Autors | Ziņojums |
spridis | 10. Jun 2012, 23:11 |
#1581
|
|
Kopš: 01. Aug 2007
Ziņojumi: 594
Braucu ar:
|
10 Jun 2012, 22:53:29 JAGUAR rakstīja:
Ja angliski tas buutu kaa "self leveling suspension failure" tad driizumaa mainiisim kompresora dalas (trubinjas, ventiiljus etc.) vai ari pashu kompresoru. Izmaksas no padsmit LVL lidz daziem simtiem. Par jaunaam detalaam, protams.
Pats ar šo gadus 4 jau braukāju. Jā, džeki nevarot ģeometriju noregulēt aizmugurē, bet nu nejūtu ārprātīgu diskomfortu. Tāpēc arī visu laiku atlieku šo pasākumu, jo mani sabiedēja, ka visdrīzāk būs jāmaina kompresors, jo tur īsti neesot, ko remontēt. Vismaz manā gadījumā Ir kāds čaklo roku kantoris, kas uzņemas šādas lietas kvalitatīvi saremontēt (bez wess un bm)? |
Offline | |
|
JAGUAR | 11. Jun 2012, 08:26 |
#1582
|
|
Kopš: 30. Mar 2008
Ziņojumi: 2723
Braucu ar: D
| Njaa, patiikami nebuus, ja vienaa briidii tas caurums gaisa sisteemaa ies plashumaa vai arii kompresors noklaasies.
tur jau pietiek ar mikroplaisu kaadaa trubinaa un saakas gluki (nesppeej uzpumpeet vajadzigo spiedienu). Laikam vipirms ieteiktu nomainiit visas shlaucinas, mosh pa leetuci sanaak tikt cauri..
|
Offline | |
|
Vinsents | 11. Jun 2012, 15:31 |
#1583
|
|
Kopš: 10. Jun 2012
Ziņojumi: 128
Braucu ar: E61 525d
| Orģinālvalodā kļūda skan šādi:"Level control system fault". Nolasot kļūdu, problēma ir laika intervālā, kurā mašina tiek pacelta.Interesanti, ka no rīta, pēc 12 stundu stāvēšanas, kļūdas nav, bet tā katru reizi parādās pēcpusdienā vai vakarā. |
Offline | |
|
capone | 11. Jun 2012, 15:45 |
#1584
|
|
Kopš: 21. Apr 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 980
Braucu ar: f31
| Jautājums - Nomainīju eļļu un br. klučus, kā resetot kompi, skatijos pēc yūtūb video, kautkā nesanāca. |
Offline | |
|
JAGUAR | 11. Jun 2012, 16:09 |
#1585
|
|
Kopš: 30. Mar 2008
Ziņojumi: 2723
Braucu ar: D
|
11 Jun 2012, 15:31:36 Vinsents rakstīja:
Orģinālvalodā kļūda skan šādi:"Level control system fault". Nolasot kļūdu, problēma ir laika intervālā, kurā mašina tiek pacelta.Interesanti, ka no rīta, pēc 12 stundu stāvēšanas, kļūdas nav, bet tā katru reizi parādās pēcpusdienā vai vakarā.
Un kaa kompresors uzvedas? Ilgi pumpee? (vinu var dzirdeet ja ne staavot autinam blakus, tad pieliecoties pie pakaleejaa rata)
|
Offline | |
|
kli | 14. Jun 2012, 21:30 |
#1586
|
|
Kopš: 05. Mar 2012
Ziņojumi: 426
Braucu ar:
| E38 un iespejams ari citiem modeliem bija tada ekstra, ka iestepselejot atpakalgaita, blakussedetaja spogulis nolaidas uz leju, lai vieglak parkoties pie apmalem utt. Kads zin - E60 var tadu fīcu saprogrammet |
Offline | |
|
m8 | 21. Jun 2012, 19:58 |
#1587
|
|
Kopš: 21. Jun 2012
Ziņojumi: 264
Braucu ar: e60
| Atvainojos,ja ieliku neīstajā vieta!!
Sveiki. Labprāt iegādātos e60 (dīzeli)
2005 - 2008
e61 nepiedāvāt!
Samaksa skaidrā naudā līdz 16k eiro
Piedāvājumus lūdzu privāti!
|
Offline | |
|
gintc | 21. Jun 2012, 20:13 |
#1588
|
|
Kopš: 10. Apr 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 2298
Braucu ar: X5 4.0d, e90 330i, E36 330i, F650GS Dakar, CF1000
|
14 Jun 2012, 21:30:51 kli rakstīja:
E38 un iespejams ari citiem modeliem bija tada ekstra, ka iestepselejot atpakalgaita, blakussedetaja spogulis nolaidas uz leju, lai vieglak parkoties pie apmalem utt. Kads zin - E60 var tadu fīcu saprogrammet
nezinu vai taa ir papildus fiča manam e60 tas tā bija, tik vajadzēja spogulja reguleejamo slēdzi pagriezt laikam uz kreisā spoguļa pusi! |
Offline | |
|
|
Puuchuks | 21. Jun 2012, 21:39 |
#1589
|
|
Kopš: 03. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 24359
Braucu ar: BMW
| Tā nav programmēšana- slēdzis uz vienu pusi: spogulis locās uz leju. Slēdzis uz otru pusi: nelocās |
Offline | |
|
mastermind | 24. Jun 2012, 00:55 |
#1590
|
|
Kopš: 24. May 2010
Ziņojumi: 366
Braucu ar:
| Ja nu te ir kāds, kas grib samainīt savus koka elementus pret subrada elementiem ļoti labā stāvoklī, tad PM.
Ja zin, kür dabūt tos koka gabalus, arī interesē. |
Offline | |
|
protams | 24. Jun 2012, 01:56 |
#1591
|
|
Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 5647
Braucu ar: null ziiben
|
21 Jun 2012, 21:39:17 Puuchuks rakstīja:
Tā nav programmēšana- slēdzis uz vienu pusi: spogulis locās uz leju. Slēdzis uz otru pusi: nelocās
Bet vai tas nebija tikai ar Memory funkciju?Vai arī nevisām softa versijām tas ir pielikts.
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! |
Offline | |
|
icy | 24. Jun 2012, 10:26 |
#1592
|
|
Kopš: 19. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 474
Braucu ar: E61 530d
|
11 Jun 2012, 15:31:36 Vinsents rakstīja:
Orģinālvalodā kļūda skan šādi:"Level control system fault". Nolasot kļūdu, problēma ir laika intervālā, kurā mašina tiek pacelta.Interesanti, ka no rīta, pēc 12 stundu stāvēšanas, kļūdas nav, bet tā katru reizi parādās pēcpusdienā vai vakarā.
visticamaak ka leenaa garaa mirst nost kompresors.
kompresoram 1.45min ir jauzcelj pakalja iestadiitaa liimenii. ja tas netiek panaakts tad izmetaas Tava kluuda.
trubinjas???? vari pirms nakts nomeerit atstarpi starp riepu un arkas augsheejo malu, un ja pa nakti atstarpe neizmainaas tad caurules liidz baloniem ir veselas. visdriizaak buus pushu iesukshanas caurule, kurais saakums ir aiz ritenju arkas un pushu buus locijuma vietaa pirms pasha kompresora.
ja taa tad vinjas nomaina shobriid neatrisinaas Tavu probleemu jo kompresors jau ir sasuucis smiltis un visaadu citu drazu un liidz ar to otras pakapes manzhetei ir Kapii.....
|
Offline | |
|
Vinsents | 24. Jun 2012, 21:43 |
#1593
|
|
Kopš: 10. Jun 2012
Ziņojumi: 128
Braucu ar: E61 525d
|
24 Jun 2012, 10:26:30 icy rakstīja:
11 Jun 2012, 15:31:36 Vinsents rakstīja:
Orģinālvalodā kļūda skan šādi:"Level control system fault". Nolasot kļūdu, problēma ir laika intervālā, kurā mašina tiek pacelta.Interesanti, ka no rīta, pēc 12 stundu stāvēšanas, kļūdas nav, bet tā katru reizi parādās pēcpusdienā vai vakarā.
visticamaak ka leenaa garaa mirst nost kompresors.
kompresoram 1.45min ir jauzcelj pakalja iestadiitaa liimenii. ja tas netiek panaakts tad izmetaas Tava kluuda.
trubinjas???? vari pirms nakts nomeerit atstarpi starp riepu un arkas augsheejo malu, un ja pa nakti atstarpe neizmainaas tad caurules liidz baloniem ir veselas. visdriizaak buus pushu iesukshanas caurule, kurais saakums ir aiz ritenju arkas un pushu buus locijuma vietaa pirms pasha kompresora.
ja taa tad vinjas nomaina shobriid neatrisinaas Tavu probleemu jo kompresors jau ir sasuucis smiltis un visaadu citu drazu un liidz ar to otras pakapes manzhetei ir Kapii.....
Paldies par norādi kur meklēt problēmu. Cik saprotu kompresors nav remontējams un pērkot lietotu varu nopirkt tādu pašu.Nezini cik varētu maksāt jauns kompresors? Vai tomēr ir kāds cits variants? |
Offline | |
|
icy | 25. Jun 2012, 13:00 |
#1594
|
|
Kopš: 19. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 474
Braucu ar: E61 530d
| lietotu nav jeega likt. jauns ja nemaldos kkur ap 220.-
|
Offline | |
|
d-str | 25. Jun 2012, 15:30 |
#1595
|
|
Kopš: 24. Apr 2012
Ziņojumi: 47
Braucu ar:
|
Sveiki,
iekrājušās 2 neskaidrības:
1) auto ir aprīkots ar komforta sēdekļiem un tiem savukārt ir tāda lieta kā "active backrest" jeb sēdekļu malas kas līkumos piekļaujas braucējam. Viss strādā ļoti labi, tikai nekādīgi neizdodas piedabūt lai šis brīnums būtu patstāvīgi ieslēgts, patlaban to ar attiecīgajām pogām ir jāaieslēdz katru reizi atslēdzot mašīnu.
Tas būtu gļuks vai "feature"?
2) Saregulējot stūri un sēdekli tā lai tas būtu ērti rodas situācija kad stūres augšējās malas aizsedz pagrieziena rādītājus. Pie skaļākas mūzikas reizēm rādītāja tikšķi nav sadzirdami un ir gadījies nobraukt kādu gabalu ar ieslēgtu pagriezienu
Atradu ka head-up var ieslēgt lai tur rādītu arī pagriezienus, izskatās tas šādi
Links
Wess kaut kā īsti neparakstījās uz šīs "fīčas" ieslēgšanu. Vai forumā ir cilvēks kam ir attiecīgais vads lai lietu izdarītu? Pašam neceļas roka sūtīt vadu šādam, vienreizējam pasākumam.
|
Offline | |
|
protams | 25. Jun 2012, 17:02 |
#1596
|
|
Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 5647
Braucu ar: null ziiben
|
25 Jun 2012, 15:30:11 d-str rakstīja:
Sveiki,
iekrājušās 2 neskaidrības:
1) auto ir aprīkots ar komforta sēdekļiem un tiem savukārt ir tāda lieta kā "active backrest" jeb sēdekļu malas kas līkumos piekļaujas braucējam. Viss strādā ļoti labi, tikai nekādīgi neizdodas piedabūt lai šis brīnums būtu patstāvīgi ieslēgts, patlaban to ar attiecīgajām pogām ir jāaieslēdz katru reizi atslēdzot mašīnu.
Tas būtu gļuks vai "feature"?
2) Saregulējot stūri un sēdekli tā lai tas būtu ērti rodas situācija kad stūres augšējās malas aizsedz pagrieziena rādītājus. Pie skaļākas mūzikas reizēm rādītāja tikšķi nav sadzirdami un ir gadījies nobraukt kādu gabalu ar ieslēgtu pagriezienu
1)pamēģini saregulējot beņķi saspiest Memory pogas lai pierakstās
2)tā tāda izlaidība lietot pagriezienrādītājus
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! |
Offline | |
|
|
d-str | 25. Jun 2012, 17:29 |
#1597
|
|
Kopš: 24. Apr 2012
Ziņojumi: 47
Braucu ar:
|
25 Jun 2012, 17:02:16 protams rakstīja:
1)pamēģini saregulējot beņķi saspiest Memory pogas lai pierakstās
2)tā tāda izlaidība lietot pagriezienrādītājus
1) ar memory atceras visu, izņemot šo vienu lietu. |
Offline | |
|
mastermind | 27. Jun 2012, 21:41 |
#1598
|
|
Kopš: 24. May 2010
Ziņojumi: 366
Braucu ar:
| Kungi,
kā jūs stipriniet paklājuņus pie grīdas, man tie lipekļi īsti netur un mazliet kaitina katru reizi kāpjot ārā pabīdīt zem pedāļiem?
Ir tur kaut kāda īpaša sistēma? |
Offline | |
|
protams | 27. Jun 2012, 22:26 |
#1599
|
|
Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 5647
Braucu ar: null ziiben
|
27 Jun 2012, 21:41:23 mastermind rakstīja:
Kungi,
kā jūs stipriniet paklājuņus pie grīdas, man tie lipekļi īsti netur un mazliet kaitina katru reizi kāpjot ārā pabīdīt zem pedāļiem?
Ir tur kaut kāda īpaša sistēma?
Pārlīmē ar jaunu līmi nekas vairāk.
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! |
Offline | |
|
CP17 | 01. Jul 2012, 10:25 |
#1600
|
|
Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
| Pēc lielāka atvilciena Rīga-Liepāja-Rīga, 2 dienas atkal normāli viss utt, bet tad pēc 5cām dienām hujaks->
Kārba manam, kko sāka slēgties neierasti, turēt aborotus augstākus kā ikdienas gaitā utt, tā itkā sporta režīmā (adaptīvā itkā ir, bet ne jau pa korķiem, kad dupsī varēju ielikt )
Reku padoms
1)Noslāpējat
2)2.trā pozīcija atslēgai(iedegas viss utt) + bremžu pedālis nospiests ~1min +/- kamēr softs atbrauc ierindā utt panelī parādīsies dzeltens motora simbols. laižam klāt
Aiziet kā vecajos labajos
P.s>Paldies par info ZAKOH.
Jau sāku safunktierēt cik reckro būtu.. [ Šo ziņu laboja CP17, 01 Jul 2012, 10:38:36 ]
----------------- Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу! |
Offline | |
|