Online
Pašreiz BMWPower skatās 141 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: DPF filtra izņemšana (nabagu topiks)
Autors | Ziņojums |
Gats | | Kopš: 10. Jul 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 292
Braucu ar: E60
| Šoreiz nedomāju cik labi vai slikti izprogrammē,bet tieši nepieciešamība to darīt.
Jo ja uz vietas ir vēl katalizātors tad degšanas proces tak vng vel ir vajadzīgs...vai es kļūdos?
Tātad doma tāda:ir katalizātors(kam ir pirms un pēc da4iks) un ir dpf(pēc viņa nav da4iks) un izgriežot dpf laukā auto kompis tak pat to nezin jo nav jau kas kko viņam mērītu gāzes(tikai katam mērās šajā gadījumā)!...tātad jaut.vai dpf programmēšana izprogr.tikai to ka nenotiek reģenerācija?...jo ja jā tad kats paliek bez ģenerācijas?vai pdf progr.kko vēl konkrēti ko programmē?...nu tobiš kam tas ir vajadzīgs. | Offline | | |
Glenfiddich | | Kopš: 23. Aug 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 1350
Braucu ar: 3.0D
|
Par katalizatoru nezinu, bet notiek nevajadzīga reģenerācija. | Offline | | |
Gats | | Kopš: 10. Jul 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 292
Braucu ar: E60
| Tātad konkrēti šīs programmēšanas (kur pēc filtra nav da4ika) vnk atslēdz reģenerāciju,(tātad pa lielam nav nepieciešama jo katam vng ir vajadzīga reģen.un un cheks neiedegsies jo aiz filtra da4ika nav), bet tās kurām ir arī aiz filtra da4iki tiem jau šī programmēšana ir vajadzīga?
| Offline | | |
njakts | | Kopš: 01. Nov 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 164
Braucu ar: auto
| Programmee lai nav regenerācijas. Pat ja nav daciki, ecu zin ka dpf ir un cikliski, piem pec paris tukst.km palaiž regeneraciju. Ja dpfs nebus, kūpēs kā kamazs | Offline | | |
Staris | | Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| Var sabojāt termostatu lielo, lai cirkulācija ir pa lielo loku. Tad nevajadzēs programmēt un būs lētāk | Offline | | |
Glenfiddich | | Kopš: 23. Aug 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 1350
Braucu ar: 3.0D
|
07 Jul 2018, 23:03:12 @njakts rakstīja:
Programmee lai nav regenerācijas. Pat ja nav daciki, ecu zin ka dpf ir un cikliski, piem pec paris tukst.km palaiž regeneraciju. Ja dpfs nebus, kūpēs kā kamazs
Exactly, bet nekūpēja. | Offline | | |
Staris | | Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| Kā tu zini, ka tev reģenerācija vispār notika?
| Offline | | |
Glenfiddich | | Kopš: 23. Aug 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 1350
Braucu ar: 3.0D
|
Cēlās apgriezieni + dobja skaņa izplūdē. | Offline | | |
|
Gats | | Kopš: 10. Jul 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 292
Braucu ar: E60
| Uzreiz izslēgsim vārdu pa lēto...visu esmu sev izdarījis kā nākas,bet neliek mierā doma par to uz ko tā arī atbildes nav!
Kad izgriezu sev filtru 2 dienas biju braucis bez programmēšanas(lieki piebilst ka gāja labāk) un nekādi apgriezini vai vēl mistiskas lietas nenotika...pēc tam kad visu saprogrammēja nebija nekādu izmaiņu(nu ka tipa kkas labāk) no tā noprotu ka visu summu tu maksā par to lai atslēdz to reģenerāciju!....bet reģenerācija netiek atslēgta visam?...jo ja notiek reģ.tā tak notiek reizē abiem filtriem(katam un dpf).
Tātad ņemot vērā šos punktus izgriežot laukā dpf (ja pēc viņa nav da4ika) nav nepieciešama jo katam jebkurā gadījumā notiek reģen.?...vai abiem filtriem nenotiek vienlaikus?
Un ecu nezin ka filtrs ir izgriezts ja nav da4iks pec viņa(kā jaunākiem modeļiem). | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
07 Jul 2018, 23:56:51 @Gats rakstīja:
Uzreiz izslēgsim vārdu pa lēto...visu esmu sev izdarījis kā nākas,bet neliek mierā doma par to uz ko tā arī atbildes nav!
Kad izgriezu sev filtru 2 dienas biju braucis bez programmēšanas(lieki piebilst ka gāja labāk) un nekādi apgriezini vai vēl mistiskas lietas nenotika...pēc tam kad visu saprogrammēja nebija nekādu izmaiņu(nu ka tipa kkas labāk) no tā noprotu ka visu summu tu maksā par to lai atslēdz to reģenerāciju!....bet reģenerācija netiek atslēgta visam?...jo ja notiek reģ.tā tak notiek reizē abiem filtriem(katam un dpf).
Tātad ņemot vērā šos punktus izgriežot laukā dpf (ja pēc viņa nav da4ika) nav nepieciešama jo katam jebkurā gadījumā notiek reģen.?...vai abiem filtriem nenotiek vienlaikus?
Un ecu nezin ka filtrs ir izgriezts ja nav da4iks pec viņa(kā jaunākiem modeļiem).
nee, neizsleegsim. tas ir pa leeto. pa normaalo ir - cita DPF instaleeshana.
tev tieshaam nav bail, ka pats, vai tavi siichi dabuus kaadu plaushu zarazu? pat, ja tev ir pilniigi pajaat uz aizmuguree braucoshajiem.
es gan noveelu plaushu veezi dabuut pashiem kapeikpishiem, ne vinju tuviniekiem - tie nav vainiigi, ka ar taadiem mudakiem sapinushies. | Offline | | |
HiJaCKeR | | Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4652
Braucu ar: BMW E90 330i
| pēc dpf filtra izgriezšanas vēl vajag izpūtēja galu uz leju noliekt, ja reiz auto tiek pataisīts par Golf 2 [ Šo ziņu laboja HiJaCKeR, 08 Jul 2018, 00:23:17 ] | Offline | | |
shibernieks | | Kopš: 12. Aug 2004
Ziņojumi: 5990
Braucu ar:
| +1 milj. Kaspičam. Dpf griezējus skābē nodedzināt. Pa Rīgu bez maz visu laiku jāslēdz salona recirkulācija. Pieķēru sevi pie pieraduma- virkne auto modeļi, kuriem pietuvojoties recirkulāciju slēdzu automātiski.
Kapeikpisēju zeme ibio | Offline | | |
Staris | | Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| Un pie reizes visus publiskos smēķētājus arī aiz olām pakārt. Visur smirdina un indē | Offline | | |
Lauriko | | Kopš: 25. Nov 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4118
Braucu ar: Visādiem VW
|
07 Jul 2018, 23:56:51 @Gats rakstīja:
Uzreiz izslēgsim vārdu pa lēto...visu esmu sev izdarījis kā nākas,bet neliek mierā doma par to uz ko tā arī atbildes nav!
Kad izgriezu sev filtru 2 dienas biju braucis bez programmēšanas(lieki piebilst ka gāja labāk) un nekādi apgriezini vai vēl mistiskas lietas nenotika...pēc tam kad visu saprogrammēja nebija nekādu izmaiņu(nu ka tipa kkas labāk) no tā noprotu ka visu summu tu maksā par to lai atslēdz to reģenerāciju!....bet reģenerācija netiek atslēgta visam?...jo ja notiek reģ.tā tak notiek reizē abiem filtriem(katam un dpf).
Tātad ņemot vērā šos punktus izgriežot laukā dpf (ja pēc viņa nav da4ika) nav nepieciešama jo katam jebkurā gadījumā notiek reģen.?...vai abiem filtriem nenotiek vienlaikus?
Un ecu nezin ka filtrs ir izgriezts ja nav da4iks pec viņa(kā jaunākiem modeļiem).
Aiz DPF nav dačika, jo filtra esamību ECU nosaka pēc spiediena starp katalozātoru un DPF. Ja DPF ir amputēts tad agri vai vēlu ECU to sajutīs un sāks lamāties par to, ka tas ir izdarīts! | Offline | | |
AF | | Kopš: 06. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4157
Braucu ar: stūri rokās!
|
08 Jul 2018, 07:18:24 @Lauriko rakstīja:
07 Jul 2018, 23:56:51 @Gats rakstīja:
Uzreiz izslēgsim vārdu pa lēto...visu esmu sev izdarījis kā nākas,bet neliek mierā doma par to uz ko tā arī atbildes nav!
Kad izgriezu sev filtru 2 dienas biju braucis bez programmēšanas(lieki piebilst ka gāja labāk) un nekādi apgriezini vai vēl mistiskas lietas nenotika...pēc tam kad visu saprogrammēja nebija nekādu izmaiņu(nu ka tipa kkas labāk) no tā noprotu ka visu summu tu maksā par to lai atslēdz to reģenerāciju!....bet reģenerācija netiek atslēgta visam?...jo ja notiek reģ.tā tak notiek reizē abiem filtriem(katam un dpf).
Tātad ņemot vērā šos punktus izgriežot laukā dpf (ja pēc viņa nav da4ika) nav nepieciešama jo katam jebkurā gadījumā notiek reģen.?...vai abiem filtriem nenotiek vienlaikus?
Un ecu nezin ka filtrs ir izgriezts ja nav da4iks pec viņa(kā jaunākiem modeļiem).
Aiz DPF nav dačika, jo filtra esamību ECU nosaka pēc spiediena starp katalozātoru un DPF. Ja DPF ir amputēts tad agri vai vēlu ECU to sajutīs un sāks lamāties par to, ka tas ir izdarīts!
yess.
Vēl jo tas fakts, ka bieži uz to pretspiedienu ir uzkārta piemeram kāda kruiza funkcija, un ja ecu neredz to pretspiedienu tad kruīzs (aktīvais) atsledzas, ne visiem, konkrēti tas tika manīt tikai diviem auto, bet pielietojot nedaudz radošuma, tas tika apiets un cilvēks brauc un lieto visas auto funkcijas.
Ir vēl knifi kuri ir saistīti ar dpf neesamību, kurus jāņem vēra, tos gan neiztirzāšu, jo kā rāda klientūra, joprojām 80% auto čipotāju Latvijā un jo īpaši Leišu kantori, tos vai nu nezin vai neuztver nopietni, līdz ar to DPF ļoti bieži tiek atslēgts nepareizi, uz auto darbības to nevar sajust, tikai ja izlabo un iedod klientam izbraukt tulīt kamēr žopometrs nav atslābis. Tas izpaužās netikai dzinēja dinamikā, bet gan tieši dzinēja līganajā darbībā, kā tas uzņem jaudu, kā strādā uz konstantas slodzes.
Protams var tupa izgriezt dpf un braukt, ja neuztrauc nekas cits.[ Šo ziņu laboja AF, 08 Jul 2018, 12:49:10 ] | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7066
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| Derētu vsp pacelt jautājumu vai to DPF izgriešanu nevarētu pamēģināt pabāzt zem kriminālatbildības kā noziedzīgu nodarijumu pret citu cilvēku veselību
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
|
Staris | | Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| Rosināt to var, bet tad automātiski tas nozīmētu, ka zem tās pašas atbildības jāliek publiskie smēķētāji, kuri indē citus cilvēkus. 10x vari minēt vai kāds to pieļaus, ja no 100 deputātiem liela daļa ir skursteņi | Offline | | |
siga | | Kopš: 22. Nov 2014
Ziņojumi: 97
Braucu ar: kukušku
| Būtu forši ja tiem filtru izgriezējiem kāds sēkliniekus izgrieztu, varbūt aizdomātos neindēt sev tuvākos un apkārtējos kā arī sliktais genofonds tālāk neizplatītos. | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
08 Jul 2018, 14:13:54 @Staris rakstīja:
Rosināt to var, bet tad automātiski tas nozīmētu, ka zem tās pašas atbildības jāliek publiskie smēķētāji, kuri indē citus cilvēkus. 10x vari minēt vai kāds to pieļaus, ja no 100 deputātiem liela daļa ir skursteņi
Ne gluzhi. Apjomi pilniigi citi - no taada diizelja izgaazhaas nesaliidzinaami vairaak kaa no viena/paaris piipeetaajiem.
Otra teema - piipeejot: darva pamataa noosezhas piipeetaaja plaushaas, paareejais - labi skjiist gaisaa. Diizelja mikrodaljas neskjiist gaisaa, taas sanaak ieeelpot tuvumaa staavoshajiem;
Treshaa - ja no piipeetaaja tu vari paiet malaa vai sacelt haju/vinjsh beigs piipeet, tad seezhot sastreegumaa/uz celja - nav opciju, tie suudi ir jaaelpo;
Ceturtaa - mikrodalju ietekme tieshi veezha izraisiishanaa ir kuda nopietnaka/tieshaaka kaa piipeeshana/cigareshu duumi.
Ne bez iemesla nu diizeljus bano aaraa no civilizeetaas pasaules [un tas ir - AR visiem DPF]!
Pie mums pietiktu TA pieprasiit atbilstosho E klasi, kaadu paredzeejis razhotaajs. Paarbaudiit DPF visiem, kam jaabuut, nevis peec mistiska [kuda jaunaaka] gada, ieviest mikrodalju testerus. Un - probleema lielaa meeraa buutu atrisinaata. Nakoshais solis: Riigaa [centraa] - izbanot visus vecos diizeljus.
Ieviest elementaaru duumainiibas testeeshanu PP vai CP ekipaazhu uzdevumu sarakstaa [portatiivs suuduks bagaazniekaa, izveles paarbaude, ja pamana kaadu kuupam].
Bet, to nedariis, jo tak 99% labaak nospraags, bet iepisiis kaadu kapeiku. Buusim reaali - pat shajaa maajaslapaa veel pirms iisa briizha, kad paveeru muti par teemu, gan bljaava, gan draudeeja. Ar visiem DPF griezeejiem prieksgalaa. Patiikams paarteigums, ka beidzot kaut kas sakusteejies un neesmu vieniigais, kursh atljaujaas runaat to, ko nevajadzeetu.
Ibo, variet 3 reizes mineet, ar kaadiem dzineejiem un kaa 'aprikotiem' brauc shejienes moderi u.c. blatnjiki. Visi tie, kam tik ljoti 'saap', kam/ko/kaa saku | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7066
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| Vo, man sieva štuko kādu diplomdarbam likumprojektu taisīt, parunāšu, lai sāk šito
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|