Autors | Ziņojums |
Edzins | 17. Aug 2005, 17:29 |
#1541
|
|
Kopš: 25. Jun 2004
Ziņojumi: 408
Braucu ar: X5
| Skaidrs,rit busu Pernalata un tad parunasu ar Guntaru |
Offline | |
|
BlasterX | 17. Aug 2005, 17:53 |
#1542
|
|
Kopš: 18. Nov 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 3088
Braucu ar: Subaru
| 94 318is
Vajag sataisīt, lai miglas lukturi deg kopā arī ar gabarītiem. Es miglas lukturus pirku un liku Latvijā pēc BMW iegādes. Uzlika man tā, ka tie deg tikai tad, kad ir ieslēgtas tuvās gaismas.
Vai sačiņīsiet un cik tas maksās? |
Offline | |
|
nrcha | 17. Aug 2005, 19:53 |
#1543
|
|
Kopš: 16. Jun 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 2643
Braucu ar: smaidu
| Jaapalielaas Biju shodien Permalataa, nomainiju ellju un man BMW cepuriiti uzdavinaja
----------------- "Trees're always a relief, after people." (c) D. Mitchell |
Offline | |
|
Puuchuks | 17. Aug 2005, 20:40 |
#1544
|
|
Kopš: 03. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 24359
Braucu ar: BMW
|
2005-08-17 19:53, nrcha rakstīja:
Jaapalielaas Biju shodien Permalataa, nomainiju ellju un man BMW cepuriiti uzdavinaja
smuka prasiiji vai vienk. iedeva |
Offline | |
|
nrcha | 17. Aug 2005, 20:50 |
#1545
|
|
Kopš: 16. Jun 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 2643
Braucu ar: smaidu
|
2005-08-17 20:40, JanisPuu rakstīja:
smuka prasiiji vai vienk. iedeva
Nu taada zila kepka ar BMW F1 Williams uzrakstu priekshaa un baltu Castrol uzrakstu saanos. Neprasiju, vienkaarshi iedeva.
----------------- "Trees're always a relief, after people." (c) D. Mitchell |
Offline | |
|
Permalat | 17. Aug 2005, 22:32 |
#1546
|
|
Kopš: 01. Feb 2005
Ziņojumi: 2585
Braucu ar:
|
2005-08-17 17:53, BlasterX rakstīja:
94 318is
Vajag sataisīt, lai miglas lukturi deg kopā arī ar gabarītiem. Es miglas lukturus pirku un liku Latvijā pēc BMW iegādes. Uzlika man tā, ka tie deg tikai tad, kad ir ieslēgtas tuvās gaismas.
Vai sačiņīsiet un cik tas maksās?
Saremontēsim. Bet, konkrētus ciparus nosauks elektiķi pēc apskates, jo nav skaidrs, kādas (cik lielas) muļķības sadarītas.. |
Offline | |
|
angiins | 18. Aug 2005, 15:02 |
#1547
|
|
Kopš: 09. Sep 2004
Ziņojumi: 8865
Braucu ar: ar ko pagadās
| Vienreiz peec taadas normaalaakas atvilkshanas paraadiijaas balti duuminji no izpuuteeja. Satraucos un uzreiz braucu uz servisu, kameer aizbraucu tie duumi bij bazudushi, lai kaa servisaa gaazeeja, duumi neparaadiijaas. Beigaas vechi noteica, ka tas bijis kondensaats. Bet ar mashiinu pirms tam bij apmeeram 1h braukts, kondensaatam it kaa vajadzeeja sen iztvaikot. Lai vai kaa nekas tamliidziigs nav atkaartojies.
Q:
Ir pamats uztraukties un laiciigi saakt domaat par galvas bliives vai pat galvas mainju |
Offline | |
|
Permalat | 18. Aug 2005, 15:53 |
#1548
|
|
Kopš: 01. Feb 2005
Ziņojumi: 2585
Braucu ar:
|
2005-08-18 15:02, angiins rakstīja:
Vienreiz peec taadas normaalaakas atvilkshanas paraadiijaas balti duuminji no izpuuteeja. Satraucos un uzreiz braucu uz servisu, kameer aizbraucu tie duumi bij bazudushi, lai kaa servisaa gaazeeja, duumi neparaadiijaas. Beigaas vechi noteica, ka tas bijis kondensaats. Bet ar mashiinu pirms tam bij apmeeram 1h braukts, kondensaatam it kaa vajadzeeja sen iztvaikot. Lai vai kaa nekas tamliidziigs nav atkaartojies.
Q:
Ir pamats uztraukties un laiciigi saakt domaat par galvas bliives vai pat galvas mainju
Nu, grūti teikt. Varbūt nesatraucies
Jācer uz labāko. Vienkārši uzmanīgāk jāpavēro motora T, eļļa (vai nav plēves).. Ja simtomi atkārtosies, domāsim tālāk.. |
Offline | |
|
|
angiins | 18. Aug 2005, 15:56 |
#1549
|
|
Kopš: 09. Sep 2004
Ziņojumi: 8865
Braucu ar: ar ko pagadās
|
2005-08-18 15:53, Permalat rakstīja:
Nu, grūti teikt. Varbūt nesatraucies
Jācer uz labāko. Vienkārši uzmanīgāk jāpavēro motora T, eļļa (vai nav plēves).. Ja simtomi atkārtosies, domāsim tālāk..
Kur nu veel uzmaniigaak |
Offline | |
|
Massons | 18. Aug 2005, 17:06 |
#1550
|
|
Kopš: 10. Jun 2002
Ziņojumi: 1462
Braucu ar: Nav svarīgi ...
| Kāda iemesla pēc M20 motoriem lūzt rokeri, ja zobsiksna un vārsti paliek veseli ???
P.S. Man personīgi tā notika 2x reizes ...
----------------- Varbūt dažkārt, lai sapņi paliek par sapņiem, jo kad tie piepildīsies vairs nebūs par ko sapņot ... |
Offline | |
|
martinez | 18. Aug 2005, 17:10 |
#1551
|
|
Kopš: 25. Oct 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 29226
Braucu ar: cietu seju
| man arī 1reiz nolūza M20B25 |
Offline | |
|
Massons | 18. Aug 2005, 17:17 |
#1552
|
|
Kopš: 10. Jun 2002
Ziņojumi: 1462
Braucu ar: Nav svarīgi ...
| Gribu piebilst, ka tas notika lietuvā, pa ceļam uz berlīni ...
----------------- Varbūt dažkārt, lai sapņi paliek par sapņiem, jo kad tie piepildīsies vairs nebūs par ko sapņot ... |
Offline | |
|
martinez | 18. Aug 2005, 17:19 |
#1553
|
|
Kopš: 25. Oct 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 29226
Braucu ar: cietu seju
|
2005-08-18 17:17, Massons rakstīja:
Gribu piebilst, ka tas notika lietuvā, pa ceļam uz berlīni ...
var jau močīt tālāk, tikai skaņa kā audi un dzenis motorā |
Offline | |
|
Massons | 18. Aug 2005, 17:25 |
#1554
|
|
Kopš: 10. Jun 2002
Ziņojumi: 1462
Braucu ar: Nav svarīgi ...
| Ne nu pirmo reizi to norakstīja uz 13 datumu un lēnām atbrauca atpaklj uz LV. Noņema galvu, nomainīja visu iespējamo pēc teorijas, blīvi, siksnu utt.
Braucu otreiz, un aptuveni tajā pašā vietā salūza cits, tad man bija līdz kalam, atradu kauņā vienu servisu kas par 250 ltl nomainīja to pēc darba laika ...
Situācija tāda, ka dzīvoju berlnē, a kā jūs zināt remonts tur maksā dārgi, a braukt var cik iet ...
----------------- Varbūt dažkārt, lai sapņi paliek par sapņiem, jo kad tie piepildīsies vairs nebūs par ko sapņot ... |
Offline | |
|
Permalat | 19. Aug 2005, 09:20 |
#1555
|
|
Kopš: 01. Feb 2005
Ziņojumi: 2585
Braucu ar:
|
2005-08-18 17:06, Massons rakstīja:
Kāda iemesla pēc M20 motoriem lūzt rokeri, ja zobsiksna un vārsti paliek veseli ???
P.S. Man personīgi tā notika 2x reizes ...
Nu, man domāt sekojoši:
1. metāla nogurums. Tas ir efekts kā alumīnija karotēm, ko kādreiz skolu ēdnīcās lietoja. Vienreiz loci, nekas, bet 20. - salūzt. Respektīvi, mehāniskās slodzes ietekmē molekulas, kuras ’sliktāk’ turas kopā kā vidēji ’normālās’, palēnām atraujas. Vienā brīdī atilkušas neiztur slodzi
2. vārstu atstarpes par lielu. Tad rokeri saņem stiprākus sitienus
3. ’nosēdušās’ vārstu atsperes. Tad pie lielākiem apgriezieniem vārsti lēnāk aizveras, papildus sitieni/slodze rokeriem
4. sadales vārpstas nodilusi, p.2 papildinājums
Skumji, bet tas motors sen savu resursu ir nokalpojis
Permalat Pluss SIA
BMW autocentrs,
rezerves daļas, auto tirdzniecība
Volguntes 42, Rīga, LV 1046
www.permalat.lv
[email protected]
tel. 7470416 (veikals, serviss)
mob. 9482131 (serviss)
servisa menedžeri: Guntars - latv. val., Oļegs - krievu val.
[ This message was edited by: Permalat on 2005-08-19 09:26 ] |
Offline | |
|
Bron | 19. Aug 2005, 09:34 |
#1556
|
|
Kopš: 30. Aug 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 15204
Braucu ar: Traktortehniku by Nissan
|
2005-08-19 09:20, Permalat rakstīja:
Skumji, bet tas motors sen savu resursu ir nokalpojis
Zheel, iisteniibaa M20 man patiik...
A kaadi parasti ir tie resursi piem:
M20 ?
M30 ?
M40 ?
M42 ?
M50 ? |
Offline | |
|
|
martinez | 19. Aug 2005, 09:35 |
#1557
|
|
Kopš: 25. Oct 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 29226
Braucu ar: cietu seju
| jautājums tāds- vai E30 325i kulise atšķiras no 320i vai 323i vakar gribējās veikt nomaiņu, taču atklājās fakts, ka nopirktā kulise(itkā esot no 325i) ir pa īsu, nekā esošā, un alumīnija stieņa izliekums aiziet uz uz leju, nevis uz sāniem un kā vispār tas alumīnija stienis braucot varēja salūzt uz pusēm |
Offline | |
|
edzulis | 19. Aug 2005, 10:13 |
#1558
|
|
Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| M30 poļubomu rulz visvairāk... |
Offline | |
|
Permalat | 19. Aug 2005, 10:14 |
#1559
|
|
Kopš: 01. Feb 2005
Ziņojumi: 2585
Braucu ar:
|
2005-08-19 09:35, martinez rakstīja:
jautājums tāds- vai E30 325i kulise atšķiras no 320i vai 323i vakar gribējās veikt nomaiņu, taču atklājās fakts, ka nopirktā kulise(itkā esot no 325i) ir pa īsu, nekā esošā, un alumīnija stieņa izliekums aiziet uz uz leju, nevis uz sāniem un kā vispār tas alumīnija stienis braucot varēja salūzt uz pusēm
Par kulisēm - paskaties, lūdzu, ETK. Modelis tik vecs, ka neviens neatceras precīzi
Par pārlūšanu - metala nogurums. Izdilušas bukses, kas liek (piemēram, atpakaļgaitā) slēgt ar fizisku spēku, izbeigušies kārbas/motora spilveni u.c. ligas |
Offline | |
|
Permalat | 19. Aug 2005, 10:23 |
#1560
|
|
Kopš: 01. Feb 2005
Ziņojumi: 2585
Braucu ar:
|
2005-08-19 09:34, Bron rakstīja:
2005-08-19 09:20, Permalat rakstīja:
Skumji, bet tas motors sen savu resursu ir nokalpojis
Zheel, iisteniibaa M20 man patiik...
A kaadi parasti ir tie resursi piem:
M20 ?
M30 ?
M40 ?
M42 ?
M50 ?
Ļoti atkarīgs no regulāras apkopes un ekspluatācijas apstākļiem. Bet, nu, daudzi no M20, M30 ir nobraukuši pāri par 600K, un tas jau vairs nav īsti normāli..
Kādus 300-400K var braukt (bez kapitālā) ar visiem, izņemot 5L V12.. |
Offline | |
|