Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 53 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Viss par E39

AutorsZiņojums
Czars
24. Nov 2015, 14:36 #15201

Kopš: 13. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14367

Braucu ar: 3 sek līdz 100

Paldies par atbildēm! Kompresiju uz doti bridi merijis neesmu. Saksu ar diagnostiku pie pc. Japaskatas zonde, tuksgaitas regulators, iepludes trubas. Jasavac info par iespejamo celoni.
Offline
abyss
24. Nov 2015, 14:40 #15202

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8233

Braucu ar: e39 523

cēloņu gan var būt dafiga . Lambda zonde laikam gan nebūs viens no tiem, jo kamēr auksts motors, lambda zondes rādijumus neņem vērā. Gan jau pie iespējamajie cēloņiem vari piemest vanos, kā viņu pāraudīt neko nejaucot gan nezinu.
Offline
Czars
24. Nov 2015, 14:50 #15203

Kopš: 13. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14367

Braucu ar: 3 sek līdz 100

Piekritu. Vnk apzinu, interneta dzilees esošo info.
Nu sak glučīt pēc ~ 40-50 gradiem un tad lidz 90.

Sikak uzrakstishu, kas un ka, kad noversis problemu.
Offline
elvijs210
25. Nov 2015, 18:38 #15204

Kopš: 17. Mar 2014

Ziņojumi: 29

Braucu ar:

vienu dienu rakstīju ka salā nevarēju nospiest bremzes.
rrakstijāt ka vakumniekā vaina tad pēc principa kad motors uzkarst tad viss ok jābūt
BET šodien iekāpu masīnā viss ok darbojas
braucu uz darbu jau notors pilnībāuzsilis pie darba jūtu ka grūti nospiest bremzi. sanāk ka kkas salst kautvai motors uzsilis ? kas tad varetu būt?
Offline
Maa
25. Nov 2015, 18:40 #15205

Kopš: 21. Jan 2011

No: Dobele

Ziņojumi: 2544

Braucu ar: "Sniedziņu"

Varbūt nebiji paēdis
Offline
elvijs210
25. Nov 2015, 18:49 #15206

Kopš: 17. Mar 2014

Ziņojumi: 29

Braucu ar:


25 Nov 2015, 18:40:05 Maa rakstīja:
Varbūt nebiji paēdis


pilnīgi bezjēdzīga atbilde! ja nav ko teikt klusē, nevis krāj postus
Offline
berny757
25. Nov 2015, 19:29 #15207

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC

Lietainā laikā neesi dzirdējis dīvainas, "žļukstošas" skaņas spiežot bremzes?
Offline
elvijs210
25. Nov 2015, 19:43 #15208

Kopš: 17. Mar 2014

Ziņojumi: 29

Braucu ar:


25 Nov 2015, 19:29:26 berny757 rakstīja:
Lietainā laikā neesi dzirdējis dīvainas, "žļukstošas" skaņas spiežot bremzes?

jā ir bijusi žļurkstēšana kad spiež un slikti bremzējās tanī momentā ja nemaldos
Offline
berny757
25. Nov 2015, 20:02 #15209

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC


25 Nov 2015, 19:43:05 elvijs210 rakstīja:

25 Nov 2015, 19:29:26 berny757 rakstīja:
Lietainā laikā neesi dzirdējis dīvainas, "žļukstošas" skaņas spiežot bremzes?

jā ir bijusi žļurkstēšana kad spiež un slikti bremzējās tanī momentā ja nemaldos

Tad meklē labu (tīru un neslīcinātu) vakuumņiku. Brauc uz servisu, dod lai maina un kārtīgi iztīra drenāžu.
Maini eļļu, jo caur vakuuma sistēmu dzinējā tiek sadzīts tas lietus ūdens. Pie reizes arī samaini bremžu šķidrumu (tīri profilaksei) jo sistēma tāpat būs jaatgaiso

[ Šo ziņu laboja berny757, 25 Nov 2015, 20:05:33 ]

Offline
elvijs210
25. Nov 2015, 20:06 #15210

Kopš: 17. Mar 2014

Ziņojumi: 29

Braucu ar:


25 Nov 2015, 20:02:57 berny757 rakstīja:

25 Nov 2015, 19:43:05 elvijs210 rakstīja:

25 Nov 2015, 19:29:26 berny757 rakstīja:
Lietainā laikā neesi dzirdējis dīvainas, "žļukstošas" skaņas spiežot bremzes?

jā ir bijusi žļurkstēšana kad spiež un slikti bremzējās tanī momentā ja nemaldos

Tad meklē labu (tīru un neslīcinātu) vakuumņiku. Brauc uz servisu, dod lai maina un kārtīgi iztīra drenāžu. Pie reizes arī samaini bremžu šķidrumu

kā arī bij tā pirmajā reizē kad atsildīju bermzes tad nospiežot pedāli bij jāgaida kādu minūti kamēt atnāk atpakaļ sākuma pozīcijā
P.S kadas cenās viņiem ir apmēram?
Offline
Czars
25. Nov 2015, 20:06 #15211

Kopš: 13. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14367

Braucu ar: 3 sek līdz 100

vadītāja pusē, atver kapotu, izrauj gaisa filtru, atvieno visus savienojumus un ielien pie vakumņika, kas ir zem gaisa filtra.
ja tur ir daudz ūdens, tad tīri trubas ar stiepli un kārtīgi izmazgā ar ziepjūdeni vai ko..
pēc aprakstītā tev tur krājas ūdens, kad ir stiprs lietus vai kas, a sasalst protams, ja kkas palicis, vnk dikti lēni viņs pa notekām iztekt, jo tās ir aizdirstas.
iztirit utt viss protams iznāks, ja vien nebūsi jau nobeidzis vakumņiku.
Offline
berny757
25. Nov 2015, 20:36 #15212

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC

Man viņā rūsa uzradās dažu mēnešu laikā. Tāpēc pat nedomājot, vienkārši nomainīju.
Domāju ka tā būtu jādara jebkurā gadījumā.
Offline
berny757
25. Nov 2015, 20:40 #15213

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC


25 Nov 2015, 20:33:13 citrons1 rakstīja:

25 Nov 2015, 19:29:26 berny757 rakstīja:
Lietainā laikā neesi dzirdējis dīvainas, "žļukstošas" skaņas spiežot bremzes?


Man žļurkstēšana ir lietus laikā, bet nekas nekrājas un nesasalt, arī bremzējas labi. Bet lietū ir tā pedāļa žļurkstēšana... Ko darīt?
beaucot udens tiek izspiests no viņa (sadzīts dzinējā) tapēc viņš paliek tukšāks un tur nav kam sasalt tādā daudzumā lai nedarbotos bremzes. Bet piemēram ja vakarā kārtīgi uzlīs un naktī uzzsals, tad tur arī paliksi.
Reiz bija tā ka automātam pat no P nevarēju dabūt ārā jo pedālis vispār nebija pakustināms, bet citreiz pat mierīgi varēja braukt, tik bremzēja sūdīgāk
Offline
berny757
25. Nov 2015, 21:05 #15214

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC

Vakuuma sistemai ir sakars ar dzinēju
Offline
rekeds
25. Nov 2015, 21:38 #15215

Kopš: 02. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 2992

Braucu ar: škodiaku

benzīnam, ja?

dīzelim motorā tak nav vakuuma, ne?

a cik +/- ātri aizkakājas notekas no gaisa filtriem?

kas ir tas, kas aizkakā - lapas? vai no putekļiem, sēklām, un tml. aizkakājas?
Offline
uldens1
25. Nov 2015, 21:41 #15216

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16160

Braucu ar:


25 Nov 2015, 21:38:49 rekeds rakstīja:
benzīnam, ja?

dīzelim motorā tak nav vakuuma, ne?

a cik +/- ātri aizkakājas notekas no gaisa filtriem?

kas ir tas, kas aizkakā - lapas? vai no putekļiem, sēklām, un tml. aizkakājas?
un kur tad dizelim rodas vakums???
Online
berny757
25. Nov 2015, 23:52 #15217

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC

Nu tā man izskaidroja, tepat un servisā kurā mainīja vakuumņiku. Pa to pašu vakuuma trubu kura ir priekšā, tas ūdens tiek ierauts sistēmā (tas arī taisa žļurkstošo troksni) un tālāk jau viņš var nokļūt visur, kur iet vakuums. Vakuuma pumpī, ieplūdniekā, turbīnas regulātorā, paduškās utt...

Lai tiktu galā ar sasalušiem durvju mehānismiem, jātiek siltā garāžā, vai vnk ilgāk jāpabraukā lai kārtīgi izsilst un tad jārauj nost apšifkas un jāsapūš visi mehānismi ar kkādu eļļojamo. Pats izmantoju wurth, auto eņģu un mehānismu eļļojamo. Pēc tam vairs tādas problēmas neatkārtojās

Līdzīgs šim bet ne tas pats. Bija ar tādām baltām putām

[ Šo ziņu laboja berny757, 25 Nov 2015, 23:56:40 ]

Offline
ands
26. Nov 2015, 12:24 #15218

Kopš: 17. Feb 2010

Ziņojumi: 230

Braucu ar: e39

eļļas maiņa..kadu 5w40 vai var ari 10w40??
2.5i 2001 g
Offline
ilmars4998
26. Nov 2015, 12:30 #15219

Kopš: 28. Nov 2008

No: Cēsis

Ziņojumi: 1468

Braucu ar: XY-28


26 Nov 2015, 12:24:41 ands rakstīja:
eļļas maiņa..kadu 5w40 vai var ari 10w40??
2.5i 2001 g


Es leju 5w40
Offline
ands
26. Nov 2015, 12:35 #15220

Kopš: 17. Feb 2010

Ziņojumi: 230

Braucu ar: e39


26 Nov 2015, 12:30:14 ilmars4998 rakstīja:

26 Nov 2015, 12:24:41 ands rakstīja:
eļļas maiņa..kadu 5w40 vai var ari 10w40??
2.5i 2001 g


Es leju 5w40

pirms tam arī lēju,vienkārši vai ir vajadzība pēc tās 5w40???vai var liet 10w 40!?!?!?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo