Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 210 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Pirkt - Pārdot - Mainīt

Tēma: Sludinājumi SS.lv, Auto24.lv, Mobile.de u.c. II

AutorsZiņojums
Rudzins
28. May 2014, 00:57 #15401

Kopš: 06. Oct 2011

Ziņojumi: 2447

Braucu ar: tavas sievas māsīcas bērna krustmātes māsu


28 May 2014, 00:23:38 Archie rakstīja:
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/328/bjdno.html

Ir kādam kas vairāk zināms? Varbūt kāds powerists?

apmēram pirms mēneša tirgojās, un tad bija no vpils
Offline
martinssirants
28. May 2014, 07:50 #15402

Kopš: 08. Aug 2013

Ziņojumi: 5097

Braucu ar: uz lohu mugurām


27 May 2014, 23:02:16 Eazzy rakstīja:
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/audi/a4/bkkfjj.html

Ko sakat par šiem? Hadene tas ir skaidrs, kas ar V6 motoriem jūk baigi?


Nem 1.8 ar turbinu. Nopietni.
Offline
fleix
28. May 2014, 11:01 #15403

Kopš: 27. Jun 2006

Ziņojumi: 8379

Braucu ar: 22

Vakar apskatīts
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/m3/bhnmg.html

Vizuāli ir kasjaki, jākrāso, jāpulē, bet nu pa to naudu labs auto..
Es tomēr izlēmu meklēt sterilāku eksemplāru. Ja kādam ir vēlme ziedot laiku un $ sakopšanai, ņemiet ciet

Izbraucu un sapratu, ka e92 m3 ir
Offline
Eazzy
28. May 2014, 11:24 #15404

Kopš: 21. Dec 2013

No: Lielvārde

Ziņojumi: 263

Braucu ar: 525 TDS


28 May 2014, 07:50:31 martinssirants rakstīja:

27 May 2014, 23:02:16 Eazzy rakstīja:
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/audi/a4/bkkfjj.html

Ko sakat par šiem? Hadene tas ir skaidrs, kas ar V6 motoriem jūk baigi?


Nem 1.8 ar turbinu. Nopietni.


Kāpēc 1.8 turbo? 2.6 galīgs hlams?
Offline
Mikels
28. May 2014, 11:28 #15405

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4937

Braucu ar: cieņu

Kāds varbūt var kaut ko pastāstīt par šo (CSDD māku):

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/320/dmmje.html

[ Šo ziņu laboja Mikels, 28 May 2014, 11:29:57 ]

Offline
Laoshi
28. May 2014, 11:47 #15406

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


28 May 2014, 11:24:36 Eazzy rakstīja:

28 May 2014, 07:50:31 martinssirants rakstīja:

27 May 2014, 23:02:16 Eazzy rakstīja:
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/audi/a4/bkkfjj.html

Ko sakat par šiem? Hadene tas ir skaidrs, kas ar V6 motoriem jūk baigi?


Nem 1.8 ar turbinu. Nopietni.


Kāpēc 1.8 turbo? 2.6 galīgs hlams?


Tehniski it kā nē, bet tur iet iekšā vairāk eļļas, vairāk sveces, vairāk rij, smagāks, vairāk aizņem vietu motortelpā, sliktāk iet. Sameklē 1.8T ar 180zs.
Offline
VMR
28. May 2014, 11:55 #15407

Kopš: 07. May 2006

Ziņojumi: 10301

Braucu ar: sporta variantu

Ņem 2.8 30v, mators, vislabākās atmiņas!
Offline
Eazzy
28. May 2014, 12:13 #15408

Kopš: 21. Dec 2013

No: Lielvārde

Ziņojumi: 263

Braucu ar: 525 TDS


28 May 2014, 11:47:31 Laoshi rakstīja:

28 May 2014, 11:24:36 Eazzy rakstīja:

28 May 2014, 07:50:31 martinssirants rakstīja:

27 May 2014, 23:02:16 Eazzy rakstīja:
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/audi/a4/bkkfjj.html

Ko sakat par šiem? Hadene tas ir skaidrs, kas ar V6 motoriem jūk baigi?


Nem 1.8 ar turbinu. Nopietni.


Kāpēc 1.8 turbo? 2.6 galīgs hlams?


Tehniski it kā nē, bet tur iet iekšā vairāk eļļas, vairāk sveces, vairāk rij, smagāks, vairāk aizņem vietu motortelpā, sliktāk iet. Sameklē 1.8T ar 180zs.


Ir dzirdēts, ka 1.8 T jūkot turbīna, cik tur taisnība, gan nezinu. to, ka 2.6 ēdīs vairāk, tas man ir skaidrs. ja iekļaujās 15 l jauktā ciklā ir ok. Jautājums bija tas, vai viņam ir kādas iedzimtās kaites, piemēram, sūkņi sprāgst, kā mušas, vai vēl sazin kas.
Offline
DrumB
28. May 2014, 12:14 #15409

Kopš: 02. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 12185

Braucu ar: 325i


28 May 2014, 12:13:03 Eazzy rakstīja:

28 May 2014, 11:47:31 Laoshi rakstīja:

28 May 2014, 11:24:36 Eazzy rakstīja:

28 May 2014, 07:50:31 martinssirants rakstīja:

27 May 2014, 23:02:16 Eazzy rakstīja:
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/audi/a4/bkkfjj.html

Ko sakat par šiem? Hadene tas ir skaidrs, kas ar V6 motoriem jūk baigi?


Nem 1.8 ar turbinu. Nopietni.


Kāpēc 1.8 turbo? 2.6 galīgs hlams?


Tehniski it kā nē, bet tur iet iekšā vairāk eļļas, vairāk sveces, vairāk rij, smagāks, vairāk aizņem vietu motortelpā, sliktāk iet. Sameklē 1.8T ar 180zs.


Ir dzirdēts, ka 1.8 T jūkot turbīna, cik tur taisnība, gan nezinu. to, ka 2.6 ēdīs vairāk, tas man ir skaidrs. ja iekļaujās 15 l jauktā ciklā ir ok. Jautājums bija tas, vai viņam ir kādas iedzimtās kaites, piemēram, sūkņi sprāgst, kā mušas, vai vēl sazin kas.

Turbīnas ar laiku jūk visiem, kam ir turbīna, tas nu tā. Pirms pirkšanas pābraudi kādā stāvoklī viņa ir un varēsi gulēt mierīgs. 1.8T tiešām iet labi un salīdzinoši neko nepatērē.
Offline
martinssirants
28. May 2014, 12:24 #15410

Kopš: 08. Aug 2013

Ziņojumi: 5097

Braucu ar: uz lohu mugurām

Nekas tur vinam nejuuk. Jauna turbina jau ari vairs nemaksaa kosmosu. Es tagad stipri nozeloju ka panemu 1.8 bez turbinas, jo ar turbinu uz talajiem gabaliem ed praktiski tikpat, toties normaali iet.
Offline
Arturiks
28. May 2014, 12:27 #15411

Kopš: 01. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 9026

Braucu ar: 26 & 26 & 11

Uz veikalu pēc bamšļa nav nekāds tālais gabals. Vari aiziet ar kājām.
Offline
martinssirants
28. May 2014, 12:43 #15412

Kopš: 08. Aug 2013

Ziņojumi: 5097

Braucu ar: uz lohu mugurām


28 May 2014, 12:27:13 Arturiks rakstīja:
Uz veikalu pēc bamšļa nav nekāds tālais gabals. Vari aiziet ar kājām.


Puftjiit, tu neko nejeedz. iedzer indi
Offline
dainiiz
28. May 2014, 12:49 #15413

Kopš: 18. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5243

Braucu ar: 125mm


28 May 2014, 12:24:01 martinssirants rakstīja:
Nekas tur vinam nejuuk. Jauna turbina jau ari vairs nemaksaa kosmosu. Es tagad stipri nozeloju ka panemu 1.8 bez turbinas, jo ar turbinu uz talajiem gabaliem ed praktiski tikpat, toties normaali iet.


turbina vinam nav trakaakais kas tur var buut.
viniem ir nikjis ka keede sadalenee pastiepjas, ar visam izrierosajaam sekaam.
Motoori nav daagri, taka tas jau ir remonteejams.

lielaakais miinuss vinam ir taads, ka palielam vinss neiiet bet rij daudz,

vieniigais normaalis moroots brausanai ir 1.9tdi
vieniigai normaals aatrai brauksanai ir 2.7bit s4

paareejie ir ar visaam irzietosajaam sekaam, motoori ar ellas pateerinu- 2.6,2.8 bruukosaam spleem, pateeriniem utt

Katrai masiinai ja ir savi miinusi, tachu man liekas ka b5 ir jaanem diizels un 1.9


Offline
kkas
28. May 2014, 12:52 #15414

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9318

Braucu ar: Alfu

turbīnas viņiem birstot tiem auto kā minimums 400k jau noskrējiens, labi, ja tur dzimtā turbīna virsū. klausos paziņās un ņirdzu. cilvēki nopērk padsmitgadīgu auto ar 120k odometrā un uztver to kā jaunu auto. visas problēmas tiek uztvertas kā defekts, nevis dabīgs nolietojums. no sērijas- auto marka sūds, tas nekas, ka reāli tam auto nobraukums pusļimons

[ Šo ziņu laboja kkas, 28 May 2014, 12:53:42 ]

Offline
martinssirants
28. May 2014, 12:53 #15415

Kopš: 08. Aug 2013

Ziņojumi: 5097

Braucu ar: uz lohu mugurām

Tas 1.9 dizelis tak vispaar neiet salidzinajuma ar 1.8t.
Offline
protams
28. May 2014, 12:58 #15416

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5647

Braucu ar: null ziiben


28 May 2014, 12:52:48 kkas rakstīja:
turbīnas viņiem birstot tiem auto kā minimums 400k jau noskrējiens, labi, ja tur dzimtā turbīna virsū. klausos paziņās un ņirdzu. cilvēki nopērk padsmitgadīgu auto ar 120k odometrā un uztver to kā jaunu auto. visas problēmas tiek uztvertas kā defekts, nevis dabīgs nolietojums. no sērijas- auto marka sūds, tas nekas, ka reāli tam auto nobraukums pusļimons

+100

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
Eazzy
28. May 2014, 13:01 #15417

Kopš: 21. Dec 2013

No: Lielvārde

Ziņojumi: 263

Braucu ar: 525 TDS


28 May 2014, 12:58:23 protams rakstīja:

28 May 2014, 12:52:48 kkas rakstīja:
turbīnas viņiem birstot tiem auto kā minimums 400k jau noskrējiens, labi, ja tur dzimtā turbīna virsū. klausos paziņās un ņirdzu. cilvēki nopērk padsmitgadīgu auto ar 120k odometrā un uztver to kā jaunu auto. visas problēmas tiek uztvertas kā defekts, nevis dabīgs nolietojums. no sērijas- auto marka sūds, tas nekas, ka reāli tam auto nobraukums pusļimons

+100


šeit bija runa pa 1.8T vai 2.6?
Offline
protams
28. May 2014, 13:02 #15418

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5647

Braucu ar: null ziiben


28 May 2014, 13:01:01 Eazzy rakstīja:

28 May 2014, 12:58:23 protams rakstīja:

28 May 2014, 12:52:48 kkas rakstīja:
turbīnas viņiem birstot tiem auto kā minimums 400k jau noskrējiens, labi, ja tur dzimtā turbīna virsū. klausos paziņās un ņirdzu. cilvēki nopērk padsmitgadīgu auto ar 120k odometrā un uztver to kā jaunu auto. visas problēmas tiek uztvertas kā defekts, nevis dabīgs nolietojums. no sērijas- auto marka sūds, tas nekas, ka reāli tam auto nobraukums pusļimons

+100


šeit bija runa pa 1.8T vai 2.6?

Domāju par da-jeb-ko
Sevišķi gribētu lai šo sadzird E60 pircēji/lietotāji

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
ez15
28. May 2014, 13:47 #15419

Kopš: 25. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 104

Braucu ar:

http://www.ss.lv/msg/ru/transport/cars/bmw/325/bldogc.html

cik skarbi ir ar šo e36?
kolēģim vajag kādu lamatu +-1000eur robežās, vēlams, dīzeli
Offline
Laoshi
28. May 2014, 13:57 #15420

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


28 May 2014, 12:49:50 dainiiz rakstīja:

28 May 2014, 12:24:01 martinssirants rakstīja:
Nekas tur vinam nejuuk. Jauna turbina jau ari vairs nemaksaa kosmosu. Es tagad stipri nozeloju ka panemu 1.8 bez turbinas, jo ar turbinu uz talajiem gabaliem ed praktiski tikpat, toties normaali iet.


turbina vinam nav trakaakais kas tur var buut.
viniem ir nikjis ka keede sadalenee pastiepjas, ar visam izrierosajaam sekaam.
Motoori nav daagri, taka tas jau ir remonteejams.

lielaakais miinuss vinam ir taads, ka palielam vinss neiiet bet rij daudz,

vieniigais normaalis moroots brausanai ir 1.9tdi
vieniigai normaals aatrai brauksanai ir 2.7bit s4

paareejie ir ar visaam irzietosajaam sekaam, motoori ar ellas pateerinu- 2.6,2.8 bruukosaam spleem, pateeriniem utt

Katrai masiinai ja ir savi miinusi, tachu man liekas ka b5 ir jaanem diizels un 1.9


Sadalenes ķēdi var dzirdēt pēc skaņas, kad viņa tur galā žļarkst, tad bezstresa maina kopā ar zobeni. Tas pasākums vairs nemaksā kosmosu un par viņu var droši aizmirst uz atlikušo auto mūžu.

Tādam auģikam motors ir gareniski, tur nav baigā problēma noņemt turbīnai auksto galu un nočekot asi. Ja nav baigā brīvkustība un IC nepludo eļļa, tad var ņemt. Benzīna turbo vairāk nekas nevar salūzt, nav jau dīzelis, kura turbo ir maināmās ģeometrijas mehānisms, kuru īsti nevar restaurēt, tikai tīrīt un izmest arā.

1.8T ir 150, 180, 190, 210, 220zs versijās. Jaukā ziņa ir tā, ka pat 150zs versija čipojas uz 190zs, tālāk jau no turbīnas bija atkarīgs.

Šie motori mīl gāzi.

Par 1.9tdi - atveriet jonix-style dīzeļu sadaļu, vwmotion, vwgolfklubs un tur būs pilns ar tēmām: 1.9tdi pazuda jauda, neiet virs 2k rpm, neiet līdz 3k rpm, pludo eļļa, dreb dzinējs, neiet sprausla, neiet sūknis, nevar noregulēt, kaut kas nav, help utt utjp. Uz a4 b5 točna dīzeli nevajag.

Piekrītu par 2.7BiT, viņš čipots iet lupatās Es gan ņemtu uz allroad raktiskais_latvietis:
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, marihuans, mrc, noisex, smudo