Online
Pašreiz BMWPower skatās 207 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Kāds ir Jaguar S-type?
Autors | Ziņojums |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| Driver beidzot pa tēmu!
Es biju domājis ka jaunākiem jau būs izlabota lielākā daļa problēmu, bet izskatās ka nē... | Offline | | |
baltais | | Kopš: 01. Jun 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4378
Braucu ar:
|
30 May 2010, 23:14:34 barracuda rakstīja:
30 May 2010, 21:14:25 PERFS rakstīja:
nu tā wikipedia saka !
dīvaina diena, ka izdomāji pavadīt atbildot uz pilnīgi bezjēdzīgiem postiem !
wikipedia saka 'compact executive car'
par VW Passat wikipedia saka 'large family car'
'compact executive car' un 'large family car' abi ir 'mid-size car' jeb D-segments (arī no wikipedia's) | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
30 May 2010, 23:31:06 JZ rakstīja:
Driver beidzot pa tēmu!
Es biju domājis ka jaunākiem jau būs izlabota lielākā daļa problēmu, bet izskatās ka nē...
mans ieprieksejais posts nebija domats tieshi par jagu/fordu, bet gan par visiem citiem razotajiem. Citam "nepareizi" ir vairak punktu, citam mazak, bet tomer tadu "nepareizi" bmw ir vismazak, lai neteiktu, ka tur gandriz viss ir perfekti.
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
PERFS | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 13646
Braucu ar: 21/43
|
Turpinashu ar to, ka salona plastmasas virsmas cietiba/elastiba un detalju precizitate man nepatik.
1er, X3, E60 u.c. plastmasiiba arii diemzheel ir fakts...
Ja es jums sakshu stastit, ka citu auto vadibas blokiem ir "nepareizie" prochi ieksha, spraudnjiem stepselji ir slikti un vadu biezums, izvietojums ir "nepareizs".
Viss, kas jaucas, jaucas nelogiski un "divaini"
Remonta manualji ir uztaisiti stulbi un nesaprotami.
Kas no taa reaali intereseee potenciaalo auto iipashnieku
Pasha auto lietoshana ir diskomfortabla.
Ja 99% braukts ar BMW, tad taa ir ar jebkuru marku, ka viss "cits" shkjiet neergonomisks (piemeers - pieradums pie konkreetas mobilo taalrunju razhotaajfirmas). Tiesa gan, sheit piebildiishu, ka kopsh iDrive, iipashi pirmaas paaaudzes, ievieshanas sho neertumu paarmet tieshi BMW (ilglaiciigus entuziastus ieskaitot), par paarpichkaatajaam eMkaam ar miljons nevajadziigiem SMG settingiem un veel sho to tamliidziigu nerunaajot
Lai nepaarprastu, es atgaadinaashu, ka neesmu pret BMW, bet gan pret vienas konkreetas markas glorificeeshanu, biezhi diezgan asaa un pat nepieklaajiigaa veidaa, kas pazemina kopeejo diskusiju kultuuru. | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
|
30 May 2010, 23:39:37 Driver rakstīja:
mans ieprieksejais posts nebija domats tieshi par jagu/fordu, bet gan par visiem citiem razotajiem. Citam "nepareizi" ir vairak punktu, citam mazak, bet tomer tadu "nepareizi" bmw ir vismazak, lai neteiktu, ka tur gandriz viss ir perfekti.
nu, izņemot pročus, viss ir par tēmu - vecie, "īstie" jagi es brīnos ko viņi tur uz salas ir pīpējuši tajā laikā, kad projektēja XJ ~70-92...
bmw jau ar nav pilnības virsotne, drīzāk gan - kompromiss, tak pietiek visādu "raksturīgo" gļuku katrai paaudzei, nevajag visu ar vienu - pēcapkopes - lineālu mērīt | Offline | | |
fleix | | Kopš: 27. Jun 2006
Ziņojumi: 8379
Braucu ar: 22
| nelasot ko juus te esat saposteejushi, peec personigas pieredzes - TAADS S&^&* !!!!!
MISKASTE!MISKASTE!MISKASTE!MISKASTE!MISKASTE!MISKASTE!MISKASTE!MISKASTE!MISKASTE!MISKASTE! | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| Perf, man ir cits skatijums uz auto un tur neko padarit nevar man pasham ari nav viegli, jo kad gribu sev nopirkt labu bmw, nevis pa leto dirsas parvietotaju, tad izbrakeju lielu dalju auto, kas citiem butu pietiekami labi, bet man nepatik, jo tur kads jau ir "liko roku bazis"...
Turpinot par plastmasam man ir ari svarigi ka vinja nostiprinata, kas ir zem vinjas, utt nevis tikai kada vinja ir uz tausti, ozu, ausi.
Bet taja pasha sudigaja x3 ir citas bmw tehniskas iezimes, kas tomer vinju padara labaku uz citu razotaju analogu fona...
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| pats butu klusejis! Visi auto, ko esmu meklejis un izvelejies pats un pircis ir bijushi labi. Neiet runa par iemainitajiem drotiem un tiem, par kuriem kads choms sakaris makaronus uz ausim, ka auto ir super un es ka lohs noticejis...
Tu loti labi zini, par ko ir runa
31 May 2010, 00:19:47 riddler rakstīja:
31 May 2010, 00:08:38 Driver rakstīja:
Perf, man ir cits skatijums uz auto un tur neko padarit nevar man pasham ari nav viegli, jo kad gribu sev nopirkt labu bmw, nevis pa leto dirsas parvietotaju, tad izbrakeju lielu dalju auto, kas citiem butu pietiekami labi, bet man nepatik, jo tur kads jau ir "liko roku bazis"...
butu kluseejis labaak
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
|
Atvars | | Kopš: 17. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 1825
Braucu ar: Lincoln LS, BMW R65RS
| Tākā jau 5 gadus ikdienā lietoju Lincoln LS sport tad laikam zinu krietni vien vairāk par tiem, kuri var vāvuļot par to, ka Jaguar ir mēsls.
Lincoln un Jaguar projektēja vācu inženieri !
Ne velti 90% detaļu ir ražotas Vācijā, Čehijā, Anglijā. Netrūkst detaļu no Anglijas un ASV.
Sākšu ar to, ka šie auto ir daļēji izgatavoti no alumīnija. Visa piekara 100% Lemforder izdatavota, alumīnija plaukti, sviras. Virsbūve ir no alumīnija spārni, haubes. Motori arī pilnībā ir no alumīnija (IZŅEMOT TO KAM JĀBŪT NO TĒRAUDA !).
Lincoln LS atšķirībā no Jaguar S type ražoja 3 gadus!!! Faktiski Lincoln LS bija Ford plānos kā Ford Skorpio pēctecis, bet 1998.gadā Ford "veiksmīgi" nopirka Volvo, kura jau bija V70 galvenais konkurents priekša. Līdz ar to Lincoln LS palika tikai ASV tirgum.
Salīdzinot ar S type- motāžas kvalitāte ir daudz labāka.
S typoe vājais punkts piekarē ir stabilizatora gumijas bukse. Viņa ir plāna un ātri izdilst. Ražo Lemforder, ir zināmi detaļas numuri, bet oficālais Lemforder detaļu dīleris netiek tām klāt, jo rūpnīca tās drīkst pārdot oficiālam autodīlerim! Līdz ar to buskes cena ir nereāla un jāpērk kopā ar stabilizācijas dzels stangu.
30 May 2010, 21:24:23 Vantage rakstīja:
30 May 2010, 21:18:13 ramonz rakstīja:
29 May 2010, 23:11:38 ozindziss rakstīja:
S-type , 3.0,2000gada rijīgs,motors,ritošā Fords,salons plastmasas konstruktors...Skaists,bet savas augstās cenas neadekvāts,man viedoklis
Ir bijis,otreiz nepirktu
ja\ pareizi atceros, tad krievu saitos lasiitajos testdraivos kaa reiz shos jautaajumus uzdeva krievu zhurnaalisti Jaguar prezentaacijaas...un inzhenieri un visaadi citaadi atbildiigie absoluuti noliedz ka fords, tur tipa viss esot savaadaak paaratisiit,s noreguleets utt...
Tehniski S-Type ir uz Ford platformas, kura toreiz dalījās ar Lincoln LS un Ford Thunderbird, nevis ar Skorpi. Tagadējais XF ir joprojām uz tās pašas bāzes montēts!
| Offline | | |
Arturiks | | Kopš: 01. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 9026
Braucu ar: 26 & 26 & 11
|
30 May 2010, 19:37:02 Driver rakstīja:
Atlaushos piekrist! Es viemmer savu sakamo esmu teicis ar piebildi "ar retiem iznjemumiem" un shis ir viens no tiem.
30 May 2010, 19:29:43 BMW530 rakstīja:
30 May 2010, 19:27:59 PERFS rakstīja:
Land Cruiser - nekaads ? Viena no stabilaakajaam veertiibaam savaa segmentaa
Preciizi
ljooti stabils , ja peec 15k kilometriem auto no salona nopliist pneimopiekare un turbiinaa laapstas palido (diizelim) | Offline | | |
grimS | | Kopš: 01. Jun 2007
No: Jūrmala
Ziņojumi: 2291
Braucu ar: Silvia 460HP 600NM, //M535d F11 FL, e36 M54B30 Trackday, e46 FL Coupe
| Palasiju kamēr sākās atkal runas par citiem auto. Tā vien likās, ka lielākā problēma ir lielas izmaksas, kad jāremontē un patēriņš.
Jautājums - paņemt uz mēnesi pabraukāties labāk Mazda 3 1.6L vai S-type 3.0 ? Izvēle jāizdara tagad un starp 2 variantiem (Problēmām ar bendžu nevajadzētu būt). | Offline | | |
ramonz | | Kopš: 02. Sep 2009
Ziņojumi: 288
Braucu ar:
|
S typoe vājais punkts piekarē ir stabilizatora gumijas bukse. Viņa ir plāna un ātri izdilst. Ražo Lemforder, ir zināmi detaļas numuri, bet oficālais Lemforder detaļu dīleris netiek tām klāt, jo rūpnīca tās drīkst pārdot oficiālam autodīlerim! Līdz ar to buskes cena ir nereāla un jāpērk kopā ar stabilizācijas dzels stangu.
======
man liekas ka tgad hansaflex taisa viskautko: bliives, manžetes,bukses..materiāli visdažādākie. | Offline | | |
Arlando | | Kopš: 08. Sep 2009
Ziņojumi: 190
Braucu ar:
|
30 May 2010, 22:45:58 nuncijs rakstīja:
Nebiju domājis, ka mans jautājums "Kāds ir S-type" būs tik ražīgs postu ziņā... Šīs jautājums šobrīd izskatās, kā jaguar vs bmw vs audi vs utt. Protams var salīdzināt visu. Taču jautājumam bija tīri praktiska nozīme - Cik tas kaķis ēd, kas viņam visbiežāk noplīst, man viņš patīk / nepatīk jo... Esmu ļoti skeptisks pret lielu vairumu auto. Bet lai nu ko - neticēšu ka katram, kurš te ko raksta patīk tikai un vienīgi bmw.
Nu redzi ,manā gadījumā ir divas mīlestības ,man patīk gan Jaguar(Klasiskie),gan BMW.Vispāŗ Jaguar ir svētdienas auto,bet ar BMW braucu arī tikai brīvdienās ,jo ir vēl citas mašīnas ar ko braukt ikdienā. | Offline | | |
Arlando | | Kopš: 08. Sep 2009
Ziņojumi: 190
Braucu ar:
|
01 Jun 2010, 12:48:18 grimS rakstīja:
Palasiju kamēr sākās atkal runas par citiem auto. Tā vien likās, ka lielākā problēma ir lielas izmaksas, kad jāremontē un patēriņš.
Jautājums - paņemt uz mēnesi pabraukāties labāk Mazda 3 1.6L vai S-type 3.0 ? Izvēle jāizdara tagad un starp 2 variantiem (Problēmām ar bendžu nevajadzētu būt).
Nu uz vienu mēnesi,jau gan jāņem Jaguar. | Offline | | |
Arlando | | Kopš: 08. Sep 2009
Ziņojumi: 190
Braucu ar:
|
30 May 2010, 22:00:21 ramonz rakstīja:
izskrienot cauri topikam juutams markas fanaatisms, bet, tas laikam normaali. Tieshi taapat fanos alfisti, saabisti, golfisti, Mersedesisti, ...visi visi taadi pasisti. Un laikam jau taisniiba, ka nav ko BMW ( vai jebkuraa citas markas) forumaa jautaat par ne foruma auto.
Dazjiem labaakais ir vw vabole, citiem citroen 2CV (piile)
Izradaas objektiivu atbildi ir gruuti sniegt...
Pērkot Jaguar vai vaboli,pīli,Alfu,utt.parasti tiek pirkts dizains,kas ir iepaticies un sajūtas,kādas rodas šajos auto iesēžoties.Tehnisko uzbūvi un citas iespējamās problēmas jau uzreiz nesaskata.Ja tādas sākas,tad uzreiz var redzēt cik daudz tā mašīna tiešām patīk.Man liekas ,ka diezgan daudzi pie pirmajām lielākajām problēmām grib no tā auto atbrīvoties... | Offline | | |
Gra | | Kopš: 25. Sep 2008
No: Jūrmala
Ziņojumi: 890
Braucu ar: Coupè; Cabrio; Roadster
|
30 May 2010, 23:57:48 fleix rakstīja:
nelasot ko juus te esat saposteejushi, peec personigas pieredzes - TAADS S&^&* !!!!!
MISKASTE!MISKASTE!MISKASTE!MISKASTE!MISKASTE!MISKASTE!MISKASTE!MISKASTE!MISKASTE!MISKASTE!
+1
nekas labs tur nav.... XJ - tā ir manta!! | Offline | | |
|
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|