Online
Pašreiz BMWPower skatās 197 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: E30 projekti ar 2.8-4.4l motoriem
Autors | Ziņojums |
Phasma | | Kopš: 11. May 2003
No: Jelgava
Ziņojumi: 1897
Braucu ar:
| Turklāt papētot BMW turbo pasaules rekordistus atradīsiet galvenokārt S36, S50 un M20 (tādā secībā) un tikai tad nāk M50
----------------- Excitement of building.... | Offline | | |
janeks7 | | Kopš: 21. Feb 2005
Ziņojumi: 3442
Braucu ar:
|
08 Feb 2011, 16:15:27 Phasma rakstīja:
Turklāt papētot BMW turbo pasaules rekordistus atradīsiet galvenokārt S36, S50 un M20 (tādā secībā) un tikai tad nāk M50
A kas ir s36 | Offline | | |
Kashelz | | Kopš: 09. Sep 2005
No: Kuldīga
Ziņojumi: 2178
Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E
| Viss ko vajag ir pareiza kombinacijaa M50B32, plaans ka to panaakt ir tik nauda vajadziiga normaala lai eksperimenteetu un 300 lopi rokaas | Offline | | |
barracuda | | Kopš: 07. Jun 2007
Ziņojumi: 11777
Braucu ar:
|
08 Feb 2011, 16:20:32 janeks7 rakstīja:
08 Feb 2011, 16:15:27 Phasma rakstīja:
Turklāt papētot BMW turbo pasaules rekordistus atradīsiet galvenokārt S36, S50 un M20 (tādā secībā) un tikai tad nāk M50
A kas ir s36
laikam S38B36 | Offline | | |
Phasma | | Kopš: 11. May 2003
No: Jelgava
Ziņojumi: 1897
Braucu ar:
| Tieši tā! Entschuldigung!
----------------- Excitement of building.... | Offline | | |
charbis | | Kopš: 18. Jan 2005
Ziņojumi: 2000
Braucu ar: e30 cabrio un f06
| phasma apstaasti labaak savu recepti. ir lieka m57d30 apaksha un m20b25 zboraa. saprotu ka tas ne..ja nav bet buutu interesanti zinaat.
p.s beidzot kaads lasaams topiks atdziivojies. | Offline | | |
Phasma | | Kopš: 11. May 2003
No: Jelgava
Ziņojumi: 1897
Braucu ar:
| Nu, Charbi, viens ir uzrakstīt to, ko visi krustu šķērsu pārgremo jau gadiem ilgi...pavisam kas cits ir prasīt, lai es te uzrakstu to, ko pats pusgadu meklēju, mērīju, rēķināju un kombinēju, kamēr sanāca!
Ja ir tiešām liela interese, sadzirdi mani ar Bavārijas aliņu un uzzināsi daudz visādu noslēpumu! [ Šo ziņu laboja Phasma, 08 Feb 2011, 16:53:38 ]
----------------- Excitement of building.... | Offline | | |
charbis | | Kopš: 18. Jan 2005
Ziņojumi: 2000
Braucu ar: e30 cabrio un f06
| tad atdod e21 recaro kjebli. | Offline | | |
|
Kashelz | | Kopš: 09. Sep 2005
No: Kuldīga
Ziņojumi: 2178
Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E
| Ar to diizelja kolkeni kaut kas nebija ka vajag, tur eljoshana savadaaka vai kas taads. Vismaz man te ta staastija ka nevarot sakjimikjot, bet gan jau runaja tie kas nav neko taadu meegjinaajushi mashi dariit. | Offline | | |
janeks7 | | Kopš: 21. Feb 2005
Ziņojumi: 3442
Braucu ar:
|
08 Feb 2011, 17:28:50 Kashelz rakstīja:
Ar to diizelja kolkeni kaut kas nebija ka vajag, tur eljoshana savadaaka vai kas taads. Vismaz man te ta staastija ka nevarot sakjimikjot, bet gan jau runaja tie kas nav neko taadu meegjinaajushi mashi dariit.
Ir tas darīts,protams nedaudz jāpārtaisa. | Offline | | |
Kashelz | | Kopš: 09. Sep 2005
No: Kuldīga
Ziņojumi: 2178
Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E
| Eljoshana tieshi? Un vai pec tam viss eljojas ta ka tam vajadzeetu but vai tik ta - dzineejs sanaak ar mazu resursu. Staasti kas ka jaadara | Offline | | |
Phasma | | Kopš: 11. May 2003
No: Jelgava
Ziņojumi: 1897
Braucu ar:
| Viss bija bumbās! Nogriezu ručkā sezonu (kā ikdienas un sporta auto), pēc tam pārdevu un pārcēlām setapu citā motorā un atkal jau gads aiz muguras, kopš tiek veiksmīgi lietots! Šāles kā jaunas, viss eļļojas!
----------------- Excitement of building.... | Offline | | |
Digital | | Kopš: 02. Jul 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 3727
Braucu ar: Elektrību
| To visu uzbuvet nav problema ja galva stradaa, pats esu lidzigu taisijis, bet kaa jau Phasma teica pirmais motors prasija diezga laika lai visu sameritu sarekinatu un diezvai kaads ta vnk gribes visu pateikt | Offline | | |
Phasma | | Kopš: 11. May 2003
No: Jelgava
Ziņojumi: 1897
Braucu ar:
|
08 Feb 2011, 20:06:10 Digital rakstīja:
To visu uzbuvet nav problema ja galva stradaa, pats esu lidzigu taisijis, bet kaa jau Phasma teica pirmais motors prasija diezga laika lai visu sameritu sarekinatu un diezvai kaads ta vnk gribes visu pateikt
Bet zini, kas ir visvērtīgākais?! Secinājumi, pēc nobrauktas sezonas, ko pilnveidot un ko uztaisīt savādāk, vēl labāk, ko nākamreiz nedarīt utt!
----------------- Excitement of building.... | Offline | | |
Digital | | Kopš: 02. Jul 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 3727
Braucu ar: Elektrību
| Jaa tas no serijas, ka pirmie kakjeni jaslicina | Offline | | |
Phasma | | Kopš: 11. May 2003
No: Jelgava
Ziņojumi: 1897
Braucu ar:
|
08 Feb 2011, 20:37:06 Digital rakstīja:
Jaa tas no serijas, ka pirmie kakjeni jaslicina
Citiem vārdiem, evolūcija, beta versija, eksperiments...utt
Secinājums pēc sezonas ar M20B30 + 288 Schrick - ļoti dinamisks un jaudīgs aparāts sanāk. Katru dienu slāni un smaids no sejas nepāriet!
----------------- Excitement of building.... | Offline | | |
|
add | | Kopš: 27. Nov 2011
Ziņojumi: 2094
Braucu ar:
| Ir varbūt pieejams saraksts ar detaļām, kas nepieciešams 3.0 stroker uz m50 izbūvei
Pēc
Links rakstītā nepieciešama ir kloķene, sadalenes, klaņi un virzuļi, varbūt kāds, kas ir taisījis tādu hibrīdu var pakomentēt | Offline | | |
inferno-ex | | Kopš: 04. May 2011
Ziņojumi: 1556
Braucu ar:
| Vai tik nebija vēl jāliek ražīgākas sprauslas?
Un vispār, kāds ir ieguvums liekot kopā M50B30? Lielāks tilpums un jauda neskaitās. Čuguna bloks ar 3 litriem? | Offline | | |
8203 | | Kopš: 10. Dec 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 991
Braucu ar: BMW
| Kāpēc borēt m50 bloku, ja m52 bloks ir no AL?
M50B30 gadījumā vadība jābrauc regulēt uz turbochip, tas būs lētāk, nekā likt programējamo.
| Offline | | |
8203 | | Kopš: 10. Dec 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 991
Braucu ar: BMW
|
11 Jun 2014, 19:29:58 inferno-ex rakstīja:
Vai tik nebija vēl jāliek ražīgākas sprauslas?
Un vispār, kāds ir ieguvums liekot kopā M50B30? Lielāks tilpums un jauda neskaitās. Čuguna bloks ar 3 litriem?
ko Tev vēl vajag? | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|