Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 103 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Viss par E39

AutorsZiņojums
menusource
05. Jan 2016, 21:16 #15981

Kopš: 02. Dec 2013

Ziņojumi: 311

Braucu ar: mopēdu pa brīvībeni

E39, kad tiek mitrums, sāk gļukot elektronika.
Komforta bloks sauss, drenāžas zem salona filtriem iztīrītas, galvenais vadības bloks zem salona filtra sauss, viss tur hermētiski.
Galvenais strāvas vads, kas iet pa apakšu pārbaudīts, no kontaktiem zaļais notīrīts.
Kur vēl rakt?
Diagnostika parāda 100 kļūdas (loģiski, jo daudz kas no elektronikas tajā brīdī nestrādā). Kļūdas nodzēšot, tāpat mašīnai elektronika gļuko kamēr izkalst.
Viena aizdomīga kļūda, kas parāda kaut ko saistībā ar ventilatoru, ventilatora kontaktu, kura nepazūd. Bet ventilatora štekeris pārbaudīts, viss ir ok.
Kurā virzienā vēl kaut ko meklēt, rakt?

P. S. Varbūt ir kāds specs, kurš varētu zināt problēmas iemeslus un to sataisīt?

[ Šo ziņu laboja menusource, 05 Jan 2016, 21:19:57 ]

Offline
tirgonis
05. Jan 2016, 21:28 #15982

Kopš: 01. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 492

Braucu ar: E53


05 Jan 2016, 20:39:58 kriii rakstīja:

05 Jan 2016, 20:11:23 tirgonis rakstīja:
Laikam jāmaina amīši prieksējie, kādus un kur lai pērk?

BMW e39 2003gada kūtiņa ar m- sport piekari.

P.s varbūt kāds zin viņiem kodu?



31311096865. Jāņem Sachs, tie ir vienīgie LV kas der M piekarei. https://www.eparts.lv/catalog/#detail:556834_32...11096865/type:10

paldies
Offline
Digital
05. Jan 2016, 21:30 #15983

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3727

Braucu ar: Elektrību


05 Jan 2016, 21:16:59 menusource rakstīja:
E39, kad tiek mitrums, sāk gļukot elektronika.
Komforta bloks sauss, drenāžas zem salona filtriem iztīrītas, galvenais vadības bloks zem salona filtra sauss, viss tur hermētiski.
Galvenais strāvas vads, kas iet pa apakšu pārbaudīts, no kontaktiem zaļais notīrīts.
Kur vēl rakt?
Diagnostika parāda 100 kļūdas (loģiski, jo daudz kas no elektronikas tajā brīdī nestrādā). Kļūdas nodzēšot, tāpat mašīnai elektronika gļuko kamēr izkalst.
Viena aizdomīga kļūda, kas parāda kaut ko saistībā ar ventilatoru, ventilatora kontaktu, kura nepazūd. Bet ventilatora štekeris pārbaudīts, viss ir ok.
Kurā virzienā vēl kaut ko meklēt, rakt?

P. S. Varbūt ir kāds specs, kurš varētu zināt problēmas iemeslus un to sataisīt?

Kaa tieshi izpaužas elektronikas gļukošana? Vari atbraukt samekles kas tev tur neiet!
Offline
menusource
05. Jan 2016, 21:40 #15984

Kopš: 02. Dec 2013

Ziņojumi: 311

Braucu ar: mopēdu pa brīvībeni


05 Jan 2016, 21:30:45 Digital rakstīja:

05 Jan 2016, 21:16:59 menusource rakstīja:
E39, kad tiek mitrums, sāk gļukot elektronika.
Komforta bloks sauss, drenāžas zem salona filtriem iztīrītas, galvenais vadības bloks zem salona filtra sauss, viss tur hermētiski.
Galvenais strāvas vads, kas iet pa apakšu pārbaudīts, no kontaktiem zaļais notīrīts.
Kur vēl rakt?
Diagnostika parāda 100 kļūdas (loģiski, jo daudz kas no elektronikas tajā brīdī nestrādā). Kļūdas nodzēšot, tāpat mašīnai elektronika gļuko kamēr izkalst.
Viena aizdomīga kļūda, kas parāda kaut ko saistībā ar ventilatoru, ventilatora kontaktu, kura nepazūd. Bet ventilatora štekeris pārbaudīts, viss ir ok.
Kurā virzienā vēl kaut ko meklēt, rakt?

P. S. Varbūt ir kāds specs, kurš varētu zināt problēmas iemeslus un to sataisīt?

Kaa tieshi izpaužas elektronikas gļukošana? Vari atbraukt samekles kas tev tur neiet!

Uz paneļa nedeg pagriezienu indikatori, ārā viss strādā. Tas pats ar tālajām gaismām un migliniekiem.
Nestrādā lietus sensors, nedeg atpakaļgaita, nestrādā centralka, nerāda, ka durvis vaļā, nestrāda multi stūres vadība, kas attiecas uz mūziku. Kruīzs strādā. Gaņau vēl kaut ko piemirsu
Kā izkalst, tā viss ir ideāli.
Offline
oskars11
05. Jan 2016, 21:53 #15985

Kopš: 13. Aug 2006

No: Jelgava

Ziņojumi: 3116

Braucu ar: bbrent.lv


05 Jan 2016, 21:16:59 menusource rakstīja:
E39, kad tiek mitrums, sāk gļukot elektronika.
Komforta bloks sauss, drenāžas zem salona filtriem iztīrītas, galvenais vadības bloks zem salona filtra sauss, viss tur hermētiski.
Galvenais strāvas vads, kas iet pa apakšu pārbaudīts, no kontaktiem zaļais notīrīts.
Kur vēl rakt?
Diagnostika parāda 100 kļūdas (loģiski, jo daudz kas no elektronikas tajā brīdī nestrādā). Kļūdas nodzēšot, tāpat mašīnai elektronika gļuko kamēr izkalst.
Viena aizdomīga kļūda, kas parāda kaut ko saistībā ar ventilatoru, ventilatora kontaktu, kura nepazūd. Bet ventilatora štekeris pārbaudīts, viss ir ok.
Kurā virzienā vēl kaut ko meklēt, rakt?

P. S. Varbūt ir kāds specs, kurš varētu zināt problēmas iemeslus un to sataisīt?

es tev varu nolikt 10 blokus kas izskatas kaa jauni, tiiri, bet...

p.s. skaties lcm..
Offline
Gunto
05. Jan 2016, 21:56 #15986

Kopš: 16. Apr 2015

Ziņojumi: 437

Braucu ar:


05 Jan 2016, 21:28:16 tirgonis rakstīja:

05 Jan 2016, 20:39:58 kriii rakstīja:

05 Jan 2016, 20:11:23 tirgonis rakstīja:
Laikam jāmaina amīši prieksējie, kādus un kur lai pērk?

BMW e39 2003gada kūtiņa ar m- sport piekari.

P.s varbūt kāds zin viņiem kodu?



31311096865. Jāņem Sachs, tie ir vienīgie LV kas der M piekarei. https://www.eparts.lv/catalog/#detail:556834_32...11096865/type:10

paldies

Es laikam uz kYB.
Offline
Laoshi
05. Jan 2016, 21:59 #15987

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


05 Jan 2016, 21:56:25 Gunto rakstīja:
Es laikam uz kYB.


Tu iesaki poļos ražotus wannabe Japānas auto amjus priekš Aeiropas valstīm un Ķīnas uz e39? Nopietni?
Offline
Laoshi
05. Jan 2016, 22:00 #15988

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


05 Jan 2016, 21:57:59 AB1304 rakstīja:
Pirms pusstundas darbināju pie darba autiņu. Kamēr grieza starteris, arī izleca tas par oil pressure. 2 sec un pazuda. Check control Ok. Viss iet. Vienkārši eļļa sasalusi


Filtrs SCT. Eļļa mahimā ar cīsiņiem un bamsli kopā pirkta. Veiksme ir atnākusi.
Offline
oskars11
05. Jan 2016, 22:02 #15989

Kopš: 13. Aug 2006

No: Jelgava

Ziņojumi: 3116

Braucu ar: bbrent.lv

pie manis e39 msport 556 834 | SACHS amishi pa 110eur/gb
Offline
Gunto
05. Jan 2016, 22:16 #15990

Kopš: 16. Apr 2015

Ziņojumi: 437

Braucu ar:


05 Jan 2016, 21:59:38 Laoshi rakstīja:

05 Jan 2016, 21:56:25 Gunto rakstīja:
Es laikam uz kYB.


Tu iesaki poļos ražotus wannabe Japānas auto amjus priekš Aeiropas valstīm un Ķīnas uz e39? Nopietni?

Es neiesaku. Tu doma, ka tie Sachs bus razoti kur citur?
Ja grib pa skaisto tad Bilstein b8 un priecajies!
Offline
RenegadeX
05. Jan 2016, 22:22 #15991

Kopš: 23. Oct 2015

No: Jelgava

Ziņojumi: 3440

Braucu ar: e39, pc34

Pečka pūš labi, bet brīžam ātrums itkā viļņveidīgi raustās, sāk pūst lēnāk, tad atkal ātrāk. Tas tagad kad uzsvērti uz loga visu laiku pūšu novērojams. Ezis iet uz finišu vai kas cits piesakās darāmo darbu listē?
Offline
Gunto
05. Jan 2016, 22:30 #15992

Kopš: 16. Apr 2015

Ziņojumi: 437

Braucu ar:

SCT. Kadreiz ir redzeti jauni filtri ar smiltim ieksa. Savam vajadzibam no si razotaja esmu atteicies.
Offline
Laoshi
05. Jan 2016, 22:33 #15993

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


05 Jan 2016, 22:25:07 AB1304 rakstīja:

05 Jan 2016, 22:00:45 Laoshi rakstīja:

Filtrs SCT. Eļļa mahimā ar cīsiņiem un bamsli kopā pirkta. Veiksme ir atnākusi.


Tu latviski proti izteikties ? Ko nozīmē SCT ? Eļļa pirkta castrol 5w40 sintētika. 10 eur litrā bija
Filtrs eļļai gan varētu būt padjobka trāpījies.


SCT ir max lēts eļļas filtrs, kuram diez vai filtrējošais elements vispār ir. Castrol ir visvairāk pagrabā atjauktā eļļa. Nolej eļļu no tausta mēģenē vai līdzīgā tilpumā. Atstāj šonakt uz palodzes. No rīta nočeko un izdari secinājumus.
Offline
Laoshi
05. Jan 2016, 22:46 #15994

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


05 Jan 2016, 22:34:19 AB1304 rakstīja:
Filtrs MAN. Iesaki, tad to baigi labo eļļu, kuru nejauc pagrabā. Tāpat pēc 5k maiņa.


Filtrs būtu ok. Es jau varu ieteikt nezin ko, ja pirksi no servī "no rokām" tipa Castrol, ESSO, Mobil, tad pats saproti. Ja Tavam auto viss ir sasalis un nav eļļas spiediena, iedomājies, kā sāp turbīnai Reāli vajag motoram diezgan uzsilt, pirms viņa dabū svaigas eļļas devu.
Offline
rekeds
05. Jan 2016, 23:41 #15995

Kopš: 02. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 2992

Braucu ar: škodiaku


05 Jan 2016, 22:46:59 Laoshi rakstīja:

05 Jan 2016, 22:34:19 AB1304 rakstīja:
Filtrs MAN. Iesaki, tad to baigi labo eļļu, kuru nejauc pagrabā. Tāpat pēc 5k maiņa.


Filtrs būtu ok. Es jau varu ieteikt nezin ko, ja pirksi no servī "no rokām" tipa Castrol, ESSO, Mobil, tad pats saproti. Ja Tavam auto viss ir sasalis un nav eļļas spiediena, iedomājies, kā sāp turbīnai Reāli vajag motoram diezgan uzsilt, pirms viņa dabū svaigas eļļas devu.


maukas, ja man tā izdarīt, kā te edžus rakstīja, - nodedzinātu!

Laoshi, ar ko Tu brauc?

[ Šo ziņu laboja rekeds, 05 Jan 2016, 23:41:59 ]

Offline
wanksta
06. Jan 2016, 00:40 #15996

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7361

Braucu ar: muti


05 Jan 2016, 22:25:07 AB1304 rakstīja:
castrol 5w40 sintētika. 10 eur litrā bija



Labāk rikšo?
Šodien kāreiz 5w40 (7litri) nomainīju savam jaunajam e39 rumakam un ar filtru sanāca 27eur

[ Šo ziņu laboja wanksta, 06 Jan 2016, 00:43:15 ]

Offline
vernersb
06. Jan 2016, 05:03 #15997

Kopš: 02. May 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 1028

Braucu ar: E61 530DA

Man atkal motuls 5w40, filtrs hz kaads, bet man leetuci galiigaako nekad neliktu servisaa. Infa 100%! Nav jau nevienas elljas muusu bomaaru valstii, kas nebuutu pagrabaa jaukta. Jaabrauc pasham ar spaini uz fabriku, lai 100% zinaatu, ka nav kaads polis ar atrabotku atjaucis, vai ko vinji tur vel ar taam elljaam dara...
Offline
Chubakla
06. Jan 2016, 08:26 #15998

Kopš: 20. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 387

Braucu ar: e39


06 Jan 2016, 05:03:19 vernersb rakstīja:
Man atkal motuls 5w40, filtrs hz kaads, bet man leetuci galiigaako nekad neliktu servisaa. Infa 100%! Nav jau nevienas elljas muusu bomaaru valstii, kas nebuutu pagrabaa jaukta. Jaabrauc pasham ar spaini uz fabriku, lai 100% zinaatu, ka nav kaads polis ar atrabotku atjaucis, vai ko vinji tur vel ar taam elljaam dara...


Tas gan bija skaļi pateikts. Visi grib ieķert labāko eļļu, par lētāko ciparu, bet tā šajā dzīvē nenotiek..
Spied "Play", lai skatītos video!



[ Šo ziņu laboja Chubakla, 06 Jan 2016, 08:32:50 ]

Offline
proTEST
06. Jan 2016, 08:50 #15999

Kopš: 23. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2550

Braucu ar: 9 x 99


05 Jan 2016, 22:16:39 Gunto rakstīja:
Es neiesaku. Tu doma, ka tie Sachs bus razoti kur citur?
Ja grib pa skaisto tad Bilstein b8 un priecajies!

Pie manis var dabūt Bilstein B8 pa 190EUR/GAB.
Sachs gan nav tik lēti kā pie Oskara. Viņam cenas par Sachs ir
Offline
Czars
06. Jan 2016, 09:22 #16000

Kopš: 13. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14367

Braucu ar: 3 sek līdz 100

Labsrīts! Vai kāds no kungiem šeit zin kāds ir maksimālais akumulatora izmērs ko var iemest e39 sedanā?




Sasalušo pedāli sačinija. Sakotneji nomainija dot4 visu skidrumu, tad palika labaak, bet pa nakti pedalis bijandaleji atkal sasalis. Tad ari nolema, un uzlika citu vakumņiku no angļa, mazaka beda ka anglu bachokam viena truba otra puse ir, bet taja truba nav spiediena ne ka taa, trubu pagarina un uzmauc no otras puses. Vnk nav jajauc bachoks no darba cilindra.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo