Autors | Ziņojums |
Aigis | |
Kopš: 13. Mar 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 10202
Braucu ar: kūtiņu
| Izstudēju visus logu tīrītāju topikus, un sapratu ka jāmeklē elektriķi kurš saprot bmw, ir kāds padomā? |
Offline | |
|
Mahars | |
Kopš: 16. May 2010
No: Tukums
Ziņojumi: 443
Braucu ar: BMW530
|
22 Nov 2015, 15:53:11 raceejs rakstīja:
kads ir mainijis un zin kur varetu nopirkt prieks m57d30 193hp dzineja degvielas trubinju kas nak no degvielas filtra un aiziet talak uz dzineju,suukni utt. Pie filtra dala kas uzmaucas ir gumijas,talak caurspidiga,kam ir tie sapratiis.
Es uzliku mellno ar kordiem ,cauri nav jāredz.dabut var hidrošlangu veikalos.nafig par plastmas trubiņu maksāt tik daudz. |
Offline | |
|
elvijs210 | |
Kopš: 17. Mar 2014
Ziņojumi: 29
Braucu ar:
|
22 Nov 2015, 21:14:35 XJG rakstīja:
22 Nov 2015, 19:38:50 elvijs210 rakstīja:
Sveiki pirmie minusi un pirmās problēmas
brežu pedāli nevar nospiest kapēc tā?
vakumnieks iesalis?
Vakumniekā ticis ūdens un sasalis. Parasti 15-20 minūšu laikā pēc motora uzsildīšanas atkūst. Bet vēlāk sāksies cita problēma - vakumnieks sāks pats no sevis piebremzēt. Sāc meklēt vietā citu vakumnieku.
nu kadu stundu sildu. un isti nekā pedālis nospiedās nobremzēja bet atpakaļ nenāk ilgi jāgaida kamēr atnāk |
Offline | |
|
hominz | |
Kopš: 26. Oct 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 233
Braucu ar: tranzīta numuriem
| Moš ne te rakstu.
Bet ne visi un ne visur atbild.
Pie maziem abarotiem pūš remdenu gaisu bet pie 3-4t abarotiem pūš silto gaisu.
Ezis mainīts gadu atpakaļ.
Man teica, ka pie vainas var būt dzesēšanas sūknis.
Vai tā var būt?!
Reāli būtu pateicīgs.šajā aukstajā laikā.par padomu! |
Offline | |
|
ramtairidi | |
Kopš: 27. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2685
Braucu ar: pilnu pulksteni
| viens no sānu spoguļiem ir sācis "nevērties ciet" motoriņš strādā, bet kustība ir tikai pa kādu 1 cm. Ir jēga plēst vaļā un pašrocīgi kko mēģināt saķimerēt? |
Offline | |
|
Nylon | |
Kopš: 03. Nov 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 157
Braucu ar: Avataru
|
23 Nov 2015, 11:41:54 hominz rakstīja:
Moš ne te rakstu.
Bet ne visi un ne visur atbild.
Pie maziem abarotiem pūš remdenu gaisu bet pie 3-4t abarotiem pūš silto gaisu.
Ezis mainīts gadu atpakaļ.
Man teica, ka pie vainas var būt dzesēšanas sūknis.
Vai tā var būt?!
Reāli būtu pateicīgs.šajā aukstajā laikā.par padomu!
99% vaina ir cirkulācijas sūknī, kurš nāk kopā ar vārstiem |
Offline | |
|
hominz | |
Kopš: 26. Oct 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 233
Braucu ar: tranzīta numuriem
|
23 Nov 2015, 11:48:32 Nylon rakstīja:
23 Nov 2015, 11:41:54 hominz rakstīja:
Moš ne te rakstu.
Bet ne visi un ne visur atbild.
Pie maziem abarotiem pūš remdenu gaisu bet pie 3-4t abarotiem pūš silto gaisu.
Ezis mainīts gadu atpakaļ.
Man teica, ka pie vainas var būt dzesēšanas sūknis.
Vai tā var būt?!
Reāli būtu pateicīgs.šajā aukstajā laikā.par padomu!
99% vaina ir cirkulācijas sūknī, kurš nāk kopā ar vārstiem
Tas ir tas saucamais dzesēšanas sūknis, kuram vēl siksna metās virsū?! bļin arī gadu atpakaļ mainīju. Bet moš kkas tur noplīsis. Izjaucot tak var redzēt vai viņš pie vainas?!?! |
Offline | |
|
Asch | |
Kopš: 29. Jan 2007
Ziņojumi: 4288
Braucu ar:
| Ne,tas suknis, kas nak kopa ar peckas regulejosajiem varstiniem. |
Offline | |
|
|
Bullis | |
Kopš: 14. Nov 2003
Ziņojumi: 2431
Braucu ar:
| Kur var nodiagnosticēt webasto? Sākumā vajag pieslēgt kompi. |
Offline | |
|
Czars | |
Kopš: 13. Aug 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 14367
Braucu ar: 3 sek līdz 100
|
16 Nov 2015, 21:21:36 Czars rakstīja:
16 Nov 2015, 19:17:00 Czars rakstīja:
2.8 for winter fun edišn ar mešalku - tukšgaitā peld - viļnveidīgi
varbū sākt ar MAF cleaneri un iztirit MAF vispirms?
Cleaneri var depo/cenu kluba nopirkt? kas vel vakarā strādā?
Izpuutu maf'u ar cleaneri, izzaveju un uzliku atpakal. Kļuva labaak, redzes ko rit auksts teiks.
Vienalga peld apgriezieni. Mafs tiirs, brivgaitas štekeri ari taka tiri. Termostats sagļučijies? Ara temperaturu pareizi rada.
Kadam bijis kas lidzigs?
Un kad auto uzsilst darba temperatura shis gluks izbeidzas.[ Šo ziņu laboja Czars, 24 Nov 2015, 09:27:12 ] |
Offline | |
|
kriii | |
Kopš: 20. Sep 2013
Ziņojumi: 830
Braucu ar: F02, Insignia
| M57 3.0D kvēlsveču relejs ir elektronikas kastē zem pasažiera gaisa filtra vai zem ieplūdes kolektora? |
Offline | |
|
Snegovik | |
Kopš: 30. May 2012
No: Jūrmala
Ziņojumi: 141
Braucu ar: 530D
| man 2002.10 E39 bij zem pasažieru kastes. Zem kollektora gāja e60 ja pareizi atceros |
Offline | |
|
abyss | |
Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8232
Braucu ar: e39 523
|
24 Nov 2015, 09:26:40 Czars rakstīja:
16 Nov 2015, 21:21:36 Czars rakstīja:
16 Nov 2015, 19:17:00 Czars rakstīja:
2.8 for winter fun edišn ar mešalku - tukšgaitā peld - viļnveidīgi
varbū sākt ar MAF cleaneri un iztirit MAF vispirms?
Cleaneri var depo/cenu kluba nopirkt? kas vel vakarā strādā?
Izpuutu maf'u ar cleaneri, izzaveju un uzliku atpakal. Kļuva labaak, redzes ko rit auksts teiks.
Vienalga peld apgriezieni. Mafs tiirs, brivgaitas štekeri ari taka tiri. Termostats sagļučijies? Ara temperaturu pareizi rada.
Kadam bijis kas lidzigs?
Un kad auto uzsilst darba temperatura shis gluks izbeidzas.
Varbūt dzinējs mehāniski iet uz beigām? Varbūt galvā mikro plaisa. |
Offline | |
|
mtx | |
Kopš: 25. Apr 2008
Ziņojumi: 594
Braucu ar: tavu mammu
| Nav kādas idejas, kas ir novēries, ka 530D E39 2003.gada brīžiem uznāk gļuks, ka nevienā ātrumā dodot gāzi (automāts) negrib kāpt virs 2K apgriezieni ... sāk pat tā kā drusku raustīties ... protams, ka turbīna arī nepieslēdzas šajos brīžos ...
p.s. tieši siltam motoram biežāk novērots ...
??? |
Offline | |
|
kriii | |
Kopš: 20. Sep 2013
Ziņojumi: 830
Braucu ar: F02, Insignia
| Es liktu uz maģistrālo degvielas sūkni. |
Offline | |
|
mtx | |
Kopš: 25. Apr 2008
Ziņojumi: 594
Braucu ar: tavu mammu
|
24 Nov 2015, 13:58:41 kriii rakstīja:
Es liktu uz maģistrālo degvielas sūkni.
Diagnostikā cerams to var precīzi pateikt šim modelim vai tas ir pasākums no tēmas - nomainam un tad skatamies vai ir labāk, ja nē tad mainam vel kaut ko rindas kārtībā ... |
Offline | |
|
|
Czars | |
Kopš: 13. Aug 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 14367
Braucu ar: 3 sek līdz 100
|
24 Nov 2015, 13:03:05 abyss rakstīja:
24 Nov 2015, 09:26:40 Czars rakstīja:
16 Nov 2015, 21:21:36 Czars rakstīja:
16 Nov 2015, 19:17:00 Czars rakstīja:
2.8 for winter fun edišn ar mešalku - tukšgaitā peld - viļnveidīgi
varbū sākt ar MAF cleaneri un iztirit MAF vispirms?
Cleaneri var depo/cenu kluba nopirkt? kas vel vakarā strādā?
Izpuutu maf'u ar cleaneri, izzaveju un uzliku atpakal. Kļuva labaak, redzes ko rit auksts teiks.
Vienalga peld apgriezieni. Mafs tiirs, brivgaitas štekeri ari taka tiri. Termostats sagļučijies? Ara temperaturu pareizi rada.
Kadam bijis kas lidzigs?
Un kad auto uzsilst darba temperatura shis gluks izbeidzas.
Varbūt dzinējs mehāniski iet uz beigām? Varbūt galvā mikro plaisa.
Kads shim apaksha ir tehniskais pamatojums, del ka masina staigatu apgriezieni lidz kamer neuzsilst darba temperaturaa? Vai tu vnk mineji? |
Offline | |
|
kriii | |
Kopš: 20. Sep 2013
Ziņojumi: 830
Braucu ar: F02, Insignia
|
24 Nov 2015, 14:18:41 mtx rakstīja:
24 Nov 2015, 13:58:41 kriii rakstīja:
Es liktu uz maģistrālo degvielas sūkni.
Diagnostikā cerams to var precīzi pateikt šim modelim vai tas ir pasākums no tēmas - nomainam un tad skatamies vai ir labāk, ja nē tad mainam vel kaut ko rindas kārtībā ...
Var precīzi pateikt, pieslēdzot pie kompja. |
Offline | |
|
abyss | |
Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8232
Braucu ar: e39 523
|
24 Nov 2015, 14:18:48 Czars rakstīja:
24 Nov 2015, 13:03:05 abyss rakstīja:
24 Nov 2015, 09:26:40 Czars rakstīja:
16 Nov 2015, 21:21:36 Czars rakstīja:
16 Nov 2015, 19:17:00 Czars rakstīja:
2.8 for winter fun edišn ar mešalku - tukšgaitā peld - viļnveidīgi
varbū sākt ar MAF cleaneri un iztirit MAF vispirms?
Cleaneri var depo/cenu kluba nopirkt? kas vel vakarā strādā?
Izpuutu maf'u ar cleaneri, izzaveju un uzliku atpakal. Kļuva labaak, redzes ko rit auksts teiks.
Vienalga peld apgriezieni. Mafs tiirs, brivgaitas štekeri ari taka tiri. Termostats sagļučijies? Ara temperaturu pareizi rada.
Kadam bijis kas lidzigs?
Un kad auto uzsilst darba temperatura shis gluks izbeidzas.
Varbūt dzinējs mehāniski iet uz beigām? Varbūt galvā mikro plaisa.
Kads shim apaksha ir tehniskais pamatojums, del ka masina staigatu apgriezieni lidz kamer neuzsilst darba temperaturaa? Vai tu vnk mineji?
Metāls uzsilstot nedaudz izplešas, līdz ar to mikroplaisa galvā var aizvērties ciet. Ja motoram kamēr auksts ar kompresiju visos cilindros ir ok gan jau, ka mehāniski tur arī viss ir ok.
P.S neesu lasījis visu vēsturi, varbūt jau kompresiju esi mērijis. |
Offline | |
|
Nylon | |
Kopš: 03. Nov 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 157
Braucu ar: Avataru
|
24 Nov 2015, 14:18:48 Czars rakstīja:
Kads shim apaksha ir tehniskais pamatojums, del ka masina staigatu apgriezieni lidz kamer neuzsilst darba temperaturaa? Vai tu vnk mineji?
Mikroplaisa galvā tieši varētu būt iemēsls tādai uzvedībai.
|
Offline | |
|