Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 182 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Pirkt - Pārdot - Mainīt

Tēma: Sludinājumi SS.lv, Auto24.lv, Mobile.de u.c. II

AutorsZiņojums
wanksta
22. May 2014, 16:15 #15321

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7362

Braucu ar: muti

Arī jaunie jau ir redzēti normāli nopuvuši
Offline
Magnum
22. May 2014, 16:22 #15322

Kopš: 26. Jul 2013

No: Salaspils

Ziņojumi: 599

Braucu ar: VW


22 May 2014, 16:13:46 Mizx rakstīja:

22 May 2014, 16:11:11 Magnum rakstīja:

22 May 2014, 11:27:52 Straikz rakstīja:
Kāds varbūt zin kautko konkrētu par šo -
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/mercedes/vito/bcgfm.html

Kā vispār ar šiem busiem? Kam vajadzētu pievērst uzmanību un kādi ir +/- salīdzinājumā ar T5?


Cik atceros, tad visi kam bija Vito cīnījās ar ruslanu, bet bezjēdzīgi
Vito ir komerctransports, ar to būtu jāsāk, tas skaidro rūsu — auto nav domāts ilgstošai ekspluatācijai. Lai gan ar rūsu vairāk cīnījās vecais Vito, par jaunajiem tā nesūdzas.

Es gan esmu citās domās par komerctransportu. Tam ir jākalpo ilgi un godam. A vito kā bij sūdi taisīti no konserva, tā arī palika.
Offline
Mizx
22. May 2014, 16:22 #15323

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6203

Braucu ar:


22 May 2014, 16:03:30 -tihijs- rakstīja:

22 May 2014, 15:32:28 Arsmens rakstīja:
Skatos uz tiem visiem e39 pa 1.5K utml kurus šejienieši meklē un jei bogu nesaprotu, kāpēc tik turīgi cilvēki (kuri var atļauties nemitīgi krāmēt kāpostu remontos un servisos, gadā samaksājot vēl vienu auto vērtību) izvēlās tik vecus auto

Pareizi viens šeit teica, ka tajā summā jāpērk vienkārša "taburete"- pārvietotājs, nevis pagājušās tūkstošgades semi-limo
tie auto nejau aiz labas dzīves ir noguruši tieši tāpēc ka nopērk pačotu alkstoši tīņi,pajāj kapitāli,kad saprot ka pa pusdienu naudu labi ja reizi nedēļā var to drapaku vispār piešķilt dziesmā un ar logiem vaļā izlaist apli pa rajonu,nemaz nerunājot par reontiem,tirgo nākamajiem pačotu alkstošajiem un galā rezultāts ir tāds kā viņš ir
Nav tik traki, ja vien tiešām nepērk no pusdienu naudām iekrātu. Nepateikšu no galvas kurš, bet viens ASV ekonomists ir pateicis, ka luksusa automašīnas ir labākais veids kā pārnest turīgumu no bagātajiem uz ne tik bagātiem — luksusa automašīnas ar laiku vērtību zaudē daudz straujāk, kā krītas to kvalitāte. Tā ka var noķert vidusposmu, kad auto vēl ir ļoti labs un vairs nemaz nav dārgs. Taburetes? — kad jāiegulda modernajā taburetē pārsimt EUR un varbūt pat ne tāpēc, ka detaļa dārga, bet tāpēc, ka nomaiņa caur izpūtēju, tad kaut kā pietrūkst argumentu, kāpēc nenopirka vecu limuzīnu, ar ko pakaļas pārvietošana noteikti būs patīkamāka. pašam saimniecībā krīzes laikā ienācās Brabus tieši ar līdzīgiem apsvērumiem — lai nav nekādu līzingu, kredītu, bet ja jāremontē, tad lai nav žēl atvērt maku. Ar vienu tabureti sāku braukāt vēlāk, vienīgais ieguvums bija degvielas patēriņš, pārējais viss bija mīnusi, no taburetes tiku vaļā. Tā ka es pilnīgi saprotu kāda vēlmi nopirkt automašīnu, kas jauna bija visai dārga, bet tagad cena laba, jāskatās lai tikai normāli (pat varbūt ne labi) uzturēta.
Offline
Mizx
22. May 2014, 16:26 #15324

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6203

Braucu ar:


22 May 2014, 16:22:05 Magnum rakstīja:

Es gan esmu citās domās par komerctransportu. Tam ir jākalpo ilgi un godam. A vito kā bij sūdi taisīti no konserva, tā arī palika.
Nez, nez. Komerctransportam ir jābrauc. Vismaz pa 100000 gadā, ja pērk jaunu. Tā ka 10 gados tādam principā ir jābūt ārā no aprites. Attiecīgi bleķus rēķina, lai pēc 7 gadiem jāpametina, pēc 10 vais nav vērts metināt. Mēs varam tam piekrist, vai nepiekrist, bet autoindustrija uz to spiež, lobiji un pārējais, ka jāņem jauns, jauns, jauns. Neviens vairs netaisa auto "for life". Visa cilvēku domāšana jāpagriež citā virzienā, lai šīs lietas mainītos un auto atkal labi kalpotu pat 30 gadus.
Offline
Magnum
22. May 2014, 16:28 #15325

Kopš: 26. Jul 2013

No: Salaspils

Ziņojumi: 599

Braucu ar: VW


22 May 2014, 16:26:36 Mizx rakstīja:

22 May 2014, 16:22:05 Magnum rakstīja:

Es gan esmu citās domās par komerctransportu. Tam ir jākalpo ilgi un godam. A vito kā bij sūdi taisīti no konserva, tā arī palika.
Nez, nez. Komerctransportam ir jābrauc. Vismaz pa 100000 gadā, ja pērk jaunu. Tā ka 10 gados tādam principā ir jābūt ārā no aprites. Attiecīgi bleķus rēķina, lai pēc 7 gadiem jāpametina, pēc 10 vais nav vērts metināt. Mēs varam tam piekrist, vai nepiekrist, bet autoindustrija uz to spiež, lobiji un pārējais, ka jāņem jauns, jauns, jauns. Neviens vairs netaisa auto "for life". Visa cilvēku domāšana jāpagriež citā virzienā, lai šīs lietas mainītos un auto atkal labi kalpotu pat 30 gadus.

Tici man, ja bliezt ar to vito 100k gadā, tad jau pēc 5 varēs uz troses vilkt Tolmeta virzienā
Offline
Mizx
22. May 2014, 16:31 #15326

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6203

Braucu ar:


22 May 2014, 16:28:57 Magnum rakstīja:

22 May 2014, 16:26:36 Mizx rakstīja:

22 May 2014, 16:22:05 Magnum rakstīja:

Es gan esmu citās domās par komerctransportu. Tam ir jākalpo ilgi un godam. A vito kā bij sūdi taisīti no konserva, tā arī palika.
Nez, nez. Komerctransportam ir jābrauc. Vismaz pa 100000 gadā, ja pērk jaunu. Tā ka 10 gados tādam principā ir jābūt ārā no aprites. Attiecīgi bleķus rēķina, lai pēc 7 gadiem jāpametina, pēc 10 vais nav vērts metināt. Mēs varam tam piekrist, vai nepiekrist, bet autoindustrija uz to spiež, lobiji un pārējais, ka jāņem jauns, jauns, jauns. Neviens vairs netaisa auto "for life". Visa cilvēku domāšana jāpagriež citā virzienā, lai šīs lietas mainītos un auto atkal labi kalpotu pat 30 gadus.

Tici man, ja bliezt ar to vito 100k gadā, tad jau pēc 5 varēs uz troses vilkt Tolmeta virzienā
To jau tieši rakstu — vairāk viņam nav ierēķināts mūžs. Konkurentiem jau nekā īpaši ilgmūžīgāka arī nav.
Offline
Magnum
22. May 2014, 16:34 #15327

Kopš: 26. Jul 2013

No: Salaspils

Ziņojumi: 599

Braucu ar: VW


22 May 2014, 16:31:29 Mizx rakstīja:

22 May 2014, 16:28:57 Magnum rakstīja:

22 May 2014, 16:26:36 Mizx rakstīja:

22 May 2014, 16:22:05 Magnum rakstīja:

Es gan esmu citās domās par komerctransportu. Tam ir jākalpo ilgi un godam. A vito kā bij sūdi taisīti no konserva, tā arī palika.
Nez, nez. Komerctransportam ir jābrauc. Vismaz pa 100000 gadā, ja pērk jaunu. Tā ka 10 gados tādam principā ir jābūt ārā no aprites. Attiecīgi bleķus rēķina, lai pēc 7 gadiem jāpametina, pēc 10 vais nav vērts metināt. Mēs varam tam piekrist, vai nepiekrist, bet autoindustrija uz to spiež, lobiji un pārējais, ka jāņem jauns, jauns, jauns. Neviens vairs netaisa auto "for life". Visa cilvēku domāšana jāpagriež citā virzienā, lai šīs lietas mainītos un auto atkal labi kalpotu pat 30 gadus.

Tici man, ja bliezt ar to vito 100k gadā, tad jau pēc 5 varēs uz troses vilkt Tolmeta virzienā
To jau tieši rakstu — vairāk viņam nav ierēķināts mūžs. Konkurentiem jau nekā īpaši ilgmūžīgāka arī nav.

Ja es meklētu busu, tad ņemtu vw transporter. No MB visi busi rūsē trakāk par opeļiem.
P.S. Vw crafter arī kā izrādās tiek likti kopā MB garažā

[ Šo ziņu laboja Magnum, 22 May 2014, 16:38:01 ]

Offline
Mizx
22. May 2014, 16:48 #15328

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6203

Braucu ar:

Magnum, diemžēl prakse liecina, ka VW transporter tajā pašā maisā bāžams, ja skatās svaigus.
Offline
wanksta
22. May 2014, 16:49 #15329

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7362

Braucu ar: muti

Ari pa leeto ir iespejams nopirkt labu pirmsfeislifta e39, tikai iespejams buus japagaida nedaudz ilgaak kaa paris dienas, detaļas viņiem ir pilni šroti un nekaada dargaa uzturešana ari vairs nav.
Offline
Edzhus
22. May 2014, 16:58 #15330

Kopš: 04. Dec 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3828

Braucu ar: 4x5


21 May 2014, 14:14:16 Markss rakstīja:

20 May 2014, 12:20:49 Edzhus rakstīja:
PATROL
Kāds varbūt ir saskāries ar šiem patroliem! Kāds dzinējs labāks un citi plusi un mīnusi!

Bija lietošana Y61 virsbūve. Tiesa gan benzīnieks 4litrīgs,par dīzeli nezinu. Lietoju automātisko kārbu, jo nepatika manuālis, diezgan jāslēgā lai to monstru kustinātu.Automāts teicami pildīja savu darbu, arī smagos bezceļos.Nenokaujams darba zirgs.Tur nav kam lūzt.Cieta braukšana.Gāja cauri purvam līdz salonā ūdens sāk plūst iekšā.Mezglos nekādu problēmu nebija, tilti slēdzās kā vajag.Rūsas vājās vietas pakaļejais tilts, to uzreiz var redzēt ja pērk vai ir tur jau iekšā slimība. TA jāiet tur kur iet smagie. Pie pirkšanas pārbaudīt, kā viņus tur sauca, no ārpuses kur sabloķē ratus, diskam pa vidu Ja tie ir beigti, tas ir/bija padārgs prieks.Nobruka starteris, nomainīju uz ceļa ar vienu atslēgu

Nu tas jau bija tuvāk tam ko vēlējos dzirdēt!
Respektīvi, ja vēlos džipu, tad šis varētu būt īstais.!?
Varbūt vēl kādi ieteikumi? Kaut kas ekvivalents šim džipam?
Offline
protams
22. May 2014, 17:06 #15331

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5647

Braucu ar: null ziiben

Laiku pa laikam arī domāju, varētu paņemt nulli "tabureti" lai ir vienkārši jauns, bet tiklīdz tieku kārtējai īres meganei 1.6, golf 1.4 vai polo 1.2 pie stūres tā saprotu, ka nē, labāk leju savus 15 litrus E98 un braucu, nekā reāli mocos ar to mazauto kurš pie normālas pārvietošanās ēd gandrīz to pašu ko mans E60...un par nulli es domāju vismaz Octavia RS (izbraucu, iepatikās) izmēra tačku

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
KM
22. May 2014, 17:09 #15332

Kopš: 28. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 7343

Braucu ar: ///M


22 May 2014, 16:22:20 Mizx rakstīja:

22 May 2014, 16:03:30 -tihijs- rakstīja:

22 May 2014, 15:32:28 Arsmens rakstīja:
Skatos uz tiem visiem e39 pa 1.5K utml kurus šejienieši meklē un jei bogu nesaprotu, kāpēc tik turīgi cilvēki (kuri var atļauties nemitīgi krāmēt kāpostu remontos un servisos, gadā samaksājot vēl vienu auto vērtību) izvēlās tik vecus auto

Pareizi viens šeit teica, ka tajā summā jāpērk vienkārša "taburete"- pārvietotājs, nevis pagājušās tūkstošgades semi-limo
tie auto nejau aiz labas dzīves ir noguruši tieši tāpēc ka nopērk pačotu alkstoši tīņi,pajāj kapitāli,kad saprot ka pa pusdienu naudu labi ja reizi nedēļā var to drapaku vispār piešķilt dziesmā un ar logiem vaļā izlaist apli pa rajonu,nemaz nerunājot par reontiem,tirgo nākamajiem pačotu alkstošajiem un galā rezultāts ir tāds kā viņš ir
Nav tik traki, ja vien tiešām nepērk no pusdienu naudām iekrātu. Nepateikšu no galvas kurš, bet viens ASV ekonomists ir pateicis, ka luksusa automašīnas ir labākais veids kā pārnest turīgumu no bagātajiem uz ne tik bagātiem — luksusa automašīnas ar laiku vērtību zaudē daudz straujāk, kā krītas to kvalitāte. Tā ka var noķert vidusposmu, kad auto vēl ir ļoti labs un vairs nemaz nav dārgs. Taburetes? — kad jāiegulda modernajā taburetē pārsimt EUR un varbūt pat ne tāpēc, ka detaļa dārga, bet tāpēc, ka nomaiņa caur izpūtēju, tad kaut kā pietrūkst argumentu, kāpēc nenopirka vecu limuzīnu, ar ko pakaļas pārvietošana noteikti būs patīkamāka. pašam saimniecībā krīzes laikā ienācās Brabus tieši ar līdzīgiem apsvērumiem — lai nav nekādu līzingu, kredītu, bet ja jāremontē, tad lai nav žēl atvērt maku. Ar vienu tabureti sāku braukāt vēlāk, vienīgais ieguvums bija degvielas patēriņš, pārējais viss bija mīnusi, no taburetes tiku vaļā. Tā ka es pilnīgi saprotu kāda vēlmi nopirkt automašīnu, kas jauna bija visai dārga, bet tagad cena laba, jāskatās lai tikai normāli (pat varbūt ne labi) uzturēta.


Amerikanu ekonomists noteikt domaja a/m kas maksaja 80 piemeram pec 4 gadiem vina maksa 20K, bet ne jau kura maksaja 80 un pirkt par 1.5
Offline
Mizx
22. May 2014, 17:14 #15333

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6203

Braucu ar:


22 May 2014, 17:09:58 KM rakstīja:

Amerikanu ekonomists noteikt domaja a/m kas maksaja 80 piemeram pec 4 gadiem vina maksa 20K, bet ne jau kura maksaja 80 un pirkt par 1.5
Runa bija par trūcīgām valstīm, nevis ASV, kur principa pēc viss pēc 5 gadiem jāizmet. Protams, ir kaut kāda robeža un ar "second hand" īsti netiek domāts "last hand".
Offline
artursz
22. May 2014, 17:15 #15334

Kopš: 23. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1312

Braucu ar: Šķērso Laukus

Y61 vāja vieta ir spararats resurss max 250-300t.k cena 1000+€.. pārējais tur viss uzticams.
Offline
AEM
22. May 2014, 19:23 #15335

Kopš: 05. Sep 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 264

Braucu ar: e39 530i M-Packet

bmw F12 vēl 2h laika solīšanai

[ Šo ziņu laboja AEM, 22 May 2014, 19:24:56 ]

Offline
barney
22. May 2014, 20:03 #15336

Kopš: 20. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 504

Braucu ar: i3 & Subaru


22 May 2014, 17:15:20 artursz rakstīja:
Y61 vāja vieta ir spararats resurss max 250-300t.k cena 1000+€.. pārējais tur viss uzticams.


Tas ir 3.0, kam nāk dubultmasas spararats. Vecajiem 2.8 tādu problēmu nav! 2.8 ir way to go, jo 3.0 tas spararats ir mazākā bēda
Offline
Dimon32
22. May 2014, 20:09 #15337

Kopš: 06. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1822

Braucu ar: BMW 525i

Kādi komentāri par šo Opel Signum? Jāmaina aizmugurējās durvis, aizmugurējā arka, priekšējais lukturis (xenon), spārns, bamperis, lukturis, kkādi sīkumi + darbs + krāsošana. Cik parēķināju, kādi +-600€ sanāk remontā. Par cik būtu ņemams? (īpašnieks īsti negrib neko no cenas nolaist) un kādas atsauksmes par to 1.9CDTI motoru un aitomātu šim modelim?
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/opel/signum/mfefc.html
Offline
Martini22
22. May 2014, 20:20 #15338

Kopš: 28. Apr 2003

Ziņojumi: 713

Braucu ar: AA4070

Pārdodu vai mainu pret auto koka pārvietojamu biroja māju.

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/others/bgjmf.html
Offline
kkas
22. May 2014, 20:25 #15339

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9318

Braucu ar: Alfu


22 May 2014, 16:34:56 Magnum rakstīja:

22 May 2014, 16:31:29 Mizx rakstīja:

22 May 2014, 16:28:57 Magnum rakstīja:

22 May 2014, 16:26:36 Mizx rakstīja:

22 May 2014, 16:22:05 Magnum rakstīja:

Es gan esmu citās domās par komerctransportu. Tam ir jākalpo ilgi un godam. A vito kā bij sūdi taisīti no konserva, tā arī palika.
Nez, nez. Komerctransportam ir jābrauc. Vismaz pa 100000 gadā, ja pērk jaunu. Tā ka 10 gados tādam principā ir jābūt ārā no aprites. Attiecīgi bleķus rēķina, lai pēc 7 gadiem jāpametina, pēc 10 vais nav vērts metināt. Mēs varam tam piekrist, vai nepiekrist, bet autoindustrija uz to spiež, lobiji un pārējais, ka jāņem jauns, jauns, jauns. Neviens vairs netaisa auto "for life". Visa cilvēku domāšana jāpagriež citā virzienā, lai šīs lietas mainītos un auto atkal labi kalpotu pat 30 gadus.

Tici man, ja bliezt ar to vito 100k gadā, tad jau pēc 5 varēs uz troses vilkt Tolmeta virzienā
To jau tieši rakstu — vairāk viņam nav ierēķināts mūžs. Konkurentiem jau nekā īpaši ilgmūžīgāka arī nav.

Ja es meklētu busu, tad ņemtu vw transporter. No MB visi busi rūsē trakāk par opeļiem.
P.S. Vw crafter arī kā izrādās tiek likti kopā MB garažā

ja kāds pacenstos kaut cik regulāri to komerctransportu te LV nomazgāt, ne uz pusi tik norūsētu. tas pats ar parastu auto, pa vienu ziemu var aizlaist normālu brūno visās malās.
Offline
Laoshi
22. May 2014, 20:29 #15340

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


22 May 2014, 20:09:04 Dimon32 rakstīja:
Kādi komentāri par šo Opel Signum? Jāmaina aizmugurējās durvis, aizmugurējā arka, priekšējais lukturis (xenon), spārns, bamperis, lukturis, kkādi sīkumi + darbs + krāsošana. Cik parēķināju, kādi +-600€ sanāk remontā. Par cik būtu ņemams? (īpašnieks īsti negrib neko no cenas nolaist) un kādas atsauksmes par to 1.9CDTI motoru un aitomātu šim modelim?
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/opel/signum/mfefc.html


600 eināri uz darbu + detaļas? Vieninieku aizmirsi priekšā pielikt. Paskaties, cik tāds lukturis maksā. Priekš kam tam drotam rācija, vai nu taksis vai ekspeditors/tālbraucējs. 1.9cdti ir ņemami 150zs versijā, pieņemami rij un iet.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, marihuans, mrc, noisex, smudo