Online

Pašreiz BMWPower skatās 123 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Pirkt - Pārdot - Mainīt

Tēma: Ziemas riepas

AutorsZiņojums
R86
12. Oct 2024, 15:50 #15661

Kopš: 21. Aug 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 478

Braucu ar: e30, e34


12 Oct 2024, 13:49:34 @RSAWorkshop rakstīja:

12 Oct 2024, 12:03:57 @R86 rakstīja:

11 Oct 2024, 16:40:04 @Araajz rakstīja:
nu Rīgā radzes vnk lauž ārā, jo ļoti daudz paralēlās parkošanās, kas 90% nenotiek uz sniega vai ledus

pedejos gados izvelos tiesi riepas ar radzem. braucieni parsvara loti agri , kad esmu pirmais uz cela. tatad dabonu visu to labako, kas pa nakti bijis.
par radzhu lausanu, nu man ar visam sanslidem, visas vietaa.. tik aizmugurejas atkal mazliet paliektas.
PS.. ar ko jus kungi skujat vafeli?
nopirku kautkadu braun aparatu, un jau divreiz iebraucu auzaaas

Cūku kaujamā lodlampa, bet vispār uz normāliem autobāņiem zāle neaug

Es par pipeli. bet nu labi, sestdiena
Offline
RSAWorkshop
12. Oct 2024, 15:54 #15662

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7145

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Es atbildēju uz Tavu jautājumu

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Online
casivupi
12. Oct 2024, 16:16 #15663

Kopš: 28. Jul 2023

Ziņojumi: 232

Braucu ar:

Ar 3mm trimmeri
Offline
Girts85
12. Oct 2024, 16:33 #15664

Kopš: 07. Jan 2013

Ziņojumi: 12

Braucu ar:

Pārdodu

Continental WinterContact TS 860 S 275/40 R20 106V XL
2 gab., atlikums 5-6mm, ražotas 4318

Continental WinterContact TS 860 S 315/35 R20 110V XL
2 gab., atlikums 6-7mm, ražotas 4418


Cenu nezinu, piedāvājumus studijā
Offline
RSAWorkshop
12. Oct 2024, 16:52 #15665

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7145

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Arī pārdodu
Pirelli Ice Zero
225/45/18 38/2021 gads
4gab +/- 6mm

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Online
casivupi
14. Oct 2024, 08:45 #15666

Kopš: 28. Jul 2023

Ziņojumi: 232

Braucu ar:


11 Oct 2024, 08:18:10 @davisTK rakstīja:

10 Oct 2024, 16:09:26 @Mikels rakstīja:

10 Oct 2024, 15:57:15 @kkas rakstīja:
tas ka tu 90% pavadi nesniegā ar pāris metru garāku bremzēšanas ceļu kā neradžu riepām, tevi nesatrauc?

Šitas ir kaut kāds urbānais mīts no 90 gadiem, ka radžu riepa kaut kur nejēgā slīd bremzējot uz asfalta. Tak nopērciet vienreiz un paši pamēģiniet. Tā pati skandināvu tipa riepa ir baigi stabila pa sausu asfaltu ? Šeit ir vietā teiciens, ka bites netērē laiku, lai skaidrotu mušām, kāpēc medus ir labāks par sūdiem. Varat turpināt MMK pirkt Hujsin Linglong riepas, braukt un slavēt

Kad nopirku auto bija virsū ķipa pilnīgi jaunas ķinas riepas, pirmajā ziemā braucot likās wow nu reāli ķīnietis strādā un ir riktīgi labas tās riepas. Protams pienāca otrā sezona, uzliku atkal virsū viņas, jo protektora dziļums kā jaunām, pirmais sniegs un ledus, kā aizgāju taisni itkā vasarenes būtu virsū, tā uzreiz nomainīju viņas. Tās riepas der vienai ziemai reāli, ja gribi būt drošs uz ceļa.


Tas nevar būt jebkuram ražotājam, ka jāpiebrauc riepa? Man ar Dunlop arī pirmās 2 dienas ir dīvainas. Bet pēc fakta gumijas sastāvs nevar tik ļoti atšķirties ķīna/ne-ķīna.
Offline
evo7
14. Oct 2024, 08:55 #15667

Kopš: 01. Jan 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 121

Braucu ar: F31 daizelpauer


14 Oct 2024, 08:45:10 @casivupi rakstīja:

11 Oct 2024, 08:18:10 @davisTK rakstīja:

10 Oct 2024, 16:09:26 @Mikels rakstīja:

10 Oct 2024, 15:57:15 @kkas rakstīja:
tas ka tu 90% pavadi nesniegā ar pāris metru garāku bremzēšanas ceļu kā neradžu riepām, tevi nesatrauc?

Šitas ir kaut kāds urbānais mīts no 90 gadiem, ka radžu riepa kaut kur nejēgā slīd bremzējot uz asfalta. Tak nopērciet vienreiz un paši pamēģiniet. Tā pati skandināvu tipa riepa ir baigi stabila pa sausu asfaltu ? Šeit ir vietā teiciens, ka bites netērē laiku, lai skaidrotu mušām, kāpēc medus ir labāks par sūdiem. Varat turpināt MMK pirkt Hujsin Linglong riepas, braukt un slavēt

Kad nopirku auto bija virsū ķipa pilnīgi jaunas ķinas riepas, pirmajā ziemā braucot likās wow nu reāli ķīnietis strādā un ir riktīgi labas tās riepas. Protams pienāca otrā sezona, uzliku atkal virsū viņas, jo protektora dziļums kā jaunām, pirmais sniegs un ledus, kā aizgāju taisni itkā vasarenes būtu virsū, tā uzreiz nomainīju viņas. Tās riepas der vienai ziemai reāli, ja gribi būt drošs uz ceļa.


Tas nevar būt jebkuram ražotājam, ka jāpiebrauc riepa? Man ar Dunlop arī pirmās 2 dienas ir dīvainas. Bet pēc fakta gumijas sastāvs nevar tik ļoti atšķirties ķīna/ne-ķīna.

Tieši gumijas sastāvs ķīnai un Eiropas ražotājiem, sevišķi premium, atšķiras - tā ir lielākā atšķirība. Protektorus nokopēt var, bet ne gumijas sastāvu.
Taču esi pataustījis ķīnas un medium/premium ražotāju riepas?ķīnietes bieži velk uz plastmasu..un zemās tempreatūrās tā paliek cieta; kamēr normāliem rāzotājiem joprojām tā ir elastīga un pilda savu funkciju
Offline
casivupi
14. Oct 2024, 09:41 #15668

Kopš: 28. Jul 2023

Ziņojumi: 232

Braucu ar:


14 Oct 2024, 08:55:22 @evo7 rakstīja:
Taču esi pataustījis ķīnas un medium/premium ražotāju riepas?ķīnietes bieži velk uz plastmasu..un zemās tempreatūrās tā paliek cieta;


Nekad neticēšu ka kāds ar pirkstu var noteikt mīksta/ne-mīksta, cieta/ne-cieta. Tas ir kā starp 2 pirkstiem virpināt auklu un noteikt diametru...

Starpcitu, būtu vērts ieskatīties, bet manuprāt lielākā daļa ražotnes, t.s. Mišelinam, atrodas Chinese mainland

[ Šo ziņu laboja casivupi, 14 Oct 2024, 09:57:25 ]

Offline
Mizx
14. Oct 2024, 10:09 #15669

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6250

Braucu ar:


14 Oct 2024, 08:45:10 @casivupi rakstīja:

Tas nevar būt jebkuram ražotājam, ka jāpiebrauc riepa? Man ar Dunlop arī pirmās 2 dienas ir dīvainas. Bet pēc fakta gumijas sastāvs nevar tik ļoti atšķirties ķīna/ne-ķīna.
Gumijas sastāvi tieši ir vienīgais, kas reāli ir uzņēmuma komercnoslēpums un atšķirības ir būtiskas. Ne tikai riepām, bet visādām buksēm un visiem pārējiem gumijas elementiem automašīnā, pat gumijas paklājiņiem ir nenormāli atšķirīgi saturi. Un izmaksas attiecīgi ražošanā būtiski atšķiras. Kad ar to strādāju, izpētījām, ka mums kvalitatīva produkta ražošanā rūpnīcas pašizmaksa bija tāda pati kā ķīnas produkts mazajos veikalos Latvijā mazumtirdzniecībā, tātad visa transportēšana, visi starpnieki jau paspējuši vēl nopelnīt. Paradoksāli bija tas, ka galvenās izmaksas nav darbaspēks, bet pati jēlgumija, kam tāpat kā naftai ir savas kopējās pasaules cenas un šie ķīnas izstrādājumi sanāca zem jēlgumijas cenas. Attiecigi radās jautājums, vai tā tiešām ir gumija un kādus sū viņi tur ir iemaluši iekšā. Tā ka gumijas receptes un gala rezultāts ir gluži kā ēdiena gatavošanā — viens un tas pats var būt pagatavots ļoti dažādi un rezultāts var būt ļoti atšķirīgs, t.sk. izmaksas.

[ Šo ziņu laboja Mizx, 14 Oct 2024, 10:10:59 ]

Offline
casivupi
14. Oct 2024, 10:13 #15670

Kopš: 28. Jul 2023

Ziņojumi: 232

Braucu ar:


10 Oct 2024, 14:25:38 @crime rakstīja:
pāris ziemas atpakaļ bija pieredze ar ahujennajiem pirelli un B marķējumu, paldies, nekad vairs, jau kuro ziemu braucu ar E un mīksto sastāvu bez radzēm, ideāls risinājums gan pilsētai, gan laukiem.


E marķējums skaitās mīkstāks? Tas tak ir "Saķere ar slapju ceļu"...

[ Šo ziņu laboja casivupi, 14 Oct 2024, 10:21:04 ]

Offline
casivupi
14. Oct 2024, 10:16 #15671

Kopš: 28. Jul 2023

Ziņojumi: 232

Braucu ar:


14 Oct 2024, 10:09:32 @Mizx rakstīja:

14 Oct 2024, 08:45:10 @casivupi rakstīja:

Tas nevar būt jebkuram ražotājam, ka jāpiebrauc riepa? Man ar Dunlop arī pirmās 2 dienas ir dīvainas. Bet pēc fakta gumijas sastāvs nevar tik ļoti atšķirties ķīna/ne-ķīna.
Gumijas sastāvi tieši ir vienīgais, kas reāli ir uzņēmuma komercnoslēpums un atšķirības ir būtiskas. Ne tikai riepām, bet visādām buksēm un visiem pārējiem gumijas elementiem automašīnā, pat gumijas paklājiņiem ir nenormāli atšķirīgi saturi. Un izmaksas attiecīgi ražošanā būtiski atšķiras. Kad ar to strādāju, izpētījām, ka mums kvalitatīva produkta ražošanā rūpnīcas pašizmaksa bija tāda pati kā ķīnas produkts mazajos veikalos Latvijā mazumtirdzniecībā, tātad visa transportēšana, visi starpnieki jau paspējuši vēl nopelnīt. Paradoksāli bija tas, ka galvenās izmaksas nav darbaspēks, bet pati jēlgumija, kam tāpat kā naftai ir savas kopējās pasaules cenas un šie ķīnas izstrādājumi sanāca zem jēlgumijas cenas. Attiecigi radās jautājums, vai tā tiešām ir gumija un kādus sū viņi tur ir iemaluši iekšā. Tā ka gumijas receptes un gala rezultāts ir gluži kā ēdiena gatavošanā — viens un tas pats var būt pagatavots ļoti dažādi un rezultāts var būt ļoti atšķirīgs, t.sk. izmaksas.


Tā varētu būt, bet jūs izpētījāt, ka jums sanāk dārgāk. Būtu interesanti to ķīnas gumiju izkausēt un redzēt varbūt kko taustāmāku, jo pirkstu testi vai ražošanas pētījumi beigās ir spekulācija
Offline
spainis666
14. Oct 2024, 10:25 #15672

Kopš: 07. Dec 2013

Ziņojumi: 19

Braucu ar:


14 Oct 2024, 10:16:48 @casivupi rakstīja:

14 Oct 2024, 10:09:32 @Mizx rakstīja:

14 Oct 2024, 08:45:10 @casivupi rakstīja:

Tas nevar būt jebkuram ražotājam, ka jāpiebrauc riepa? Man ar Dunlop arī pirmās 2 dienas ir dīvainas. Bet pēc fakta gumijas sastāvs nevar tik ļoti atšķirties ķīna/ne-ķīna.
Gumijas sastāvi tieši ir vienīgais, kas reāli ir uzņēmuma komercnoslēpums un atšķirības ir būtiskas. Ne tikai riepām, bet visādām buksēm un visiem pārējiem gumijas elementiem automašīnā, pat gumijas paklājiņiem ir nenormāli atšķirīgi saturi. Un izmaksas attiecīgi ražošanā būtiski atšķiras. Kad ar to strādāju, izpētījām, ka mums kvalitatīva produkta ražošanā rūpnīcas pašizmaksa bija tāda pati kā ķīnas produkts mazajos veikalos Latvijā mazumtirdzniecībā, tātad visa transportēšana, visi starpnieki jau paspējuši vēl nopelnīt. Paradoksāli bija tas, ka galvenās izmaksas nav darbaspēks, bet pati jēlgumija, kam tāpat kā naftai ir savas kopējās pasaules cenas un šie ķīnas izstrādājumi sanāca zem jēlgumijas cenas. Attiecigi radās jautājums, vai tā tiešām ir gumija un kādus sū viņi tur ir iemaluši iekšā. Tā ka gumijas receptes un gala rezultāts ir gluži kā ēdiena gatavošanā — viens un tas pats var būt pagatavots ļoti dažādi un rezultāts var būt ļoti atšķirīgs, t.sk. izmaksas.


Tā varētu būt, bet jūs izpētījāt, ka jums sanāk dārgāk. Būtu interesanti to ķīnas gumiju izkausēt un redzēt varbūt kko taustāmāku, jo pirkstu testi vai ražošanas pētījumi beigās ir spekulācija


esmu bakstījis ar durometru dažādas riepas, atšķirība ir būtiska
atsķirība ir arī viena modeļa ietvaros

piemēram, gadus atpakaļ VC7, kas bija ražots RUS, bija ~42Sha, GER cietība bija ~50Sha, abas riepas bija tekošā gada
Offline
Mizx
14. Oct 2024, 10:35 #15673

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6250

Braucu ar:


14 Oct 2024, 10:16:48 @casivupi rakstīja:

14 Oct 2024, 10:09:32 @Mizx rakstīja:

14 Oct 2024, 08:45:10 @casivupi rakstīja:

Tas nevar būt jebkuram ražotājam, ka jāpiebrauc riepa? Man ar Dunlop arī pirmās 2 dienas ir dīvainas. Bet pēc fakta gumijas sastāvs nevar tik ļoti atšķirties ķīna/ne-ķīna.
Gumijas sastāvi tieši ir vienīgais, kas reāli ir uzņēmuma komercnoslēpums un atšķirības ir būtiskas. Ne tikai riepām, bet visādām buksēm un visiem pārējiem gumijas elementiem automašīnā, pat gumijas paklājiņiem ir nenormāli atšķirīgi saturi. Un izmaksas attiecīgi ražošanā būtiski atšķiras. Kad ar to strādāju, izpētījām, ka mums kvalitatīva produkta ražošanā rūpnīcas pašizmaksa bija tāda pati kā ķīnas produkts mazajos veikalos Latvijā mazumtirdzniecībā, tātad visa transportēšana, visi starpnieki jau paspējuši vēl nopelnīt. Paradoksāli bija tas, ka galvenās izmaksas nav darbaspēks, bet pati jēlgumija, kam tāpat kā naftai ir savas kopējās pasaules cenas un šie ķīnas izstrādājumi sanāca zem jēlgumijas cenas. Attiecigi radās jautājums, vai tā tiešām ir gumija un kādus sū viņi tur ir iemaluši iekšā. Tā ka gumijas receptes un gala rezultāts ir gluži kā ēdiena gatavošanā — viens un tas pats var būt pagatavots ļoti dažādi un rezultāts var būt ļoti atšķirīgs, t.sk. izmaksas.


Tā varētu būt, bet jūs izpētījāt, ka jums sanāk dārgāk. Būtu interesanti to ķīnas gumiju izkausēt un redzēt varbūt kko taustāmāku, jo pirkstu testi vai ražošanas pētījumi beigās ir spekulācija
Izpētīt gumijas sastāvu pilnībā ir ļoti sarežģīti, ja ne neiespējami. Var mēģināt noskaidrot kas tajā ir "palicis", bet ne kas sākotnēji bijis pievienots un ražošanas procesā, piemēram, izgarojis. Statistiski vidējam uzņēmumam neizdarāms, varbūt kādi mega lielie uzņēmumi var atlauties šādu analīzi. Bet tik un tā lētāk ir attīstīt savu, zinot kopējo "ēdiena recepti" un satraukties par savu sastāvu un tā uzvedību ilgtermiņā. Jo, jā, vienmēr viens ir brīdis, kad gumijas izstrādājums ir tikko saražots, otrs jau kāds tas ir pēc gada, vairākiem gadiem, kāds tas ir glabājot dažādos apstākļos utt.. To visu izanalizēt visai nereāli. Principā tas ir stāsts par iespējām saražot ideālu produktu, bet ļoti īsam lietošanas laikam, piemēram, riepas konkrētām sacensībām, kas varbūt pēc gada jau ir sadalījušās reizinātājos pat stāvot plauktā.
Offline
casivupi
14. Oct 2024, 10:41 #15674

Kopš: 28. Jul 2023

Ziņojumi: 232

Braucu ar:

Man bija bērnībā gumijnieki, tādi sarkani, kuri vispār neslīdēja, bet ar citiem zābakiem vairāk vai mazāk varēja slidināties es domāju, ka saķere ar mīkstumu ne visai pilnībā korelējas
Offline
kkas
14. Oct 2024, 10:55 #15675

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9399

Braucu ar: Alfu

Viss maksā cik maksā. Ķīnas riepu testos nekāda wow nav.
Braukt jau var. 99% braucēju tāpat atsķirību nesajutīs.
Divus komplektus esmu izmēģinājis, da nu nah. Pirmajā sezonā ir ok, pēc tam pa lielam miskastē.

https://www.youtube.com/@tyrereviews

čalim detalizēti riepu testi. vienmēr paķer vienu noname līdzi.

[ Šo ziņu laboja kkas, 14 Oct 2024, 11:19:26 ]

Offline
Output
14. Oct 2024, 12:19 #15676

Kopš: 02. Jan 2017

Ziņojumi: 532

Braucu ar: G20


14 Oct 2024, 10:41:56 @casivupi rakstīja:
Man bija bērnībā gumijnieki, tādi sarkani, kuri vispār neslīdēja, bet ar citiem zābakiem vairāk vai mazāk varēja slidināties es domāju, ka saķere ar mīkstumu ne visai pilnībā korelējas


Cietība ir būtiska. Piemērs, promtams, uz ielas braukšanu nav attiecināms, bet F1 ir 5 riepu cietības pakāpēs (no nākamās sezonas 6) sausam laikam. Visi sliki, tā ka tikai gumijas sastāvs ir atšķirība.

Un gumijas sastāvs tiek ļoti slēpts. Ne velti Pirelli pēc katras sacīkststes savāc un utilizē visas riepas. Pat tās kuras netika izmantotas. Tās riepas, kuras var nopirkt kā suvenīrus ir replikas.

Offline
Janchiks
14. Oct 2024, 13:55 #15677

Kopš: 11. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4413

Braucu ar: 888

Ir pieejami divi komplekti:

205/55/16, GoodYear Ultra Grip, 5,5-6,5mm, tipa radzes, EUR 150

215/65/16, Kumho WinterCraft ice, 6-7mm, radzes, EUR 150
Offline
subaru
14. Oct 2024, 15:10 #15678

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10311

Braucu ar: rokām uz stūres

Normāli saspamot iepriekš ...

Varu piekrist dažiem apgalvojumiem. Arī manā pieredzē ir dažādu brendu ķīniešu riepas, ieskaitot ķipa normālo Sailun WST3. Ir labas TIKAI pirmajā sezonā. Nākamaja ziemā jau iet taisni.
Salīdiznājumam ir bijušas arī 10gadīgas michelin riepas un tās turas labāk nekā 2gadīgi sailuni.

par radzēm/ne-radzēm
katram taču pašam ir jāizvērtē savi braukšanas apstākļi un paradumi.

Radzēm piemēroti apstākļi manos maršrutos ir bieži un tāpēc izvēlos riepas ar radzēm + vēl arī braukšanas stils ta tādiem ceļiem tomēr pieprasa radzes riepu. Protams, ka stilu var mainīt, bet nu es pērku auto un riepas tādas kā vajag man, nevis nopērku kaut ko cheap ass un tad mocos.

Līdzīgi kā savulaik redzēts, ka sasēdināto auto īpašnieki nebrauc pa bruģētām ielām, vai arī vedot mammu uz laukiem, izlaiž viņu 3 km no mājām vietā, kur beidzas asfaltētais ceļš

Offline
mtx
14. Oct 2024, 15:23 #15679

Kopš: 25. Apr 2008

Ziņojumi: 598

Braucu ar: tavu mammu

Izklausàs gan vairāk, ka tās braukšanas iemaņas Tev varētu būt vājas, bet noteikti, ka Tavs pašnovērtējums atšķirsies no tā kā no malas izklausies ... bet pasmaidīt tas liek
Offline
Jurka88
14. Oct 2024, 15:43 #15680

Kopš: 08. Nov 2021

Ziņojumi: 499

Braucu ar:

Es personīgi braucu pārāk mierīgi lai justu kaut kādu atšķirību saķerē, nekad nav bijis ka iet taisi, vai kādas citas grūtības ikdienas satiksmē.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, marihuans, mrc, noisex, smudo