Autors | Ziņojums |
Destructo | 13. Mar 2023, 13:27 |
#1581
|
|
Kopš: 06. Sep 2005
Ziņojumi: 457
Braucu ar: B O R S C H E
|
13 Mar 2023, 13:07:02 @merc rakstīja:
Ja tas sv būtu manuālis, virs 3miljoniem tāds aizietu momentā. Tikai 5 SV manuāļi tika uzražoti
Cik saprotu, tad tur jau tā sāls, ka izrādās, ka ir 7 manuāļi nevis 5, pieci ir zināmi, 2 SUI, 3 US, bet tagad meklē atlikušos 2, viens āzijā, viens Eiropā. |
Offline | |
|
Deivid | 13. Mar 2023, 13:42 |
#1582
|
|
Kopš: 02. Mar 2004
Ziņojumi: 40692
Braucu ar: E46 M3 / C5X
| Nez kāpēc tik maz no 350. Pērk tak entuziasti vai kolekcionāri kuri ar to nemaz nebrauc |
Offline | |
|
merc | 13. Mar 2023, 13:50 |
#1583
|
|
Kopš: 28. Apr 2018
Ziņojumi: 41
Braucu ar:
|
13 Mar 2023, 13:42:02 @Deivid rakstīja:
Nez kāpēc tik maz no 350. Pērk tak entuziasti vai kolekcionāri kuri ar to nemaz nebrauc
350 SV bija plānots uzražot, bet uzražoja tikai ap 190. |
Offline | |
|
smudo | 13. Mar 2023, 15:12 |
#1584
|
|
Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3630
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
13 Mar 2023, 13:42:02 @Deivid rakstīja:
Nez kāpēc tik maz no 350. Pērk tak entuziasti vai kolekcionāri kuri ar to nemaz nebrauc
Tāpēc, ka 2000šo sākumā robotizētās single clutch kārbas skaitījās moderni un trendīgi. Tas pats ir ar Ferrari F430 un 599, kuri bija arī ar manuāli pieejami, bet 95% tika saražoti ar single clutch automātiem un manuāļi tagad ir stipri dārgāki un daudzi šiem modeļiem veic tagad pārbūvi uz manuāli, ja tiešām ar tiem auto vēlas braukt. Tagad jau arī Eiropā Porsche 911 un 718 80-90% pērk ar PDK, lai gan manuālis ir pieejams un lētāks (vai arī no cost "option", kā GT3). ASV ir lielākais manuāļu tirgus, lai cik tas dīvaini šķistu. Lielākais manuālu īpatsvars ir tieši top modeļiem, kā GT3 un 718 Spyder/GT4, ko bieži pērk entuziasti, kas mazāk uztraucas pa ikdienas lietošanas ērtumu. |
Offline | |
|
Deivid | 13. Mar 2023, 15:47 |
#1585
|
|
Kopš: 02. Mar 2004
Ziņojumi: 40692
Braucu ar: E46 M3 / C5X
| Kā vienmēr vērtīgs info no tavas puses. 5 vai 7 no 190 tāpat šķiet dikti maz un man atmiņā ka pirmie roboti baigo sajūsmu neradija. Par PDK smējās, SMG arī (lai gan man mazliet pietrūkst vēlreiz ar tādu pabraukt slodzē kad pārslēdzoties lauž kaklu, pats tā ielikt robā nevar..) [ Šo ziņu laboja Deivid, 13 Mar 2023, 15:49:18 ] |
Offline | |
|
smudo | 13. Mar 2023, 16:34 |
#1586
|
|
Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3630
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
13 Mar 2023, 15:47:37 @Deivid rakstīja:
Kā vienmēr vērtīgs info no tavas puses. 5 vai 7 no 190 tāpat šķiet dikti maz un man atmiņā ka pirmie roboti baigo sajūsmu neradija. Par PDK smējās, SMG arī (lai gan man mazliet pietrūkst vēlreiz ar tādu pabraukt slodzē kad pārslēdzoties lauž kaklu, pats tā ielikt robā nevar..)
Pats nekad ar single clutch neesmu braucis.
Manam Caymanam slodzē slēdzoties ar manuāli arī ir samērā liels cirtiens, jo NA dzinējs ir ass gāzes pedāļa reakcijās, īpaši sport režīmā un perfekti salāgot so brīdi ir samērā liels izaicinājums, kad vēlies max paātrinājumu. Protams, tas viss rada slodzi - pie 80k mainīju sajūgu, kas gāja pēdējos tūkstošus un izrādījās, ka divmasu spararats arī jau tāds "so so" un nācās pie reizes arī to samainīt. Lai gan braucot nekādu sūdzību nebija.
Eksotiku single clutch sajūgi gan bieži iet max 15-30k km, ja dod "ručkā", jo tur viss ir ļoti viegls un bez rezerves, lai slēgšanās būtu precīzāka un maigāka. Tiem ir arī salīdzinoši viegli spararati, kas ir viens no iemesliem, ka Ferrari, kas būvēti kā single clutch, esot grūtāk braucami manuālajās versijās (ļoti ātri krīt apgriezieni). Varbūt arī tas kādreiz cilvēkiem lika izšķirties par labu automātiem. |
Offline | |
|
OA83 | 13. Mar 2023, 21:45 |
#1587
|
|
Kopš: 09. Jan 2023
No: Jūrmala
Ziņojumi: 334
Braucu ar: X5; F15
| @smudo jautājums ne pa ķeksi, bet kur tu apkop un remontē savu Porcshe ? Es te nedomāju dīleri. Vai ir kādi privātie servisi kas tikai ar šo marku ņemas un ir izkoduši visus knifus līdz sīkumiem ? |
Offline | |
|
ozo | 13. Mar 2023, 22:32 |
#1588
|
|
Kopš: 27. Oct 2005
Ziņojumi: 18911
Braucu ar: Braucu ar
|
13 Mar 2023, 13:07:02 @merc rakstīja:
Ja tas sv būtu manuālis, virs 3miljoniem tāds aizietu momentā. Tikai 5 SV manuāļi tika uzražoti
Amīši ir slimi ar Murci manuāliem. Prasti LP640 iet par 500+k, Sv un SVJ jau ir stabili cipars ar 6 nullēm atkarībā no vēstures. Kas interesanti- EU modeli tur kotējas zemāk kā US.
|
Offline | |
|
|
proTEST | 14. Mar 2023, 07:31 |
#1589
|
|
Kopš: 23. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 2550
Braucu ar: 9 x 99
|
13 Mar 2023, 21:45:17 @OA83 rakstīja:
@smudo jautājums ne pa ķeksi, bet kur tu apkop un remontē savu Porcshe ? Es te nedomāju dīleri. Vai ir kādi privātie servisi kas tikai ar šo marku ņemas un ir izkoduši visus knifus līdz sīkumiem ?
Pie Riddlera |
Offline | |
|
smudo | 14. Mar 2023, 07:59 |
#1590
|
|
Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3630
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
| Ja, 987 apkopju pie Aivara Agenskalna un 944 pie Andra - transaxle specialista Vecmilgravi. Visas modifikacijas (piekare, izplude utt) pats pētu specializetajos forumos, jo sie auto ir loti populari ASV un var atrast daudz labu info. Cayman noteikti var lie dilera vest, bet 944 gan vini nenems pretim, jo nav ne zinasanu, ne instrumentu. Rezerves dalas, kas ir Porsche specifiskas, gan biezi sanak pie dilera pirkt, jo biezi tur ir ari labaka cena. |
Offline | |
|
RR04 | 14. Mar 2023, 09:36 |
#1591
|
|
Kopš: 15. Nov 2016
Ziņojumi: 3778
Braucu ar: 41
|
13 Mar 2023, 16:34:38 @smudo rakstīja:
13 Mar 2023, 15:47:37 @Deivid rakstīja:
Kā vienmēr vērtīgs info no tavas puses. 5 vai 7 no 190 tāpat šķiet dikti maz un man atmiņā ka pirmie roboti baigo sajūsmu neradija. Par PDK smējās, SMG arī (lai gan man mazliet pietrūkst vēlreiz ar tādu pabraukt slodzē kad pārslēdzoties lauž kaklu, pats tā ielikt robā nevar..)
Pats nekad ar single clutch neesmu braucis.
Manam Caymanam slodzē slēdzoties ar manuāli arī ir samērā liels cirtiens, jo NA dzinējs ir ass gāzes pedāļa reakcijās, īpaši sport režīmā un perfekti salāgot so brīdi ir samērā liels izaicinājums, kad vēlies max paātrinājumu. Protams, tas viss rada slodzi - pie 80k mainīju sajūgu, kas gāja pēdējos tūkstošus un izrādījās, ka divmasu spararats arī jau tāds "so so" un nācās pie reizes arī to samainīt. Lai gan braucot nekādu sūdzību nebija.
Eksotiku single clutch sajūgi gan bieži iet max 15-30k km, ja dod "ručkā", jo tur viss ir ļoti viegls un bez rezerves, lai slēgšanās būtu precīzāka un maigāka. Tiem ir arī salīdzinoši viegli spararati, kas ir viens no iemesliem, ka Ferrari, kas būvēti kā single clutch, esot grūtāk braucami manuālajās versijās (ļoti ātri krīt apgriezieni). Varbūt arī tas kādreiz cilvēkiem lika izšķirties par labu automātiem.
Hoovies Garage tieši nesen bija video par ferrari (modeli neatceros, neesmu spečuks), kur no automāta pārtaisīja par manuāli un minēja, ka tiek ieprogrammēts, lai apgriezieni nekrītas tik ātri |
Offline | |
|
smudo | 15. Mar 2023, 16:04 |
#1592
|
|
Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3630
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
| Šorīt Kurbads bija savā FB ielicis storiju ar uz LV piegādātu 1965. gada 911 Bildēs izskatījās labā stāvoklī - restaurēts. 911 sāka ražot 1964. gadā un 1965. gada modelis faktiski vēl bija bez izmaiņām, ar īso riteņu bāzi un oriģinālo 2,0l 6 cilindru bokseri ar karburatoriem un 130zs. 911 S modelis ar 160zs parādījās laikam gadu vai 2 vēlāk un laikam no 1967. gada Porsche jau sāka likt mehānisko šprici. Katrā gadījumā priekš LV rets auto un ceru kādreiz sastapt kādā YTR pasākumā. [ Šo ziņu laboja smudo, 15 Mar 2023, 16:19:09 ] |
Offline | |
|
HUBLOC | 28. Mar 2023, 12:26 |
#1593
|
|
Kopš: 02. Oct 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4686
Braucu ar: Q7
| |
Offline | |
|
Velsatis | 29. Mar 2023, 00:07 |
#1594
|
|
Kopš: 23. Aug 2019
No: Rīga
Ziņojumi: 71
Braucu ar: Vel Satis, Quattroprte
| Šodien Rīgā redzēju Cadillac liryq....iespaidīgākais auto kas redzēts pēdējos gados... Salīdzinājumā RR Cullinan izskatās parasts omes auto uz tā fona.
Iespaidīgākais jaunais auto, kas redzēts. |
Offline | |
|
Velsatis | 29. Mar 2023, 00:18 |
#1595
|
|
Kopš: 23. Aug 2019
No: Rīga
Ziņojumi: 71
Braucu ar: Vel Satis, Quattroprte
|
13 Mar 2023, 15:47:37 @Deivid rakstīja:
Kā vienmēr vērtīgs info no tavas puses. 5 vai 7 no 190 tāpat šķiet dikti maz un man atmiņā ka pirmie roboti baigo sajūsmu neradija. Par PDK smējās, SMG arī (lai gan man mazliet pietrūkst vēlreiz ar tādu pabraukt slodzē kad pārslēdzoties lauž kaklu, pats tā ielikt robā nevar..)
Man ir quattroporte 06 4.2 ar dual select...problēmu nav bijis, bet braukšanā viss ok., Ja auto režīmā -mierīgs ar perfektu skaņu....otrs variants nospiežot sport pogu...tad ļoti labi pārslēdzas manuāli... nekādu milzīgu sitienu vai rāvienu pārslēdzoties nav.
|
Offline | |
|
wheelie | 03. Apr 2023, 21:56 |
#1596
|
|
Kopš: 21. Mar 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6799
Braucu ar: 1.6
|
----------------- 8) |
Offline | |
|
|
wheelie | 20. Apr 2023, 12:16 |
#1597
|
|
Kopš: 21. Mar 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6799
Braucu ar: 1.6
|
----------------- 8) |
Offline | |
|
Kaross | 20. Apr 2023, 12:22 |
#1598
|
|
Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Intersanti, viņš pa ielu arī tā brauc?
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
|
Offline | |
|
wheelie | 20. Apr 2023, 12:36 |
#1599
|
|
Kopš: 21. Mar 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6799
Braucu ar: 1.6
| kādreiz brauca arī bez plēves, atradu bildi internetā
----------------- 8) |
Offline | |
|
CP17 | 20. Apr 2023, 12:41 |
#1600
|
|
Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
| Bildējot vajadzēja uz bremzēm ķieģeļus uzlikt [ Šo ziņu laboja CP17, 20 Apr 2023, 12:41:38 ]
----------------- Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу! |
Offline | |
|