Online

Pašreiz BMWPower skatās 194 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Auto gāze

AutorsZiņojums
Tikai_lasu
22. May 2015, 11:47 #15221

Kopš: 12. Dec 2013

Ziņojumi: 1126

Braucu ar:

Lasot terminu "dīžu izmēri" skaidrs, ka tā 4 paaudze tāds karburators ar elektrisko korekciju vien ir...

..bēdīgi...
Offline
nagla
22. May 2015, 11:51 #15222

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1


22 May 2015, 11:47:39 Tikai_lasu rakstīja:
Lasot terminu "dīžu izmēri" skaidrs, ka tā 4 paaudze tāds karburators ar elektrisko korekciju vien ir...

..bēdīgi...

tad sanak ka benzina inzhektors ari ir karburators ar elektronisku korekciju?

ta tiek piedzita vaidziga razhiba tapat ka benzina inzhektori ir dazhadas razhibas! negribi kalibret dizes perc un riske likt hana green red blue utt tipa nekalibrejamas (dazadas razhibas)gazes sprauslas

[ Šo ziņu laboja nagla, 22 May 2015, 12:05:52 ]

Offline
kexxx
22. May 2015, 11:59 #15223

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12316

Braucu ar:


22 May 2015, 11:47:39 Tikai_lasu rakstīja:
Lasot terminu "dīžu izmēri" skaidrs, ka tā 4 paaudze tāds karburators ar elektrisko korekciju vien ir...

..bēdīgi...

jaa, izraadaas, veelams ne tikai lasiit, bet arii kaut cik saprast izlasiito
Offline
AAE
22. May 2015, 12:08 #15224

Kopš: 01. Jul 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2343

Braucu ar: pirkstu pa rasējumu

O, jautājums par dīzēm uz Barracudām.

4gen iekārta
Diagnostika parādija, ka dīzes esot pa lielu.
Neskatoties uz to, dzinējs šķietami darbojas bez problēmām.

Jautājums - kādas sekas un kādi simptomi varētu būt auto, ja tomēr dīzes ir tiešām pārāk lielas?
Offline
nagla
22. May 2015, 12:11 #15225

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1


22 May 2015, 12:08:16 AAE rakstīja:
O, jautājums par dīzēm uz Barracudām.

4gen iekārta
Diagnostika parādija, ka dīzes esot pa lielu.
Neskatoties uz to, dzinējs šķietami darbojas bez problēmām.

Jautājums - kādas sekas un kādi simptomi varētu būt auto, ja tomēr dīzes ir tiešām pārāk lielas?
Lielas dizes = slikta tukshgaita,atgazes sliktas! nenem galva ko kompis saka ,modela auto kalibracija vispar reizem sviesta saiet! ka variants vel ir smazinat spiedienu un parkalibret!

vibor-zhiklerov-gazovich-forsunok

palisi sho,vertiga informacija par tavu jautajumu!

[ Šo ziņu laboja nagla, 22 May 2015, 12:14:14 ]

Offline
AAE
22. May 2015, 12:16 #15226

Kopš: 01. Jul 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2343

Braucu ar: pirkstu pa rasējumu

Kalibrācija ir veikta, spiediena korekcijas arī.
Kā jau iepriekš rakstīju - sūdzības nekādas nav.

Atgāzes arī nesmird pēc gāzes. Atgāzu analizators gan nav slēgts klāt.


Vai dēļ pārāk lielām dīzēm (ņemot vērā šajā postā iepriekš rakstīto), var būt tā, ka samazinās mašīnas jauda, atsaucība uz pedāli?

Paldies, palasīšu. Jāatcerās kā kirlica jālasa

[ Šo ziņu laboja AAE, 22 May 2015, 12:19:08 ]

Offline
AAE
22. May 2015, 12:21 #15227

Kopš: 01. Jul 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2343

Braucu ar: pirkstu pa rasējumu

Mašīnas jauda ir 125 zs (atmosfēra)
4 cilindri
Cilindra jauda 31.25 zs

Tātad, dīzēm vajadzētu būt 2.6-2.7 mm?
(Barracuda tabula augstāk)
Offline
kexxx
22. May 2015, 12:33 #15228

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12316

Braucu ar:

visas dizhu tabulas ir tikai ORIENTEJOSHAS. Piem, ja tabula raada, ka vajag 3mm, jaasaak ar kadi 2,5 un tad palielinat, liidz buus ok. Ja proga sudzas par parak lielam dizem, bet tukshgaita nepeld un check engine nedeg tad es nesatrauktos... Galvenais, lai gazes sprauslu atveruma laiki nav mazaki par benzina sprauslu laikiem plus vel jo sudigakas gazes sprauslas, jo lielaks taam ir minimalais atveruma laiks... Piem., valtekiem minimums laikam bija 5msek

[ Šo ziņu laboja kexxx, 22 May 2015, 12:34:43 ]

Offline
nagla
22. May 2015, 12:39 #15229

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1

aptuveni ta bet sac ar mazako un skaties tukshgaita lai nav mazs atversanas atrums citadi nespes laika aizverties un atgazes ,degmaisijums bus nepareizs! bet atkal nevar likt mazas dizes pie lielas slodzes barracuda uzkarsies(parslegsies uz benzina,izmetis kludu)! es noveroju ka tas notiek pie 14+ms lidz 13ms viss normali,bet tas iespejams atkarigs ari no vadibas bloka! man KME NEVO.
Offline
Tikai_lasu
22. May 2015, 12:44 #15230

Kopš: 12. Dec 2013

Ziņojumi: 1126

Braucu ar:


22 May 2015, 11:59:38 kexxx rakstīja:

22 May 2015, 11:47:39 Tikai_lasu rakstīja:
Lasot terminu "dīžu izmēri" skaidrs, ka tā 4 paaudze tāds karburators ar elektrisko korekciju vien ir...

..bēdīgi...

jaa, izraadaas, veelams ne tikai lasiit, bet arii kaut cik saprast izlasiito

Prieks , ka vari paironizēt par savu "kompitenci"...

...ja nesaproti, ko es ar to domāju, tad padomā, pēc kāda principa gāze tiek padota cilindros 4. paaudzei... :karburators:
Offline
nagla
22. May 2015, 12:47 #15231

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1


22 May 2015, 12:44:18 Tikai_lasu rakstīja:

22 May 2015, 11:59:38 kexxx rakstīja:

22 May 2015, 11:47:39 Tikai_lasu rakstīja:
Lasot terminu "dīžu izmēri" skaidrs, ka tā 4 paaudze tāds karburators ar elektrisko korekciju vien ir...

..bēdīgi...

jaa, izraadaas, veelams ne tikai lasiit, bet arii kaut cik saprast izlasiito

Prieks , ka vari paironizēt par savu "kompitenci"...

...ja nesaproti, ko es ar to domāju, tad padomā, pēc kāda principa gāze tiek padota cilindros 4. paaudzei... :karburators:
karburatora ar Venturi efektu,gazes inzhektora ar spiedienu pa inzhektoriem tu nejauc 4 paaudzi ar 1.,2. paaudzi

[ Šo ziņu laboja nagla, 22 May 2015, 12:51:12 ]

Offline
kexxx
22. May 2015, 12:51 #15232

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12316

Braucu ar:


22 May 2015, 12:44:18 Tikai_lasu rakstīja:

22 May 2015, 11:59:38 kexxx rakstīja:

22 May 2015, 11:47:39 Tikai_lasu rakstīja:
Lasot terminu "dīžu izmēri" skaidrs, ka tā 4 paaudze tāds karburators ar elektrisko korekciju vien ir...

..bēdīgi...

jaa, izraadaas, veelams ne tikai lasiit, bet arii kaut cik saprast izlasiito

Prieks , ka vari paironizēt par savu "kompitenci"...

...ja nesaproti, ko es ar to domāju, tad padomā, pēc kāda principa gāze tiek padota cilindros 4. paaudzei... :karburators:

nekada sakara ar karbuzi- karburatoraa caur dizi tiek padoda (tb iesuukta pec vakuuma principa) shkjidra degviela, kas izsmidzinaas gaisaa un veidojas degmaisijums. 4 paaudzes gazes iekartai degviela iztvaiko reduktoraa un pec tam jau gaazveida formaa caur sprauslu un diizi zem spiediena tiek padota kolektoraa. Taa ka spiidi vien taalaak...
Offline
Tikai_lasu
22. May 2015, 12:55 #15233

Kopš: 12. Dec 2013

Ziņojumi: 1126

Braucu ar:

Es vairāk par to, ka to spiedienu nevar dabūt, tādu kā vajag! Eižekcija jau ar strādā uz spiedien starpības rēķina. :karburators:
Offline
Montana
22. May 2015, 12:57 #15234

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10705

Braucu ar: Šahs un mats !

Laiks atmesties un turpināt lasīt !
Offline
nagla
22. May 2015, 12:57 #15235

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1


22 May 2015, 12:55:58 Tikai_lasu rakstīja:
Es vairāk par to, ka to spiedienu nevar dabūt, tādu kā vajag! Eižekcija jau ar strādā uz spiedien starpības rēķina. :karburators:
spiedienu regule reduktors,bet ja vinsh nav diezko stabils(tukshgaiata normals pie slodzes samazinas,atmetot gazi uzaug vairak ka vaig tapec gazes kompis piekorige atversanas laikus atkariba no spiediena),noteikti 5.,6.gen iekartai ar atpludi vinsh(suknis +spiedeina regulators) ir stabilaks ka tas ir piemeram uz benzina!

[ Šo ziņu laboja nagla, 22 May 2015, 13:03:20 ]

Offline
Tikai_lasu
22. May 2015, 13:33 #15236

Kopš: 12. Dec 2013

Ziņojumi: 1126

Braucu ar:

Un tā mēs lēnām nonākam, līdz tam, par ko es te vīpsnāju. Cik tad ir tas spiediens? 0,9- 1,3 bar. Līdz ar to šķērsgrizums izska vairāk, kā laiks. :karburators:
Offline
nagla
22. May 2015, 13:49 #15237

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1

aptuveni ta ja netirs filtrs vai gaze iet uz beigam tad var but 0.5-1.3 tukshgaita ap 1bar
Offline
kexxx
22. May 2015, 13:52 #15238

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12316

Braucu ar:

njaa... Darbibas princips pilnigi cits, komponentes ari citas, uzbuve cita, bet nu visadi citadi karburatora kopija
Offline
Spok5
22. May 2015, 14:12 #15239

Kopš: 06. Sep 2002

No: Salaspils

Ziņojumi: 1615

Braucu ar: ВАЗ 2103

Tikai_lasu, un tieši kur ir ežekcija? Ā nu jā, kas nav bakstījies, īsti nesaprot, ka tas spiediens, par ko visi baurē ir DIFF, nevis ABS.

Lūk par ko VARĒTU padiskutēt ir šprices fāze, kas tiek tupa nodrāzta no benzīna vadības bloka ar aizturi, un sanāk totāli nevietā priekš gāzeida degvielas (megavēlu). Bet nu, ko nu mēs, ja karburators, tad karburators

[ Šo ziņu laboja Spok5, 22 May 2015, 14:19:22 ]

Offline
Spok5
22. May 2015, 14:27 #15240

Kopš: 06. Sep 2002

No: Salaspils

Ziņojumi: 1615

Braucu ar: ВАЗ 2103

Kas attiecās par to V8, tad tur ir 2 bēdas tipiski...

1) Tomasa vieta ir miskastē; Viņi neviens netur spiedienu normāli, tāpēc arī ir tā sakruķīts, jo dodot ručkā reduktors apsēžās. KME vai kaut ko citu.

2) V8niekiem ir problēmas ar multivārsta "ātruma drošības vārstu". Tas ir tāds štrunts multivārstā, kā nostrādā, ja pa maģistrāli pārāk strauji iet prom gāze. Domāts, ja pārsit trubu, tad aizšauj ciet. Bet tā kā tam V8 var vajadzēt daudz, var sanākt bēda, ka šitā štelle nostrādā ne pa tēmu strauji ieberot. Uz jaudīgajiem lielmotoriem mēdz raut ārā (kas nebūt nav pareizi pēc fenšuja, bet nekā cita nepadarīsi).
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo