Online

Pašreiz BMWPower skatās 39 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Viss par E39

AutorsZiņojums
igorjok21
17. Dec 2015, 21:25 #15561

Kopš: 19. Mar 2011

Ziņojumi: 1505

Braucu ar: X5


17 Dec 2015, 20:05:11 Lauriko rakstīja:

17 Dec 2015, 19:55:12 AB1304 rakstīja:
Tukšs amis labi klab. Priekša uz guļošajiem kā varde lēkā. Vēl vari uzspiest uz priekšas un paskatīties kas notiek. Vai arī paskatīties vai eļļa netek jau ārā

Bet ir auto kam amortizatori kalpo ļoti ilgi, piemēram man 96 gada auto vēl ir oem sachs ražojums un vēl nav jāmaina!
Piemērs mazda 5 2007 gada ir nomainīti visi amortizatori!



man ar 96...un ir iespejams ka no rūpnīcas vel! bija aizdomas ka amji, bet piepumpeju riepas un viss kārtībā vismaz nejūtu ka peld!
Offline
-Zemene
17. Dec 2015, 21:36 #15562

Kopš: 21. Aug 2012

No: Ogre

Ziņojumi: 120

Braucu ar: E39


17 Dec 2015, 20:36:42 edzhaans rakstīja:

17 Dec 2015, 17:30:31 -Zemene rakstīja:

17 Dec 2015, 12:45:08 edzhaans rakstīja:
Ja gofra caura auto var taisīt tādus dižpigorus. Noteikti samaini. Auto piesūc gaisu aiz gaisa masas mērītāja tapēc arī kaut kas neiet. Budžeta variants ir pelēkā līmlente


salīmēju uz pagaidām variantu. Kad ieslēdz aizdedzi lampiņa noraustījas, kad 2x paliek degam. Tātad gofris nav vainīgs
Kādi vēl varianti?

Tas nav papīrs. Jānotin kārtīgi uz rinķi ņemot nost gofru. Pašreiz izklausās ka trose beigta. Grūti apskaidrot bet tu mēģini to visu kārtīgi apskatīt un paraustīt jo tā trose ir apvalkā un pievienota pie devēja ar motoriņu. Labi, lampiņa deg a auto vismaz iet labāk ar līmlenti?


Protams ka noņēmu un notinu riktīgi. Iet iet labāk uzreiz neraustas utt.
Tagad palika tik tas ASC - to trosīti es raustiju viņa mazliet vaļīga - tā tam jābūt? Pārplīsusi viņa nav tik var redzēt kad nedaudz melna no droseles puses
Offline
edzhaans
17. Dec 2015, 21:44 #15563

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Jābūt nostieptai, vaļīga nevar būt. Ņem nost devēju un skaties vai nav divās daļās sadalījusies. Tur 2 skrūves un pati trose aizāķēta pie ASC droseles.
Offline
rip
17. Dec 2015, 22:33 #15564

Kopš: 19. Aug 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 197

Braucu ar: E39 540i ar LSD

Man gan tā ASC motoriņa vietā stāv kas lietderīgāks - gāzes reduktors
Offline
rip
17. Dec 2015, 22:44 #15565

Kopš: 19. Aug 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 197

Braucu ar: E39 540i ar LSD

Starp citu nākošnedēļ/aiznākošnedēļ uz tirdziņu ies LSD reduktors priekš E39, der 530d un 540i. Standarta e39 korpuss, standarta 530d/540i attiecība 2.81 Iespējams der arī e38, vismaz vizuāli izskatās tāpat. Visi 3 flanči 94mm.

[URL=http://www.bildites.lv/viewer.php?file=ymdgc0h89oiv1rxxvmez.jpg]
[/URL]

Šeit darbībā

https://youtu.be/vSeP6dqf9wQ

[ Šo ziņu laboja rip, 17 Dec 2015, 22:47:34 ]

Offline
rekeds
18. Dec 2015, 02:43 #15566

Kopš: 02. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 2992

Braucu ar: škodiaku


17 Dec 2015, 22:44:38 rip rakstīja:
Starp citu nākošnedēļ/aiznākošnedēļ uz tirdziņu ies LSD reduktors priekš E39, der 530d un 540i. Standarta e39 korpuss, standarta 530d/540i attiecība 2.81 Iespējams der arī e38, vismaz vizuāli izskatās tāpat. Visi 3 flanči 94mm.

[URL=http://www.bildites.lv/viewer.php?file=ymdgc0h89oiv1rxxvmez.jpg]
[/URL]

Šeit darbībā

https://youtu.be/vSeP6dqf9wQ


mani, mani, manīī, skoļko manī?
Offline
rip
18. Dec 2015, 08:24 #15567

Kopš: 19. Aug 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 197

Braucu ar: E39 540i ar LSD

Parekinaju un padomaju un rezultata cena varetu but ap 450-500eur
Kosmosu sastada sadas izmaksas:
E34 M5 reduktors 250
E39 530d reduktors 35
Virposana, frezesana 100
Ella castrol 90w140 30
Sazobes regulesana, detalu sagade, aprekini, izjauksana/saliksana = daudz laika = XXX eur
Offline
RenegadeX
18. Dec 2015, 09:15 #15568

Kopš: 23. Oct 2015

No: Jelgava

Ziņojumi: 3440

Braucu ar: e39, pc34


16 Dec 2015, 22:18:42 Araajz rakstīja:

16 Dec 2015, 22:13:10 RenegadeX rakstīja:
Pasvaki spricē uz stikla šķidrumu, lidz pus logam tikai un maigā strūkliņā. Vaina varetu būt sprauslās vai tomēr sūknis iet uz beigu galu?

Man tā bija, kad bija trubiņa caura un viss pārējais saturs lija zem haubes

Sitas variants bija istais problēmas cēlonis. Pie eņģes bija pārspiesta caurulīte. Vai arī tas bija no laika, kad mērkaķi servisā nejēdza pareizi trubiņas ielikt un vnk iestiepa pa taisno.
Offline
-Zemene
18. Dec 2015, 11:10 #15569

Kopš: 21. Aug 2012

No: Ogre

Ziņojumi: 120

Braucu ar: E39


17 Dec 2015, 21:44:33 edzhaans rakstīja:
Jābūt nostieptai, vaļīga nevar būt. Ņem nost devēju un skaties vai nav divās daļās sadalījusies. Tur 2 skrūves un pati trose aizāķēta pie ASC droseles.


Nu vot - paņēmu un nostiepu trosīti viss aizgāja
Paldies
Offline
kriii
18. Dec 2015, 13:09 #15570

Kopš: 20. Sep 2013

Ziņojumi: 830

Braucu ar: F02, Insignia

Kur Latvijā dabūt 530D supportu remkomplektus ar cilindriem? Cik meklēju pēc koda atrod tikai gumijas.
Offline
Peecis
18. Dec 2015, 13:24 #15571

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2307

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI


18 Dec 2015, 13:09:18 kriii rakstīja:
Kur Latvijā dabūt 530D supportu remkomplektus ar cilindriem? Cik meklēju pēc koda atrod tikai gumijas.

Praktiski jebkurā rezerves daļu veikalā var pasūtīt virzulīšus pēc izmēra.
Offline
streetlife
18. Dec 2015, 19:50 #15572

Kopš: 25. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1255

Braucu ar: 1er

ieminot tā riktīgāk grīdā pamanīju ka tomātam kloķis par kautkadu pus cm pavirzās uz priekšu. tas tā normāli vai arī varētu liecināt par kautko pusbeigtu?
Offline
berny757
18. Dec 2015, 21:40 #15573

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC

Nu virspusēji, neiedziļinoties varēt padomāt ka tur kaut kas mistisks sākās
Offline
ritvarsox
18. Dec 2015, 22:01 #15574

Kopš: 28. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2026

Braucu ar: E39 528, Giant FS GSR Alu

Kur meklēt E39 Limo sliekšņus? Abas puses. Cik maksā sliekšņi un darbs?
Offline
ilmars4998
18. Dec 2015, 22:05 #15575

Kopš: 28. Nov 2008

No: Cēsis

Ziņojumi: 1468

Braucu ar: XY-28


18 Dec 2015, 22:01:20 ritvarsox rakstīja:
Kur meklēt E39 Limo sliekšņus? Abas puses. Cik maksā sliekšņi un darbs?


Kas ie Limo slieksnji?
Offline
berny757
18. Dec 2015, 22:25 #15576

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC

Domāts sedana. BMW sedanu apzīme ar Limousine vai kā tā.
Offline
Mikus188
18. Dec 2015, 22:27 #15577

Kopš: 04. May 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 709

Braucu ar: E39 528 un E60 530xD

tantes pieturā runāja ka sliekšņi 30 eiro gabalā , cinkoti . cik tur patiesība nezinu , nāks tuvāk TA arī būs jāiespringst .

[ Šo ziņu laboja Mikus188, 18 Dec 2015, 22:28:16 ]

Offline
ilmars4998
18. Dec 2015, 22:43 #15578

Kopš: 28. Nov 2008

No: Cēsis

Ziņojumi: 1468

Braucu ar: XY-28


18 Dec 2015, 22:25:11 berny757 rakstīja:
Domāts sedana. BMW sedanu apzīme ar Limousine vai kā tā.


Nu ble raxta arii lai palasa manus postus, tur info ir
Offline
vart
18. Dec 2015, 23:06 #15579

Kopš: 24. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 218

Braucu ar:

Vai variet lūdzu pateikt vai šeit ir pareizi attēlots ģeneratora siksnas novietojums m57 2.5d motoram?

Paldies!
Offline
Tick
19. Dec 2015, 12:12 #15580

Kopš: 07. Sep 2014

No: Jūrmala

Ziņojumi: 505

Braucu ar: visu ko dod

Man ir 4:3 mk2 dsp, uztaisiju aux-in ieeju ,lai var piespēgt ipodu, apnici rakstīt diskus ;D.
Viss būtu baigi labi , bet esmu saskāries ar to ,ka basi īsti nav kā vajag un lai kaut cik normāli skanētu ir jāgriež uz skaļāko.. Varbūt kādam ir ideja kā atrasināt skaļuma un basu problēmu?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo