Online
Pašreiz BMWPower skatās 228 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Ierīce degvielas patēriņa samazināšanai
Autors | Ziņojums |
vskb | | Kopš: 17. Dec 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 502
Braucu ar: tšviu skaņu zem pārsega
|
03 Dec 2011, 15:20:48 wilky rakstīja:
Nav par degvielu, bet arī velk uz lohatronu.
http://www.ss.lv/msg/lv/work/business-contacts/...anies/edpdj.html
VTF kas tas pa konusu | Offline | | |
daplis | | Kopš: 19. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 46276
Braucu ar:
| uzzvana kaads, cik maksaa tas briinums! | Offline | | |
artE46 | | Kopš: 03. May 2011
No: Baldone
Ziņojumi: 449
Braucu ar: E46
|
13 Mar 2011, 17:44:52 Ugunsdzesejs rakstīja:
es zinu, ka ir tāda ierīce vārdā autoevakuators
patēriņu samazina par 100%
ar E-talonu ar patēriņš samazinās par 100% | Offline | | |
Castor | | Kopš: 15. Jan 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 2174
Braucu ar: 316i
|
05 Dec 2011, 02:07:16 vskb rakstīja:
03 Dec 2011, 15:20:48 wilky rakstīja:
Nav par degvielu, bet arī velk uz lohatronu.
http://www.ss.lv/msg/lv/work/business-contacts/...anies/edpdj.html
VTF kas tas pa konusu
| Offline | | |
vsNWA | | Kopš: 06. Dec 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 9
Braucu ar: SAAB 9-3 hečb.
| Ļoti labi līdzekļi degvielas patēriņa samazinašanai:
1) braukt ar lielāku pārnesumu un mazākiem apgriezieniem
2) laicīgi samazināt ātrumu pirms luksofora, kurā ir sarkanais vai tūlīt būs, atlaižot akseleratoru un neliekot brīvgaitu - bremzēt ar motoru
3) neuzsākt braukt ar uzrāvienu, bet lēzeni, pēc iespējas ātrāk liekot augstākā pārnesumā (skat. 1. punktu)
4) uz šosejas nespiest 100, bet braukt ar 80
ekonomija 15% - 25% garantēta!!! [ Šo ziņu laboja vsNWA, 07 Dec 2011, 00:11:24 ] | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| 3 punkts galigi garam.
Jauzsak braukshana max dinamiski un veikli parsledzot parnesumus, taa lai trapitu optimalas griezes diapazona un kad ir sasniegts velamais kustibas atrums, uzturet to braucot izmantojot maximalo (tobrid iespejamo) augstako parnesumu
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
Andis | | Kopš: 12. May 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 383
Braucu ar: V6
| Braukt ar tramvaju, ekonomija 99 %. | Offline | | |
vsNWA | | Kopš: 06. Dec 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 9
Braucu ar: SAAB 9-3 hečb.
|
07 Dec 2011, 00:16:24 Driver rakstīja:
3 punkts galigi garam.
Jauzsak braukshana max dinamiski un veikli parsledzot parnesumus, taa lai trapitu optimalas griezes diapazona un kad ir sasniegts velamais kustibas atrums, uzturet to braucot izmantojot maximalo (tobrid iespejamo) augstako parnesumu
bišķiņ pārprati, ne jau gliemeža ātrumā vai arī neskaidri izteicos...
Tātad nesākt braukt ieminot grīdā un tā, ka atspiež sēdeklī | Offline | | |
|
Tune-L | | Kopš: 12. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 20372
Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design
|
07 Dec 2011, 10:17:13 vsNWA rakstīja:
07 Dec 2011, 00:16:24 Driver rakstīja:
3 punkts galigi garam.
Jauzsak braukshana max dinamiski un veikli parsledzot parnesumus, taa lai trapitu optimalas griezes diapazona un kad ir sasniegts velamais kustibas atrums, uzturet to braucot izmantojot maximalo (tobrid iespejamo) augstako parnesumu
bišķiņ pārprati, ne jau gliemeža ātrumā vai arī neskaidri izteicos...
Tātad nesākt braukt ieminot grīdā un tā, ka atspiež sēdeklī
Tas straadaa tikai ar SAAB
----------------- Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu. | Offline | | |
divkosigais | | Kopš: 15. Feb 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 6488
Braucu ar:
| ...ja dziivo Skrundaa vai Mālpilī šitas varbūt darbojas. Rīgā tā braukt nesanāk vienkārši - luksofori. Vai arī kāds visu laiku tad cenšas ielīst priekšā vai apsteigt ,jo Tu brauc pa lēnu.
+ ziemā tāpat dēl spolēšanas un mīnusiem auto sāk strebt vairāk zupas.
Ja gribās jūtamu ekonomiju - vislabāk tad iegādāties ekonomisku auto un strikti plānot savu maršrutu vai vispār izmantot K2 tupeļmotoru.
PS: tas ir tieši tapat kā ar seksu - visdrošākā aizsardzība - atturēšanās. | Offline | | |
Laoshi | | Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
| Trešais punkts tiešām garām. Uzsākt vajag ar pirmo, un uzreiz mest otrajā, jo sāk spolēt, dabūt standarta 65km/h un atmesties, jo klāt jau nākošais lukso. Lēnām ripināties pie lukso arī ir labs ieteikums, jo tādiem var veikli pielīst priekšā, ātrāk tikt galamērķī, līdz ar to iztērējot mazāk degvielas | Offline | | |
badmoon | | Kopš: 27. Jun 2005
Ziņojumi: 8441
Braucu ar: Braucu ar
|
07 Dec 2011, 00:10:07 vsNWA rakstīja:
Ļoti labi līdzekļi degvielas patēriņa samazinašanai:
2) laicīgi samazināt ātrumu pirms luksofora, kurā ir sarkanais vai tūlīt būs, atlaižot akseleratoru un neliekot brīvgaitu - bremzēt ar motoru
Bremzējot ar motoru, degvielas patēriņš ir mazāks, nekā ripinoties neitrālajā | Offline | | |
Tune-L | | Kopš: 12. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 20372
Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design
| http://www.youtube.com/user/77GSlinger#p/c/E1D4227D6B403A4D
----------------- Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu. | Offline | | |
Czars | | Kopš: 13. Aug 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 14367
Braucu ar: 3 sek līdz 100
|
07 Dec 2011, 10:46:59 Badmoon rakstīja:
07 Dec 2011, 00:10:07 vsNWA rakstīja:
Ļoti labi līdzekļi degvielas patēriņa samazinašanai:
2) laicīgi samazināt ātrumu pirms luksofora, kurā ir sarkanais vai tūlīt būs, atlaižot akseleratoru un neliekot brīvgaitu - bremzēt ar motoru
Bremzējot ar motoru, degvielas patēriņš ir mazāks, nekā ripinoties neitrālajā
jā es arī gribētu zināt argumentētu un izskaidrotu atbildi kāpēc atstāt un bremzēt robā
šitā tak varot kārbas nojāt etc... (manuāļus)..
enīvei šis līdzekli samazina patēriņu un izdevumus ahuenna brīnumlīdzeklis II | Offline | | |
Laoshi | | Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
07 Dec 2011, 10:58:48 Czar rakstīja:
07 Dec 2011, 10:46:59 Badmoon rakstīja:
07 Dec 2011, 00:10:07 vsNWA rakstīja:
Ļoti labi līdzekļi degvielas patēriņa samazinašanai:
2) laicīgi samazināt ātrumu pirms luksofora, kurā ir sarkanais vai tūlīt būs, atlaižot akseleratoru un neliekot brīvgaitu - bremzēt ar motoru
Bremzējot ar motoru, degvielas patēriņš ir mazāks, nekā ripinoties neitrālajā
jā es arī gribētu zināt argumentētu un izskaidrotu atbildi kāpēc atstāt un bremzēt robā
šitā tak varot kārbas nojāt etc... (manuāļus)..
enīvei šis līdzekli samazina patēriņu un izdevumus ahuenna brīnumlīdzeklis II
Jā, tā ir. Shēmu varēs pastāstīt vai nu Driver vai Instigater, bet kompis nedeva degvielu vispār vai ļoti minimāli (pat zem tukšgaitas normas), bremzējot ar robu. Visekonomiskāk ir ripināties ar izslēgtu motoru.
Kārbu sajāt... manuāli.. neesmu dzirdējis, ja nu iemet R.
| Offline | | |
Czars | | Kopš: 13. Aug 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 14367
Braucu ar: 3 sek līdz 100
| subaru topikā bija, par to, ka tam kārba paredzēta paatrinājumam, nevis bremzēšanai kkā tā, iespējams specifiska kārba.
hmm nu iespējams, bet tad arī no kura gada ražotiem auto ir šāda inovācija par to, ka bremzējot robā ir mazāks patēriņš. vispār interesanti noskaidrot! | Offline | | |
|
Laoshi | | Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
07 Dec 2011, 11:15:24 Czar rakstīja:
subaru topikā bija, par to, ka tam kārba paredzēta paatrinājumam, nevis bremzēšanai kkā tā, iespējams specifiska kārba.
hmm nu iespējams, bet tad arī no kura gada ražotiem auto ir šāda inovācija par to, ka bremzējot robā ir mazāks patēriņš. vispār interesanti noskaidrot!
Kkur te bija diskusija, varbūt meklētājs var palīdzēt. Tipa autiņam jābūt kloķenes sensoram, gaismasniekam, lambdai... neatceros īsti.
Es gan neesmu mehs, bet kāda kārbai starpība, kura vārpsta griež kuru?[ Šo ziņu laboja Laoshi, 07 Dec 2011, 11:38:59 ] | Offline | | |
Noname | | Kopš: 17. Feb 2005
No: Baldone
Ziņojumi: 3541
Braucu ar: cauru izpūtēju
|
25 Jan 2011, 20:56:25 Modrs rakstīja:
da viss tas darbojas. tikai kurš būs gatavs jau esošajiem tehnisko šķidrumu līmeņiem sekot līdzi visādiem klizmatroniem.
pie tam naftas žīdeļiem tas nemaz nav izdevīgi.
piemēram, kur palika šis te? gan jau samaksāja.
http://www.tvnet.lv/auto/jaunumi/85694-ekonomiskums_un_veiktspeja_roku_roka
Šitas nomira ~ 40 gadu vecumā mīklainos apstākļos. | Offline | | |
7788 | | Kopš: 21. Jan 2005
Ziņojumi: 2519
Braucu ar: fomoco
|
07 Dec 2011, 11:38:07 Noname rakstīja:
25 Jan 2011, 20:56:25 Modrs rakstīja:
da viss tas darbojas. tikai kurš būs gatavs jau esošajiem tehnisko šķidrumu līmeņiem sekot līdzi visādiem klizmatroniem.
pie tam naftas žīdeļiem tas nemaz nav izdevīgi.
piemēram, kur palika šis te? gan jau samaksāja.
http://www.tvnet.lv/auto/jaunumi/85694-ekonomiskums_un_veiktspeja_roku_roka
Šitas nomira ~ 40 gadu vecumā mīklainos apstākļos.
Naftas magnātiem ir tāda vara ka var izkaut pus pasaules, ja tas nāks par labu biznesam! Neviens i nepamanīs ka Dags Palmers nobeigsies, pat googlē par viņu neko nevar atrast! | Offline | | |
noels | | Kopš: 21. Aug 2002
Ziņojumi: 1921
Braucu ar:
| Tiem kam tas ir aktuāli - vislabākā ierīce patēriņa samazināšanai
+
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|