Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 52 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: E36, ar kuru motoru ekonomiskāks

AutorsZiņojums
garfs
20. Sep 2009, 22:52 #161

Kopš: 30. Aug 2006

Ziņojumi: 4284

Braucu ar: velosipēdu

mitrs nepatika - blokis deva asechkas.. uz sausa
Offline
Driver
20. Sep 2009, 22:54 #162

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Tas, kas nav braukajis ar lielmotoru nesapratis, kapec ir jagriez un kur visa fiska. Bet tas, kas ir braukajis ar normalu motoru jau by default nemotoru griez lidz galam, jo ja negriez lidz redline auto vispar neiet.
Un perkot bmw ir japerk max iespejamais dzinejs konkretaja virsbuve. Nevis 316 vai 518. Salidzinot ar nemotoru paterinjs bus max litru vai divus lielaks, bet tas ir ta verts.
Ja ir velme ekonomet tad japerk dizelgolfs vai autobusa kartinja.
Braucot gan ar 520, gan 525 abus griezu lidz galam. Ja ar 525 daru retak, jo prieksha kads velkas un nav iespejams apbraukt, tad ar 520 viekarsi ta jadara, lai tas auto ieskrietos ciesama atruma.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
harits
20. Sep 2009, 22:57 #163

Kopš: 05. Feb 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5270

Braucu ar:


20 Sep 2009, 22:54:26 Driver rakstīja:
Tas, kas nav braukajis ar lielmotoru nesapratis, kapec ir jagriez un kur visa fiska. Bet tas, kas ir braukajis ar normalu motoru jau by default nemotoru griez lidz galam, jo ja negriez lidz redline auto vispar neiet.
Un perkot bmw ir japerk max iespejamais dzinejs konkretaja virsbuve. Nevis 316 vai 518. Salidzinot ar nemotoru paterinjs bus max litru vai divus lielaks, bet tas ir ta verts.
Ja ir velme ekonomet tad japerk dizelgolfs vai autobusa kartinja.
Braucot gan ar 520, gan 525 abus griezu lidz galam. Ja ar 525 daru retak, jo prieksha kads velkas un nav iespejams apbraukt, tad ar 520 viekarsi ta jadara, lai tas auto ieskrietos ciesama atruma.
nu redz tu 525 griez līdz galam, kamēr es 325 lai tiktu līdzi, līdz pusei, man jau sanāk ekonomēt
Offline
garfs
20. Sep 2009, 23:04 #164

Kopš: 30. Aug 2006

Ziņojumi: 4284

Braucu ar: velosipēdu

driver, nemuldi kaspicham bija 518

vispar pec tekstiem pedeja gada laika Tu esi kaspich2
Offline
Ilzux
20. Sep 2009, 23:07 #165

Kopš: 09. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 9187

Braucu ar: lopu baru :D

Eu dzeki Jums gan tie bembji daudz njamaa, man E36 2.0 pirms gaisa meeriitaaja mainjas pa shoseju eeda 3 litri tagad 2 litri
Offline
labaiss
20. Sep 2009, 23:08 #166

Kopš: 03. Jan 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2791

Braucu ar: A220, 135iS, X5, Z4


20 Sep 2009, 23:07:17 Ilzux rakstīja:
Eu dzeki Jums gan tie bembji daudz njamaa, man E36 2.0 pirms gaisa meeriitaaja mainjas pa shoseju eeda 3 litri tagad 2 litri

šlepējot
Offline
garfs
20. Sep 2009, 23:10 #167

Kopš: 30. Aug 2006

Ziņojumi: 4284

Braucu ar: velosipēdu


20 Sep 2009, 23:07:17 Ilzux rakstīja:
supper-eco-bmw


bembis bija uz evakuatora vai piesiets stropee..?
Offline
Ilzux
20. Sep 2009, 23:11 #168

Kopš: 09. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 9187

Braucu ar: lopu baru :D


20 Sep 2009, 23:08:28 labaiss rakstīja:

20 Sep 2009, 23:07:17 Ilzux rakstīja:
Eu dzeki Jums gan tie bembji daudz njamaa, man E36 2.0 pirms gaisa meeriitaaja mainjas pa shoseju eeda 3 litri tagad 2 litri

šlepējot

nu peec tiem pateerinjiem ko sheit raksta sanaak, ka visi savus bumerus piesien Riigas satiksmes autobusiem pakaljaa
Offline
Driver
20. Sep 2009, 23:15 #169

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Es kaspichu personigi pazistu un agrak biezi musu abu uzskati sakrita, tik vins paspeja pirmais izteikties.
Lidz galam negriezu 750to un 735to un 635to jo ar vinjiem vareja pietiekami dinamiski parvietoties pa pilsetu uz maziem rpm.
P.S. Kaspicham sen nav 518, bet gan 528.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Ugunsdzesejs
20. Sep 2009, 23:16 #170

Kopš: 16. Dec 2008

Ziņojumi: 5327

Braucu ar:

Oho! Te gan patēriņi lieli
Čoms ar 750, kad bija bez naudas, vispār apgalvoja, ka tas litru ēd! Tikai uz cik gan nezinu

Varbūt es neprotu slēgt ārā motoru ripinoties vai arī čurāt benzīnbākā, bet 2.5, kad ibja, ēda 14-15 pa pilsētu
Offline
LA
20. Sep 2009, 23:21 #171

Kopš: 20. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9366

Braucu ar: 330i, YZ250


20 Sep 2009, 23:17:00 riddler rakstīja:

02 Sep 2009, 19:24:42 Deivid rakstīja:
ja nemaldos komentaars pec taa video bija -

"It’s not what you drive, but how you drive it"

Esmu braucis ar 316, 318is e36.

Pilseeta man abi shie eeda 9-10l.

Tad sekoja man 323 un 328. 323 eeda ap 13-14 l, pie taa ka velak izradijas bija vainiigs beigts vanos.

328 eeda 10-11l. Ja P*sa kapeiku vareeja ari zem 9 nobraukt, bet taas bija shausmas, viena reta reize kad maku aizmirsu maajas un gandriz bez degvielas bija jatiek maajas..


jaa blja tikai priusu vinji dzina uz maximaalu taa auto resursu, un m3 tikai ripinaajaas nopakalj, un protams ka tad tas spraagonis eediis vairaak, bet ja priuss vizinaatos savaa pilseetas rezhiimaa kam vinsh arii ir paredzeets nu nedirs ka eediis vairaak

+7
Tikpat labi var uztaisīt testu , kur atklāsies , ka 750 v12 ir ekonomiskāks par 316i.
Bet es saprotu , ka runa ir par normālu ikdienas braukšanu nevis griezšanu līdz galam no ktra krusta vai arī citām galējībām.
Drivera dotie skaitļi atbilst visvairāk patiesībai , imho. Vismaz ar tādu auto , kāds ir bijis man tā arī ir.
Offline
buncix
20. Sep 2009, 23:41 #172

Kopš: 31. Dec 2005

Ziņojumi: 1160

Braucu ar: Ioniq 5


20 Sep 2009, 23:07:17 Ilzux rakstīja:
Eu dzeki Jums gan tie bembji daudz njamaa, man E36 2.0 pirms gaisa meeriitaaja mainjas pa shoseju eeda 3 litri tagad 2 litri

lolol, dāma ierunājās!
Offline
Driver
20. Sep 2009, 23:43 #173

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Visekonomiskakais auto ar ko esmu braucis ir gadu vecs dizelpolo, pilseta rija 3.2 litri.
Bet tadu pseidoekonomisku mazauto sev negribu. Saskaitot kopa lizingu, apkopes pie dilera, kasko un visus parejos tada tipa izdevumus, labak braucu ar bembi, kas rij 15l uz simta vai vairak un ar lielaku komfortu ka jauna mazauto.
Bet tie kas grib no 17gadiga divu-tris algu verta benzinauto pilseta dabut 7litrus, man liekas divaini. Jums varbut ekonomijas nolukos majas visur 40w spuldzes ari saskruvetas?

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
PowerBMW
20. Sep 2009, 23:58 #174

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5802

Braucu ar:


20 Sep 2009, 23:43:30 Driver rakstīja:
Visekonomiskakais auto ar ko esmu braucis ir gadu vecs dizelpolo, pilseta rija 3.2 litri.
Bet tadu pseidoekonomisku mazauto sev negribu. Saskaitot kopa lizingu, apkopes pie dilera, kasko un visus parejos tada tipa izdevumus, labak braucu ar bembi, kas rij 15l uz simta vai vairak un ar lielaku komfortu ka jauna mazauto.
Bet tie kas grib no 17gadiga divu-tris algu verta benzinauto pilseta dabut 7litrus, man liekas divaini. Jums varbut ekonomijas nolukos majas visur 40w spuldzes ari saskruvetas?

nezinu 4 golps ar DI sarkano -kompforts pieņems un ekanomija JA ir lieks rublis un degviela PO tad E38 750 ir NEXT!!! bet man liekas ka KRISĀ ir pilnigi PO kas tavu dirsu vizina ka tik nepiekāš
Offline
SCHNITZEL
21. Sep 2009, 00:08 #175

Kopš: 26. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3387

Braucu ar: dyzelinas

BMW E30 325i Vanos mehānika R15 - 12L 100% pilsēta, tikai bez stāvēšanas korķos.

BMW E32 730i V8 mehānika R16 - 15.5L 100% pilsēta, tikai bez stāvēšanas korķos un braucot piedomājot par kājas smagumu. Ar smagu kāju ielejot 10 latus jau pie 50km sāk lampiņa degt.

Ne no saviem auto:
BMW E46 318i (1.9) mehānika R16 - Nekad virs 8 litriem pilsētā (čalis brauc ļoti mierīgi un uzmanīgi)

BMW E46 318i (1.9) mehānika R17 - Ap 12 litriem pilsētā (par braukšanas silu neizteikšos)

-----------------
Offline
buncix
21. Sep 2009, 00:12 #176

Kopš: 31. Dec 2005

Ziņojumi: 1160

Braucu ar: Ioniq 5


20 Sep 2009, 23:43:30 Driver rakstīja:
Visekonomiskakais auto ar ko esmu braucis ir gadu vecs dizelpolo, pilseta rija 3.2 litri.
Bet tadu pseidoekonomisku mazauto sev negribu. Saskaitot kopa lizingu, apkopes pie dilera, kasko un visus parejos tada tipa izdevumus, labak braucu ar bembi, kas rij 15l uz simta vai vairak un ar lielaku komfortu ka jauna mazauto.
Bet tie kas grib no 17gadiga divu-tris algu verta benzinauto pilseta dabut 7litrus, man liekas divaini. Jums varbut ekonomijas nolukos majas visur 40w spuldzes ari saskruvetas?

Ne nu man visur ir ekonomiskās spuldzītes, a kas?
Offline
ARw
21. Sep 2009, 00:13 #177

Kopš: 31. Aug 2007

No: Liepāja

Ziņojumi: 2680

Braucu ar: E30 TURBO, Hilux

E46 2.0 ķīsielis

-----------------
BMW daļas E36,E46,E39,E60,E61,E53! PM
Offline
Driver
21. Sep 2009, 00:17 #178

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Golfs4 ir priekspiedzinas miskaste, kas pat ar e36 nav salidzinama, nemaz nerunajot par to, ka pec razosanas gadiem atbilst e46. Un kur prikols braukt ar auto, kas pasham liekas pretigs un kuru vadit ir ka riebigs pienakums. Tad jau labak kaut ar 88 gada e34. Vai jus diena nobraucat 150km un vairak, braucat 7/365 un sanemat uz rokam tikai minimalo valsts noteikto meneshalgu, ja jums ir tik svarigi tie 4litri uz 100 un par krasnju kurinama cenu.


-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
-ATAMAH-
21. Sep 2009, 00:29 #179

Kopš: 30. Dec 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 5564

Braucu ar: zirgu


02 Sep 2009, 18:10:02 ramonz rakstīja:
Mekleeju leetu auto. Viens no tiem E36 ( vismaz peec sludinaajumiem spriezjot). Ar kaadu motoru tas buutu ekonomiskaaks?

Ar velosipedu!
Offline
SCHNITZEL
21. Sep 2009, 00:38 #180

Kopš: 26. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3387

Braucu ar: dyzelinas

Hvz, kompresijas it kā ok, sveces ok, gaisa mērītājs ok, lambdas ok. Varbūt klima vainīga vai tas, ka pēc defaulta katrā krustojumā ķeru kaifu no spiešanas krēslā. Nu tagad čalis, kam pārdevu, saka, ka nekad nelej vairāk par 12-13 litriem uz 100. Dzhanim arī bija sanācis 11.9L dabūt pēc kompja.

Gribēju vēl tikai piebilst, ka uzskatu, ka cilvēkam, kas domā par personīgo automašīnu kā par kaut ko ekonomisku un pārvietojas līdz 2k abarotiem tahometrā vai vēl ar kaut kādu gāzi utt., nu nez... nesaprotu tādus cilvēkus. Ātrāk, lētāk un bez nekādas atbildības un riska taču var lietot sabiedrisko transportu. Ja man nebūtu naudas liet 2.5 motorā un to auto jāt, remontēt un darīt visu iespējamo, lai brauciena laikā vēl paspēlētos ar fizikas likumiem, tad es simts procenti neuzturētu mašīnu... priekš kam? E-Talons = spēks. 12 Lati un brauc visu mēnesi.

-----------------
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo