Online

Pašreiz BMWPower skatās 73 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautaajumi Permalatam v2.0

AutorsZiņojums
Permalat
19. Aug 2005, 14:48 #1581

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-08-19 14:21, eidis rakstīja:
cik maxa E30 priekshas visas 4tras aporas, rekativa stien bukses abi stures uzgali, pakalejas amartizatoru augšejās bukses ka ari visi 4 gazes amortizatori

1. auto gads/motora tilpums?
2. priekšā resnās/tievās stoikas?
Offline
martinez
19. Aug 2005, 15:32 #1582

Kopš: 25. Oct 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 29226

Braucu ar: cietu seju

stulbs jaut., bet vai 45mm priekš E30 skaitās resnās vai tievās stoikas
Offline
RM1
19. Aug 2005, 15:58 #1583

Kopš: 20. Dec 2003

Ziņojumi: 64882

Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli

tievaas, resnaas buus 51mm

-----------------
Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс
Offline
-INC-
19. Aug 2005, 17:21 #1584

Kopš: 24. Dec 2003

Ziņojumi: 316

Braucu ar: MB G300TD

Max spiediens Common Railā virs 1000 atm. Lai piešķiltu motoru vajag ~ 300 atm. Lai nodrošinātu tādu spiedienu nepieciešmas ļooti precīzas detaļas, kuras ir daudz prasīgākas pret degvielas kvalitāti. Parasti izbeidzās sprauslas bet nu jau nav tik traki, ir LV stends un rezerves daļas un saremontēt var visu.
Offline
Bullis
19. Aug 2005, 17:28 #1585

Kopš: 14. Nov 2003

Ziņojumi: 2433

Braucu ar:

Būs vien jāņem 320d ar m 47 tiešās iesmidzināšanas dīzeli (parastais), kādreiz jāiejej arī kreisais dīzelis
Offline
-INC-
19. Aug 2005, 23:48 #1586

Kopš: 24. Dec 2003

Ziņojumi: 316

Braucu ar: MB G300TD

Nu šitam "parastajam" ir PSG5 tipa sūknis, kuram iekš LV pagaidām točna vēl stenda nav, un ar remontu ir ļoooti švaki. Par BMW nav dzirdēts, taču Opel DTI un Audi 2.5 V6 tdi motoriem kuriem ir šāda paša tipa sūkņi tie ir lielākā šo auto problēma. Lietoti maksā ~400 500 Ls, un ir deficīts. Tad jau labāk Common rail.
Offline
Martin
22. Aug 2005, 10:06 #1587

Kopš: 16. May 2002

Ziņojumi: 581

Braucu ar:

Ko iisti raada e36 panelis, kad ir nospiesta reset poga un pagriezta aizdedze? Ko noziimee tie raadiijumi? Vai originaalos km vai arii kaut ko citu?
Offline
Permalat
22. Aug 2005, 10:45 #1588

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-08-22 10:06, Martin rakstīja:
Ko iisti raada e36 panelis, kad ir nospiesta reset poga un pagriezta aizdedze? Ko noziimee tie raadiijumi? Vai originaalos km vai arii kaut ko citu?

Ceru, ka jaunajā powerā strādās search

Tā ir servisa informācija - hardware versija, software versija, auto komplektācija, utt.
Nekā kopīga ar nobraukumu.
Offline
Artis_D
22. Aug 2005, 10:47 #1589

Kopš: 22. Aug 2002

Ziņojumi: 13422

Braucu ar: BMW

kas e36 centra spogulim par vadiem pienāk?? vai slēdzim I - O uz spoguļa ir vēl kāda nozīme bez augstāk zemāk ??
Offline
Permalat
22. Aug 2005, 11:02 #1590

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-08-22 10:47, outlaw rakstīja:
kas e36 centra spogulim par vadiem pienāk?? vai slēdzim I - O uz spoguļa ir vēl kāda nozīme bez augstāk zemāk ??

tie esot vadi spogulim ar aptumšošanās funkciju. Bet, nav precīzas informācijas, kam tur vēl jābūt. Jo, atbilstoša spoguļa implementēšana (piem., no E38 ) esot beigusies ar neveiksmi... Respektīvi, jābūt vadības modulīim ar.

Permalat Pluss SIA
BMW autocentrs,
rezerves daļas, auto tirdzniecība
Volguntes 42, Rīga, LV 1046

www.permalat.lv
[email protected]

tel. 7470416 (veikals, serviss)
mob. 9482131 (serviss)
servisa menedžeri: Guntars - latv. val., Oļegs - krievu val.
[ This message was edited by: Permalat on 2005-08-22 11:13 ]
Offline
veicis_lv
23. Aug 2005, 08:27 #1591

Kopš: 22. Aug 2005

Ziņojumi: 74

Braucu ar:

Sv.! kaapeec manam BMW E30 1.8 , no riitiem kad pielaizh,apgriezieni ir kosmosaa???
vai arii kad uzgaazee tad nekriitaas tik aatri nost???
P.S. tikai kad auksts.
Offline
Bron
23. Aug 2005, 10:18 #1592

Kopš: 30. Aug 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 15204

Braucu ar: Traktortehniku by Nissan

Sveix, Permalat!

Biju pie jums ar suudziibaam par nevienmeeriigu dzineeja darbiibu tukshgaitaa, aizriishanos pie apgriezieniem virs 4 700 rpm un jaudas zudumu briizhiem. Pateica ka jaamaina svechvads (6-tais). Nomainiiju visus (uzliku jaunus, sestajam arii tiiri civilizeeti uzkraameejaas daveejs). Nu vairs nav jaudas zudums bet aizriishanaas palikusi un nestabila briivgaita arii.

Dzineejs M20B25

Kur veel mekleet vainas?
Offline
Permalat
23. Aug 2005, 11:41 #1593

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-08-23 10:18, Bron rakstīja:
Sveix, Permalat!

Biju pie jums ar suudziibaam par nevienmeeriigu dzineeja darbiibu tukshgaitaa, aizriishanos pie apgriezieniem virs 4 700 rpm un jaudas zudumu briizhiem. Pateica ka jaamaina svechvads (6-tais). Nomainiiju visus (uzliku jaunus, sestajam arii tiiri civilizeeti uzkraameejaas daveejs). Nu vairs nav jaudas zudums bet aizriishanaas palikusi un nestabila briivgaita arii.

Dzineejs M20B25

Kur veel mekleet vainas?

Sveiks!
Domāju, ka nu jāskatās tālāk. Piesakies vien ciemā pie elektriķiem. Loģiski, ka nebūs par visu jāmaksā, kā pirmo reizi.
Cik saprotu, tad dēļ svečvadiem ar neko citu/tālāk neredzēja..
Offline
Permalat
23. Aug 2005, 11:43 #1594

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-08-23 08:27, veicis_lv rakstīja:
Sv.! kaapeec manam BMW E30 1.8 , no riitiem kad pielaizh,apgriezieni ir kosmosaa???
vai arii kad uzgaazee tad nekriitaas tik aatri nost???
P.S. tikai kad auksts.

Jautājums:
motors M10 vai M40/42/43?
Tad varēšu kaut ko aptuveni precīzāk pateikt.. Kaut, precīzu diagnozi var uzstādīt tikai motoristi un elektriķi.
Offline
veicis_lv
23. Aug 2005, 11:53 #1595

Kopš: 22. Aug 2005

Ziņojumi: 74

Braucu ar:


2005-08-23 11:43, Permalat rakstīja:

2005-08-23 08:27, veicis_lv rakstīja:
Sv.! kaapeec manam BMW E30 1.8 , no riitiem kad pielaizh,apgriezieni ir kosmosaa???
vai arii kad uzgaazee tad nekriitaas tik aatri nost???
P.S. tikai kad auksts.

Jautājums:
motors M10 vai M40/42/43?
Tad varēšu kaut ko aptuveni precīzāk pateikt.. Kaut, precīzu diagnozi var uzstādīt tikai motoristi un elektriķi.
Nu skaidrs!!!paaldies!!!preciizi nezinu kaac motors,toch nezinu!!!tad jau gaidiet ciemos!!!
Offline
veicis_lv
23. Aug 2005, 11:55 #1596

Kopš: 22. Aug 2005

Ziņojumi: 74

Braucu ar:

motors ka moskvicham,to toch zinu ,tikai ar ieshprici el.
Offline
Permalat
23. Aug 2005, 12:06 #1597

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-08-23 11:55, veicis_lv rakstīja:
motors ka moskvicham,to toch zinu ,tikai ar ieshprici el.

Nu, tad varētu būt M10 ar monošpricci.. Brauc vien šurp, šiem motoriem jāsāk ar nopietnu apskati..
Motors/aprīkojums vecs, brīnumi var būt jebkur
Offline
Bron
23. Aug 2005, 12:45 #1598

Kopš: 30. Aug 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 15204

Braucu ar: Traktortehniku by Nissan


2005-08-23 11:41, Permalat rakstīja:
Sveiks!
Domāju, ka nu jāskatās tālāk. Piesakies vien ciemā pie elektriķiem. Loģiski, ka nebūs par visu jāmaksā, kā pirmo reizi.
Cik saprotu, tad dēļ svečvadiem ar neko citu/tālāk neredzēja...


Ok, pierakstiishos...
Offline
heinomen
23. Aug 2005, 13:06 #1599

Kopš: 07. Nov 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 5631

Braucu ar: 15

Labdien, man ir tāda problēma - apstājos krustojumā, kad jāsāk braukt autiņš vairs neripo, kaut kā tiku līdz tuvākajam servim autiņu pacēla gaisā un izrādījās ka visi 4 riteņi ir nobloķējušies, sāka pētīt kas kur kā izrādās aizmugurējās kalotkas plikas nomainīja kolotkas un tagad riteņi bremzē pa diognāli priekšējais labais un aizmugurējais kreisais. Auto E34 525i 1988.g
kur meklēt problēmu?
Offline
Permalat
23. Aug 2005, 13:11 #1600

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-08-23 13:06, archins rakstīja:
Labdien, man ir tāda problēma - apstājos krustojumā, kad jāsāk braukt autiņš vairs neripo, kaut kā tiku līdz tuvākajam servim autiņu pacēla gaisā un izrādījās ka visi 4 riteņi ir nobloķējušies, sāka pētīt kas kur kā izrādās aizmugurējās kalotkas plikas nomainīja kolotkas un tagad riteņi bremzē pa diognāli priekšējais labais un aizmugurējais kreisais. Auto E34 525i 1988.g
kur meklēt problēmu?

Nu, ekselents serviss partrāpījies! kaut, cik var saprast, tad auto tehniskais stāvoklis arī..
Mainot bremžu klučus, ir
1. jāpārbauda sistēmas hermētiskums
2. ja nepieciešams - jāatgaiso
3. ja nepieciešams - jāpapildina bremžu šķidruma līmenis.
šajā gadījumā ir gaiss vienā no bremžu kontūriem. Nekavējoši jāveic visas bremžu sistēmas profilakse/remonts/kapitālais remonts.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo