Online

Pašreiz BMWPower skatās 155 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 20

AutorsZiņojums
boocis83
30. Aug 2010, 20:07 #1541

Kopš: 07. Jan 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 796

Braucu ar: rAUDI 1.8TQ

Kas ta tas pa filtru ka tik leets???
E39 2.5 tds filtrs degvielai
Un cik ~maksaa normaalas firmas degvielas filtrs prieksh E39 2.5TDS?
Offline
saveejais
30. Aug 2010, 21:08 #1542

Kopš: 19. Feb 2007

Ziņojumi: 948

Braucu ar: krāniņu pa lūpām....

Kur var vispar parbaudit elljas radiatoru!Un vai vispar tada veida radiizeri var parbaudiit?

Ja runajam konkreti,tad detalja nr:5 Ceru,ka saprataat,vienkarshi shaubos,vai ir iespeja parbaudiit,jo vinjam tie caurumi,taa arii ir kaa caurumi,tur neko nevar pieskruveet vai aizskruveet!Un vajadzeetu parliecinaaties,vai shis ir beigt,pirms cita iegaades!

[ Šo ziņu laboja saveejais, 30 Aug 2010, 21:12:45 ]

Offline
Lauriko
30. Aug 2010, 21:10 #1543

Kopš: 25. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4118

Braucu ar: Visādiem VW


30 Aug 2010, 20:07:36 boocis83 rakstīja:
Kas ta tas pa filtru ka tik leets???
E39 2.5 tds filtrs degvielai
Un cik ~maksaa normaalas firmas degvielas filtrs prieksh E39 2.5TDS?

MAHLE 14Ls
Iesaku neekonomēt uz degvielas filtru!
Offline
Lauriko
30. Aug 2010, 21:13 #1544

Kopš: 25. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4118

Braucu ar: Visādiem VW


30 Aug 2010, 18:12:25 edzulis rakstīja:
Kāds fkin kaķis ir kaut kur piemīzis un smird auto. Ko darīt

Parasti, ja ir orģinalā panna tad viņai arī kaut kāds tur pakojums ir un tur arī "viņi" piešpricē!
Laba mojkā var mēģīnat izmazgāt!
Offline
boocis83
30. Aug 2010, 21:17 #1545

Kopš: 07. Jan 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 796

Braucu ar: rAUDI 1.8TQ


30 Aug 2010, 21:10:54 Lauriko rakstīja:

30 Aug 2010, 20:07:36 boocis83 rakstīja:
Kas ta tas pa filtru ka tik leets???
E39 2.5 tds filtrs degvielai
Un cik ~maksaa normaalas firmas degvielas filtrs prieksh E39 2.5TDS?

MAHLE 14Ls
Iesaku neekonomēt uz degvielas filtru!


Taa jau arii domaaju-kautkaa neliekas ka pa 2Ls var dabuut filtru Un vai e39 2.5tds ir tikai viens filtrs, vai ir veel kaads-piemeeram pie baakas-ja neskaita sietu baakaa

[ Šo ziņu laboja boocis83, 30 Aug 2010, 21:30:54 ]

Offline
boocis83
30. Aug 2010, 21:56 #1546

Kopš: 07. Jan 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 796

Braucu ar: rAUDI 1.8TQ

Un kaa vispaar diizelim-konkreeti e39 mainaas degvielas filtrs-kaa ir jaatgaiso, vai vispaar nav jaagaiso?Vienkaarshi gribaas dariit pasham un shis man ir pirmais traktors manaa muuzaa
Offline
Kancaans
30. Aug 2010, 22:14 #1547

Kopš: 11. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 188

Braucu ar: traukumašīnu


30 Aug 2010, 21:56:01 boocis83 rakstīja:
Un kaa vispaar diizelim-konkreeti e39 mainaas degvielas filtrs-kaa ir jaatgaiso, vai vispaar nav jaagaiso?Vienkaarshi gribaas dariit pasham un shis man ir pirmais traktors manaa muuzaa

Pieskrūvē filtru, atstājot vaļā cauruli, kas iet uz dzinēju un ieslēdz aizdedzi līdz nākdegviela bez gaisa savieno caurules un darbini
Ja nu b ku palicis gaiss tad sagāzē un viss būs OK
Offline
Stanislavs
30. Aug 2010, 22:16 #1548

Kopš: 24. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 946

Braucu ar:

Kaads var ieteikt universaalu programeejamu ECU prieks m 10 dzineeja
Tipa kaa megasquirt utt.
Ieprieks Paldies. Un veelams bez nodiršanas
Offline
Rudolfsk
30. Aug 2010, 22:16 #1549

Kopš: 20. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 531

Braucu ar: 7er

Klau spečuki.
Visu laiku zūd tosols, garām nekur netek, ar eļļu arī viss ir kārtībā, ar izplūdes gāzēm arī viss kārtībā, kas varētu būt par vainu? Jo kad bija lielais karstums tad vēl domāju varbūt no tā, bet tagad pie +15 nekas nemainās.
Jo ik pēc 100km jāpieleij. Pārgāju uz ūdeni vai tas arī varētu ko ietekmēt?
Offline
boocis83
30. Aug 2010, 22:17 #1550

Kopš: 07. Jan 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 796

Braucu ar: rAUDI 1.8TQ


30 Aug 2010, 22:14:02 Kancaans rakstīja:

30 Aug 2010, 21:56:01 boocis83 rakstīja:
Un kaa vispaar diizelim-konkreeti e39 mainaas degvielas filtrs-kaa ir jaatgaiso, vai vispaar nav jaagaiso?Vienkaarshi gribaas dariit pasham un shis man ir pirmais traktors manaa muuzaa

Pieskrūvē filtru, atstājot vaļā cauruli, kas iet uz dzinēju un ieslēdz aizdedzi līdz nākdegviela bez gaisa savieno caurules un darbini
Ja nu b ku palicis gaiss tad sagāzē un viss būs OK


Pateicos buusim zinaat turpmaak
Offline
diibii
31. Aug 2010, 08:18 #1551

Kopš: 09. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2581

Braucu ar: PF79

Kāds zin- uz Gaujas ielu uz CP pēc soda kad iet, tad obligāti ir jabūt līdzi tam protokolam? Vai hvz kas tā par dzelteno lapeli

[ Šo ziņu laboja diibii, 31 Aug 2010, 09:18:53 ]

Offline
Ugunsdzesejs
31. Aug 2010, 09:11 #1552

Kopš: 16. Dec 2008

Ziņojumi: 5327

Braucu ar:


30 Aug 2010, 22:16:14 Rudolfsk rakstīja:
Klau spečuki.
Visu laiku zūd tosols, garām nekur netek, ar eļļu arī viss ir kārtībā, ar izplūdes gāzēm arī viss kārtībā, kas varētu būt par vainu? Jo kad bija lielais karstums tad vēl domāju varbūt no tā, bet tagad pie +15 nekas nemainās.
Jo ik pēc 100km jāpieleij. Pārgāju uz ūdeni vai tas arī varētu ko ietekmēt?

es lieku uz mikroplaisu cilindru blokā. kad uzsilst, tad izplešās un plaisa parādās, pa kurieni tosols garo ārā.
atrast un aizlodēt viņu būs dārgāk kā liet tosolu vēl 20 gadus.
Offline
macho
31. Aug 2010, 09:11 #1553

Kopš: 10. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 372

Braucu ar: F25; Q5

Kur bija tas kantoris, kurš nodarbojās ar spoguļu stikliņu taisīšanu?

Vajag priekš Chevrolet Camaro.

Kontakti?!
Offline
Ugunsdzesejs
31. Aug 2010, 09:13 #1554

Kopš: 16. Dec 2008

Ziņojumi: 5327

Braucu ar:

Jautājums ne pa BMW tēmu.

Auto Ford Mondeo( ) 1.6 16V ZETEC

Kad 7dien bija lielais lietus, tad es netīšām iegāju pagriezienā šķībi, kā rezultātā turpināju braukt uz 3 cilindriem. sākumā bija doma, ka ir aizlējušās sveces vai kas tāds, bet pat tad, kad motors bija skaisti izžuvis, gāja uz 3, beigās 2 cilindriem un skaņa kā čoperim

Šorīt nomainīju sveces(visas 4) un pat svečvadus. svečvadi izrādījās totāli sūdi, tādēļ uzliku atpakaļ orģinālos un 20 min, kamēr uzsila, motors strādāja labi - uz visiem 4 cilindriem. Aizbraucu līdz darbam, pa ceļam paliku uz 3 cilindriem, zvana sieviete un saka, ka atkal palikuši 2.

KUR meklēt vainu? Kad no rīta skrūvēju ārā sveces, visas bija smuki brūnas + 4turtā cilindra svece pilēja no benzīna, kā bija aizlieta.

Moš šitas ir tādēļ, ka esmu pārāk daudz/pārāk maz pievilcis jaunās sveces?

[ Šo ziņu laboja Ugunsdzesejs, 31 Aug 2010, 09:14:36 ]

Offline
otomars
31. Aug 2010, 09:49 #1555

Kopš: 16. Sep 2005

Ziņojumi: 3704

Braucu ar: mn83 pa garaazhu

ieraavi uudeni dzineejaa,pameeri kompresiju cilindros
Offline
Ugunsdzesejs
31. Aug 2010, 09:52 #1556

Kopš: 16. Dec 2008

Ziņojumi: 5327

Braucu ar:

nav kompresometra

vot man ir aizdoma, ka siltam dzinējam zūd kompresija 2 cilindros pakāpeniski, kā rezultātā sveces aizlejās un matorčiks neiet kā vajag...

cik liels %, ka ir galīgs pisģets?
Offline
Driver
31. Aug 2010, 10:26 #1557

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


31 Aug 2010, 09:52:25 Ugunsdzesejs rakstīja:
nav kompresometra

vot man ir aizdoma, ka siltam dzinējam zūd kompresija 2 cilindros pakāpeniski, kā rezultātā sveces aizlejās un matorčiks neiet kā vajag...

cik liels %, ka ir galīgs pisģets?

sameri kompresiju, ja ir, tad maini nost to debilo aizdedzes spoli (liels klucis ar vietu 4 svecvadiem)

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Zeds
31. Aug 2010, 10:37 #1558

Kopš: 15. Jul 2008

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1923

Braucu ar: Q7


31 Aug 2010, 09:11:25 Ugunsdzesejs rakstīja:

30 Aug 2010, 22:16:14 Rudolfsk rakstīja:
Klau spečuki.
Visu laiku zūd tosols, garām nekur netek, ar eļļu arī viss ir kārtībā, ar izplūdes gāzēm arī viss kārtībā, kas varētu būt par vainu? Jo kad bija lielais karstums tad vēl domāju varbūt no tā, bet tagad pie +15 nekas nemainās.
Jo ik pēc 100km jāpieleij. Pārgāju uz ūdeni vai tas arī varētu ko ietekmēt?

es lieku uz mikroplaisu cilindru blokā. kad uzsilst, tad izplešās un plaisa parādās, pa kurieni tosols garo ārā.
atrast un aizlodēt viņu būs dārgāk kā liet tosolu vēl 20 gadus.

manai miskastei ar bija līdzīgi - antifrizs zūd bet nekur vairāk neparādās. Galvai shpilka bija nolūzusi un gāzējot spieda uz āru aiz motora, kur neko nevareja redzēt. Bet man zuda litrs uz 10km.
Offline
NK
31. Aug 2010, 10:43 #1559

Kopš: 20. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 390

Braucu ar: E39

sheit buus veelviens jautaajums ve4ukiem kaa es varu paarbaudiit jau nonjemtu ievilceejreleju vai vinsh darbojas? Servisaa man nomainiija bet esmu gandriiz paarliecinaats ka vecajam arii nebij ne vainas
Offline
vadims
31. Aug 2010, 11:21 #1560

Kopš: 27. Feb 2005

No: Baldone

Ziņojumi: 1951

Braucu ar: piedziņu


31 Aug 2010, 09:11:25 Ugunsdzesejs rakstīja:

30 Aug 2010, 22:16:14 Rudolfsk rakstīja:
Klau spečuki.
Visu laiku zūd tosols, garām nekur netek, ar eļļu arī viss ir kārtībā, ar izplūdes gāzēm arī viss kārtībā, kas varētu būt par vainu? Jo kad bija lielais karstums tad vēl domāju varbūt no tā, bet tagad pie +15 nekas nemainās.
Jo ik pēc 100km jāpieleij. Pārgāju uz ūdeni vai tas arī varētu ko ietekmēt?

es lieku uz mikroplaisu cilindru blokā. kad uzsilst, tad izplešās un plaisa parādās, pa kurieni tosols garo ārā.
atrast un aizlodēt viņu būs dārgāk kā liet tosolu vēl 20 gadus.
Pārbaudi visus savienojumus, izkustini, jo dzeses šķidrums ļoti ātri izgaro pie tādas temperatūras
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo