Online

Pašreiz BMWPower skatās 234 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek ielās?

Tēma: Satiksmes drošība

AutorsZiņojums
deadalive
03. Aug 2010, 00:11 #161

Kopš: 21. Sep 2008

Ziņojumi: 1544

Braucu ar: fiat panda 0,7tdi


03 Aug 2010, 00:06:32 Martinsse rakstīja:
Kāds ir pamanījis baigo fīču uz Vienības/Ulmaņa krusta? Mums taču vēl foto nav uz sarkanajām gaismām uzstādīts? Šodien novēroju tādu fišku. Stāvu, gaidu kreiso no Vienības gatves (virzienā no Jelgavas) uz Ulmaņa gatvi (virzienā uz Jūrmalu) un skatos augšā pie luksafora iedegas kkāds sarkans krusts, kad kāds pārlido pār dzelteno. WTF?
Vai arī es esmu sapīpējies? Sāku pētīt un domāt vai tā nav gājēju sarkanā gaisma, bet nēe, atsevišķi uzstādīta un ir viena sekcijā, nevis divas (sarkans/zaļš).

vai domā šo?
http://tv.delfi.lv/video/o5f1GkOq/

-----------------
crapwork

JA KĀDAM KAUT KAS NEPATĪK VNK IDITE NAHUJ PLEASE NEZVANIET UN NEKO NEPRASIET @LAKSHMI

Man tik dziļi pohui ka pat netaisos neko dzēst un slēpt :D @valvoline
Offline
Martinsse
03. Aug 2010, 00:15 #162

Kopš: 13. Jun 2008

No: Baloži

Ziņojumi: 2444

Braucu ar: Turbo Cosworth

Jāa, es jau domāju. Paldies par infu!
Offline
HannibalLecter
21. Jul 2011, 13:37 #163

Kopš: 13. Jan 2011

Ziņojumi: 2804

Braucu ar: E61

Lēnie braucēji - avāriju izraisītāji
Offline
artis83
26. Nov 2018, 20:51 #164

Kopš: 24. Jul 2010

No: Liepāja

Ziņojumi: 6255

Braucu ar: audi

murgainākais krustojums liepājā, un domājams arī latvijā". itkaa vienkārši, bet uzminiet kuram priekšroka, griežoties no Klaipēdas uz Kandavas ielu, (tas ir vai no Ventas ielas braucošās mašīnas ir jālaiž) abiem deg papildsekcijas.

https://www.google.com/maps/@56.4912597,21.0056264,3a,60y,166.5h,88.6t/data=!3m6!1e1!3m4!1sjr70DZFXdZpD8-FVVI_k4w!2e0!7i13312!8i6656

atbilde_nav jālaiž.
Offline
ramex
26. Nov 2018, 21:41 #165

Kopš: 08. Apr 2010

Ziņojumi: 2403

Braucu ar: H6

uz Ventas ielas ir dodiet ceļu zīme, ta tak darbojas ari papildsekciajs gadījuma?
Offline
artis83
26. Nov 2018, 21:53 #166

Kopš: 24. Jul 2010

No: Liepāja

Ziņojumi: 6255

Braucu ar: audi

cik saprotu tur ir tā. no ventas ielas ir papildsekcija, bet galvenais tad deg sarkanais. no klaipēdas gan papildsekcija gan galvenais zaļais, līdzarto priekšroka tur kur galvenais zaļais un papildsekcija...nezinu pēc kura csdd punkta tas ir, bet nu reāli tā esot, lai gan pārsvarā visi pēc loģikas, nogriežoties, laiž to skas brauc pretī tasini, tomēr ja kāds grib riskēt var braukt priekšā un pēc csn nebūs vainīgs...

varbuut arii dodiet ceļu žimes dēļ bet es no ''si komenta pēc avārijas
Jo daudzi vēl nesaprot, ka Klaipēdas ielā deg zaļais papildsekcijā kopā ar zaļo galveno sekciju , bet Ventas ielā tikai papildsekcija,bet galvenajā sekcijā ir sarkanais, tas nozīmē, ka no Ventas ielas braucošajiem ir jādod ceļš tiem kuri no Klaipēdas ielas grib nogriezties uz Kandavas ielu. Protams, ka krustojums ir stulbs, bet noteikumi arī ir jāzina...


[ Šo ziņu laboja artis83, 26 Nov 2018, 22:06:51 ]

Offline
korumpante
27. Nov 2018, 09:17 #167

Kopš: 29. May 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 618

Braucu ar:

Ko tieši jūs tur nevarat sadalīt? Izskatās normāls krustojums.
Starp citu, priekšrocības zīmes regulējams krustojumos darbojas tikai tad, kad luksofori nestrādā, pārējā laikā pilnīgi vienalga, kam zīme rāda galveno, kam jādod ceļš.
Otrais, papildsekcija vienmēr automātiski nozīmē, ka pie papildsekcijas braucošajam jādod ceļš tiem, kas šķērso viņa trajektoriju (pārsvarā gadījumu pie zaļās pamatsekcijas) . Atkal, nekādas zīmes to neietekmē.
Trešais, mazpilsētās katrs brauc kā māk, zīmēm un luksofora signāliem tur ir tikai ieteikuma raksturs, tāpēc arī nevajadzētu ticēt visam, ko tantes raksta komentāru sadaļā.
Offline
RVR
27. Nov 2018, 09:46 #168

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22287

Braucu ar: RVR

Gribētos zināt, kad beidzot aiztaisīs apgriešanās vietu uz Ulmaņa gatves starp Upesgrīvas Nesti un jauno ugunsdzēsēju depo (netālu no Spices, pie Route 88 ).
Reāli ZB tie kaskadieri, kas no Mārupes rauj pāri maģistrālajai ielai un tad nobloķē tai kreiso joslu. Tā nav normāla situācija.

[ Šo ziņu laboja RVR, 27 Nov 2018, 09:46:39 ]

Offline
Eicheberg
27. Nov 2018, 10:04 #169

Kopš: 21. Nov 2017

Ziņojumi: 1052

Braucu ar:


27 Nov 2018, 09:46:24 @RVR rakstīja:
Gribētos zināt, kad beidzot aiztaisīs apgriešanās vietu uz Ulmaņa gatves starp Upesgrīvas Nesti un jauno ugunsdzēsēju depo (netālu no Spices, pie Route 88 ).
Reāli ZB tie kaskadieri, kas no Mārupes rauj pāri maģistrālajai ielai un tad nobloķē tai kreiso joslu. Tā nav normāla situācija.


interesanti, kad beidzot tur uzliks stacionaro radaru parvietojamo jau liek, bet parak reti - piekritu, diezgan hujova tur lekt pari tam joslam, kad varoni kuri nevar 20 sec paciesties lido ar +20 un pec tam pasi saprot ka nav kur palikt, turklat tur ir ari gajeju pareja

starp citu uz liepajas ielas krusta apgriesanos aizliedza, tapec so vietu vajadzetu atstat
Offline
RVR
27. Nov 2018, 11:30 #170

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22287

Braucu ar: RVR


27 Nov 2018, 10:04:40 @Eicheberg rakstīja:

starp citu uz liepajas ielas krusta apgriesanos aizliedza, tapec so vietu vajadzetu atstat


Kāds tam sakars?

Nevajag vispār līst ārā uz Ulmaņa gatves centra virzienā, ja patiesībā vajag tikt uz Jūrmalas pusi, Spici, utt.
Pa to pašu Liepājas ielu arī lai brauc ārā no Mārupes. No Liepājas ielas drīkst taisīt kreiso uz Jūrmalas pusi. Tur vismaz ir luksofors.
Offline
hronists
27. Nov 2018, 11:33 #171

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14820

Braucu ar: Svensk hjul


27 Nov 2018, 09:17:25 @korumpante rakstīja:
Ko tieši jūs tur nevarat sadalīt? Izskatās normāls krustojums.
Starp citu, priekšrocības zīmes regulējams krustojumos darbojas tikai tad, kad luksofori nestrādā, pārējā laikā pilnīgi vienalga, kam zīme rāda galveno, kam jādod ceļš.
Otrais, papildsekcija vienmēr automātiski nozīmē, ka pie papildsekcijas braucošajam jādod ceļš tiem, kas šķērso viņa trajektoriju (pārsvarā gadījumu pie zaļās pamatsekcijas) . Atkal, nekādas zīmes to neietekmē.
Trešais, mazpilsētās katrs brauc kā māk, zīmēm un luksofora signāliem tur ir tikai ieteikuma raksturs, tāpēc arī nevajadzētu ticēt visam, ko tantes raksta komentāru sadaļā.



beidzot te ir kāds, kas ir lasījis noteikumus
Offline
Eicheberg
27. Nov 2018, 11:41 #172

Kopš: 21. Nov 2017

Ziņojumi: 1052

Braucu ar:


27 Nov 2018, 11:30:29 @RVR rakstīja:

27 Nov 2018, 10:04:40 @Eicheberg rakstīja:

starp citu uz liepajas ielas krusta apgriesanos aizliedza, tapec so vietu vajadzetu atstat


Kāds tam sakars?

Nevajag vispār līst ārā uz Ulmaņa gatves centra virzienā, ja patiesībā vajag tikt uz Jūrmalas pusi, Spici, utt.
Pa to pašu Liepājas ielu arī lai brauc ārā no Mārupes. No Liepājas ielas drīkst taisīt kreiso uz Jūrmalas pusi. Tur vismaz ir luksofors.


nu pastasti, kas tev pasam tur nesanaca - gadijuma nebija klasiskais gadijums, kad gazes pedalis stradaja vairak neka smadzenes?
Offline
RVR
27. Nov 2018, 11:46 #173

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22287

Braucu ar: RVR


27 Nov 2018, 11:41:25 @Eicheberg rakstīja:

nu pastasti, kas tev pasam tur nesanaca - gadijuma nebija klasiskais gadijums, kad gazes pedalis stradaja vairak neka smadzenes?


Es tur braucu katru dienu, tāpēc man tie šķērsām maucēji nav nekāds pārsteigums.

Vienkārši šķiet absolūti neloģiska situācija, ja vairāku joslu maģistrālu ielu ar lielu kustības intensitāti drīkst šādā veidā šķērsot.
Offline
artis83
27. Nov 2018, 11:50 #174

Kopš: 24. Jul 2010

No: Liepāja

Ziņojumi: 6255

Braucu ar: audi


27 Nov 2018, 11:33:47 @hronists rakstīja:

27 Nov 2018, 09:17:25 @korumpante rakstīja:
Ko tieši jūs tur nevarat sadalīt? Izskatās normāls krustojums.
Starp citu, priekšrocības zīmes regulējams krustojumos darbojas tikai tad, kad luksofori nestrādā, pārējā laikā pilnīgi vienalga, kam zīme rāda galveno, kam jādod ceļš.
Otrais, papildsekcija vienmēr automātiski nozīmē, ka pie papildsekcijas braucošajam jādod ceļš tiem, kas šķērso viņa trajektoriju (pārsvarā gadījumu pie zaļās pamatsekcijas) . Atkal, nekādas zīmes to neietekmē.
Trešais, mazpilsētās katrs brauc kā māk, zīmēm un luksofora signāliem tur ir tikai ieteikuma raksturs, tāpēc arī nevajadzētu ticēt visam, ko tantes raksta komentāru sadaļā.



beidzot te ir kāds, kas ir lasījis noteikumus


nu bet tātad griežot pa kreisi ar papildsekciju man ir priekšroka, nekā tam, kas man pretī brauc, kuram arī papildsekcija. (instruktori arī liek tā braukt).
Tavs teksts:
Otrais, papildsekcija vienmēr automātiski nozīmē, ka pie papildsekcijas braucošajam jādod ceļš tiem, kas šķērso viņa trajektoriju (pārsvarā gadījumu pie zaļās pamatsekcijas) . Atkal, nekādas zīmes to neietekmē. :
gadījumā ja krustojumā deg vairākas papildsekcijas, galīgi neiet kopā ar " Izskatās normāls krustojums."
tādu nevar izbraukt, neizpētot krustojumu no visām pusēm.

[ Šo ziņu laboja artis83, 27 Nov 2018, 11:52:06 ]

Offline
Eicheberg
27. Nov 2018, 11:52 #175

Kopš: 21. Nov 2017

Ziņojumi: 1052

Braucu ar:

es tur agrak braucu katru dienu, gan no marupes uz spici, gan no jurmalas taisni uz centru
99% gadijumos tur situacija ir sekojosa - no jurmalas brauceji izdoma braukt pa kreiso joslu garam labas joslas lohiem un pedeja bridi pielist prieksa, jo viniem vajag
dazreiz nesanak un tad nakas vainot marupiesus un cela izgudrotajus, viss trauce normali braukt
Offline
subaru
27. Nov 2018, 11:54 #176

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10285

Braucu ar: rokām uz stūres


27 Nov 2018, 11:30:29 @RVR rakstīja:

27 Nov 2018, 10:04:40 @Eicheberg rakstīja:

starp citu uz liepajas ielas krusta apgriesanos aizliedza, tapec so vietu vajadzetu atstat


Kāds tam sakars?

Nevajag vispār līst ārā uz Ulmaņa gatves centra virzienā, ja patiesībā vajag tikt uz Jūrmalas pusi, Spici, utt.
Pa to pašu Liepājas ielu arī lai brauc ārā no Mārupes. No Liepājas ielas drīkst taisīt kreiso uz Jūrmalas pusi. Tur vismaz ir luksofors.


Jā, sure... tur jau tagad tas kreisais ir murgs. Ja vēl iepūtīs tur iekšā visus tos, kas tagad pie Route88 griežas riņķī, tad būs korķis līdz hz kurienei.

Vienīgais, ko varu iedomāties, ir pārcelt to Rout88 apgriešanās vietu vēl tālāk uz Centra pusi ...

Kaut gan iespējams, tur nāksies tāpat domāt ko radikāli jaunu, jo turpat pie nestes ceļ kaut kādu tur biznesa vai dzīvojamo centru un tur gājēju/auto/velo n'shit trafiks būs un esošā 1 gājēju pāreja to tāpat nevarēs izturēt.
Offline
RVR
27. Nov 2018, 12:23 #177

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22287

Braucu ar: RVR


27 Nov 2018, 11:52:32 @Eicheberg rakstīja:

99% gadijumos tur situacija ir sekojosa - no jurmalas brauceji izdoma braukt pa kreiso joslu garam labas joslas lohiem un pedeja bridi pielist prieksa, jo viniem vajag



Mazliet nesapratu - pielīst priekšā kam un kur?

Tur ir divu joslu ceļš no krustojuma ar Lielirbes ielu līdz krustojumam ar Liepājas ielu. Normālā izpildījumā tur nevienam nebūtu nekur jālien, vien jābrauc pa savu joslu. Tik vien kā iebraukšana DUS labajā pusē, bet tā netraucē.
Offline
markelis
27. Nov 2018, 12:24 #178

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12924

Braucu ar: eFku


27 Nov 2018, 09:17:25 @korumpante rakstīja:
Ko tieši jūs tur nevarat sadalīt? Izskatās normāls krustojums.
Starp citu, priekšrocības zīmes regulējams krustojumos darbojas tikai tad, kad luksofori nestrādā, pārējā laikā pilnīgi vienalga, kam zīme rāda galveno, kam jādod ceļš.
Otrais, papildsekcija vienmēr automātiski nozīmē, ka pie papildsekcijas braucošajam jādod ceļš tiem, kas šķērso viņa trajektoriju (pārsvarā gadījumu pie zaļās pamatsekcijas) . Atkal, nekādas zīmes to neietekmē.
Trešais, mazpilsētās katrs brauc kā māk, zīmēm un luksofora signāliem tur ir tikai ieteikuma raksturs, tāpēc arī nevajadzētu ticēt visam, ko tantes raksta komentāru sadaļā.



taa jau ir, bet situaacija vienalga stulba, jo kaa tie, kas griezh pa kreisi var zinaat kas deg tiem luksoforaa, kas griež no Ventas ielas?
Offline
RVR
27. Nov 2018, 12:28 #179

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22287

Braucu ar: RVR


27 Nov 2018, 11:54:31 @subaru rakstīja:

Kaut gan iespējams, tur nāksies tāpat domāt ko radikāli jaunu, jo turpat pie nestes ceļ kaut kādu tur biznesa vai dzīvojamo centru un tur gājēju/auto/velo n'shit trafiks būs un esošā 1 gājēju pāreja to tāpat nevarēs izturēt.



Tur ir tāda jautra nianse, ka Ulmaņa gatve ir Nila teritorija, bet jaunbūve Mārupes novadā. Robeža ir gar ielas malu
Offline
upgrayedd
27. Nov 2018, 12:48 #180

Kopš: 10. Jan 2018

Ziņojumi: 188

Braucu ar:


27 Nov 2018, 11:50:07 @artis83 rakstīja:

nu bet tātad griežot pa kreisi ar papildsekciju man ir priekšroka, nekā tam, kas man pretī brauc, kuram arī papildsekcija. (instruktori arī liek tā braukt).


No kura laika diviem auto ar "vienādām tiesībām uz ceļa" priekšroka būs tam, kas griež pa kreisi? Ja abiem ir papildsekcija (vienam taisni un pa labi, pretējam pa kreisi) bez lielā zaļā, tad priekšroka būs tam, kas brauc taisni vai pa labi.

[ Šo ziņu laboja upgrayedd, 27 Nov 2018, 12:49:26 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo