Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 220 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Midžinātāji izzūd...

AutorsZiņojums
hronists
30. Jun 2009, 10:49 #161

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14820

Braucu ar: Svensk hjul


30 Jun 2009, 10:43:35 moro rakstīja:
Tas ir - tu nekad nepaarsniedz aatrumu vairaak par +10~+15 km/s?
Visu cieņu, nopietni.


Es īsti neredzu jēgu braukt ātrāk divu iemeslu dēļ. Pirmais ir degvielas patēriņš, braucot pa šoseju uz 120-130 patēriņš vairs nav 6.5, bet 8-10 litri. Otrais ir paša personiskā drošība - pārāk bieži sanāk apdzīšanas, nervozēšanas, sēdēšanas astē etc. Un, protams, braucot mierīgi es nepapildinu CP kasi ar nevajadzīgiem maksājumiem
Offline
hronists
30. Jun 2009, 10:52 #162

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14820

Braucu ar: Svensk hjul


30 Jun 2009, 10:43:16 se7en rakstīja:
Es nesaprotu šitos kretīnus kuram grūti pamirkšķināt, vēl kko te burkšķ par atbildību, kas jauzņemas pašiem.
Liela daļa to "lidotāju" ekstremālās situācijās spēj adekvātāk reāģēt nekā šitie kanteinie mietpilsoņi, kuri nestandarta situācijā ir pārmīzuši jēgu līdz nemaņai.


es nesaprotu tos kuri cepās par nemirkšķinātājiem. man zīmējas analoģija ar skolu: neizmācījies, dabūji divi un aizgāji pie direktora nosūdzēt skolotāju, ka neļāva nošpikot. tā ir katra paša atbildība - negribi ievērot ātruma limitu, lūdzu necepies, ka tevi soda.
Offline
redboot
30. Jun 2009, 11:02 #163

Kopš: 05. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 244

Braucu ar: vafeli pa aizskariem

Nu nezinu, es vienmēr pamirkšķinu, uzreiz vieglāk ap sirdi paliek, zinot to, ka atņemu mentiem kārtējos $, un tikai nevajag, ka es tādā veidā izputinu tā jau izputināto valsti

[ Šo ziņu laboja redboot, 30 Jun 2009, 11:03:40 ]

Offline
arizah
30. Jun 2009, 11:05 #164

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43


30 Jun 2009, 10:34:49 moro rakstīja:
Pirmaa gadiijumaa tu pats izvairijes no atbildiibas, ko piepraasi no citiem.


nevis izvairiijos no atbildiibas, bet tuulinj pat paarstaaju paarkaapt. biezhi vien soda nomaksa CP nedisciplinee bet sniedz tieshi preteeju efektu, tachu midzhinaashana efektu sniedz gandriiz 99%. satiksmes droshiiba no taa tikai ieguust. jo reekjinaaties ar to ka pamidzhinaas taapat nevar. un ja mees pienjemam, ka CP staav ar radaru vietaa, kur taas atrashanaas ir pamatota, t.i. beernudaarzs, paareja utt, tad iespeejams tieshi midzhinaataajs izglaabs to beernudaarza grupinju, un nevis CP, kursh atrodas AIZ taas vietas un neveic nekaadu preventiivu darbiibu. vot taa
Offline
arizah
30. Jun 2009, 11:08 #165

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43


30 Jun 2009, 10:43:35 moro rakstīja:
man uz kruīza pa LV ir ielikts 105. Ja midžina, es turpinu braukt tieši tādā pat ātrumā. Noķers, tad neko, maksāšu, bet pēdējos trīs gadus nav ķēruši.


paarbaudi uz GPS, iespeejams buusi paarsteigts, ka visu muzhu brauc ar 94 un briinies veel ka menti netur. menti arii briinaas
Offline
Gizmit
30. Jun 2009, 11:17 #166

Kopš: 17. Dec 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 684

Braucu ar: l322

Tak aizveries nuugji! Ja nezini noteikumus, ta piespraadzeejies un p*s nah no shejines!
->>>1. Vispārīgā daļa. BMW ir automašīna. Kustību uzsāk ar gāzes pedāli. Beidz ar bremzes pedāli. Bet tas viss ir tik sarežģīti, ka sīkāk izklāstīt nav nepieciešams.
2. Kustības uzsākšana. BMW kustību uzsāk tikai pēc tam, kad tajos iesēdušies vadītāji. Rādīt pagrieziena signālu, kas brīdinātu pārējos satiksmes dalībniekus, nav obligāti. Ieteicams pirms braukšanas uzsākšanas uzlikt tumšas saulesbrilles un ieslēgt mūziku uz lielāko skaļumu. Braukšana jāuzsāk maksimāli nokaucinot riepas.
3. Kustība apdzīvotās vietās. BMW neeksistē braukšanas ātruma ierobežojumi. Tajā pašā laikā apdzīvotās vietās tas nedrīkst būt mazāks par 90 km/h. Aizliegta jebkura apstāšanās pie gājēju pārejām, krustojumiem, dzelzceļu pārbrauktuvēm, tiltiem, viaduktiem un tuneļiem.
4. Kustība ārpus apdzīvotām vietām. BMW pārvietojas nevis pa labo, bet gan pa kreiso ceļa pusi. Savukārt apdzīšana notiek tieši pretēji - nevis pa kreiso, bet pa labo pusi. Ņemot vērā, ka šis ir ļoti sarežģīts punkts, daudzi BMW vadītāji to bieži pārkāpj, tāpēc spiesti maksāt lielas soda naudas.
5. Kustība pa ietvēm. Gadījumā, ja braucamā daļa ir aizņemta, BMW ir atļauta pārvietošanās pa ietvēm un gājēju celiņiem. Jāņem vērā ceļa apmales augstums. Braukšanas laikā ieteicams nepārtraukti signalizēt.
6. Neregulējami krustojumi. Galvenais ceļš ir tas, pa kuru pārvietojas BMW. Gadījumā, ja pie krustojuma piebrauc divi BMW, galveno ceļu nosaka pēc dzinēja tilpuma.
7. Regulējami krustojumi. BMW krustojumu nešķērso pie zaļās gaismas, jo var gadīties, ka pa šķērsojamo ielu brauc cits BMW. Braukšanu var uzsākt, iededzoties dzeltenajai gaismai, krustojums jāšķērso, degot sarkanajai signālugunij. No visa spēka jāspiež gāzes pedālis, lai perfekti nodeldētu riepas. Ja aiz krustojuma stāv Ceļu policijas darbinieki, drīkst viņiem pamāt ar roku. Krustojuma šķērsošanas laikā ieteicams nepārtraukti signalizēt.
8. Dzelzceļa pārbrauktuvju šķērsošana. Pievērsiet uzmanību, ka atšķirībā no krustojumiem dzelzceļa pārbrauktuvi drīkst šķērsot arī tad, kad nedeg sarkanā signālgaisma. Bet, tai degot, BMW ir tiesības pārbrauktuvi šķērsot pat tad, ja tā vadītājs redz tuvojoties vilcienu.
9. Līkumi, pagriezieni, šķēršļu apbraukšana. Tāpat kā uzsākot braukšanu, arī līkumos, pagriezienos un apbraucot šķērsli, BMW vadītājam nav jārāda nekādi signāli, kas liecinātu par manevru, kuru grasās izdarīt. Līkumos ātrums nevis jāsamazina, bet gan jāpalielina. Savukārt pagriezienos viņiem ir tiesības braukt pa iekšējo braukšanas joslu un jebkurā ātrumā. Tāpat kā tiesības lamāt pārējos autovadītājus, kas, braucot pēc vecajiem neBMW noteikumiem, mēģina tiem traucēt. Par šī noteikuma neievērošanu draud sods līdz trim minimālajām mēnešalgām.
10. Pasažieru pārvadāšana. BMW ir atļauts iesēdināt tik daudz blondīņu, cik vadītājs uzskata par nepieciešamu. Gadījumā, ja to skaits salonā sāk traucēt braukšanai, dažas blondīnes ir atļauts novietot bagāžniekā.
11. Signāli. BMW izmanto trīs signālu veidus: uzsākot apdzīšanu ieslēgtas tālās gaismas, kas brīdina par apdzīšanas sākšanu, beidzot apdzīšanu jāpateicas apdzenamās mašīnas vadītājam ar žestu - roka dūrē, bet vidējais pirksts iztaisnots uz augšu. Visos pārējos gadījumos izmantojama ilgstoša signalizēšana.
12. Specializēto ierīču un citu pribambasu lietošana. BMW vadītājam obligāti jāmāk ieslēgt auto magnetolu, kā arī atvērt jumta lūku. Braukšanas laikā obligāti jāieslēdz tuvās, tālās un pretmiglas gaismas. Lai citiem atgādinātu BMW braukšanas priekšrocības atļauts lietot signāltauri un mutiskus brīdinājumus, kuros norāda, kurā virzienā un cik tālu jādodas traucējošajam satiksmes dalībniekam. Bez tam signāltauri un riepu nokaucināšanu atļauts izmantot, lai piesaistītu meiteņu uzmanību. 13. Ārkārtējas situācijas. Ja BMW vadītājs konstatē, ka viņam beigušās cigaretes, tad viņš uzliek uz jumta bākugunis un turpina ceļu līdz pirmajam cigarešu kioskam ar ātrumu, kas nav mazāks par 180 km/h . Ja BMW vadītāja alkohola saturs asinīs ir tik augsts, ka nostāvēt vai paiet vairs nav iespējams ir jāsēžas pie stūres, ņemot vērā, ka BMW ir četri atbalsta punkti, bet vadītājam tikai divi.
14. Alkohola lietošana. Pie stūres dzert nedrīkst! Lai lietotu alkoholu, ieteicams apstāties, izkāpt ārā, iedzert, un tad turpināt kustību. Šī noteikuma neievērošana draud ar iespēju uzliet alkoholu sev virsū.
15. Specifika. BMW motors atrodas zem motora pārsega, bet bagāžniekā līdzās rezerves riepai brauciena laikā čuč advokāts. Advokāts izmantojams gadījumos, ja citi braukšanas dalībnieki nav ievērojuši šos noteikumus un uz ceļa ir radusies avārijas situācija. Nopietnu bojājumu gadījumā problēmas tiek atrisinātas ar jumta palīdzību. Patiesībā šis punkts vairs neattiecas uz BMW vadītājiem, bet gan pārējiem satiksmes dalībniekiem.
16. Atbildība. BMW vadītājs ne par ko neatbild. Pārējie satiksmes dalībnieki atbild par absolūti visiem bojājumiem, kas nodarīti BMW. Gadījumā, ja citi satiksmes dalībnieki neatzīst savu vainu, jautājumu izskata speciāla komisija, kuru pārstāv tikai BMW vadītāji.



29 Jun 2009, 23:32:15 Emperor rakstīja:

29 Jun 2009, 23:19:06 Bute rakstīja:


nu i pimpis


wow, to es zināju, ka te ir affigenie pārkāpēji, bad boy's un vēl viss kas, tikai daudzi pēc tam CP topikā čīkst "oi, es jau neko, tie ļaunie CP man visu grib piešūt". Ja pārkāp, tad arī iemācies atbildēt par to, nevis atmazkas dzīt
Offline
Whazaaa
30. Jun 2009, 11:18 #167

Kopš: 24. Jun 2004

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 71589

Braucu ar: metro



-----------------
Logo, vizītkaršu, plakātu, bukletu, flash u.c izveide. vissaldākās cenas. PM. DE?!GN - the problem comes first.
Offline
defekc
30. Jun 2009, 11:20 #168

Kopš: 19. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 14460

Braucu ar: BMW

kas ar tevi, kas ar tevi?

eļļa eļļa piens piens
Offline
Gizmit
30. Jun 2009, 11:20 #169

Kopš: 17. Dec 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 684

Braucu ar: l322

Da labi nekraties, tak prikols. aizmirsu pielikt klaat lielo ->

30 Jun 2009, 11:18:11 Whazaaa rakstīja:

Offline
moro
30. Jun 2009, 11:20 #170

Kopš: 20. Feb 2007

Ziņojumi: 2339

Braucu ar:


30 Jun 2009, 11:05:45 arizah rakstīja:
nevis izvairiijos no atbildiibas, bet tuulinj pat paarstaaju paarkaapt. biezhi vien soda nomaksa CP nedisciplinee bet sniedz tieshi preteeju efektu, tachu midzhinaashana efektu sniedz gandriiz 99%. satiksmes droshiiba no taa tikai ieguust. jo reekjinaaties ar to ka pamidzhinaas taapat nevar. un ja mees pienjemam, ka CP staav ar radaru vietaa, kur taas atrashanaas ir pamatota, t.i. beernudaarzs, paareja utt, tad iespeejams tieshi midzhinaataajs izglaabs to beernudaarza grupinju, un nevis CP, kursh atrodas AIZ taas vietas un neveic nekaadu preventiivu darbiibu. vot taa
Mēs runājam par to manu piemēru? Mani šeit neinteresē satiksmes drošība un kā to iespaido mirkšķināšanas. Man interesē liekulība un gatavība savus principus attiecināt uz sevis.

Šājā griezumā tavas sabremzēšanas ir izvairīšanas no atbildības: tu sabremzē ne jau tāpēc, kā tev pēkšņi saka rūpēt drošība, bet lai izvairīties no soda. Savukārt tas nekādi nelīmējas kopā ar tavu principu "jāatbild par saviem pārkāpumiem / nepalīdzēt citiem izvairīties".

P.S. Protams, sarunā minētais "tu" ir liriskais varonis, nevis konkrētais tu
Offline
dainiiz
30. Jun 2009, 11:22 #171

Kopš: 18. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5243

Braucu ar: 125mm

varbut pateicoties tavai uzmidžināšanai nenotiks apdziisanas manevrs kaa rezultaataa var nenotikt kaada nelaime, stulbs piemeers bet nu taadu gadiijumu arii nevar izsleegt.
Offline
moro
30. Jun 2009, 11:22 #172

Kopš: 20. Feb 2007

Ziņojumi: 2339

Braucu ar:


30 Jun 2009, 11:08:08 arizah rakstīja:
paarbaudi uz GPS, iespeejams buusi paarsteigts, ka visu muzhu brauc ar 94 un briinies veel ka menti netur. menti arii briinaas
tev ar citēšanu kaut kas nesanāca
Es uz 105 km/s arī, protams, braucu - tieši brīdī starp 104 un 106
Offline
gapp
30. Jun 2009, 11:23 #173

Kopš: 04. Aug 2007

No: Liepāja

Ziņojumi: 8308

Braucu ar: SD


30 Jun 2009, 11:22:15 dainiiz rakstīja:
varbut pateicoties tavai uzmidžināšanai nenotiks apdziisanas manevrs kaa rezultaataa var nenotikt kaada nelaime, stulbs piemeers bet nu taadu gadiijumu arii nevar izsleegt.


Ak jā, redzot "zemu lidojošu objektu", parasti uzmidžinu, tā teikt profilaksei.
Offline
dzejnieks
30. Jun 2009, 11:23 #174

Kopš: 12. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4183

Braucu ar: ņAudi TDI - Dieselpower, Renault Master (RIX 02)

Nevesals puika
Offline
Bude
30. Jun 2009, 11:27 #175

Kopš: 18. Feb 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3170

Braucu ar:


30 Jun 2009, 09:12:42 Instigater rakstīja:
Paziņa lohs, vajadzēja protokolā rakstīt, ka apzināti brīdināja citus autovadītāju par briesmām uz ceļa - potenciāli strauju priekšā braucošā auto apturēšanu.
Tik viens pazīstams ir ticis apturēts un pabrīdināts ka tā vis darīt nevajag un laikam brīdinājumu atrāva tik kā definēja toreiz ar neatceros

Es jau nu midžināšos(gan par CP, gan briesmām uz ceļa, gan nedegošām gaismām), teikšu paldies ar avareikām māšu uz visām pusēm utt. arī turpmāk ..imho tā ir pavisam vienkāršā un saprotama autobraucēju solidaritāte un kas to nespēj/nevēlas saprast ir egoists, lo*s, vienkārši dumjš vai savu "dižo" personību slavina pārāku par citiem(neatceros sindroma/slimības nosaukumu )!!! + 50% šito nemidžinātāju pagriezienus ar vispār nerāda, jo tas ir pārāk prasti vinjiem rrr...

PS. īsumā - es par/ar midžiniātājiem! un pilnībā piekrītu/uzskatu ka midžināšana satiksmi tikai padara drošāku - UN NEVIS KRŪMOS SĒDOŠI CPisti!!!

[ Šo ziņu laboja Bude, 30 Jun 2009, 11:29:49 ]

Offline
arizah
30. Jun 2009, 11:27 #176

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43


30 Jun 2009, 11:22:51 moro rakstīja:

30 Jun 2009, 11:08:08 arizah rakstīja:
paarbaudi uz GPS, iespeejams buusi paarsteigts, ka visu muzhu brauc ar 94 un briinies veel ka menti netur. menti arii briinaas
tev ar citēšanu kaut kas nesanāca
Es uz 105 km/s arī, protams, braucu - tieši brīdī starp 104 un 106


nu mosh arii nesanaaca, netaisnojies tagad nejau teu to rakstiju
Offline
dainiiz
30. Jun 2009, 11:31 #177

Kopš: 18. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5243

Braucu ar: 125mm

tas ka spido uzraadiitais aatrums ir leenaaks nekaa pattiesais tas jau sen ir zinaams, man liekas ka parasti par kaadi 4-5km/h atskiiraas.
Offline
skudza
30. Jun 2009, 11:31 #178

Kopš: 27. Jan 2009

Ziņojumi: 825

Braucu ar: pelēci


30 Jun 2009, 11:23:04 gapp rakstīja:

30 Jun 2009, 11:22:15 dainiiz rakstīja:
varbut pateicoties tavai uzmidžināšanai nenotiks apdziisanas manevrs kaa rezultaataa var nenotikt kaada nelaime, stulbs piemeers bet nu taadu gadiijumu arii nevar izsleegt.


Ak jā, redzot "zemu lidojošu objektu", parasti uzmidžinu, tā teikt profilaksei.


uzmidžinu arī par izkritušiem priekšmetiem uz ceļa - pagalēm, smago riepu attliekām utml. Bieži kokvedēji krāmē savus baļkus idiotiskās vietās, aiz līkumiem un pa pusceļu. Tad arī labāk, lai lidotāji laicīgi sabremzē.
Tai midžināšanai ir lielāka nozīme nekā brīdināšana par fēnotāju. Un tie paši fēnotāji mēdz veikt "ideāli drošo" apgriešanās manevru, lai skrietu kādam pakaļ. Tā, ka labāk uzmest ar lampām, nekā lasīt statistiku.
Offline
arizah
30. Jun 2009, 11:33 #179

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43


30 Jun 2009, 11:20:49 moro rakstīja:
Šājā griezumā tavas sabremzēšanas ir izvairīšanas no atbildības: tu sabremzē ne jau tāpēc, kā tev pēkšņi saka rūpēt drošība, bet lai izvairīties no soda.


tad jau mees varam polemizeet taalaak - kaapeec sods vispaar ir sods, nevis taa vietaa satiksmes droshiibas kursi un nedeeljas piespiedu darbs morgaa vai kas tamliidziigs. Arii sods buutiibaa rada tikai veelmi naakamreiz no vina izvairiities, nevairo atbildiibas sajuutu par satiksmes droshiibu, tad jau jaaatcelj
Offline
gapp
30. Jun 2009, 11:33 #180

Kopš: 04. Aug 2007

No: Liepāja

Ziņojumi: 8308

Braucu ar: SD


30 Jun 2009, 11:31:47 skudza rakstīja:

30 Jun 2009, 11:23:04 gapp rakstīja:

30 Jun 2009, 11:22:15 dainiiz rakstīja:
varbut pateicoties tavai uzmidžināšanai nenotiks apdziisanas manevrs kaa rezultaataa var nenotikt kaada nelaime, stulbs piemeers bet nu taadu gadiijumu arii nevar izsleegt.


Ak jā, redzot "zemu lidojošu objektu", parasti uzmidžinu, tā teikt profilaksei.


uzmidžinu arī par izkritušiem priekšmetiem uz ceļa - pagalēm, smago riepu attliekām utml. Bieži kokvedēji krāmē savus baļkus idiotiskās vietās, aiz līkumiem un pa pusceļu. Tad arī labāk, lai lidotāji laicīgi sabremzē.
Tai midžināšanai ir lielāka nozīme nekā brīdināšana par fēnotāju. Un tie paši fēnotāji mēdz veikt "ideāli drošo" apgriešanās manevru, lai skrietu kādam pakaļ. Tā, ka labāk uzmest ar lampām, nekā lasīt statistiku.


Par bīstamiem priekšmetiem uz ceļa vai arī par slidenu ceļa segumu parasti brīdinu ar avareikām
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo