Autors | Ziņojums |
PASSATizhi | 13. Mar 2012, 20:43 |
#1581
|
|
Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
| ok, dīzelim ar rejku var paregulēt mazāku sprauslu atvērumu. bet kā samazina devu vecajiem dīzeļiem?
arī varu rekomendēt koijotss pakalpojumus. izbraukts pirmais balons. 11.5l gazes uz 100km jaukta ciklā ar 528 drundaletu. visi 1.9 dīzeļi atpūšas [ Šo ziņu laboja PASSATizhi, 13 Mar 2012, 20:46:50 ] |
Offline | |
|
koijotss | 13. Mar 2012, 20:46 |
#1582
|
|
Kopš: 23. Nov 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 912
Braucu ar: vaz 2103
|
13 Mar 2012, 20:32:36 kexxx rakstīja:
par cik % apmēram izdodas samazināt izmaksas degvielai dīzeļmotoram?
Dzinēja sistēmā tiek pievadīta LPG kas tālāk sajaucas ar dīzeļdegvielu.
Blue-Power-Diesel sistēmas izmantošana mazina dīzeļdegvielas patēriņu par 20% līdz 30%, jo tā vietā izmanto LPG (20-30%), kas ir daudz lētāka.
Palasat ja interesē www.lpgpower.lv
----------------- Autogāzes iekārtu uzstādīšana un apkalpošana. www.lpgpower.lv 27425188
Galerija |
Offline | |
|
nagla | 13. Mar 2012, 20:46 |
#1583
|
|
Kopš: 04. Jan 2007
No: Olaine
Ziņojumi: 3235
Braucu ar: ML270 Stage1
| kapec tukshgaita nepadod lpg? |
Offline | |
|
Chesterb | 13. Mar 2012, 20:48 |
#1584
|
|
Kopš: 04. Mar 2007
Ziņojumi: 900
Braucu ar: Audi :(
| Ja nemaldos, tad Valmierā redzēju gaziku (vai nu ar ūdens mucu vai asinizatoru) ar gāzes iekārtu
Interesē jautājums - ko turbo motori saka par gāzi? |
Offline | |
|
koijotss | 13. Mar 2012, 20:50 |
#1585
|
|
Kopš: 23. Nov 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 912
Braucu ar: vaz 2103
|
13 Mar 2012, 20:41:11 kexxx rakstīja:
13 Mar 2012, 20:37:30 nagla rakstīja:
13 Mar 2012, 20:32:36 kexxx rakstīja:
par cik % apmēram izdodas samazināt izmaksas degvielai dīzeļmotoram?
www.lpgpower.lv
Salauzi lapu, tagad neiet!!!
var palasīt ar demo lapā tur ir kalkulātori
----------------- Autogāzes iekārtu uzstādīšana un apkalpošana. www.lpgpower.lv 27425188
Galerija |
Offline | |
|
howitzer | 13. Mar 2012, 20:57 |
#1586
|
|
Kopš: 09. Jun 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 1460
Braucu ar: auto
|
13 Mar 2012, 20:48:48 Chesterb rakstīja:
Ja nemaldos, tad Valmierā redzēju gaziku (vai nu ar ūdens mucu vai asinizatoru) ar gāzes iekārtu
Interesē jautājums - ko turbo motori saka par gāzi?
Tantes pieturā runā, ka gāzēta Impreza ejot labāk par stock...
|
Offline | |
|
koijotss | 13. Mar 2012, 20:57 |
#1587
|
|
Kopš: 23. Nov 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 912
Braucu ar: vaz 2103
|
13 Mar 2012, 20:46:40 nagla rakstīja:
kapec tukshgaita nepadod lpg?
tukšgaitā nerodas ekonomija
----------------- Autogāzes iekārtu uzstādīšana un apkalpošana. www.lpgpower.lv 27425188
Galerija |
Offline | |
|
Vecais | 13. Mar 2012, 21:19 |
#1588
|
|
Kopš: 20. Dec 2011
No: Liepāja
Ziņojumi: 1762
Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI
|
13 Mar 2012, 20:46:26 koijotss rakstīja:
Blue-Power-Diesel sistēmas izmantošana mazina dīzeļdegvielas patēriņu par 20% līdz 30%, jo tā vietā izmanto LPG (20-30%), kas ir daudz lētāka.
Palasat ja interesē www.lpgpower.lv
Pļe.. reāla ekonomija 10-15%, 100Ls dīzeļa vietā būs 75Ls dīzeļa + 12,50Ls LPG = 87,50Ls finālā
Kapēc neliec lielākas proporcijas ? Rūpnīcā sakatījos uz Mercedes-Benz kam proporcija ir 50%:50%.. Pirmītim arī likšu 50%:50% tad gan jauda ir gan ekonomija kopsumā 25% vismaz..
----------------- 4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
|
Offline | |
|
|
Amakatanav | 13. Mar 2012, 21:34 |
#1589
|
|
Kopš: 06. Jul 2009
Ziņojumi: 1793
Braucu ar: muti pa ausīm.
|
13 Mar 2012, 20:48:48 Chesterb rakstīja:
Ja nemaldos, tad Valmierā redzēju gaziku (vai nu ar ūdens mucu vai asinizatoru) ar gāzes iekārtu
Interesē jautājums - ko turbo motori saka par gāzi?
Gazikam takš ir benzīna motori...
ja tu par GAZ-53
3.5L GAZ-51 I6, 75 hp (1961-1964)
4.3L ZMZ-53 V8, 120 hp (1964-1993) |
Offline | |
|
koijotss | 13. Mar 2012, 22:28 |
#1590
|
|
Kopš: 23. Nov 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 912
Braucu ar: vaz 2103
|
13 Mar 2012, 21:19:08 Vecais_ rakstīja:
13 Mar 2012, 20:46:26 koijotss rakstīja:
Blue-Power-Diesel sistēmas izmantošana mazina dīzeļdegvielas patēriņu par 20% līdz 30%, jo tā vietā izmanto LPG (20-30%), kas ir daudz lētāka.
Palasat ja interesē www.lpgpower.lv
Pļe.. reāla ekonomija 10-15%, 100Ls dīzeļa vietā būs 75Ls dīzeļa + 12,50Ls LPG = 87,50Ls finālā
Kapēc neliec lielākas proporcijas ? Rūpnīcā sakatījos uz Mercedes-Benz kam proporcija ir 50%:50%.. Pirmītim arī likšu 50%:50% tad gan jauda ir gan ekonomija kopsumā 25% vismaz..
atgāžu temperatūras dikti pie kritiskām robežām sanāk ar lielāku gāzes daudzumu , nakts mieru negribas zaudēt Iekārtu ražotājs ko iesaka pagaidām to liekam, bet būs tulīt jauni vadības bloki ,tad varbūt būs savādāk .
----------------- Autogāzes iekārtu uzstādīšana un apkalpošana. www.lpgpower.lv 27425188
Galerija |
Offline | |
|
Vecais | 13. Mar 2012, 22:45 |
#1591
|
|
Kopš: 20. Dec 2011
No: Liepāja
Ziņojumi: 1762
Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI
|
13 Mar 2012, 22:28:28 koijotss rakstīja:
13 Mar 2012, 21:19:08 Vecais_ rakstīja:
13 Mar 2012, 20:46:26 koijotss rakstīja:
Blue-Power-Diesel sistēmas izmantošana mazina dīzeļdegvielas patēriņu par 20% līdz 30%, jo tā vietā izmanto LPG (20-30%), kas ir daudz lētāka.
Palasat ja interesē www.lpgpower.lv
Pļe.. reāla ekonomija 10-15%, 100Ls dīzeļa vietā būs 75Ls dīzeļa + 12,50Ls LPG = 87,50Ls finālā
Kapēc neliec lielākas proporcijas ? Rūpnīcā sakatījos uz Mercedes-Benz kam proporcija ir 50%:50%.. Pirmītim arī likšu 50%:50% tad gan jauda ir gan ekonomija kopsumā 25% vismaz..
atgāžu temperatūras dikti pie kritiskām robežām sanāk ar lielāku gāzes daudzumu , nakts mieru negribas zaudēt Iekārtu ražotājs ko iesaka pagaidām to liekam, bet būs tulīt jauni vadības bloki ,tad varbūt būs savādāk .
Taviem Diesel ECU nenāk detonācijas sensori Vajadzības gadījumā samazina konkrētā slodzes momentā koeficentu un tiek automātiski iespiests degvielas atbalstu kartē.. tas pats ar thermocouple... tādējādi LPG tiek pielietots maksimāli visā diapazonā un max % līdz kritiskai robežai.. bet pa lielam to jau pats visu var manuāli sazīmēt tik čakars uz dienu.[ Šo ziņu laboja Vecais_, 13 Mar 2012, 22:57:33 ]
----------------- 4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
|
Offline | |
|
koijotss | 13. Mar 2012, 23:19 |
#1592
|
|
Kopš: 23. Nov 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 912
Braucu ar: vaz 2103
|
13 Mar 2012, 22:45:23 Vecais_ rakstīja:
13 Mar 2012, 22:28:28 koijotss rakstīja:
13 Mar 2012, 21:19:08 Vecais_ rakstīja:
13 Mar 2012, 20:46:26 koijotss rakstīja:
Blue-Power-Diesel sistēmas izmantošana mazina dīzeļdegvielas patēriņu par 20% līdz 30%, jo tā vietā izmanto LPG (20-30%), kas ir daudz lētāka.
Palasat ja interesē www.lpgpower.lv
Pļe.. reāla ekonomija 10-15%, 100Ls dīzeļa vietā būs 75Ls dīzeļa + 12,50Ls LPG = 87,50Ls finālā
Kapēc neliec lielākas proporcijas ? Rūpnīcā sakatījos uz Mercedes-Benz kam proporcija ir 50%:50%.. Pirmītim arī likšu 50%:50% tad gan jauda ir gan ekonomija kopsumā 25% vismaz..
atgāžu temperatūras dikti pie kritiskām robežām sanāk ar lielāku gāzes daudzumu , nakts mieru negribas zaudēt Iekārtu ražotājs ko iesaka pagaidām to liekam, bet būs tulīt jauni vadības bloki ,tad varbūt būs savādāk .
Taviem Diesel ECU nenāk detonācijas sensori Vajadzības gadījumā samazina konkrētā slodzes momentā koeficentu un tiek automātiski iespiests degvielas atbalstu kartē.. tas pats ar thermocouple... tādējādi LPG tiek pielietots maksimāli visā diapazonā un max % līdz kritiskai robežai.. bet pa lielam to jau pats visu var manuāli sazīmēt tik čakars uz dienu.
detonācijas devēju nav . Braukājam regulējam pēc izplūdes temperaturas rādījumiem , jo tas izņemot dzirdi ir vienīgais variants noteikt detonāciju. Grūti saregulēt ideāli tad jābraukā nedēļu gan tukšā gan uzkrautu Ja tā lieta aizies nopietnāk, tad kautko citu jādomā regulēšanā , neizslēdzu domu ar jaudas stendu
----------------- Autogāzes iekārtu uzstādīšana un apkalpošana. www.lpgpower.lv 27425188
Galerija |
Offline | |
|
kjemals | 13. Mar 2012, 23:49 |
#1593
|
|
Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 298
Braucu ar: prieku
|
13 Mar 2012, 10:51:33 Vecais_ rakstīja:
Pastāsti tuvāk savu domu gājienu.. saprotu ko gribi panākt tik no tā nekas nesanāks Ar kādām sprauslām taisies uzturēt 0,5ms patsāvīgo atvērumu ? Kur pie slodžu maiņas "spiediena regulātors" nogrūdīs lieko LPG ? Atmosfērā ?
Kāpēc 0.5 ms atvērums? Nesapratu.. Caur benzīna sprauslām nevar liet iekšā? Runa neiet par mega spiedieniem. A kur pie slodžu maiņas 4.evo reduktors nogrūž spiedienu? Bet domu gājiens tāds, ka gribās, lai varētu barot ar šķidro neizmantojot sūkni. |
Offline | |
|
Vecais | 14. Mar 2012, 00:24 |
#1594
|
|
Kopš: 20. Dec 2011
No: Liepāja
Ziņojumi: 1762
Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI
| LPG reduktors uztur savu izejošo spiedienu 1-1,5bar.. turbo lielāku.. kopā ar retinājumu(ieplūdes kolektora spiediens) veido diferenciālo spiedienu pēc kura LPG ECU vada korekcijas.. u.c parametri
Ja pie pārspiediena uz daudziem cm3 gāzveida spiedienam ir kur amartizēt, tad "cietajā sakabē" škidrajā nebūs. Benzīnam tak arī ir spiediena regulators kurš lieko palaiž bākā..
Pieļauju ka var uztaisīt aļa "ventilis" un regulēt viņu manuāli pie dāžādām temperatūrām manuāli
Tapēc arī šķidrā iesmidze ir balstīta uz sūkni/spiediena regulatoru/abratku.
p.s Lai no šķidrās būtu reāls ieguvums - jātaisa tiešā/šķidrā. Oktobrī gaidāms otrās paaudzes šķidrais sūknis
----------------- 4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
|
Offline | |
|
100 | 14. Mar 2012, 01:22 |
#1595
|
|
Kopš: 27. Jun 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4543
Braucu ar: ...
|
14 Mar 2012, 00:24:05 Vecais_ rakstīja:
Vecais_ ieteicu Tevi diviem kolegjiem Liepajniekiem, pateicoties aktivajam chatam sheit, kuri nemaz nezinaaja, ka Liepāja tāds M7 ir
----------------- 100. |
Offline | |
|
Vecais | 14. Mar 2012, 09:25 |
#1596
|
|
Kopš: 20. Dec 2011
No: Liepāja
Ziņojumi: 1762
Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI
| To ka daudzi nezin fakts... esam maskējušies zem izkārtnes "Riepu serviss" blakus lielam riepu servisa centram
Vismaz nenāk un netraucē ar nevajadzīgiem jautājumiem darba laikā
----------------- 4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
|
Offline | |
|
|
LOLVO | 14. Mar 2012, 10:55 |
#1597
|
|
Kopš: 22. Jan 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 1244
Braucu ar:
| Ir auto gāzes iekārtai 2.2 SOHCH Honda Accord coupe.
Ir ideja pat braukt no Rīgas uz Liepāju pēc iekārtas... cik varētu būt tāme, ja skatās uz labām sprauslām un labu reduktoru? |
Offline | |
|
Vecais | 14. Mar 2012, 21:42 |
#1598
|
|
Kopš: 20. Dec 2011
No: Liepāja
Ziņojumi: 1762
Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI
| Esmu ticis pie BEZMEMBRĀNU REDUKTORIEM SPĒJ NOBAROT 330HP
Pagaišo nedēļ tikai parādījās izstādē... oficiāli vēl nav tirgošanā, bet man jau ir
----------------- 4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
|
Offline | |
|
Amakatanav | 14. Mar 2012, 21:43 |
#1599
|
|
Kopš: 06. Jul 2009
Ziņojumi: 1793
Braucu ar: muti pa ausīm.
| Maksā arī 330 gabalā? |
Offline | |
|
Vecais | 14. Mar 2012, 22:01 |
#1600
|
|
Kopš: 20. Dec 2011
No: Liepāja
Ziņojumi: 1762
Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI
| Šobrīd vēl varu ieķert par 196Ls/gab.. kāda cena nostāsies ir grūti paredzēt.. zinot ka teorētiski viņi mūžīgi un apkopes(mainīt membrānas/manžetes/blīvslēgus) neprasa tad pieļauju ka cena varētu būt Ls par HP.. otrs aspekts ka tirgus jau pāris gadus gaida uz šo unikālo produktu.
----------------- 4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
|
Offline | |
|