Online
Pašreiz BMWPower skatās 208 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Velosipēdu topiks
Autors | Ziņojums |
Kalnz | | Kopš: 03. May 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 14312
Braucu ar:
| Pērku labu svētdienas minamo!
Budžets līdz 250Ls
PM! | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| ar to skruuvi regule atsperes nospriegojumu un lidzarto cik kursh klucis atraujas no diska atlaizot bremzi.
nekas nav jashaibo. saregule kluchus taa, lai vinji pareizi pieskaras pie diska un vienadu astarpi pie atlaistas bremzes panac grozot abas puses to reguleshanas skruuvi.
P.S. ja viena puse piegriets max un otra ir max uz aru, tad ari viena puse klucis praktiski nestaigas.
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| mainu braucamu, ar sikiem kasjakiem e32 pret diviem normaliem velosipediem, var ari pret vienu samera "krutu"
piedavajumus un sika caur PM
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
SilentShadow | | Kopš: 01. Aug 2006
Ziņojumi: 811
Braucu ar: Santa FE 08; Ford Mondeo 09''; scooterpower
| ja nu kādam noder, man te viens stāsts par v-brake regulēšanu -
"ja vēlies perfekti noregulētas cietas bremzes, apskaties, vai diskā nav astotnieks - ja ir, paņem un izspieķo to, pabrauc kādus 2 km pa pampakiem ātrā tempā, lai disks iebraucas, tad piespieķo vēlreiz. atskrūvē trosīti, kas pienāk pie viena no v-breikeim. ņem gājiena regulēšanas skrūvi, kas ir pie bremžu roktura, un pievelc trosīti apmēram 5 - 6 apgriezienus, jeb izskrūvē 3mm laukā to skrūvi. piefiksē ar kontrējošo uzgriezni. atskrūvē vbremžu klučus ar 6mm (ja nemaldos) seškanti. ar vienu roku piespied abus bremžu klaņus pie diska, ar otru atskruvēto padu vienā v-breiku pusē novietā tādā leņķī un pozīcijā, lai ideāli gulētu uz diska (jeb aploces). ideāli nozīmē - lai visa pada apakša atspiestos pret aploci, un leņķim jābūt tāda, lai pie atlaistām bremzēm padi neberzētos gar riepu. kādreiz ieteica padus regulēt tā, lai tie ir mazliet slīpi arī attiecībā pret aploces virsmu - lai pirmā sāk bremzēt pada priekšējā daļa, tādējādi it kā vieglāk dozējamas bremzes, turklāt aploce pati savā veidā "pievelk" padu klāt, bremzējot. tagad (nu jau 7 gadus laikam) pie v-breikiem īpaši uzsvaru uz šito neesmu dzirdējis, pie tam v-breikiem to grūtāk izdarīt. tādas, liec padu paralēli aplocei, piespied viņu ar pirkstiem, lai, pievelkot seškanti, neaiziet līdz ar pievilkšanas spēku pa pulksteņrādītāja virzienu. pads nedrīkst būt ne par augstu (lai neiet uz riepas) ne par zemu (lai pada apakša nepārsniedz aploces iekšējo malu). piespied pašu padu pie diska, piespied arī v-breiku pie diska, un pievelc ar seškanti, tā kārtīgi )
visu to pašu atkārto otrā pusē. saspied bremzes kopā un ar tādu pašu seškanti pievelc trosīti pie v-breika. pārbaudi, lai tā smuki un pareizi iet cauri metāla līkumiņam, un lai līkumiņa gals ir fiksēts otra v-breika troses turētājā. pievelc vēlreiz visus seškanšus - gan uz padiem, gan trosītes. paspaidi bremžu ručku uz stūres - jābūt pilnīgi cietai. tā bremžu ručkas kustība, ko tu jutīsi tagad, būs:
1) ručkas izdilums
2) apvalka saraušanās zem slodzes un trosītes stiepšanās
3) v-breiku klaņu liekšanās
4) nu nebiju domājis, bet kopš nesenas jauna rāmja iegādes - arī dakšu cauruļu (nu priekšā mazāk ticams, bet aizmugurē iespējams) kustība pie bremžu "spēka tās atliekt"
palaid vaļīgāk trosīti līdz cietībai, kas pašam apmierinoša. tagad pēdējais - ņem mazu skrūvgriezīti, un noregulē v-breiku izejas stāvokli. abiem v-breikiem sanāk būt paralēli vienam otram, bet ne vienmēr tie ir taisni. ja stāvēs jau izejas pozīcijā šķībi, viens v-breiku klanis sāks kustēties ātrāk, toties otrais, iespējams, berzēsies gar aploci arī bez bremzēšanas. uz v-breika pamatnes pie tās atsperes, kas viņu velk atpakaļ, ir skrūvītes abiem v-breikiem. šīs abas noregulē tā, lai, no riteņa aizmugures (vai priekšas) skatoties, bremzes stāv taisni, un lai abi v-breiki uz ručkas nospiešanu reaģē vienā mirklī, nevis viens pirmais - otrs pēc tam. minimāla nobīde var būt, bet tikai neliela. kuras puses atsperes nospriegošanas skrūvi pievilksi, tās puses v-breiks panāks nostāk no aploces, savukārt otrā pusē - pietuvosies. pēc katras skrūvītes pavilkšanas ciet/vaļā paspaidi bremžu ručku, lai v-breiki nostājas īstajās, ieregulētajās vietās.
šīs pēdējās skrūvītes, kas regulē atsperu cietību, pēc regulēšanas prasās pēc katras 10-ās nopietnākas izbraukšanas. apmēram tās var izmantot arī, lai regulētu, cik cieti būs jāspiež rokturis, lai sabremzētos. kaut gan to var regulēt arī ar pašas atsperes gala ielikšanu pirmajā, otrajā vai trešajā caurumiņā uz rāmja - pie špiļķas, uz kuras montējas pats v-breiks.
nu tā - ja pēc šādas regulēšanas vēl nepatīk savas bremzes, var droši domāt par naudas tērēšanu jaunām )
laikam viens no pēdējiem aprakstiem pasaulē par v-breiku regulēšanu - drīz jau visi būsim disko gaismās bet kamēr var braukt ar v-breikiem, tas notiek pat ļoti labi!
" | Offline | | |
Harcix | | Kopš: 16. May 2002
No: Valmiera
Ziņojumi: 7810
Braucu ar: V10
| vo paldies, tieshi tas, kas man bija vajadziigs
20 Apr 2010, 12:33:22 SilentShadow rakstīja:
ja nu kādam noder, man te viens stāsts par v-brake regulēšanu -
----------------- www.bmwpowerty.lv
| Offline | | |
SilentShadow | | Kopš: 01. Aug 2006
Ziņojumi: 811
Braucu ar: Santa FE 08; Ford Mondeo 09''; scooterpower
|
20 Apr 2010, 12:38:14 Harcix rakstīja:
vo paldies, tieshi tas, kas man bija vajadziigs
20 Apr 2010, 12:33:22 SilentShadow rakstīja:
ja nu kādam noder, man te viens stāsts par v-brake regulēšanu -
NPK
pats sev arī pēc šīs shēmas saskrūvēju bremzes, viss ok strādā. | Offline | | |
wheelie | | Kopš: 21. Mar 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6799
Braucu ar: 1.6
|
20 Apr 2010, 12:21:13 Harcix rakstīja:
[IMG]vbrake[/IMG]
Kam domaata taa mazaa skruuviite?
Kaa noreguleet bremzes, ja man viens bremzu klucis skaraas pie diska bet otrs ir nedaudz pa taalu no diska. Ar šaibām? Pievelkot trosi? kā būtu vispareizāk?
ar to skruvi arii var drusku centreet attalumu no kluchiem ludz aplokam. Ieskruvejot skruuvi taas pashas puses klucis attaalinaas, izskruvejot - otraadi
----------------- 8) | Offline | | |
walder | | Kopš: 18. Apr 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 8562
Braucu ar: 7 seat MPV
| Nestrādā te neviens Piedrujas ielas Trekā?
Interesē cik ilgi aizņem tā apkope, kas jāveic pēc ~100km nobraukšanas ar jaunu veļuku. Ir /nav rindas
Vajadzētu aizvest līdz pirmajai SEB gonkai. | Offline | | |
|
Elviss | | Kopš: 02. May 2006
Ziņojumi: 22119
Braucu ar: VAZ 2101 80'
|
18 Apr 2010, 22:47:27 Domeniks rakstīja:
18 Apr 2010, 22:22:21 wheelie rakstīja:
18 Apr 2010, 19:10:42 Domeniks rakstīja:
hidrauliskas bremzes toc nav vajadzigas, bez vinam var iztikt
bet ja vinjas ir tad atri vien domas mainaas modulacija+ speeks+nebaidaas no dubljiem
nesaskatu problēmas no dubļiem, braucu jau 3 gadu MTB maratonos un nav bijusas problemas ne pa dubļiem, ne udeni
nu tad gribētu redzēt kā Tu pabrauksi DH ar ar V bremzēm.
-----------------
RT Translations | Offline | | |
Papakarlo | | Kopš: 26. Mar 2010
No: Varakļāni
Ziņojumi: 3111
Braucu ar: vecu bmw, besī biezie
|
20 Apr 2010, 13:55:07 Elviss rakstīja:
18 Apr 2010, 22:47:27 Domeniks rakstīja:
18 Apr 2010, 22:22:21 wheelie rakstīja:
18 Apr 2010, 19:10:42 Domeniks rakstīja:
hidrauliskas bremzes toc nav vajadzigas, bez vinam var iztikt
bet ja vinjas ir tad atri vien domas mainaas modulacija+ speeks+nebaidaas no dubljiem
nesaskatu problēmas no dubļiem, braucu jau 3 gadu MTB maratonos un nav bijusas problemas ne pa dubļiem, ne udeni
nu tad gribētu redzēt kā Tu pabrauksi DH ar ar V bremzēm.
mtb maratons nav DH un btw kur LV ir tie lielie kalni | Offline | | |
Kalnz | | Kopš: 03. May 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 14312
Braucu ar:
|
20 Apr 2010, 13:55:07 Elviss rakstīja:
18 Apr 2010, 22:47:27 Domeniks rakstīja:
18 Apr 2010, 22:22:21 wheelie rakstīja:
18 Apr 2010, 19:10:42 Domeniks rakstīja:
hidrauliskas bremzes toc nav vajadzigas, bez vinam var iztikt
bet ja vinjas ir tad atri vien domas mainaas modulacija+ speeks+nebaidaas no dubljiem
nesaskatu problēmas no dubļiem, braucu jau 3 gadu MTB maratonos un nav bijusas problemas ne pa dubļiem, ne udeni
nu tad gribētu redzēt kā Tu pabrauksi DH ar ar V bremzēm.
Salīdzinājums!
Kā Tu ar žiguli brauksi F1 ?!
| Offline | | |
Elviss | | Kopš: 02. May 2006
Ziņojumi: 22119
Braucu ar: VAZ 2101 80'
|
20 Apr 2010, 14:01:45 Papakarlo rakstīja:
20 Apr 2010, 13:55:07 Elviss rakstīja:
18 Apr 2010, 22:47:27 Domeniks rakstīja:
18 Apr 2010, 22:22:21 wheelie rakstīja:
18 Apr 2010, 19:10:42 Domeniks rakstīja:
hidrauliskas bremzes toc nav vajadzigas, bez vinam var iztikt
bet ja vinjas ir tad atri vien domas mainaas modulacija+ speeks+nebaidaas no dubljiem
nesaskatu problēmas no dubļiem, braucu jau 3 gadu MTB maratonos un nav bijusas problemas ne pa dubļiem, ne udeni
nu tad gribētu redzēt kā Tu pabrauksi DH ar ar V bremzēm.
mtb maratons nav DH un btw kur LV ir tie lielie kalni
es zinu, ka nav, bet runa ir par to, ka nav jēgas no disku bremzēm, nu pinīgas muļķības!
-----------------
RT Translations | Offline | | |
edzjuss | | Kopš: 28. Nov 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 77
Braucu ar: kabluku / velosipēdu
| Disku bremzes ir laba lieta, ja gadās braukt cauri dubļainām peļķēm, protams ja ieliekas līdz asīm dubļos tad pat disku bremzes vairs nepalīdz
Savādāk pilnīgi pietiek ar Vbreikiem. es gan varu kompetenti spriest tikai par XC, par DH nav ideju, neesmu braucis. | Offline | | |
martink | | Kopš: 19. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 5662
Braucu ar: BMW e34 525i Recaro (sapņos)
| Tā, kārtējā iespēja parādīt savu pouveru dzīvē - gatavojas 6h mtb brauciens 1. maijā, būs augustā arī 24h no vietas (velo Lemāna)! Kurš domā piedalīties?
| Offline | | |
Ruff | | Kopš: 23. Jul 2002
Ziņojumi: 14966
Braucu ar: Vogele Super 1800-3
| 2 dienas velak ir pirmais SEB posms, es skatos tā virzienā
----------------- I'm done with 'the winning' because I've already won. (c) C.Sheen | Offline | | |
walder | | Kopš: 18. Apr 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 8562
Braucu ar: 7 seat MPV
| +1!
Kaut kā nejūtos pavilkt uz 6h
Kāds segums tajās 6h sacenēs? | Offline | | |
|
Ruff | | Kopš: 23. Jul 2002
Ziņojumi: 14966
Braucu ar: Vogele Super 1800-3
| nee nu tur jau demokratiski, vecaja Mezhaparka versija bija 15 km aplis, nobrauc divus un met mieraa tagad parcela uz ogri, neesmu petijis cik ir apla garums
----------------- I'm done with 'the winning' because I've already won. (c) C.Sheen | Offline | | |
martink | | Kopš: 19. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 5662
Braucu ar: BMW e34 525i Recaro (sapņos)
| 1/3 viltīgas meža takas, 1/3 kross pa smiltīm, 1/3 zemes ceļi. Salīdzinot, SEBs tāds svētdienas brauciens. | Offline | | |
walder | | Kopš: 18. Apr 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 8562
Braucu ar: 7 seat MPV
| atradu:
Aizvadītajās brīvdienās “Sportacentrs.com Open 6h MTB” brauciena organizatori pavadīja Ogres apkārtnē. Tika iezīmēta trase, kura izturības sacensību dalībniekiem būs jāveic 1.maijā. Tiem riteņbraucējiem, kuri līdzīgās sacensībās piedalījās 2009.gada septembrī, trase būs diezgan pazīstama. Salīdzinot ar pagājušo gadu, trase pamatā tiek saglabāta. Izmaiņas skars aptuveni 1/3 daļu no distances. Arī starta un dalībnieku nometnes vieta iepriekšējā – bijušais „Tobago-X” sporta komplekss Ikšķiles tuvumā.
Šī gada pirmajām sacensībām kopējais trases garums ir mazliet saīsināts. Toties tā ir kļuvusi dinamiskāka, vairāk piemērota sešu stundu formātam. Paredzams, ka vienu apli vidēji varēs veikt aptuveni 40 minūtēs.
Kopējais viena apļa garums ir 11.48 km, kāpumu summa 229 metri. Pašlaik trasē vēl ir daudz darba, lai to sagatavotu. Pēc sniegiem bagātās ziemas ir daudz sakritušu koku un nepatīkami izskalojumi. Šīs nedēļas laikā distance tiks sagatavota oficiālajam treniņam. Tuvākajā laikā sacensību organizatori informēs par iepazīšanās brauciena norises datumu un laiku. Tajā varēs piedalīties jeb kurš interesents. Tā būs arī laba iespēja novērtēt trasi un savus spēkus, lai izlemtu, piedalīties solo vai pāru klasē Ogres apkārtnes mežos.
Sagatvoja
biedrība “Par Stipru Latviju”
Nolikums un cita info[ Šo ziņu laboja walder, 20 Apr 2010, 16:05:49 ] | Offline | | |
Pauliic | | Kopš: 01. Dec 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 8769
Braucu ar: 10, 101
| kā ir pēc noteikumiem, ja velosipēdists brauc pa velo celiņu, viņam tak vienalga ir jādod ceļš auto, ja veloceliņu šķērso autoceļš?
----------------- http://www.tero.lv http://www.gridlistes.lv
http://www.izlietne.lv http://www.keyaccount.lv | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|