Online
Pašreiz BMWPower skatās 210 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Sludinājumi SS.lv, Auto24.lv, Mobile.de u.c. II
Autors | Ziņojums |
Rudzins | | Kopš: 06. Oct 2011
Ziņojumi: 2447
Braucu ar: tavas sievas māsīcas bērna krustmātes māsu
|
28 May 2014, 00:23:38 Archie rakstīja:
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/328/bjdno.html
Ir kādam kas vairāk zināms? Varbūt kāds powerists?
apmēram pirms mēneša tirgojās, un tad bija no vpils | Offline | | |
martinssirants | | Kopš: 08. Aug 2013
Ziņojumi: 5097
Braucu ar: uz lohu mugurām
|
27 May 2014, 23:02:16 Eazzy rakstīja:
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/audi/a4/bkkfjj.html
Ko sakat par šiem? Hadene tas ir skaidrs, kas ar V6 motoriem jūk baigi?
Nem 1.8 ar turbinu. Nopietni. | Offline | | |
fleix | | Kopš: 27. Jun 2006
Ziņojumi: 8379
Braucu ar: 22
| Vakar apskatīts
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/m3/bhnmg.html
Vizuāli ir kasjaki, jākrāso, jāpulē, bet nu pa to naudu labs auto..
Es tomēr izlēmu meklēt sterilāku eksemplāru. Ja kādam ir vēlme ziedot laiku un $ sakopšanai, ņemiet ciet
Izbraucu un sapratu, ka e92 m3 ir | Offline | | |
Eazzy | | Kopš: 21. Dec 2013
No: Lielvārde
Ziņojumi: 263
Braucu ar: 525 TDS
|
28 May 2014, 07:50:31 martinssirants rakstīja:
27 May 2014, 23:02:16 Eazzy rakstīja:
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/audi/a4/bkkfjj.html
Ko sakat par šiem? Hadene tas ir skaidrs, kas ar V6 motoriem jūk baigi?
Nem 1.8 ar turbinu. Nopietni.
Kāpēc 1.8 turbo? 2.6 galīgs hlams? | Offline | | |
Mikels | | Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 4937
Braucu ar: cieņu
| Kāds varbūt var kaut ko pastāstīt par šo (CSDD māku):
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/320/dmmje.html[ Šo ziņu laboja Mikels, 28 May 2014, 11:29:57 ] | Offline | | |
Laoshi | | Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
28 May 2014, 11:24:36 Eazzy rakstīja:
28 May 2014, 07:50:31 martinssirants rakstīja:
27 May 2014, 23:02:16 Eazzy rakstīja:
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/audi/a4/bkkfjj.html
Ko sakat par šiem? Hadene tas ir skaidrs, kas ar V6 motoriem jūk baigi?
Nem 1.8 ar turbinu. Nopietni.
Kāpēc 1.8 turbo? 2.6 galīgs hlams?
Tehniski it kā nē, bet tur iet iekšā vairāk eļļas, vairāk sveces, vairāk rij, smagāks, vairāk aizņem vietu motortelpā, sliktāk iet. Sameklē 1.8T ar 180zs. | Offline | | |
VMR | | Kopš: 07. May 2006
Ziņojumi: 10301
Braucu ar: sporta variantu
| Ņem 2.8 30v, mators, vislabākās atmiņas! | Offline | | |
Eazzy | | Kopš: 21. Dec 2013
No: Lielvārde
Ziņojumi: 263
Braucu ar: 525 TDS
|
28 May 2014, 11:47:31 Laoshi rakstīja:
28 May 2014, 11:24:36 Eazzy rakstīja:
28 May 2014, 07:50:31 martinssirants rakstīja:
27 May 2014, 23:02:16 Eazzy rakstīja:
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/audi/a4/bkkfjj.html
Ko sakat par šiem? Hadene tas ir skaidrs, kas ar V6 motoriem jūk baigi?
Nem 1.8 ar turbinu. Nopietni.
Kāpēc 1.8 turbo? 2.6 galīgs hlams?
Tehniski it kā nē, bet tur iet iekšā vairāk eļļas, vairāk sveces, vairāk rij, smagāks, vairāk aizņem vietu motortelpā, sliktāk iet. Sameklē 1.8T ar 180zs.
Ir dzirdēts, ka 1.8 T jūkot turbīna, cik tur taisnība, gan nezinu. to, ka 2.6 ēdīs vairāk, tas man ir skaidrs. ja iekļaujās 15 l jauktā ciklā ir ok. Jautājums bija tas, vai viņam ir kādas iedzimtās kaites, piemēram, sūkņi sprāgst, kā mušas, vai vēl sazin kas. | Offline | | |
|
DrumB | | Kopš: 02. Jul 2009
No: Cēsis
Ziņojumi: 12185
Braucu ar: 325i
|
28 May 2014, 12:13:03 Eazzy rakstīja:
28 May 2014, 11:47:31 Laoshi rakstīja:
28 May 2014, 11:24:36 Eazzy rakstīja:
28 May 2014, 07:50:31 martinssirants rakstīja:
27 May 2014, 23:02:16 Eazzy rakstīja:
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/audi/a4/bkkfjj.html
Ko sakat par šiem? Hadene tas ir skaidrs, kas ar V6 motoriem jūk baigi?
Nem 1.8 ar turbinu. Nopietni.
Kāpēc 1.8 turbo? 2.6 galīgs hlams?
Tehniski it kā nē, bet tur iet iekšā vairāk eļļas, vairāk sveces, vairāk rij, smagāks, vairāk aizņem vietu motortelpā, sliktāk iet. Sameklē 1.8T ar 180zs.
Ir dzirdēts, ka 1.8 T jūkot turbīna, cik tur taisnība, gan nezinu. to, ka 2.6 ēdīs vairāk, tas man ir skaidrs. ja iekļaujās 15 l jauktā ciklā ir ok. Jautājums bija tas, vai viņam ir kādas iedzimtās kaites, piemēram, sūkņi sprāgst, kā mušas, vai vēl sazin kas.
Turbīnas ar laiku jūk visiem, kam ir turbīna, tas nu tā. Pirms pirkšanas pābraudi kādā stāvoklī viņa ir un varēsi gulēt mierīgs. 1.8T tiešām iet labi un salīdzinoši neko nepatērē. | Offline | | |
martinssirants | | Kopš: 08. Aug 2013
Ziņojumi: 5097
Braucu ar: uz lohu mugurām
| Nekas tur vinam nejuuk. Jauna turbina jau ari vairs nemaksaa kosmosu. Es tagad stipri nozeloju ka panemu 1.8 bez turbinas, jo ar turbinu uz talajiem gabaliem ed praktiski tikpat, toties normaali iet. | Offline | | |
Arturiks | | Kopš: 01. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 9026
Braucu ar: 26 & 26 & 11
| Uz veikalu pēc bamšļa nav nekāds tālais gabals. Vari aiziet ar kājām. | Offline | | |
martinssirants | | Kopš: 08. Aug 2013
Ziņojumi: 5097
Braucu ar: uz lohu mugurām
|
28 May 2014, 12:27:13 Arturiks rakstīja:
Uz veikalu pēc bamšļa nav nekāds tālais gabals. Vari aiziet ar kājām.
Puftjiit, tu neko nejeedz. iedzer indi | Offline | | |
dainiiz | | Kopš: 18. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5243
Braucu ar: 125mm
|
28 May 2014, 12:24:01 martinssirants rakstīja:
Nekas tur vinam nejuuk. Jauna turbina jau ari vairs nemaksaa kosmosu. Es tagad stipri nozeloju ka panemu 1.8 bez turbinas, jo ar turbinu uz talajiem gabaliem ed praktiski tikpat, toties normaali iet.
turbina vinam nav trakaakais kas tur var buut.
viniem ir nikjis ka keede sadalenee pastiepjas, ar visam izrierosajaam sekaam.
Motoori nav daagri, taka tas jau ir remonteejams.
lielaakais miinuss vinam ir taads, ka palielam vinss neiiet bet rij daudz,
vieniigais normaalis moroots brausanai ir 1.9tdi
vieniigai normaals aatrai brauksanai ir 2.7bit s4
paareejie ir ar visaam irzietosajaam sekaam, motoori ar ellas pateerinu- 2.6,2.8 bruukosaam spleem, pateeriniem utt
Katrai masiinai ja ir savi miinusi, tachu man liekas ka b5 ir jaanem diizels un 1.9
| Offline | | |
kkas | | Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9318
Braucu ar: Alfu
| turbīnas viņiem birstot tiem auto kā minimums 400k jau noskrējiens, labi, ja tur dzimtā turbīna virsū. klausos paziņās un ņirdzu. cilvēki nopērk padsmitgadīgu auto ar 120k odometrā un uztver to kā jaunu auto. visas problēmas tiek uztvertas kā defekts, nevis dabīgs nolietojums. no sērijas- auto marka sūds, tas nekas, ka reāli tam auto nobraukums pusļimons [ Šo ziņu laboja kkas, 28 May 2014, 12:53:42 ] | Offline | | |
martinssirants | | Kopš: 08. Aug 2013
Ziņojumi: 5097
Braucu ar: uz lohu mugurām
| Tas 1.9 dizelis tak vispaar neiet salidzinajuma ar 1.8t. | Offline | | |
protams | | Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 5647
Braucu ar: null ziiben
|
28 May 2014, 12:52:48 kkas rakstīja:
turbīnas viņiem birstot tiem auto kā minimums 400k jau noskrējiens, labi, ja tur dzimtā turbīna virsū. klausos paziņās un ņirdzu. cilvēki nopērk padsmitgadīgu auto ar 120k odometrā un uztver to kā jaunu auto. visas problēmas tiek uztvertas kā defekts, nevis dabīgs nolietojums. no sērijas- auto marka sūds, tas nekas, ka reāli tam auto nobraukums pusļimons
+100
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! | Offline | | |
|
Eazzy | | Kopš: 21. Dec 2013
