: Zilupe

Ziņojumi: 6604

Braucu ar: tīru sirdsapziņu

Adparts un mezavecis no motopower
Offline
krutaakais
13. Jul 2016, 18:25 #162

Kopš: 13. Jul 2016

Ziņojumi: 1

Braucu ar:

Sveiki! Kur Rīgā var atrast Motul eļļu par saprātīgām cenām?
Offline
smudo
13. Jul 2016, 20:49 #163

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3630

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


13 Jul 2016, 18:25:51 @krutaakais rakstīja:
Sveiki! Kur Rīgā var atrast Motul eļļu par saprātīgām cenām?


APE Motors, īpaši ja ir dabūjama atlaide.
Offline
edzulis
24. Jul 2016, 20:42 #164

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Zobu dodu, ka nav reklāma, bet gribu padalīties novērojumiem. Līdz šim X5 4.6is 2 vai 3x mainīju eļļu un lēja castroli. Rija diezgan. Starp eļļas maiņām kādus 3-4L pielēju. Iespējams tas nav daudz, bet nevienam iepriekšējam auto nebija jāpielej, vismaz ne tik daudz. Aukstam motoram šķiļot arī ķēde riktīgi nograbēja ar tarkšķi. Pirms apmēram gada ielēju bardahl ar to pašu viskozitāti un nebūt ne dārgāko galu. Ik pa laikam pārbaudīju līmeni dēļ iepriekšējās pieredzes. Šodien vēlreiz to izdarīju, jo gandrīz gads riņķī. Līmenis nav nokrities pat ne drusku Un ķēde arī negrab vairāk šķiļot no rītiem. Grūti spriest kādēļ tā, neesmu inženieris. Iespējams iepriekšējais castrolis ir bijis pēdējais craps.

Esmu vēl vairākos auto ielējis hardahl. M73, 911 996, 944 S2. Par šiem gan neko nevaru pakomentēt, bet problēmas nav novērotas. Griežas smuki.
Offline
RSAWorkshop
24. Jul 2016, 20:47 #165

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7054

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


24 Jul 2016, 20:42:18 @edzulis rakstīja:
Zobu dodu, ka nav reklāma, bet gribu padalīties novērojumiem. Līdz šim X5 4.6is 2 vai 3x mainīju eļļu un lēja castroli. Rija diezgan. Starp eļļas maiņām kādus 3-4L pielēju. Iespējams tas nav daudz, bet nevienam iepriekšējam auto nebija jāpielej, vismaz ne tik daudz. Aukstam motoram šķiļot arī ķēde riktīgi nograbēja ar tarkšķi. Pirms apmēram gada ielēju bardahl ar to pašu viskozitāti un nebūt ne dārgāko galu. Ik pa laikam pārbaudīju līmeni dēļ iepriekšējās pieredzes. Šodien vēlreiz to izdarīju, jo gandrīz gads riņķī. Līmenis nav nokrities pat ne drusku Un ķēde arī negrab vairāk šķiļot no rītiem. Grūti spriest kādēļ tā, neesmu inženieris. Iespējams iepriekšējais castrolis ir bijis pēdējais craps.

Esmu vēl vairākos auto ielējis hardahl. M73, 911 996, 944 S2. Par šiem gan neko nevaru pakomentēt, bet problēmas nav novērotas. Griežas smuki.
Tantes runā, ka Kastrolis pi mumsīm esot krutka, Bardahl vismaz esmu pētījis pavadzīmi un redzēju, ka tiešām nāk no Beļģijas

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
kamikadzemk
24. Jul 2016, 20:50 #166

Kopš: 18. Apr 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3416

Braucu ar:

Bardahl jau nu noteikti nav sliktākā eļļa un labāka par Castrol ir kaut vai ar to, ka daudz mazāka iespēja nopirkt viltojumu.

[ Šo ziņu laboja kamikadzemk, 24 Jul 2016, 20:51:16 ]



-----------------
Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas
Offline
edzhaans
24. Jul 2016, 21:27 #167

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


24 Jul 2016, 20:42:18 @edzulis rakstīja:
Zobu dodu, ka nav reklāma, bet gribu padalīties novērojumiem. Līdz šim X5 4.6is 2 vai 3x mainīju eļļu un lēja castroli. Rija diezgan. Starp eļļas maiņām kādus 3-4L pielēju. Iespējams tas nav daudz, bet nevienam iepriekšējam auto nebija jāpielej, vismaz ne tik daudz. Aukstam motoram šķiļot arī ķēde riktīgi nograbēja ar tarkšķi. Pirms apmēram gada ielēju bardahl ar to pašu viskozitāti un nebūt ne dārgāko galu. Ik pa laikam pārbaudīju līmeni dēļ iepriekšējās pieredzes. Šodien vēlreiz to izdarīju, jo gandrīz gads riņķī. Līmenis nav nokrities pat ne drusku Un ķēde arī negrab vairāk šķiļot no rītiem. Grūti spriest kādēļ tā, neesmu inženieris. Iespējams iepriekšējais castrolis ir bijis pēdējais craps.

Esmu vēl vairākos auto ielējis hardahl. M73, 911 996, 944 S2. Par šiem gan neko nevaru pakomentēt, bet problēmas nav novērotas. Griežas smuki.

Nav jābūt inženierim, lai saprastu, ka pirms tam leji pilnīgu sūdu.
Pāris jautājumi tev: ja juti un dzirdēji, ka ķēde grab, kapēc uzreiz nemainīji ? To līmeni vari baudīt cik gribi, ja lej sūdu jāmaina biežāk. Kādā režīmā tika expluatēts tavs x5 ? Tikai pilsēta ? KM, lūdzu. Man pēc ziemas sakrājas daduz kondensāta, reāl ies pats bojāju to eļļu. Argumenti 100 un 1, kaut vai tas, ka biji eļļu jau nobraucis, un ielēji bišk labāku.
Pirms pārgāji vajadzēja vismaz vārstu vāku atvērt, tad ieliet bardālu un tad vēlreiz pēc pāris maiņām atvērt. Es ticu, ka nav reklāma, bet tik pat labi varu pateikt, ka Repsols pizdatā eļļa. Lai gan mainu es vispār pa 8k viņu, kas arī būtu būtiskākais.
Offline
funkyasshit
24. Jul 2016, 21:55 #168

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i

Nezinu, lēju Castrol un bēdu nezināju. Māzgāja motoru viņš labi. Biju pārsteigts, cik viss tīrs bija noraujot vārstu vāku. Kā sākās siltais laiks, sāka grabēt ķēde. Nomainīju eļļu uz 10W50 kā jau silts laiks, strādā klusāk, bet grab kā grab ķēde, tas 27 gadus vecais spriegotājs ir jāmaina, ja jau grab + vēl tiem 3 daļu spriegotājiem jau bija problēmas tālajos 2000. gados, kur viņus nomainīja uz 1 gabala.
Offline
latgalec
24. Jul 2016, 22:08 #169

Kopš: 10. Feb 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 60

Braucu ar: castrol


24 Jul 2016, 20:42:18 @edzulis rakstīja:
Zobu dodu, ka nav reklāma, bet gribu padalīties novērojumiem. Līdz šim X5 4.6is 2 vai 3x mainīju eļļu un lēja castroli. Rija diezgan. Starp eļļas maiņām kādus 3-4L pielēju. Iespējams tas nav daudz, bet nevienam iepriekšējam auto nebija jāpielej, vismaz ne tik daudz. Aukstam motoram šķiļot arī ķēde riktīgi nograbēja ar tarkšķi. Pirms apmēram gada ielēju bardahl ar to pašu viskozitāti un nebūt ne dārgāko galu. Ik pa laikam pārbaudīju līmeni dēļ iepriekšējās pieredzes. Šodien vēlreiz to izdarīju, jo gandrīz gads riņķī. Līmenis nav nokrities pat ne drusku Un ķēde arī negrab vairāk šķiļot no rītiem. Grūti spriest kādēļ tā, neesmu inženieris. Iespējams iepriekšējais castrolis ir bijis pēdējais craps.

Esmu vēl vairākos auto ielējis hardahl. M73, 911 996, 944 S2. Par šiem gan neko nevaru pakomentēt, bet problēmas nav novērotas. Griežas smuki.

nevajag pirkt pagrabos/kaktu kantoros Castrol'i un viss būs labi
Offline
b1te
24. Jul 2016, 22:21 #170

Kopš: 14. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1909

Braucu ar: das auto

Man ar Castrol ir divejādas jūtas. Pirmoreizi ieleju vecajā MB 3L dīzelī un sākās dīvanības, kaut kādi tvaiki no eļļas vāka paradijās, eļļas spiediens sāka lēkat, karoče domāju psc motoram - nomainīju eļļu atpakaļ uz mobil un viss palika gerai. (Pirku pie oficiālā Castrol izplatītāja Autofavorita)

Citam autiņam mainot pie dīlera, 20k. Viss ir gerai, līmenis nekustās ne no vietas, vienīgais gan, ko piefiksēju pēc 10-12k. Vēsā laikā var dzirdēt kompensatorus no rītiem, tad uzreiz nomainot atkal viss Ok.

Tagad nopirku kaniņu no eparts, ceru, ka nebūs ļevaks
Offline
latgalec
24. Jul 2016, 22:33 #171

Kopš: 10. Feb 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 60

Braucu ar: castrol

Favorītaa jau sen ir bīstami nemt castroli, agrāk arī dzirdēti dažādi stāsti. šobrīd labākais virziens uz castroli - IC, BAP un, protams, Rīgas vw/audi dīlercentri
Offline
marrtins
24. Jul 2016, 23:15 #172

Kopš: 19. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 832

Braucu ar: :aiwa:

Divus gadus leju motul, mainu ik pa 10kkm, nupat pagāšned nomainīju - līmenis bi pa vidu starp min un max
Offline
twgpd
24. Jul 2016, 23:24 #173

Kopš: 15. Mar 2016

Ziņojumi: 153

Braucu ar:

Lēju Autofavorītā un Baltic Auto Parts pirktu Castrol, rija diezgan. Tagad ar Motul viss čotka.
Offline
krushh
24. Jul 2016, 23:27 #174

Kopš: 28. Feb 2014

Ziņojumi: 482

Braucu ar: 1313, 98


24 Jul 2016, 20:42:18 @edzulis rakstīja:
Zobu dodu, ka nav reklāma, bet gribu padalīties novērojumiem. Līdz šim X5 4.6is 2 vai 3x mainīju eļļu un lēja castroli. Rija diezgan. Starp eļļas maiņām kādus 3-4L pielēju. Iespējams tas nav daudz, bet nevienam iepriekšējam auto nebija jāpielej, vismaz ne tik daudz. Aukstam motoram šķiļot arī ķēde riktīgi nograbēja ar tarkšķi. Pirms apmēram gada ielēju bardahl ar to pašu viskozitāti un nebūt ne dārgāko galu. Ik pa laikam pārbaudīju līmeni dēļ iepriekšējās pieredzes. Šodien vēlreiz to izdarīju, jo gandrīz gads riņķī. Līmenis nav nokrities pat ne drusku Un ķēde arī negrab vairāk šķiļot no rītiem. Grūti spriest kādēļ tā, neesmu inženieris. Iespējams iepriekšējais castrolis ir bijis pēdējais craps.

Esmu vēl vairākos auto ielējis hardahl. M73, 911 996, 944 S2. Par šiem gan neko nevaru pakomentēt, bet problēmas nav novērotas. Griežas smuki.


Iespējams tādēļ un citu iemeslu dēļ, bmw OEM eļļas kannas vairs nepilda castrol eļļas. Cik cilvēku, tik viedokļu. Ir bijis tā, ka cilvēks neko citu kā castrol negrib redzēt savā bmw, jo uz eļļas korķa ir šis nosaukums, bet citiem bail piedāvāt. Un iemesls tam ir Tevis minētā problēma par eļļas rīšanu. Pats tagad leju castrol, un izskatās, ka nākamā eļļas maiņā ko citu liešu.
Offline
edzulis
24. Jul 2016, 23:53 #175

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4


24 Jul 2016, 21:27:57 @edzhaans rakstīja:
Nav jābūt inženierim, lai saprastu, ka pirms tam leji pilnīgu sūdu.
Pāris jautājumi tev: ja juti un dzirdēji, ka ķēde grab, kapēc uzreiz nemainīji ? To līmeni vari baudīt cik gribi, ja lej sūdu jāmaina biežāk. Kādā režīmā tika expluatēts tavs x5 ? Tikai pilsēta ? KM, lūdzu. Man pēc ziemas sakrājas daduz kondensāta, reāl ies pats bojāju to eļļu. Argumenti 100 un 1, kaut vai tas, ka biji eļļu jau nobraucis, un ielēji bišk labāku.
Pirms pārgāji vajadzēja vismaz vārstu vāku atvērt, tad ieliet bardālu un tad vēlreiz pēc pāris maiņām atvērt. Es ticu, ka nav reklāma, bet tik pat labi varu pateikt, ka Repsols pizdatā eļļa. Lai gan mainu es vispār pa 8k viņu, kas arī būtu būtiskākais.


Man jau ar klasikām pietiek gemars dien dienā lai vēl domātu par ikdienas auto dīkstāvi. Nu nograbēja ķēde, mazums jāmaina. Tas tikai pie šķilšanas. Par rīšanu gan vairāk sabijos, jo domāju, ka kapi, lai arī auto uz to brīdi bija 145k km. Tagad 190k. Vēl ko atceros. Pirmajā ziemā pie lielāka sala aizsala kartera ventilācija un smuku dūmu izšāva. Lieli mīnusi bija un pirms tam auto pāris stundas iepriekš tika nedaudz pakustināts. Nezinu vai saistīts ar eļļas kvalitāti, bet tāds fakts bija.

Domāju, ka nenomīzīšu un pēc mēneša ieliešu bardahlu tūnētā 911 turbo. Un pajāt ko tur iesaka rūpnīca. Ja nemaldos Mobil 1.

Cik esmu dzirdējis. Jo masveidīgāks produkts, jo lielāks risks viltojumam. Tādēļ jāseko līdzi situācijai un, iespējams, jāpētā svītru kodi par ražotājvalsts izcelsmi
Offline
Ridlihs
25. Jul 2016, 00:15 #176

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4667

Braucu ar: gandrīz geļiku

šite pirki? : http://bardahllatvia.lv/kontakti/
Offline
Jonjis
25. Jul 2016, 00:26 #177

Kopš: 06. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1472

Braucu ar:

Nepirka, par brīvu, reklāma taču, kā nekā.

-----------------
BMW CCC,CIC,NBT,Evo remonts
Custom FSC (arī MGU), CarPlay.
ID4>ID5/6 hw+sw
Offline
funkyasshit
25. Jul 2016, 00:37 #178

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i

Edzuli, davaj, stāsti. Cik tev viņi maksā par šito reklāmu? Tas sūds te 1-2 gadu laikā visu auto scēnu ir savācis un ne dēļ kvalitātes.

[ Šo ziņu laboja funkyasshit, 25 Jul 2016, 00:38:02 ]

Offline
edzulis
25. Jul 2016, 00:43 #179

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Neko nemaksā. Agrāk bija barteris un bija iespēja dažādas eļļas ieliet dažādos interesantos auto. Par X5 4.6is uzrakstīju tāpēc, ka ikdienā lietoju un bija acīmredzamas izmaiņas. Kā jau minēju, ielēju vēl pāris jaudīgos auto, bet par tiem vienkārši nav komentāru.

Cerēju, ka ienāks kāds specs un uzrakstīs pamatojumu, kādēļ, iespējams castrols varēja ēst eļļu. Ka tā tam ir jābūt, ka tas pat ir labāk

[ Šo ziņu laboja edzulis, 25 Jul 2016, 00:47:27 ]

Offline
wfuk
25. Jul 2016, 00:50 #180

Kopš: 11. Jun 2014

Ziņojumi: 293

Braucu ar:

es vienigais sagaidu kad maxima ir 40% atlaide autoprecem un tad noperku ellju kkadu tur lukoil sintetisko vai kaada nu vinjiem gadas un tik gazu ieksha? Mainu pie 8-10k ar filtru pa 2.5-3eir kaads gadas un nez nav masinas sudzejusas nekad

tiesam visi ten brauc ar F1 sacikstees un svilina riepas saviem ferrari pie daudzivoklu maju pagalmiem ka vajag kkadas tur ahujel brandotaas elljas?
ja masinai patik eest ellju tad 99% tur nav elljas vaina bet gan pasas masinas..

[ Šo ziņu laboja wfuk, 25 Jul 2016, 00:57:47 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo