Online

Pašreiz BMWPower skatās 59 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautaajumi Permalatam v2.0

AutorsZiņojums
Bullis
19. Aug 2005, 10:24 #1561

Kopš: 14. Nov 2003

Ziņojumi: 2433

Braucu ar:

Ko Permalat sliktu var pateikt par 2002 gada BMW 320d? Vai var pirkt, tas ir tiešās iesmidzināšanas dīzelis?
Offline
Permalat
19. Aug 2005, 10:36 #1562

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-08-19 10:24, Bullis rakstīja:
Ko Permalat sliktu var pateikt par 2002 gada BMW 320d? Vai var pirkt, tas ir tiešās iesmidzināšanas dīzelis?

Tiešās iesmidzināšanas - nav vairs mehānisko sprauslu, bet gan elektriskās. Smidzināšana notiek ar mikroporcijām, spiediens maģistrālē - pārsimts atm.
Ar 2.0D ir sekojoši:
dzinējs M47 līdz 2001.gadam - parastais dīzelis, 2001.gadā to nomaina M47N - common rail. Lai noskaidrotu tieši kāds dīzelis ir tajā auto, jāzin VIN.
Piemēram, jaunais 3.0D jau no paša sākuma bij common rail.
Offline
Alexxxx
19. Aug 2005, 11:13 #1563

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 1294

Braucu ar:

Permalat skoljko stoit reika rulevaja novaja na E36 328 ??
Offline
Bron
19. Aug 2005, 11:17 #1564

Kopš: 30. Aug 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 15204

Braucu ar: Traktortehniku by Nissan


2005-08-19 10:13, edzulis rakstīja:
M30 poļubomu rulz visvairāk...


Nu a ko ta raxti ka RAGE paarvietojas ar dinozauru?
Offline
Permalat
19. Aug 2005, 11:27 #1565

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-08-19 11:13, Alexxxx rakstīja:
Permalat skoljko stoit reika rulevaja novaja na E36 328 ??

predlagajem original: Ls 680.00, pod zakaz.
Offline
SteelRat
19. Aug 2005, 11:29 #1566

Kopš: 11. Dec 2002

Ziņojumi: 163861

Braucu ar: E95

paldies permalatam par vakardienas atsauciibu un darbu

-----------------
Offline
stanley
19. Aug 2005, 12:02 #1567

Kopš: 08. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4382

Braucu ar:


2005-08-19 11:13, Alexxxx rakstīja:
Permalat skoljko stoit reika rulevaja novaja na E36 328 ??


est b/u - 70ls
Offline
Fausts
19. Aug 2005, 12:02 #1568

Kopš: 30. Nov 2002

Ziņojumi: 2227

Braucu ar: BMW 730 X-drive G11

Permalat...kapeec tirgojat "AL" prieksheejo faaru stiklinjus ieksh BOSCH iepakojuma???
Offline
Bullis
19. Aug 2005, 12:13 #1569

Kopš: 14. Nov 2003

Ziņojumi: 2433

Braucu ar:

Bet vai common rail nav bišku dārgāks un niķīgāks ekspluatācijā?

2005-08-19 10:36, Permalat rakstīja:

2005-08-19 10:24, Bullis rakstīja:
Ko Permalat sliktu var pateikt par 2002 gada BMW 320d? Vai var pirkt, tas ir tiešās iesmidzināšanas dīzelis?

Tiešās iesmidzināšanas - nav vairs mehānisko sprauslu, bet gan elektriskās. Smidzināšana notiek ar mikroporcijām, spiediens maģistrālē - pārsimts atm.
Ar 2.0D ir sekojoši:
dzinējs M47 līdz 2001.gadam - parastais dīzelis, 2001.gadā to nomaina M47N - common rail. Lai noskaidrotu tieši kāds dīzelis ir tajā auto, jāzin VIN.
Piemēram, jaunais 3.0D jau no paša sākuma bij common rail.
Offline
Permalat
19. Aug 2005, 12:21 #1570

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-08-19 12:13, Bullis rakstīja:
Bet vai common rail nav bišku dārgāks un niķīgāks ekspluatācijā?

2005-08-19 10:36, Permalat rakstīja:

2005-08-19 10:24, Bullis rakstīja:
Ko Permalat sliktu var pateikt par 2002 gada BMW 320d? Vai var pirkt, tas ir tiešās iesmidzināšanas dīzelis?

Tiešās iesmidzināšanas - nav vairs mehānisko sprauslu, bet gan elektriskās. Smidzināšana notiek ar mikroporcijām, spiediens maģistrālē - pārsimts atm.
Ar 2.0D ir sekojoši:
dzinējs M47 līdz 2001.gadam - parastais dīzelis, 2001.gadā to nomaina M47N - common rail. Lai noskaidrotu tieši kāds dīzelis ir tajā auto, jāzin VIN.
Piemēram, jaunais 3.0D jau no paša sākuma bij common rail.


Ja lej kvalitatīvu degvielu, problēmu nav. kaut, nekādi nespēju saprat, kādēļ jāpērk auto (piemēram, ne Tavā variantā) par 10K, lai lietu ’kreiso’ dīzeli. Tad labāk E34 par 4K (labu), un lej labu benzīnu 2.5 M50 motorā, un var izbaudīt 192Zs..
Offline
Permalat
19. Aug 2005, 12:23 #1571

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-08-19 12:02, Fausts rakstīja:
Permalat...kapeec tirgojat "AL" prieksheejo faaru stiklinjus ieksh BOSCH iepakojuma???

Tādēļ, ka BOSCH, lai palašinātu sortimentu, no AL iepērk stiklus, un pārdod tālāk Uz visiem oriģinālajiem stikliem ir AL logo, kaut ražotājs/piegādātājs figurē BOSCH
Offline
Fausts
19. Aug 2005, 12:25 #1572

Kopš: 30. Nov 2002

Ziņojumi: 2227

Braucu ar: BMW 730 X-drive G11

un ar cenaam jums tur kautkas neiet...pirku pa 22Ls..tagad izraadaas peec nomainjas,ka prasaas arii otraaa pusee stiklinju nomainiit..tik tagad cena 27Ls ...kad runaaju pa tel. ar paardeveeju, vinjsh nesaprashanaa par taadu cenu!
Offline
Permalat
19. Aug 2005, 12:34 #1573

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-08-19 12:25, Fausts rakstīja:
un ar cenaam jums tur kautkas neiet...pirku pa 22Ls..tagad izraadaas peec nomainjas,ka prasaas arii otraaa pusee stiklinju nomainiit..tik tagad cena 27Ls ...kad runaaju pa tel. ar paardeveeju, vinjsh nesaprashanaa par taadu cenu!

Tātad:
original: Ls 27.00
bosch (kas ir AL): Ls 22.00
Bet, šim modelim (šajā gadā) original ir: AL, ZKW. Tātad, to pašu AL var nopirkt gan caur original BMW AG izplatīsanas tīklu, gan ’pa tiešo’ no BOSCH.
Savukārt, pats BOSCH (ar tādu pat marķējumu) pārdod tikai visu lukturi ’v sbore’..
Offline
Bullis
19. Aug 2005, 12:34 #1574

Kopš: 14. Nov 2003

Ziņojumi: 2433

Braucu ar:


2005-08-19 12:21, Permalat rakstīja:

2005-08-19 12:13, Bullis rakstīja:
Bet vai common rail nav bišku dārgāks un niķīgāks ekspluatācijā?

2005-08-19 10:36, Permalat rakstīja:

2005-08-19 10:24, Bullis rakstīja:
Ko Permalat sliktu var pateikt par 2002 gada BMW 320d? Vai var pirkt, tas ir tiešās iesmidzināšanas dīzelis?

Tiešās iesmidzināšanas - nav vairs mehānisko sprauslu, bet gan elektriskās. Smidzināšana notiek ar mikroporcijām, spiediens maģistrālē - pārsimts atm.
Ar 2.0D ir sekojoši:
dzinējs M47 līdz 2001.gadam - parastais dīzelis, 2001.gadā to nomaina M47N - common rail. Lai noskaidrotu tieši kāds dīzelis ir tajā auto, jāzin VIN.
Piemēram, jaunais 3.0D jau no paša sākuma bij common rail.


Ja lej kvalitatīvu degvielu, problēmu nav. kaut, nekādi nespēju saprat, kādēļ jāpērk auto (piemēram, ne Tavā variantā) par 10K, lai lietu ’kreiso’ dīzeli. Tad labāk E34 par 4K (labu), un lej labu benzīnu 2.5 M50 motorā, un var izbaudīt 192Zs..

Tak pašlaik braucu ar e34 M50, bet tā, kā man katru dienu 160 km jānorullē, esmu spiests samazināt izmaksas degvielas iegādei, ja gribu kaut ko nopelnīt A ar gāzi vispār būs nīkulis, tā, kā jāpērk vien dīzelis...žēl, ka tds ir tāds s*ds
Offline
bmwaddict
19. Aug 2005, 12:37 #1575

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

Vaig visiem kolektiivi naktii panjemt uz ausiim kaadu Statoil degvielas mucu klusaakaa shosejas posmaa un bendziina probleema uz kaadu laiku buus atrisinaata..

Sorry par offt..
Offline
Permalat
19. Aug 2005, 12:39 #1576

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-08-19 12:34, Bullis rakstīja:

2005-08-19 12:21, Permalat rakstīja:

2005-08-19 12:13, Bullis rakstīja:
Bet vai common rail nav bišku dārgāks un niķīgāks ekspluatācijā?

2005-08-19 10:36, Permalat rakstīja:

2005-08-19 10:24, Bullis rakstīja:
Ko Permalat sliktu var pateikt par 2002 gada BMW 320d? Vai var pirkt, tas ir tiešās iesmidzināšanas dīzelis?

Tiešās iesmidzināšanas - nav vairs mehānisko sprauslu, bet gan elektriskās. Smidzināšana notiek ar mikroporcijām, spiediens maģistrālē - pārsimts atm.
Ar 2.0D ir sekojoši:
dzinējs M47 līdz 2001.gadam - parastais dīzelis, 2001.gadā to nomaina M47N - common rail. Lai noskaidrotu tieši kāds dīzelis ir tajā auto, jāzin VIN.
Piemēram, jaunais 3.0D jau no paša sākuma bij common rail.


Ja lej kvalitatīvu degvielu, problēmu nav. kaut, nekādi nespēju saprat, kādēļ jāpērk auto (piemēram, ne Tavā variantā) par 10K, lai lietu ’kreiso’ dīzeli. Tad labāk E34 par 4K (labu), un lej labu benzīnu 2.5 M50 motorā, un var izbaudīt 192Zs..

Tak pašlaik braucu ar e34 M50, bet tā, kā man katru dienu 160 km jānorullē, esmu spiests samazināt izmaksas degvielas iegādei, ja gribu kaut ko nopelnīt A ar gāzi vispār būs nīkulis, tā, kā jāpērk vien dīzelis...žēl, ka tds ir tāds s*ds

Nu, te japarēķina. Ar jaunākās paaudzes gāzes iekārtu (padārga gan, jo maksā ap Ls 800), patēriņš nav lielāks kā benzīnam, jauda arīdzan!
Offline
BURN
19. Aug 2005, 12:52 #1577

Kopš: 24. Sep 2004

Ziņojumi: 45

Braucu ar: SAMAKATU

Mani interesē no E-34 535 1991 -vai permalatā ir ātrumkārbas kulise un labdzone(atrodas aiz katalizatora).Kādas būtu to cenas.
Offline
Permalat
19. Aug 2005, 12:57 #1578

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-08-19 12:52, BURN rakstīja:
Mani interesē no E-34 535 1991 -vai permalatā ir ātrumkārbas kulise un labdzone(atrodas aiz katalizatora).Kādas būtu to cenas.

Kulises kaut kādas ir. Cena ap Ls 20.00, bet vēlama profilakse - buksīšu maiņa. Jābrauc šurp ar paraugu.
Lamdas zonde maksā ap ls 75.00, vēlama diagnostika pirms un pēc maiņas, jo tās kļūda var būt tikai sekas citiem defektiem.
Offline
Fausts
19. Aug 2005, 13:11 #1579

Kopš: 30. Nov 2002

Ziņojumi: 2227

Braucu ar: BMW 730 X-drive G11

nu skaidrs!
Offline
eidis
19. Aug 2005, 14:21 #1580

Kopš: 07. Aug 2005

Ziņojumi: 98

Braucu ar:

cik maxa E30 priekshas visas 4tras aporas, rekativa stien bukses abi stures uzgali, pakalejas amartizatoru augšejās bukses ka ari visi 4 gazes amortizatori
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo