Online
Pašreiz BMWPower skatās 194 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Auto gāze
Autors | Ziņojums |
Tikai_lasu | | Kopš: 12. Dec 2013
Ziņojumi: 1126
Braucu ar:
| Lasot terminu "dīžu izmēri" skaidrs, ka tā 4 paaudze tāds karburators ar elektrisko korekciju vien ir...
..bēdīgi... | Offline | | |
nagla | | Kopš: 04. Jan 2007
No: Olaine
Ziņojumi: 3235
Braucu ar: ML270 Stage1
|
22 May 2015, 11:47:39 Tikai_lasu rakstīja:
Lasot terminu "dīžu izmēri" skaidrs, ka tā 4 paaudze tāds karburators ar elektrisko korekciju vien ir...
..bēdīgi...
tad sanak ka benzina inzhektors ari ir karburators ar elektronisku korekciju?
ta tiek piedzita vaidziga razhiba tapat ka benzina inzhektori ir dazhadas razhibas! negribi kalibret dizes perc un riske likt hana green red blue utt tipa nekalibrejamas (dazadas razhibas)gazes sprauslas [ Šo ziņu laboja nagla, 22 May 2015, 12:05:52 ] | Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12316
Braucu ar:
|
22 May 2015, 11:47:39 Tikai_lasu rakstīja:
Lasot terminu "dīžu izmēri" skaidrs, ka tā 4 paaudze tāds karburators ar elektrisko korekciju vien ir...
..bēdīgi...
jaa, izraadaas, veelams ne tikai lasiit, bet arii kaut cik saprast izlasiito | Offline | | |
AAE | | Kopš: 01. Jul 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 2343
Braucu ar: pirkstu pa rasējumu
| O, jautājums par dīzēm uz Barracudām.
4gen iekārta
Diagnostika parādija, ka dīzes esot pa lielu.
Neskatoties uz to, dzinējs šķietami darbojas bez problēmām.
Jautājums - kādas sekas un kādi simptomi varētu būt auto, ja tomēr dīzes ir tiešām pārāk lielas? | Offline | | |
nagla | | Kopš: 04. Jan 2007
No: Olaine
Ziņojumi: 3235
Braucu ar: ML270 Stage1
|
22 May 2015, 12:08:16 AAE rakstīja:
O, jautājums par dīzēm uz Barracudām.
4gen iekārta
Diagnostika parādija, ka dīzes esot pa lielu.
Neskatoties uz to, dzinējs šķietami darbojas bez problēmām.
Jautājums - kādas sekas un kādi simptomi varētu būt auto, ja tomēr dīzes ir tiešām pārāk lielas?
Lielas dizes = slikta tukshgaita,atgazes sliktas! nenem galva ko kompis saka ,modela auto kalibracija vispar reizem sviesta saiet! ka variants vel ir smazinat spiedienu un parkalibret!
vibor-zhiklerov-gazovich-forsunok
palisi sho,vertiga informacija par tavu jautajumu![ Šo ziņu laboja nagla, 22 May 2015, 12:14:14 ] | Offline | | |
AAE | | Kopš: 01. Jul 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 2343
Braucu ar: pirkstu pa rasējumu
| Kalibrācija ir veikta, spiediena korekcijas arī.
Kā jau iepriekš rakstīju - sūdzības nekādas nav.
Atgāzes arī nesmird pēc gāzes. Atgāzu analizators gan nav slēgts klāt.
Vai dēļ pārāk lielām dīzēm (ņemot vērā šajā postā iepriekš rakstīto), var būt tā, ka samazinās mašīnas jauda, atsaucība uz pedāli?
Paldies, palasīšu. Jāatcerās kā kirlica jālasa [ Šo ziņu laboja AAE, 22 May 2015, 12:19:08 ] | Offline | | |
AAE | | Kopš: 01. Jul 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 2343
Braucu ar: pirkstu pa rasējumu
| Mašīnas jauda ir 125 zs (atmosfēra)
4 cilindri
Cilindra jauda 31.25 zs
Tātad, dīzēm vajadzētu būt 2.6-2.7 mm?
(Barracuda tabula augstāk) | Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12316
Braucu ar:
| visas dizhu tabulas ir tikai ORIENTEJOSHAS. Piem, ja tabula raada, ka vajag 3mm, jaasaak ar kadi 2,5 un tad palielinat, liidz buus ok. Ja proga sudzas par parak lielam dizem, bet tukshgaita nepeld un check engine nedeg tad es nesatrauktos... Galvenais, lai gazes sprauslu atveruma laiki nav mazaki par benzina sprauslu laikiem plus vel jo sudigakas gazes sprauslas, jo lielaks taam ir minimalais atveruma laiks... Piem., valtekiem minimums laikam bija 5msek [ Šo ziņu laboja kexxx, 22 May 2015, 12:34:43 ] | Offline | | |
|
nagla | | Kopš: 04. Jan 2007
No: Olaine
Ziņojumi: 3235
Braucu ar: ML270 Stage1
| aptuveni ta bet sac ar mazako un skaties tukshgaita lai nav mazs atversanas atrums citadi nespes laika aizverties un atgazes ,degmaisijums bus nepareizs! bet atkal nevar likt mazas dizes pie lielas slodzes barracuda uzkarsies(parslegsies uz benzina,izmetis kludu)! es noveroju ka tas notiek pie 14+ms lidz 13ms viss normali,bet tas iespejams atkarigs ari no vadibas bloka! man KME NEVO. | Offline | | |
Tikai_lasu | | Kopš: 12. Dec 2013
Ziņojumi: 1126
Braucu ar:
|
22 May 2015, 11:59:38 kexxx rakstīja:
22 May 2015, 11:47:39 Tikai_lasu rakstīja:
Lasot terminu "dīžu izmēri" skaidrs, ka tā 4 paaudze tāds karburators ar elektrisko korekciju vien ir...
..bēdīgi...
jaa, izraadaas, veelams ne tikai lasiit, bet arii kaut cik saprast izlasiito
Prieks , ka vari paironizēt par savu "kompitenci"...
...ja nesaproti, ko es ar to domāju, tad padomā, pēc kāda principa gāze tiek padota cilindros 4. paaudzei... :karburators: | Offline | | |
nagla | | Kopš: 04. Jan 2007
No: Olaine
Ziņojumi: 3235
Braucu ar: ML270 Stage1
|
22 May 2015, 12:44:18 Tikai_lasu rakstīja:
22 May 2015, 11:59:38 kexxx rakstīja:
22 May 2015, 11:47:39 Tikai_lasu rakstīja:
Lasot terminu "dīžu izmēri" skaidrs, ka tā 4 paaudze tāds karburators ar elektrisko korekciju vien ir...
..bēdīgi...
jaa, izraadaas, veelams ne tikai lasiit, bet arii kaut cik saprast izlasiito
Prieks , ka vari paironizēt par savu "kompitenci"...
...ja nesaproti, ko es ar to domāju, tad padomā, pēc kāda principa gāze tiek padota cilindros 4. paaudzei... :karburators:
karburatora ar Venturi efektu,gazes inzhektora ar spiedienu pa inzhektoriem tu nejauc 4 paaudzi ar 1.,2. paaudzi [ Šo ziņu laboja nagla, 22 May 2015, 12:51:12 ] | Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12316
Braucu ar:
|
22 May 2015, 12:44:18 Tikai_lasu rakstīja:
22 May 2015, 11:59:38 kexxx rakstīja:
22 May 2015, 11:47:39 Tikai_lasu rakstīja:
Lasot terminu "dīžu izmēri" skaidrs, ka tā 4 paaudze tāds karburators ar elektrisko korekciju vien ir...
..bēdīgi...
jaa, izraadaas, veelams ne tikai lasiit, bet arii kaut cik saprast izlasiito
Prieks , ka vari paironizēt par savu "kompitenci"...
...ja nesaproti, ko es ar to domāju, tad padomā, pēc kāda principa gāze tiek padota cilindros 4. paaudzei... :karburators:
nekada sakara ar karbuzi- karburatoraa caur dizi tiek padoda (tb iesuukta pec vakuuma principa) shkjidra degviela, kas izsmidzinaas gaisaa un veidojas degmaisijums. 4 paaudzes gazes iekartai degviela iztvaiko reduktoraa un pec tam jau gaazveida formaa caur sprauslu un diizi zem spiediena tiek padota kolektoraa. Taa ka spiidi vien taalaak... | Offline | | |
Tikai_lasu | | Kopš: 12. Dec 2013
Ziņojumi: 1126
Braucu ar:
| Es vairāk par to, ka to spiedienu nevar dabūt, tādu kā vajag! Eižekcija jau ar strādā uz spiedien starpības rēķina. :karburators: | Offline | | |
Montana | | Kopš: 27. Jan 2008
Ziņojumi: 10705
Braucu ar: Šahs un mats !
| Laiks atmesties un turpināt lasīt ! | Offline | | |
nagla | | Kopš: 04. Jan 2007
No: Olaine
Ziņojumi: 3235
Braucu ar: ML270 Stage1
|
22 May 2015, 12:55:58 Tikai_lasu rakstīja:
Es vairāk par to, ka to spiedienu nevar dabūt, tādu kā vajag! Eižekcija jau ar strādā uz spiedien starpības rēķina. :karburators:
spiedienu regule reduktors,bet ja vinsh nav diezko stabils(tukshgaiata normals pie slodzes samazinas,atmetot gazi uzaug vairak ka vaig tapec gazes kompis piekorige atversanas laikus atkariba no spiediena),noteikti 5.,6.gen iekartai ar atpludi vinsh(suknis +spiedeina regulators) ir stabilaks ka tas ir piemeram uz benzina![ Šo ziņu laboja nagla, 22 May 2015, 13:03:20 ] | Offline | | |
Tikai_lasu | | Kopš: 12. Dec 2013
Ziņojumi: 1126
Braucu ar:
| Un tā mēs lēnām nonākam, līdz tam, par ko es te vīpsnāju. Cik tad ir tas spiediens? 0,9- 1,3 bar. Līdz ar to šķērsgrizums izska vairāk, kā laiks. :karburators: | Offline | | |
|
nagla | | Kopš: 04. Jan 2007
No: Olaine
Ziņojumi: 3235
Braucu ar: ML270 Stage1
| aptuveni ta ja netirs filtrs vai gaze iet uz beigam tad var but 0.5-1.3 tukshgaita ap 1bar | Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12316
Braucu ar:
| njaa... Darbibas princips pilnigi cits, komponentes ari citas, uzbuve cita, bet nu visadi citadi karburatora kopija | Offline | | |
Spok5 | | Kopš: 06. Sep 2002
No: Salaspils
Ziņojumi: 1615
Braucu ar: ВАЗ 2103
| Tikai_lasu, un tieši kur ir ežekcija? Ā nu jā, kas nav bakstījies, īsti nesaprot, ka tas spiediens, par ko visi baurē ir DIFF, nevis ABS.
Lūk par ko VARĒTU padiskutēt ir šprices fāze, kas tiek tupa nodrāzta no benzīna vadības bloka ar aizturi, un sanāk totāli nevietā priekš gāzeida degvielas (megavēlu). Bet nu, ko nu mēs, ja karburators, tad karburators [ Šo ziņu laboja Spok5, 22 May 2015, 14:19:22 ] | Offline | | |
Spok5 | | Kopš: 06. Sep 2002
No: Salaspils
Ziņojumi: 1615
Braucu ar: ВАЗ 2103
| Kas attiecās par to V8, tad tur ir 2 bēdas tipiski...
1) Tomasa vieta ir miskastē; Viņi neviens netur spiedienu normāli, tāpēc arī ir tā sakruķīts, jo dodot ručkā reduktors apsēžās. KME vai kaut ko citu.
2) V8niekiem ir problēmas ar multivārsta "ātruma drošības vārstu". Tas ir tāds štrunts multivārstā, kā nostrādā, ja pa maģistrāli pārāk strauji iet prom gāze. Domāts, ja pārsit trubu, tad aizšauj ciet. Bet tā kā tam V8 var vajadzēt daudz, var sanākt bēda, ka šitā štelle nostrādā ne pa tēmu strauji ieberot. Uz jaudīgajiem lielmotoriem mēdz raut ārā (kas nebūt nav pareizi pēc fenšuja, bet nekā cita nepadarīsi). | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|