Online

Pašreiz BMWPower skatās 36 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Viss par E39

AutorsZiņojums
rekeds
20. Nov 2015, 12:16 #15121

Kopš: 02. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 2992

Braucu ar: škodiaku


20 Nov 2015, 11:34:18 Asch rakstīja:
Tu reali ari 5.8 nolociji vai ta bija starta cena?
Pa Jelgavu vizinas lidzigs peicitis, kungs gados sture, man ta krasa ne loti patik, jaatzist gan, ka no kopejas plusmas izcelas


80 eiro "nometa", kurus tur no 5.8 atdeva par papīriem.
reģistrācija un smukāks numurs (jj532, kaut kāds pī ar audi savācis jj530 ;[ ) +450E



20 Nov 2015, 11:10:01 Laoshi rakstīja:
rekeds, skaists auto

Sataisi un brauc, divreiz gadā turbīnas un sprauslas mainīt nevajadzēs Tikai nelej dīzeli statoilā, tur var iet tikai nokārtot dabiskās vajadzības.

Vēl kas - brauc uzmanīgi. Ja sanāks mēsli un auto būs jāpārdod aprošinātājam, tad diez vai dabūsi vairāk par tiem pašiem 3.5k.


jā, paldies. pagaidām tikai neste.

kaska swedā uz 5k apdrošināja.



20 Nov 2015, 11:55:34 dzosua rakstīja:

Par shito jau brinijos, kad pirmo reizi bija ielikts aprilii..

Btw, JURCXS'am apjautajies, kas redzams vesturee?!



nezinu kas ir Jurčiks, jauns te, powerī.
no kolēģa caur viņa galiem uzzināju, ka vācijā esot kaut kādi 13 remonti bijuši garantijas un laikam 2 vai 3 turbīnas mainītas, sists neesot bijis.

par nobraukumu teica, ka pēdējais esot bijis 24x, latvijā par pāris k vairāk, kad saņēmu.

nav jau no svara, nezinu kad beidza skaitīt bmw oficālie servisi, vai pēc garantijas, vai kamēr pie viņiem dzen. tipo vai garantija beidzās 2007. gada un tad bija 240 nobraukums, vai 240 bija 13 gadā, kad pēdējie ieraksti gŗāmatiņās..
negribas, protams, ticēt, ka pa desmitgadi nenobrauc pat 250k, detaļas vecās visas ar vācu valodas uzlīmēm, bet jā, izskatās, ka nobraukts un nav labots

es te vēl vienu tādu zaļo drakonu sev pie mājām redzēju
ja JF-4435 te tusējas, tad sveicieni!

https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xp...0981967254_o.jpg

no sākuma bija slapjš starp kājām, - tipo kurš nopižģija!?
liekas, ka tagad 2 misiņa metāliskos esmu redzējis.
Offline
-Edm-
20. Nov 2015, 12:16 #15122

Kopš: 19. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 18121

Braucu ar: fenšuj systems.LTR.


20 Nov 2015, 11:50:07 Araajz rakstīja:
Kāpēc jāmaina tās vacuuma trubiņas? Naīt? Sūdīgi īt vai vnk profilaksei?
mēdz saplaisāt vai savadīgak bojāties,rezultātā jaudas zudums un nepilnvērtīga bremžu darbība var būt un dzinēja vibrācija
un hz kas tie pa veiklo roku meistariem kas norauju uzliek kolektoru pa h vainu reāli veiklas rokas vainu vnk profesija pa dzīvi kolektora noņēmējs,mirstīgajam tas pa stundu nav izdarāms pat pa divam nē

-----------------
Offline
jurulis
20. Nov 2015, 12:25 #15123

Kopš: 28. Jul 2015

No: Zilupe

Ziņojumi: 213

Braucu ar: DD


20 Nov 2015, 12:16:47 -tihijs- rakstīja:

20 Nov 2015, 11:50:07 Araajz rakstīja:
Kāpēc jāmaina tās vacuuma trubiņas? Naīt? Sūdīgi īt vai vnk profilaksei?
mēdz saplaisāt vai savadīgak bojāties,rezultātā jaudas zudums un nepilnvērtīga bremžu darbība var būt un dzinēja vibrācija
un hz kas tie pa veiklo roku meistariem kas norauju uzliek kolektoru pa h vainu reāli veiklas rokas vainu vnk profesija pa dzīvi kolektora noņēmējs,mirstīgajam tas pa stundu nav izdarāms pat pa divam nē
nonjemt kolektoru 10 maxsimums 15 minutes.
Offline
Asch
20. Nov 2015, 12:33 #15124

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4288

Braucu ar:

Oho, tagad zinasu, pie ka grizties, lai nonemtu kolektoru tada laika
Offline
berny757
20. Nov 2015, 12:34 #15125

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC

Kad meklēju e39, šo arī ieliku "variantu" sarakstā, bet tik daudz par e39 nevarēju nolocīt
Par to vakuuma trubu maiņu, esmu dzirdējis ka aizņemot vairākas stundas
Bet kolektora noņemšana un uzlikšana toč vairāk par stundu neaizņem, ja štrumi nav jāmeklē kaimiņa garāžā

[ Šo ziņu laboja berny757, 20 Nov 2015, 12:40:07 ]

Offline
Rama85
20. Nov 2015, 12:47 #15126

Kopš: 13. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 473

Braucu ar: turbo traktors


19 Nov 2015, 20:38:11 rekeds rakstīja:
cik ilgi esat 39 saimnnieki un cik ieguldīts?



Pirmais 525D sedans 6 gadi

Nereāli uzskaitīt visu,kas mainīts: kārba- automāts remontēts,sviras dafiga --priekšā,aizmugurē;rullīši,siksnas,webasto,salona motorīts,ieplūdes kolektors, vakuma trubiņas,amīši,gultņi,kvēlsveces,tosola trubas un utml herņa.


Otrs 525 D tourings automāts 2 gadi

Krāsots aizmugures vāks;visi amīši,atsperes,ģenerātors,rullīši,
kvēlsveces,webasto, sviras,bukses aizm.,blīves motorā, trubiņas un utml.

Tagad vairāki gadi laimīgs ne e39 īpašnieks.

Jāatzīst nekur baigi pievīluši nebija abi auto.

Offline
gunbox
20. Nov 2015, 12:54 #15127

Kopš: 29. Aug 2014

Ziņojumi: 111

Braucu ar:


20 Nov 2015, 02:08:16 streetlife rakstīja:


Jebkura gadijumaa nevajag pirkt auto kuram nekas nav darits un nekas nav mainits. Pats ganjau apzinies ka viss ir uz robezas uz nopliisanu.


Tas nu gan nav rādītājs. Vajag pirkt drīzāk kuram nav mainīts un sist cenu nost par katru detaļu pēc kvalitatīvas detaļas cenas. Uz pārdošanu samet visādu lēto krapu un tad brīnies kāpēc pēc pārs mēneši birst viss iespējamais, elektronika gļuko.
Offline
dzosua
20. Nov 2015, 14:38 #15128

Kopš: 31. Aug 2005

Ziņojumi: 5368

Braucu ar: RAM 1500 Sport

Tad sanāk, ka ja gribetu tiesi tadu brass metallic e39 touring, tad vareja nemt BR ievesto pa ~7k.
Tagad laikam tepat vel powera ir.
Aprikojums gandriz identisks
Offline
Asch
20. Nov 2015, 15:58 #15129

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4288

Braucu ar:

Nu principa, ja e60 neiet pie sirds un f serija vel nav pa kabatai, tad baigi daudz variantu nav, taja pat laika e39, ja ir dzivs, tad bus pietiekami lets ekspluatacija. Reali, ja paskatas, ka gan turbina, gan sprauslas, tapat hadene iet diezgan ilgi
Offline
Believs
20. Nov 2015, 16:36 #15130

Kopš: 01. Aug 2014

Ziņojumi: 5

Braucu ar: 528i

Labdien.
Pre facelift e39 elektriskais stūres lifts izņemot atslēgu nepaceļas pats uz augšu. Neskaitot to, viss šāncē ok, bīdas uz augšu, leju, iekšā. Kur meklēt problēmu ?
Offline
berny757
20. Nov 2015, 16:39 #15131

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC

Visu laiku tā vai pēkšņi?
Offline
Believs
20. Nov 2015, 16:45 #15132

Kopš: 01. Aug 2014

Ziņojumi: 5

Braucu ar: 528i


20 Nov 2015, 16:39:10 berny757 rakstīja:
Visu laiku tā vai pēkšņi?


Jau kopš auto iegādes. Sen atpakaļ faterim bija e39 prefeiss,atceros tam lifts cēlās izņemot atslēgu, ieliekot atkal nolaidās iepr. pozīcijā. Tapēc nesaprotu, kur meklēt problēmu, atmiņa strādā, viss ok, šitā fīča izpaliek.

[ Šo ziņu laboja Believs, 20 Nov 2015, 16:46:36 ]

Offline
Asch
20. Nov 2015, 16:51 #15133

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4288

Braucu ar:

Neesmu 100% parliecinats, bet skiet prefiem stures lifts necelas augsha, jo nav atbilstoshs bloks, kas par to atbild. Vismaz e38 kkas tads bija. japarok infa, gan jau ir iemesls tam visam. Sturei ir jabut savam bloakm, atsveiksi no krelu atminas
Offline
Believs
20. Nov 2015, 16:54 #15134

Kopš: 01. Aug 2014

Ziņojumi: 5

Braucu ar: 528i


20 Nov 2015, 16:51:40 Asch rakstīja:
Neesmu 100% parliecinats, bet skiet prefiem stures lifts necelas augsha, jo nav atbilstoshs bloks, kas par to atbild. Vismaz e38 kkas tads bija. japarok infa, gan jau ir iemesls tam visam. Sturei ir jabut savam bloakm, atsveiksi no krelu atminas


Cik zinu vadītāja ķeblis ar stūri ir kopā sajūgti, tas pats ar atmiņu, blokiem(kad nomira ķeblis iekš 38, stūre arī) Internets klusē, problema kkados forumos prefam tāda atrodama, risninājums nē.

[ Šo ziņu laboja Believs, 20 Nov 2015, 16:56:16 ]

Offline
berny757
20. Nov 2015, 17:26 #15135

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC

Tur gadījumā vnk nevajag saprogramēt tos blokus? Tāpat kā arī tad lai no dažādām atslēgām pēc atmiņas vadītāja sēdeklis un spoguļi automatiski ieņemtu pozīcijas.

[ Šo ziņu laboja berny757, 20 Nov 2015, 17:26:53 ]

Offline
OskarsArE39
20. Nov 2015, 17:43 #15136

Kopš: 10. Jul 2015

Ziņojumi: 315

Braucu ar:

Kādam nevajaga stūrī (e39) parasto ar airbagu?
Offline
Believs
20. Nov 2015, 17:48 #15137

Kopš: 01. Aug 2014

Ziņojumi: 5

Braucu ar: 528i


20 Nov 2015, 17:26:11 berny757 rakstīja:
Tur gadījumā vnk nevajag saprogramēt tos blokus? Tāpat kā arī tad lai no dažādām atslēgām pēc atmiņas vadītāja sēdeklis un spoguļi automatiski ieņemtu pozīcijas.


Es par to pašu iedomājos - jautajums kā to izdarīt, jeb tur vajag pie kompja slēgt?

Edit : Atradu info, fīča prefeisiem nāca pēc 98g, itkā iebūvēta beņķa modulī kur visi slēdži, karoč nespīd.

[ Šo ziņu laboja Believs, 20 Nov 2015, 17:53:02 ]

Offline
Araajz
20. Nov 2015, 17:52 #15138

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28294

Braucu ar: E39

E39 tiešām nevar atslēgt priekšā balkussēdētājam air bag?
Bez kompja un bez tāda veida mahinācijām?
Kaut kas nāk atmiņā, ka nevar un laikam nevienā bmw nevar ... vot tu pomņu, tut ņipomņu
Offline
berny757
20. Nov 2015, 18:28 #15139

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC


20 Nov 2015, 17:52:48 Araajz rakstīja:
E39 tiešām nevar atslēgt priekšā balkussēdētājam air bag?
Bez kompja un bez tāda veida mahinācijām?
Kaut kas nāk atmiņā, ka nevar un laikam nevienā bmw nevar ... vot tu pomņu, tut ņipomņu

Bet priekšam tas vajadzīgs? Ja cilvēks nesēž tajā beņķī tad airbags pats atslēdzas
Offline
Mahars
20. Nov 2015, 18:32 #15140

Kopš: 16. May 2010

No: Tukums

Ziņojumi: 443

Braucu ar: BMW530


20 Nov 2015, 12:33:18 Asch rakstīja:
Oho, tagad zinasu, pie ka grizties, lai nonemtu kolektoru tada laika
piedevām uzliec kolektoram jaunas blīves.5m trubiņas vajag un piemeklēk viņas var hidrošlangu veikalos.Tukumā piem alhausā maksā kapeikas.Darbs stundu lēni prātīgi bez steigas.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo