Online
Pašreiz BMWPower skatās 91 viesi un 18 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Kvēpu filtri
Autors | Ziņojums |
PowerBMW | | Kopš: 27. Jul 2006
Ziņojumi: 5802
Braucu ar:
|
20 Nov 2019, 21:38:42 @Staris rakstīja:
jebac cipari
man 3.0d bez DPF 0.07 dūmainība.
Tieši tā,bet Pupsicam(cufic) ir viedoklis nemainīgais
p.s
(c) šo to sataisiju | Offline | | |
Staris | | Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| Nu pag. Tu saki, ka ar Poļu DPF tev 4cil motoram ir 0.16
Bet tai pat laikā saki, ka jābūt 0, ja DPF strādā.
Tad kā
| Offline | | |
PowerBMW | | Kopš: 27. Jul 2006
Ziņojumi: 5802
Braucu ar:
|
20 Nov 2019, 22:09:09 @cufiks rakstīja:
Sausi fakti draudziņ
Kā iet? Kuģis gatavs?
KAndžā mērcētu faktu man nav
kuģis nebūs,pagrieziens būs
paldies kad apjautājies! | Offline | | |
Staris | | Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| Tu joprojām paliec pretrunās. Ja 4cil dzinējam ar DPF ir 0.16, bet 6cil dzinējam bez DPF ir 0.07, tad tas 4cil dzinējs ir ne tikai ar problēmām, bet arī DPF īsti labi nestrādā. Ja nu vienīgi tās problēmas ir tik daudz, ka bez DPF būtu 2.5 | Offline | | |
968-jk | | Kopš: 08. Dec 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 13704
Braucu ar: 30niekiem
| Vivaro 1.6 BiTurbo pie 60k km dūmainība 0.16, tādam pašam pie 30k km arī tāds pats rādītājs. | Offline | | |
RS7 | | Kopš: 20. Mar 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 9319
Braucu ar: dīzeļ Teslu
| vecam audi
Dūmainības koeficients (m-1): 0.13
| Offline | | |
Ksneps | | Kopš: 02. Sep 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 1423
Braucu ar:
| MB W220 320cdi 0.13, 2004, ar pdf, stock, ~250tkm. CSDD Rīga. Pārsvarā 90% pa Rīgu. Neste tikai. :P nokvēpis bampers nekad nav bijis. [ Šo ziņu laboja Ksneps, 20 Nov 2019, 23:00:54 ] | Offline | | |
RS7 | | Kopš: 20. Mar 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 9319
Braucu ar: dīzeļ Teslu
| aaa un 2018 bija 0.00 :biturboopelispoteris: | Offline | | |
|
968-jk | | Kopš: 08. Dec 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 13704
Braucu ar: 30niekiem
|
20 Nov 2019, 22:51:13 @cufiks rakstīja:
20 Nov 2019, 22:46:04 @968-jk rakstīja:
Vivaro 1.6 BiTurbo pie 60k km dūmainība 0.16, tādam pašam pie 30k km arī tāds pats rādītājs.
Ļauj minēt! Pārsvarā fists pa pilsētu?
Mans minējums ir tāds, ka vnk pufakā sakrājas mēsli un skatē gāzējot kkāds nieks uzrādās, tas arī viss...
Atļaušos piebilst, ka šitie nulle komats ir jebkurā gadījumā ļoti labi rādītāji Jautājums tikai par to, kas tad īsti ir normāli/slikti/labi? Nesūdzētos, ja pampāļi neslinkotu un iemestu rezultātus šajā topikā.
50:50. Pēc km ārpus pilsētas pat varbūt vairāk. Pilsētā nesēņoju, dodu motoram strādāt. | Offline | | |
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3741
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
| Statistikai - 2012. gada VW CC - čipots pie 10k km. Nu jau pāris gadi ir citam īpašniekam, kas brauc ar to auto vēl mazāk nekā es un kā saprotu, pamatā pa pilsētu - 91k km 0,04. | Offline | | |
RS7 | | Kopš: 20. Mar 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 9319
Braucu ar: dīzeļ Teslu
| cufik, bet tu saproti ka tas TA merijums ir tufta? [ Šo ziņu laboja RS7, 20 Nov 2019, 23:19:03 ] | Offline | | |
968-jk | | Kopš: 08. Dec 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 13704
Braucu ar: 30niekiem
|
20 Nov 2019, 23:18:51 @RS7 rakstīja:
cufik, bet tu saproti ka tas TA merijums ir tufta?
Nesaprot!
Pārlasi viņa šodienas postus- ne piles! | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4401
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Cik reizes tas jau izrunāts, bet tomēr cilvēki nesaprot to.
2011.gada 535D ar taisnu trubu, bez DPF, bez CAT, sajāts viss, gateris - atgāzes bija 0.01. Bez aizrādījumiem jau trešo gadu.
Tas CSDD mērījums neizsaka PILNĪGI NEKO par DPF stāvokli vai tā esamību.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4401
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Jā, protams, man darīt nav ko.
Varu aizbraukt jebkurā laikā un samērīt jebkurā vietās tās atgāzes. Kaut vai pirms tam vēl uz jaudas stenda, lai redzētu to, ka jauda nav nogriezta - 350zs un 700nm.
Ja atgāzes būs virs 0,1, es tev 500E. Ja nē, tad Tu man 500E. Godīgi?
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
Ksneps | | Kopš: 02. Sep 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 1423
Braucu ar:
| Lai nu ko tur csdd mērītu, bet ja dūms ir, tad iekārta taču ro parādītu.
Pie tik zemiem rādījumiem tur 0.05 vai 0.3 atšķirība gandrīz nekāda. Viss atlarīgs cik tīrs izputējs un viss | Offline | | |
Alkaans | | Kopš: 14. Nov 2011
Ziņojumi: 637
Braucu ar: BMW E61 535d / BMW e36 325 Vanos / Opel Astra G 2.0 OPC
| man pirms gada ar 535d ar visiem aizdirstiem cat un dpf, vienu pajātu sprauslu kas bik čurā kad auksts bija 0,07... ā un gali melni, nevienu hromu neredz čipots tik bija | Offline | | |
|
Ruudis | | Kopš: 19. Feb 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2111
Braucu ar: Pienpak
| Manam N47 koef 0.01
Drots 09.gada. DPF oem | Offline | | |
njakts | | Kopš: 01. Nov 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 164
Braucu ar: auto
|
20 Nov 2019, 23:25:45 @Kaross rakstīja:
Cik reizes tas jau izrunāts, bet tomēr cilvēki nesaprot to.
2011.gada 535D ar taisnu trubu, bez DPF, bez CAT, sajāts viss, gateris - atgāzes bija 0.01. Bez aizrādījumiem jau trešo gadu.
Tas CSDD mērījums neizsaka PILNĪGI NEKO par DPF stāvokli vai tā esamību.
manliekas, ka taisna truba ir bonuss, jo savam esmu novērojis, ja kādu laiku brauc mierīgi un īpaši negāzē, tad pirmo reizi ieberot iznāk mākonītis (dpf izņemts - tukšs bundulis) ja kādu laiku gonko, tad tādu baigo dūmu nav.
Pieļauju, ka tie kvēpi sakrājas tukšajā dpf bundulī un pa visu uzpūtēju un kad iedo riktīgi mizā visu to crapu izpūš ārā.. uz nākamo skati pirms tam riktīgi izgāzēšu, iepriekš tā neizdarīju un bija kkādi 0.3 laikam... | Offline | | |
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3741
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
| Vai nav ta, ka ja gaze tuksgaita bez slodzes, tad fats, ka cipots, vispar neko nemaina, jo strada OEM regulejums? Kaross gan jau so var atbildet
Pedejo gadu auto vispar tuksgaita nevar augstak pa 2-2,5k rpm uzgazet un tas tests vairak tada parodija - piesledz uz paskatas, vai nav kadi pazinojumi. | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4401
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Tieši tā. Nemaina vai auto ir čipots vai nav. Vienīgi retos gadījumos, kad kaut kas nav ar turbīnu kārtībā un tā sapūš lielāku spiedienu, nekā tas būtu paredzēts.
Tas tests ir tiešām parodija un der tikai veciem 90.gadu dīzeļiem. Tāpēc jau stāstu, ka pēc tā CSDD testa nevar noteikt ne DPF stāvokli, ne dzinēja stāvokli. Pat DPF esamību tā nevar noteikt.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, Bude, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo
|