Online

Pašreiz BMWPower skatās 86 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Viss par E39

AutorsZiņojums
Aigis
22. Nov 2015, 22:58 #15181

Kopš: 13. Mar 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 10202

Braucu ar: kūtiņu

Izstudēju visus logu tīrītāju topikus, un sapratu ka jāmeklē elektriķi kurš saprot bmw, ir kāds padomā?
Offline
Mahars
23. Nov 2015, 00:18 #15182

Kopš: 16. May 2010

No: Tukums

Ziņojumi: 443

Braucu ar: BMW530


22 Nov 2015, 15:53:11 raceejs rakstīja:
kads ir mainijis un zin kur varetu nopirkt prieks m57d30 193hp dzineja degvielas trubinju kas nak no degvielas filtra un aiziet talak uz dzineju,suukni utt. Pie filtra dala kas uzmaucas ir gumijas,talak caurspidiga,kam ir tie sapratiis.
Es uzliku mellno ar kordiem ,cauri nav jāredz.dabut var hidrošlangu veikalos.nafig par plastmas trubiņu maksāt tik daudz.
Offline
elvijs210
23. Nov 2015, 09:00 #15183

Kopš: 17. Mar 2014

Ziņojumi: 29

Braucu ar:


22 Nov 2015, 21:14:35 XJG rakstīja:

22 Nov 2015, 19:38:50 elvijs210 rakstīja:
Sveiki pirmie minusi un pirmās problēmas
brežu pedāli nevar nospiest kapēc tā?
vakumnieks iesalis?

Vakumniekā ticis ūdens un sasalis. Parasti 15-20 minūšu laikā pēc motora uzsildīšanas atkūst. Bet vēlāk sāksies cita problēma - vakumnieks sāks pats no sevis piebremzēt. Sāc meklēt vietā citu vakumnieku.


nu kadu stundu sildu. un isti nekā pedālis nospiedās nobremzēja bet atpakaļ nenāk ilgi jāgaida kamēr atnāk
Offline
hominz
23. Nov 2015, 11:41 #15184

Kopš: 26. Oct 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 233

Braucu ar: tranzīta numuriem

Moš ne te rakstu.
Bet ne visi un ne visur atbild.
Pie maziem abarotiem pūš remdenu gaisu bet pie 3-4t abarotiem pūš silto gaisu.
Ezis mainīts gadu atpakaļ.
Man teica, ka pie vainas var būt dzesēšanas sūknis.
Vai tā var būt?!
Reāli būtu pateicīgs.šajā aukstajā laikā.par padomu! 
Offline
ramtairidi
23. Nov 2015, 11:47 #15185

Kopš: 27. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2685

Braucu ar: pilnu pulksteni

viens no sānu spoguļiem ir sācis "nevērties ciet" motoriņš strādā, bet kustība ir tikai pa kādu 1 cm. Ir jēga plēst vaļā un pašrocīgi kko mēģināt saķimerēt?
Offline
Nylon
23. Nov 2015, 11:48 #15186

Kopš: 03. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 157

Braucu ar: Avataru


23 Nov 2015, 11:41:54 hominz rakstīja:
Moš ne te rakstu.
Bet ne visi un ne visur atbild.
Pie maziem abarotiem pūš remdenu gaisu bet pie 3-4t abarotiem pūš silto gaisu.
Ezis mainīts gadu atpakaļ.
Man teica, ka pie vainas var būt dzesēšanas sūknis.
Vai tā var būt?!
Reāli būtu pateicīgs.šajā aukstajā laikā.par padomu! 


99% vaina ir cirkulācijas sūknī, kurš nāk kopā ar vārstiem
Offline
hominz
23. Nov 2015, 12:32 #15187

Kopš: 26. Oct 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 233

Braucu ar: tranzīta numuriem


23 Nov 2015, 11:48:32 Nylon rakstīja:

23 Nov 2015, 11:41:54 hominz rakstīja:
Moš ne te rakstu.
Bet ne visi un ne visur atbild.
Pie maziem abarotiem pūš remdenu gaisu bet pie 3-4t abarotiem pūš silto gaisu.
Ezis mainīts gadu atpakaļ.
Man teica, ka pie vainas var būt dzesēšanas sūknis.
Vai tā var būt?!
Reāli būtu pateicīgs.šajā aukstajā laikā.par padomu! 


99% vaina ir cirkulācijas sūknī, kurš nāk kopā ar vārstiem


Tas ir tas saucamais dzesēšanas sūknis, kuram vēl siksna metās virsū?! bļin arī gadu atpakaļ mainīju. Bet moš kkas tur noplīsis. Izjaucot tak var redzēt vai viņš pie vainas?!?!
Offline
Asch
23. Nov 2015, 12:36 #15188

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4288

Braucu ar:

Ne,tas suknis, kas nak kopa ar peckas regulejosajiem varstiniem.
Offline
Bullis
23. Nov 2015, 14:13 #15189

Kopš: 14. Nov 2003

Ziņojumi: 2431

Braucu ar:

Kur var nodiagnosticēt webasto? Sākumā vajag pieslēgt kompi.
Offline
Czars
24. Nov 2015, 09:26 #15190

Kopš: 13. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14367

Braucu ar: 3 sek līdz 100


16 Nov 2015, 21:21:36 Czars rakstīja:

16 Nov 2015, 19:17:00 Czars rakstīja:
2.8 for winter fun edišn ar mešalku - tukšgaitā peld - viļnveidīgi

varbū sākt ar MAF cleaneri un iztirit MAF vispirms?
Cleaneri var depo/cenu kluba nopirkt? kas vel vakarā strādā?



Izpuutu maf'u ar cleaneri, izzaveju un uzliku atpakal. Kļuva labaak, redzes ko rit auksts teiks.


Vienalga peld apgriezieni. Mafs tiirs, brivgaitas štekeri ari taka tiri. Termostats sagļučijies? Ara temperaturu pareizi rada.
Kadam bijis kas lidzigs?

Un kad auto uzsilst darba temperatura shis gluks izbeidzas.

[ Šo ziņu laboja Czars, 24 Nov 2015, 09:27:12 ]

Offline
kriii
24. Nov 2015, 12:25 #15191

Kopš: 20. Sep 2013

Ziņojumi: 830

Braucu ar: F02, Insignia

M57 3.0D kvēlsveču relejs ir elektronikas kastē zem pasažiera gaisa filtra vai zem ieplūdes kolektora?
Offline
Snegovik
24. Nov 2015, 12:30 #15192

Kopš: 30. May 2012

No: Jūrmala

Ziņojumi: 141

Braucu ar: 530D

man 2002.10 E39 bij zem pasažieru kastes. Zem kollektora gāja e60 ja pareizi atceros
Offline
abyss
24. Nov 2015, 13:03 #15193

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8232

Braucu ar: e39 523


24 Nov 2015, 09:26:40 Czars rakstīja:

16 Nov 2015, 21:21:36 Czars rakstīja:

16 Nov 2015, 19:17:00 Czars rakstīja:
2.8 for winter fun edišn ar mešalku - tukšgaitā peld - viļnveidīgi

varbū sākt ar MAF cleaneri un iztirit MAF vispirms?
Cleaneri var depo/cenu kluba nopirkt? kas vel vakarā strādā?



Izpuutu maf'u ar cleaneri, izzaveju un uzliku atpakal. Kļuva labaak, redzes ko rit auksts teiks.


Vienalga peld apgriezieni. Mafs tiirs, brivgaitas štekeri ari taka tiri. Termostats sagļučijies? Ara temperaturu pareizi rada.
Kadam bijis kas lidzigs?

Un kad auto uzsilst darba temperatura shis gluks izbeidzas.


Varbūt dzinējs mehāniski iet uz beigām? Varbūt galvā mikro plaisa.
Offline
mtx
24. Nov 2015, 13:57 #15194

Kopš: 25. Apr 2008

Ziņojumi: 594

Braucu ar: tavu mammu

Nav kādas idejas, kas ir novēries, ka 530D E39 2003.gada brīžiem uznāk gļuks, ka nevienā ātrumā dodot gāzi (automāts) negrib kāpt virs 2K apgriezieni ... sāk pat tā kā drusku raustīties ... protams, ka turbīna arī nepieslēdzas šajos brīžos ...

p.s. tieši siltam motoram biežāk novērots ...

???
Offline
kriii
24. Nov 2015, 13:58 #15195

Kopš: 20. Sep 2013

Ziņojumi: 830

Braucu ar: F02, Insignia

Es liktu uz maģistrālo degvielas sūkni.
Offline
mtx
24. Nov 2015, 14:18 #15196

Kopš: 25. Apr 2008

Ziņojumi: 594

Braucu ar: tavu mammu


24 Nov 2015, 13:58:41 kriii rakstīja:
Es liktu uz maģistrālo degvielas sūkni.


Diagnostikā cerams to var precīzi pateikt šim modelim vai tas ir pasākums no tēmas - nomainam un tad skatamies vai ir labāk, ja nē tad mainam vel kaut ko rindas kārtībā ...
Offline
Czars
24. Nov 2015, 14:18 #15197

Kopš: 13. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14367

Braucu ar: 3 sek līdz 100


24 Nov 2015, 13:03:05 abyss rakstīja:

24 Nov 2015, 09:26:40 Czars rakstīja:

16 Nov 2015, 21:21:36 Czars rakstīja:

16 Nov 2015, 19:17:00 Czars rakstīja:
2.8 for winter fun edišn ar mešalku - tukšgaitā peld - viļnveidīgi

varbū sākt ar MAF cleaneri un iztirit MAF vispirms?
Cleaneri var depo/cenu kluba nopirkt? kas vel vakarā strādā?



Izpuutu maf'u ar cleaneri, izzaveju un uzliku atpakal. Kļuva labaak, redzes ko rit auksts teiks.


Vienalga peld apgriezieni. Mafs tiirs, brivgaitas štekeri ari taka tiri. Termostats sagļučijies? Ara temperaturu pareizi rada.
Kadam bijis kas lidzigs?

Un kad auto uzsilst darba temperatura shis gluks izbeidzas.


Varbūt dzinējs mehāniski iet uz beigām? Varbūt galvā mikro plaisa.

Kads shim apaksha ir tehniskais pamatojums, del ka masina staigatu apgriezieni lidz kamer neuzsilst darba temperaturaa? Vai tu vnk mineji?
Offline
kriii
24. Nov 2015, 14:23 #15198

Kopš: 20. Sep 2013

Ziņojumi: 830

Braucu ar: F02, Insignia


24 Nov 2015, 14:18:41 mtx rakstīja:

24 Nov 2015, 13:58:41 kriii rakstīja:
Es liktu uz maģistrālo degvielas sūkni.


Diagnostikā cerams to var precīzi pateikt šim modelim vai tas ir pasākums no tēmas - nomainam un tad skatamies vai ir labāk, ja nē tad mainam vel kaut ko rindas kārtībā ...


Var precīzi pateikt, pieslēdzot pie kompja.
Offline
abyss
24. Nov 2015, 14:29 #15199

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8232

Braucu ar: e39 523


24 Nov 2015, 14:18:48 Czars rakstīja:

24 Nov 2015, 13:03:05 abyss rakstīja:

24 Nov 2015, 09:26:40 Czars rakstīja:

16 Nov 2015, 21:21:36 Czars rakstīja:

16 Nov 2015, 19:17:00 Czars rakstīja:
2.8 for winter fun edišn ar mešalku - tukšgaitā peld - viļnveidīgi

varbū sākt ar MAF cleaneri un iztirit MAF vispirms?
Cleaneri var depo/cenu kluba nopirkt? kas vel vakarā strādā?



Izpuutu maf'u ar cleaneri, izzaveju un uzliku atpakal. Kļuva labaak, redzes ko rit auksts teiks.


Vienalga peld apgriezieni. Mafs tiirs, brivgaitas štekeri ari taka tiri. Termostats sagļučijies? Ara temperaturu pareizi rada.
Kadam bijis kas lidzigs?

Un kad auto uzsilst darba temperatura shis gluks izbeidzas.


Varbūt dzinējs mehāniski iet uz beigām? Varbūt galvā mikro plaisa.

Kads shim apaksha ir tehniskais pamatojums, del ka masina staigatu apgriezieni lidz kamer neuzsilst darba temperaturaa? Vai tu vnk mineji?


Metāls uzsilstot nedaudz izplešas, līdz ar to mikroplaisa galvā var aizvērties ciet. Ja motoram kamēr auksts ar kompresiju visos cilindros ir ok gan jau, ka mehāniski tur arī viss ir ok.

P.S neesu lasījis visu vēsturi, varbūt jau kompresiju esi mērijis.
Offline
Nylon
24. Nov 2015, 14:30 #15200

Kopš: 03. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 157

Braucu ar: Avataru


24 Nov 2015, 14:18:48 Czars rakstīja:
Kads shim apaksha ir tehniskais pamatojums, del ka masina staigatu apgriezieni lidz kamer neuzsilst darba temperaturaa? Vai tu vnk mineji?


Mikroplaisa galvā tieši varētu būt iemēsls tādai uzvedībai.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo