Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 221 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Pirkt - Pārdot - Mainīt

Tēma: Sludinājumi SS.lv, Auto24.lv, Mobile.de u.c. II

AutorsZiņojums
wanksta
31. May 2014, 12:01 #15561

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7362

Braucu ar: muti

Jā jā, godīgumu sagaidīsi no rumbulniekiem, tiem jau ir automātiska atbilde uz jebkuru jautājumu, neatkarīgi no tā, uz kuru auto tas attiecās.
Piemēram:

Klients: Stūres pastiprinātājs gaudo...
- STŪRES PASTIPRINĀTĀJĀ NAV EĻĻA

Klients: un kādēļ stūres pastiprinātājā nav eļļas?
- .. Ai, es taču nezinu, varbūt arī ir

Offline
Sandis_UR
31. May 2014, 12:10 #15562

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3958

Braucu ar: BITURBO

Pastāstiet kā lietošanā ir šie autiņi 3-8k cenu diapazonā?
Subaru impreza wrx
Subaru forester
Opel frontera sport
Freelander
Discovery
Xc90
Discovery I
Discovery II
Pajero
Vitara


Offline
ralfiks
31. May 2014, 12:23 #15563

Kopš: 01. Sep 2013

No: Daugavpils

Ziņojumi: 3097

Braucu ar: MB;f15;LC


31 May 2014, 11:54:12 ryder_e28 rakstīja:
Drosmīgi




Mosh njemt un uz pohaam samainiit.....

Tomeer nesanaaks...shkrobe..izraadaas,vinjsh grib 5 durvju SEDANU...

[ Šo ziņu laboja ralfiks, 31 May 2014, 12:26:25 ]

Offline
Gra
31. May 2014, 12:38 #15564

Kopš: 25. Sep 2008

No: Jūrmala

Ziņojumi: 890

Braucu ar: Coupè; Cabrio; Roadster

silver 530d E39

2012.gadā 400 000
Offline
kamikadzemk
31. May 2014, 12:45 #15565

Kopš: 18. Apr 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3416

Braucu ar:


31 May 2014, 12:38:22 Gra rakstīja:
silver 530d E39

2012.gadā 400 000

Pēc kā nosaki?

-----------------
Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas
Offline
ralfiks
31. May 2014, 12:49 #15566

Kopš: 01. Sep 2013

No: Daugavpils

Ziņojumi: 3097

Braucu ar: MB;f15;LC


31 May 2014, 12:45:07 kamikadzemk rakstīja:

31 May 2014, 12:38:22 Gra rakstīja:
silver 530d E39

2012.gadā 400 000

Pēc kā nosaki?


Intuiicija laba...
Offline
Gra
31. May 2014, 13:03 #15567

Kopš: 25. Sep 2008

No: Jūrmala

Ziņojumi: 890

Braucu ar: Coupè; Cabrio; Roadster


31 May 2014, 12:49:13 ralfiks rakstīja:

31 May 2014, 12:45:07 kamikadzemk rakstīja:

31 May 2014, 12:38:22 Gra rakstīja:
silver 530d E39

2012.gadā 400 000

Pēc kā nosaki?


Intuiicija laba...


Esmu gaišreģis, māku noteikt auto noskrējienu pēc Foto.
Ja interesē pakalpojums PM +10 EUR par katru auto
Offline
edzulis
31. May 2014, 13:12 #15568

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Tie padsmitgadīgie dīzeļi ar ~ 200k
Offline
Murphy
31. May 2014, 13:46 #15569

Kopš: 28. Nov 2003

No: Sigulda

Ziņojumi: 8479

Braucu ar: B8 R line, F39 M sport

Nedomāju ka kāds no e39 dīzeļiem ir zem 500k km, tomēr tiem auto ir 10+ gadi

Ja gribi zem 300k km tad tikai no Vācijas ar pilnu vēsturi pie dīlera. Rēķinies ka maksās vairāk par pirmo gadu e60
Offline
Gra
31. May 2014, 14:06 #15570

Kopš: 25. Sep 2008

No: Jūrmala

Ziņojumi: 890

Braucu ar: Coupè; Cabrio; Roadster

Ap 6000Eur + jārēķinās
Offline
kamikadzemk
31. May 2014, 14:45 #15571

Kopš: 18. Apr 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3416

Braucu ar:

To es pats labi zinu ar ko ir jārēķinās un to, ka noskrējiens tīts arī skaidrs. Kā tu zini, ka tieši 2012.gadā jau bija 400k? Numurzīme pietiekami jaunas sērijas, tātad caur csdd neizsitīsi ar sms.

-----------------
Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas
Offline
wanksta
31. May 2014, 14:49 #15572

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7362

Braucu ar: muti

Ir labs 525D tourings ar orģināliem 220 000
pakas nav, bet citādi viss tip top un zem 6k
Offline
Gra
31. May 2014, 15:16 #15573

Kopš: 25. Sep 2008

No: Jūrmala

Ziņojumi: 890

Braucu ar: Coupè; Cabrio; Roadster


31 May 2014, 14:45:28 kamikadzemk rakstīja:
To es pats labi zinu ar ko ir jārēķinās un to, ka noskrējiens tīts arī skaidrs. Kā tu zini, ka tieši 2012.gadā jau bija 400k? Numurzīme pietiekami jaunas sērijas, tātad caur csdd neizsitīsi ar sms.


Ir tāda opcija kā zvans dīlerim(BM auto) vai autorizētajam BMW servisam(wessselect), ar jautājumu - pieejamā servisa vēsture vai pēdējie fiksētie km pie dīlera, nosaucot pēdējos septiņus VIN ciparus
komplektācija pēc ruBMW
Offline
HS
31. May 2014, 15:39 #15574

Kopš: 24. Apr 2014

No: Mazsalaca

Ziņojumi: 1103

Braucu ar: 523i un e65 735, ienīstu E-36, man ar besī biezie :@

kad atvilku savu e-39 dīzeli no DE, tāfelē bija 560k
notinu uz 192k, jo tas 500+ tāds nepatīkams cipars acīm, tūlit jau jābūt ir ap 700k original, un nekādu
problēmu
Offline
Lauva
31. May 2014, 15:52 #15575

Kopš: 19. Apr 2005

Ziņojumi: 686

Braucu ar: VW Polo 1.7 SDI 1998.

Izlasīju pēdējās šī temata lappuses un spēju vien nogrozīt galvu.
Cilvēki mīļie, jūs tiešām vēlaties par kādiem 5 000 eiro savā īpašumā iegūt nenobrauktu premium klases automašīnu, kas turklāt vēl uzturēta labā stāvoklī?
Tagad saprotu, kādēļ tik daudzi ir negatīvi noskaņoti pret tiem pašiem BMW, Mercedes-Benz un Audi zīmoliem, jo, nespējot atļauties eksemplārus par atbilstošu cenu, tie iegādājas lētus, nobrauktus, ar problēmām pildītus spaiņus, bet pēc tam forumos vaimanā, cik viņu izvēlētais modelis ir "slikts". Nē, nav slikts, tikai visam ir atbilstoša cena! Ja pērkat BMW e39 par 4 500 eiro vai BMW e60 par 7 000 eiro, tad varat uzskatīt, ka būtībā iegādājaties automašīnu, kas labākajā gadījumā paredzēta izjaukšanai "šrotā", bet sliktākajā - metāla presei. Manuprāt, e39 meklēt vispār vairs nav vērts, jo šis modelis ir morāli un tehniski novecojis, turklāt atrast e39 ar nobraukumu, kas mazāks par 150 000 km, ir gandrīz neiespējami, bet tieši 150 000 km, es domāju, ir tā robeža, kuru pārsniedzot, automašīnai sāk izpausties defekti, kuru novēršana ne tuvu nav lēta.
Savukārt e60 gadījumā jāizvēlas automašīnas, kuru cena nav zemāka par kādiem 15 000 eiro. šajā cenu kategorijā ir iespējams sameklēt eksemplārus, kuri nobraukuši ap 120 000 km, turklāt pieejami pilna servisa vēsture.
Kā rīkoties, ja tādi līdzekļi nav pieejami?
Kungi, šādā gadījumā aicinu pārstāt lietot matu želeju, uzaudzēt kaut divu dienu bārdas rugājus, neklausīties tirgotāju saldo medutiņu, ko tie lej jūsu austiņās par e39 "teicamo stāvokli", bet meklēt tādas klases automašīnu, kuras iegādi un uzturēšanu varat atļauties! Kaut vai tas pats Peugeot 301, Renault Fluence, Renault Clio, Škoda Fabia, Kia Rio, Kia Ceed, Opel Astra, Dacia Sandero utt. Šīs automašīnas strauji zaudē savu vērtību, tādēļ par tiem pašiem 6 000 eiro savā īpašumā varat iegūt labā stāvoklī esošu eksemplāru.
Atkārtošu vēlreiz - normālā stāvoklī uzturētu premium klases automašīnu nav iespējams iegādāties par mazlietota Kia Rio cenu! Ja BMW e60 maksā mazāk par 8 000 eiro, tas nozīmē, ka automašīna ir ar ļoti lielu nobraukumu un/vai nopietniem defektiem.
Offline
Arsmens
31. May 2014, 15:59 #15576

Kopš: 28. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 13306

Braucu ar: Trim durvīm

Offline
HS
31. May 2014, 15:59 #15577

Kopš: 24. Apr 2014

No: Mazsalaca

Ziņojumi: 1103

Braucu ar: 523i un e65 735, ienīstu E-36, man ar besī biezie :@

Bļe Lauva, tak aizej nosveries!

kā tu nesaproti BMW ir domāts pačotam un mazo koļīšanai

[ Šo ziņu laboja HS, 31 May 2014, 16:05:39 ]

Offline
Magnum
31. May 2014, 16:06 #15578

Kopš: 26. Jul 2013

No: Salaspils

Ziņojumi: 599

Braucu ar: VW


31 May 2014, 15:52:08 Lauva rakstīja:
Izlasīju pēdējās šī temata lappuses un spēju vien nogrozīt galvu.
Cilvēki mīļie, jūs tiešām vēlaties par kādiem 5 000 eiro savā īpašumā iegūt nenobrauktu premium klases automašīnu, kas turklāt vēl uzturēta labā stāvoklī?
Tagad saprotu, kādēļ tik daudzi ir negatīvi noskaņoti pret tiem pašiem BMW, Mercedes-Benz un Audi zīmoliem, jo, nespējot atļauties eksemplārus par atbilstošu cenu, tie iegādājas lētus, nobrauktus, ar problēmām pildītus spaiņus, bet pēc tam forumos vaimanā, cik viņu izvēlētais modelis ir "slikts". Nē, nav slikts, tikai visam ir atbilstoša cena! Ja pērkat BMW e39 par 4 500 eiro vai BMW e60 par 7 000 eiro, tad varat uzskatīt, ka būtībā iegādājaties automašīnu, kas labākajā gadījumā paredzēta izjaukšanai "šrotā", bet sliktākajā - metāla presei. Manuprāt, e39 meklēt vispār vairs nav vērts, jo šis modelis ir morāli un tehniski novecojis, turklāt atrast e39 ar nobraukumu, kas mazāks par 150 000 km, ir gandrīz neiespējami, bet tieši 150 000 km, es domāju, ir tā robeža, kuru pārsniedzot, automašīnai sāk izpausties defekti, kuru novēršana ne tuvu nav lēta.
Savukārt e60 gadījumā jāizvēlas automašīnas, kuru cena nav zemāka par kādiem 15 000 eiro. šajā cenu kategorijā ir iespējams sameklēt eksemplārus, kuri nobraukuši ap 120 000 km, turklāt pieejami pilna servisa vēsture.
Kā rīkoties, ja tādi līdzekļi nav pieejami?
Kungi, šādā gadījumā aicinu pārstāt lietot matu želeju, uzaudzēt kaut divu dienu bārdas rugājus, neklausīties tirgotāju saldo medutiņu, ko tie lej jūsu austiņās par e39 "teicamo stāvokli", bet meklēt tādas klases automašīnu, kuras iegādi un uzturēšanu varat atļauties! Kaut vai tas pats Peugeot 301, Renault Fluence, Renault Clio, Škoda Fabia, Kia Rio, Kia Ceed, Opel Astra, Dacia Sandero utt. Šīs automašīnas strauji zaudē savu vērtību, tādēļ par tiem pašiem 6 000 eiro savā īpašumā varat iegūt labā stāvoklī esošu eksemplāru.
Atkārtošu vēlreiz - normālā stāvoklī uzturētu premium klases automašīnu nav iespējams iegādāties par mazlietota Kia Rio cenu! Ja BMW e60 maksā mazāk par 8 000 eiro, tas nozīmē, ka automašīna ir ar ļoti lielu nobraukumu un/vai nopietniem defektiem.

Atrodi man E60 ar nobraukumu ap 120k km, pilnu servisa vēsturi par 15k eiro
Offline
Saabich
31. May 2014, 16:07 #15579

Kopš: 12. Aug 2007

No: Dagda

Ziņojumi: 1986

Braucu ar: WC numurzīmēm

Pa lielam taisnība jau ir Lauvas kungam. Bet ne vienmēr cena ir tā noteicošā. Lietota mašīna, kašis maisā
Offline
dzuris
31. May 2014, 16:07 #15580

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:

Viedokli vai ari kas zinams?
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/325/ggdme.html

Sagribejas vasara ko paslipet..
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, marihuans, mrc, noisex, smudo