Online

Pašreiz BMWPower skatās 208 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Transportnieku topiks

AutorsZiņojums
LinardsOzolins
11. Mar 2013, 16:19 #1561

Kopš: 07. Mar 2013

No: Madona

Ziņojumi: 269

Braucu ar: Skaaniju


10 Mar 2013, 23:34:21 kjemals rakstīja:

Dafiem laikam lielākās bākas..

Kā ir attiecībā par RU un BY, var vest pāri pilnas bākas? Vairāk tieši par BY interesē, dzirdēju, ka tur kkādu limitu gribot uzlikt..



09 Mar 2013, 19:17:34 jaks rakstīja:
Neesmu MAN studējis....kāda atšķirība starp TGA un TGX


Bišk uzmetu aci, tas tgx liekās jaunāks, lielāks un jaudīģāks modelis,cena arī... divas gultas laikam, var ņemt reisā chiku līdzi, pauzēs drebināt.
Forši jau, ja kāds pastāstīstu kurš ir braucis/remontējies ar abiem.

Cik palasu gan šeit, gan citur, tad vairāk + dzirdu tieši par DAF..


galīgi nepareizi. atšķirība starp TGA un TGX - TGA ir modelis kuru ražoja no 2001.līdz 2007. gadam, TGX no 2008 līdz šodienai. TGX ir TGA pēctecis vienkārši.

MAN TGA lielā bāka 910L, otrā parasti 450L. Vienam MANam uzlikām otro bāku 500L, orģinālo MAN rūpnīcas lai nav problēmu uz ceļa.

Decembrī vēl varēja ar pilnām bākām pār BY robežu nākt.

[ Šo ziņu laboja LinardsOzolins, 11 Mar 2013, 16:22:24 ]

Offline
Cocaine
11. Mar 2013, 17:54 #1562

Kopš: 06. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 540

Braucu ar: e38

Kads nepateiks kur riga tagad taisa digitalas kartes? kadreiz taisija uz brivibas ielas,tagad dzirdeju kautkur vecriga
Offline
ELL
11. Mar 2013, 18:14 #1563

Kopš: 07. Apr 2004

No: Baloži

Ziņojumi: 1366

Braucu ar: VW T3


11 Mar 2013, 17:54:07 Cocaine rakstīja:
Kads nepateiks kur riga tagad taisa digitalas kartes? kadreiz taisija uz brivibas ielas,tagad dzirdeju kautkur vecriga


Autotransporta Direkcija tikai taisa, un atrodas vecriigaa pie uniissa
Offline
Cocaine
11. Mar 2013, 18:22 #1564

Kopš: 06. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 540

Braucu ar: e38

paldies
Offline
MK-I
11. Mar 2013, 18:32 #1565

Kopš: 16. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 210

Braucu ar: Volgo un velo

Ttransportnieki - kāds gadījumā nebraukā maršrutā Liepāja - Rīga - Liepāja un nenāk no Liepājas atpakaļ ar tukšu auto ( ne fūre, bet smagais ar liftu un vismaz 10 paletēm vieta un vismaz 5 tonas)?

Ja kāds regulāri braukā Liepāja -Rīga tukšā vai pustukšā, tad PM - ja neprasīs kosmosu piespēlēšu ko vedamu uz Rīgu

Un ja kādam Rīgā mētājas 1/2 paletes (60x80cm) - tad rīt labprāt kādas 20 gab. atpirktu.
Offline
jaks
11. Mar 2013, 18:54 #1566

Kopš: 02. Dec 2008

No: Saldus

Ziņojumi: 3101

Braucu ar:


11 Mar 2013, 16:19:55 LinardsOzolins rakstīja:
atšķirība starp TGA un TGX - TGA ir modelis kuru ražoja no 2001.līdz 2007. gadam, TGX no 2008 līdz šodienai. TGX ir TGA pēctecis vienkārši.


Nu wishlistā ir man tga, daf cf un xf tikai manuāļi
Kāds vidējais patēriņš TGA?

Cik saprotu ar MAN braucat ilgi.....pastāsti kādas ķibeles bijušas un ko zini no citu pieredzes ar tehniskām problēmām

[ Šo ziņu laboja jaks, 11 Mar 2013, 19:41:37 ]

Offline
LinardsOzolins
11. Mar 2013, 20:17 #1567

Kopš: 07. Mar 2013

No: Madona

Ziņojumi: 269

Braucu ar: Skaaniju

Kad veel nebija sava auto tad sencis pie.priekshnieka shanceeja uz jauniem MANiem. Ar TGXu bik vairak ka diviem gadiem novilka 420t km, bez problemam, reali tas ari musos atstaja uzticama auto iespaidu. Patstavigi ar magnetu, tas vispar ideali ar TGXu sader. Ka teica MAN parstavis Lietuvaa- "jus zinaat kaapec MAN bija 2008.gada labakais auto? Jo vislabak ar magnetu iet.."
Bija 4 jauni TGA, vienam pie 400t km turbina nobira, otram pie 650t sprauslas bijajamaina, bet vin pedejo gadu uz BY vilka, varbut tas tapec. Vairak nopietnu problemu ar tiem nebija, varbut kadi sikumi kurus neatceros.
2010.gadaa autoparku pardeva un saka nemt lietotus, ar nobraukumu videji 600t km, 2004-2006g. Kopa 8 tadi tika panemti. Divu gadu laikaa lielakaas probleemas: diviem kompresori nobirushi, vienam turbiina, diviem vai vienam autonomka, vienam sprauslas samainija.

Ar automaatiem probleemas nevienam nav bijushas, ar elektroniku arii nevienam, nezinu no kurienes info ka viniem elektronika bruuk.

Par paterinu. Dazadas kravas vedot diviem no tiem astoniem lietotajiem videjais ir ap 30l, vienam 37, parejiem videji 33. Tagad diviem MANiem kas pie lkw waltera braukaa vislaik ar 23-25t sarekinaju paterinu, vienam 33 otram 35. Nav jau nekas ekonomisks, bet nav jau ari nemaz tik slikti..
Rakstu no mob.tel, varetu but padaudz kluudu.

[ Šo ziņu laboja LinardsOzolins, 11 Mar 2013, 20:19:00 ]

Offline
jaks
11. Mar 2013, 21:18 #1568

Kopš: 02. Dec 2008

No: Saldus

Ziņojumi: 3101

Braucu ar:

cik zs ir aprakstītajiem MAN?

automāts jau arī dod artavu patēriņa palielināšanā
Offline
LinardsOzolins
11. Mar 2013, 21:28 #1569

Kopš: 07. Mar 2013

No: Madona

Ziņojumi: 269

Braucu ar: Skaaniju


11 Mar 2013, 21:18:42 jaks rakstīja:
cik zs ir aprakstītajiem MAN?

automāts jau arī dod artavu patēriņa palielināšanā


aizmirsu par dzinējiem, jā.

TGXam bija 440zs Euro4 motors, TGA lietotajiem gan 430 euro3, gan 430 Euro4 un 440 euro4 ar viens ir.

principā to patēriņu nejūt tā, automāts vai nē. tiem kuri ved to 30l patēriņu ar automāts ir.
Offline
jaks
11. Mar 2013, 21:41 #1570

Kopš: 02. Dec 2008

No: Saldus

Ziņojumi: 3101

Braucu ar:

laikam jau vilcēji +/- vienādi tērē....izņemot volvo
Offline
Lockhead
11. Mar 2013, 21:56 #1571

Kopš: 10. Jan 2011

Ziņojumi: 1312

Braucu ar: MT3-82 AWD


11 Mar 2013, 21:41:05 jaks rakstīja:
laikam jau vilcēji +/- vienādi tērē....izņemot volvo

Nu Actros gan priecē ar patēriņa cipariem, bet nav tā uzticamākā mašīna.
Offline
krishus_1
11. Mar 2013, 22:23 #1572

Kopš: 13. Jan 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 1042

Braucu ar: BMW e30, Volvo XC90, VW Caddy un visādas Scania's


09 Mar 2013, 12:34:11 kjemals rakstīja:
DAF vs MAN +un-

Abiem ir viens diezgan liels mīnuss (lai gan tas atkarīgs pa kurieni ekspluatē)... serviss....
Faktiski vienīgā vieta Latvijā ir Rīga, un DAF gadījumā arī tur (cik dzirdēts pēc nostāstiem) tāds šķūnītis vien esot, kur reduktorus remontējot uz paletēm....
Man zināmie šitās markas remontē leišos, tur servisa tīkls esot ok, bet, ja jābrauc tikai pa Latviju, tas var radīt zināmas problēmas
Offline
LinardsOzolins
11. Mar 2013, 22:47 #1573

Kopš: 07. Mar 2013

No: Madona

Ziņojumi: 269

Braucu ar: Skaaniju


11 Mar 2013, 22:23:46 krishus_1 rakstīja:

09 Mar 2013, 12:34:11 kjemals rakstīja:
DAF vs MAN +un-

Abiem ir viens diezgan liels mīnuss (lai gan tas atkarīgs pa kurieni ekspluatē)... serviss....
Faktiski vienīgā vieta Latvijā ir Rīga, un DAF gadījumā arī tur (cik dzirdēts pēc nostāstiem) tāds šķūnītis vien esot, kur reduktorus remontējot uz paletēm....
Man zināmie šitās markas remontē leišos, tur servisa tīkls esot ok, bet, ja jābrauc tikai pa Latviju, tas var radīt zināmas problēmas


+++
MANu ar labāk uz Igaunijas servisu dzīt.



11 Mar 2013, 21:56:08 Lockhead rakstīja:

11 Mar 2013, 21:41:05 jaks rakstīja:
laikam jau vilcēji +/- vienādi tērē....izņemot volvo

Nu Actros gan priecē ar patēriņa cipariem, bet nav tā uzticamākā mašīna.


jo sevišķi vecie. atceros kad sencis J&P ar jaunu kaktusu brauca kkādā 2002-2003. gadā, tam patēriņš kādi 27l bija. motors laikam 360 vai 380zs, īsti neatceros.;D

[ Šo ziņu laboja LinardsOzolins, 11 Mar 2013, 22:50:15 ]

Offline
kjemals
11. Mar 2013, 23:14 #1574

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 298

Braucu ar: prieku

A man viens zināms teica, ka viņa šoferi DAFus paši skrūvē visu.
Es saprotu, turbo/ļurbo, hadeni, kalotkas utt. mehāniku var darīt pats, bet kā ir, ja sāk elektronika birt. Dzenat uz to Lietuvu/Igauniju vai varbūt nopietnākiem transportniekiem jau ir savas diagnostikas štelles priekš konkrētās markas ar kuru strādā?
Offline
LinardsOzolins
11. Mar 2013, 23:30 #1575

Kopš: 07. Mar 2013

No: Madona

Ziņojumi: 269

Braucu ar: Skaaniju


11 Mar 2013, 23:14:38 kjemals rakstīja:
A man viens zināms teica, ka viņa šoferi DAFus paši skrūvē visu.
Es saprotu, turbo/ļurbo, hadeni, kalotkas utt. mehāniku var darīt pats, bet kā ir, ja sāk elektronika birt. Dzenat uz to Lietuvu/Igauniju vai varbūt nopietnākiem transportniekiem jau ir savas diagnostikas štelles priekš konkrētās markas ar kuru strādā?


nuu MANs un DAFs jau ir salīdzinoši viegli skrūvējams, nav jau Volvo vai Scania. Sprauslas jā, tās dzina un Igauniju mainīt. bet tā visu pārējo kas plīsis, paši daram.. diagnostikas iekārtu gan nekādu nav.

[ Šo ziņu laboja LinardsOzolins, 11 Mar 2013, 23:31:47 ]

Offline
jaks
11. Mar 2013, 23:30 #1576

Kopš: 02. Dec 2008

No: Saldus

Ziņojumi: 3101

Braucu ar:

Nu cik saprotu serviss attiecas vairāk uz kantoriem, kas brauc ar jauniem auto un dīleris obligāts.

Daf + esot arī 8pakāpju kārba....kur volvo ar tādu pašu jaudu jāslēdz zemajos, tur dafs iziet dēļ pārnesumu attiecības.

Baigais eco mobīlis esot scania, bet nu tā kretīniskā rāmja rūsēšanas dēļ esmu gatavs lielāku patēriņu pieciest

[ Šo ziņu laboja jaks, 11 Mar 2013, 23:31:15 ]

Offline
LinardsOzolins
11. Mar 2013, 23:36 #1577

Kopš: 07. Mar 2013

No: Madona

Ziņojumi: 269

Braucu ar: Skaaniju


11 Mar 2013, 23:30:25 jaks rakstīja:
Nu cik saprotu serviss attiecas vairāk uz kantoriem, kas brauc ar jauniem auto un dīleris obligāts.

Daf + esot arī 8pakāpju kārba....kur volvo ar tādu pašu jaudu jāslēdz zemajos, tur dafs iziet dēļ pārnesumu attiecības.

Baigais eco mobīlis esot scania, bet nu tā kretīniskā rāmja rūsēšanas dēļ esmu gatavs lielāku patēriņu pieciest


Volvo kalnos līderis ir, aiziet pamatīgi pa priekšu. Pēc tam Skānis. DAFs jau nu čist nebūs kas viņus apsteidz jebkurā gadījumā. Gan MANs gan DAFs kalnos velkas, nezinu kas DAFam, bet MANam kārba iegāž.

Scania ekonomiska? nezinu kā ar mazajiem motoriem, bet eRkām 480 un 500niecēm ar to ekonomiju galīgi švaki esot, 37-40l. Ar 440nieci vēl kautkā varot 35l ierakstīties, kaut kā. Tā vismaz šoferi runā..
Offline
jaks
11. Mar 2013, 23:40 #1578

Kopš: 02. Dec 2008

No: Saldus

Ziņojumi: 3101

Braucu ar:

Nu par DAfu un volvo man viens šoferis teica, kas vienu maršrutu braucis ar abiem, nu tas te pa vietējiem LV pauguriņiem

Scania 380hp maz ēdot.
Offline
LinardsOzolins
11. Mar 2013, 23:44 #1579

Kopš: 07. Mar 2013

No: Madona

Ziņojumi: 269

Braucu ar: Skaaniju


11 Mar 2013, 23:40:48 jaks rakstīja:
Nu par DAfu un volvo man viens šoferis teica, kas vienu maršrutu braucis ar abiem, nu tas te pa vietējiem LV pauguriņiem

Scania 380hp maz ēdot.


nu tie mazie motori mož ēd ar maz...

bet kalnos tiešām ir tā, ka kalnā augšā brauc tikai skānis un volvo, pārējie velkas.
Offline
jaks
11. Mar 2013, 23:44 #1580

Kopš: 02. Dec 2008

No: Saldus

Ziņojumi: 3101

Braucu ar:


11 Mar 2013, 21:56:08 Lockhead rakstīja:
Nu Actros gan priecē ar patēriņa cipariem, bet nav tā uzticamākā mašīna.


Kādos defektos tā neuzticamība izpaužas?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo