Online

Pašreiz BMWPower skatās 223 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » BMW Group vs. citi automobiļu ražotāji

Tēma: Škoda Yeti vai BMW X3?

AutorsZiņojums
Driver
18. Sep 2010, 20:55 #161

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Ja meriva ir minivens un xc70 kravas buss, tad man ir sturejama piekabe ar motoru

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
markelis
18. Sep 2010, 20:59 #162

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12927

Braucu ar: eFku

labi tas po. bet kaads kaifs vareetu buut no maza benziin-turbomotora? vai tad jamais vislaik nav jaagriezh taa sirsniigi lai kusteetos? un kaa tad ar tiem 6iem litirm?
Offline
edzulis
18. Sep 2010, 21:06 #163

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Nesen pa štrāsi ar 740i izspiedu 7 vidējo pa štrāsi uz 100km ar kruīzi. vwfan, tev vajag E38 4.4i un maksā tikai 3.5k eur
Offline
fubuz
18. Sep 2010, 21:07 #164

Kopš: 19. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5138

Braucu ar: trafic

atmeti gāzi un nospiedi reset?
Offline
edzulis
18. Sep 2010, 21:12 #165

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4


18 Sep 2010, 21:07:52 fubuz rakstīja:
atmeti gāzi un nospiedi reset?


neatmetu, noteikti likšu. Vienkārši gribu likt uz pasvaiga gada E38 ar facelift un full options, jo veco ir doma pārdot polube...

p.s Tā meriva ir šitas kroplītis autoblog raksta, ka tikai tikko nospiegots

Offline
fubuz
18. Sep 2010, 21:20 #166

Kopš: 19. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5138

Braucu ar: trafic


18 Sep 2010, 21:12:02 edzulis rakstīja:

18 Sep 2010, 21:07:52 fubuz rakstīja:
atmeti gāzi un nospiedi reset?


neatmetu, noteikti likšu. Vienkārši gribu likt uz pasvaiga gada E38 ar facelift un full options, jo veco ir doma pārdot polube...


tu pārprati, es nepareizi izteicos.
Tu atmeti akselatora pedāli un nospiedi reset kompim, lai dabūtu to patēriņu?
neticu, ka uz to masu var dabūt tādu patēriņu.
Offline
fubuz
18. Sep 2010, 21:21 #167

Kopš: 19. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5138

Braucu ar: trafic


18 Sep 2010, 21:08:57 VWfans rakstīja:
Burvīga bija plašuma sajūta pie stūres, ko pastiprina tālu uz priekšu atvirzītais vējstikls. 180 cm garam cilvēkam iekārtošanās pie stūres super ērta, jo plašos diapazonos stūre regulējas gan uz iekšu/āru, gan uz augšu/leju, un vadītāja sēdeklis regulējas uz augšu/leju. Aizmugurē vietas pasažieriem ir ļoti daudz, bet bagāžnieks ir paliels, bet, ja krauj līdz jumtam, tad liels. Gaita jaunajai Merivai ar 16 collu diskiem maiga, klusa, līgana. Ar 18 collu diskiem gan paliek cietāka, drusku nervoza, ne tik forša.


iekāp jebkurā e34 un sajutīsi to pašu.
Offline
fubuz
18. Sep 2010, 21:23 #168

Kopš: 19. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5138

Braucu ar: trafic

un vienalga labāks par merivu.
Offline
markelis
18. Sep 2010, 21:25 #169

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12927

Braucu ar: eFku


18 Sep 2010, 21:11:39 Vantage rakstīja:
Nu ja reklāmas, tad reklāmas

Mazpilsēta-Rīga-Mazpilsēta (130km)
[IMG]bilde ar mazu pateerinju[/IMG]
tikai 8500 LVL


hihi - D5? man 4 cilveeki + liidz jumtam pilns bagaaznieks, latgales paakji turp atpakalj ~ 100 kruiizaa 4,9 L/100 km. Meriva neskait tik iekaaojama
Offline
fubuz
18. Sep 2010, 21:26 #170

Kopš: 19. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5138

Braucu ar: trafic


18 Sep 2010, 21:24:25 BMW530 rakstīja:
Khm, khm
E34 ir viena no saspiestakajam sajutam vaditaja vieta - it seviski ar tiem ''nolaizamajiem elkonbalstiem''.



ērtāk esmu juties tikai iekš e65.
Offline
egonspleeve
18. Sep 2010, 21:27 #171

Kopš: 15. Mar 2009

Ziņojumi: 4719

Braucu ar: 2 litrigo alu rokā

pat ar dacia logan pecfeislifta braucot ir labakas sajuutas nekaa ar e34.
Offline
edzulis
18. Sep 2010, 21:28 #172

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4


18 Sep 2010, 21:27:42 egonspleeve rakstīja:
pat ar dacia logan pecfeislifta braucot ir labakas sajuutas nekaa ar e34.


Tu esi braucis ar normālu E34?
Offline
TDS_96
18. Sep 2010, 21:28 #173

Kopš: 22. Aug 2007

Ziņojumi: 571

Braucu ar: nekoptu,nolaiztu šrotu


18 Sep 2010, 21:08:57 VWfans rakstīja:

18 Sep 2010, 21:01:32 Vantage rakstīja:
Nu kas tajā merivā ir tāds īpašs? un kapēc man tieši vinš ir silti jāizvēlās, ja vietas nav tik daudz vinjaa un 7 vietas nepiedaaavaa? what's the point?

evolūcija iet uz priekšu, Opel paliek kvalitatīvāki, bet citi auto ir daudz labāki


Burvīga bija plašuma sajūta pie stūres, ko pastiprina tālu uz priekšu atvirzītais vējstikls. 180 cm garam cilvēkam iekārtošanās pie stūres super ērta, jo plašos diapazonos stūre regulējas gan uz iekšu/āru, gan uz augšu/leju, un vadītāja sēdeklis regulējas uz augšu/leju. Aizmugurē vietas pasažieriem ir ļoti daudz, bet bagāžnieks ir paliels, bet, ja krauj līdz jumtam, tad liels. Gaita jaunajai Merivai ar 16 collu diskiem maiga, klusa, līgana. Ar 18 collu diskiem gan paliek cietāka, drusku nervoza, ne tik forša.
Burvīga bija plašuma sajūta pie stūres, ko pastiprina tālu uz priekšu atvirzītais vējstikls(voyagerī vai šaranā kādreiz esi sēdējis)180 cm garam cilvēkam iekārtošanās pie stūres super ērta(aizmirsi piebilst ka šaurs un pagriezienos jāiekrampējas stūrē, lai neiekristu pasažierim klēpī) jo plašos diapazonos stūre regulējas gan uz iekšu/āru, gan uz augšu/leju, un vadītāja sēdeklis regulējas uz augšu/leju.(stūres/sēdekļu lifts tika izgudrots 90tajos ja pat ne ātrāk )Aizmugurē vietas pasažieriem ir ļoti daudz,(pasažieris=bērns vai cilvēks lidz 1.50m)bet bagāžnieks ir paliels, bet, ja krauj līdz jumtam, tad liels.(iekrauj ap 100kg un apgāzīsies braucot pa apli)

[ Šo ziņu laboja TDS_96, 18 Sep 2010, 21:29:41 ]

Offline
fubuz
18. Sep 2010, 21:29 #174

Kopš: 19. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5138

Braucu ar: trafic


18 Sep 2010, 21:27:42 egonspleeve rakstīja:
pat ar dacia logan pecfeislifta braucot ir labakas sajuutas nekaa ar e34.


dirsējs ibio.
Offline
egonspleeve
18. Sep 2010, 21:31 #175

Kopš: 15. Mar 2009

Ziņojumi: 4719

Braucu ar: 2 litrigo alu rokā


18 Sep 2010, 21:28:30 edzulis rakstīja:

18 Sep 2010, 21:27:42 egonspleeve rakstīja:
pat ar dacia logan pecfeislifta braucot ir labakas sajuutas nekaa ar e34.


Tu esi braucis ar normālu E34?


jaa esmu. tu gan ar dacia logan neesi braucis, tur taa probleema.
Offline
edzulis
18. Sep 2010, 21:32 #176

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

vwfan, atsūti man pm, nosūtīšu tev savu nummuru un iedošu bezmaksas testdrive ar 14 gadus vecu e38 7er redzēs ko pēc tam teiksi...
Offline
markelis
18. Sep 2010, 21:37 #177

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12927

Braucu ar: eFku


18 Sep 2010, 21:32:51 edzulis rakstīja:
vwfan, atsūti man pm, nosūtīšu tev savu nummuru un iedošu bezmaksas testdrive ar 14 gadus vecu e38 7er redzēs ko pēc tam teiksi...


nu ko teiks - neiedomaajams pateerinsh, necieshams interfeiss (vairaak par divaam opcijaa un 5aam podzinjaam), nav minivens utt
Offline
egonspleeve
18. Sep 2010, 21:44 #178

Kopš: 15. Mar 2009

Ziņojumi: 4719

Braucu ar: 2 litrigo alu rokā

nedirs vwfan, voyager ir pats labaakais minivens. vieniigi atpaliek cenas zinjaa, ja jaapeerk jauns. protams arii pateerinja.

interesanti tavai merivai var iegremdeet seedeklus, lai atbiivotu vietu salonaa. nee. un taa jau ir minivena vislabaakaa fiicha, pa ko piemaskaat.
Offline
TDS_96
18. Sep 2010, 21:44 #179

Kopš: 22. Aug 2007

Ziņojumi: 571

Braucu ar: nekoptu,nolaiztu šrotu


18 Sep 2010, 21:38:15 VWfans rakstīja:

18 Sep 2010, 21:28:47 TDS_96 rakstīja:
Burvīga bija plašuma sajūta pie stūres, ko pastiprina tālu uz priekšu atvirzītais vējstikls(voyagerī vai šaranā kādreiz esi sēdējis)180 cm garam cilvēkam iekārtošanās pie stūres super ērta(aizmirsi piebilst ka šaurs un pagriezienos jāiekrampējas stūrē, lai neiekristu pasažierim klēpī) jo plašos diapazonos stūre regulējas gan uz iekšu/āru, gan uz augšu/leju, un vadītāja sēdeklis regulējas uz augšu/leju.(stūres/sēdekļu lifts tika izgudrots 90tajos ja pat ne ātrāk )Aizmugurē vietas pasažieriem ir ļoti daudz,(pasažieris=bērns vai cilvēks lidz 1.50m)bet bagāžnieks ir paliels, bet, ja krauj līdz jumtam, tad liels.(iekrauj ap 100kg un apgāzīsies braucot pa apli)


Gan Sharanā, gan Voyagerī esmu sēdējis pie stūres. Sharan pie stūres ir tikpat ērts kā Meriva, bet Voyager atpaliek. Tagadējo Merivu bieži krauju līdz jumtam vai gandrīz līdz tam, bet viss paliek stabili, auto lieki nesasveras un negāzelējas.
tikai tavos sapņos meriva ir vienlīdz ērta ar šaranu līdz jumtam tu vari kraut dūnu segas kurām nav svara standarta universāls bagažniekā var vest 200kg easy meriva negāzelējas jo tu pagriezienos brauc ar ātrumu 20-30km/h
Offline
markelis
18. Sep 2010, 21:47 #180

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12927

Braucu ar: eFku

vwfan - vot sito nu nekaadi nesaprotu - kaa var sharaanu atziit eertaaku par vojadzeri??? kuraa vietaa????
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo