Online
Pašreiz BMWPower skatās 168 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Braucēji, bļin... III
Autors | Ziņojums |
Laoshi | | Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
16 May 2014, 11:49:21 bbad rakstīja:
Rekur var redzēt kā user brauc 2:15-4:30
http://www.youtube.com/watch?feature=player_emb...Lo3fJSqotw#t=135
Atdod divas minūtes no manas dzīves | Offline | | |
jaks | | Kopš: 02. Dec 2008
No: Saldus
Ziņojumi: 3101
Braucu ar:
| trolejbus notriec māti ar bērnu šausmas | Offline | | |
Reinis_m | | Kopš: 30. Mar 2010
Ziņojumi: 1921
Braucu ar: SAAB 9-3, Jeep Cherokee
|
26 May 2014, 10:18:02 jaks rakstīja:
trolejbus notriec māti ar bērnu šausmas
Pagaidām vēl nekas nav zināms, tāpēc tikpat labi var būt arī "Gājēj, bļin...". | Offline | | |
Martins7777 | | Kopš: 13. Aug 2010
Ziņojumi: 278
Braucu ar:
|
26 May 2014, 10:21:28 Reinis_m rakstīja:
26 May 2014, 10:18:02 jaks rakstīja:
trolejbus notriec māti ar bērnu šausmas
Pagaidām vēl nekas nav zināms, tāpēc tikpat labi var būt arī "Gājēj, bļin...".
Labāk būtu lasījis - Aģentūra BNS, atsaucoties uz Valsts policijas sniegto informāciju, vēsta, ka māte ar bērnu brauktuvi škērsojušas uz regulējamas gājēju pārejas pie zaļās luksofora gaismas. | Offline | | |
abyss | | Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8252
Braucu ar: e39 523
|
26 May 2014, 11:41:06 Martins7777 rakstīja:
26 May 2014, 10:21:28 Reinis_m rakstīja:
26 May 2014, 10:18:02 jaks rakstīja:
trolejbus notriec māti ar bērnu šausmas
Pagaidām vēl nekas nav zināms, tāpēc tikpat labi var būt arī "Gājēj, bļin...".
Labāk būtu lasījis - Aģentūra BNS, atsaucoties uz Valsts policijas sniegto informāciju, vēsta, ka māte ar bērnu brauktuvi škērsojušas uz regulējamas gājēju pārejas pie zaļās luksofora gaismas.
Tev nešķiet, ka brīdī, kad tika veikts posts, vēl nebija info par to,kad pāreja šķērsota, pie zaļā vai sarkanā. | Offline | | |
Reinis_m | | Kopš: 30. Mar 2010
Ziņojumi: 1921
Braucu ar: SAAB 9-3, Jeep Cherokee
| Tā bija sākotnējā informācija, taču vēlāk Policija izplatīja paziņojumu, ka meklē lieciniekus. Tātad skaidrs te nav pilnīgi nekas.
Turklāt, šādā gadījumā vajag vismaz vairākus atsevišķi nopratinātus lieciniekus, jo tur uz vietas, redzot to skatu, ir skaidrs, ka psiholoģiski gribas vainot trolejbusu, kurš ir notriecis cilvēkus, no kuriem viens vēl ir bērns, tāpēc tur ar to objektivitāti var būt visādi. Tas pats lasāms arī komentāros, kur trollis jau ir par 99% vainīgs, jo tā vienkārši ir un citādāk nevar būt. | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| Zalais vienmer nozime "tagad varu apgulties uz zebras un biki pasauljoties"!?
Ganjau visi ir redzejusi dundukus, kas uz "savu zaljo" demonstrativi neredz neko un tik hujari pari. Ja ne uz zaljo, tad vienkarshi izlec uz neregulejamas parejas 5m pirms masinas...
Katram pasham savas acis un ejot pari ielai ir jaskatas apkart, nevis ar pirkstu telefona vai trubu pie auss un ljer-ljer.
Isti neticu, ka lohovozs vilka uz 80+ kmh pa pilsetu + loti klusu brauca un bija nemanams + slaloma starp joslam gaja...
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
MartinsFR | | Kopš: 13. May 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1387
Braucu ar: Ragaviņām no kalna.
| Tā pāreja ir patizla. Pats vienreiz redzēju, kā tur notrieca cilvēku ziemā
Parasti tur ir tā, ka pie tās pārejas visi steidzas uz bērnudārzu, no bērnudārza utt. Kā arī vadītāji tur steidzas, vieni tikuši nost no Zemitānu tilta, vai no Pērnavas ielas, otri tikko izlauzušies cauri šaurajai Čaka ielai.
Toreiz manā gadījumā, kuru redzēju, gājējs nospiež to pogu, pagaida brīdi, skatās uz luksoforu, šoferiem sāk mirgot dzeltenais un viņš jau nesās pāri pārejai. Pa ielu tajā brīdī brauca auto, kurš domāja, ka vēl paspēs pie dzeltenā. Tā nu abi satikās
Rezumē, lai nebūtu "braucējs bļin" pie gājēju pārejām ar luksoforu uz pogas, tiko ieraugu dzelteno uzreiz bremzēju, kaut vai sanāk straujāk nobremzēt, kā gribētos, jo gājēji ir tik pat steidzīgi, kā vadītāji.
P.S.
Līdzjūtība cietušo ģimenēm abās pusēs. Kaut vai rezultātā izrādītos, ka vainīgs nebija trolis, tā pat tai vadītājai jādzīvo tālāk ar to domu un atmiņām.
Kā arī troļa vainu pastiprina tas, ka pie gājēju pārejām ir jābrauc uzmanīgāk [ Šo ziņu laboja MartinsFR, 26 May 2014, 12:11:30 ] | Offline | | |
|
Reinis_m | | Kopš: 30. Mar 2010
Ziņojumi: 1921
Braucu ar: SAAB 9-3, Jeep Cherokee
| Gan jau tur ir tāpat kā uz visām citām "pašapkalpošanās" pārejām, ka zaļais ieslēdzas tikai pēc kāda laika. Turklāt, šis laiks vienmēr nav vienāds - ja tikko jau gājējiem viens zaļais ir bijis, tad uz nākamo ir jāpagaida ilgāk.
Mana versija - gājēja nospieda pogu, un tad novērsa uzmanību no ielas (runājās pa tel., ar bērnu, kaut kur aizskatījās), un tad vienā brīdī izdomāja iet pāri (varbūt bija brīvāks, varbūt steidzās utt.). Tad trolejbuss viņas notriec, luksoforā iedegas "pasūtītais" zaļais, lieciniekiem šoks, skats uz luksoforu un rezultāts lasāms portālos... | Offline | | |
xjs_4 | | Kopš: 31. Mar 2008
Ziņojumi: 23863
Braucu ar: AUDI S8 2012 , GSX R1000, weekendiem A2
|
16 May 2014, 12:16:00 abyss rakstīja:
16 May 2014, 11:15:45 user rakstīja:
16 May 2014, 11:09:00 Vienradzis rakstīja:
Vienkārši, tas Nissan manevrs ir tik pat bezjēdzīgs, kā, ja Tu redzi, ka priekšā sarkanais, Tu sāc ripināties, kāds nav apmierināts, apdzen Tevi un tad beigās kaut ka ielien, abi stāvat pie sarkanā, bet nu viņš gan ir 1 vai 2 mašīnas priekšā.
redzi ir masiinas kuras jaapdzen nevis taapeec ka tu taa kaut kur aatraak nokljuutu bet taapeec lai pasaudzeetu nervus
šos ripinātājus vajag iznīdēt! tā besī tie kretīni! apstājies pie luksofora un stāvi, nevis to visu laiku noripinies..
normāla satiksmes čakarēšana ir tā ripināšanās - normāli cilvēki tā nedara.
. Izstāsti man ar piemēriem, kā, tas, ka es ripinos, čakarē satiksmi.
Es arī pilsētā mīlu ripināties līdz sarkanajam , lai pie zaļā no braucoša starta uzrautu līdz 160km/h
protams jābūt gatavam lekt ārā un uzraut pa ībli vai vismaz salauzt spoguļus tam kam kautkas nepatīk
----------------- Akumulatori + Riepas
Having a 7 series in LA is like having a bike in Amsterdam
#Crypto_fever CEO , Finansu programmas
'Katls' izstrādatajs.Forex signāli. | Offline | | |
peecise28 | | Kopš: 19. Oct 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 3570
Braucu ar: r1100s, dažādi depresīvi auto
|
26 May 2014, 12:03:54 Reinis_m rakstīja:
Gan jau tur ir tāpat kā uz visām citām "pašapkalpošanās" pārejām, ka zaļais ieslēdzas tikai pēc kāda laika. Turklāt, šis laiks vienmēr nav vienāds - ja tikko jau gājējiem viens zaļais ir bijis, tad uz nākamo ir jāpagaida ilgāk.
Mana versija - gājēja nospieda pogu, un tad novērsa uzmanību no ielas (runājās pa tel., ar bērnu, kaut kur aizskatījās), un tad vienā brīdī izdomāja iet pāri (varbūt bija brīvāks, varbūt steidzās utt.). Tad trolejbuss viņas notriec, luksoforā iedegas "pasūtītais" zaļais, lieciniekiem šoks, skats uz luksoforu un rezultāts lasāms portālos...
jāņem vērā, ka troļļuks nevar mest pa mēmajiem ieraugot dzelteno signālu tieši priekšā, jo savādāk tantuki troļļukā sabirs kaudzītē, apdauzīties, ko salauzīs, utt. Mirgojošos zaļos mudaki likvidēja | Offline | | |
Reinis_m | | Kopš: 30. Mar 2010
Ziņojumi: 1921
Braucu ar: SAAB 9-3, Jeep Cherokee
| Mirgojoša zaļā likvidēšana bija pareiza, jo tagad visiem kopā deg saraknais. Līdz ar to uz dzeltenā var vēl paspēt izbraukt krustojumu (pabeigt manevru) un nevienam tur pa ceļam nebūtu jāgadās.
Tad, kad bija mirgojošs zaļais, tad uzreiz pēc dzeltenā slēdzās sarkanais vieniem un zaļais otriem. Tas ir daudz nedrošāk, jo uz dzeltenā teorētiski drīks pabeigt maneveru, bet pretējie ir nogaidījušies zaļo un nu tik dos mizā. Tagad visiem pietiekoši ilgi deg sarkans, lai krustojums būtu tukšs.
Turklāt mirgojošu zaļo katrs tāpat interpretēja pa savam - daži, ka nu ir jābremzē, daži, ka vēl var braukt (kas ir pareizi), līdz ar to tur ir lieks bardaks.
Jo mazāk vietas brīvai interpretācijai, jo labāk. | Offline | | |
Vivid | | Kopš: 19. Feb 2012
Ziņojumi: 434
Braucu ar: BMW
| Tai šoferītei 60 gadi- kur tādu laiž pie stūres? | Offline | | |
hronists | | Kopš: 01. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 14820
Braucu ar: Svensk hjul
|
26 May 2014, 13:43:56 Vivid rakstīja:
Tai šoferītei 60 gadi- kur tādu laiž pie stūres?
vai tu, kad paliks 60, atdosi tiesības csdd? | Offline | | |
abyss | | Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8252
Braucu ar: e39 523
|
26 May 2014, 14:04:37 hronists rakstīja:
26 May 2014, 13:43:56 Vivid rakstīja:
Tai šoferītei 60 gadi- kur tādu laiž pie stūres?
vai tu, kad paliks 60, atdosi tiesības csdd?
Man vecmammai 80, vēl brauc tiesa gan, tas ir no lauku mājas uz mazpilsētu un atpakaļ, bet tā pat | Offline | | |
abyss | | Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8252
Braucu ar: e39 523
|
26 May 2014, 14:17:13 user rakstīja:
16 May 2014, 12:16:00 abyss rakstīja:
16 May 2014, 11:15:45 user rakstīja:
16 May 2014, 11:09:00 Vienradzis rakstīja:
Vienkārši, tas Nissan manevrs ir tik pat bezjēdzīgs, kā, ja Tu redzi, ka priekšā sarkanais, Tu sāc ripināties, kāds nav apmierināts, apdzen Tevi un tad beigās kaut ka ielien, abi stāvat pie sarkanā, bet nu viņš gan ir 1 vai 2 mašīnas priekšā.
redzi ir masiinas kuras jaapdzen nevis taapeec ka tu taa kaut kur aatraak nokljuutu bet taapeec lai pasaudzeetu nervus
šos ripinātājus vajag iznīdēt! tā besī tie kretīni! apstājies pie luksofora un stāvi, nevis to visu laiku noripinies..
normāla satiksmes čakarēšana ir tā ripināšanās - normāli cilvēki tā nedara.
. Izstāsti man ar piemēriem, kā, tas, ka es ripinos, čakarē satiksmi.
pastāsīšu nejēgām:
1. ripinoties arīaizmugurējiem ir jābrauc lēnāk un iepriekšējo krustojumu šķērso mazāk auto, nekā, ja visi bruaktu normālā ātrumā
2. piemēram Tu man priekšā gailizē jeb ripinies, bet es gribu pirms luksofora nogriezties pa labi pagalmā vai noparkoties, bet man jāripinās līdz tai stāvvietai Tev aiz muguras
un tikai nedirs, ka skaties spoguļos un seko, lai šādu situāciju nebūtu - visticamāk runā pa telefonu, kad ripinies un pēc tam uzsāc tik strauji, ka zaļā gaisma jau 5 sekundes deg līdz Tev izdodas šķersot krustojumu
tas viss jau ir izrunāts un secināts, ka ripinās tikai lohi
Nu nez ar ripināšanos es saprotu, ka es braucu uz 60-70, ieraugu sarkano, izņemu no ātruma, un pie 50 vai 40, man tāpat ir jābremzē, tiesa gan es arī bremzēju lēzeni, nevis nometu pa mēmajiem, katrā krustā . Ja teiksim braukā ar kaut ko kam ir sapisti gultņi, un viegls spararats, tad jā, sāc ripināties pie 60 un pat nevajag piebremzēt, tas varētu būt kaitinoši.
Pa telefonu nerunāju un pie krusta 99% uzsāku braukt laicīgi.
Man atkal besī tādi, kuri pie krusta nevar nociesties, konstanti baksta kloķus, uz sarkanā 50 cm palien uz priekšu, tad atkal kaut ko raustās, un beigās, kad jābrauc, vēl noslāpst | Offline | | |
|
PiRX | | Kopš: 25. Jan 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 1287
Braucu ar: Vecu mersi un turboķieģeli
|
26 May 2014, 14:17:13 user rakstīja:
pastāsīšu nejēgām:
1. ripinoties arīaizmugurējiem ir jābrauc lēnāk un iepriekšējo krustojumu šķērso mazāk auto, nekā, ja visi bruaktu normālā ātrumā
2. piemēram Tu man priekšā gailizē jeb ripinies, bet es gribu pirms luksofora nogriezties pa labi pagalmā vai noparkoties, bet man jāripinās līdz tai stāvvietai Tev aiz muguras
un tikai nedirs, ka skaties spoguļos un seko, lai šādu situāciju nebūtu - visticamāk runā pa telefonu, kad ripinies un pēc tam uzsāc tik strauji, ka zaļā gaisma jau 5 sekundes deg līdz Tev izdodas šķersot krustojumu
tas viss jau ir izrunāts un secināts, ka ripinās tikai lohi
Atkal lielais dirsējs iesmirdējis
Sevišķi par to nogriešanos - cik garu gabalu tādos gadījumos sanāk "vilkties"? 50m? Paskaiti un sanāks, ka ripināšanas dēļ tur zaudē sekundi, divas.
Un nedirs, ka Tev jāsteidzās - tie kuriem tik ļoti jāsteidzās brauc ar operatīvo transportu (vai tā pavadība), vai lido ar helīšiem. [ Šo ziņu laboja PiRX, 26 May 2014, 14:29:53 ] | Offline | | |
Laoshi | | Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
| user, toties es Tev varu pastāstīt par tādiem manevriem kā apsteigšana un apdzīšana. Par cik pārvietojies ar automātu, tad varbūt Tev sanāks:
- Tu ieraugi ripinātāju, novērtē attālumu, met robā ar burtu S un pedāli grīdā. Bembim rati kūp, drots iet šķērsām, aizej garām ripinātājam un tur griezies vai kko citu dari. Atceries, apdzīvotā vietā drīkst apsteigt arī pa labo pusi.
Ja Tev šāds manevrs sagādā grūtības, tad es varu iemācīt, kā to darīt lielā ātrumā ar arābu drifta elementiem. Cerams, ka Tavam auto ir kasko. | Offline | | |
Laoshi | | Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
26 May 2014, 14:28:38 abyss rakstīja:
Nu nez ar ripināšanos es saprotu, ka es braucu uz 60-70, ieraugu sarkano, izņemu no ātruma, un pie 50 vai 40, man tāpat ir jābremzē...
Es Tev pastāstīšu taktiku, kura saucās "Piečakarē steidzīgo".
Tu izņem no roba labu brīdi pirms krusta un sāc ripināties. Skaties, ka izmugurējais dīdās, ies garām un līdīs priekšā. Tu jau ieliec otrajā, bet sajūgu vaļā nelaid. Tikko jams uzsāk apdzīšanu/apsteigšanu (padod purnu pa labi/kreisi), sajūgu vaļā un pedālis grīdā, steidzīgais paliek pretējā joslā/nogriešanās joslā un ir piečakarēts.
Tikai neiesip priekšā stāvošajam dupakā. | Offline | | |
Pavasaris | | Kopš: 08. Apr 2013
Ziņojumi: 473
Braucu ar:
| user kādas vel nogriešanāš sānieliņās un pagalmos , tu tādā veidā vel vairāk traucē par to ja kāds ripinās , visiem aiz tevis ir jābremzē , luksoforā jau deg zaļais , bet tu vel 100% nebūsi nogriezies jo nejūti gabarītus(balstoties uz ka problēmas ar apdzīšanu) | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|