Online

Pašreiz BMWPower skatās 230 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Akumulatori

AutorsZiņojums
Ilvars_78
17. Jan 2014, 21:54 #161

Kopš: 23. Jun 2010

No: Balvi

Ziņojumi: 167

Braucu ar: 528i e39, h5 e53


17 Jan 2014, 20:40:11 PASSATizhi rakstīja:

17 Jan 2014, 20:25:57 xjs_4 rakstīja:
pasatshizi vai kaa tevi tur , kā ctek lādē riktīgi tukšus akjus, ar zemu elektrolīta blīvumu ?

Man parasti kad kunde saka lādēju visu nakti un negriezh , tad pretī ir tipa šitie elektroniskie lādētāji , benton , boschi nu tie mazaas elektroniaskaas kastes.

Tieshi par ctek gan laikam nav trāpījies , tas jau tip krutāks dārgāks.

Protams profilaksei jau idiāli palādēt paris x gadā , bet ja baterija riktīgi tuksha cik ilgi vinsh mocās ?




ir pacēlis arī tukšu, ieslēdz recond režīmu un iet tā lieta. ja cilvēks no elektrības 0, tad nelīdzēs nekāds lādeklis, ta arī pasaki tai savai kundei 5a pa nakti noteikti pacels arī pilnīgi tukšu līds startēšanas kondīcijai

Tāds iespaids, ka lādētāju pie akb tirgotāja pirkt ir nav gudri.....laikam labāk izvēlēties ARGUS...
Offline
xjs_4
17. Jan 2014, 22:06 #162

Kopš: 31. Mar 2008

Ziņojumi: 23863

Braucu ar: AUDI S8 2012 , GSX R1000, weekendiem A2


17 Jan 2014, 20:41:02 jaks rakstīja:
xjs: želejas tipa akb var ar parasto lādēt?


Nee, agm akjiem ladeshanas spriegums bija ja nemaldos max 15v, a parastie pie beigaam 16+ var krameet iekshaa .

-----------------
Akumulatori + Riepas
Having a 7 series in LA is like having a bike in Amsterdam
#Crypto_fever CEO , Finansu programmas
'Katls' izstrādatajs.Forex signāli.
Offline
xjs_4
17. Jan 2014, 22:07 #163

Kopš: 31. Mar 2008

Ziņojumi: 23863

Braucu ar: AUDI S8 2012 , GSX R1000, weekendiem A2


17 Jan 2014, 21:54:28 Ilvars_78 rakstīja:

17 Jan 2014, 20:40:11 PASSATizhi rakstīja:

17 Jan 2014, 20:25:57 xjs_4 rakstīja:
pasatshizi vai kaa tevi tur , kā ctek lādē riktīgi tukšus akjus, ar zemu elektrolīta blīvumu ?

Man parasti kad kunde saka lādēju visu nakti un negriezh , tad pretī ir tipa šitie elektroniskie lādētāji , benton , boschi nu tie mazaas elektroniaskaas kastes.

Tieshi par ctek gan laikam nav trāpījies , tas jau tip krutāks dārgāks.

Protams profilaksei jau idiāli palādēt paris x gadā , bet ja baterija riktīgi tuksha cik ilgi vinsh mocās ?




ir pacēlis arī tukšu, ieslēdz recond režīmu un iet tā lieta. ja cilvēks no elektrības 0, tad nelīdzēs nekāds lādeklis, ta arī pasaki tai savai kundei 5a pa nakti noteikti pacels arī pilnīgi tukšu līds startēšanas kondīcijai

Tāds iespaids, ka lādētāju pie akb tirgotāja pirkt ir nav gudri.....laikam labāk izvēlēties ARGUS...
japeerk tur kur izdevigaak vai protams pie powerista

Neuzkjerieties uz kada sharlotaana

-----------------
Akumulatori + Riepas
Having a 7 series in LA is like having a bike in Amsterdam
#Crypto_fever CEO , Finansu programmas
'Katls' izstrādatajs.Forex signāli.
Offline
Ilvars_78
17. Jan 2014, 23:29 #164

Kopš: 23. Jun 2010

No: Balvi

Ziņojumi: 167

Braucu ar: 528i e39, h5 e53


17 Jan 2014, 22:07:41 xjs_4 rakstīja:

17 Jan 2014, 21:54:28 Ilvars_78 rakstīja:

17 Jan 2014, 20:40:11 PASSATizhi rakstīja:

17 Jan 2014, 20:25:57 xjs_4 rakstīja:
pasatshizi vai kaa tevi tur , kā ctek lādē riktīgi tukšus akjus, ar zemu elektrolīta blīvumu ?

Man parasti kad kunde saka lādēju visu nakti un negriezh , tad pretī ir tipa šitie elektroniskie lādētāji , benton , boschi nu tie mazaas elektroniaskaas kastes.

Tieshi par ctek gan laikam nav trāpījies , tas jau tip krutāks dārgāks.

Protams profilaksei jau idiāli palādēt paris x gadā , bet ja baterija riktīgi tuksha cik ilgi vinsh mocās ?




ir pacēlis arī tukšu, ieslēdz recond režīmu un iet tā lieta. ja cilvēks no elektrības 0, tad nelīdzēs nekāds lādeklis, ta arī pasaki tai savai kundei 5a pa nakti noteikti pacels arī pilnīgi tukšu līds startēšanas kondīcijai

Tāds iespaids, ka lādētāju pie akb tirgotāja pirkt ir nav gudri.....laikam labāk izvēlēties ARGUS...
japeerk tur kur izdevigaak vai protams pie powerista

Neuzkjerieties uz kada sharlotaana

TAGILLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL

[ Šo ziņu laboja Ilvars_78, 17 Jan 2014, 23:42:02 ]

Offline
Ilvars_78
18. Jan 2014, 00:08 #165

Kopš: 23. Jun 2010

No: Balvi

Ziņojumi: 167

Braucu ar: 528i e39, h5 e53


17 Jan 2014, 20:41:02 jaks rakstīja:
xjs: želejas tipa akb var ar parasto lādēt?
'
Var, ja manuāli vari uzstādīt 14,0v spriegumu lādēšanas laikā.
Bet mans teiktais nav likums, pieņēmumi
Offline
Lafter
18. Jan 2014, 00:24 #166

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 28686

Braucu ar: wv

Kakova hera vispar akis kayru vakaru pie ladētāja jāslēdz? Nav vienkāršāk nepisties un noālu aķi nopirkt?

-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
Offline
Locis
18. Jan 2014, 00:27 #167

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11222

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


17 Jan 2014, 20:45:45 uldens1 rakstīja:

17 Jan 2014, 20:39:35 Agritis rakstīja:
Bildē redzamais c-tek točna 35Ls nemaksās

Man ir c-tek, prastāks modelis nekā bildē, savulaik pirku par 40Ls. Maziņs, neaizņem pus dzīvokli, aķus uzlādē normāli, neko nevajag regulēt un uzpasēt. Vismaz ar 85Ah aķi nebija nekādu problēmu, aķi pirku 2006.gadā, lādēju 2x gadā, tagad aķis beidzot nobeidzās.
tas ka tu nevari nopirkt pa 35,nenozime ka citi nevar

Tagad sitiem akcija ir.
Offline
Locis
18. Jan 2014, 00:31 #168

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11222

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


18 Jan 2014, 00:24:27 Lafter rakstīja:
Kakova hera vispar akis kayru vakaru pie ladētāja jāslēdz? Nav vienkāršāk nepisties un noālu aķi nopirkt?

+1
man zelejauto,kurs 90% stav cauru gadu,praktiski vienmer gatavs pieskilsanai,nu jau 2. gadu. Ja auto regulari brauc,attiecigi arii laadee,tad vispaaaaaaaaaaaaaaar no stress..
Offline
Ilvars_78
18. Jan 2014, 00:40 #169

Kopš: 23. Jun 2010

No: Balvi

Ziņojumi: 167

Braucu ar: 528i e39, h5 e53


18 Jan 2014, 00:24:27 Lafter rakstīja:
Kakova hera vispar akis kayru vakaru pie ladētāja jāslēdz? Nav vienkāršāk nepisties un noālu aķi nopirkt?

