Autors | Ziņojums |
Permalat | 19. Aug 2005, 14:48 |
#1581
|
|
Kopš: 01. Feb 2005
Ziņojumi: 2585
Braucu ar:
|
2005-08-19 14:21, eidis rakstīja:
cik maxa E30 priekshas visas 4tras aporas, rekativa stien bukses abi stures uzgali, pakalejas amartizatoru augšejās bukses ka ari visi 4 gazes amortizatori
1. auto gads/motora tilpums?
2. priekšā resnās/tievās stoikas?
|
Offline | |
|
martinez | 19. Aug 2005, 15:32 |
#1582
|
|
Kopš: 25. Oct 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 29226
Braucu ar: cietu seju
| stulbs jaut., bet vai 45mm priekš E30 skaitās resnās vai tievās stoikas |
Offline | |
|
RM1 | 19. Aug 2005, 15:58 |
#1583
|
|
Kopš: 20. Dec 2003
Ziņojumi: 64882
Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli
| tievaas, resnaas buus 51mm
----------------- Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс |
Offline | |
|
-INC- | 19. Aug 2005, 17:21 |
#1584
|
|
Kopš: 24. Dec 2003
Ziņojumi: 316
Braucu ar: MB G300TD
| Max spiediens Common Railā virs 1000 atm. Lai piešķiltu motoru vajag ~ 300 atm. Lai nodrošinātu tādu spiedienu nepieciešmas ļooti precīzas detaļas, kuras ir daudz prasīgākas pret degvielas kvalitāti. Parasti izbeidzās sprauslas bet nu jau nav tik traki, ir LV stends un rezerves daļas un saremontēt var visu. |
Offline | |
|
Bullis | 19. Aug 2005, 17:28 |
#1585
|
|
Kopš: 14. Nov 2003
Ziņojumi: 2433
Braucu ar:
| Būs vien jāņem 320d ar m 47 tiešās iesmidzināšanas dīzeli (parastais), kādreiz jāiejej arī kreisais dīzelis |
Offline | |
|
-INC- | 19. Aug 2005, 23:48 |
#1586
|
|
Kopš: 24. Dec 2003
Ziņojumi: 316
Braucu ar: MB G300TD
| Nu šitam "parastajam" ir PSG5 tipa sūknis, kuram iekš LV pagaidām točna vēl stenda nav, un ar remontu ir ļoooti švaki. Par BMW nav dzirdēts, taču Opel DTI un Audi 2.5 V6 tdi motoriem kuriem ir šāda paša tipa sūkņi tie ir lielākā šo auto problēma. Lietoti maksā ~400 500 Ls, un ir deficīts. Tad jau labāk Common rail. |
Offline | |
|
Martin | 22. Aug 2005, 10:06 |
#1587
|
|
Kopš: 16. May 2002
Ziņojumi: 581
Braucu ar:
| Ko iisti raada e36 panelis, kad ir nospiesta reset poga un pagriezta aizdedze? Ko noziimee tie raadiijumi? Vai originaalos km vai arii kaut ko citu? |
Offline | |
|
Permalat | 22. Aug 2005, 10:45 |
#1588
|
|
Kopš: 01. Feb 2005
Ziņojumi: 2585
Braucu ar:
|
2005-08-22 10:06, Martin rakstīja:
Ko iisti raada e36 panelis, kad ir nospiesta reset poga un pagriezta aizdedze? Ko noziimee tie raadiijumi? Vai originaalos km vai arii kaut ko citu?
Ceru, ka jaunajā powerā strādās search
Tā ir servisa informācija - hardware versija, software versija, auto komplektācija, utt.
Nekā kopīga ar nobraukumu. |
Offline | |
|
|
Artis_D | 22. Aug 2005, 10:47 |
#1589
|
|
Kopš: 22. Aug 2002
Ziņojumi: 13422
Braucu ar: BMW
| kas e36 centra spogulim par vadiem pienāk?? vai slēdzim I - O uz spoguļa ir vēl kāda nozīme bez augstāk zemāk ?? |
Offline | |
|
Permalat | 22. Aug 2005, 11:02 |
#1590
|
|
Kopš: 01. Feb 2005
Ziņojumi: 2585
Braucu ar:
|
2005-08-22 10:47, outlaw rakstīja:
kas e36 centra spogulim par vadiem pienāk?? vai slēdzim I - O uz spoguļa ir vēl kāda nozīme bez augstāk zemāk ??
tie esot vadi spogulim ar aptumšošanās funkciju. Bet, nav precīzas informācijas, kam tur vēl jābūt. Jo, atbilstoša spoguļa implementēšana (piem., no E38 ) esot beigusies ar neveiksmi... Respektīvi, jābūt vadības modulīim ar.
Permalat Pluss SIA
BMW autocentrs,
rezerves daļas, auto tirdzniecība
Volguntes 42, Rīga, LV 1046
www.permalat.lv
[email protected]
tel. 7470416 (veikals, serviss)
mob. 9482131 (serviss)
servisa menedžeri: Guntars - latv. val., Oļegs - krievu val.
[ This message was edited by: Permalat on 2005-08-22 11:13 ] |
Offline | |
|
veicis_lv | 23. Aug 2005, 08:27 |
#1591
|
|
Kopš: 22. Aug 2005
Ziņojumi: 74
Braucu ar:
| Sv.! kaapeec manam BMW E30 1.8 , no riitiem kad pielaizh,apgriezieni ir kosmosaa???
vai arii kad uzgaazee tad nekriitaas tik aatri nost???
P.S. tikai kad auksts. |
Offline | |
|
Bron | 23. Aug 2005, 10:18 |
#1592
|
|
Kopš: 30. Aug 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 15204
Braucu ar: Traktortehniku by Nissan
| Sveix, Permalat!
Biju pie jums ar suudziibaam par nevienmeeriigu dzineeja darbiibu tukshgaitaa, aizriishanos pie apgriezieniem virs 4 700 rpm un jaudas zudumu briizhiem. Pateica ka jaamaina svechvads (6-tais). Nomainiiju visus (uzliku jaunus, sestajam arii tiiri civilizeeti uzkraameejaas daveejs). Nu vairs nav jaudas zudums bet aizriishanaas palikusi un nestabila briivgaita arii.
Dzineejs M20B25
Kur veel mekleet vainas? |
Offline | |
|
Permalat | 23. Aug 2005, 11:41 |
#1593
|
|
Kopš: 01. Feb 2005
Ziņojumi: 2585
Braucu ar:
|
2005-08-23 10:18, Bron rakstīja:
Sveix, Permalat!
Biju pie jums ar suudziibaam par nevienmeeriigu dzineeja darbiibu tukshgaitaa, aizriishanos pie apgriezieniem virs 4 700 rpm un jaudas zudumu briizhiem. Pateica ka jaamaina svechvads (6-tais). Nomainiiju visus (uzliku jaunus, sestajam arii tiiri civilizeeti uzkraameejaas daveejs). Nu vairs nav jaudas zudums bet aizriishanaas palikusi un nestabila briivgaita arii.
Dzineejs M20B25
Kur veel mekleet vainas?
Sveiks!
Domāju, ka nu jāskatās tālāk. Piesakies vien ciemā pie elektriķiem. Loģiski, ka nebūs par visu jāmaksā, kā pirmo reizi.
Cik saprotu, tad dēļ svečvadiem ar neko citu/tālāk neredzēja.. |
Offline | |
|
Permalat | 23. Aug 2005, 11:43 |
#1594
|
|
Kopš: 01. Feb 2005
Ziņojumi: 2585
Braucu ar:
|
2005-08-23 08:27, veicis_lv rakstīja:
Sv.! kaapeec manam BMW E30 1.8 , no riitiem kad pielaizh,apgriezieni ir kosmosaa???
vai arii kad uzgaazee tad nekriitaas tik aatri nost???
P.S. tikai kad auksts.
Jautājums:
motors M10 vai M40/42/43?
Tad varēšu kaut ko aptuveni precīzāk pateikt.. Kaut, precīzu diagnozi var uzstādīt tikai motoristi un elektriķi. |
Offline | |
|
veicis_lv | 23. Aug 2005, 11:53 |
#1595
|
|
Kopš: 22. Aug 2005
Ziņojumi: 74
Braucu ar:
|
2005-08-23 11:43, Permalat rakstīja:
2005-08-23 08:27, veicis_lv rakstīja:
Sv.! kaapeec manam BMW E30 1.8 , no riitiem kad pielaizh,apgriezieni ir kosmosaa???
vai arii kad uzgaazee tad nekriitaas tik aatri nost???
P.S. tikai kad auksts.
Jautājums:
motors M10 vai M40/42/43?
Tad varēšu kaut ko aptuveni precīzāk pateikt.. Kaut, precīzu diagnozi var uzstādīt tikai motoristi un elektriķi.
Nu skaidrs!!!paaldies!!!preciizi nezinu kaac motors,toch nezinu!!!tad jau gaidiet ciemos!!! |
Offline | |
|
veicis_lv | 23. Aug 2005, 11:55 |
#1596
|
|
Kopš: 22. Aug 2005
Ziņojumi: 74
Braucu ar:
| motors ka moskvicham,to toch zinu ,tikai ar ieshprici el. |
Offline | |
|
|
Permalat | 23. Aug 2005, 12:06 |
#1597
|
|
Kopš: 01. Feb 2005
Ziņojumi: 2585
Braucu ar:
|
2005-08-23 11:55, veicis_lv rakstīja:
motors ka moskvicham,to toch zinu ,tikai ar ieshprici el.
Nu, tad varētu būt M10 ar monošpricci.. Brauc vien šurp, šiem motoriem jāsāk ar nopietnu apskati..
Motors/aprīkojums vecs, brīnumi var būt jebkur |
Offline | |
|
Bron | 23. Aug 2005, 12:45 |
#1598
|
|
Kopš: 30. Aug 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 15204
Braucu ar: Traktortehniku by Nissan
|
2005-08-23 11:41, Permalat rakstīja:
Sveiks!
Domāju, ka nu jāskatās tālāk. Piesakies vien ciemā pie elektriķiem. Loģiski, ka nebūs par visu jāmaksā, kā pirmo reizi.
Cik saprotu, tad dēļ svečvadiem ar neko citu/tālāk neredzēja...
Ok, pierakstiishos... |
Offline | |
|
heinomen | 23. Aug 2005, 13:06 |
#1599
|
|
Kopš: 07. Nov 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 5631
Braucu ar: 15
| Labdien, man ir tāda problēma - apstājos krustojumā, kad jāsāk braukt autiņš vairs neripo, kaut kā tiku līdz tuvākajam servim autiņu pacēla gaisā un izrādījās ka visi 4 riteņi ir nobloķējušies, sāka pētīt kas kur kā izrādās aizmugurējās kalotkas plikas nomainīja kolotkas un tagad riteņi bremzē pa diognāli priekšējais labais un aizmugurējais kreisais. Auto E34 525i 1988.g
kur meklēt problēmu? |
Offline | |
|
Permalat | 23. Aug 2005, 13:11 |
#1600
|
|
Kopš: 01. Feb 2005
Ziņojumi: 2585
Braucu ar:
|
2005-08-23 13:06, archins rakstīja:
Labdien, man ir tāda problēma - apstājos krustojumā, kad jāsāk braukt autiņš vairs neripo, kaut kā tiku līdz tuvākajam servim autiņu pacēla gaisā un izrādījās ka visi 4 riteņi ir nobloķējušies, sāka pētīt kas kur kā izrādās aizmugurējās kalotkas plikas nomainīja kolotkas un tagad riteņi bremzē pa diognāli priekšējais labais un aizmugurējais kreisais. Auto E34 525i 1988.g
kur meklēt problēmu?
Nu, ekselents serviss partrāpījies! kaut, cik var saprast, tad auto tehniskais stāvoklis arī..
Mainot bremžu klučus, ir
1. jāpārbauda sistēmas hermētiskums
2. ja nepieciešams - jāatgaiso
3. ja nepieciešams - jāpapildina bremžu šķidruma līmenis.
šajā gadījumā ir gaiss vienā no bremžu kontūriem. Nekavējoši jāveic visas bremžu sistēmas profilakse/remonts/kapitālais remonts. |
Offline | |
|