Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 135 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: Par un ap 5er E60

AutorsZiņojums
spridis
10. Jun 2012, 23:11 #1581

Kopš: 01. Aug 2007

Ziņojumi: 594

Braucu ar:


10 Jun 2012, 22:53:29 JAGUAR rakstīja:
Ja angliski tas buutu kaa "self leveling suspension failure" tad driizumaa mainiisim kompresora dalas (trubinjas, ventiiljus etc.) vai ari pashu kompresoru. Izmaksas no padsmit LVL lidz daziem simtiem. Par jaunaam detalaam, protams.


Pats ar šo gadus 4 jau braukāju. Jā, džeki nevarot ģeometriju noregulēt aizmugurē, bet nu nejūtu ārprātīgu diskomfortu. Tāpēc arī visu laiku atlieku šo pasākumu, jo mani sabiedēja, ka visdrīzāk būs jāmaina kompresors, jo tur īsti neesot, ko remontēt. Vismaz manā gadījumā Ir kāds čaklo roku kantoris, kas uzņemas šādas lietas kvalitatīvi saremontēt (bez wess un bm)?
Offline
JAGUAR
11. Jun 2012, 08:26 #1582

Kopš: 30. Mar 2008

Ziņojumi: 2723

Braucu ar: D

Njaa, patiikami nebuus, ja vienaa briidii tas caurums gaisa sisteemaa ies plashumaa vai arii kompresors noklaasies.

tur jau pietiek ar mikroplaisu kaadaa trubinaa un saakas gluki (nesppeej uzpumpeet vajadzigo spiedienu). Laikam vipirms ieteiktu nomainiit visas shlaucinas, mosh pa leetuci sanaak tikt cauri..

Offline
Vinsents
11. Jun 2012, 15:31 #1583

Kopš: 10. Jun 2012

Ziņojumi: 128

Braucu ar: E61 525d

Orģinālvalodā kļūda skan šādi:"Level control system fault". Nolasot kļūdu, problēma ir laika intervālā, kurā mašina tiek pacelta.Interesanti, ka no rīta, pēc 12 stundu stāvēšanas, kļūdas nav, bet tā katru reizi parādās pēcpusdienā vai vakarā.
Offline
capone
11. Jun 2012, 15:45 #1584

Kopš: 21. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 980

Braucu ar: f31

Jautājums - Nomainīju eļļu un br. klučus, kā resetot kompi, skatijos pēc yūtūb video, kautkā nesanāca.
Offline
JAGUAR
11. Jun 2012, 16:09 #1585

Kopš: 30. Mar 2008

Ziņojumi: 2723

Braucu ar: D


11 Jun 2012, 15:31:36 Vinsents rakstīja:
Orģinālvalodā kļūda skan šādi:"Level control system fault". Nolasot kļūdu, problēma ir laika intervālā, kurā mašina tiek pacelta.Interesanti, ka no rīta, pēc 12 stundu stāvēšanas, kļūdas nav, bet tā katru reizi parādās pēcpusdienā vai vakarā.



Un kaa kompresors uzvedas? Ilgi pumpee? (vinu var dzirdeet ja ne staavot autinam blakus, tad pieliecoties pie pakaleejaa rata)
Offline
kli
14. Jun 2012, 21:30 #1586

Kopš: 05. Mar 2012

Ziņojumi: 426

Braucu ar:

E38 un iespejams ari citiem modeliem bija tada ekstra, ka iestepselejot atpakalgaita, blakussedetaja spogulis nolaidas uz leju, lai vieglak parkoties pie apmalem utt. Kads zin - E60 var tadu fīcu saprogrammet
Offline
m8
21. Jun 2012, 19:58 #1587

Kopš: 21. Jun 2012

Ziņojumi: 264

Braucu ar: e60

Atvainojos,ja ieliku neīstajā vieta!!

Sveiki. Labprāt iegādātos e60 (dīzeli)
2005 - 2008

e61 nepiedāvāt!

Samaksa skaidrā naudā līdz 16k eiro

Piedāvājumus lūdzu privāti!

Offline
gintc
21. Jun 2012, 20:13 #1588

Kopš: 10. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2298

Braucu ar: X5 4.0d, e90 330i, E36 330i, F650GS Dakar, CF1000


14 Jun 2012, 21:30:51 kli rakstīja:
E38 un iespejams ari citiem modeliem bija tada ekstra, ka iestepselejot atpakalgaita, blakussedetaja spogulis nolaidas uz leju, lai vieglak parkoties pie apmalem utt. Kads zin - E60 var tadu fīcu saprogrammet


nezinu vai taa ir papildus fiča manam e60 tas tā bija, tik vajadzēja spogulja reguleejamo slēdzi pagriezt laikam uz kreisā spoguļa pusi!
Offline
Puuchuks
21. Jun 2012, 21:39 #1589

Kopš: 03. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24359

Braucu ar: BMW

Tā nav programmēšana- slēdzis uz vienu pusi: spogulis locās uz leju. Slēdzis uz otru pusi: nelocās
Offline
mastermind
24. Jun 2012, 00:55 #1590

Kopš: 24. May 2010

Ziņojumi: 366

Braucu ar:

Ja nu te ir kāds, kas grib samainīt savus koka elementus pret subrada elementiem ļoti labā stāvoklī, tad PM.

Ja zin, kür dabūt tos koka gabalus, arī interesē.
Offline
protams
24. Jun 2012, 01:56 #1591

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5647

Braucu ar: null ziiben


21 Jun 2012, 21:39:17 Puuchuks rakstīja:
Tā nav programmēšana- slēdzis uz vienu pusi: spogulis locās uz leju. Slēdzis uz otru pusi: nelocās

Bet vai tas nebija tikai ar Memory funkciju?Vai arī nevisām softa versijām tas ir pielikts.

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
icy
24. Jun 2012, 10:26 #1592

Kopš: 19. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 474

Braucu ar: E61 530d


11 Jun 2012, 15:31:36 Vinsents rakstīja:
Orģinālvalodā kļūda skan šādi:"Level control system fault". Nolasot kļūdu, problēma ir laika intervālā, kurā mašina tiek pacelta.Interesanti, ka no rīta, pēc 12 stundu stāvēšanas, kļūdas nav, bet tā katru reizi parādās pēcpusdienā vai vakarā.


visticamaak ka leenaa garaa mirst nost kompresors.
kompresoram 1.45min ir jauzcelj pakalja iestadiitaa liimenii. ja tas netiek panaakts tad izmetaas Tava kluuda.
trubinjas???? vari pirms nakts nomeerit atstarpi starp riepu un arkas augsheejo malu, un ja pa nakti atstarpe neizmainaas tad caurules liidz baloniem ir veselas. visdriizaak buus pushu iesukshanas caurule, kurais saakums ir aiz ritenju arkas un pushu buus locijuma vietaa pirms pasha kompresora.
ja taa tad vinjas nomaina shobriid neatrisinaas Tavu probleemu jo kompresors jau ir sasuucis smiltis un visaadu citu drazu un liidz ar to otras pakapes manzhetei ir Kapii.....
Offline
Vinsents
24. Jun 2012, 21:43 #1593

Kopš: 10. Jun 2012

Ziņojumi: 128

Braucu ar: E61 525d


24 Jun 2012, 10:26:30 icy rakstīja:

11 Jun 2012, 15:31:36 Vinsents rakstīja:
Orģinālvalodā kļūda skan šādi:"Level control system fault". Nolasot kļūdu, problēma ir laika intervālā, kurā mašina tiek pacelta.Interesanti, ka no rīta, pēc 12 stundu stāvēšanas, kļūdas nav, bet tā katru reizi parādās pēcpusdienā vai vakarā.


visticamaak ka leenaa garaa mirst nost kompresors.
kompresoram 1.45min ir jauzcelj pakalja iestadiitaa liimenii. ja tas netiek panaakts tad izmetaas Tava kluuda.
trubinjas???? vari pirms nakts nomeerit atstarpi starp riepu un arkas augsheejo malu, un ja pa nakti atstarpe neizmainaas tad caurules liidz baloniem ir veselas. visdriizaak buus pushu iesukshanas caurule, kurais saakums ir aiz ritenju arkas un pushu buus locijuma vietaa pirms pasha kompresora.
ja taa tad vinjas nomaina shobriid neatrisinaas Tavu probleemu jo kompresors jau ir sasuucis smiltis un visaadu citu drazu un liidz ar to otras pakapes manzhetei ir Kapii.....



Paldies par norādi kur meklēt problēmu. Cik saprotu kompresors nav remontējams un pērkot lietotu varu nopirkt tādu pašu.Nezini cik varētu maksāt jauns kompresors? Vai tomēr ir kāds cits variants?
Offline
icy
25. Jun 2012, 13:00 #1594

Kopš: 19. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 474

Braucu ar: E61 530d

lietotu nav jeega likt. jauns ja nemaldos kkur ap 220.-
Offline
d-str
25. Jun 2012, 15:30 #1595

Kopš: 24. Apr 2012

Ziņojumi: 47

Braucu ar:


Sveiki,
iekrājušās 2 neskaidrības:

1) auto ir aprīkots ar komforta sēdekļiem un tiem savukārt ir tāda lieta kā "active backrest" jeb sēdekļu malas kas līkumos piekļaujas braucējam. Viss strādā ļoti labi, tikai nekādīgi neizdodas piedabūt lai šis brīnums būtu patstāvīgi ieslēgts, patlaban to ar attiecīgajām pogām ir jāaieslēdz katru reizi atslēdzot mašīnu.
Tas būtu gļuks vai "feature"?

2) Saregulējot stūri un sēdekli tā lai tas būtu ērti rodas situācija kad stūres augšējās malas aizsedz pagrieziena rādītājus. Pie skaļākas mūzikas reizēm rādītāja tikšķi nav sadzirdami un ir gadījies nobraukt kādu gabalu ar ieslēgtu pagriezienu

Atradu ka head-up var ieslēgt lai tur rādītu arī pagriezienus, izskatās tas šādi

Links

Wess kaut kā īsti neparakstījās uz šīs "fīčas" ieslēgšanu. Vai forumā ir cilvēks kam ir attiecīgais vads lai lietu izdarītu? Pašam neceļas roka sūtīt vadu šādam, vienreizējam pasākumam.
Offline
protams
25. Jun 2012, 17:02 #1596

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5647

Braucu ar: null ziiben


25 Jun 2012, 15:30:11 d-str rakstīja:

Sveiki,
iekrājušās 2 neskaidrības:

1) auto ir aprīkots ar komforta sēdekļiem un tiem savukārt ir tāda lieta kā "active backrest" jeb sēdekļu malas kas līkumos piekļaujas braucējam. Viss strādā ļoti labi, tikai nekādīgi neizdodas piedabūt lai šis brīnums būtu patstāvīgi ieslēgts, patlaban to ar attiecīgajām pogām ir jāaieslēdz katru reizi atslēdzot mašīnu.
Tas būtu gļuks vai "feature"?

2) Saregulējot stūri un sēdekli tā lai tas būtu ērti rodas situācija kad stūres augšējās malas aizsedz pagrieziena rādītājus. Pie skaļākas mūzikas reizēm rādītāja tikšķi nav sadzirdami un ir gadījies nobraukt kādu gabalu ar ieslēgtu pagriezienu


1)pamēģini saregulējot beņķi saspiest Memory pogas lai pierakstās
2)tā tāda izlaidība lietot pagriezienrādītājus

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
d-str
25. Jun 2012, 17:29 #1597

Kopš: 24. Apr 2012

Ziņojumi: 47

Braucu ar:


25 Jun 2012, 17:02:16 protams rakstīja:
1)pamēģini saregulējot beņķi saspiest Memory pogas lai pierakstās
2)tā tāda izlaidība lietot pagriezienrādītājus


1) ar memory atceras visu, izņemot šo vienu lietu.
Offline
mastermind
27. Jun 2012, 21:41 #1598

Kopš: 24. May 2010

Ziņojumi: 366

Braucu ar:

Kungi,

kā jūs stipriniet paklājuņus pie grīdas, man tie lipekļi īsti netur un mazliet kaitina katru reizi kāpjot ārā pabīdīt zem pedāļiem?

Ir tur kaut kāda īpaša sistēma?
Offline
protams
27. Jun 2012, 22:26 #1599

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5647

Braucu ar: null ziiben


27 Jun 2012, 21:41:23 mastermind rakstīja:
Kungi,

kā jūs stipriniet paklājuņus pie grīdas, man tie lipekļi īsti netur un mazliet kaitina katru reizi kāpjot ārā pabīdīt zem pedāļiem?

Ir tur kaut kāda īpaša sistēma?

Pārlīmē ar jaunu līmi nekas vairāk.

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
CP17
01. Jul 2012, 10:25 #1600

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli

Pēc lielāka atvilciena Rīga-Liepāja-Rīga, 2 dienas atkal normāli viss utt, bet tad pēc 5cām dienām hujaks->
Kārba manam, kko sāka slēgties neierasti, turēt aborotus augstākus kā ikdienas gaitā utt, tā itkā sporta režīmā (adaptīvā itkā ir, bet ne jau pa korķiem, kad dupsī varēju ielikt )

Reku padoms
1)Noslāpējat
2)2.trā pozīcija atslēgai(iedegas viss utt) + bremžu pedālis nospiests ~1min +/- kamēr softs atbrauc ierindā utt panelī parādīsies dzeltens motora simbols. laižam klāt
Aiziet kā vecajos labajos
P.s>Paldies par info ZAKOH.
Jau sāku safunktierēt cik reckro būtu..

[ Šo ziņu laboja CP17, 01 Jul 2012, 10:38:36 ]



-----------------
Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo