Online

Pašreiz BMWPower skatās 246 viesi un 21 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
tomy_lee
15. Mar 2017, 15:39 #1561

Kopš: 09. Oct 2011

Ziņojumi: 141

Braucu ar:

Cik skaitās normāli un pie kāda apjoma vajadzētu meklēt problēmu?

Ir VAG 1.8TSI un arī ir tā, ka eļļa garšo. Bet motortelpa tīra un nekādas noplūdes nav.
Offline
darknmy
15. Mar 2017, 15:45 #1562

Kopš: 23. Jul 2014

Ziņojumi: 1113

Braucu ar: X3 3.0i


15 Mar 2017, 10:34:28 @karlsonss rakstīja:
As long as the correct spec oil has been used, there is absolutely no reason to avoid such cars. There is no scientific/engineering evidence against such servicing schedules, and there is no evidence that these cars would be any different if a "short-life-oil" servicing regime had been used.

Take the example of 7 to 11 years old (1999 to 2003) e39 BMWs - which were serviced at 20k intervals on long-life oils - most of these are still going strong with mega (i.e. 150k plus) mileages.

However, there are traditionalist motoring "enthusiasts" who will persist in their belief that cars should be serviced every 5000 miles and/or every 6 months. No amount of evidence will convince them that technology has moved on. (These OCD mechanics can be found polishing their cars every weekend, followed with cars raised on jacks looking for absent grease nipples).

https://youtu.be/grl7pgf63gM?t=5m25s

varbūt 30tkm vācijā, kruīzā un braucot ar 50% no max RPM, bet ne šeit, ne mums...
Offline
darknmy
15. Mar 2017, 15:54 #1563

Kopš: 23. Jul 2014

Ziņojumi: 1113

Braucu ar: X3 3.0i


15 Mar 2017, 15:39:00 @tomy_lee rakstīja:
Cik skaitās normāli un pie kāda apjoma vajadzētu meklēt problēmu?

Ir VAG 1.8TSI un arī ir tā, ka eļļa garšo. Bet motortelpa tīra un nekādas noplūdes nav.


kāds nobraukums, pārnesumu kārba un pie kādiem apgriezieniem braucam/pārslēdzamies?

Почему современные двигатели жрут масло?

[ Šo ziņu laboja darknmy, 15 Mar 2017, 15:58:18 ]

Offline
Tune-L
15. Mar 2017, 15:55 #1564

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20372

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design


15 Mar 2017, 09:13:47 @protams rakstīja:
Vajadzēja kā baltie cilvēki, pie 10kkm nomainīt eļļu tad arī līmenis saglabātos.


Kapeikpisējiem tik pasaki, ka eļļas maiņas intervāls ir 30 k/km!
Un tad žēlojas, ka jāpielej!

-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
Janchiks
15. Mar 2017, 16:05 #1565

Kopš: 11. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4413

Braucu ar: 888


15 Mar 2017, 08:27:05 @kkas rakstīja:
16. gada touaregs. knapi 20k, motora eļļa noēsta līdz minimumam. V6 bluemotion laikam 3.0 tdi.
čoms mērenā šokā, ar auto uz Jūs, pieradis braukt ar jauniem auto un līdz šim domāja, ka eļļas pazušana raksturīga tikai veciem auto.

Nooormāl man darbā ir 4 Golf 7 benzīnnieki. Pirmā apkope uz 30 000km.
1. pie 13 000km tika pieliets 1l eļļa
2. pie 22 000km
3. pie 28 000km
4. pie 17 000km

Neredzu par ko žēloties

[ Šo ziņu laboja Janchiks, 15 Mar 2017, 16:07:12 ]

Offline
kkr
15. Mar 2017, 16:35 #1566

Kopš: 18. Jan 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 7

Braucu ar: 7

Ir gadijies papildināt eļļu arī pie 5k km nobraukuma (Q7)
Offline
josi
15. Mar 2017, 19:47 #1567

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3104

Braucu ar: Puf-puf


15 Mar 2017, 15:39:00 @tomy_lee rakstīja:
Cik skaitās normāli un pie kāda apjoma vajadzētu meklēt problēmu?

Ir VAG 1.8TSI un arī ir tā, ka eļļa garšo. Bet motortelpa tīra un nekādas noplūdes nav.

Tiem motoriem 0,5l uz 1000km vēl skaitījās pieņemami, bet ja motors ir ražots laikā no 2009. līdz 2011. gadam, tad jau vari sākt krāt naudiņu kapitālajam remontam vai vismaz visas virzuļgrupas maiņai
Offline
karlsonss
15. Mar 2017, 20:35 #1568

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:


15 Mar 2017, 15:45:50 @darknmy rakstīja:



varbūt 30tkm vācijā, kruīzā un braucot ar 50% no max RPM, bet ne šeit, ne mums...


domaa ka probleema ir kruizaa un 50% RPM?
Offline
Biideklis
15. Mar 2017, 21:09 #1569

Kopš: 14. Jul 2008

Ziņojumi: 167

Braucu ar:


15 Mar 2017, 10:18:34 @viesulis rakstīja:

15 Mar 2017, 09:47:48 @karlsonss rakstīja:

13 Mar 2017, 22:38:44 @viesulis rakstīja:
DSG birst tiem kas launco aukstus no krustojumiem.


Dsg birst tiem kas brauc ar auto, nevis paarvadaa uz ejakulatora


Un ellu arii eed tiwm, kas brauc


ok, kā teiksi


Ir 2008 gada pasāts, pirkts jauns, tagad ir 220 k, NEKĀDU(tfu tfu) problēmu ar dsg. Un ja nobeigsies, ar prieku samaksāšu par remontu, jo tā ir ekselenta lieta.Ar auto nav sēņots, arī nav knapais - 170 hp.
Tā lūk.
Offline
tomy_lee
15. Mar 2017, 22:52 #1570

Kopš: 09. Oct 2011

Ziņojumi: 141

Braucu ar:


15 Mar 2017, 19:47:11 @josi rakstīja:

15 Mar 2017, 15:39:00 @tomy_lee rakstīja:
Cik skaitās normāli un pie kāda apjoma vajadzētu meklēt problēmu?

Ir VAG 1.8TSI un arī ir tā, ka eļļa garšo. Bet motortelpa tīra un nekādas noplūdes nav.

Tiem motoriem 0,5l uz 1000km vēl skaitījās pieņemami, bet ja motors ir ražots laikā no 2009. līdz 2011. gadam, tad jau vari sākt krāt naudiņu kapitālajam remontam vai vismaz visas virzuļgrupas maiņai



Tad jau es vēl ierakstos
Offline
tomy_lee
15. Mar 2017, 22:57 #1571

Kopš: 09. Oct 2011

Ziņojumi: 141

Braucu ar:




kāds nobraukums, pārnesumu kārba un pie kādiem apgriezieniem braucam/pārslēdzamies?

Почему современные двигатели жрут масло?


7pakāpju DSG, nobraukums ap 90t. Neteiktu ka man būtu kāja smaga. Pie 60kmh auto jau 6 pārnesumā slēdzas
Offline
smudo
15. Mar 2017, 23:08 #1572

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3634

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


15 Mar 2017, 22:57:33 @tomy_lee rakstīja:



kāds nobraukums, pārnesumu kārba un pie kādiem apgriezieniem braucam/pārslēdzamies?

Почему современные двигатели жрут масло?


7pakāpju DSG, nobraukums ap 90t. Neteiktu ka man būtu kāja smaga. Pie 60kmh auto jau 6 pārnesumā slēdzas


Ja ir, tad ieliec sport režīmā un tas nelaidīs īpaši zem 2k rpm.
Offline
ervuha
16. Mar 2017, 01:31 #1573

Kopš: 28. May 2012

No: Sigulda

Ziņojumi: 580

Braucu ar:

Ir 2010.g. Octavija ar DSG un 270k km tāfelē. Kārba slēdzās labāk nekā ģimenē esošajam Q5 pēc kārbas kapitalkas. Škodierim nav tur nekas nopietns darīts kopš noripoja no konveijera.

[ Šo ziņu laboja ervuha, 16 Mar 2017, 01:32:03 ]

Offline
darknmy
16. Mar 2017, 08:38 #1574

Kopš: 23. Jul 2014

Ziņojumi: 1113

Braucu ar: X3 3.0i


15 Mar 2017, 22:57:33 @tomy_lee rakstīja:
7pakāpju DSG, nobraukums ap 90t. Neteiktu ka man būtu kāja smaga. Pie 60kmh auto jau 6 pārnesumā slēdzas

es personīgi pat ar 3l dīzeli griežu līdz 2k un pārslēdzos.

1.8tsi eļļu var ēst dēļ plānajiem eļļas noņemšanas gredzeniem. kas principā nav nekāds defekts.

tiem motoriem pie 100k jāmaiņa ķēde un jāapkalpo vārsti. vajadzētu vispirms diagnostiku ķēdes un galvas stāvoklim. lai nav tā kā citiem vag 1.8tsi - pārlec ķēde. :tfu-tfu:

ja ēd eļļu, tad es ieteiktu ņemt tikai LL04 vai ACEA C
http://www.oilspecifications.org/acea.php
Ja jau eļļa nonāk cilindrā, tad vismaz būs labākās kvalitātes

[ Šo ziņu laboja darknmy, 16 Mar 2017, 08:41:10 ]

Offline
platinum
16. Mar 2017, 08:51 #1575

Kopš: 25. Jan 2014

No: Jelgava

Ziņojumi: 226

Braucu ar: Klak Klak 3.0 TDR


16 Mar 2017, 01:31:22 @ervuha rakstīja:
Ir 2010.g. Octavija ar DSG un 270k km tāfelē. Kārba slēdzās labāk nekā ģimenē esošajam Q5 pēc kārbas kapitalkas. Škodierim nav tur nekas nopietns darīts kopš noripoja no konveijera.


Varu teikt to pašu.
Ģimenē Škoda octavia tik 2007gada arī ar 270k km, īpašuma no 0 km, visas apkopes un eļļas maiņas DSG. Slēdzas, ka vispār nejūt.
Nekad vairs neņemtu auto bez divsajūgu principa.
Offline
radiaators
27. Mar 2017, 22:32 #1576

Kopš: 15. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3687

Braucu ar: F11 525d

https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/fiat/500/hneml.html

https://www.google.lv/search?q=fiat+crossover+5...=Z-u-91SkvoIyOM:

Kādam ir bijusi pieredze vizmas kaut kāda ar šitiem ? Sieviete reāli domā iegādāties jaunu no salona - izbraucām itkā ir ok, bet nekas nav zināms, kas notiek ekspluatācijā - tās procesā - kādi gļuki utt. ?!
Offline
shibernieks
27. Mar 2017, 23:29 #1577

Kopš: 12. Aug 2004

Ziņojumi: 5990

Braucu ar:


16 Mar 2017, 08:51:00 @platinum rakstīja:

16 Mar 2017, 01:31:22 @ervuha rakstīja:
Ir 2010.g. Octavija ar DSG un 270k km tāfelē. Kārba slēdzās labāk nekā ģimenē esošajam Q5 pēc kārbas kapitalkas. Škodierim nav tur nekas nopietns darīts kopš noripoja no konveijera.


Varu teikt to pašu.
Ģimenē Škoda octavia tik 2007gada arī ar 270k km, īpašuma no 0 km, visas apkopes un eļļas maiņas DSG. Slēdzas, ka vispār nejūt.
Nekad vairs neņemtu auto bez divsajūgu principa.


Ģimenes abas būs sajūsmā, kad tas dsg būs jālabo.

Sen atpakaļ 2007 gada pasūdam pie 200k km dsg nosprāga un ja atmiņa neviļ 3k Ls tas izmaksāja

Līdz 100k gan tam pasūdam tik vienu parkinga sensoru nomainīja un laikam 1x pusi no plastmasas aizsargiem zem auto. 2x atkal mainīja jau pēc 100k km

Offline
karlsonss
27. Mar 2017, 23:30 #1578

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

Te tak teica ka jaunaa dsg paaudze esot gerai
Offline
shibernieks
27. Mar 2017, 23:36 #1579

Kopš: 12. Aug 2004

Ziņojumi: 5990

Braucu ar:

Jā 2007. Un 2010 gada škodā 100% bija kas jaunāks kā 2007 pasūdā.



Offline
ervuha
27. Mar 2017, 23:41 #1580

Kopš: 28. May 2012

No: Sigulda

Ziņojumi: 580

Braucu ar:


27 Mar 2017, 22:32:08 @radiaators rakstīja:
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/fiat/500/hneml.html

https://www.google.lv/search?q=fiat+crossover+5...=Z-u-91SkvoIyOM:

Kādam ir bijusi pieredze vizmas kaut kāda ar šitiem ? Sieviete reāli domā iegādāties jaunu no salona - izbraucām itkā ir ok, bet nekas nav zināms, kas notiek ekspluatācijā - tās procesā - kādi gļuki utt. ?!


Aprīļa sākumā ieplānota atpūta ārzemēs 2 ned. garumā, kuras laikā tiks ekspluatēts tieši šāds auto. Pabraukšu un tad ieklabināšu pirmos iespaidus.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo