Online

Pašreiz BMWPower skatās 189 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek ielās?

Tēma: Braucēji, bļin... III

AutorsZiņojums
Araajz
29. May 2014, 11:33 #15181

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28295

Braucu ar: E39

Bija jau?

http://www.delfi.lv/aculiecinieks/news/novados/...ti.d?id=44551334
Offline
kexxx
29. May 2014, 11:38 #15182

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:


29 May 2014, 11:33:23 Araajz rakstīja:
Bija jau?

http://www.delfi.lv/aculiecinieks/news/novados/...ti.d?id=44551334


ļisapēdistam otra dzimene
Offline
Zeebalds
29. May 2014, 11:42 #15183

Kopš: 31. Mar 2011

Ziņojumi: 1536

Braucu ar:


29 May 2014, 11:38:17 kexxx rakstīja:

29 May 2014, 11:33:23 Araajz rakstīja:
Bija jau?

http://www.delfi.lv/aculiecinieks/news/novados/...ti.d?id=44551334



ļisapēdistam otra dzimene



gan jau, ka lala apmaldījies lielpilsētā

[ Šo ziņu laboja Zeebalds, 29 May 2014, 11:42:56 ]

Offline
Driver
29. May 2014, 12:05 #15184

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


29 May 2014, 10:48:22 user rakstīja:

29 May 2014, 10:34:19 EimZ rakstīja:
"Normālie atvilcēji" ar laiku pieaug un saprot, ka ātrums pāri 160km/h uz koplietošanas ceļiem Latvijas apstākļos nav īsti adekvāts, un vairs tikai pavisam, pavisam retām reizēm tiek iemīts pedal tu ze metal


tam es pilnībā piekrītu. 140-160 ir tāds normāls un komfortabls ātrums un ātrāk tiešām retu reizi tiek braukts

Pari rigas tiltiem un pa krasteni?
...ko darit ar fotoradariem

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
29. May 2014, 12:09 #15185

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


29 May 2014, 11:15:16 peecise28 rakstīja:

29 May 2014, 11:03:29 12 rakstīja:

Ka tik nepienāk laiki, ka sirmā vecumā pie lodziņā CSDD pateiks, tev nav ko darīt pie stūres vecais perdeli


var gadīties, ka pienāk, nekādu traģēdiju tur nesaskatu Gan jau līdz tam laikam auto un noteikumu kontroles mehānisms būs tāds, ka no auto vadīšanas tāpat prieka būs maz

Tad man lidz vecumdienam jasaglaba kada no savam lamatam, lai var ar prieku atvilkt un po uz tiesibam, tapat kaa agra jauniba.
Parejie vares parvietoties ar kasti, ko vada dators (cerams ne ar microsoft virsu) un varas iestades var noslapet, durvis nobloket pa gabalu, utt

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
karlsonss
29. May 2014, 12:24 #15186

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:


29 May 2014, 10:44:23 peecise28 rakstīja:
Šorīt viens sirms muļķis ar renault scenicu izpildījās, pieminos tam korķī blakus un pajautāju, vai tad mani nemaz neredz? vecais ūpis sāka klārēt, ka man vispār lisapēdam neesot numurzīme, utt Teicu, ka ja arī nebūtu, tad tas nedotu tiesības viņam mani nepalaist, ķēms sāka jautāt, vai man esot tiesības un vai ar vispār zinot noteikumus?
Kad reiz vismaz vecajiem ļaužiem pie tiesību maiņas būs jākārto teorijas eksāmens? Progress Eiropā ir, Vācijā vecajiem kraķiem vairs neļaujot stūrēt autobusus



Pastaasti ko tad pats izpildiijies, ka vinsh izpildiijaas.
Offline
peecise28
29. May 2014, 12:32 #15187

Kopš: 19. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3570

Braucu ar: r1100s, dažādi depresīvi auto


29 May 2014, 12:24:19 karlsonss rakstīja:

29 May 2014, 10:44:23 peecise28 rakstīja:
Šorīt viens sirms muļķis ar renault scenicu izpildījās, pieminos tam korķī blakus un pajautāju, vai tad mani nemaz neredz? vecais ūpis sāka klārēt, ka man vispār lisapēdam neesot numurzīme, utt Teicu, ka ja arī nebūtu, tad tas nedotu tiesības viņam mani nepalaist, ķēms sāka jautāt, vai man esot tiesības un vai ar vispār zinot noteikumus?
Kad reiz vismaz vecajiem ļaužiem pie tiesību maiņas būs jākārto teorijas eksāmens? Progress Eiropā ir, Vācijā vecajiem kraķiem vairs neļaujot stūrēt autobusus



Pastaasti ko tad pats izpildiijies, ka vinsh izpildiijaas.

Es braucu pa galveno ceļu, šams neievēroja zīmi "dotiet ceļu" un vienkārši mani ignorēja Visnotaļ ikdienišķa parādība attiecībā pret lisapēdistiem
Offline
Driver
29. May 2014, 12:39 #15188

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Peci, nahuj felli! Brauc ar moci, tad bus labak

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
29. May 2014, 13:07 #15189

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Vispar es vellapedistu pielidzinu gajejam un by default uztveru kaa kljudu kautkadu, ja tas atrodas uz braucamas daljas.

Ja ari pats ar auto mauktu pa celju ar atljautajiem 50+5 (+5, +5, +5, +5) kmh un itkaa no galvenas viens chunchinatu uz 15kmh, ari meginatu kautka aizbraukt pirmais, javien acimredzami nebutu skaidrs, ka pedaljators tad nonaks zem auto. Kad lisapedisti spes braukt, nevis tikai izredzetie pabraukt, uz 45kmh, tad ari tie bus pilnverigi satiksmes dalibnieki, kas nemaisis visiem parejiem. Tapec shiem vieta ir uz ietves un punkts!

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
peecise28
29. May 2014, 16:04 #15190

Kopš: 19. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3570

Braucu ar: r1100s, dažādi depresīvi auto


29 May 2014, 13:07:33 Driver rakstīja:
Vispar es vellapedistu pielidzinu gajejam un by default uztveru kaa kljudu kautkadu, ja tas atrodas uz braucamas daljas.

Ja ari pats ar auto mauktu pa celju ar atljautajiem 50+5 (+5, +5, +5, +5) kmh un itkaa no galvenas viens chunchinatu uz 15kmh, ari meginatu kautka aizbraukt pirmais, javien acimredzami nebutu skaidrs, ka pedaljators tad nonaks zem auto. Kad lisapedisti spes braukt, nevis tikai izredzetie pabraukt, uz 45kmh, tad ari tie bus pilnverigi satiksmes dalibnieki, kas nemaisis visiem parejiem. Tapec shiem vieta ir uz ietves un punkts!

ar velo nelienu bez īpašas vajadzības uz brauktuvi vietās, kur auto reālais braukšanas ātrums pārsniedz 50 km/h, tomēr jebkurā gadījumā krustojumos ir drošāk braukt pa brauktuvi, jo pa trotuāru braucējus toč neviens nemana un nelaiž. Centrā līdzīgi, no vārtrūmēm izbraucošie par gribot nevar redzēt pa ietvi braucošu lisapēdistu, arī tāpēc brauktuve, iespējams, ir drošāka.

Penši neredz ne tikai velo un moto, bet arī augsto busu ar piekabi

Ar velo/moto braucot vienmēr pieļauju, ka mani neredz, tāpēc, tfu tfu tfūūū, viss ir labi, ar auto reizēm atļaujos pieņemt, ka esmu redzams, rezultāts tam decembrī bija šāds
Offline
acha
29. May 2014, 17:42 #15191

Kopš: 10. Sep 2007

Ziņojumi: 1385

Braucu ar: e30 touring m60b40, e39 touring m62tub44, velo


29 May 2014, 10:44:23 peecise28 rakstīja:
Šorīt viens sirms muļķis ar renault scenicu izpildījās, pieminos tam korķī blakus un pajautāju, vai tad mani nemaz neredz? vecais ūpis sāka klārēt, ka man vispār lisapēdam neesot numurzīme, utt Teicu, ka ja arī nebūtu, tad tas nedotu tiesības viņam mani nepalaist, ķēms sāka jautāt, vai man esot tiesības un vai ar vispār zinot noteikumus?
Kad reiz vismaz vecajiem ļaužiem pie tiesību maiņas būs jākārto teorijas eksāmens? Progress Eiropā ir, Vācijā vecajiem kraķiem vairs neļaujot stūrēt autobusus



Būtu novēlējis viņam JAWKU GALINJU un minis tālāk.
Krabim ilgi būtu jālauza galva, kas par galinju un piedevām vel jawka
Offline
hronists
29. May 2014, 17:45 #15192

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14820

Braucu ar: Svensk hjul

jautājums cilvēkiem-raķetēm - driver, subarčiks, user: kā man vajadzēja pareizi rīkoties?

izgriezu no šķērsielas uz vienības gatvi, otrais ātrums, uzspiedu galvu reibinošus 40km un ieraudzīju, ka pēc 300m krustā iedegas sarkanais. vai man vajadzēja ar otro kurināt redlainā un testēt ABS pirms krusta vai arī es drīkstēju ripināties līdz krustam?
Offline
GirtzB
29. May 2014, 17:48 #15193

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22096

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

daspied līdz 55km/h izņem no roba un ripinies...

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
Laoshi
29. May 2014, 17:51 #15194

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


29 May 2014, 17:45:34 hronists rakstīja:
jautājums cilvēkiem-raķetēm - driver, subarčiks, user: kā man vajadzēja pareizi rīkoties?

izgriezu no šķērsielas uz vienības gatvi, otrais ātrums, uzspiedu galvu reibinošus 40km un ieraudzīju, ka pēc 300m krustā iedegas sarkanais. vai man vajadzēja ar otro kurināt redlainā un testēt ABS pirms krusta vai arī es drīkstēju ripināties līdz krustam?


Ja Tu vari izraut sirdi, tad dari kā gribi un Tev būs taisnība.

User, Tev paveicās, voyagers nespieda vnk. Viņiem 3.3 un 3.8 verās lopā, e46 3.0 nav izredžu. Celtnieki/daudzbērnu ģimenes tēvi vnk nespiež, lai štrumi/bērni nav pa visu salonu.
Offline
ramex
29. May 2014, 19:41 #15195

Kopš: 08. Apr 2010

Ziņojumi: 2403

Braucu ar: H6


29 May 2014, 17:51:23 Laoshi rakstīja:

29 May 2014, 17:45:34 hronists rakstīja:
jautājums cilvēkiem-raķetēm - driver, subarčiks, user: kā man vajadzēja pareizi rīkoties?

izgriezu no šķērsielas uz vienības gatvi, otrais ātrums, uzspiedu galvu reibinošus 40km un ieraudzīju, ka pēc 300m krustā iedegas sarkanais. vai man vajadzēja ar otro kurināt redlainā un testēt ABS pirms krusta vai arī es drīkstēju ripināties līdz krustam?


Ja Tu vari izraut sirdi, tad dari kā gribi un Tev būs taisnība.

User, Tev paveicās, voyagers nespieda vnk. Viņiem 3.3 un 3.8 verās lopā, e46 3.0 nav izredžu. Celtnieki/daudzbērnu ģimenes tēvi vnk nespiež, lai štrumi/bērni nav pa visu salonu.


ja tas 3.8 vēl ir AWD
Offline
k_be
29. May 2014, 19:43 #15196

Kopš: 05. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 780

Braucu ar:


User, Tev paveicās, voyagers nespieda vnk. Viņiem 3.3 un 3.8 verās lopā, e46 3.0 nav izredžu. Celtnieki/daudzbērnu ģimenes tēvi vnk nespiež, lai štrumi/bērni nav pa visu salonu.


nu nu nu...

215 hp un 339 nm uz 1600 kg pret 231 hp un 300 nm uz 1405 kg
Offline
ramex
29. May 2014, 19:45 #15197

Kopš: 08. Apr 2010

Ziņojumi: 2403

Braucu ar: H6


"Horsepower sells cars, torque wins races".
Enzo Ferrari


Offline
k_be
29. May 2014, 19:53 #15198

Kopš: 05. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 780

Braucu ar:


29 May 2014, 19:45:37 ramex rakstīja:

"Horsepower sells cars, torque wins races".
Enzo Ferrari





salīdzinot ar masu, tik un tā e46 tas rādītājs labāks, protams, uz papīra.
Offline
ramex
29. May 2014, 20:25 #15199

Kopš: 08. Apr 2010

Ziņojumi: 2403

Braucu ar: H6


29 May 2014, 19:53:04 k_be rakstīja:

29 May 2014, 19:45:37 ramex rakstīja:

"Horsepower sells cars, torque wins races".
Enzo Ferrari







salīdzinot ar masu, tik un tā e46 tas rādītājs labāks, protams, uz papīra.



es tajos gados īsti neorientējos bet vai tur nesanāk pretī e36 ? un user prasīja vai švakākais no 3sērijas nav ātrāks par niknāko vojažieri ? imho nava gan



The 316 was introduced in 1999 and has the smallest engine available in the E46, the 1.9 L BMW M43 producing 105 hp (78 kW) and 165 N·m (122 ft·lbf).[18]
Offline
k_be
29. May 2014, 21:41 #15200

Kopš: 05. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 780

Braucu ar:


29 May 2014, 20:25:05 ramex rakstīja:
es tajos gados īsti neorientējos bet vai tur nesanāk pretī e36 ? un user prasīja vai švakākais no 3sērijas nav ātrāks par niknāko vojažieri ? imho nava gan


es atbildēju uz citu postu šajā pašā lapā, kur runa ir par 3.0
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo