Online

Pašreiz BMWPower skatās 213 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Auto gāze

AutorsZiņojums
Shkodists
07. May 2015, 15:59 #15121

Kopš: 20. Apr 2012

No: Valmiera

Ziņojumi: 595

Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro


07 May 2015, 13:11:02 maciska rakstīja:
Čoms no sasista Galanta ir izņēmis Vialle LPI, 5tā paaudze, ar šķidro iesmidzināšanu.
Vai ir jēga to mēģināt iedabūt citā autiņā? Vai labāk mēģināt viņu nopārdot?
Ir dzirdēts, ka šīm iekārdtām specifiski vadības bloki un vēl kas tur.

ja nemaldos, Vecais minēja ka 5tā paaudze tiek taisīta konkrētam modelim un konkrētam motoram. Uz cita nevarot uzlikt. Bet nu gan jau speci pakomentēs.
Offline
GTs-
08. May 2015, 10:18 #15122

Kopš: 03. Jun 2013

Ziņojumi: 708

Braucu ar:

Kaut kā nevaru atrast agrāk ieteiktos poļu gāzes veikalu lapas, te bija kādas pat kādas 2 iedotas, kas sūta uz lv pa 10-15eur un bija labas cenas.
Kāds var padalīties?
Offline
Tikai_lasu
08. May 2015, 10:32 #15123

Kopš: 12. Dec 2013

Ziņojumi: 1126

Braucu ar:


07 May 2015, 15:59:02 Shkodists rakstīja:

07 May 2015, 13:11:02 maciska rakstīja:
Čoms no sasista Galanta ir izņēmis Vialle LPI, 5tā paaudze, ar šķidro iesmidzināšanu.
Vai ir jēga to mēģināt iedabūt citā autiņā? Vai labāk mēģināt viņu nopārdot?
Ir dzirdēts, ka šīm iekārdtām specifiski vadības bloki un vēl kas tur.

ja nemaldos, Vecais minēja ka 5tā paaudze tiek taisīta konkrētam modelim un konkrētam motoram. Uz cita nevarot uzlikt. Bet nu gan jau speci pakomentēs.

Tu jauc ar 6. paaudzi.
Vadības bloks protams ir savs.
Offline
maciska
08. May 2015, 10:54 #15124

Kopš: 27. Mar 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 268

Braucu ar: ETV1000 2,5RS un prātu


08 May 2015, 10:32:37 Tikai_lasu rakstīja:

07 May 2015, 15:59:02 Shkodists rakstīja:

07 May 2015, 13:11:02 maciska rakstīja:
Čoms no sasista Galanta ir izņēmis Vialle LPI, 5tā paaudze, ar šķidro iesmidzināšanu.
Vai ir jēga to mēģināt iedabūt citā autiņā? Vai labāk mēģināt viņu nopārdot?
Ir dzirdēts, ka šīm iekārdtām specifiski vadības bloki un vēl kas tur.

ja nemaldos, Vecais minēja ka 5tā paaudze tiek taisīta konkrētam modelim un konkrētam motoram. Uz cita nevarot uzlikt. Bet nu gan jau speci pakomentēs.

Tu jauc ar 6. paaudzi.
Vadības bloks protams ir savs.


6tā paaudze taču ir kad tiek izmantotas tās pašas benzīna sprauslas, vai ne? Šajā gadījumā iekārtai ir savējās.
Kāda ir tirgus vērtībai lietotai Vialle pilnā komplektā?
Offline
nagla
09. May 2015, 00:09 #15125

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1


08 May 2015, 10:18:32 GTs- rakstīja:
Kaut kā nevaru atrast agrāk ieteiktos poļu gāzes veikalu lapas, te bija kādas pat kādas 2 iedotas, kas sūta uz lv pa 10-15eur un bija labas cenas.
Kāds var padalīties?
nagaz24.pl
Offline
Reinis_m
10. May 2015, 13:59 #15126

Kopš: 30. Mar 2010

Ziņojumi: 1921

Braucu ar: SAAB 9-3, Jeep Cherokee

Nagaz24 var droši izmantot. Konsultē pa skype, ja nepieciešams. Piegāde dažu dienu laikā.
Offline
Reinis_m
13. May 2015, 14:50 #15127

Kopš: 30. Mar 2010

Ziņojumi: 1921

Braucu ar: SAAB 9-3, Jeep Cherokee

Pats uzliku Nissanam gāzīti, viss it kā stīgā, bet ir divi jautājumi.

1. 80L balonā ieiet 55L. Ko tā? Varētu būt tā, ka balona reduktors nav ir pārāk vertikāli? Liku uz aci, kādi 45 grādi varētu būt. Ir jēga skrūvēt vaļā balonu un pagrozīt viņu?

2. Tur ir otrā paaudze. Iet baigi normāli (kā jau ierasts), bet man gribētos viņu saregulēt puslīdz ekonomisku. Reduktors kaut kāds šāds:



Kas tieši viņam regulējas ar to vienīgo regulācijas skrūvi? Empīriskā kārtā konstatēju, ka viņu skrūvējot uz āru dzinējs kaut kad sāk mirt nost, bet ja ieskrūvē max uz iekšu, tad tukšgaitā salonā var bišķi just naudas smaržu.

Offline
BMW-Valcha
13. May 2015, 14:53 #15128

Kopš: 09. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1358

Braucu ar: gāzi


13 May 2015, 14:50:17 Reinis_m rakstīja:
Pats uzliku Nissanam gāzīti, viss it kā stīgā, bet ir divi jautājumi.

1. 80L balonā ieiet 55L. Ko tā? Varētu būt tā, ka balona reduktors nav ir pārāk vertikāli? Liku uz aci, kādi 45 grādi varētu būt. Ir jēga skrūvēt vaļā balonu un pagrozīt viņu?

2. Tur ir otrā paaudze. Iet baigi normāli (kā jau ierasts), bet man gribētos viņu saregulēt puslīdz ekonomisku. Reduktors kaut kāds šāds:



Kas tieši viņam regulējas ar to vienīgo regulācijas skrūvi? Empīriskā kārtā konstatēju, ka viņu skrūvējot uz āru dzinējs kaut kad sāk mirt nost, bet ja ieskrūvē max uz iekšu, tad tukšgaitā salonā var bišķi just naudas smaržu.




Vajag 30 grādus
Offline
GTs-
13. May 2015, 15:14 #15129

Kopš: 03. Jun 2013

Ziņojumi: 708

Braucu ar:

Kr4 lieta tada, muterītes auto nomainija vienu hana sprauslu, jo raustijās tukšgaitā, itkā viss ok, tad pēc nedēļas, pēc atkārtotās pieregulēšanas atkal sāk raustiities,, tagad tip reduktors beigts, ok.... Gāzinieki zvana, reduktors neesot beigts, tip visas spraslas jāmaina... Reāli nobraukts kkādi 60k ( resurss itkā ir 5xlielaks)ar hanām, pildīts tikai lukoil, filtri laicīgi mainīti, nav bijuši melni, bet redz tagad sprauslas esot ciet.... Appisiens vai kā? Pirms pāris ned nomaina 1 sprauslu, tagad grib visas mainīt un atkal iekasēt naudu, tik šoreiz uz omvl. Būtu uzreiz mainījuši visu, nejau ned laikā tas viss notika, paši nemāk nodiagnosticēt... bet tgd 45 eur pa dirsu.
Un vispār jobans kantoris, vienibas gatve, Dmitrijs.

Ko cilvēki ieteiktu darīt, kāds viedoklis gāziniekiem? Manuprāt nevajadzētu maksāt x2 nepareizes diagnostikas dēļ.

[ Šo ziņu laboja GTs-, 13 May 2015, 15:18:55 ]

Offline
Shkodists
13. May 2015, 15:21 #15130

Kopš: 20. Apr 2012

No: Valmiera

Ziņojumi: 595

Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro


13 May 2015, 15:14:58 GTs- rakstīja:
Kr4 lieta tada, muterītes auto nomainija vienu hana sprauslu, jo raustijās tukšgaitā, itkā viss ok, tad pēc nedēļas, pēc atkārtotās pieregulēšanas atkal sāk raustiities,, tagad tip reduktors beigts, ok.... Gāzinieki zvana, reduktors neesot beigts, tip visas spraslas jāmaina... Reāli nobraukts kkādi 60k ( resurss itkā ir 5xlielaks)ar hanām, pildīts tikai lukoil, filtri laicīgi mainīti, nav bijuši melni, bet redz tagad sprauslas esot ciet.... Appisiens vai kā? Pirms pāris ned nomaina 1 sprauslu, tagad grib visas mainīt un atkal iekasēt naudu, tik šoreiz uz omvl. Būtu uzreiz mainījuši visu, nejau ned laikā tas viss notika, paši nemāk nodiagnosticēt... bet tgd 45 eur pa dirsu.
Un vispār jobans kantoris, vienibas gatve, Dmitrijs.

Ko cilvēki ieteiktu darīt, kāds viedoklis gāziniekiem? Manuprāt nevajadzētu maksāt x2 nepareizes diagnostikas dēļ.


Aizbrauc pie Koijota, lai paskatās. Būs vismaz vēl viena speca viedoklis un visticamāk pareizāks.
Offline
BMW-Valcha
13. May 2015, 15:38 #15131

Kopš: 09. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1358

Braucu ar: gāzi

Es vakar vienam nomainīju hana, 60000km un visas beigtas

[ Šo ziņu laboja BMW-Valcha, 13 May 2015, 15:39:47 ]

Offline
kkas
13. May 2015, 17:15 #15132

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9318

Braucu ar: Alfu


13 May 2015, 15:21:37 Shkodists rakstīja:

13 May 2015, 15:14:58 GTs- rakstīja:
Kr4 lieta tada, muterītes auto nomainija vienu hana sprauslu, jo raustijās tukšgaitā, itkā viss ok, tad pēc nedēļas, pēc atkārtotās pieregulēšanas atkal sāk raustiities,, tagad tip reduktors beigts, ok.... Gāzinieki zvana, reduktors neesot beigts, tip visas spraslas jāmaina... Reāli nobraukts kkādi 60k ( resurss itkā ir 5xlielaks)ar hanām, pildīts tikai lukoil, filtri laicīgi mainīti, nav bijuši melni, bet redz tagad sprauslas esot ciet.... Appisiens vai kā? Pirms pāris ned nomaina 1 sprauslu, tagad grib visas mainīt un atkal iekasēt naudu, tik šoreiz uz omvl. Būtu uzreiz mainījuši visu, nejau ned laikā tas viss notika, paši nemāk nodiagnosticēt... bet tgd 45 eur pa dirsu.
Un vispār jobans kantoris, vienibas gatve, Dmitrijs.

Ko cilvēki ieteiktu darīt, kāds viedoklis gāziniekiem? Manuprāt nevajadzētu maksāt x2 nepareizes diagnostikas dēļ.


Aizbrauc pie Koijota, lai paskatās. Būs vismaz vēl viena speca viedoklis un visticamāk pareizāks.

man pilnīgi identisks storijs. 40k nogājušas, izmazgāja, tipa sūdīga gāze, 1x principā brīvgaitā nestrādāja, otrā pa pusei darbojās, 3k km izvilka. un atkal viena beigta, to nomainīju, bet pēc dienas atkal raustās. atkal jāskatās, droši vien otra nobeidzās. galvenais trubas līdz sprauslām pilnīgi sausas

[ Šo ziņu laboja kkas, 13 May 2015, 17:17:35 ]

Offline
kexxx
13. May 2015, 17:16 #15133

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:


13 May 2015, 15:14:58 GTs- rakstīja:
Kr4 lieta tada, muterītes auto nomainija vienu hana sprauslu, jo raustijās tukšgaitā, itkā viss ok, tad pēc nedēļas, pēc atkārtotās pieregulēšanas atkal sāk raustiities,, tagad tip reduktors beigts, ok.... Gāzinieki zvana, reduktors neesot beigts, tip visas spraslas jāmaina... Reāli nobraukts kkādi 60k ( resurss itkā ir 5xlielaks)ar hanām, pildīts tikai lukoil, filtri laicīgi mainīti, nav bijuši melni, bet redz tagad sprauslas esot ciet.... Appisiens vai kā? Pirms pāris ned nomaina 1 sprauslu, tagad grib visas mainīt un atkal iekasēt naudu, tik šoreiz uz omvl. Būtu uzreiz mainījuši visu, nejau ned laikā tas viss notika, paši nemāk nodiagnosticēt... bet tgd 45 eur pa dirsu.
Un vispār jobans kantoris, vienibas gatve, Dmitrijs.

Ko cilvēki ieteiktu darīt, kāds viedoklis gāziniekiem? Manuprāt nevajadzētu maksāt x2 nepareizes diagnostikas dēļ.



ok, bija beigta VIENA sprausla, to nomainīja, kā pats raksti, ka problēma pazuda... tad jau diagnostika nebija nepareiza... kā tajā brīdī varēja izzīlēt, ka nobeigsies arī pārējās? protams, var jau uz AIZDOMU pamata drošības pēc visas sprauslas uzreiz nafig mainīt, tikai lielākā daļa pēc tāda gājiena meklēs striķi un sausu zaru, jo tak dārgi

nez, vismaz es pēc rakstītā neredzu iemeslu piekasīties tam gāziniekam, ja nu vienīgi varēja pabrīdināt, ka iespējams, arī pārējās sprauslas varētu iet uz miršanu

un tas uz papīrīša rakstītais sprauslu resurss toč ir priekš kaķiem- drīzāk tas varētu būt kaut kāds darba mūžs pie ideāliem apstākļiem laboratorijā, kuri nekad reālajā dzīvē nav sastopami plus vēl var būt arī rūpnīcas brāķis...

P.S. filtri tika regulāri mainīgi?


Offline
Reinis_m
13. May 2015, 17:56 #15134

Kopš: 30. Mar 2010

Ziņojumi: 1921

Braucu ar: SAAB 9-3, Jeep Cherokee

Rekur par 2. paaudzes regulēšanu, ja nu vēl kādam noder.

Spied "Play", lai skatītos video!
Offline
PASSATizhi
13. May 2015, 18:03 #15135

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp

pilnīgi lauki. vajag analizātoru. un pa lielam tā ir 1gen plītiņa. 2gen drīzāk ir šī pati iekārta, bet ar zondes korekciju.

[ Šo ziņu laboja PASSATizhi, 13 May 2015, 18:03:54 ]

Offline
halloween
13. May 2015, 19:58 #15136

Kopš: 04. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1107

Braucu ar: X

Ja uz benzīna nelec, bet pieturot uz gāzes-sūdiņa pogu un šķiļot uzreiz uz gāzi lec, uzreiz braukt pie Koijota, vai vajadzētu vēl kkādas lietas pašam nočekot bez degvielas spiediena, lai nav pazors?

Ja pēc tam kad uz gāzes palaists un sasilis pārslēdz uz beņu, tad arī noslāpst.

Mistiskā kārtā reizēm aiziet arī uzreiz uz beņas...

EDIT: iekārta likta pirms gada, king bloks

[ Šo ziņu laboja halloween, 13 May 2015, 20:18:33 ]

Offline
BMW-Valcha
13. May 2015, 20:07 #15137

Kopš: 09. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1358

Braucu ar: gāzi


13 May 2015, 19:58:03 halloween rakstīja:
Ja uz benzīna nelec, bet pieturot uz gāzes-sūdiņa pogu un šķiļot uzreiz uz gāzi lec, uzreiz braukt pie Koijota, vai vajadzētu vēl kkādas lietas pašam nočekot bez degvielas spiediena, lai nav pazors?

Ja pēc tam kad uz gāzes palaists un sasilis pārslēdz uz beņu, tad arī noslāpst.

Mistiskā kārtā reizēm aiziet arī uzreiz uz beņas...

bendzīna sūknis, viņa vadi, relejs
Offline
GTs-
14. May 2015, 03:53 #15138

Kopš: 03. Jun 2013

Ziņojumi: 708

Braucu ar:

Filtri mainīti ik 10k, vienmēr vēl ļoti tīri bija.
Nu bija beigta, nomainija, brauca uz paarpieregulēšanu pec dažiem simtiem km kā viņš teica un tieši tad mājupceļā sāka raustīties.
Aizveda, piesledza, pabrauca, sprauslas ok, tip reduktors spiedienu netur. Ok, mainam reduktoru, nee, reduktors tomer nav pie vainas, tagad sprauslas atkal, kaut pirms dienas vel teica ka sprauslas šancē ideāli, un arī pirms pirmās sprauslas maiņas 2x tika braukts, shis sledz klat, saka viss labi. Un tagad, pirms parpiereguleshanas bija viss ok tos dazus simtus km. Vispar idejiski pedeja menesa laikaa pie vina tika braukts 5x un tikai tgd redz problēma ir atrisināta.
Kr4 ja jums nomirst hana, neglābiet pa vienai, lieciet virsū citas firmas.
Labi, viss jau tgd nomainīts, nav ko. Vienkārši pirms 2 ned nomainīja vienu sprauslu, par puscenu, no kā uzlika tagad jaunās, citas, visas, bet es ar to vienu jauno hanu varu burkānus ravēt.

13 May 2015, 17:16:29 kexxx rakstīja:

ok, bija beigta VIENA sprausla, to nomainīja, kā pats raksti, ka problēma pazuda... tad jau diagnostika nebija nepareiza... kā tajā brīdī varēja izzīlēt, ka nobeigsies arī pārējās? protams, var jau uz AIZDOMU pamata drošības pēc visas sprauslas uzreiz nafig mainīt, tikai lielākā daļa pēc tāda gājiena meklēs striķi un sausu zaru, jo tak dārgi

nez, vismaz es pēc rakstītā neredzu iemeslu piekasīties tam gāziniekam, ja nu vienīgi varēja pabrīdināt, ka iespējams, arī pārējās sprauslas varētu iet uz miršanu

un tas uz papīrīša rakstītais sprauslu resurss toč ir priekš kaķiem- drīzāk tas varētu būt kaut kāds darba mūžs pie ideāliem apstākļiem laboratorijā, kuri nekad reālajā dzīvē nav sastopami plus vēl var būt arī rūpnīcas brāķis...

P.S. filtri tika regulāri mainīgi?



[ Šo ziņu laboja GTs-, 14 May 2015, 04:38:49 ]

Offline
BMW-Valcha
14. May 2015, 07:04 #15139

Kopš: 09. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1358

Braucu ar: gāzi

Tagad redzi, ka tā dārgākā vieta ne vienmēr ir tā labākā
Offline
nagla
15. May 2015, 11:17 #15140

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1

nu sprauslu rupnicas max noskrejiens ir jadala ar :2 tad puslidz vinsh sakritis ar realitati
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo