Online

Pašreiz BMWPower skatās 211 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Auto gāze

AutorsZiņojums
PASSATizhi
13. Mar 2012, 20:43 #1581

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp

ok, dīzelim ar rejku var paregulēt mazāku sprauslu atvērumu. bet kā samazina devu vecajiem dīzeļiem?

arī varu rekomendēt koijotss pakalpojumus. izbraukts pirmais balons. 11.5l gazes uz 100km jaukta ciklā ar 528 drundaletu. visi 1.9 dīzeļi atpūšas

[ Šo ziņu laboja PASSATizhi, 13 Mar 2012, 20:46:50 ]

Offline
koijotss
13. Mar 2012, 20:46 #1582

Kopš: 23. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 912

Braucu ar: vaz 2103


13 Mar 2012, 20:32:36 kexxx rakstīja:
par cik % apmēram izdodas samazināt izmaksas degvielai dīzeļmotoram?

Dzinēja sistēmā tiek pievadīta LPG kas tālāk sajaucas ar dīzeļdegvielu.

Blue-Power-Diesel sistēmas izmantošana mazina dīzeļdegvielas patēriņu par 20% līdz 30%, jo tā vietā izmanto LPG (20-30%), kas ir daudz lētāka.
Palasat ja interesē www.lpgpower.lv



-----------------
Autogāzes iekārtu uzstādīšana un apkalpošana. www.lpgpower.lv 27425188
Galerija
Offline
nagla
13. Mar 2012, 20:46 #1583

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1

kapec tukshgaita nepadod lpg?
Offline
Chesterb
13. Mar 2012, 20:48 #1584

Kopš: 04. Mar 2007

Ziņojumi: 900

Braucu ar: Audi :(

Ja nemaldos, tad Valmierā redzēju gaziku (vai nu ar ūdens mucu vai asinizatoru) ar gāzes iekārtu



Interesē jautājums - ko turbo motori saka par gāzi?
Offline
koijotss
13. Mar 2012, 20:50 #1585

Kopš: 23. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 912

Braucu ar: vaz 2103


13 Mar 2012, 20:41:11 kexxx rakstīja:

13 Mar 2012, 20:37:30 nagla rakstīja:

13 Mar 2012, 20:32:36 kexxx rakstīja:
par cik % apmēram izdodas samazināt izmaksas degvielai dīzeļmotoram?
www.lpgpower.lv


Salauzi lapu, tagad neiet!!!

var palasīt ar demo lapā tur ir kalkulātori

-----------------
Autogāzes iekārtu uzstādīšana un apkalpošana. www.lpgpower.lv 27425188
Galerija
Offline
howitzer
13. Mar 2012, 20:57 #1586

Kopš: 09. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1460

Braucu ar: auto


13 Mar 2012, 20:48:48 Chesterb rakstīja:
Ja nemaldos, tad Valmierā redzēju gaziku (vai nu ar ūdens mucu vai asinizatoru) ar gāzes iekārtu



Interesē jautājums - ko turbo motori saka par gāzi?

Tantes pieturā runā, ka gāzēta Impreza ejot labāk par stock...
Offline
koijotss
13. Mar 2012, 20:57 #1587

Kopš: 23. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 912

Braucu ar: vaz 2103


13 Mar 2012, 20:46:40 nagla rakstīja:
kapec tukshgaita nepadod lpg?

tukšgaitā nerodas ekonomija

-----------------
Autogāzes iekārtu uzstādīšana un apkalpošana. www.lpgpower.lv 27425188
Galerija
Offline
Vecais
13. Mar 2012, 21:19 #1588

Kopš: 20. Dec 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 1762

Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI


13 Mar 2012, 20:46:26 koijotss rakstīja:
Blue-Power-Diesel sistēmas izmantošana mazina dīzeļdegvielas patēriņu par 20% līdz 30%, jo tā vietā izmanto LPG (20-30%), kas ir daudz lētāka.
Palasat ja interesē www.lpgpower.lv


Pļe.. reāla ekonomija 10-15%, 100Ls dīzeļa vietā būs 75Ls dīzeļa + 12,50Ls LPG = 87,50Ls finālā

Kapēc neliec lielākas proporcijas ? Rūpnīcā sakatījos uz Mercedes-Benz kam proporcija ir 50%:50%.. Pirmītim arī likšu 50%:50% tad gan jauda ir gan ekonomija kopsumā 25% vismaz..













-----------------
4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
Offline
Amakatanav
13. Mar 2012, 21:34 #1589

Kopš: 06. Jul 2009

Ziņojumi: 1793

Braucu ar: muti pa ausīm.


13 Mar 2012, 20:48:48 Chesterb rakstīja:
Ja nemaldos, tad Valmierā redzēju gaziku (vai nu ar ūdens mucu vai asinizatoru) ar gāzes iekārtu



Interesē jautājums - ko turbo motori saka par gāzi?

Gazikam takš ir benzīna motori...
ja tu par GAZ-53

3.5L GAZ-51 I6, 75 hp (1961-1964)
4.3L ZMZ-53 V8, 120 hp (1964-1993)
Offline
koijotss
13. Mar 2012, 22:28 #1590

Kopš: 23. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 912

Braucu ar: vaz 2103


13 Mar 2012, 21:19:08 Vecais_ rakstīja:

13 Mar 2012, 20:46:26 koijotss rakstīja:
Blue-Power-Diesel sistēmas izmantošana mazina dīzeļdegvielas patēriņu par 20% līdz 30%, jo tā vietā izmanto LPG (20-30%), kas ir daudz lētāka.
Palasat ja interesē www.lpgpower.lv


Pļe.. reāla ekonomija 10-15%, 100Ls dīzeļa vietā būs 75Ls dīzeļa + 12,50Ls LPG = 87,50Ls finālā

Kapēc neliec lielākas proporcijas ? Rūpnīcā sakatījos uz Mercedes-Benz kam proporcija ir 50%:50%.. Pirmītim arī likšu 50%:50% tad gan jauda ir gan ekonomija kopsumā 25% vismaz..













atgāžu temperatūras dikti pie kritiskām robežām sanāk ar lielāku gāzes daudzumu , nakts mieru negribas zaudēt Iekārtu ražotājs ko iesaka pagaidām to liekam, bet būs tulīt jauni vadības bloki ,tad varbūt būs savādāk .

-----------------
Autogāzes iekārtu uzstādīšana un apkalpošana. www.lpgpower.lv 27425188
Galerija
Offline
Vecais
13. Mar 2012, 22:45 #1591

Kopš: 20. Dec 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 1762

Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI


13 Mar 2012, 22:28:28 koijotss rakstīja:

13 Mar 2012, 21:19:08 Vecais_ rakstīja:

13 Mar 2012, 20:46:26 koijotss rakstīja:
Blue-Power-Diesel sistēmas izmantošana mazina dīzeļdegvielas patēriņu par 20% līdz 30%, jo tā vietā izmanto LPG (20-30%), kas ir daudz lētāka.
Palasat ja interesē www.lpgpower.lv


Pļe.. reāla ekonomija 10-15%, 100Ls dīzeļa vietā būs 75Ls dīzeļa + 12,50Ls LPG = 87,50Ls finālā

Kapēc neliec lielākas proporcijas ? Rūpnīcā sakatījos uz Mercedes-Benz kam proporcija ir 50%:50%.. Pirmītim arī likšu 50%:50% tad gan jauda ir gan ekonomija kopsumā 25% vismaz..













atgāžu temperatūras dikti pie kritiskām robežām sanāk ar lielāku gāzes daudzumu , nakts mieru negribas zaudēt Iekārtu ražotājs ko iesaka pagaidām to liekam, bet būs tulīt jauni vadības bloki ,tad varbūt būs savādāk .

Taviem Diesel ECU nenāk detonācijas sensori Vajadzības gadījumā samazina konkrētā slodzes momentā koeficentu un tiek automātiski iespiests degvielas atbalstu kartē.. tas pats ar thermocouple... tādējādi LPG tiek pielietots maksimāli visā diapazonā un max % līdz kritiskai robežai.. bet pa lielam to jau pats visu var manuāli sazīmēt tik čakars uz dienu.

[ Šo ziņu laboja Vecais_, 13 Mar 2012, 22:57:33 ]



-----------------
4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
Offline
koijotss
13. Mar 2012, 23:19 #1592

Kopš: 23. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 912

Braucu ar: vaz 2103


13 Mar 2012, 22:45:23 Vecais_ rakstīja:

13 Mar 2012, 22:28:28 koijotss rakstīja:

13 Mar 2012, 21:19:08 Vecais_ rakstīja:

13 Mar 2012, 20:46:26 koijotss rakstīja:
Blue-Power-Diesel sistēmas izmantošana mazina dīzeļdegvielas patēriņu par 20% līdz 30%, jo tā vietā izmanto LPG (20-30%), kas ir daudz lētāka.
Palasat ja interesē www.lpgpower.lv


Pļe.. reāla ekonomija 10-15%, 100Ls dīzeļa vietā būs 75Ls dīzeļa + 12,50Ls LPG = 87,50Ls finālā

Kapēc neliec lielākas proporcijas ? Rūpnīcā sakatījos uz Mercedes-Benz kam proporcija ir 50%:50%.. Pirmītim arī likšu 50%:50% tad gan jauda ir gan ekonomija kopsumā 25% vismaz..













atgāžu temperatūras dikti pie kritiskām robežām sanāk ar lielāku gāzes daudzumu , nakts mieru negribas zaudēt Iekārtu ražotājs ko iesaka pagaidām to liekam, bet būs tulīt jauni vadības bloki ,tad varbūt būs savādāk .

Taviem Diesel ECU nenāk detonācijas sensori Vajadzības gadījumā samazina konkrētā slodzes momentā koeficentu un tiek automātiski iespiests degvielas atbalstu kartē.. tas pats ar thermocouple... tādējādi LPG tiek pielietots maksimāli visā diapazonā un max % līdz kritiskai robežai.. bet pa lielam to jau pats visu var manuāli sazīmēt tik čakars uz dienu.

detonācijas devēju nav . Braukājam regulējam pēc izplūdes temperaturas rādījumiem , jo tas izņemot dzirdi ir vienīgais variants noteikt detonāciju. Grūti saregulēt ideāli tad jābraukā nedēļu gan tukšā gan uzkrautu Ja tā lieta aizies nopietnāk, tad kautko citu jādomā regulēšanā , neizslēdzu domu ar jaudas stendu

-----------------
Autogāzes iekārtu uzstādīšana un apkalpošana. www.lpgpower.lv 27425188
Galerija
Offline
kjemals
13. Mar 2012, 23:49 #1593

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 298

Braucu ar: prieku


13 Mar 2012, 10:51:33 Vecais_ rakstīja:

Pastāsti tuvāk savu domu gājienu.. saprotu ko gribi panākt tik no tā nekas nesanāks Ar kādām sprauslām taisies uzturēt 0,5ms patsāvīgo atvērumu ? Kur pie slodžu maiņas "spiediena regulātors" nogrūdīs lieko LPG ? Atmosfērā ?



Kāpēc 0.5 ms atvērums? Nesapratu.. Caur benzīna sprauslām nevar liet iekšā? Runa neiet par mega spiedieniem. A kur pie slodžu maiņas 4.evo reduktors nogrūž spiedienu? Bet domu gājiens tāds, ka gribās, lai varētu barot ar šķidro neizmantojot sūkni.
Offline
Vecais
14. Mar 2012, 00:24 #1594

Kopš: 20. Dec 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 1762

Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI

LPG reduktors uztur savu izejošo spiedienu 1-1,5bar.. turbo lielāku.. kopā ar retinājumu(ieplūdes kolektora spiediens) veido diferenciālo spiedienu pēc kura LPG ECU vada korekcijas.. u.c parametri
Ja pie pārspiediena uz daudziem cm3 gāzveida spiedienam ir kur amartizēt, tad "cietajā sakabē" škidrajā nebūs. Benzīnam tak arī ir spiediena regulators kurš lieko palaiž bākā..
Pieļauju ka var uztaisīt aļa "ventilis" un regulēt viņu manuāli pie dāžādām temperatūrām manuāli

Tapēc arī šķidrā iesmidze ir balstīta uz sūkni/spiediena regulatoru/abratku.


p.s Lai no šķidrās būtu reāls ieguvums - jātaisa tiešā/šķidrā. Oktobrī gaidāms otrās paaudzes šķidrais sūknis

-----------------
4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
Offline
100
14. Mar 2012, 01:22 #1595

Kopš: 27. Jun 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4543

Braucu ar: ...


14 Mar 2012, 00:24:05 Vecais_ rakstīja:



Vecais_ ieteicu Tevi diviem kolegjiem Liepajniekiem, pateicoties aktivajam chatam sheit, kuri nemaz nezinaaja, ka Liepāja tāds M7 ir

-----------------
100.
Offline
Vecais
14. Mar 2012, 09:25 #1596

Kopš: 20. Dec 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 1762

Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI

To ka daudzi nezin fakts... esam maskējušies zem izkārtnes "Riepu serviss" blakus lielam riepu servisa centram
Vismaz nenāk un netraucē ar nevajadzīgiem jautājumiem darba laikā

-----------------
4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
Offline
LOLVO
14. Mar 2012, 10:55 #1597

Kopš: 22. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1244

Braucu ar:

Ir auto gāzes iekārtai 2.2 SOHCH Honda Accord coupe.
Ir ideja pat braukt no Rīgas uz Liepāju pēc iekārtas... cik varētu būt tāme, ja skatās uz labām sprauslām un labu reduktoru?
Offline
Vecais
14. Mar 2012, 21:42 #1598

Kopš: 20. Dec 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 1762

Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI

Esmu ticis pie BEZMEMBRĀNU REDUKTORIEM SPĒJ NOBAROT 330HP
Pagaišo nedēļ tikai parādījās izstādē... oficiāli vēl nav tirgošanā, bet man jau ir


-----------------
4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
Offline
Amakatanav
14. Mar 2012, 21:43 #1599

Kopš: 06. Jul 2009

Ziņojumi: 1793

Braucu ar: muti pa ausīm.

Maksā arī 330 gabalā?
Offline
Vecais
14. Mar 2012, 22:01 #1600

Kopš: 20. Dec 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 1762

Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI

Šobrīd vēl varu ieķert par 196Ls/gab.. kāda cena nostāsies ir grūti paredzēt.. zinot ka teorētiski viņi mūžīgi un apkopes(mainīt membrānas/manžetes/blīvslēgus) neprasa tad pieļauju ka cena varētu būt Ls par HP.. otrs aspekts ka tirgus jau pāris gadus gaida uz šo unikālo produktu.

-----------------
4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo