Online
Pašreiz BMWPower skatās 254 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Sludinājumi SS.lv, Auto24.lv, Mobile.de u.c. II
Autors | Ziņojums |
Saabich | | Kopš: 12. Aug 2007
No: Dagda
Ziņojumi: 1986
Braucu ar: WC numurzīmēm
|
12 May 2014, 15:05:06 uman rakstīja:
Links Ko par šo saka interneta guru? Doma paņemt lētāku auto un sagāzēt.
ja būtu jau ar gāzi, tad varētu izskatīt kā variantu!!! | Offline | | |
DrumB | | Kopš: 02. Jul 2009
No: Cēsis
Ziņojumi: 12185
Braucu ar: 325i
| Kāda nozīme to mazuli apčakarēt ar gāzes iekārtu? | Offline | | |
Saabich | | Kopš: 12. Aug 2007
No: Dagda
Ziņojumi: 1986
Braucu ar: WC numurzīmēm
|
12 May 2014, 20:04:22 Rovel rakstīja:
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/530/bioelm.html http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/530/bihxel.html Kaads zin kko siikaak? Zinu ka uzliimes briesmiigas bet choms intereserjaas par shiem auto
to sēdi un aizveries kautkad sen gulbene,vai madona tas gals tika manīts, vīrs ap 50gadiem vadīja to, zvani,lai plēš nost tos sūdus un lai nav zaļš, tad var satikties ar dolāriem | Offline | | |
Saabich | | Kopš: 12. Aug 2007
No: Dagda
Ziņojumi: 1986
Braucu ar: WC numurzīmēm
|
12 May 2014, 20:09:31 DrumB rakstīja:
Kāda nozīme to mazuli apčakarēt ar gāzes iekārtu?
Nozīme? no mājām līdz darbam lētāk aizbraukt | Offline | | |
Laoshi | | Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
| Motors iet arī 300k ar vienu eļļu, bet turbo gan paldies nesaka (kad turbo nojuks, neaizmirstiet uzreiz nomainīt turbīnas eļļošanas trubas), kā arī sadales vārsptu ķēžu piedziņas mehānisms slikti eļļojas, jo aizkakājas eļļas kanāli no 30k + eļļas maiņas intervāla.
Par bembjiem īsti nezinu, bet iespējams, ka šeit pirktajiem ir iestādīts kkā Heavy duty condition, tapēc viņš pats prasās uz apkopi ātrāk, nekā itālis vai francūzis un tur nav sakars ar bāņiem un stiepējiem un sēņotājiem.
Tie, kuri ir padzīvojuši kādā normālā Eiropas pilsētā, zina, tur nomazgā auto un viņš laistās vēl mēnesi, šeit ielas malā stāvot pēc 2 dienām ar uzvalku labāk viņam nepieskarties. Tie arī ir Heavy duty condition, pat pa granti vai pāķiem nav jābrauc.
Daži ražotāji piedāvā "smagu apstākļu"detaļas, nu tur visādus papildus aizsargus, rocenes troses utt. Lai gan šaubos, ka behām tā ir, tur vnk 2x biežāk pie dīlera jābrauc naudu atstāt. | Offline | | |
DrumB | | Kopš: 02. Jul 2009
No: Cēsis
Ziņojumi: 12185
Braucu ar: 325i
|
12 May 2014, 20:13:46 Saabich rakstīja:
12 May 2014, 20:09:31 DrumB rakstīja:
Kāda nozīme to mazuli apčakarēt ar gāzes iekārtu?
Nozīme? no mājām līdz darbam lētāk aizbraukt
Ja grib lētāk, tad var braukt ar velosipēdu vai etalonu. Normāla iekārta tur izmaksā vairāk kā pusi no auto vērtības. | Offline | | |
Laoshi | | Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
12 May 2014, 20:28:25 DrumB rakstīja:
12 May 2014, 20:13:46 Saabich rakstīja:
12 May 2014, 20:09:31 DrumB rakstīja:
Kāda nozīme to mazuli apčakarēt ar gāzes iekārtu?
Nozīme? no mājām līdz darbam lētāk aizbraukt
Ja grib lētāk, tad var braukt ar velosipēdu vai etalonu. Normāla iekārta tur izmaksā vairāk kā pusi no auto vērtības.
Tev arī vajadzēja mest gāzi, nevis sākt čakarēties ar dīzeļiem. Ar gāzi viņš pa gadu atsitīs gan iekārtu, gan auto, nu ja 30k pa gadu. Tagad gāze ir mega lēta, veiksme ir tuvāk kā nekad | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16203
Braucu ar:
|
12 May 2014, 20:18:39 Laoshi rakstīja:
Motors iet arī 300k ar vienu eļļu, bet turbo gan paldies nesaka (kad turbo nojuks, neaizmirstiet uzreiz nomainīt turbīnas eļļošanas trubas), kā arī sadales vārsptu ķēžu piedziņas mehānisms slikti eļļojas, jo aizkakājas eļļas kanāli no 30k + eļļas maiņas intervāla.
Par bembjiem īsti nezinu, bet iespējams, ka šeit pirktajiem ir iestādīts kkā Heavy duty condition, tapēc viņš pats prasās uz apkopi ātrāk, nekā itālis vai francūzis un tur nav sakars ar bāņiem un stiepējiem un sēņotājiem.
Tie, kuri ir padzīvojuši kādā normālā Eiropas pilsētā, zina, tur nomazgā auto un viņš laistās vēl mēnesi, šeit ielas malā stāvot pēc 2 dienām ar uzvalku labāk viņam nepieskarties. Tie arī ir Heavy duty condition, pat pa granti vai pāķiem nav jābrauc.
Daži ražotāji piedāvā "smagu apstākļu"detaļas, nu tur visādus papildus aizsargus, rocenes troses utt. Lai gan šaubos, ka behām tā ir, tur vnk 2x biežāk pie dīlera jābrauc naudu atstāt.
trubas aizdiršas veciem drotiem kam jau ir sadilis motors un eļļai tiek pastiprinati kvepi un citi sadegšanas sudi klat,tadiem jā,var ari biežak mainit.Lidz 500tk neredzu jegu kaut ko darit savadak neka ražotajs rekomendejis | Offline | | |
|
Saabich | | Kopš: 12. Aug 2007
No: Dagda
Ziņojumi: 1986
Braucu ar: WC numurzīmēm
|
12 May 2014, 20:28:25 DrumB rakstīja:
12 May 2014, 20:13:46 Saabich rakstīja:
12 May 2014, 20:09:31 DrumB rakstīja:
Kāda nozīme to mazuli apčakarēt ar gāzes iekārtu?
Nozīme? no mājām līdz darbam lētāk aizbraukt
Ja grib lētāk, tad var braukt ar velosipēdu vai etalonu. Normāla iekārta tur izmaksā vairāk kā pusi no auto vērtības.
To jau es saprotu ka esi velo, sab transp. piekrītējs, bet es labāk braucu ar gāzētu auto, pa to pašu cenu | Offline | | |
Laoshi | | Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
12 May 2014, 20:40:11 Saabich rakstīja:
12 May 2014, 20:28:25 DrumB rakstīja:
12 May 2014, 20:13:46 Saabich rakstīja:
12 May 2014, 20:09:31 DrumB rakstīja:
Kāda nozīme to mazuli apčakarēt ar gāzes iekārtu?
Nozīme? no mājām līdz darbam lētāk aizbraukt
Ja grib lētāk, tad var braukt ar velosipēdu vai etalonu. Normāla iekārta tur izmaksā vairāk kā pusi no auto vērtības.
To jau es saprotu ka esi velo, sab transp. piekrītējs, bet es labāk braucu ar gāzētu auto, pa to pašu cenu
Neņem pierē, DrumB ir sena cemme uz gāzi.
Ulden, es domāju, ka turba jau ir jāņem nost, tad maina trubas. Var jau pastīties, ja caurplūde laba, tad neko nevajag darīt.[ Šo ziņu laboja Laoshi, 12 May 2014, 20:48:15 ] | Offline | | |
Matinsh | | Kopš: 12. Aug 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 439
Braucu ar:
| Viss jauatkarīgs ko gāž iekšā. Ja lej, to ko paredzējis ražotājs nevis to, kas lētāks, vai veikalā pārdevējs ieteica kā labu eļļu.
Zinu divus Masterus, kuriem ik pēc 30tk maina eļļu un vienam motoram jau ir 600k otram pa kādām 100k mazāk un motoriem nekādi kapitālie nav taisīti. Vienam tikai sprauslām kaut kāds dačiks bija nojucis un abiem kārbas nojuka pirmajā lietošanas gadā.
Abi ņemti nullītes LV | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16203
Braucu ar:
| Laoshi trubas vienmer ir janočeko,tas tak pats pa sevi | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16203
Braucu ar:
|
12 May 2014, 20:50:32 Matinsh rakstīja:
Viss jauatkarīgs ko gāž iekšā. Ja lej, to ko paredzējis ražotājs nevis to, kas lētāks, vai veikalā pārdevējs ieteica kā labu eļļu.
Zinu divus Masterus, kuriem ik pēc 30tk maina eļļu un vienam motoram jau ir 600k otram pa kādām 100k mazāk un motoriem nekādi kapitālie nav taisīti. Vienam tikai sprauslām kaut kāds dačiks bija nojucis un abiem kārbas nojuka pirmajā lietošanas gadā.
Abi ņemti nullītes LV
pagaid kad vinus tirgos ar 200tk,un nakamais kas nopirks lamasies ka pie300tk viss juk un bruk | Offline | | |
AF | | Kopš: 06. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4157
Braucu ar: stūri rokās!
|
12 May 2014, 20:18:39 Laoshi rakstīja:
Motors iet arī 300k ar vienu eļļu, bet turbo gan paldies nesaka (kad turbo nojuks, neaizmirstiet uzreiz nomainīt turbīnas eļļošanas trubas), kā arī sadales vārsptu ķēžu piedziņas mehānisms slikti eļļojas, jo aizkakājas eļļas kanāli no 30k + eļļas maiņas intervāla.
Par bembjiem īsti nezinu, bet iespējams, ka šeit pirktajiem ir iestādīts kkā Heavy duty condition, tapēc viņš pats prasās uz apkopi ātrāk, nekā itālis vai francūzis un tur nav sakars ar bāņiem un stiepējiem un sēņotājiem.
Tie, kuri ir padzīvojuši kādā normālā Eiropas pilsētā, zina, tur nomazgā auto un viņš laistās vēl mēnesi, šeit ielas malā stāvot pēc 2 dienām ar uzvalku labāk viņam nepieskarties. Tie arī ir Heavy duty condition, pat pa granti vai pāķiem nav jābrauc.
Daži ražotāji piedāvā "smagu apstākļu"detaļas, nu tur visādus papildus aizsargus, rocenes troses utt. Lai gan šaubos, ka behām tā ir, tur vnk 2x biežāk pie dīlera jābrauc naudu atstāt.
Runājot par netīrumu ielās, nereti novērots, ka iekš LV pēc lietus auto vnk netīrs kā ruksis un itkā ok.
Rietumeiropā pretēji, tālbrauceji pat joko, ka nav jamazgājas, brauc iekšā ar netīru un lietus laikā braucot tā paliek tik tīrāka
Pieļauju, tas dēļ mūsu ūber ceļu konstruktīvā idiotisma un vecuma? | Offline | | |
kawaracer | | Kopš: 04. Feb 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 2691
Braucu ar: FXFBS
| Jaunajiem auto apkopes intervāls jau sen ir sasniedzis 40 000km un vairāk!
Reāli visam komerctransportam tas ir dēļ cīņas par izmaksām uz vienu km. Piedaloties konkursos un autoparkiem meklējot jaunas a/m - visi skatās cik būs izmaksas uz vienu km. Dēļ tā ir pavilktas tagad apkopes līdz pat 48tkm. Bet reāli eļļā nekas tik radikāli nav mainījies, lai atļautu tik lielus nobraukumus. Un vēl liela starpība, vai šie km tiek salasīti pa bāni ar maziem konstantiem rpm vai ļurkājas pa pilsētu.
Šeit piemērs:Apkopes grafiks
----------------- Rezerves daļas un serviss
| Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16203
Braucu ar:
|
12 May 2014, 22:16:50 kawaracer rakstīja:
Jaunajiem auto apkopes intervāls jau sen ir sasniedzis 40 000km un vairāk!
Reāli visam komerctransportam tas ir dēļ cīņas par izmaksām uz vienu km. Piedaloties konkursos un autoparkiem meklējot jaunas a/m - visi skatās cik būs izmaksas uz vienu km. Dēļ tā ir pavilktas tagad apkopes līdz pat 48tkm. Bet reāli eļļā nekas tik radikāli nav mainījies, lai atļautu tik lielus nobraukumus. Un vēl liela starpība, vai šie km tiek salasīti pa bāni ar maziem konstantiem rpm vai ļurkājas pa pilsētu.
Šeit piemērs:Apkopes grafiks
eļļās nemaz ari nevajag neko radikali mainit,pietiek uzlabot sadegšanu lai nubutu kas piesarņo eļļu.Un nevajag stastit ka inženieri tos intervalus izziž no pirksta lai tikai varetu pa 1centu samazinat izmaksas | Offline | | |
|
Mednieks | | Kopš: 24. Oct 2008
Ziņojumi: 721
Braucu ar: sievietēm
| Eu veči, nepērkat savai sievai šo autiņu.
Personiski no malas redzēju kas ar to notika.
Spainis špakteļa un 2 dienu slīpēšana.
[URL=http://www.bildites.lv/viewer.php?file=djabyj59m205l5yyiu.jpg][/URL]
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/mitsubishi/colt/klklc.html | Offline | | |
EJ93RR | | Kopš: 10. Jul 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 439
Braucu ar: trisdesmito...
|
12 May 2014, 22:28:34 Mednieks rakstīja:
Eu veči, nepērkat savai sievai šo autiņu.
Personiski no malas redzēju kas ar to notika.
Spainis špakteļa un 2 dienu slīpēšana.
[URL=http://www.bildites.lv/viewer.php?file=djabyj59m205l5yyiu.jpg][/URL]
Auto vsp neintresē,bet vairāk tādus ,kā tevi!Nice job.
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/mitsubishi/colt/klklc.html
[ Šo ziņu laboja EJ93RR, 12 May 2014, 22:34:04 ] | Offline | | |
beerzinsh | | Kopš: 04. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 2548
Braucu ar:
|
12 May 2014, 22:26:48 uldens1 rakstīja:
12 May 2014, 22:16:50 kawaracer rakstīja:
Jaunajiem auto apkopes intervāls jau sen ir sasniedzis 40 000km un vairāk!
Reāli visam komerctransportam tas ir dēļ cīņas par izmaksām uz vienu km. Piedaloties konkursos un autoparkiem meklējot jaunas a/m - visi skatās cik būs izmaksas uz vienu km. Dēļ tā ir pavilktas tagad apkopes līdz pat 48tkm. Bet reāli eļļā nekas tik radikāli nav mainījies, lai atļautu tik lielus nobraukumus. Un vēl liela starpība, vai šie km tiek salasīti pa bāni ar maziem konstantiem rpm vai ļurkājas pa pilsētu.
Šeit piemērs:Apkopes grafiks
eļļās nemaz ari nevajag neko radikali mainit,pietiek uzlabot sadegšanu lai nubutu kas piesarņo eļļu.Un nevajag stastit ka inženieri tos intervalus izziž no pirksta lai tikai varetu pa 1centu samazinat izmaksas
Jāa 40 štukas ar 1 eļļu diez kas nav! Vienīgais, iespējams ka auto pieprasa papildus eļļas maiņu,dēļ maziem pārbraukumiem un rezultātā nākas pa tiem pašiem 20 mainīt (tas gan parasti nav norādīts apkopes izmaksās) Tāpatās PSA 48 000 km viena apkope, mentu busiem jau man liekas ka lielai daļai dzinēji ir apmainīti!!! | Offline | | |
DrumB | | Kopš: 02. Jul 2009
No: Cēsis
Ziņojumi: 12185
Braucu ar: 325i
|
12 May 2014, 20:45:39 Laoshi rakstīja:
12 May 2014, 20:40:11 Saabich rakstīja:
12 May 2014, 20:28:25 DrumB rakstīja:
12 May 2014, 20:13:46 Saabich rakstīja:
12 May 2014, 20:09:31 DrumB rakstīja:
Kāda nozīme to mazuli apčakarēt ar gāzes iekārtu?
Nozīme? no mājām līdz darbam lētāk aizbraukt
Ja grib lētāk, tad var braukt ar velosipēdu vai etalonu. Normāla iekārta tur izmaksā vairāk kā pusi no auto vērtības.
To jau es saprotu ka esi velo, sab transp. piekrītējs, bet es labāk braucu ar gāzētu auto, pa to pašu cenu
Neņem pierē, DrumB ir sena cemme uz gāzi.
Man nav cemme, es vienkārši atbalstu dīzeli un benzīnu, tā kā tas dabā ir iekārtots Manuprāt, nozīme likt to balonu ir tikai tad, ja ir liels benzīna patēriņš. Ko tāds 1.8 apēd?
Ir gudrinieki, kas arī uz 1.1 liek gāzi http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/kia/picanto/bxixdf.html
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, marihuans, mrc, noisex, smudo
|