Online

Pašreiz BMWPower skatās 274 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
Laoshi
13. Mar 2017, 19:03 #1541

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


13 Mar 2017, 16:12:50 @Modrs rakstīja:
PavisamVisirslikti.lv,


Paziņam ir 2008. gada auto ar DSG, pirkts jauns, nobraucis 120k praktiski pa pilsētu, problēmu nav. Viss ir slikti ar "200k tikko no Vācijas".
Offline
smudo
13. Mar 2017, 19:32 #1542

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3634

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


13 Mar 2017, 19:03:45 @Laoshi rakstīja:

13 Mar 2017, 16:12:50 @Modrs rakstīja:
PavisamVisirslikti.lv,


Paziņam ir 2008. gada auto ar DSG, pirkts jauns, nobraucis 120k praktiski pa pilsētu, problēmu nav. Viss ir slikti ar "200k tikko no Vācijas".


Kā paveicas, paziņas ir saskārušies ar problēmām jauniem VW un Audi vēl pat garantijas laikā. Kolēģis, kam bija pirms jauns Q5 un pie 60 nobruka DSG nesen stāstīja, ka Krievijā bija pat kopprasība pret WAG saistībā ar DSG defektiem un tagad viņiem tur esot "mūža garantija uz DSG" tik ilgi, kamēr ar auto pārvietojas pirmais pircējs (detaļas nejautāju - neinteresē). Bet cik dzirdēts, tad jaunajiem kārbas modeļiem problēmas ir krietni mazāk un varot droši pirkt.

[ Šo ziņu laboja smudo, 13 Mar 2017, 19:33:12 ]

Offline
Laoshi
13. Mar 2017, 19:36 #1543

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:

Varbūt arī paveicās, ka iekš auto ir "labā koveijera" DSG, nevis vateņiem paredzētais.
Offline
qa
13. Mar 2017, 22:01 #1544

Kopš: 09. Dec 2008

Ziņojumi: 1407

Braucu ar:


13 Mar 2017, 19:36:29 @Laoshi rakstīja:
Varbūt arī paveicās, ka iekš auto ir "labā koveijera" DSG, nevis vateņiem paredzētais.

Un tu tam pats tici? LV tirgus salidzinot ar Krievijas tads 'piliens jura' vien tik ir. Un tavuprat uz Lv nak Laba un uz Krieviju kreisa konveijera kārbas. Tas ka krievija del vinu izcilas degvielas kvalitates atseviski dzineji nav pieejami ir cits stasts.
Offline
ervuha
13. Mar 2017, 22:08 #1545

Kopš: 28. May 2012

No: Sigulda

Ziņojumi: 580

Braucu ar:


13 Mar 2017, 16:08:54 @IELEJAM rakstīja:
Biju apskatīt un nomēģināt to Kodiaq, lai saprastu tos izmērus utt. Ar 184cm augumu, gan priekšā, gan aizmugurē vietas vairāk kā pietiekoši un par mazu to auto nenosauksi. Bagāžnieks arī normālā izmērā. Trešā krēslu rinda manā skatījumā ir pilnīgi lieka, jo par to papildus jāmaksā pāri par EUR 700.00, normāli tur var iesēdināt divus bērnus īsam pārbraucienam, kā arī tas nozog vietu bagāžniekā. Kombinētais salons āda+alcantara riktīgi labs, āda+audums arī tīri neko. Dīzelis nebija, dabūju izbraukt 2.0TSI 180hp ar DSG. Viss it kā labi, S režīmā pie augstiem apgriezieniem salonā paskaļi, pilsētā patēriņš būs 10 litri, tā kā es noteikti izvēlētos dīzeli. Pirms kāda laika tiku izmēģinājis jaunu Nissan X-trail, tad nu jāsaka, ka Kodiaq ir cita līmeņa auto visos aspektos, vārdu sakot man patika labāk. Labi runājot, domāju, ka smuki nopakotu Kodiaq var izdinģēt par kādiem 32k (ar PVN). Kasko uz gadu ~EUR580.00 neatkarīgi no auto cenas. Patika, ka interfeis latviešu valodā. Rindas neesot, jāgaida kādi 2.5-3 mēneši.


Vari palasīt augstāk, ko rakstīju. Tieši mans scenārijs, kādu gāju. Trešo krēslu rindu nepaņēmām, jo arī likās lieka. Manā gadījumā tikai dīzelis. Un cena ar PVN aptuveni tāda, kā minēji. Kad atnāks auto, sabildēšu un iemetīšu pirmo review.
Offline
Laoshi
13. Mar 2017, 22:29 #1546

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


13 Mar 2017, 22:01:55 @qa rakstīja:

13 Mar 2017, 19:36:29 @Laoshi rakstīja:
Varbūt arī paveicās, ka iekš auto ir "labā koveijera" DSG, nevis vateņiem paredzētais.

Un tu tam pats tici? LV tirgus salidzinot ar Krievijas tads 'piliens jura' vien tik ir. Un tavuprat uz Lv nak Laba un uz Krieviju kreisa konveijera kārbas. Tas ka krievija del vinu izcilas degvielas kvalitates atseviski dzineji nav pieejami ir cits stasts.


Tas bija kā sarkasms domāts. Ir taču cilvēki, kuri tic, ka rūpnīcā ir detaļu līnija autoražotājam, tad līnija Eiropas autoveikaliem un tad līnija Austrumeiropai, kur sadzērušies poļi ar kuvaldām presē zobratus.
Offline
viesulis
13. Mar 2017, 22:38 #1547

Kopš: 04. Mar 2007

Ziņojumi: 16792

Braucu ar: Volvo un Volvo

DSG birst tiem kas launco aukstus no krustojumiem.
Offline
kkas
15. Mar 2017, 08:27 #1548

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9326

Braucu ar: Alfu

16. gada touaregs. knapi 20k, motora eļļa noēsta līdz minimumam. V6 bluemotion laikam 3.0 tdi.
čoms mērenā šokā, ar auto uz Jūs, pieradis braukt ar jauniem auto un līdz šim domāja, ka eļļas pazušana raksturīga tikai veciem auto.
Online
Damn
15. Mar 2017, 09:02 #1549

Kopš: 24. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 10803

Braucu ar:


15 Mar 2017, 08:27:05 @kkas rakstīja:
16. gada touaregs. knapi 20k, motora eļļa noēsta līdz minimumam. V6 bluemotion laikam 3.0 tdi.
čoms mērenā šokā, ar auto uz Jūs, pieradis braukt ar jauniem auto un līdz šim domāja, ka eļļas pazušana raksturīga tikai veciem auto.

13. gada touareg ar līdz pirmajiem 30-40k tā vairāk tērēja. Pēc tam normalizējās
16. gada ~14k km ar līmenis jau pusē.
Offline
protams
15. Mar 2017, 09:13 #1550

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5652

Braucu ar: null ziiben

Vajadzēja kā baltie cilvēki, pie 10kkm nomainīt eļļu tad arī līmenis saglabātos.

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
darknmy
15. Mar 2017, 09:40 #1551

Kopš: 23. Jul 2014

Ziņojumi: 1113

Braucu ar: X3 3.0i


15 Mar 2017, 08:27:05 @kkas rakstīja:
16. gada touaregs. knapi 20k, motora eļļa noēsta līdz minimumam. V6 bluemotion laikam 3.0 tdi.
čoms mērenā šokā, ar auto uz Jūs, pieradis braukt ar jauniem auto un līdz šim domāja, ka eļļas pazušana raksturīga tikai veciem auto.

Tāpēc ka VAG, Daimpler un BMW ir domāti lai sūktu naudu no patērētājiem. Neviens ražotājs netaisīs motorus, kas ies miljonu. Lai gan primāti no 80iem tādus veidoja. Toyota, MB u.c.
Offline
karlsonss
15. Mar 2017, 09:47 #1552

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:


13 Mar 2017, 22:38:44 @viesulis rakstīja:
DSG birst tiem kas launco aukstus no krustojumiem.


Dsg birst tiem kas brauc ar auto, nevis paarvadaa uz ejakulatora


Un ellu arii eed tiwm, kas brauc
Offline
karlsonss
15. Mar 2017, 09:48 #1553

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:


15 Mar 2017, 08:27:05 @kkas rakstīja:
16. gada touaregs. knapi 20k, motora eļļa noēsta līdz minimumam. V6 bluemotion laikam 3.0 tdi.
čoms mērenā šokā, ar auto uz Jūs, pieradis braukt ar jauniem auto un līdz šim domāja, ka eļļas pazušana raksturīga tikai veciem auto.


Vajadzeeja pa garantiju prasiit matora mainju
Offline
karro
15. Mar 2017, 10:02 #1554

Kopš: 08. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4619

Braucu ar: studentu variantu


15 Mar 2017, 09:13:47 @protams rakstīja:
Vajadzēja kā baltie cilvēki, pie 10kkm nomainīt eļļu tad arī līmenis saglabātos.


dīleris teica - 25k, tad 25k!
..
- māsiņ, varbūt tomēr uz reanimāciju?..
- dakteris teica "uz morgu!", tātad braucam uz morgu!
Offline
viesulis
15. Mar 2017, 10:18 #1555

Kopš: 04. Mar 2007

Ziņojumi: 16792

Braucu ar: Volvo un Volvo


15 Mar 2017, 09:47:48 @karlsonss rakstīja:

13 Mar 2017, 22:38:44 @viesulis rakstīja:
DSG birst tiem kas launco aukstus no krustojumiem.


Dsg birst tiem kas brauc ar auto, nevis paarvadaa uz ejakulatora


Un ellu arii eed tiwm, kas brauc


ok, kā teiksi
Offline
karlsonss
15. Mar 2017, 10:34 #1556

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

As long as the correct spec oil has been used, there is absolutely no reason to avoid such cars. There is no scientific/engineering evidence against such servicing schedules, and there is no evidence that these cars would be any different if a "short-life-oil" servicing regime had been used.

Take the example of 7 to 11 years old (1999 to 2003) e39 BMWs - which were serviced at 20k intervals on long-life oils - most of these are still going strong with mega (i.e. 150k plus) mileages.

However, there are traditionalist motoring "enthusiasts" who will persist in their belief that cars should be serviced every 5000 miles and/or every 6 months. No amount of evidence will convince them that technology has moved on. (These OCD mechanics can be found polishing their cars every weekend, followed with cars raised on jacks looking for absent grease nipples).
Offline
qa
15. Mar 2017, 11:32 #1557

Kopš: 09. Dec 2008

Ziņojumi: 1407

Braucu ar:


15 Mar 2017, 09:48:50 @karlsonss rakstīja:

15 Mar 2017, 08:27:05 @kkas rakstīja:
16. gada touaregs. knapi 20k, motora eļļa noēsta līdz minimumam. V6 bluemotion laikam 3.0 tdi.
čoms mērenā šokā, ar auto uz Jūs, pieradis braukt ar jauniem auto un līdz šim domāja, ka eļļas pazušana raksturīga tikai veciem auto.


Vajadzeeja pa garantiju prasiit matora mainju

Ta nu dileris uzreiz skrien un maina motoru.
Jaunai scania rija ellu 5l/10000km. Dileri visu laiku tik atrunajas,beigas piekrita paskatities. Defekts turbinai bij,nomainīja.
Offline
smudo
15. Mar 2017, 11:38 #1558

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3634

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


15 Mar 2017, 10:34:28 @karlsonss rakstīja:
As long as the correct spec oil has been used, there is absolutely no reason to avoid such cars. There is no scientific/engineering evidence against such servicing schedules, and there is no evidence that these cars would be any different if a "short-life-oil" servicing regime had been used.

Take the example of 7 to 11 years old (1999 to 2003) e39 BMWs - which were serviced at 20k intervals on long-life oils - most of these are still going strong with mega (i.e. 150k plus) mileages.

However, there are traditionalist motoring "enthusiasts" who will persist in their belief that cars should be serviced every 5000 miles and/or every 6 months. No amount of evidence will convince them that technology has moved on. (These OCD mechanics can be found polishing their cars every weekend, followed with cars raised on jacks looking for absent grease nipples).


Tik daudz ko butu komentet, ka labak nesaksu. Nav verts diskutet par auto ellas lietosanu, lidzigi ka par politiku un religiju, jo katrs tapat beigas paliks pie sava viedokla un ar savu taisnibu
Offline
crashiks
15. Mar 2017, 13:26 #1559

Kopš: 14. Aug 2006

Ziņojumi: 497

Braucu ar: Accordu

Ielikšu ar atskaiti.
Hyndai i40 universālis
pie 28000k (pa 8 mēnešiem) pagaidām beigts priekšējais labais gultnis, un deformējušies jumta reliņi
Papildus esot kaut kāds rūpnīcas atsaukums bagāžnieka vadiem.
Visvairāk esmu šokā par reliņiem, cerams ka nevajadzēs katru gadu mainīt pa garantiju viņus
Offline
OS83
15. Mar 2017, 15:17 #1560

Kopš: 06. Mar 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 183

Braucu ar: GTG


15 Mar 2017, 08:27:05 @kkas rakstīja:
16. gada touaregs. knapi 20k, motora eļļa noēsta līdz minimumam. V6 bluemotion laikam 3.0 tdi.
čoms mērenā šokā, ar auto uz Jūs, pieradis braukt ar jauniem auto un līdz šim domāja, ka eļļas pazušana raksturīga tikai veciem auto.


Pilnīgi normāla parādība, līdz pirmajai eļlas maiņai (kas parasti ir pie 30k km) pieliet litru eļļas.
Gan A7, gan Q7 abiem 3.0 TDI un A8 3.0TFSI arī bija jāpielej to litru eļļas bišk virs 20k km
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo