Online

Pašreiz BMWPower skatās 244 viesi un 18 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E90/E91/E92/E93 (2005-...)

Tēma: 3. sērija E90

AutorsZiņojums
Cherbikoff
29. Jun 2015, 22:04 #1521

Kopš: 27. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 991

Braucu ar: BMW & Mercedes

bez turbīnas nav jāgaida kad turbīna iepūtīs iespied un aizbrauc bet nu tas attiecas uz 2.5L un lielākiem benzīna motoriem.
Offline
Elle
29. Jun 2015, 22:11 #1522

Kopš: 29. Jun 2015

Ziņojumi: 26

Braucu ar:

Labi. Man it kā degvielas patēriņš šobrīd pārāk nesatrauc, ikdienā nav pārāk daudz jābraukā, darbs tuvu mājām. Bet vasarā gan. Pēdējos ntos gadus braucu ar dīzeļiem. Ir skaidrs, ka tie remontos ir dārgāki, bet atkarībā no motora. Benzīns laikam jau būtu drošāk.un ar parasto kārbu laikam tomēr. Automāts ir jauki, kamēr neizbeidzas. Čekojot ss, kaut kā aizķer 2.5 benzīns, komplektēti arī labāk izskatās. Pieļauju, ka mazāk nojāti, tas gan subjektīvi, protams.
Offline
HiJaCKeR
29. Jun 2015, 22:21 #1523

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4648

Braucu ar: BMW E90 330i

Cik lasīts par benzīna dzinējiem, tad 2.5 litru motori ir nedaudz problemātiskāki salīdzinot ar 3.0 - var būt lielāks eļļas patēriņš un problēmas ar kompensatoriem. Pēc 2010 gada pamainīja virzuļus, vismaz 3.0 motoriem, atrisināja eļļas patēriņu. 2.0 litru laikam nav izdevies benzīna dzinējs.
Offline
Cherbikoff
29. Jun 2015, 22:27 #1524

Kopš: 27. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 991

Braucu ar: BMW & Mercedes

2.0 benzīns jau nonāk muļķa lomā ar to vien, ka ir vārgāks par 2.0d, kurš tērē gandrīz uz pusi mazāk un iet labāk.

Mans uzskats, ka benzīnu var ņemt no 2.5, par eļļošanas problēmām neesmu lietas kursā, bet ja ir tad ir..

Un dīzeli jau no 2.0d jo lai arī zs ir tikai 160, griezes moments dod savu. Ja nav žēl spararata un sajūga var uzčipot. Kuluāros mēļo, ka tad esot visi 190zs. Tad nu vairs baigi sūdzēties par jaudas trūkumu nevajadzētu.

Protams jo lielāks motors jo patīkamāk
Offline
Elle
29. Jun 2015, 22:43 #1525

Kopš: 29. Jun 2015

Ziņojumi: 26

Braucu ar:

Nu 2010.gadu nepacelšu toč, bet kredītu mašīnai negribu. Nu labi, tad paliek 330 dizels vai 330i. Tas benzīnnieks gan noteikti rij iespaidīgi un ziemā vispār. Domāju uz augusta beigām/septembri ņemt. Ko nu būšu izdomājusi. Gāze man kaut kā nešķiet opcija. Liekas, ka mašīnas izcūkāšana. Vienreiz redzēju imprezu ar gāzi, ja nemaldos. Nu garām.
Offline
HiJaCKeR
29. Jun 2015, 22:53 #1526

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4648

Braucu ar: BMW E90 330i

Vaita ar 2.0 dīzeli nebūs gana, ja sameklē ar labu komplektāciju nu un ja dzinējs patērē nedaudz eļļu, nav jau problēma to papildināt

[ Šo ziņu laboja Hi-Jacker, 29 Jun 2015, 22:59:58 ]

Offline
Elle
29. Jun 2015, 23:02 #1527

Kopš: 29. Jun 2015

Ziņojumi: 26

Braucu ar:

Kaut kur salasījos, ka 20 d esot sliktāks, vai arī tas uz iepriekšējo modeli attiecas..? Ne nu skaidrs, ka lielajam griezes moments būs labāks, bet arī mazajam nav svaks. Man vnk bail, ka mazmotoros biežāk ņem, attiecīgi vieglāk dabūt tādu, kas sačakarēts varbūt. Negribētu pēc mēneša servisā dzirdēt vārdu - sprausla
Offline
HiJaCKeR
29. Jun 2015, 23:09 #1528

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4648

Braucu ar: BMW E90 330i

Varbūt tās sprauslas čakarējas vairāk tiem, kas lej kreiso dīzeli ...
Offline
starlit
29. Jun 2015, 23:10 #1529

Kopš: 11. Aug 2008

Ziņojumi: 2020

Braucu ar: BMW

2.0 l 150 zs ir ok, bet 170 vairs nē!
Runājot par eļļas rīšanu, tad viens cilvēks izteicās, ka viņš esot atrisinājis šo problēmu ar oem BMW eļļu - varot gāzt pat pašu lētāko! E46 arī derēs!
Offline
starlit
29. Jun 2015, 23:12 #1530

Kopš: 11. Aug 2008

Ziņojumi: 2020

Braucu ar: BMW


29 Jun 2015, 23:09:06 Hi-Jacker rakstīja:
Varbūt tās sprauslas čakarējas vairāk tiem, kas lej kreiso dīzeli ...

Visām jaunām mašīnām čakarējas sprauslas pēc 200 k - bizness!
Dīzeļiem var risināt problēmu ar piedevām un divtaktu eļļu!
Offline
Elle
29. Jun 2015, 23:27 #1531

Kopš: 29. Jun 2015

Ziņojumi: 26

Braucu ar:

Nu nezz par to kreiso. Tie tak no viena katla nāk jādabū kaut kad izbraukt ar šitajiem bmw un tad jau skaidrs būs. Jāpaņem līdzi kāds, kas redz sistos (es šito neredzu vnk, ja vien motortelpa nav izteikti citā krāsā piemēram) un jēdz ko vairāk. Parasti gan visi kratās vaļā
Offline
xn3x
29. Jun 2015, 23:28 #1532

Kopš: 09. Sep 2007

Ziņojumi: 2702

Braucu ar: ģimenes universāli


29 Jun 2015, 22:43:10 Elle rakstīja:
Nu 2010.gadu nepacelšu toč, bet kredītu mašīnai negribu. Nu labi, tad paliek 330 dizels vai 330i. Tas benzīnnieks gan noteikti rij iespaidīgi un ziemā vispār. Domāju uz augusta beigām/septembri ņemt. Ko nu būšu izdomājusi. Gāze man kaut kā nešķiet opcija. Liekas, ka mašīnas izcūkāšana. Vienreiz redzēju imprezu ar gāzi, ja nemaldos. Nu garām.


Tikko nobraucu DE-LV-DE ar 330i, pa 3400 km vidējais ātrums ~108 km/h, vidējais patēriņš - 7.7 l/100 km. Plus ~300 km pa Rīgu, kaut kas ap 10.5 l/100 km.
Vai tas ir liels patēriņš
Ar dīzeli neesmu ikdienā braukājis.
Offline
Elle
29. Jun 2015, 23:40 #1533

Kopš: 29. Jun 2015

Ziņojumi: 26

Braucu ar:

Vispār nē. Tik rāda kompis? A ko tik maz? Vienreiz braucu ar honda legend - līdz siguldai un atpakaļ bezmaz bāka sausa, vāks. Tam gan 3.5 bij.
Offline
HiJaCKeR
30. Jun 2015, 08:15 #1534

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4648

Braucu ar: BMW E90 330i

Man kompis rāda vidējo 11.5 litri pie 50/50.

Par to kreiso dīzeli - tālbraucēji, kas brauc uz Krieviju, pilda tur pašu lētāko dīzeli, kas nav tas kvalitatīvākais un tīrākais.
Offline
xn3x
30. Jun 2015, 08:28 #1535

Kopš: 09. Sep 2007

Ziņojumi: 2702

Braucu ar: ģimenes universāli


29 Jun 2015, 23:40:13 Elle rakstīja:
Vispār nē. Tik rāda kompis? A ko tik maz? Vienreiz braucu ar honda legend - līdz siguldai un atpakaļ bezmaz bāka sausa, vāks. Tam gan 3.5 bij.

Nē, pēc tā, cik salej.
Pa Rīgu brīvdienās, bez sastrēgumiem un bieži iekļaujot maršrutā Viestura prospektu.
Manuālā kārba, starp citu. Un pirms pāris mēnešiem uztaisīju diagnostikas laptopu, nometu visas adapcijas - šķiet, ka par gandrīz litru patēriņš samazinājās
Te minēja par eļļas patēriņu - manam (2006g) ar to problēmu nav, pa 20k tikai viena iedaļa starp max un min pazūd.
Tā ka meklē labu eksemplāru un viss būs gerai Pie tam, benzīnu ar mazu nobraukumu ir atrast vieglāk nekā dīzeli.
Offline
Elle
30. Jun 2015, 08:50 #1536

Kopš: 29. Jun 2015

Ziņojumi: 26

Braucu ar:


30 Jun 2015, 08:15:59 Hi-Jacker rakstīja:
Man kompis rāda vidējo 11.5 litri pie 50/50.

Par to kreiso dīzeli - tālbraucēji, kas brauc uz Krieviju, pilda tur pašu lētāko dīzeli, kas nav tas kvalitatīvākais un tīrākais.


Nu citi kreisie nāk no citurienes, ne tikai tālbraucējiem, bet nu ok. Ikdienas maršrutā man staķis parasti trāpās.

Krč, jādabū izbraukt, jāpārdod esošais kartupelis un jāmēģina uz rudeni iepirkt, ja bmw izbraucot liksies foršs. Nekā cita gan vairs nevaru izdomāt, ntos variantus esmu pārdomājusi, bet atkal kautkā bie bmw atgriežos.
Offline
kkkkk
30. Jun 2015, 08:54 #1537

Kopš: 28. Jan 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 545

Braucu ar: e91xd


29 Jun 2015, 20:13:03 Elle rakstīja:
Offtopics. Gribu citu mašīnu un skatos uz e90. Nevaru izdomāt 320 vai 330 dizels. Moš labāk benzīns. Bmw nav bijis nekad. Ir bijuši visādi priekšpiedziņas auto, bet pamatā bija quattro. Visu mūžu borēts, ka bembis ir pašnāvība. Tātad jautājums - ziemā es to savākšu? Jeb pietiek ar kaut kādu sajēgu par fiziku un labām riepām? BTW - esmu sieviete, zinu, ka veci uzvedas savādāk.
Ar bmw esmu braukusi vienreiz ziemā, bet sen. Bij laikam 528i automāts, 2000 gads. Nekāda extrīma nebij. Vot tagad gribu e90


xdrive ļoti labi stradā
Offline
Murphy
30. Jun 2015, 14:29 #1538

Kopš: 28. Nov 2003

No: Sigulda

Ziņojumi: 8479

Braucu ar: B8 R line, F39 M sport

Itkā ir, tikai jāskatās cik vecs Business
Offline
Pljavejs
30. Jun 2015, 17:14 #1539

Kopš: 19. Jan 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1042

Braucu ar:

Xenon lampiņas pati diez vai nomainīsi statoilā
savādāk varu teikt tikai labas lietas par 320d LCI, nedaudz virs 170zs, laikam, pilseta ari jauda ir loti ok, uz sosejas ari, protams, nesalidzinasi ar 300+hp subaru vai lielāka motora BMW, taču tam ir vairāk plusu kā mīnusu. Nedomāju, ka sievietei būs izjūtams jaudas trūkums. Esmu nobraucis vien 30k ar šo konkrēto auto (unversālis, automāts, 2009.g.), esmu bijis arī eiropā un neko vairāk par apkopēm un degvielu, nav nācies pirkt. Superekonomisks - pilsēta kādi 8l, šoseja 4.5-5l. Rīga-Parīze-Rīga, kur liela daļa ir bānis, vidējais patēriņš kopā 5.4l. Vairāk par 9 nekad nav bijis un tas pats ziemā.

Tik šādu auto ar parasto kārbu gan neieteiktu, jo saskarsies ar problēmām pārdodot.

Auto gana mīksts pilsētai, taču ļoti labi turas uz ceļa un nav sajūta kā šūpuļkrēslā. Labi nopakots, nekas negram, neskan, braucot pat dīzelis kā tāds nav dzirdams.


29 Jun 2015, 20:50:19 Elle rakstīja:
Paldies par viedokļiem neesmu nekāda gāzēja, man vnk gribas, lai mašīna ir forša, nevis tikai smuka vai sarkana utt. Man vajag, lai es būtu spējīga ar to apieties pienācīgi.
Cerams, ka šitajiem e90 nav baigie elektro gļuki? Un kā ar piem lampiņām? Tās es staķī varēšu pati apmainīt jeb tur uz servisu jo caur izpūtēju jāmaina?
Offline
rudamons
30. Jun 2015, 17:42 #1540

Kopš: 02. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 12

Braucu ar: E91

Laba diena ir doma arī par e90 dīzeli 2.0jo prasās pēc universāļa tad nu jautājums kā ir ar tām plīstošajām ķēdēm baumas vai patiesība? un vai 2008g d kam ir jau Start un Stop sistēma skaitās jaunās paudzes motors vai tas pats tik apgreids veikts ar starteri?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo