Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 191 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Degvielas cenu samazināšana

AutorsZiņojums
Lafter
31. Mar 2011, 21:17 #161

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 28686

Braucu ar: wv


30 Mar 2011, 22:54:46 karlsonss rakstīja:
neenu davai kur palika umnjiki....
hulji LT ir leetaak?

tad kāpēc norway ir 1,1 ls un sweeden 1 ls?


tak katrā valstī ir nedaudz atšķirīgi nodokļi utt

bet pamatā visā eiropā cena ir viena un tāda viņa nu ir

un kāpēc igaunijā dārgāk?, latvijā pa vidu un lietuva kapeiciņu letāk, vareji vel pajautāt nah asv un arabu emiratos pavisam lēti

[ Šo ziņu laboja Lafter, 31 Mar 2011, 21:18:16 ]



-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
Offline
GR8
31. Mar 2011, 21:30 #162

Kopš: 20. Feb 2005

Ziņojumi: 2348

Braucu ar: dēli


31 Mar 2011, 21:17:52 Lafter rakstīja:

tad kāpēc norway ir 1,1 ls un sweeden 1 ls?




ja NO ir (pieņemu, ka saļara) 1,1 ls, tad jau degviela ir palēta uz algu fona, jo FR ir 0,96 Ls un neliekas galīgi, ka ir dārgi
Offline
Lafter
31. Mar 2011, 21:33 #163

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 28686

Braucu ar: wv


31 Mar 2011, 21:30:05 GR8 rakstīja:

31 Mar 2011, 21:17:52 Lafter rakstīja:

tad kāpēc norway ir 1,1 ls un sweeden 1 ls?




ja NO ir (pieņemu, ka saļara) 1,1 ls, tad jau degviela ir palēta uz algu fona, jo FR ir 0,96 Ls un neliekas galīgi, ka ir dārgi

es jau te 3 lapas cenšos iestastīt lai nemeklē iemeslu kašķim tur kur viņa nav vienkārši, nevajag izdomāt visādas sazvērestības teorijas u.c huinju...
problēma ir valsts-tautas skaties no kuras puses gribi dzīves līmenī..
ienakumos, atalgojumā, politikā tur ir problēma ne jau beņas cenā
saļāra ar benzīnu vienāda man liekas ir, un norway cena atšķirās katrā tankā, piemēram, manējā no 7-10 kad cilvēki brauc kur stāv uz tablo 13,55
velāk līdz 4 vakarā 13.20
un pec tam atkal kad darba laiks beidzies uzlec augšā, cenas atsķirās katrā pilsētā gandrīz pa maximums kronu parasti tas ir 8 sanāri

[ Šo ziņu laboja Lafter, 31 Mar 2011, 21:36:33 ]



-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
Offline
M57
31. Mar 2011, 21:38 #164

Kopš: 20. Mar 2011

Ziņojumi: 1627

Braucu ar:

Jābrauc pie nabagiem uz LUX. Tur diesels 1,19 eiro

[ Šo ziņu laboja M57, 31 Mar 2011, 21:38:44 ]

Offline
GR8
31. Mar 2011, 21:40 #165

Kopš: 20. Feb 2005

Ziņojumi: 2348

Braucu ar: dēli

treknajos jau arī bija visiem pohuj, pilna bāka vienmēr pašam, sievai, bērniem un moš kāds vēl draugam kādu litru ielēja tad it kā nečīkstēja neviens, jo dzīves līmenis bija "augstāks"
Offline
Lafter
31. Mar 2011, 21:45 #166

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 28686

Braucu ar: wv


31 Mar 2011, 21:40:30 GR8 rakstīja:
treknajos jau arī bija visiem pohuj, pilna bāka vienmēr pašam, sievai, bērniem un moš kāds vēl draugam kādu litru ielēja tad it kā nečīkstēja neviens, jo dzīves līmenis bija "augstāks"

tur jau ta sāls, ja vidējā alga lv būtu nezinu 700-900 ls tad pa lielam visiem būtu poh..
nezinu kā citur bet šeit mums ik pēc pusgada paceļ stundas samaksas likmi pa 4 kronām, ko pieaug produktu , degvielas u.c cenas.. respektīvi izlīdzina ienākumus ar cenu pieaugumu

Lv ir otrādāk tur ir ta problēma nevis degvielas cenā

nu man arī samainot uz latiem psiholoģiski grūti bija gazt bāku līdz lūpai, kaut beņa ir letaka kā norway un šeit poh pat neskatos piegāžu kamēr atmetās un viss esu maksāt

laikam esmu žmogs bija iespeja gazt kreiso gazu to uzreiz cita sajūta ka iepis kapeiku

-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
Offline
Kanibaals
03. Apr 2011, 03:13 #167

Kopš: 17. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 45

Braucu ar: Honda

Primitīvs salīdzinājums E85 un 95E:



Neiedziļinoties, ka E85(vasaras) ir 15% benzīna un 95E ir 5% etanola piejaukums un vēl citās niansēs. Tad teorētiski pie 20-25% lielāka patēriņa uz tīra E85 varbūt vēl atmaksājas šķaidīt to ar benzīnu. Var arī ietaupīt tos 2 santīmus, kuru dēļ te aicina boikotēt kādu no DUS. Kā ir praktiski tad jau ir jāskatās uz katra auto un dzinēja. Protams atbilstoši lielākam patēriņam uz E85 ir lielāka jauda. Ideāli, ja auto ir noregulēts uz konkrētu degvielu, jo tad var izspiest kādu labumu no E85 augstāka oktānskaitļa.
Tā kā drīzāk būtu jāaicina šķaidīt benzīnu 20-30% ar E85,kas atbilstu E15-E25 attiecībai. Varbūt tas pozitīvi atsaucas uz valsts ekonomiku, jo samazina degvielas importu un attiecīgi uzlabojas importa/eksporta bilance, kā arī nauda paliek LV ražojot biodegvielu.
Offline
Ugunsdzesejs
03. Apr 2011, 11:31 #168

Kopš: 16. Dec 2008

Ziņojumi: 5327

Braucu ar:

tas E85 nesaēd kaut kādas gumijas vai plastmasas detaļas? tipa blīves, saļņikus umtl?
Offline
seeingman
03. Apr 2011, 11:44 #169

Kopš: 31. Oct 2010

No: Ogre

Ziņojumi: 1175

Braucu ar: turbo bamsli zem haubes

tas bija biodīzelis, kas attīrīja visas nogulsnes no vecās saļaras un tad varēja aiziet auzās.
Vai tas pats notiek ar E85
etanols ir tas pats spirts, kas šņabja pudelēs, vai viņam vajadzētu kaut ko saēst
Offline
nagla
03. Apr 2011, 11:48 #170

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1

kautkas tads itka bija,vel papildus sak koredet metala degvielas caurules un baka!
Offline
Simplex
03. Apr 2011, 11:59 #171

Kopš: 19. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 783

Braucu ar: www.autodirect.lv

vai tad bākas netaisa no plastmasas

-----------------
Iepriekš pārbaudītu BMW un citas markas auto piegāde no Vācijas,pēc pasūtījuma, auto tirdzniecība uz ārvalstīm. PM vai [email protected]
www.autodirect.lv
Offline
Kanibaals
03. Apr 2011, 14:51 #172

Kopš: 17. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 45

Braucu ar: Honda

Etanols ir agresīvs pret stikla šķiedras bākām, precīzāk šķīdina to saistvielu-sveķus. Tā kā laivām tā ir problēma.

Tāpat skaitās, ka spirts kaitē gumijas blīvēm degvielas sistēmā. Domāju, ka tas sen ir neaktuāli(jaunākiem par 1980. gada auto), jo jau tagad 95E ir ar 5% bio piejaukumu un problēmas nav novērotas. Tā kā tas vairāk ir triks, lai pirktu pielāgotos FFV auto. Korozivitāte arī nav lielāka kā parastam benzīnam, ja vien ūdens bākā nav par daudz.
Offline
tomaats
05. Apr 2011, 12:14 #173

Kopš: 01. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 501

Braucu ar: GT5

nezinu moš arī variants

... Poweram, un citiem klubiem, vajadzētu sarīkot tadu taka protesu(ar visiem žurnālistiem un ttl), pret augstajām cenām, savākties un visiem aizbraukt uz LT uzpildīties, kaut vai tai pašā statoilā, "tiri" protstējot pret šo nolāpīto nodokļu politiku!?!
Offline
zzs
05. Apr 2011, 12:23 #174

Kopš: 18. Nov 2009

No: Varakļāni

Ziņojumi: 832

Braucu ar: E46 330d



UN? izstāsti kādu nezināmu kosmosa tehnoloģiju, kā ar auto aizbraukt no Rīgas līdz LT, pirms tam neuzpildoties tepat?
Offline
Norchx
05. Apr 2011, 12:30 #175

Kopš: 19. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 11373

Braucu ar:


05 Apr 2011, 12:23:42 zzs rakstīja:


UN? izstāsti kādu nezināmu kosmosa tehnoloģiju, kā ar auto aizbraukt no Rīgas līdz LT, pirms tam neuzpildoties tepat?
Nopērkot ar kreiso saļaru un pirms izbrauciena iebraucot Statjikā pēc kāda hotdoga un kolas ceļam tipisks pasākums būtu
Offline
Laoshi
05. Apr 2011, 12:37 #176

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:

Vēl būtu forši Staķikā iebraukt ar pasātu, viņā 200l muca ar kontrabasu un lauku brāga, to visu tirgot uz vietas, Staķikā iet mīzt, dirst, vemt un pārdevējas uz letes dragāt.
Offline
LA
05. Apr 2011, 12:42 #177

Kopš: 20. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9366

Braucu ar: 330i, YZ250


05 Apr 2011, 12:37:28 Laoshi rakstīja:
Vēl būtu forši Staķikā iebraukt ar pasātu, viņā 200l muca ar kontrabasu un lauku brāga, to visu tirgot uz vietas, Staķikā iet mīzt, dirst, vemt un pārdevējas uz letes dragāt.


šo noteikti būtu grūti apvienot ar kontrabasa tirgošanu, bet vispār ideja atbalstāma.
Offline
Juanito
05. Apr 2011, 16:12 #178

Kopš: 08. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1278

Braucu ar: benzīnu


03 Apr 2011, 03:13:24 Kanibaals rakstīja:
Primitīvs salīdzinājums E85 un 95E:



Neiedziļinoties, ka E85(vasaras) ir 15% benzīna un 95E ir 5% etanola piejaukums un vēl citās niansēs. Tad teorētiski pie 20-25% lielāka patēriņa uz tīra E85 varbūt vēl atmaksājas šķaidīt to ar benzīnu. Var arī ietaupīt tos 2 santīmus, kuru dēļ te aicina boikotēt kādu no DUS. Kā ir praktiski tad jau ir jāskatās uz katra auto un dzinēja. Protams atbilstoši lielākam patēriņam uz E85 ir lielāka jauda. Ideāli, ja auto ir noregulēts uz konkrētu degvielu, jo tad var izspiest kādu labumu no E85 augstāka oktānskaitļa.
Tā kā drīzāk būtu jāaicina šķaidīt benzīnu 20-30% ar E85,kas atbilstu E15-E25 attiecībai. Varbūt tas pozitīvi atsaucas uz valsts ekonomiku, jo samazina degvielas importu un attiecīgi uzlabojas importa/eksporta bilance, kā arī nauda paliek LV ražojot biodegvielu.


Interesants pētījums! Šobrīd braucu eksperimentālā kārtībā ar 40% etanola un izmaiņas kustībā nejūtu. Par patēriņu baigi grūti saprast, jo pilsētā nobraucot 300 km patēriņš bija apm tāds pats kā ar E95 t.i. ~ 10-12 l uz 100/km (523 turings - 2.5 L M52B25 I6, 125 kW (170 PS; 168 hp)).

Ā vēl var ņemt vērā, ka E85 joprojām ir pa 0,664 Ls/l, bet E95 0,867 Ls/l.

[ Šo ziņu laboja Juanito, 05 Apr 2011, 16:25:52 ]

Offline
Norchx
05. Apr 2011, 16:17 #179

Kopš: 19. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 11373

Braucu ar:

Spečuki varētu pateikt kurai detaļai no gumijas ir vislielākā saskarsme tieši ar degvielu un kura visticamāk varētu sākt dalīties.

Iemetīšu minēto detaļu kanniņā ar E85 un E95 un pēc mēneša paskatīšos, kas noticis, ļoti primitīvs eksperiments varētu sanākt, bet tomēr.
Offline
Juanito
05. Apr 2011, 16:28 #180

Kopš: 08. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1278

Braucu ar: benzīnu


05 Apr 2011, 16:17:10 Norchx rakstīja:
Spečuki varētu pateikt kurai detaļai no gumijas ir vislielākā saskarsme tieši ar degvielu un kura visticamāk varētu sākt dalīties.

Iemetīšu minēto detaļu kanniņā ar E85 un E95 un pēc mēneša paskatīšos, kas noticis, ļoti primitīvs eksperiments varētu sanākt, bet tomēr.


Es pamanīju divas gumijas šļaukas (pārejas) uz/no degvielas filtra.

Ir laboratoriski salidzīnāti Statoila un Lukoila E85? Kurš labāks?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo