Online

Pašreiz BMWPower skatās 227 viesi un 20 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Civilā aviācija (lidaparāti, katastrofas utt.)

AutorsZiņojums
kristapz
19. Jan 2012, 15:50 #1561

Kopš: 23. Sep 2002

Ziņojumi: 3658

Braucu ar: .

ML izsakaas diezgan histeeriski par to kaveeshanu, ir zobs uz AB laikam bet sava dalja taisnibas jau tomeer ir, jo pec buutiibas jau shaada veida publisks petijums ir domaats gala pateretajiem/klientiem. savukart klientam jau nav pieejas visai lidostas apjomiigajai logistikas sisteemai, lai zinaatu/saprastu, ka pec butibas lidsabiedriba var but gatava izlidot, bet lidostas vadibas tornis vai dajebkas cits reisu apkalpojoshajaa kjeediitee - nee. attiecigi, klienta riiciibaa ir biljete ar 7.30 un realais izlidoshanas laiks (7.30, 7.45, 8.00). tas ir psihologiskais moments, ja cilveks atskrien uz lidostu pa galvu, pa kaklu un pec tam tup vai nu pie geita vai lidmashiinaa pusstundu nesaprotot kapec

airbaltic kavee. citi arii kavee. visi kavee, hroniski vienigais - airbaltic kavee pietiekami biezhi, lai arii man buutu neizpratne par sho balvu. taatad tur patiesham tajos merijumos/formulaa ir iekljauti citi raksturlielumi, kuraa bridi aviosabiedriba nodot stafeti lidostai, utt tikai tad jautajums atkal - kaada jeega no shaada petijuma gala pateretajam? tikai, lai kaitinaatu

Offline
sansan
19. Jan 2012, 15:56 #1562

Kopš: 11. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 72

Braucu ar: Model X

Nav īpašas vēlmes kādu aizvainot, taču izskatās ka Powera komentētāji nav īpaši labāki par TVNET un Delfi komentāru ģenerētājiem..

Izlasa virsrakstu & neiedziļinās:
http://opsawards.flightstats.com/winners-airline-2011.html

AB uzvarēja/ierindojās finālistos starp reģionālajām aviosabiedrībām
The Regional European Airlines category is comprised of airlines based in Europe with service concentrated in Europe and operating at least 20,000 scheduled flights annually.


T.i. starp čehiem un vēl pāris..

SAS tiek uzskatīta par Lielo lidkompāniju:
The Major European Airlines category includes airlines based in Europe and operating at least 30,000 scheduled flights annually within Europe.


Un tur finālisti arī bija SAS, Rainis utt.
Offline
RVR
19. Jan 2012, 16:11 #1563

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22291

Braucu ar: RVR


19 Jan 2012, 15:50:39 kristapz rakstīja:
ML izsakaas diezgan histeeriski par to kaveeshanu, ir zobs uz AB laikam



Izmantojot tēlainu salīdzinājumu - tas ir tāpat kā stāvot 1 km garā korķī pilsētas centrā lamāt priekšā stāvošo mašīnu, taurēt, utt., lai tak beidzot brauc un nekavē citus tas, ka tur priekšā ir vēl dafiga visa kaut kā, nav būtiski
Offline
arizah
19. Jan 2012, 16:14 #1564

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

bet no otras puses tiek piedāvāts to priekšā braucošo mašīnu nosaukt par pašu punktuālāko eiropā, turklāt punktuālāku par pārējām, kas stāv tajā korķī
Offline
RVR
19. Jan 2012, 16:15 #1565

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22291

Braucu ar: RVR


19 Jan 2012, 16:14:30 arizah rakstīja:
bet no otras puses tiek piedāvāts to priekšā braucošo mašīnu nosaukt par pašu punktuālāko eiropā, turklāt punktuālāku par pārējām, kas stāv tajā korķī


Nu, acīmredzot, viņa starp savas klases mašīnām ir viena no tām, kas retāk trāpa tajos korķos
Offline
RVR
19. Jan 2012, 16:34 #1566

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22291

Braucu ar: RVR


19 Jan 2012, 16:22:07 ML rakstīja:
Ta nu gan daudz praata tev shaadu teelainu saliidzinaaju izteikt nesaprotu ko tu te tagad centies pieraadiit? Pasties cik cilveeki saka, ka ab hroniski kavee, bet nee tu tik turpini ienjemt savu gailja pozu un kkadas tupas atmazkas ljepiit.


Jā, daži cilvēki forumā gan ir īstais arguments, lai izdarītu secinājumus

Nav nekādu pozu, vienkārši uzjautrinos kamēr hokejā reklāmas pauzes un pārtraukumi

[ Šo ziņu laboja 91, 19 Jan 2012, 16:35:11 ]

Offline
AV
19. Jan 2012, 16:43 #1567

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 17407

Braucu ar: 500

IMHO bezjedzigi diskutet, ja nav zinama merisanas metodologija (taja majas lapa atruma neizdevas atrast).
Vel kas interesanti - situacijas, kad AB kave, atskiriba no citam aviosabiedram, nekad tablo nerada, ka butu reiss butu "Delayed...", tik nereti stundu un ilgak karajas magiskais "Go to gate" Kurs reizem vel peksni parversas par "Final call"
Offline
RVR
19. Jan 2012, 16:47 #1568

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22291

Braucu ar: RVR


19 Jan 2012, 16:43:45 AV rakstīja:

Vel kas interesanti - situacijas, kad AB kave, atskiriba no citam aviosabiedram, nekad tablo nerada, ka butu reiss butu "Delayed...", tik nereti stundu un ilgak karajas magiskais "Go to gate" Kurs reizem vel peksni parversas par "Final call"


Tablo jau ir lidostas ziņā, nevis aviokompānijas.
Offline
ramex
19. Jan 2012, 17:08 #1569

Kopš: 08. Apr 2010

Ziņojumi: 2403

Braucu ar: H6


19 Jan 2012, 17:06:47 ML rakstīja:
Es arī prikolojos un izkopēju no airbaltic mājaslapas šodienas izlidošanas sarakstu un salīdzināju ar faktisko laiku: 33 lidojumi veikti un starpība noapaļojot 5 stundas (protams kavētas) unktualitāte ibio:

tiiri interesei, faktiskais laiks ir kad rati atraujas no zemes vai kad Lidmashiina sak taxiing uz skrejcelju?
Offline
Idarto
19. Jan 2012, 17:27 #1570

Kopš: 11. Sep 2011

No: Zilupe

Ziņojumi: 335

Braucu ar:


19 Jan 2012, 17:16:42 ML rakstīja:
gan jau kad izkustās no vietas

tas lidostas tablo arī labs pirms kaut kādām divām nedēļām gaidīju ļoteni no Krievijas. tablo rāda tuvojas. domāju labi apstīšos kāds paredzamais ielidošanas laiks + pusotra stunda ieeju flightradar24.com, ļotene kkur pirms peipusa ezera. lab poh aizbraucu uz lulu paēst, sagaidu picu, sāku ēst - zvans WTF kur tu esi tik visi punktuāli, līdz vēmienam


TU ēdi Lulū picā? :wft: glumās vistas picu uzkarsēto līdz 300C? (c) LMR
Offline
Lafter
19. Jan 2012, 19:29 #1571

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 28686

Braucu ar: wv


Jebuna izkatas, ka tikai ML ir lidojis, pārējie par lidmašīnu eksistenci, zin tikai no tv un bildītēm avīzēs. Vismaz 91 ir pasakaini laimīgs, jo vismaz hotdogus tirgojot pa gabalu redz, tos brīnumus
no cik reizēm baltics ir kavejis vienu reizi,kad lidmašīnu nomainīja.. pārejās reizes daudz maz 5 minūtēs jau viss notika pēc planotā laika. Un arī tad kad nomainīja to ļopeni, pret mazo fokker 20 min kavejās, bet galapunktā bija laikā.. Likās, ka tas perdaļots gaisā gabalos izjuks

[ Šo ziņu laboja Lafter, 19 Jan 2012, 19:32:52 ]



-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
Offline
Erx
19. Jan 2012, 19:59 #1572

Kopš: 12. Oct 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 2258

Braucu ar: Subaru Spec-B


19 Jan 2012, 19:29:20 Lafter rakstīja:
Likās, ka tas perdaļots gaisā gabalos izjuks


Par ciešanām un gaidīšanu vajadzeja pieprasīt, lai izsniedz izpletni un pamaina kursu, un virs tavām mājām atver durvis
Offline
Dzirnavnieks
25. Jan 2012, 04:15 #1573

Kopš: 01. Jan 2012

Ziņojumi: 300

Braucu ar: M57D30


25 Jan 2012, 03:54:03 defekc rakstīja:
kādreiz pamatīgi aizrāvos ar aviācijas studēšanu. SR-71 bija etalons. fucking hi-end, skaistākais un ātrākais aircrafts uz planētas

rekur labs par to pašu Blackbird


From the book "The Untouchables". Based on the stories of an SR-71 pilot.

In 1962, the first Blackbird successfully flew, and in 1966, the same year I graduated from high school, the Air Force began flying operational SR-71 missions. I came to the program in 1983 with a sterling record and a recommendation from my commander, completing the weeklong interview and meeting Walter, my partner for the next four years. He would ride four feet behind me, working all the cameras, radios, and electronic jamming equipment. I joked that if we were ever captured, he was the spy and I was just the driver. He told me to keep the pointy end forward.

We trained for a year, flying out of Beale AFB in California, Kadena Airbase in Okinawa, and RAF Mildenhall in England. On a typical training mission, we would take off near Sacramento, refuel over Nevada, accelerate into Montana, obtain high Mach over Colorado, turn right over New Mexico, speed across the Los Angeles Basin, run up the West Coast, turn right at Seattle, then return to Beale. Total flight time: two hours and 40 minutes.

One day, high above Arizona, we were monitoring the radio traffic of all the mortal airplanes below us. First, a Cessna pilot asked the air traffic controllers to check his ground speed. "Ninety knots," ATC replied. A twin Bonanza soon made the same request. "One-twenty on the ground," was the reply. To our surprise, a navy F-18 came over the radio with a ground speed check. I knew exactly what he was doing. Of course, he had a ground speed indicator in his cockpit, but he wanted to let all the bug-smashers in the valley know what real speed was "Dusty 52, we show you at 620 on the ground," ATC responded.

The situation was too ripe. I heard the click of Walter's mike button in the rear seat. In his most innocent voice, Walter startled the controller by asking for a ground speed check from 81,000 feet, clearly above controlled airspace. In a cool, professional voice, the controller replied, "Aspen 20, I show you at 1,982 knots on the ground." We did not hear another transmission on that frequency all the way to the coast.




Offline
L7
25. Jan 2012, 04:25 #1574

Kopš: 19. May 2010

Ziņojumi: 204

Braucu ar:


25 Jan 2012, 03:58:12 defekc rakstīja:
bļāāā
http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/..._440724720_n.jpg


Zivtiņš varēja kko tādu pieminēt, kā argumentu savā nosodījuma runā par anti-radariem :juurmalas_shoseja:
Offline
Jancuks
25. Jan 2012, 12:02 #1575

Kopš: 22. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2287

Braucu ar:

Nu ko AB gandrīz izcēla pirmo vietu punktualitātes ziņā, eiropas reģionālo aviokompāniju starpā Ar ļoti nelielu atšķirību paliekot otrie!

Winner - Arrival performance among regional European airlines:

NAYSA

NAYSA achieved a 2011 on-time performance record of 91.67%. The average on-time performance was 82.54% for this category. airBaltic was a close second achieving an on-time performance of 90.53%.




Flightstats saite

(Speciāli priekš ML)
un spriežot pēc statistikas tad SAS atpaliek no Airbaltic punktualitātes ziņā par veseliem 2%

[ Šo ziņu laboja Jancuks, 25 Jan 2012, 12:06:01 ]

Offline
arizah
30. Jan 2012, 11:46 #1576

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43


29 Jan 2012, 16:29:24 ML rakstīja:
Droshi zini? Man riit negribaas rindaa peec iekaapshas kartes staaveet


es nesaprotu, pa visu sho laiku tu tieshaam neesi nostaigaajis tuvumaa nevienam printerim?
Offline
AV
30. Jan 2012, 11:53 #1577

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 17407

Braucu ar: 500


30 Jan 2012, 11:23:13 ML rakstīja:
nifiga nekakjit iphone ar pdf. vajag QR kodu caur airbaltic app.

Kolegis lieto to iphone AB appu - LV pusee itkaa viss OK.
Offline
ramex
30. Jan 2012, 13:39 #1578

Kopš: 08. Apr 2010

Ziņojumi: 2403

Braucu ar: H6

koleegjis ar HTC radija pdfa sviitru kodu un viss bij OK, prichom tur tas QR kods :nezinu:


pats ga nneemus eksperimentejs bet busu akutkad japa provee -jot ofigjnu tieshaam reizeem nesanak izdrukaat a lidosta cehkoties pie automata - tad mana guljamvieta parasti jau ir aiznjemta
Offline
ramex
30. Jan 2012, 14:08 #1579

Kopš: 08. Apr 2010

Ziņojumi: 2403

Braucu ar: H6

patiesiibaa, kaut kaa diivaini jo reaali tas QR kods jau taads pats sviitru kods vien ir - ti darbiibas princips taads pats. Un taja pasha stokholma pilniigi visiem piekajas tur regulaari zviedri mauc ar telefonos esoshos sviitru kodu
Offline
kristapz
30. Jan 2012, 15:14 #1580

Kopš: 23. Sep 2002

Ziņojumi: 3658

Braucu ar: .


29 Jan 2012, 14:49:09 ML rakstīja:
Kaads nezin Riigas lidostaa var ieiet un onboardoties ja es aifonaa uzraadu checkina PDF


terminaalii ir AB self check-in automaati, pa vidu apmeram, pie aareejaas stikla sienas, izdrukaa tur. tas bus atrak, nekaa stiveties pie security check'a, kas ir un kas nav vajadziigs.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo