Online

Pašreiz BMWPower skatās 208 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Velosipēdu topiks

AutorsZiņojums
Kalnz
20. Apr 2010, 12:26 #161

Kopš: 03. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14312

Braucu ar:

Pērku labu svētdienas minamo!
Budžets līdz 250Ls
PM!
Offline
Driver
20. Apr 2010, 12:27 #162

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

ar to skruuvi regule atsperes nospriegojumu un lidzarto cik kursh klucis atraujas no diska atlaizot bremzi.
nekas nav jashaibo. saregule kluchus taa, lai vinji pareizi pieskaras pie diska un vienadu astarpi pie atlaistas bremzes panac grozot abas puses to reguleshanas skruuvi.

P.S. ja viena puse piegriets max un otra ir max uz aru, tad ari viena puse klucis praktiski nestaigas.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
20. Apr 2010, 12:30 #163

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

mainu braucamu, ar sikiem kasjakiem e32 pret diviem normaliem velosipediem, var ari pret vienu samera "krutu"

piedavajumus un sika caur PM

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
SilentShadow
20. Apr 2010, 12:33 #164

Kopš: 01. Aug 2006

Ziņojumi: 811

Braucu ar: Santa FE 08; Ford Mondeo 09''; scooterpower

ja nu kādam noder, man te viens stāsts par v-brake regulēšanu -
"ja vēlies perfekti noregulētas cietas bremzes, apskaties, vai diskā nav astotnieks - ja ir, paņem un izspieķo to, pabrauc kādus 2 km pa pampakiem ātrā tempā, lai disks iebraucas, tad piespieķo vēlreiz. atskrūvē trosīti, kas pienāk pie viena no v-breikeim. ņem gājiena regulēšanas skrūvi, kas ir pie bremžu roktura, un pievelc trosīti apmēram 5 - 6 apgriezienus, jeb izskrūvē 3mm laukā to skrūvi. piefiksē ar kontrējošo uzgriezni. atskrūvē vbremžu klučus ar 6mm (ja nemaldos) seškanti. ar vienu roku piespied abus bremžu klaņus pie diska, ar otru atskruvēto padu vienā v-breiku pusē novietā tādā leņķī un pozīcijā, lai ideāli gulētu uz diska (jeb aploces). ideāli nozīmē - lai visa pada apakša atspiestos pret aploci, un leņķim jābūt tāda, lai pie atlaistām bremzēm padi neberzētos gar riepu. kādreiz ieteica padus regulēt tā, lai tie ir mazliet slīpi arī attiecībā pret aploces virsmu - lai pirmā sāk bremzēt pada priekšējā daļa, tādējādi it kā vieglāk dozējamas bremzes, turklāt aploce pati savā veidā "pievelk" padu klāt, bremzējot. tagad (nu jau 7 gadus laikam) pie v-breikiem īpaši uzsvaru uz šito neesmu dzirdējis, pie tam v-breikiem to grūtāk izdarīt. tādas, liec padu paralēli aplocei, piespied viņu ar pirkstiem, lai, pievelkot seškanti, neaiziet līdz ar pievilkšanas spēku pa pulksteņrādītāja virzienu. pads nedrīkst būt ne par augstu (lai neiet uz riepas) ne par zemu (lai pada apakša nepārsniedz aploces iekšējo malu). piespied pašu padu pie diska, piespied arī v-breiku pie diska, un pievelc ar seškanti, tā kārtīgi )
visu to pašu atkārto otrā pusē. saspied bremzes kopā un ar tādu pašu seškanti pievelc trosīti pie v-breika. pārbaudi, lai tā smuki un pareizi iet cauri metāla līkumiņam, un lai līkumiņa gals ir fiksēts otra v-breika troses turētājā. pievelc vēlreiz visus seškanšus - gan uz padiem, gan trosītes. paspaidi bremžu ručku uz stūres - jābūt pilnīgi cietai. tā bremžu ručkas kustība, ko tu jutīsi tagad, būs:
1) ručkas izdilums
2) apvalka saraušanās zem slodzes un trosītes stiepšanās
3) v-breiku klaņu liekšanās
4) nu nebiju domājis, bet kopš nesenas jauna rāmja iegādes - arī dakšu cauruļu (nu priekšā mazāk ticams, bet aizmugurē iespējams) kustība pie bremžu "spēka tās atliekt"
palaid vaļīgāk trosīti līdz cietībai, kas pašam apmierinoša. tagad pēdējais - ņem mazu skrūvgriezīti, un noregulē v-breiku izejas stāvokli. abiem v-breikiem sanāk būt paralēli vienam otram, bet ne vienmēr tie ir taisni. ja stāvēs jau izejas pozīcijā šķībi, viens v-breiku klanis sāks kustēties ātrāk, toties otrais, iespējams, berzēsies gar aploci arī bez bremzēšanas. uz v-breika pamatnes pie tās atsperes, kas viņu velk atpakaļ, ir skrūvītes abiem v-breikiem. šīs abas noregulē tā, lai, no riteņa aizmugures (vai priekšas) skatoties, bremzes stāv taisni, un lai abi v-breiki uz ručkas nospiešanu reaģē vienā mirklī, nevis viens pirmais - otrs pēc tam. minimāla nobīde var būt, bet tikai neliela. kuras puses atsperes nospriegošanas skrūvi pievilksi, tās puses v-breiks panāks nostāk no aploces, savukārt otrā pusē - pietuvosies. pēc katras skrūvītes pavilkšanas ciet/vaļā paspaidi bremžu ručku, lai v-breiki nostājas īstajās, ieregulētajās vietās.
šīs pēdējās skrūvītes, kas regulē atsperu cietību, pēc regulēšanas prasās pēc katras 10-ās nopietnākas izbraukšanas. apmēram tās var izmantot arī, lai regulētu, cik cieti būs jāspiež rokturis, lai sabremzētos. kaut gan to var regulēt arī ar pašas atsperes gala ielikšanu pirmajā, otrajā vai trešajā caurumiņā uz rāmja - pie špiļķas, uz kuras montējas pats v-breiks.
nu tā - ja pēc šādas regulēšanas vēl nepatīk savas bremzes, var droši domāt par naudas tērēšanu jaunām )
laikam viens no pēdējiem aprakstiem pasaulē par v-breiku regulēšanu - drīz jau visi būsim disko gaismās bet kamēr var braukt ar v-breikiem, tas notiek pat ļoti labi!
"
Offline
Harcix
20. Apr 2010, 12:38 #165

Kopš: 16. May 2002

No: Valmiera

Ziņojumi: 7810

Braucu ar: V10

vo paldies, tieshi tas, kas man bija vajadziigs

20 Apr 2010, 12:33:22 SilentShadow rakstīja:
ja nu kādam noder, man te viens stāsts par v-brake regulēšanu -



-----------------
www.bmwpowerty.lv
Offline
SilentShadow
20. Apr 2010, 12:40 #166

Kopš: 01. Aug 2006

Ziņojumi: 811

Braucu ar: Santa FE 08; Ford Mondeo 09''; scooterpower


20 Apr 2010, 12:38:14 Harcix rakstīja:
vo paldies, tieshi tas, kas man bija vajadziigs

20 Apr 2010, 12:33:22 SilentShadow rakstīja:
ja nu kādam noder, man te viens stāsts par v-brake regulēšanu -



NPK
pats sev arī pēc šīs shēmas saskrūvēju bremzes, viss ok strādā.
Offline
wheelie
20. Apr 2010, 13:17 #167

Kopš: 21. Mar 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6799

Braucu ar: 1.6


20 Apr 2010, 12:21:13 Harcix rakstīja:
[IMG]vbrake[/IMG]

Kam domaata taa mazaa skruuviite?
Kaa noreguleet bremzes, ja man viens bremzu klucis skaraas pie diska bet otrs ir nedaudz pa taalu no diska. Ar šaibām? Pievelkot trosi? kā būtu vispareizāk?


ar to skruvi arii var drusku centreet attalumu no kluchiem ludz aplokam. Ieskruvejot skruuvi taas pashas puses klucis attaalinaas, izskruvejot - otraadi

-----------------
8)
Offline
walder
20. Apr 2010, 13:49 #168

Kopš: 18. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 8562

Braucu ar: 7 seat MPV

Nestrādā te neviens Piedrujas ielas Trekā?
Interesē cik ilgi aizņem tā apkope, kas jāveic pēc ~100km nobraukšanas ar jaunu veļuku. Ir /nav rindas
Vajadzētu aizvest līdz pirmajai SEB gonkai.
Offline
Elviss
20. Apr 2010, 13:55 #169

Kopš: 02. May 2006

Ziņojumi: 22119

Braucu ar: VAZ 2101 80'


18 Apr 2010, 22:47:27 Domeniks rakstīja:

18 Apr 2010, 22:22:21 wheelie rakstīja:

18 Apr 2010, 19:10:42 Domeniks rakstīja:
hidrauliskas bremzes toc nav vajadzigas, bez vinam var iztikt


bet ja vinjas ir tad atri vien domas mainaas modulacija+ speeks+nebaidaas no dubljiem

nesaskatu problēmas no dubļiem, braucu jau 3 gadu MTB maratonos un nav bijusas problemas ne pa dubļiem, ne udeni

nu tad gribētu redzēt kā Tu pabrauksi DH ar ar V bremzēm.

-----------------

RT Translations
Offline
Papakarlo
20. Apr 2010, 14:01 #170

Kopš: 26. Mar 2010

No: Varakļāni

Ziņojumi: 3111

Braucu ar: vecu bmw, besī biezie


20 Apr 2010, 13:55:07 Elviss rakstīja:

18 Apr 2010, 22:47:27 Domeniks rakstīja:

18 Apr 2010, 22:22:21 wheelie rakstīja:

18 Apr 2010, 19:10:42 Domeniks rakstīja:
hidrauliskas bremzes toc nav vajadzigas, bez vinam var iztikt


bet ja vinjas ir tad atri vien domas mainaas modulacija+ speeks+nebaidaas no dubljiem

nesaskatu problēmas no dubļiem, braucu jau 3 gadu MTB maratonos un nav bijusas problemas ne pa dubļiem, ne udeni

nu tad gribētu redzēt kā Tu pabrauksi DH ar ar V bremzēm.


mtb maratons nav DH un btw kur LV ir tie lielie kalni
Offline
Kalnz
20. Apr 2010, 14:07 #171

Kopš: 03. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14312

Braucu ar:


20 Apr 2010, 13:55:07 Elviss rakstīja:

18 Apr 2010, 22:47:27 Domeniks rakstīja:

18 Apr 2010, 22:22:21 wheelie rakstīja:

18 Apr 2010, 19:10:42 Domeniks rakstīja:
hidrauliskas bremzes toc nav vajadzigas, bez vinam var iztikt


bet ja vinjas ir tad atri vien domas mainaas modulacija+ speeks+nebaidaas no dubljiem

nesaskatu problēmas no dubļiem, braucu jau 3 gadu MTB maratonos un nav bijusas problemas ne pa dubļiem, ne udeni

nu tad gribētu redzēt kā Tu pabrauksi DH ar ar V bremzēm.


Salīdzinājums!

Kā Tu ar žiguli brauksi F1 ?!
Offline
Elviss
20. Apr 2010, 14:07 #172

Kopš: 02. May 2006

Ziņojumi: 22119

Braucu ar: VAZ 2101 80'


20 Apr 2010, 14:01:45 Papakarlo rakstīja:

20 Apr 2010, 13:55:07 Elviss rakstīja:

18 Apr 2010, 22:47:27 Domeniks rakstīja:

18 Apr 2010, 22:22:21 wheelie rakstīja:

18 Apr 2010, 19:10:42 Domeniks rakstīja:
hidrauliskas bremzes toc nav vajadzigas, bez vinam var iztikt


bet ja vinjas ir tad atri vien domas mainaas modulacija+ speeks+nebaidaas no dubljiem

nesaskatu problēmas no dubļiem, braucu jau 3 gadu MTB maratonos un nav bijusas problemas ne pa dubļiem, ne udeni

nu tad gribētu redzēt kā Tu pabrauksi DH ar ar V bremzēm.


mtb maratons nav DH un btw kur LV ir tie lielie kalni

es zinu, ka nav, bet runa ir par to, ka nav jēgas no disku bremzēm, nu pinīgas muļķības!

-----------------

RT Translations
Offline
edzjuss
20. Apr 2010, 14:31 #173

Kopš: 28. Nov 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 77

Braucu ar: kabluku / velosipēdu

Disku bremzes ir laba lieta, ja gadās braukt cauri dubļainām peļķēm, protams ja ieliekas līdz asīm dubļos tad pat disku bremzes vairs nepalīdz
Savādāk pilnīgi pietiek ar Vbreikiem. es gan varu kompetenti spriest tikai par XC, par DH nav ideju, neesmu braucis.
Offline
martink
20. Apr 2010, 14:55 #174

Kopš: 19. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 5662

Braucu ar: BMW e34 525i Recaro (sapņos)

Tā, kārtējā iespēja parādīt savu pouveru dzīvē - gatavojas 6h mtb brauciens 1. maijā, būs augustā arī 24h no vietas (velo Lemāna)! Kurš domā piedalīties?

Offline
Ruff
20. Apr 2010, 15:09 #175

Kopš: 23. Jul 2002

Ziņojumi: 14966

Braucu ar: Vogele Super 1800-3

2 dienas velak ir pirmais SEB posms, es skatos tā virzienā

-----------------
I'm done with 'the winning' because I've already won. (c) C.Sheen
Offline
walder
20. Apr 2010, 15:52 #176

Kopš: 18. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 8562

Braucu ar: 7 seat MPV

+1!

Kaut kā nejūtos pavilkt uz 6h

Kāds segums tajās 6h sacenēs?
Offline
Ruff
20. Apr 2010, 15:57 #177

Kopš: 23. Jul 2002

Ziņojumi: 14966

Braucu ar: Vogele Super 1800-3

nee nu tur jau demokratiski, vecaja Mezhaparka versija bija 15 km aplis, nobrauc divus un met mieraa tagad parcela uz ogri, neesmu petijis cik ir apla garums

-----------------
I'm done with 'the winning' because I've already won. (c) C.Sheen
Offline
martink
20. Apr 2010, 15:58 #178

Kopš: 19. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 5662

Braucu ar: BMW e34 525i Recaro (sapņos)

1/3 viltīgas meža takas, 1/3 kross pa smiltīm, 1/3 zemes ceļi. Salīdzinot, SEBs tāds svētdienas brauciens.
Offline
walder
20. Apr 2010, 15:58 #179

Kopš: 18. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 8562

Braucu ar: 7 seat MPV

atradu:
Aizvadītajās brīvdienās “Sportacentrs.com Open 6h MTB” brauciena organizatori pavadīja Ogres apkārtnē. Tika iezīmēta trase, kura izturības sacensību dalībniekiem būs jāveic 1.maijā. Tiem riteņbraucējiem, kuri līdzīgās sacensībās piedalījās 2009.gada septembrī, trase būs diezgan pazīstama. Salīdzinot ar pagājušo gadu, trase pamatā tiek saglabāta. Izmaiņas skars aptuveni 1/3 daļu no distances. Arī starta un dalībnieku nometnes vieta iepriekšējā – bijušais „Tobago-X” sporta komplekss Ikšķiles tuvumā.
Šī gada pirmajām sacensībām kopējais trases garums ir mazliet saīsināts. Toties tā ir kļuvusi dinamiskāka, vairāk piemērota sešu stundu formātam. Paredzams, ka vienu apli vidēji varēs veikt aptuveni 40 minūtēs.
Kopējais viena apļa garums ir 11.48 km, kāpumu summa 229 metri. Pašlaik trasē vēl ir daudz darba, lai to sagatavotu. Pēc sniegiem bagātās ziemas ir daudz sakritušu koku un nepatīkami izskalojumi. Šīs nedēļas laikā distance tiks sagatavota oficiālajam treniņam. Tuvākajā laikā sacensību organizatori informēs par iepazīšanās brauciena norises datumu un laiku. Tajā varēs piedalīties jeb kurš interesents. Tā būs arī laba iespēja novērtēt trasi un savus spēkus, lai izlemtu, piedalīties solo vai pāru klasē Ogres apkārtnes mežos.

Sagatvoja
biedrība “Par Stipru Latviju”
Nolikums un cita info

[ Šo ziņu laboja walder, 20 Apr 2010, 16:05:49 ]

Offline
Pauliic
21. Apr 2010, 23:57 #180

Kopš: 01. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 8769

Braucu ar: 10, 101

kā ir pēc noteikumiem, ja velosipēdists brauc pa velo celiņu, viņam tak vienalga ir jādod ceļš auto, ja veloceliņu šķērso autoceļš?

-----------------
http://www.tero.lv http://www.gridlistes.lv
http://www.izlietne.lv http://www.keyaccount.lv
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo