Online
Pašreiz BMWPower skatās 213 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Auto gāze
Autors | Ziņojums |
Shkodists | | Kopš: 20. Apr 2012
No: Valmiera
Ziņojumi: 595
Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro
|
07 May 2015, 13:11:02 maciska rakstīja:
Čoms no sasista Galanta ir izņēmis Vialle LPI, 5tā paaudze, ar šķidro iesmidzināšanu.
Vai ir jēga to mēģināt iedabūt citā autiņā? Vai labāk mēģināt viņu nopārdot?
Ir dzirdēts, ka šīm iekārdtām specifiski vadības bloki un vēl kas tur.
ja nemaldos, Vecais minēja ka 5tā paaudze tiek taisīta konkrētam modelim un konkrētam motoram. Uz cita nevarot uzlikt. Bet nu gan jau speci pakomentēs. | Offline | | |
GTs- | | Kopš: 03. Jun 2013
Ziņojumi: 708
Braucu ar:
| Kaut kā nevaru atrast agrāk ieteiktos poļu gāzes veikalu lapas, te bija kādas pat kādas 2 iedotas, kas sūta uz lv pa 10-15eur un bija labas cenas.
Kāds var padalīties? | Offline | | |
Tikai_lasu | | Kopš: 12. Dec 2013
Ziņojumi: 1126
Braucu ar:
|
07 May 2015, 15:59:02 Shkodists rakstīja:
07 May 2015, 13:11:02 maciska rakstīja:
Čoms no sasista Galanta ir izņēmis Vialle LPI, 5tā paaudze, ar šķidro iesmidzināšanu.
Vai ir jēga to mēģināt iedabūt citā autiņā? Vai labāk mēģināt viņu nopārdot?
Ir dzirdēts, ka šīm iekārdtām specifiski vadības bloki un vēl kas tur.
ja nemaldos, Vecais minēja ka 5tā paaudze tiek taisīta konkrētam modelim un konkrētam motoram. Uz cita nevarot uzlikt. Bet nu gan jau speci pakomentēs.
Tu jauc ar 6. paaudzi.
Vadības bloks protams ir savs. | Offline | | |
maciska | | Kopš: 27. Mar 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 268
Braucu ar: ETV1000 2,5RS un prātu
|
08 May 2015, 10:32:37 Tikai_lasu rakstīja:
07 May 2015, 15:59:02 Shkodists rakstīja:
07 May 2015, 13:11:02 maciska rakstīja:
Čoms no sasista Galanta ir izņēmis Vialle LPI, 5tā paaudze, ar šķidro iesmidzināšanu.
Vai ir jēga to mēģināt iedabūt citā autiņā? Vai labāk mēģināt viņu nopārdot?
Ir dzirdēts, ka šīm iekārdtām specifiski vadības bloki un vēl kas tur.
ja nemaldos, Vecais minēja ka 5tā paaudze tiek taisīta konkrētam modelim un konkrētam motoram. Uz cita nevarot uzlikt. Bet nu gan jau speci pakomentēs.
Tu jauc ar 6. paaudzi.
Vadības bloks protams ir savs.
6tā paaudze taču ir kad tiek izmantotas tās pašas benzīna sprauslas, vai ne? Šajā gadījumā iekārtai ir savējās.
Kāda ir tirgus vērtībai lietotai Vialle pilnā komplektā? | Offline | | |
nagla | | Kopš: 04. Jan 2007
No: Olaine
Ziņojumi: 3235
Braucu ar: ML270 Stage1
|
08 May 2015, 10:18:32 GTs- rakstīja:
Kaut kā nevaru atrast agrāk ieteiktos poļu gāzes veikalu lapas, te bija kādas pat kādas 2 iedotas, kas sūta uz lv pa 10-15eur un bija labas cenas.
Kāds var padalīties?
nagaz24.pl | Offline | | |
Reinis_m | | Kopš: 30. Mar 2010
Ziņojumi: 1921
Braucu ar: SAAB 9-3, Jeep Cherokee
| Nagaz24 var droši izmantot. Konsultē pa skype, ja nepieciešams. Piegāde dažu dienu laikā. | Offline | | |
Reinis_m | | Kopš: 30. Mar 2010
Ziņojumi: 1921
Braucu ar: SAAB 9-3, Jeep Cherokee
| Pats uzliku Nissanam gāzīti, viss it kā stīgā, bet ir divi jautājumi.
1. 80L balonā ieiet 55L. Ko tā? Varētu būt tā, ka balona reduktors nav ir pārāk vertikāli? Liku uz aci, kādi 45 grādi varētu būt. Ir jēga skrūvēt vaļā balonu un pagrozīt viņu?
2. Tur ir otrā paaudze. Iet baigi normāli (kā jau ierasts), bet man gribētos viņu saregulēt puslīdz ekonomisku. Reduktors kaut kāds šāds:
Kas tieši viņam regulējas ar to vienīgo regulācijas skrūvi? Empīriskā kārtā konstatēju, ka viņu skrūvējot uz āru dzinējs kaut kad sāk mirt nost, bet ja ieskrūvē max uz iekšu, tad tukšgaitā salonā var bišķi just naudas smaržu.
| Offline | | |
BMW-Valcha | | Kopš: 09. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1358
Braucu ar: gāzi
|
13 May 2015, 14:50:17 Reinis_m rakstīja:
Pats uzliku Nissanam gāzīti, viss it kā stīgā, bet ir divi jautājumi.
1. 80L balonā ieiet 55L. Ko tā? Varētu būt tā, ka balona reduktors nav ir pārāk vertikāli? Liku uz aci, kādi 45 grādi varētu būt. Ir jēga skrūvēt vaļā balonu un pagrozīt viņu?
2. Tur ir otrā paaudze. Iet baigi normāli (kā jau ierasts), bet man gribētos viņu saregulēt puslīdz ekonomisku. Reduktors kaut kāds šāds:
Kas tieši viņam regulējas ar to vienīgo regulācijas skrūvi? Empīriskā kārtā konstatēju, ka viņu skrūvējot uz āru dzinējs kaut kad sāk mirt nost, bet ja ieskrūvē max uz iekšu, tad tukšgaitā salonā var bišķi just naudas smaržu.
Vajag 30 grādus | Offline | | |
|
GTs- | | Kopš: 03. Jun 2013
Ziņojumi: 708
Braucu ar:
| Kr4 lieta tada, muterītes auto nomainija vienu hana sprauslu, jo raustijās tukšgaitā, itkā viss ok, tad pēc nedēļas, pēc atkārtotās pieregulēšanas atkal sāk raustiities,, tagad tip reduktors beigts, ok.... Gāzinieki zvana, reduktors neesot beigts, tip visas spraslas jāmaina... Reāli nobraukts kkādi 60k ( resurss itkā ir 5xlielaks)ar hanām, pildīts tikai lukoil, filtri laicīgi mainīti, nav bijuši melni, bet redz tagad sprauslas esot ciet.... Appisiens vai kā? Pirms pāris ned nomaina 1 sprauslu, tagad grib visas mainīt un atkal iekasēt naudu, tik šoreiz uz omvl. Būtu uzreiz mainījuši visu, nejau ned laikā tas viss notika, paši nemāk nodiagnosticēt... bet tgd 45 eur pa dirsu.
Un vispār jobans kantoris, vienibas gatve, Dmitrijs.
Ko cilvēki ieteiktu darīt, kāds viedoklis gāziniekiem? Manuprāt nevajadzētu maksāt x2 nepareizes diagnostikas dēļ.
[ Šo ziņu laboja GTs-, 13 May 2015, 15:18:55 ] | Offline | | |
Shkodists | | Kopš: 20. Apr 2012
No: Valmiera
Ziņojumi: 595
Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro
|
13 May 2015, 15:14:58 GTs- rakstīja:
Kr4 lieta tada, muterītes auto nomainija vienu hana sprauslu, jo raustijās tukšgaitā, itkā viss ok, tad pēc nedēļas, pēc atkārtotās pieregulēšanas atkal sāk raustiities,, tagad tip reduktors beigts, ok.... Gāzinieki zvana, reduktors neesot beigts, tip visas spraslas jāmaina... Reāli nobraukts kkādi 60k ( resurss itkā ir 5xlielaks)ar hanām, pildīts tikai lukoil, filtri laicīgi mainīti, nav bijuši melni, bet redz tagad sprauslas esot ciet.... Appisiens vai kā? Pirms pāris ned nomaina 1 sprauslu, tagad grib visas mainīt un atkal iekasēt naudu, tik šoreiz uz omvl. Būtu uzreiz mainījuši visu, nejau ned laikā tas viss notika, paši nemāk nodiagnosticēt... bet tgd 45 eur pa dirsu.
Un vispār jobans kantoris, vienibas gatve, Dmitrijs.
Ko cilvēki ieteiktu darīt, kāds viedoklis gāziniekiem? Manuprāt nevajadzētu maksāt x2 nepareizes diagnostikas dēļ.
Aizbrauc pie Koijota, lai paskatās. Būs vismaz vēl viena speca viedoklis un visticamāk pareizāks. | Offline | | |
BMW-Valcha | | Kopš: 09. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1358
Braucu ar: gāzi
| Es vakar vienam nomainīju hana, 60000km un visas beigtas [ Šo ziņu laboja BMW-Valcha, 13 May 2015, 15:39:47 ] | Offline | | |
kkas | | Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9318
Braucu ar: Alfu
|
13 May 2015, 15:21:37 Shkodists rakstīja:
13 May 2015, 15:14:58 GTs- rakstīja:
Kr4 lieta tada, muterītes auto nomainija vienu hana sprauslu, jo raustijās tukšgaitā, itkā viss ok, tad pēc nedēļas, pēc atkārtotās pieregulēšanas atkal sāk raustiities,, tagad tip reduktors beigts, ok.... Gāzinieki zvana, reduktors neesot beigts, tip visas spraslas jāmaina... Reāli nobraukts kkādi 60k ( resurss itkā ir 5xlielaks)ar hanām, pildīts tikai lukoil, filtri laicīgi mainīti, nav bijuši melni, bet redz tagad sprauslas esot ciet.... Appisiens vai kā? Pirms pāris ned nomaina 1 sprauslu, tagad grib visas mainīt un atkal iekasēt naudu, tik šoreiz uz omvl. Būtu uzreiz mainījuši visu, nejau ned laikā tas viss notika, paši nemāk nodiagnosticēt... bet tgd 45 eur pa dirsu.
Un vispār jobans kantoris, vienibas gatve, Dmitrijs.
Ko cilvēki ieteiktu darīt, kāds viedoklis gāziniekiem? Manuprāt nevajadzētu maksāt x2 nepareizes diagnostikas dēļ.
Aizbrauc pie Koijota, lai paskatās. Būs vismaz vēl viena speca viedoklis un visticamāk pareizāks.
man pilnīgi identisks storijs. 40k nogājušas, izmazgāja, tipa sūdīga gāze, 1x principā brīvgaitā nestrādāja, otrā pa pusei darbojās, 3k km izvilka. un atkal viena beigta, to nomainīju, bet pēc dienas atkal raustās. atkal jāskatās, droši vien otra nobeidzās. galvenais trubas līdz sprauslām pilnīgi sausas [ Šo ziņu laboja kkas, 13 May 2015, 17:17:35 ] | Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
|
13 May 2015, 15:14:58 GTs- rakstīja:
Kr4 lieta tada, muterītes auto nomainija vienu hana sprauslu, jo raustijās tukšgaitā, itkā viss ok, tad pēc nedēļas, pēc atkārtotās pieregulēšanas atkal sāk raustiities,, tagad tip reduktors beigts, ok.... Gāzinieki zvana, reduktors neesot beigts, tip visas spraslas jāmaina... Reāli nobraukts kkādi 60k ( resurss itkā ir 5xlielaks)ar hanām, pildīts tikai lukoil, filtri laicīgi mainīti, nav bijuši melni, bet redz tagad sprauslas esot ciet.... Appisiens vai kā? Pirms pāris ned nomaina 1 sprauslu, tagad grib visas mainīt un atkal iekasēt naudu, tik šoreiz uz omvl. Būtu uzreiz mainījuši visu, nejau ned laikā tas viss notika, paši nemāk nodiagnosticēt... bet tgd 45 eur pa dirsu.
Un vispār jobans kantoris, vienibas gatve, Dmitrijs.
Ko cilvēki ieteiktu darīt, kāds viedoklis gāziniekiem? Manuprāt nevajadzētu maksāt x2 nepareizes diagnostikas dēļ.
ok, bija beigta VIENA sprausla, to nomainīja, kā pats raksti, ka problēma pazuda... tad jau diagnostika nebija nepareiza... kā tajā brīdī varēja izzīlēt, ka nobeigsies arī pārējās? protams, var jau uz AIZDOMU pamata drošības pēc visas sprauslas uzreiz nafig mainīt, tikai lielākā daļa pēc tāda gājiena meklēs striķi un sausu zaru, jo tak dārgi
nez, vismaz es pēc rakstītā neredzu iemeslu piekasīties tam gāziniekam, ja nu vienīgi varēja pabrīdināt, ka iespējams, arī pārējās sprauslas varētu iet uz miršanu
un tas uz papīrīša rakstītais sprauslu resurss toč ir priekš kaķiem- drīzāk tas varētu būt kaut kāds darba mūžs pie ideāliem apstākļiem laboratorijā, kuri nekad reālajā dzīvē nav sastopami plus vēl var būt arī rūpnīcas brāķis...
P.S. filtri tika regulāri mainīgi?
| Offline | | |
Reinis_m | | Kopš: 30. Mar 2010
Ziņojumi: 1921
Braucu ar: SAAB 9-3, Jeep Cherokee
| Rekur par 2. paaudzes regulēšanu, ja nu vēl kādam noder.
Spied "Play", lai skatītos video! | Offline | | |
PASSATizhi | | Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
| pilnīgi lauki. vajag analizātoru. un pa lielam tā ir 1gen plītiņa. 2gen drīzāk ir šī pati iekārta, bet ar zondes korekciju. [ Šo ziņu laboja PASSATizhi, 13 May 2015, 18:03:54 ] | Offline | | |
halloween | | Kopš: 04. Dec 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1107
Braucu ar: X
| Ja uz benzīna nelec, bet pieturot uz gāzes-sūdiņa pogu un šķiļot uzreiz uz gāzi lec, uzreiz braukt pie Koijota, vai vajadzētu vēl kkādas lietas pašam nočekot bez degvielas spiediena, lai nav pazors?
Ja pēc tam kad uz gāzes palaists un sasilis pārslēdz uz beņu, tad arī noslāpst.
Mistiskā kārtā reizēm aiziet arī uzreiz uz beņas...
EDIT: iekārta likta pirms gada, king bloks[ Šo ziņu laboja halloween, 13 May 2015, 20:18:33 ] | Offline | | |
|
BMW-Valcha | | Kopš: 09. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1358
Braucu ar: gāzi
|
13 May 2015, 19:58:03 halloween rakstīja:
Ja uz benzīna nelec, bet pieturot uz gāzes-sūdiņa pogu un šķiļot uzreiz uz gāzi lec, uzreiz braukt pie Koijota, vai vajadzētu vēl kkādas lietas pašam nočekot bez degvielas spiediena, lai nav pazors?
Ja pēc tam kad uz gāzes palaists un sasilis pārslēdz uz beņu, tad arī noslāpst.
Mistiskā kārtā reizēm aiziet arī uzreiz uz beņas...
bendzīna sūknis, viņa vadi, relejs | Offline | | |
GTs- | | Kopš: 03. Jun 2013
Ziņojumi: 708
Braucu ar:
| Filtri mainīti ik 10k, vienmēr vēl ļoti tīri bija.
Nu bija beigta, nomainija, brauca uz paarpieregulēšanu pec dažiem simtiem km kā viņš teica un tieši tad mājupceļā sāka raustīties.
Aizveda, piesledza, pabrauca, sprauslas ok, tip reduktors spiedienu netur. Ok, mainam reduktoru, nee, reduktors tomer nav pie vainas, tagad sprauslas atkal, kaut pirms dienas vel teica ka sprauslas šancē ideāli, un arī pirms pirmās sprauslas maiņas 2x tika braukts, shis sledz klat, saka viss labi. Un tagad, pirms parpiereguleshanas bija viss ok tos dazus simtus km. Vispar idejiski pedeja menesa laikaa pie vina tika braukts 5x un tikai tgd redz problēma ir atrisināta.
Kr4 ja jums nomirst hana, neglābiet pa vienai, lieciet virsū citas firmas.
Labi, viss jau tgd nomainīts, nav ko. Vienkārši pirms 2 ned nomainīja vienu sprauslu, par puscenu, no kā uzlika tagad jaunās, citas, visas, bet es ar to vienu jauno hanu varu burkānus ravēt.
13 May 2015, 17:16:29 kexxx rakstīja:
ok, bija beigta VIENA sprausla, to nomainīja, kā pats raksti, ka problēma pazuda... tad jau diagnostika nebija nepareiza... kā tajā brīdī varēja izzīlēt, ka nobeigsies arī pārējās? protams, var jau uz AIZDOMU pamata drošības pēc visas sprauslas uzreiz nafig mainīt, tikai lielākā daļa pēc tāda gājiena meklēs striķi un sausu zaru, jo tak dārgi
nez, vismaz es pēc rakstītā neredzu iemeslu piekasīties tam gāziniekam, ja nu vienīgi varēja pabrīdināt, ka iespējams, arī pārējās sprauslas varētu iet uz miršanu
un tas uz papīrīša rakstītais sprauslu resurss toč ir priekš kaķiem- drīzāk tas varētu būt kaut kāds darba mūžs pie ideāliem apstākļiem laboratorijā, kuri nekad reālajā dzīvē nav sastopami plus vēl var būt arī rūpnīcas brāķis...
P.S. filtri tika regulāri mainīgi?
[ Šo ziņu laboja GTs-, 14 May 2015, 04:38:49 ] | Offline | | |
BMW-Valcha | | Kopš: 09. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1358
Braucu ar: gāzi
| Tagad redzi, ka tā dārgākā vieta ne vienmēr ir tā labākā | Offline | | |
nagla | | Kopš: 04. Jan 2007
No: Olaine
Ziņojumi: 3235
Braucu ar: ML270 Stage1
| nu sprauslu rupnicas max noskrejiens ir jadala ar :2 tad puslidz vinsh sakritis ar realitati | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|