Neblato, bet saproti, ka e39 daudz stulbas elekronikas utt,bez ladesanas nekur...
Offline
PASSATizhi
18. Jan 2014, 00:44 #170

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp


18 Jan 2014, 00:31:22 Locis rakstīja:

18 Jan 2014, 00:24:27 Lafter rakstīja:
Kakova hera vispar akis kayru vakaru pie ladētāja jāslēdz? Nav vienkāršāk nepisties un noālu aķi nopirkt?

+1
man zelejauto,kurs 90% stav cauru gadu,praktiski vienmer gatavs pieskilsanai,nu jau 2. gadu. Ja auto regulari brauc,attiecigi arii laadee,tad vispaaaaaaaaaaaaaaar no stress..
pilns aķis ir 12.8v nākamreiz pamēri kas tev tur ir pēc ilgas stāvēšanas
Offline
Kashelz
18. Jan 2014, 00:58 #171

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E

12.8v nebus gan, bus 2.1 x 6, jo ir 6 daļas aķī, respketīvi būs ~ 12.6 v normali esošam aķim, bet ari pēc uzlādes to vajag noturēt savu diennakti lai nosēžas, pec ta var ari pateikt aķis labs vai nē.

Vispar ir opcija drotam ko darit ka tas ka ziema, sals, ta aķis tukšs un knapi griež, besi čakarēties, aķi mainīti, bet katru gadu tas pats, likts ir gan lielakas kapacitates aķi gan tāds kā pec papīriem, ģenģeris par maz lade? Musarmašīna nav ziemai domāta? Pilseta ari maz sanak braukt, isi gabali, aukstie starti. Tagad salā 3 dienas nebraucu un viss... wuk wuk wuk
Offline
PASSATizhi
18. Jan 2014, 01:06 #172

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp

labs un pilnīgi uzladēts ir 12.8- min 12.7
ar mazāku spriegumu nemaz nepērku

isiem braucieniem varētu būt variants mazas kapacitates aķis, bet tad neko nevajadzētu slēgt kad dzinējs nedarbojas. savulaik ar 55Ah aķi kustināju audi 2.8, gāja cauru gadu bez problēmām. jo maza batareja atrak uzlādējas
Offline
Kashelz
18. Jan 2014, 01:23 #173

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E



Par auto akjiem un spriegumiem palasi te vel: http://en.wikipedia.org/wiki/Automotive_battery

Pa lielam ja tev rada jaunam 12.7v vai 12.8v tad tie nesen vel ir piesprausti pie ladekļa, var ari radit 13+v ja nesen lādēts

Par to autosu, tur pec papiriem nak 45Ah, galigi izbeidzs, ielik lielaku ap 60Ah, ari bij ziemā problēmas, tad ielik 45Ah, tas pats, kamer nav lielais sals ta parasti nav problemas un pielec, musaram ir logu apsilde, kondiška, ventilators tagad jasledz, mazi gabali braucami, tapec laikam ari ir problēmas, nekur neizpaliks čakars acīm redzot, itka ladešanas spriegumi ir virs 13v no autosa, var jau but ka sprieguma regulators ir pussprādzis. Aizbrauc kkur arpus pilsētas, viss bumbās kādam laikam.
Offline
Driver
18. Jan 2014, 01:30 #174

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


18 Jan 2014, 00:40:55 Ilvars_78 rakstīja:

18 Jan 2014, 00:24:27 Lafter rakstīja:
Kakova hera vispar akis kayru vakaru pie ladētāja jāslēdz? Nav vienkāršāk nepisties un noālu aķi nopirkt?

Neblato, bet saproti, ka e39 daudz stulbas elekronikas utt,bez ladesanas nekur...

Nekas nav jablato un e39 nav ik pa laikam jalade, ari var nakt un skilt jebkura bridi, pat trakajos minusos, ja pat dazas dienas nav lietots.
Ar auto ir jabrauc, tad ari nebus problemas ar nospragushiem akjiem, kaa ari navko auto apkramet ar trim likrocigi uzliktam (kjinieshu) sigaam, taa ka pa trim dienam pat jaunu un labu akji izrij taa, ka vasara vairs pielaist nevar

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
PASSATizhi
18. Jan 2014, 01:36 #175

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp

uz wiki iet skatīties info tik studenti


Offline
Driver
18. Jan 2014, 01:41 #176

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


18 Jan 2014, 01:36:54 PASSATizhi rakstīja:
uz wiki iet skatīties info tik studenti

Kuru tur sarakstijusi tadi pashi, tik citi studenti
Jauztaisa experiments jaieraksta kada tema, kur ir tukshums vai tik eng/rus valodas savs tulkojums LV valoda, bet mah fufeljains un jauznjem laiks, cik ilga laika fufeli citi izlabos. Goda vards interesanti.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Ilvars_78
18. Jan 2014, 07:39 #177

Kopš: 23. Jun 2010

No: Balvi

Ziņojumi: 167

Braucu ar: 528i e39, h5 e53


18 Jan 2014, 01:30:10 Driver rakstīja:

18 Jan 2014, 00:40:55 Ilvars_78 rakstīja:

18 Jan 2014, 00:24:27 Lafter rakstīja:
Kakova hera vispar akis kayru vakaru pie ladētāja jāslēdz? Nav vienkāršāk nepisties un noālu aķi nopirkt?

Neblato, bet saproti, ka e39 daudz stulbas elekronikas utt,bez ladesanas nekur...

Nekas nav jablato un e39 nav ik pa laikam jalade, ari var nakt un skilt jebkura bridi, pat trakajos minusos, ja pat dazas dienas nav lietots.
Ar auto ir jabrauc, tad ari nebus problemas ar nospragushiem akjiem, kaa ari navko auto apkramet ar trim likrocigi uzliktam (kjinieshu) sigaam, taa ka pa trim dienam pat jaunu un labu akji izrij taa, ka vasara vairs pielaist nevar

Nav nevienas citas sigas...es neteicu, ka nevar pieskilt...runa ir par pareizu un drosu akb lietosanu...Nu un kas, ja auto nesanāk lietot katru dienu un vismaz 20-30min, ko man darīt...vizināties, atstāt rūcošu? Ja klausit tevi, tad katru vakaru akb janem līdzi uz dzīvokli un, kad braucu - jāliek virsū. Nav problēmu...ja nebrauc sieviete un vēl ar bērnu
Offline
Ilvars_78
18. Jan 2014, 08:11 #178

Kopš: 23. Jun 2010

No: Balvi

Ziņojumi: 167

Braucu ar: 528i e39, h5 e53

Un, ja kāds vēl atceras, tad prasīju par lādētāju, nevis padomu - kā un kad man lietot auto. Paldies PASSATizhi
Offline
shmurger
18. Jan 2014, 09:14 #179

Kopš: 15. Oct 2007

Ziņojumi: 12774

Braucu ar: xc40


18 Jan 2014, 08:54:33 Sancix rakstīja:
Man sievas e39 arī nomira vienā dienā, viņa no rīta un vakarā brauc ap 4-5km, pieļauju iespēju ka akb nespēja uzlādēties, izbraucu Rīgu (~100 km) un viss ok.

nopērc sievai velosipēdu, 4 km pat tizlenis var nobraukt.
Offline
jaks
18. Jan 2014, 09:31 #180

Kopš: 02. Dec 2008

No: Saldus

Ziņojumi: 3101

Braucu ar:

Skatījos sanistal telwin impulsnieku 16A 64ls ar pvn
grossā ctek 5v 74ls

Telwin jau ir normāla firma kāpēc tāda atšķirība?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo