Online
Pašreiz BMWPower skatās 123 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Ziemas riepas
Autors | Ziņojums |
R86 | | Kopš: 21. Aug 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 478
Braucu ar: e30, e34
|
12 Oct 2024, 13:49:34 @RSAWorkshop rakstīja:
12 Oct 2024, 12:03:57 @R86 rakstīja:
11 Oct 2024, 16:40:04 @Araajz rakstīja:
nu Rīgā radzes vnk lauž ārā, jo ļoti daudz paralēlās parkošanās, kas 90% nenotiek uz sniega vai ledus
pedejos gados izvelos tiesi riepas ar radzem. braucieni parsvara loti agri , kad esmu pirmais uz cela. tatad dabonu visu to labako, kas pa nakti bijis.
par radzhu lausanu, nu man ar visam sanslidem, visas vietaa.. tik aizmugurejas atkal mazliet paliektas.
PS.. ar ko jus kungi skujat vafeli?
nopirku kautkadu braun aparatu, un jau divreiz iebraucu auzaaas
Cūku kaujamā lodlampa, bet vispār uz normāliem autobāņiem zāle neaug
Es par pipeli. bet nu labi, sestdiena | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7145
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| Es atbildēju uz Tavu jautājumu
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Online | | |
casivupi | | Kopš: 28. Jul 2023
Ziņojumi: 232
Braucu ar:
| Ar 3mm trimmeri | Offline | | |
Girts85 | | Kopš: 07. Jan 2013
Ziņojumi: 12
Braucu ar:
| Pārdodu
Continental WinterContact TS 860 S 275/40 R20 106V XL
2 gab., atlikums 5-6mm, ražotas 4318
Continental WinterContact TS 860 S 315/35 R20 110V XL
2 gab., atlikums 6-7mm, ražotas 4418
Cenu nezinu, piedāvājumus studijā | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7145
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| Arī pārdodu
Pirelli Ice Zero
225/45/18 38/2021 gads
4gab +/- 6mm
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Online | | |
casivupi | | Kopš: 28. Jul 2023
Ziņojumi: 232
Braucu ar:
|
11 Oct 2024, 08:18:10 @davisTK rakstīja:
10 Oct 2024, 16:09:26 @Mikels rakstīja:
10 Oct 2024, 15:57:15 @kkas rakstīja:
tas ka tu 90% pavadi nesniegā ar pāris metru garāku bremzēšanas ceļu kā neradžu riepām, tevi nesatrauc?
Šitas ir kaut kāds urbānais mīts no 90 gadiem, ka radžu riepa kaut kur nejēgā slīd bremzējot uz asfalta. Tak nopērciet vienreiz un paši pamēģiniet. Tā pati skandināvu tipa riepa ir baigi stabila pa sausu asfaltu ? Šeit ir vietā teiciens, ka bites netērē laiku, lai skaidrotu mušām, kāpēc medus ir labāks par sūdiem. Varat turpināt MMK pirkt Hujsin Linglong riepas, braukt un slavēt
Kad nopirku auto bija virsū ķipa pilnīgi jaunas ķinas riepas, pirmajā ziemā braucot likās wow nu reāli ķīnietis strādā un ir riktīgi labas tās riepas. Protams pienāca otrā sezona, uzliku atkal virsū viņas, jo protektora dziļums kā jaunām, pirmais sniegs un ledus, kā aizgāju taisni itkā vasarenes būtu virsū, tā uzreiz nomainīju viņas. Tās riepas der vienai ziemai reāli, ja gribi būt drošs uz ceļa.
Tas nevar būt jebkuram ražotājam, ka jāpiebrauc riepa? Man ar Dunlop arī pirmās 2 dienas ir dīvainas. Bet pēc fakta gumijas sastāvs nevar tik ļoti atšķirties ķīna/ne-ķīna. | Offline | | |
evo7 | | Kopš: 01. Jan 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 121
Braucu ar: F31 daizelpauer
|
14 Oct 2024, 08:45:10 @casivupi rakstīja:
11 Oct 2024, 08:18:10 @davisTK rakstīja:
10 Oct 2024, 16:09:26 @Mikels rakstīja:
10 Oct 2024, 15:57:15 @kkas rakstīja:
tas ka tu 90% pavadi nesniegā ar pāris metru garāku bremzēšanas ceļu kā neradžu riepām, tevi nesatrauc?
Šitas ir kaut kāds urbānais mīts no 90 gadiem, ka radžu riepa kaut kur nejēgā slīd bremzējot uz asfalta. Tak nopērciet vienreiz un paši pamēģiniet. Tā pati skandināvu tipa riepa ir baigi stabila pa sausu asfaltu ? Šeit ir vietā teiciens, ka bites netērē laiku, lai skaidrotu mušām, kāpēc medus ir labāks par sūdiem. Varat turpināt MMK pirkt Hujsin Linglong riepas, braukt un slavēt
Kad nopirku auto bija virsū ķipa pilnīgi jaunas ķinas riepas, pirmajā ziemā braucot likās wow nu reāli ķīnietis strādā un ir riktīgi labas tās riepas. Protams pienāca otrā sezona, uzliku atkal virsū viņas, jo protektora dziļums kā jaunām, pirmais sniegs un ledus, kā aizgāju taisni itkā vasarenes būtu virsū, tā uzreiz nomainīju viņas. Tās riepas der vienai ziemai reāli, ja gribi būt drošs uz ceļa.
Tas nevar būt jebkuram ražotājam, ka jāpiebrauc riepa? Man ar Dunlop arī pirmās 2 dienas ir dīvainas. Bet pēc fakta gumijas sastāvs nevar tik ļoti atšķirties ķīna/ne-ķīna.
Tieši gumijas sastāvs ķīnai un Eiropas ražotājiem, sevišķi premium, atšķiras - tā ir lielākā atšķirība. Protektorus nokopēt var, bet ne gumijas sastāvu.
Taču esi pataustījis ķīnas un medium/premium ražotāju riepas?ķīnietes bieži velk uz plastmasu..un zemās tempreatūrās tā paliek cieta; kamēr normāliem rāzotājiem joprojām tā ir elastīga un pilda savu funkciju | Offline | | |
casivupi | | Kopš: 28. Jul 2023
Ziņojumi: 232
Braucu ar:
|
14 Oct 2024, 08:55:22 @evo7 rakstīja:
Taču esi pataustījis ķīnas un medium/premium ražotāju riepas?ķīnietes bieži velk uz plastmasu..un zemās tempreatūrās tā paliek cieta;
Nekad neticēšu ka kāds ar pirkstu var noteikt mīksta/ne-mīksta, cieta/ne-cieta. Tas ir kā starp 2 pirkstiem virpināt auklu un noteikt diametru...
Starpcitu, būtu vērts ieskatīties, bet manuprāt lielākā daļa ražotnes, t.s. Mišelinam, atrodas Chinese mainland [ Šo ziņu laboja casivupi, 14 Oct 2024, 09:57:25 ] | Offline | | |
|
Mizx | | Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6250
Braucu ar:
|
14 Oct 2024, 08:45:10 @casivupi rakstīja:
Tas nevar būt jebkuram ražotājam, ka jāpiebrauc riepa? Man ar Dunlop arī pirmās 2 dienas ir dīvainas. Bet pēc fakta gumijas sastāvs nevar tik ļoti atšķirties ķīna/ne-ķīna.
Gumijas sastāvi tieši ir vienīgais, kas reāli ir uzņēmuma komercnoslēpums un atšķirības ir būtiskas. Ne tikai riepām, bet visādām buksēm un visiem pārējiem gumijas elementiem automašīnā, pat gumijas paklājiņiem ir nenormāli atšķirīgi saturi. Un izmaksas attiecīgi ražošanā būtiski atšķiras. Kad ar to strādāju, izpētījām, ka mums kvalitatīva produkta ražošanā rūpnīcas pašizmaksa bija tāda pati kā ķīnas produkts mazajos veikalos Latvijā mazumtirdzniecībā, tātad visa transportēšana, visi starpnieki jau paspējuši vēl nopelnīt. Paradoksāli bija tas, ka galvenās izmaksas nav darbaspēks, bet pati jēlgumija, kam tāpat kā naftai ir savas kopējās pasaules cenas un šie ķīnas izstrādājumi sanāca zem jēlgumijas cenas. Attiecigi radās jautājums, vai tā tiešām ir gumija un kādus sū viņi tur ir iemaluši iekšā. Tā ka gumijas receptes un gala rezultāts ir gluži kā ēdiena gatavošanā — viens un tas pats var būt pagatavots ļoti dažādi un rezultāts var būt ļoti atšķirīgs, t.sk. izmaksas.[ Šo ziņu laboja Mizx, 14 Oct 2024, 10:10:59 ] | Offline | | |
casivupi | | Kopš: 28. Jul 2023
Ziņojumi: 232
Braucu ar:
|
10 Oct 2024, 14:25:38 @crime rakstīja:
pāris ziemas atpakaļ bija pieredze ar ahujennajiem pirelli un B marķējumu, paldies, nekad vairs, jau kuro ziemu braucu ar E un mīksto sastāvu bez radzēm, ideāls risinājums gan pilsētai, gan laukiem.
E marķējums skaitās mīkstāks? Tas tak ir "Saķere ar slapju ceļu"...
[ Šo ziņu laboja casivupi, 14 Oct 2024, 10:21:04 ] | Offline | | |
casivupi | | Kopš: 28. Jul 2023
Ziņojumi: 232
Braucu ar:
|
14 Oct 2024, 10:09:32 @Mizx rakstīja:
14 Oct 2024, 08:45:10 @casivupi rakstīja:
Tas nevar būt jebkuram ražotājam, ka jāpiebrauc riepa? Man ar Dunlop arī pirmās 2 dienas ir dīvainas. Bet pēc fakta gumijas sastāvs nevar tik ļoti atšķirties ķīna/ne-ķīna.
Gumijas sastāvi tieši ir vienīgais, kas reāli ir uzņēmuma komercnoslēpums un atšķirības ir būtiskas. Ne tikai riepām, bet visādām buksēm un visiem pārējiem gumijas elementiem automašīnā, pat gumijas paklājiņiem ir nenormāli atšķirīgi saturi. Un izmaksas attiecīgi ražošanā būtiski atšķiras. Kad ar to strādāju, izpētījām, ka mums kvalitatīva produkta ražošanā rūpnīcas pašizmaksa bija tāda pati kā ķīnas produkts mazajos veikalos Latvijā mazumtirdzniecībā, tātad visa transportēšana, visi starpnieki jau paspējuši vēl nopelnīt. Paradoksāli bija tas, ka galvenās izmaksas nav darbaspēks, bet pati jēlgumija, kam tāpat kā naftai ir savas kopējās pasaules cenas un šie ķīnas izstrādājumi sanāca zem jēlgumijas cenas. Attiecigi radās jautājums, vai tā tiešām ir gumija un kādus sū viņi tur ir iemaluši iekšā. Tā ka gumijas receptes un gala rezultāts ir gluži kā ēdiena gatavošanā — viens un tas pats var būt pagatavots ļoti dažādi un rezultāts var būt ļoti atšķirīgs, t.sk. izmaksas.
Tā varētu būt, bet jūs izpētījāt, ka jums sanāk dārgāk. Būtu interesanti to ķīnas gumiju izkausēt un redzēt varbūt kko taustāmāku, jo pirkstu testi vai ražošanas pētījumi beigās ir spekulācija | Offline | | |
spainis666 | | Kopš: 07. Dec 2013
Ziņojumi: 19
Braucu ar:
|
14 Oct 2024, 10:16:48 @casivupi rakstīja:
14 Oct 2024, 10:09:32 @Mizx rakstīja:
14 Oct 2024, 08:45:10 @casivupi rakstīja:
Tas nevar būt jebkuram ražotājam, ka jāpiebrauc riepa? Man ar Dunlop arī pirmās 2 dienas ir dīvainas. Bet pēc fakta gumijas sastāvs nevar tik ļoti atšķirties ķīna/ne-ķīna.
Gumijas sastāvi tieši ir vienīgais, kas reāli ir uzņēmuma komercnoslēpums un atšķirības ir būtiskas. Ne tikai riepām, bet visādām buksēm un visiem pārējiem gumijas elementiem automašīnā, pat gumijas paklājiņiem ir nenormāli atšķirīgi saturi. Un izmaksas attiecīgi ražošanā būtiski atšķiras. Kad ar to strādāju, izpētījām, ka mums kvalitatīva produkta ražošanā rūpnīcas pašizmaksa bija tāda pati kā ķīnas produkts mazajos veikalos Latvijā mazumtirdzniecībā, tātad visa transportēšana, visi starpnieki jau paspējuši vēl nopelnīt. Paradoksāli bija tas, ka galvenās izmaksas nav darbaspēks, bet pati jēlgumija, kam tāpat kā naftai ir savas kopējās pasaules cenas un šie ķīnas izstrādājumi sanāca zem jēlgumijas cenas. Attiecigi radās jautājums, vai tā tiešām ir gumija un kādus sū viņi tur ir iemaluši iekšā. Tā ka gumijas receptes un gala rezultāts ir gluži kā ēdiena gatavošanā — viens un tas pats var būt pagatavots ļoti dažādi un rezultāts var būt ļoti atšķirīgs, t.sk. izmaksas.
Tā varētu būt, bet jūs izpētījāt, ka jums sanāk dārgāk. Būtu interesanti to ķīnas gumiju izkausēt un redzēt varbūt kko taustāmāku, jo pirkstu testi vai ražošanas pētījumi beigās ir spekulācija
esmu bakstījis ar durometru dažādas riepas, atšķirība ir būtiska
atsķirība ir arī viena modeļa ietvaros
piemēram, gadus atpakaļ VC7, kas bija ražots RUS, bija ~42Sha, GER cietība bija ~50Sha, abas riepas bija tekošā gada | Offline | | |
Mizx | | Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6250
Braucu ar:
|
14 Oct 2024, 10:16:48 @casivupi rakstīja:
14 Oct 2024, 10:09:32 @Mizx rakstīja:
14 Oct 2024, 08:45:10 @casivupi rakstīja:
Tas nevar būt jebkuram ražotājam, ka jāpiebrauc riepa? Man ar Dunlop arī pirmās 2 dienas ir dīvainas. Bet pēc fakta gumijas sastāvs nevar tik ļoti atšķirties ķīna/ne-ķīna.
Gumijas sastāvi tieši ir vienīgais, kas reāli ir uzņēmuma komercnoslēpums un atšķirības ir būtiskas. Ne tikai riepām, bet visādām buksēm un visiem pārējiem gumijas elementiem automašīnā, pat gumijas paklājiņiem ir nenormāli atšķirīgi saturi. Un izmaksas attiecīgi ražošanā būtiski atšķiras. Kad ar to strādāju, izpētījām, ka mums kvalitatīva produkta ražošanā rūpnīcas pašizmaksa bija tāda pati kā ķīnas produkts mazajos veikalos Latvijā mazumtirdzniecībā, tātad visa transportēšana, visi starpnieki jau paspējuši vēl nopelnīt. Paradoksāli bija tas, ka galvenās izmaksas nav darbaspēks, bet pati jēlgumija, kam tāpat kā naftai ir savas kopējās pasaules cenas un šie ķīnas izstrādājumi sanāca zem jēlgumijas cenas. Attiecigi radās jautājums, vai tā tiešām ir gumija un kādus sū viņi tur ir iemaluši iekšā. Tā ka gumijas receptes un gala rezultāts ir gluži kā ēdiena gatavošanā — viens un tas pats var būt pagatavots ļoti dažādi un rezultāts var būt ļoti atšķirīgs, t.sk. izmaksas.
Tā varētu būt, bet jūs izpētījāt, ka jums sanāk dārgāk. Būtu interesanti to ķīnas gumiju izkausēt un redzēt varbūt kko taustāmāku, jo pirkstu testi vai ražošanas pētījumi beigās ir spekulācija
Izpētīt gumijas sastāvu pilnībā ir ļoti sarežģīti, ja ne neiespējami. Var mēģināt noskaidrot kas tajā ir "palicis", bet ne kas sākotnēji bijis pievienots un ražošanas procesā, piemēram, izgarojis. Statistiski vidējam uzņēmumam neizdarāms, varbūt kādi mega lielie uzņēmumi var atlauties šādu analīzi. Bet tik un tā lētāk ir attīstīt savu, zinot kopējo "ēdiena recepti" un satraukties par savu sastāvu un tā uzvedību ilgtermiņā. Jo, jā, vienmēr viens ir brīdis, kad gumijas izstrādājums ir tikko saražots, otrs jau kāds tas ir pēc gada, vairākiem gadiem, kāds tas ir glabājot dažādos apstākļos utt.. To visu izanalizēt visai nereāli. Principā tas ir stāsts par iespējām saražot ideālu produktu, bet ļoti īsam lietošanas laikam, piemēram, riepas konkrētām sacensībām, kas varbūt pēc gada jau ir sadalījušās reizinātājos pat stāvot plauktā. | Offline | | |
casivupi | | Kopš: 28. Jul 2023
Ziņojumi: 232
Braucu ar:
| Man bija bērnībā gumijnieki, tādi sarkani, kuri vispār neslīdēja, bet ar citiem zābakiem vairāk vai mazāk varēja slidināties es domāju, ka saķere ar mīkstumu ne visai pilnībā korelējas | Offline | | |
kkas | | Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9399
Braucu ar: Alfu
| Viss maksā cik maksā. Ķīnas riepu testos nekāda wow nav.
Braukt jau var. 99% braucēju tāpat atsķirību nesajutīs.
Divus komplektus esmu izmēģinājis, da nu nah. Pirmajā sezonā ir ok, pēc tam pa lielam miskastē.
https://www.youtube.com/@tyrereviews
čalim detalizēti riepu testi. vienmēr paķer vienu noname līdzi.[ Šo ziņu laboja kkas, 14 Oct 2024, 11:19:26 ] | Offline | | |
Output | | Kopš: 02. Jan 2017
Ziņojumi: 532
Braucu ar: G20
|
14 Oct 2024, 10:41:56 @casivupi rakstīja:
Man bija bērnībā gumijnieki, tādi sarkani, kuri vispār neslīdēja, bet ar citiem zābakiem vairāk vai mazāk varēja slidināties es domāju, ka saķere ar mīkstumu ne visai pilnībā korelējas
Cietība ir būtiska. Piemērs, promtams, uz ielas braukšanu nav attiecināms, bet F1 ir 5 riepu cietības pakāpēs (no nākamās sezonas 6) sausam laikam. Visi sliki, tā ka tikai gumijas sastāvs ir atšķirība.
Un gumijas sastāvs tiek ļoti slēpts. Ne velti Pirelli pēc katras sacīkststes savāc un utilizē visas riepas. Pat tās kuras netika izmantotas. Tās riepas, kuras var nopirkt kā suvenīrus ir replikas.
| Offline | | |
|
Janchiks | | Kopš: 11. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4413
Braucu ar: 888
| Ir pieejami divi komplekti:
205/55/16, GoodYear Ultra Grip, 5,5-6,5mm, tipa radzes, EUR 150
215/65/16, Kumho WinterCraft ice, 6-7mm, radzes, EUR 150 | Offline | | |
subaru | | Kopš: 17. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 10311
Braucu ar: rokām uz stūres
| Normāli saspamot iepriekš ...
Varu piekrist dažiem apgalvojumiem. Arī manā pieredzē ir dažādu brendu ķīniešu riepas, ieskaitot ķipa normālo Sailun WST3. Ir labas TIKAI pirmajā sezonā. Nākamaja ziemā jau iet taisni.
Salīdiznājumam ir bijušas arī 10gadīgas michelin riepas un tās turas labāk nekā 2gadīgi sailuni.
par radzēm/ne-radzēm
katram taču pašam ir jāizvērtē savi braukšanas apstākļi un paradumi.
Radzēm piemēroti apstākļi manos maršrutos ir bieži un tāpēc izvēlos riepas ar radzēm + vēl arī braukšanas stils ta tādiem ceļiem tomēr pieprasa radzes riepu. Protams, ka stilu var mainīt, bet nu es pērku auto un riepas tādas kā vajag man, nevis nopērku kaut ko cheap ass un tad mocos.
Līdzīgi kā savulaik redzēts, ka sasēdināto auto īpašnieki nebrauc pa bruģētām ielām, vai arī vedot mammu uz laukiem, izlaiž viņu 3 km no mājām vietā, kur beidzas asfaltētais ceļš
| Offline | | |
mtx | | Kopš: 25. Apr 2008
Ziņojumi: 598
Braucu ar: tavu mammu
| Izklausàs gan vairāk, ka tās braukšanas iemaņas Tev varētu būt vājas, bet noteikti, ka Tavs pašnovērtējums atšķirsies no tā kā no malas izklausies ... bet pasmaidīt tas liek | Offline | | |
Jurka88 | | Kopš: 08. Nov 2021
Ziņojumi: 499
Braucu ar:
| Es personīgi braucu pārāk mierīgi lai justu kaut kādu atšķirību saķerē, nekad nav bijis ka iet taisi, vai kādas citas grūtības ikdienas satiksmē. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, marihuans, mrc, noisex, smudo
|