Autors | Ziņojums |
tomy_lee | 15. Mar 2017, 15:39 |
#1561
|
|
Kopš: 09. Oct 2011
Ziņojumi: 141
Braucu ar:
| Cik skaitās normāli un pie kāda apjoma vajadzētu meklēt problēmu?
Ir VAG 1.8TSI un arī ir tā, ka eļļa garšo. Bet motortelpa tīra un nekādas noplūdes nav. |
Offline | |
|
darknmy | 15. Mar 2017, 15:45 |
#1562
|
|
Kopš: 23. Jul 2014
Ziņojumi: 1113
Braucu ar: X3 3.0i
|
15 Mar 2017, 10:34:28 @karlsonss rakstīja:
As long as the correct spec oil has been used, there is absolutely no reason to avoid such cars. There is no scientific/engineering evidence against such servicing schedules, and there is no evidence that these cars would be any different if a "short-life-oil" servicing regime had been used.
Take the example of 7 to 11 years old (1999 to 2003) e39 BMWs - which were serviced at 20k intervals on long-life oils - most of these are still going strong with mega (i.e. 150k plus) mileages.
However, there are traditionalist motoring "enthusiasts" who will persist in their belief that cars should be serviced every 5000 miles and/or every 6 months. No amount of evidence will convince them that technology has moved on. (These OCD mechanics can be found polishing their cars every weekend, followed with cars raised on jacks looking for absent grease nipples).
https://youtu.be/grl7pgf63gM?t=5m25s
varbūt 30tkm vācijā, kruīzā un braucot ar 50% no max RPM, bet ne šeit, ne mums... |
Offline | |
|
darknmy | 15. Mar 2017, 15:54 |
#1563
|
|
Kopš: 23. Jul 2014
Ziņojumi: 1113
Braucu ar: X3 3.0i
|
15 Mar 2017, 15:39:00 @tomy_lee rakstīja:
Cik skaitās normāli un pie kāda apjoma vajadzētu meklēt problēmu?
Ir VAG 1.8TSI un arī ir tā, ka eļļa garšo. Bet motortelpa tīra un nekādas noplūdes nav.
kāds nobraukums, pārnesumu kārba un pie kādiem apgriezieniem braucam/pārslēdzamies?
Почему современные двигатели жрут масло?[ Šo ziņu laboja darknmy, 15 Mar 2017, 15:58:18 ] |
Offline | |
|
Tune-L | 15. Mar 2017, 15:55 |
#1564
|
|
Kopš: 12. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 20372
Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design
|
15 Mar 2017, 09:13:47 @protams rakstīja:
Vajadzēja kā baltie cilvēki, pie 10kkm nomainīt eļļu tad arī līmenis saglabātos.
Kapeikpisējiem tik pasaki, ka eļļas maiņas intervāls ir 30 k/km!
Un tad žēlojas, ka jāpielej!
----------------- Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu. |
Offline | |
|
Janchiks | 15. Mar 2017, 16:05 |
#1565
|
|
Kopš: 11. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4413
Braucu ar: 888
|
15 Mar 2017, 08:27:05 @kkas rakstīja:
16. gada touaregs. knapi 20k, motora eļļa noēsta līdz minimumam. V6 bluemotion laikam 3.0 tdi.
čoms mērenā šokā, ar auto uz Jūs, pieradis braukt ar jauniem auto un līdz šim domāja, ka eļļas pazušana raksturīga tikai veciem auto.
Nooormāl man darbā ir 4 Golf 7 benzīnnieki. Pirmā apkope uz 30 000km.
1. pie 13 000km tika pieliets 1l eļļa
2. pie 22 000km
3. pie 28 000km
4. pie 17 000km
Neredzu par ko žēloties [ Šo ziņu laboja Janchiks, 15 Mar 2017, 16:07:12 ] |
Offline | |
|
kkr | 15. Mar 2017, 16:35 |
#1566
|
|
Kopš: 18. Jan 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 7
Braucu ar: 7
| Ir gadijies papildināt eļļu arī pie 5k km nobraukuma (Q7) |
Offline | |
|
josi | 15. Mar 2017, 19:47 |
#1567
|
|
Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3104
Braucu ar: Puf-puf
|
15 Mar 2017, 15:39:00 @tomy_lee rakstīja:
Cik skaitās normāli un pie kāda apjoma vajadzētu meklēt problēmu?
Ir VAG 1.8TSI un arī ir tā, ka eļļa garšo. Bet motortelpa tīra un nekādas noplūdes nav.
Tiem motoriem 0,5l uz 1000km vēl skaitījās pieņemami, bet ja motors ir ražots laikā no 2009. līdz 2011. gadam, tad jau vari sākt krāt naudiņu kapitālajam remontam vai vismaz visas virzuļgrupas maiņai
|
Offline | |
|
karlsonss | 15. Mar 2017, 20:35 |
#1568
|
|
Kopš: 02. Feb 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 23038
Braucu ar:
|
15 Mar 2017, 15:45:50 @darknmy rakstīja:
varbūt 30tkm vācijā, kruīzā un braucot ar 50% no max RPM, bet ne šeit, ne mums...
domaa ka probleema ir kruizaa un 50% RPM? |
Offline | |
|
|
Biideklis
| 15. Mar 2017, 21:09 |
#1569
|
|
Kopš: 14. Jul 2008
Ziņojumi: 167
Braucu ar:
|
15 Mar 2017, 10:18:34 @viesulis rakstīja:
15 Mar 2017, 09:47:48 @karlsonss rakstīja:
13 Mar 2017, 22:38:44 @viesulis rakstīja:
DSG birst tiem kas launco aukstus no krustojumiem.
Dsg birst tiem kas brauc ar auto, nevis paarvadaa uz ejakulatora
Un ellu arii eed tiwm, kas brauc
ok, kā teiksi
Ir 2008 gada pasāts, pirkts jauns, tagad ir 220 k, NEKĀDU(tfu tfu) problēmu ar dsg. Un ja nobeigsies, ar prieku samaksāšu par remontu, jo tā ir ekselenta lieta.Ar auto nav sēņots, arī nav knapais - 170 hp.
Tā lūk. |
Offline | |
|
tomy_lee | 15. Mar 2017, 22:52 |
#1570
|
|
Kopš: 09. Oct 2011
Ziņojumi: 141
Braucu ar:
|
15 Mar 2017, 19:47:11 @josi rakstīja:
15 Mar 2017, 15:39:00 @tomy_lee rakstīja:
Cik skaitās normāli un pie kāda apjoma vajadzētu meklēt problēmu?
Ir VAG 1.8TSI un arī ir tā, ka eļļa garšo. Bet motortelpa tīra un nekādas noplūdes nav.
Tiem motoriem 0,5l uz 1000km vēl skaitījās pieņemami, bet ja motors ir ražots laikā no 2009. līdz 2011. gadam, tad jau vari sākt krāt naudiņu kapitālajam remontam vai vismaz visas virzuļgrupas maiņai
Tad jau es vēl ierakstos |
Offline | |
|
tomy_lee | 15. Mar 2017, 22:57 |
#1571
|
|
Kopš: 09. Oct 2011
Ziņojumi: 141
Braucu ar:
|
kāds nobraukums, pārnesumu kārba un pie kādiem apgriezieniem braucam/pārslēdzamies?
Почему современные двигатели жрут масло?
7pakāpju DSG, nobraukums ap 90t. Neteiktu ka man būtu kāja smaga. Pie 60kmh auto jau 6 pārnesumā slēdzas |
Offline | |
|
smudo | 15. Mar 2017, 23:08 |
#1572
|
|
Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3634
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
15 Mar 2017, 22:57:33 @tomy_lee rakstīja:
kāds nobraukums, pārnesumu kārba un pie kādiem apgriezieniem braucam/pārslēdzamies?
Почему современные двигатели жрут масло?
7pakāpju DSG, nobraukums ap 90t. Neteiktu ka man būtu kāja smaga. Pie 60kmh auto jau 6 pārnesumā slēdzas
Ja ir, tad ieliec sport režīmā un tas nelaidīs īpaši zem 2k rpm. |
Offline | |
|
ervuha | 16. Mar 2017, 01:31 |
#1573
|
|
Kopš: 28. May 2012
No: Sigulda
Ziņojumi: 580
Braucu ar:
| Ir 2010.g. Octavija ar DSG un 270k km tāfelē. Kārba slēdzās labāk nekā ģimenē esošajam Q5 pēc kārbas kapitalkas. Škodierim nav tur nekas nopietns darīts kopš noripoja no konveijera. [ Šo ziņu laboja ervuha, 16 Mar 2017, 01:32:03 ] |
Offline | |
|
darknmy | 16. Mar 2017, 08:38 |
#1574
|
|
Kopš: 23. Jul 2014
Ziņojumi: 1113
Braucu ar: X3 3.0i
|
15 Mar 2017, 22:57:33 @tomy_lee rakstīja:
7pakāpju DSG, nobraukums ap 90t. Neteiktu ka man būtu kāja smaga. Pie 60kmh auto jau 6 pārnesumā slēdzas
es personīgi pat ar 3l dīzeli griežu līdz 2k un pārslēdzos.
1.8tsi eļļu var ēst dēļ plānajiem eļļas noņemšanas gredzeniem. kas principā nav nekāds defekts.
tiem motoriem pie 100k jāmaiņa ķēde un jāapkalpo vārsti. vajadzētu vispirms diagnostiku ķēdes un galvas stāvoklim. lai nav tā kā citiem vag 1.8tsi - pārlec ķēde. :tfu-tfu:
ja ēd eļļu, tad es ieteiktu ņemt tikai LL04 vai ACEA C
http://www.oilspecifications.org/acea.php
Ja jau eļļa nonāk cilindrā, tad vismaz būs labākās kvalitātes[ Šo ziņu laboja darknmy, 16 Mar 2017, 08:41:10 ] |
Offline | |
|
platinum | 16. Mar 2017, 08:51 |
#1575
|
|
Kopš: 25. Jan 2014
No: Jelgava
Ziņojumi: 226
Braucu ar: Klak Klak 3.0 TDR
|
16 Mar 2017, 01:31:22 @ervuha rakstīja:
Ir 2010.g. Octavija ar DSG un 270k km tāfelē. Kārba slēdzās labāk nekā ģimenē esošajam Q5 pēc kārbas kapitalkas. Škodierim nav tur nekas nopietns darīts kopš noripoja no konveijera.
Varu teikt to pašu.
Ģimenē Škoda octavia tik 2007gada arī ar 270k km, īpašuma no 0 km, visas apkopes un eļļas maiņas DSG. Slēdzas, ka vispār nejūt.
Nekad vairs neņemtu auto bez divsajūgu principa. |
Offline | |
|
radiaators | 27. Mar 2017, 22:32 |
#1576
|
|
Kopš: 15. Mar 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3687
Braucu ar: F11 525d
| https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/fiat/500/hneml.html
https://www.google.lv/search?q=fiat+crossover+5...=Z-u-91SkvoIyOM:
Kādam ir bijusi pieredze vizmas kaut kāda ar šitiem ? Sieviete reāli domā iegādāties jaunu no salona - izbraucām itkā ir ok, bet nekas nav zināms, kas notiek ekspluatācijā - tās procesā - kādi gļuki utt. ?! |
Offline | |
|
|
shibernieks | 27. Mar 2017, 23:29 |
#1577
|
|
Kopš: 12. Aug 2004
Ziņojumi: 5990
Braucu ar:
|
16 Mar 2017, 08:51:00 @platinum rakstīja:
16 Mar 2017, 01:31:22 @ervuha rakstīja:
Ir 2010.g. Octavija ar DSG un 270k km tāfelē. Kārba slēdzās labāk nekā ģimenē esošajam Q5 pēc kārbas kapitalkas. Škodierim nav tur nekas nopietns darīts kopš noripoja no konveijera.
Varu teikt to pašu.
Ģimenē Škoda octavia tik 2007gada arī ar 270k km, īpašuma no 0 km, visas apkopes un eļļas maiņas DSG. Slēdzas, ka vispār nejūt.
Nekad vairs neņemtu auto bez divsajūgu principa.
Ģimenes abas būs sajūsmā, kad tas dsg būs jālabo.
Sen atpakaļ 2007 gada pasūdam pie 200k km dsg nosprāga un ja atmiņa neviļ 3k Ls tas izmaksāja
Līdz 100k gan tam pasūdam tik vienu parkinga sensoru nomainīja un laikam 1x pusi no plastmasas aizsargiem zem auto. 2x atkal mainīja jau pēc 100k km
|
Offline | |
|
karlsonss | 27. Mar 2017, 23:30 |
#1578
|
|
Kopš: 02. Feb 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 23038
Braucu ar:
| Te tak teica ka jaunaa dsg paaudze esot gerai |
Offline | |
|
shibernieks | 27. Mar 2017, 23:36 |
#1579
|
|
Kopš: 12. Aug 2004
Ziņojumi: 5990
Braucu ar:
| Jā 2007. Un 2010 gada škodā 100% bija kas jaunāks kā 2007 pasūdā.
|
Offline | |
|
ervuha | 27. Mar 2017, 23:41 |
#1580
|
|
Kopš: 28. May 2012
No: Sigulda
Ziņojumi: 580
Braucu ar:
|
27 Mar 2017, 22:32:08 @radiaators rakstīja:
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/fiat/500/hneml.html
https://www.google.lv/search?q=fiat+crossover+5...=Z-u-91SkvoIyOM:
Kādam ir bijusi pieredze vizmas kaut kāda ar šitiem ? Sieviete reāli domā iegādāties jaunu no salona - izbraucām itkā ir ok, bet nekas nav zināms, kas notiek ekspluatācijā - tās procesā - kādi gļuki utt. ?!
Aprīļa sākumā ieplānota atpūta ārzemēs 2 ned. garumā, kuras laikā tiks ekspluatēts tieši šāds auto. Pabraukšu un tad ieklabināšu pirmos iespaidus. |
Offline | |
|