Online

Pašreiz BMWPower skatās 254 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Pirkt - Pārdot - Mainīt

Tēma: Sludinājumi SS.lv, Auto24.lv, Mobile.de u.c. II

AutorsZiņojums
Saabich
12. May 2014, 20:07 #15081

Kopš: 12. Aug 2007

No: Dagda

Ziņojumi: 1986

Braucu ar: WC numurzīmēm


12 May 2014, 15:05:06 uman rakstīja:
Links Ko par šo saka interneta guru? Doma paņemt lētāku auto un sagāzēt.


ja būtu jau ar gāzi, tad varētu izskatīt kā variantu!!!
Offline
DrumB
12. May 2014, 20:09 #15082

Kopš: 02. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 12185

Braucu ar: 325i

Kāda nozīme to mazuli apčakarēt ar gāzes iekārtu?
Offline
Saabich
12. May 2014, 20:12 #15083

Kopš: 12. Aug 2007

No: Dagda

Ziņojumi: 1986

Braucu ar: WC numurzīmēm


12 May 2014, 20:04:22 Rovel rakstīja:
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/530/bioelm.html http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/530/bihxel.html Kaads zin kko siikaak? Zinu ka uzliimes briesmiigas bet choms intereserjaas par shiem auto


to sēdi un aizveries kautkad sen gulbene,vai madona tas gals tika manīts, vīrs ap 50gadiem vadīja to, zvani,lai plēš nost tos sūdus un lai nav zaļš, tad var satikties ar dolāriem
Offline
Saabich
12. May 2014, 20:13 #15084

Kopš: 12. Aug 2007

No: Dagda

Ziņojumi: 1986

Braucu ar: WC numurzīmēm


12 May 2014, 20:09:31 DrumB rakstīja:
Kāda nozīme to mazuli apčakarēt ar gāzes iekārtu?

Nozīme? no mājām līdz darbam lētāk aizbraukt
Offline
Laoshi
12. May 2014, 20:18 #15085

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:

Motors iet arī 300k ar vienu eļļu, bet turbo gan paldies nesaka (kad turbo nojuks, neaizmirstiet uzreiz nomainīt turbīnas eļļošanas trubas), kā arī sadales vārsptu ķēžu piedziņas mehānisms slikti eļļojas, jo aizkakājas eļļas kanāli no 30k + eļļas maiņas intervāla.

Par bembjiem īsti nezinu, bet iespējams, ka šeit pirktajiem ir iestādīts kkā Heavy duty condition, tapēc viņš pats prasās uz apkopi ātrāk, nekā itālis vai francūzis un tur nav sakars ar bāņiem un stiepējiem un sēņotājiem.

Tie, kuri ir padzīvojuši kādā normālā Eiropas pilsētā, zina, tur nomazgā auto un viņš laistās vēl mēnesi, šeit ielas malā stāvot pēc 2 dienām ar uzvalku labāk viņam nepieskarties. Tie arī ir Heavy duty condition, pat pa granti vai pāķiem nav jābrauc.

Daži ražotāji piedāvā "smagu apstākļu"detaļas, nu tur visādus papildus aizsargus, rocenes troses utt. Lai gan šaubos, ka behām tā ir, tur vnk 2x biežāk pie dīlera jābrauc naudu atstāt.
Offline
DrumB
12. May 2014, 20:28 #15086

Kopš: 02. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 12185

Braucu ar: 325i


12 May 2014, 20:13:46 Saabich rakstīja:

12 May 2014, 20:09:31 DrumB rakstīja:
Kāda nozīme to mazuli apčakarēt ar gāzes iekārtu?

Nozīme? no mājām līdz darbam lētāk aizbraukt

Ja grib lētāk, tad var braukt ar velosipēdu vai etalonu. Normāla iekārta tur izmaksā vairāk kā pusi no auto vērtības.
Offline
Laoshi
12. May 2014, 20:32 #15087

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


12 May 2014, 20:28:25 DrumB rakstīja:

12 May 2014, 20:13:46 Saabich rakstīja:

12 May 2014, 20:09:31 DrumB rakstīja:
Kāda nozīme to mazuli apčakarēt ar gāzes iekārtu?

Nozīme? no mājām līdz darbam lētāk aizbraukt

Ja grib lētāk, tad var braukt ar velosipēdu vai etalonu. Normāla iekārta tur izmaksā vairāk kā pusi no auto vērtības.


Tev arī vajadzēja mest gāzi, nevis sākt čakarēties ar dīzeļiem. Ar gāzi viņš pa gadu atsitīs gan iekārtu, gan auto, nu ja 30k pa gadu. Tagad gāze ir mega lēta, veiksme ir tuvāk kā nekad
Offline
uldens1
12. May 2014, 20:34 #15088

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:


12 May 2014, 20:18:39 Laoshi rakstīja:
Motors iet arī 300k ar vienu eļļu, bet turbo gan paldies nesaka (kad turbo nojuks, neaizmirstiet uzreiz nomainīt turbīnas eļļošanas trubas), kā arī sadales vārsptu ķēžu piedziņas mehānisms slikti eļļojas, jo aizkakājas eļļas kanāli no 30k + eļļas maiņas intervāla.

Par bembjiem īsti nezinu, bet iespējams, ka šeit pirktajiem ir iestādīts kkā Heavy duty condition, tapēc viņš pats prasās uz apkopi ātrāk, nekā itālis vai francūzis un tur nav sakars ar bāņiem un stiepējiem un sēņotājiem.

Tie, kuri ir padzīvojuši kādā normālā Eiropas pilsētā, zina, tur nomazgā auto un viņš laistās vēl mēnesi, šeit ielas malā stāvot pēc 2 dienām ar uzvalku labāk viņam nepieskarties. Tie arī ir Heavy duty condition, pat pa granti vai pāķiem nav jābrauc.

Daži ražotāji piedāvā "smagu apstākļu"detaļas, nu tur visādus papildus aizsargus, rocenes troses utt. Lai gan šaubos, ka behām tā ir, tur vnk 2x biežāk pie dīlera jābrauc naudu atstāt.
trubas aizdiršas veciem drotiem kam jau ir sadilis motors un eļļai tiek pastiprinati kvepi un citi sadegšanas sudi klat,tadiem jā,var ari biežak mainit.Lidz 500tk neredzu jegu kaut ko darit savadak neka ražotajs rekomendejis
Offline
Saabich
12. May 2014, 20:40 #15089

Kopš: 12. Aug 2007

No: Dagda

Ziņojumi: 1986

Braucu ar: WC numurzīmēm


12 May 2014, 20:28:25 DrumB rakstīja:

12 May 2014, 20:13:46 Saabich rakstīja:

12 May 2014, 20:09:31 DrumB rakstīja:
Kāda nozīme to mazuli apčakarēt ar gāzes iekārtu?

Nozīme? no mājām līdz darbam lētāk aizbraukt

Ja grib lētāk, tad var braukt ar velosipēdu vai etalonu. Normāla iekārta tur izmaksā vairāk kā pusi no auto vērtības.


To jau es saprotu ka esi velo, sab transp. piekrītējs, bet es labāk braucu ar gāzētu auto, pa to pašu cenu
Offline
Laoshi
12. May 2014, 20:45 #15090

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


12 May 2014, 20:40:11 Saabich rakstīja:

12 May 2014, 20:28:25 DrumB rakstīja:

12 May 2014, 20:13:46 Saabich rakstīja:

12 May 2014, 20:09:31 DrumB rakstīja:
Kāda nozīme to mazuli apčakarēt ar gāzes iekārtu?

Nozīme? no mājām līdz darbam lētāk aizbraukt

Ja grib lētāk, tad var braukt ar velosipēdu vai etalonu. Normāla iekārta tur izmaksā vairāk kā pusi no auto vērtības.


To jau es saprotu ka esi velo, sab transp. piekrītējs, bet es labāk braucu ar gāzētu auto, pa to pašu cenu


Neņem pierē, DrumB ir sena cemme uz gāzi.

Ulden, es domāju, ka turba jau ir jāņem nost, tad maina trubas. Var jau pastīties, ja caurplūde laba, tad neko nevajag darīt.

[ Šo ziņu laboja Laoshi, 12 May 2014, 20:48:15 ]

Offline
Matinsh
12. May 2014, 20:50 #15091

Kopš: 12. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 439

Braucu ar:

Viss jauatkarīgs ko gāž iekšā. Ja lej, to ko paredzējis ražotājs nevis to, kas lētāks, vai veikalā pārdevējs ieteica kā labu eļļu.
Zinu divus Masterus, kuriem ik pēc 30tk maina eļļu un vienam motoram jau ir 600k otram pa kādām 100k mazāk un motoriem nekādi kapitālie nav taisīti. Vienam tikai sprauslām kaut kāds dačiks bija nojucis un abiem kārbas nojuka pirmajā lietošanas gadā.
Abi ņemti nullītes LV
Offline
uldens1
12. May 2014, 20:56 #15092

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:

Laoshi trubas vienmer ir janočeko,tas tak pats pa sevi
Offline
uldens1
12. May 2014, 20:57 #15093

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:


12 May 2014, 20:50:32 Matinsh rakstīja:
Viss jauatkarīgs ko gāž iekšā. Ja lej, to ko paredzējis ražotājs nevis to, kas lētāks, vai veikalā pārdevējs ieteica kā labu eļļu.
Zinu divus Masterus, kuriem ik pēc 30tk maina eļļu un vienam motoram jau ir 600k otram pa kādām 100k mazāk un motoriem nekādi kapitālie nav taisīti. Vienam tikai sprauslām kaut kāds dačiks bija nojucis un abiem kārbas nojuka pirmajā lietošanas gadā.
Abi ņemti nullītes LV
pagaid kad vinus tirgos ar 200tk,un nakamais kas nopirks lamasies ka pie300tk viss juk un bruk
Offline
AF
12. May 2014, 21:42 #15094

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!


12 May 2014, 20:18:39 Laoshi rakstīja:
Motors iet arī 300k ar vienu eļļu, bet turbo gan paldies nesaka (kad turbo nojuks, neaizmirstiet uzreiz nomainīt turbīnas eļļošanas trubas), kā arī sadales vārsptu ķēžu piedziņas mehānisms slikti eļļojas, jo aizkakājas eļļas kanāli no 30k + eļļas maiņas intervāla.

Par bembjiem īsti nezinu, bet iespējams, ka šeit pirktajiem ir iestādīts kkā Heavy duty condition, tapēc viņš pats prasās uz apkopi ātrāk, nekā itālis vai francūzis un tur nav sakars ar bāņiem un stiepējiem un sēņotājiem.

Tie, kuri ir padzīvojuši kādā normālā Eiropas pilsētā, zina, tur nomazgā auto un viņš laistās vēl mēnesi, šeit ielas malā stāvot pēc 2 dienām ar uzvalku labāk viņam nepieskarties. Tie arī ir Heavy duty condition, pat pa granti vai pāķiem nav jābrauc.

Daži ražotāji piedāvā "smagu apstākļu"detaļas, nu tur visādus papildus aizsargus, rocenes troses utt. Lai gan šaubos, ka behām tā ir, tur vnk 2x biežāk pie dīlera jābrauc naudu atstāt.
Runājot par netīrumu ielās, nereti novērots, ka iekš LV pēc lietus auto vnk netīrs kā ruksis un itkā ok.
Rietumeiropā pretēji, tālbrauceji pat joko, ka nav jamazgājas, brauc iekšā ar netīru un lietus laikā braucot tā paliek tik tīrāka

Pieļauju, tas dēļ mūsu ūber ceļu konstruktīvā idiotisma un vecuma?
Offline
kawaracer
12. May 2014, 22:16 #15095

Kopš: 04. Feb 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 2691

Braucu ar: FXFBS

Jaunajiem auto apkopes intervāls jau sen ir sasniedzis 40 000km un vairāk!
Reāli visam komerctransportam tas ir dēļ cīņas par izmaksām uz vienu km. Piedaloties konkursos un autoparkiem meklējot jaunas a/m - visi skatās cik būs izmaksas uz vienu km. Dēļ tā ir pavilktas tagad apkopes līdz pat 48tkm. Bet reāli eļļā nekas tik radikāli nav mainījies, lai atļautu tik lielus nobraukumus. Un vēl liela starpība, vai šie km tiek salasīti pa bāni ar maziem konstantiem rpm vai ļurkājas pa pilsētu.

Šeit piemērs:Apkopes grafiks

-----------------
Rezerves daļas un serviss

Offline
uldens1
12. May 2014, 22:26 #15096

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:


12 May 2014, 22:16:50 kawaracer rakstīja:
Jaunajiem auto apkopes intervāls jau sen ir sasniedzis 40 000km un vairāk!
Reāli visam komerctransportam tas ir dēļ cīņas par izmaksām uz vienu km. Piedaloties konkursos un autoparkiem meklējot jaunas a/m - visi skatās cik būs izmaksas uz vienu km. Dēļ tā ir pavilktas tagad apkopes līdz pat 48tkm. Bet reāli eļļā nekas tik radikāli nav mainījies, lai atļautu tik lielus nobraukumus. Un vēl liela starpība, vai šie km tiek salasīti pa bāni ar maziem konstantiem rpm vai ļurkājas pa pilsētu.

Šeit piemērs:Apkopes grafiks
eļļās nemaz ari nevajag neko radikali mainit,pietiek uzlabot sadegšanu lai nubutu kas piesarņo eļļu.Un nevajag stastit ka inženieri tos intervalus izziž no pirksta lai tikai varetu pa 1centu samazinat izmaksas
Offline
Mednieks
12. May 2014, 22:28 #15097

Kopš: 24. Oct 2008

Ziņojumi: 721

Braucu ar: sievietēm

Eu veči, nepērkat savai sievai šo autiņu.
Personiski no malas redzēju kas ar to notika.
Spainis špakteļa un 2 dienu slīpēšana.
[URL=http://www.bildites.lv/viewer.php?file=djabyj59m205l5yyiu.jpg]
[/URL]

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/mitsubishi/colt/klklc.html
Offline
EJ93RR
12. May 2014, 22:33 #15098

Kopš: 10. Jul 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 439

Braucu ar: trisdesmito...


12 May 2014, 22:28:34 Mednieks rakstīja:
Eu veči, nepērkat savai sievai šo autiņu.
Personiski no malas redzēju kas ar to notika.
Spainis špakteļa un 2 dienu slīpēšana.
[URL=http://www.bildites.lv/viewer.php?file=djabyj59m205l5yyiu.jpg]
[/URL]

Auto vsp neintresē,bet vairāk tādus ,kā tevi!Nice job.

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/mitsubishi/colt/klklc.html

[ Šo ziņu laboja EJ93RR, 12 May 2014, 22:34:04 ]

Offline
beerzinsh
12. May 2014, 22:51 #15099

Kopš: 04. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2548

Braucu ar:


12 May 2014, 22:26:48 uldens1 rakstīja:

12 May 2014, 22:16:50 kawaracer rakstīja:
Jaunajiem auto apkopes intervāls jau sen ir sasniedzis 40 000km un vairāk!
Reāli visam komerctransportam tas ir dēļ cīņas par izmaksām uz vienu km. Piedaloties konkursos un autoparkiem meklējot jaunas a/m - visi skatās cik būs izmaksas uz vienu km. Dēļ tā ir pavilktas tagad apkopes līdz pat 48tkm. Bet reāli eļļā nekas tik radikāli nav mainījies, lai atļautu tik lielus nobraukumus. Un vēl liela starpība, vai šie km tiek salasīti pa bāni ar maziem konstantiem rpm vai ļurkājas pa pilsētu.

Šeit piemērs:Apkopes grafiks
eļļās nemaz ari nevajag neko radikali mainit,pietiek uzlabot sadegšanu lai nubutu kas piesarņo eļļu.Un nevajag stastit ka inženieri tos intervalus izziž no pirksta lai tikai varetu pa 1centu samazinat izmaksas


Jāa 40 štukas ar 1 eļļu diez kas nav! Vienīgais, iespējams ka auto pieprasa papildus eļļas maiņu,dēļ maziem pārbraukumiem un rezultātā nākas pa tiem pašiem 20 mainīt (tas gan parasti nav norādīts apkopes izmaksās) Tāpatās PSA 48 000 km viena apkope, mentu busiem jau man liekas ka lielai daļai dzinēji ir apmainīti!!!
Offline
DrumB
12. May 2014, 23:29 #15100

Kopš: 02. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 12185

Braucu ar: 325i


12 May 2014, 20:45:39 Laoshi rakstīja:

12 May 2014, 20:40:11 Saabich rakstīja:

12 May 2014, 20:28:25 DrumB rakstīja:

12 May 2014, 20:13:46 Saabich rakstīja:

12 May 2014, 20:09:31 DrumB rakstīja:
Kāda nozīme to mazuli apčakarēt ar gāzes iekārtu?

Nozīme? no mājām līdz darbam lētāk aizbraukt

Ja grib lētāk, tad var braukt ar velosipēdu vai etalonu. Normāla iekārta tur izmaksā vairāk kā pusi no auto vērtības.


To jau es saprotu ka esi velo, sab transp. piekrītējs, bet es labāk braucu ar gāzētu auto, pa to pašu cenu


Neņem pierē, DrumB ir sena cemme uz gāzi.


Man nav cemme, es vienkārši atbalstu dīzeli un benzīnu, tā kā tas dabā ir iekārtots Manuprāt, nozīme likt to balonu ir tikai tad, ja ir liels benzīna patēriņš. Ko tāds 1.8 apēd?
Ir gudrinieki, kas arī uz 1.1 liek gāzi http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/kia/picanto/bxixdf.html

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, marihuans, mrc, noisex, smudo