Online
Pašreiz BMWPower skatās 213 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Avārija!
Autors | Ziņojums |
alexejssss | | Kopš: 24. Aug 2007
No: Ainaži
Ziņojumi: 99
Braucu ar: m57
|
11 Jul 2022, 13:28:47 @Locis rakstīja:
Baigi neesmu mainījis ,ka salu tilts Pārdaugavas virziens stāv jau centra puse .
dienvidnieks jau arī nestāv centra pusē, bet galā veidojas pudeles kakls. (proti vel dienvidtilts nav līdz galam pabeigts)
Salinieks stāv (trakākais kas redzēts) ir no mūkusalas apļa aptuveni līdz vienības gatvei un tālāk jau tip top | Offline | | |
kurlis | | Kopš: 19. Dec 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4143
Braucu ar: mexipoku.com
|
11 Jul 2022, 13:28:47 @Locis rakstīja:
Baigi neesmu mainījis ,ka salu tilts Pārdaugavas virziens stāv jau centra puse .
Ir redzēts kā stāv no centra, bet tad parasti kāda nopietnāka avārija pašā sastrēgumstundā. No Zaķusalas biežāk, bet jāpiekrīt, ka tagad nav tik traki. Trakākais tiešām no tām biroju ēkām, pat ne Mūkusalas apļa. | Offline | | |
Locis | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11228
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
|
11 Jul 2022, 13:55:55 @alexejssss rakstīja:
11 Jul 2022, 13:28:47 @Locis rakstīja:
Baigi neesmu mainījis ,ka salu tilts Pārdaugavas virziens stāv jau centra puse .
dienvidnieks jau arī nestāv centra pusē, bet galā veidojas pudeles kakls. (proti vel dienvidtilts nav līdz galam pabeigts)
Salinieks stāv (trakākais kas redzēts) ir no mūkusalas apļa aptuveni līdz vienības gatvei un tālāk jau tip top
Viens par riepām ,otrs par puķēm. Te runā par konkrētu vietu uz salu tilta. | Offline | | |
Samsasi | | Kopš: 01. Nov 2014
Ziņojumi: 4580
Braucu ar:
|
11 Jul 2022, 12:07:07 @Mizx rakstīja:
Attiecīgos diennakts laikos abas vietas ir identiskas un kolonnas stājas, tikai pie Piena kombināta ir tikai 1 sašaurinājums kurā jāpārkārtojas, kamēr pie Salu tilta vairāki. Ne velti CP ar droniem dežūrē tieši pie Salu tilta, ka tur viss ir sliktāk.
pag, nu mēs par vienu un to pašu vietu runājam? es par to, kur no krastenes lien augšā uz saliniekupārdaugavas virzienā un turpat arī nāk lejā no salinieka, virzienā uz dzceļa tiltu.... | Offline | | |
Mizx | | Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6208
Braucu ar:
|
12 Jul 2022, 00:29:51 @Samsasi rakstīja:
11 Jul 2022, 12:07:07 @Mizx rakstīja:
Attiecīgos diennakts laikos abas vietas ir identiskas un kolonnas stājas, tikai pie Piena kombināta ir tikai 1 sašaurinājums kurā jāpārkārtojas, kamēr pie Salu tilta vairāki. Ne velti CP ar droniem dežūrē tieši pie Salu tilta, ka tur viss ir sliktāk.
pag, nu mēs par vienu un to pašu vietu runājam? es par to, kur no krastenes lien augšā uz saliniekupārdaugavas virzienā un turpat arī nāk lejā no salinieka, virzienā uz dzceļa tiltu....
Par to pašu. Kur gribētāju nobraukt no Krastenes kolonna sākas jau faktiski pie Mola, plus tie, kas brauc vismaz 2. joslā un mēģina tikt pirmajā. Tad tie, kas turpat mēģina nobraukt no Salenieka centra virzienā, pēc brīža tie, kas grib uzbraukt uz Salenieka no centra puses pa Krasteni. Visiem smuki jāsaspiežas vienā joslā, kurā parasti vēl kāds trolejbuss priekšā brauc ar saviem max 65 km/h. Rāvējslēdzēja princips sanāktu ne vienā vietā vien, atšķirībā no Piena kombināta. Tikai stumjas kopā no visām pusēm līdz sastrēgumu laikā notiek arī pilnīga apstāšanās. | Offline | | |
versatile | | Kopš: 03. Sep 2015
Ziņojumi: 1174
Braucu ar:
|
11 Jul 2022, 12:07:07 @Mizx rakstīja:
Attiecīgos diennakts laikos abas vietas ir identiskas
Ar ko tieši viņas ir identiskas? Ar to, ka apakšā asfalts?
Jā, pie RPK ir jāstāv pa abām joslām, jo cik nav bijis, ka aiz fūres neredzi, ka malējā josla stāv jau tilta vidū - bet pirms apļa visa otrā josla brīva, ja neskaita mizx veidīgos, kas "soda agresīvos" un brauc starp joslām.
Kā pie RPK vajag prast rāvējslēdzi, tā arī pie Salu tilta - palaist, lai var iekārtoties un aizbraukt. Bet palaist tak ir vājuma un maza krāna pazīme, attiecīgi... | Offline | | |
Mizx | | Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6208
Braucu ar:
|
12 Jul 2022, 12:49:24 @versatile rakstīja:
11 Jul 2022, 12:07:07 @Mizx rakstīja:
Attiecīgos diennakts laikos abas vietas ir identiskas
Ar ko tieši viņas ir identiskas? Ar to, ka apakšā asfalts?
Jā, pie RPK ir jāstāv pa abām joslām, jo cik nav bijis, ka aiz fūres neredzi, ka malējā josla stāv jau tilta vidū - bet pirms apļa visa otrā josla brīva, ja neskaita mizx veidīgos, kas "soda agresīvos" un brauc starp joslām.
Kā pie RPK vajag prast rāvējslēdzi, tā arī pie Salu tilta - palaist, lai var iekārtoties un aizbraukt. Bet palaist tak ir vājuma un maza krāna pazīme, attiecīgi...
Protams, kad saprašanas nav, tad jāķeras pie personīgiem uzbraucieniem. Ja būtu iedziļinājies tematā, tad pamanītu, ka man ar šo diskusiju nav nekāda sakara, vienkārši konstatēts fakts, ka te tipiskā pretruna — pie RPK prasa stāties un rāvējslēdzēja principā jālaiž no blakus joslām, bet pie Salu tilta stāties nedrīkstot — galvenais bez apstājas maukt augšā uz tilta. Tas nekas, ka citi gaida uz palaišanu. | Offline | | |
versatile | | Kopš: 03. Sep 2015
Ziņojumi: 1174
Braucu ar:
| Kamdēļ pie RPK jāstājas? Ja nelielā ātrumā brauc 2 joslās, ieturot distanci, tad, ja aplis brīvs, pietiek ar ātruma samazināšanu. Lielākā plūsma uz apli tāpat ir no tilta.
Pie Salu tilta - nu stājies, vai nestājies, bet atstāj vietu, kur no labās puses ielīst mašīnai. Nebrauc viņa lejā no Salu tilta, lai brauktu augšā atpakaļ. Un, ja arī brauc, lai tak brauc.
Abās vietās vajag vnk saprast satiksmes kontekstu un rēķināties ar apkārtējiem, nevis cietu seju "man te vajg, es te bravc".[ Šo ziņu laboja versatile, 12 Jul 2022, 13:08:22 ] | Offline | | |
|
Mizx | | Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6208
Braucu ar:
|
12 Jul 2022, 13:06:43 @versatile rakstīja:
Kamdēļ pie RPK jāstājas? Ja nelielā ātrumā brauc 2 joslās, ieturot distanci, tad, ja aplis brīvs, pietiek ar ātruma samazināšanu. Lielākā plūsma uz apli tāpat ir no tilta.
Pie Salu tilta - nu stājies, vai nestājies, bet atstāj vietu, kur no labās puses ielīst mašīnai. Nebrauc viņa lejā no Salu tilta, lai brauktu augšā atpakaļ. Un, ja arī brauc, lai tak brauc.
Abās vietās vajag vnk saprast satiksmes kontekstu un rēķināties ar apkārtējiem, nevis cietu seju "man te vajg, es te bravc".
Nezinu, man tepat saka — esot jāstājas pie RPK bez variantiem. Jā, bez variantiem jāstājas, ja ir 2 kolonnas un vēl kāds retu reizi pa apli brauc. Ja aplis brīvs un nav 2 pilnu kolonnu, tad būtu jāvar visiem izbraukt bez bremzēšanas, ja šoferis autovadīšanas apliecību nav loterijā vinnējis.
Pirms gadiem Zebrai bija eksperiments — skatīja cik auto var izbraukt krustojumu reālā satiksmē un cik Biķernieku trasē gatavojoties laicīgi uzsākt. Atšķirība bija pamatīga, jo ļurkāšanās ar bremzēšanu un uzsākšanu pamatīgi samazina ielas caurplūdi. Ja visi nav baigie profiņi un uz to koncentrējušies, tad katra vajadzība piespiest bremzes pedāli liks to piespiest visai kolonnai un sastrēgums tikai pieaugs. | Offline | | |
Samsasi | | Kopš: 01. Nov 2014
Ziņojumi: 4580
Braucu ar:
| Nu tad izbrauc to apli un paskaties cik sekundes tur ir nepartraukta kustiba | Offline | | |
Mizx | | Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6208
Braucu ar:
|
12 Jul 2022, 16:22:01 @Samsasi rakstīja:
Nu tad izbrauc to apli un paskaties cik sekundes tur ir nepartraukta kustiba
Tātad satiksme jāorganizē tā, lai šo pilnībā stāvošo sekunžu būtu pēc iespējas mazāk. | Offline | | |
Samsasi | | Kopš: 01. Nov 2014
Ziņojumi: 4580
Braucu ar:
|
12 Jul 2022, 16:55:43 @Mizx rakstīja:
12 Jul 2022, 16:22:01 @Samsasi rakstīja:
Nu tad izbrauc to apli un paskaties cik sekundes tur ir nepartraukta kustiba
Tātad satiksme jāorganizē tā, lai šo pilnībā stāvošo sekunžu būtu pēc iespējas mazāk.
nu vienīgais, ko tur var izdarīt laikam ir uzlabot pārredzamību un atkal kautkādā veidā palielināt distanci no valdlauchiem nākošajai plūsmai....
jā, bet ts posms pie RPK ir pavisam kas cits, kā vieta zem salu tilta.....pirmajā saiet divas joslas vienā, otrajā divas plūsmas krustojas[ Šo ziņu laboja Samsasi, 12 Jul 2022, 17:05:05 ] | Offline | | |
Mizx | | Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6208
Braucu ar:
|
12 Jul 2022, 16:59:31 @Samsasi rakstīja:
12 Jul 2022, 16:55:43 @Mizx rakstīja:
12 Jul 2022, 16:22:01 @Samsasi rakstīja:
Nu tad izbrauc to apli un paskaties cik sekundes tur ir nepartraukta kustiba
Tātad satiksme jāorganizē tā, lai šo pilnībā stāvošo sekunžu būtu pēc iespējas mazāk.
nu vienīgais, ko tur var izdarīt laikam ir uzlabot pārredzamību un atkal kautkādā veidā palielināt distanci no valdlauchiem nākošajai plūsmai....
jā, bet ts posms pie RPK ir pavisam kas cits, kā vieta zem salu tilta.....pirmajā saiet divas joslas vienā, otrajā divas plūsmas krustojas
Uz Salu tilta jau arī saiet vairākas plūsmas beigās tikai vienā joslā. varbūt pirms rekonstrukcijas bija citādi, bet tagad ir tas pats variants, kas pie RPK. Vienīgā atšķirība, ka viss uzreiz neatduras aplī, bet sastrēgumos kustība tāpat lēna. | Offline | | |
Samsasi | | Kopš: 01. Nov 2014
Ziņojumi: 4580
Braucu ar:
| zem, karl! zem! | Offline | | |
Mizx | | Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6208
Braucu ar:
|
12 Jul 2022, 17:12:53 @Samsasi rakstīja:
zem, karl! zem!
Sastrēgums jau sākas virs, nevis zem. Kuru interesē sastrēguma aste? | Offline | | |
Samsasi | | Kopš: 01. Nov 2014
Ziņojumi: 4580
Braucu ar:
| es atmetos, slikums likt vietas bildi | Offline | | |
|
Pufaix | | Kopš: 07. Apr 2006
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1724
Braucu ar: NC700XD, gludekli
| Twitter
| Offline | | |
Jurchixx | | Kopš: 19. Apr 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 8261
Braucu ar: F32 M Performance, Yamaha R1
| kārtējais pašnāvnieks | Offline | | |
Staris | | Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| Tak nesen jau te rakstīja, ka īzī var izbraukt 2 fūres un vieglais pa vidu | Offline | | |
Samsasi | | Kopš: 01. Nov 2014
Ziņojumi: 4580
Braucu ar:
|
12 Jul 2022, 19:49:28 @Staris rakstīja:
Tak nesen jau te rakstīja, ka īzī var izbraukt 2 fūres un vieglais pa vidu
Reku ielika ari fotopierādijumu, ka tas ir iesoejams. Ar A klasi. Noteikt vecene pie barankas. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|