Autors | Ziņojums |
Laoshi | 13. Mar 2017, 19:03 |
#1541
|
|
Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
13 Mar 2017, 16:12:50 @Modrs rakstīja:
PavisamVisirslikti.lv,
Paziņam ir 2008. gada auto ar DSG, pirkts jauns, nobraucis 120k praktiski pa pilsētu, problēmu nav. Viss ir slikti ar "200k tikko no Vācijas". |
Offline | |
|
smudo | 13. Mar 2017, 19:32 |
#1542
|
|
Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3634
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
13 Mar 2017, 19:03:45 @Laoshi rakstīja:
13 Mar 2017, 16:12:50 @Modrs rakstīja:
PavisamVisirslikti.lv,
Paziņam ir 2008. gada auto ar DSG, pirkts jauns, nobraucis 120k praktiski pa pilsētu, problēmu nav. Viss ir slikti ar "200k tikko no Vācijas".
Kā paveicas, paziņas ir saskārušies ar problēmām jauniem VW un Audi vēl pat garantijas laikā. Kolēģis, kam bija pirms jauns Q5 un pie 60 nobruka DSG nesen stāstīja, ka Krievijā bija pat kopprasība pret WAG saistībā ar DSG defektiem un tagad viņiem tur esot "mūža garantija uz DSG" tik ilgi, kamēr ar auto pārvietojas pirmais pircējs (detaļas nejautāju - neinteresē). Bet cik dzirdēts, tad jaunajiem kārbas modeļiem problēmas ir krietni mazāk un varot droši pirkt.[ Šo ziņu laboja smudo, 13 Mar 2017, 19:33:12 ] |
Offline | |
|
Laoshi | 13. Mar 2017, 19:36 |
#1543
|
|
Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
| Varbūt arī paveicās, ka iekš auto ir "labā koveijera" DSG, nevis vateņiem paredzētais. |
Offline | |
|
qa | 13. Mar 2017, 22:01 |
#1544
|
|
Kopš: 09. Dec 2008
Ziņojumi: 1407
Braucu ar:
|
13 Mar 2017, 19:36:29 @Laoshi rakstīja:
Varbūt arī paveicās, ka iekš auto ir "labā koveijera" DSG, nevis vateņiem paredzētais.
Un tu tam pats tici? LV tirgus salidzinot ar Krievijas tads 'piliens jura' vien tik ir. Un tavuprat uz Lv nak Laba un uz Krieviju kreisa konveijera kārbas. Tas ka krievija del vinu izcilas degvielas kvalitates atseviski dzineji nav pieejami ir cits stasts. |
Offline | |
|
ervuha | 13. Mar 2017, 22:08 |
#1545
|
|
Kopš: 28. May 2012
No: Sigulda
Ziņojumi: 580
Braucu ar:
|
13 Mar 2017, 16:08:54 @IELEJAM rakstīja:
Biju apskatīt un nomēģināt to Kodiaq, lai saprastu tos izmērus utt. Ar 184cm augumu, gan priekšā, gan aizmugurē vietas vairāk kā pietiekoši un par mazu to auto nenosauksi. Bagāžnieks arī normālā izmērā. Trešā krēslu rinda manā skatījumā ir pilnīgi lieka, jo par to papildus jāmaksā pāri par EUR 700.00, normāli tur var iesēdināt divus bērnus īsam pārbraucienam, kā arī tas nozog vietu bagāžniekā. Kombinētais salons āda+alcantara riktīgi labs, āda+audums arī tīri neko. Dīzelis nebija, dabūju izbraukt 2.0TSI 180hp ar DSG. Viss it kā labi, S režīmā pie augstiem apgriezieniem salonā paskaļi, pilsētā patēriņš būs 10 litri, tā kā es noteikti izvēlētos dīzeli. Pirms kāda laika tiku izmēģinājis jaunu Nissan X-trail, tad nu jāsaka, ka Kodiaq ir cita līmeņa auto visos aspektos, vārdu sakot man patika labāk. Labi runājot, domāju, ka smuki nopakotu Kodiaq var izdinģēt par kādiem 32k (ar PVN). Kasko uz gadu ~EUR580.00 neatkarīgi no auto cenas. Patika, ka interfeis latviešu valodā. Rindas neesot, jāgaida kādi 2.5-3 mēneši.
Vari palasīt augstāk, ko rakstīju. Tieši mans scenārijs, kādu gāju. Trešo krēslu rindu nepaņēmām, jo arī likās lieka. Manā gadījumā tikai dīzelis. Un cena ar PVN aptuveni tāda, kā minēji. Kad atnāks auto, sabildēšu un iemetīšu pirmo review. |
Offline | |
|
Laoshi | 13. Mar 2017, 22:29 |
#1546
|
|
Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
13 Mar 2017, 22:01:55 @qa rakstīja:
13 Mar 2017, 19:36:29 @Laoshi rakstīja:
Varbūt arī paveicās, ka iekš auto ir "labā koveijera" DSG, nevis vateņiem paredzētais.
Un tu tam pats tici? LV tirgus salidzinot ar Krievijas tads 'piliens jura' vien tik ir. Un tavuprat uz Lv nak Laba un uz Krieviju kreisa konveijera kārbas. Tas ka krievija del vinu izcilas degvielas kvalitates atseviski dzineji nav pieejami ir cits stasts.
Tas bija kā sarkasms domāts. Ir taču cilvēki, kuri tic, ka rūpnīcā ir detaļu līnija autoražotājam, tad līnija Eiropas autoveikaliem un tad līnija Austrumeiropai, kur sadzērušies poļi ar kuvaldām presē zobratus. |
Offline | |
|
viesulis | 13. Mar 2017, 22:38 |
#1547
|
|
Kopš: 04. Mar 2007
Ziņojumi: 16792
Braucu ar: Volvo un Volvo
| DSG birst tiem kas launco aukstus no krustojumiem. |
Offline | |
|
kkas | 15. Mar 2017, 08:27 |
#1548
|
|
Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9326
Braucu ar: Alfu
| 16. gada touaregs. knapi 20k, motora eļļa noēsta līdz minimumam. V6 bluemotion laikam 3.0 tdi.
čoms mērenā šokā, ar auto uz Jūs, pieradis braukt ar jauniem auto un līdz šim domāja, ka eļļas pazušana raksturīga tikai veciem auto. |
Online | |
|
|
Damn | 15. Mar 2017, 09:02 |
#1549
|
|
Kopš: 24. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 10803
Braucu ar:
|
15 Mar 2017, 08:27:05 @kkas rakstīja:
16. gada touaregs. knapi 20k, motora eļļa noēsta līdz minimumam. V6 bluemotion laikam 3.0 tdi.
čoms mērenā šokā, ar auto uz Jūs, pieradis braukt ar jauniem auto un līdz šim domāja, ka eļļas pazušana raksturīga tikai veciem auto.
13. gada touareg ar līdz pirmajiem 30-40k tā vairāk tērēja. Pēc tam normalizējās
16. gada ~14k km ar līmenis jau pusē. |
Offline | |
|
protams | 15. Mar 2017, 09:13 |
#1550
|
|
Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 5652
Braucu ar: null ziiben
| Vajadzēja kā baltie cilvēki, pie 10kkm nomainīt eļļu tad arī līmenis saglabātos.
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! |
Offline | |
|
darknmy | 15. Mar 2017, 09:40 |
#1551
|
|
Kopš: 23. Jul 2014
Ziņojumi: 1113
Braucu ar: X3 3.0i
|
15 Mar 2017, 08:27:05 @kkas rakstīja:
16. gada touaregs. knapi 20k, motora eļļa noēsta līdz minimumam. V6 bluemotion laikam 3.0 tdi.
čoms mērenā šokā, ar auto uz Jūs, pieradis braukt ar jauniem auto un līdz šim domāja, ka eļļas pazušana raksturīga tikai veciem auto.
Tāpēc ka VAG, Daimpler un BMW ir domāti lai sūktu naudu no patērētājiem. Neviens ražotājs netaisīs motorus, kas ies miljonu. Lai gan primāti no 80iem tādus veidoja. Toyota, MB u.c. |
Offline | |
|
karlsonss | 15. Mar 2017, 09:47 |
#1552
|
|
Kopš: 02. Feb 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 23038
Braucu ar:
|
13 Mar 2017, 22:38:44 @viesulis rakstīja:
DSG birst tiem kas launco aukstus no krustojumiem.
Dsg birst tiem kas brauc ar auto, nevis paarvadaa uz ejakulatora
Un ellu arii eed tiwm, kas brauc |
Offline | |
|
karlsonss | 15. Mar 2017, 09:48 |
#1553
|
|
Kopš: 02. Feb 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 23038
Braucu ar:
|
15 Mar 2017, 08:27:05 @kkas rakstīja:
16. gada touaregs. knapi 20k, motora eļļa noēsta līdz minimumam. V6 bluemotion laikam 3.0 tdi.
čoms mērenā šokā, ar auto uz Jūs, pieradis braukt ar jauniem auto un līdz šim domāja, ka eļļas pazušana raksturīga tikai veciem auto.
Vajadzeeja pa garantiju prasiit matora mainju |
Offline | |
|
karro | 15. Mar 2017, 10:02 |
#1554
|
|
Kopš: 08. Apr 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4619
Braucu ar: studentu variantu
|
15 Mar 2017, 09:13:47 @protams rakstīja:
Vajadzēja kā baltie cilvēki, pie 10kkm nomainīt eļļu tad arī līmenis saglabātos.
dīleris teica - 25k, tad 25k!
..
- māsiņ, varbūt tomēr uz reanimāciju?..
- dakteris teica "uz morgu!", tātad braucam uz morgu!
|
Offline | |
|
viesulis | 15. Mar 2017, 10:18 |
#1555
|
|
Kopš: 04. Mar 2007
Ziņojumi: 16792
Braucu ar: Volvo un Volvo
|
15 Mar 2017, 09:47:48 @karlsonss rakstīja:
13 Mar 2017, 22:38:44 @viesulis rakstīja:
DSG birst tiem kas launco aukstus no krustojumiem.
Dsg birst tiem kas brauc ar auto, nevis paarvadaa uz ejakulatora
Un ellu arii eed tiwm, kas brauc
ok, kā teiksi |
Offline | |
|
karlsonss | 15. Mar 2017, 10:34 |
#1556
|
|
Kopš: 02. Feb 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 23038
Braucu ar:
| As long as the correct spec oil has been used, there is absolutely no reason to avoid such cars. There is no scientific/engineering evidence against such servicing schedules, and there is no evidence that these cars would be any different if a "short-life-oil" servicing regime had been used.
Take the example of 7 to 11 years old (1999 to 2003) e39 BMWs - which were serviced at 20k intervals on long-life oils - most of these are still going strong with mega (i.e. 150k plus) mileages.
However, there are traditionalist motoring "enthusiasts" who will persist in their belief that cars should be serviced every 5000 miles and/or every 6 months. No amount of evidence will convince them that technology has moved on. (These OCD mechanics can be found polishing their cars every weekend, followed with cars raised on jacks looking for absent grease nipples). |
Offline | |
|
|
qa | 15. Mar 2017, 11:32 |
#1557
|
|
Kopš: 09. Dec 2008
Ziņojumi: 1407
Braucu ar:
|
15 Mar 2017, 09:48:50 @karlsonss rakstīja:
15 Mar 2017, 08:27:05 @kkas rakstīja:
16. gada touaregs. knapi 20k, motora eļļa noēsta līdz minimumam. V6 bluemotion laikam 3.0 tdi.
čoms mērenā šokā, ar auto uz Jūs, pieradis braukt ar jauniem auto un līdz šim domāja, ka eļļas pazušana raksturīga tikai veciem auto.
Vajadzeeja pa garantiju prasiit matora mainju
Ta nu dileris uzreiz skrien un maina motoru.
Jaunai scania rija ellu 5l/10000km. Dileri visu laiku tik atrunajas,beigas piekrita paskatities. Defekts turbinai bij,nomainīja.
|
Offline | |
|
smudo | 15. Mar 2017, 11:38 |
#1558
|
|
Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3634
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
15 Mar 2017, 10:34:28 @karlsonss rakstīja:
As long as the correct spec oil has been used, there is absolutely no reason to avoid such cars. There is no scientific/engineering evidence against such servicing schedules, and there is no evidence that these cars would be any different if a "short-life-oil" servicing regime had been used.
Take the example of 7 to 11 years old (1999 to 2003) e39 BMWs - which were serviced at 20k intervals on long-life oils - most of these are still going strong with mega (i.e. 150k plus) mileages.
However, there are traditionalist motoring "enthusiasts" who will persist in their belief that cars should be serviced every 5000 miles and/or every 6 months. No amount of evidence will convince them that technology has moved on. (These OCD mechanics can be found polishing their cars every weekend, followed with cars raised on jacks looking for absent grease nipples).
Tik daudz ko butu komentet, ka labak nesaksu. Nav verts diskutet par auto ellas lietosanu, lidzigi ka par politiku un religiju, jo katrs tapat beigas paliks pie sava viedokla un ar savu taisnibu |
Offline | |
|
crashiks | 15. Mar 2017, 13:26 |
#1559
|
|
Kopš: 14. Aug 2006
Ziņojumi: 497
Braucu ar: Accordu
| Ielikšu ar atskaiti.
Hyndai i40 universālis
pie 28000k (pa 8 mēnešiem) pagaidām beigts priekšējais labais gultnis, un deformējušies jumta reliņi
Papildus esot kaut kāds rūpnīcas atsaukums bagāžnieka vadiem.
Visvairāk esmu šokā par reliņiem, cerams ka nevajadzēs katru gadu mainīt pa garantiju viņus |
Offline | |
|
OS83 | 15. Mar 2017, 15:17 |
#1560
|
|
Kopš: 06. Mar 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 183
Braucu ar: GTG
|
15 Mar 2017, 08:27:05 @kkas rakstīja:
16. gada touaregs. knapi 20k, motora eļļa noēsta līdz minimumam. V6 bluemotion laikam 3.0 tdi.
čoms mērenā šokā, ar auto uz Jūs, pieradis braukt ar jauniem auto un līdz šim domāja, ka eļļas pazušana raksturīga tikai veciem auto.
Pilnīgi normāla parādība, līdz pirmajai eļlas maiņai (kas parasti ir pie 30k km) pieliet litru eļļas.
Gan A7, gan Q7 abiem 3.0 TDI un A8 3.0TFSI arī bija jāpielej to litru eļļas bišk virs 20k km |
Offline | |
|