No: Lielvārde
Ziņojumi: 263
Braucu ar: 525 TDS
|
28 May 2014, 12:58:23 protams rakstīja:
28 May 2014, 12:52:48 kkas rakstīja:
turbīnas viņiem birstot tiem auto kā minimums 400k jau noskrējiens, labi, ja tur dzimtā turbīna virsū. klausos paziņās un ņirdzu. cilvēki nopērk padsmitgadīgu auto ar 120k odometrā un uztver to kā jaunu auto. visas problēmas tiek uztvertas kā defekts, nevis dabīgs nolietojums. no sērijas- auto marka sūds, tas nekas, ka reāli tam auto nobraukums pusļimons
+100
šeit bija runa pa 1.8T vai 2.6? | Offline | | |
protams | | Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 5647
Braucu ar: null ziiben
|
28 May 2014, 13:01:01 Eazzy rakstīja:
28 May 2014, 12:58:23 protams rakstīja:
28 May 2014, 12:52:48 kkas rakstīja:
turbīnas viņiem birstot tiem auto kā minimums 400k jau noskrējiens, labi, ja tur dzimtā turbīna virsū. klausos paziņās un ņirdzu. cilvēki nopērk padsmitgadīgu auto ar 120k odometrā un uztver to kā jaunu auto. visas problēmas tiek uztvertas kā defekts, nevis dabīgs nolietojums. no sērijas- auto marka sūds, tas nekas, ka reāli tam auto nobraukums pusļimons
+100
šeit bija runa pa 1.8T vai 2.6?
Domāju par da-jeb-ko
Sevišķi gribētu lai šo sadzird E60 pircēji/lietotāji
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! | Offline | | |
ez15 | | Kopš: 25. Feb 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 104
Braucu ar:
| http://www.ss.lv/msg/ru/transport/cars/bmw/325/bldogc.html
cik skarbi ir ar šo e36?
kolēģim vajag kādu lamatu +-1000eur robežās, vēlams, dīzeli | Offline | | |
Laoshi | | Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
28 May 2014, 12:49:50 dainiiz rakstīja:
28 May 2014, 12:24:01 martinssirants rakstīja:
Nekas tur vinam nejuuk. Jauna turbina jau ari vairs nemaksaa kosmosu. Es tagad stipri nozeloju ka panemu 1.8 bez turbinas, jo ar turbinu uz talajiem gabaliem ed praktiski tikpat, toties normaali iet.
turbina vinam nav trakaakais kas tur var buut.
viniem ir nikjis ka keede sadalenee pastiepjas, ar visam izrierosajaam sekaam.
Motoori nav daagri, taka tas jau ir remonteejams.
lielaakais miinuss vinam ir taads, ka palielam vinss neiiet bet rij daudz,
vieniigais normaalis moroots brausanai ir 1.9tdi
vieniigai normaals aatrai brauksanai ir 2.7bit s4
paareejie ir ar visaam irzietosajaam sekaam, motoori ar ellas pateerinu- 2.6,2.8 bruukosaam spleem, pateeriniem utt
Katrai masiinai ja ir savi miinusi, tachu man liekas ka b5 ir jaanem diizels un 1.9
Sadalenes ķēdi var dzirdēt pēc skaņas, kad viņa tur galā žļarkst, tad bezstresa maina kopā ar zobeni. Tas pasākums vairs nemaksā kosmosu un par viņu var droši aizmirst uz atlikušo auto mūžu.
Tādam auģikam motors ir gareniski, tur nav baigā problēma noņemt turbīnai auksto galu un nočekot asi. Ja nav baigā brīvkustība un IC nepludo eļļa, tad var ņemt. Benzīna turbo vairāk nekas nevar salūzt, nav jau dīzelis, kura turbo ir maināmās ģeometrijas mehānisms, kuru īsti nevar restaurēt, tikai tīrīt un izmest arā.
1.8T ir 150, 180, 190, 210, 220zs versijās. Jaukā ziņa ir tā, ka pat 150zs versija čipojas uz 190zs, tālāk jau no turbīnas bija atkarīgs.
Šie motori mīl gāzi.
Par 1.9tdi - atveriet jonix-style dīzeļu sadaļu, vwmotion, vwgolfklubs un tur būs pilns ar tēmām: 1.9tdi pazuda jauda, neiet virs 2k rpm, neiet līdz 3k rpm, pludo eļļa, dreb dzinējs, neiet sprausla, neiet sūknis, nevar noregulēt, kaut kas nav, help utt utjp. Uz a4 b5 točna dīzeli nevajag.
Piekrītu par 2.7BiT, viņš čipots iet lupatās Es gan ņemtu uz allroad raktiskais_latvietis: | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, marihuans, mrc, noisex, smudo
|