Online

Pašreiz BMWPower skatās 203 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Pirkt - Pārdot - Mainīt

Tēma: Sludinājumi SS.lv, Auto24.lv, Mobile.de u.c. II

AutorsZiņojums
PASSATizhi
12. May 2014, 01:29 #15061

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp

nē, neliekas. esmu pārliecināts ka tur daudz mazāk cilvēku nopērk auto, lai dienā nobrauktu 5-10km pa korķiem, kā pie mums ierasts
Offline
lm
12. May 2014, 01:35 #15062

Kopš: 18. May 2009

Ziņojumi: 1491

Braucu ar:


12 May 2014, 01:29:16 PASSATizhi rakstīja:
nē, neliekas. esmu pārliecināts ka tur daudz mazāk cilvēku nopērk auto, lai dienā nobrauktu 5-10km pa korķiem, kā pie mums ierasts

Un tāpēc apkope jāveic vēlāk? protams, tas jau līdzinās jauno vw superapkopēm ik pēc 30-35 tk turbomotoriem. Pavisam aizmirstot tādu faktu, ka lielākā daļa maina motoru ap 60tk, pēc tādas superakcijas un superpiedāvājuma izmantošanas

-----------------
Nelido ātrāk par savu sargeņģeli!
Offline
Marteens
12. May 2014, 01:39 #15063

Kopš: 22. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 10805

Braucu ar:

Lm nedzen huinu....Man ir 82tk...kolegim 130tk un mashinas ripo. Apkopes 25-30tk.km. Ir bijushi gadijumi kad pie 22tk bija jadodas uz servisu,jo indikators blava.

Motori strada ka jauni.

[ Šo ziņu laboja Marteens, 12 May 2014, 01:40:21 ]

Offline
PASSATizhi
12. May 2014, 01:44 #15064

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp


12 May 2014, 01:35:20 lm rakstīja:

12 May 2014, 01:29:16 PASSATizhi rakstīja:
nē, neliekas. esmu pārliecināts ka tur daudz mazāk cilvēku nopērk auto, lai dienā nobrauktu 5-10km pa korķiem, kā pie mums ierasts

Un tāpēc apkope jāveic vēlāk? protams, tas jau līdzinās jauno vw superapkopēm ik pēc 30-35 tk turbomotoriem. Pavisam aizmirstot tādu faktu, ka lielākā daļa maina motoru ap 60tk, pēc tādas superakcijas un superpiedāvājuma izmantošanas
stāvot korķi, dzinējs dilst, km stāv.. un korķi mums ir lenaki neka šiem. bieži un īsi braucieni ir daudz kaitīgāki dzinējam nekā vilciens pa bāni. tur uz vietas stāvot darbināt nedrīgst, da daudz faktoru var salasīt.
Offline
artursz
12. May 2014, 01:44 #15065

Kopš: 23. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1312

Braucu ar: Šķērso Laukus

sametieties degvielai un aizlaidiet uz džērmanī, no visa mašīnu pārredzamā bara, labi kādi 4-5 aizpūtīs ar ~180, bet pamata tur toč sēņo, pat carrera turbo gadās, ka neadekvāti velkās, jo tur nav rīseri kā šeit
Offline
lm
12. May 2014, 01:45 #15066

Kopš: 18. May 2009

Ziņojumi: 1491

Braucu ar:


12 May 2014, 01:39:07 Marteens rakstīja:
Lm nedzen huinu....Man ir 82tk...kolegim 130tk un mashinas ripo. Apkopes 25-30tk.km. Ir bijushi gadijumi kad pie 22tk bija jadodas uz servisu,jo indikators blava.

Motori strada ka jauni.

Ar ko Tu brauc? Huiņu nedzenu, saku to kas ir vērojams jaunajiem turbomotoriem pēc jaunās VW superakcijas, kur pati VW rūpnīca uz motora maiņu atliek ķeksi uz nomaiņu bez domāšanas un pētīšanas. Ja Tev ir paveicies, tad apsveicu

-----------------
Nelido ātrāk par savu sargeņģeli!
Offline
lm
12. May 2014, 01:46 #15067

Kopš: 18. May 2009

Ziņojumi: 1491

Braucu ar:


12 May 2014, 01:44:29 PASSATizhi rakstīja:

12 May 2014, 01:35:20 lm rakstīja:

12 May 2014, 01:29:16 PASSATizhi rakstīja:
nē, neliekas. esmu pārliecināts ka tur daudz mazāk cilvēku nopērk auto, lai dienā nobrauktu 5-10km pa korķiem, kā pie mums ierasts

Un tāpēc apkope jāveic vēlāk? protams, tas jau līdzinās jauno vw superapkopēm ik pēc 30-35 tk turbomotoriem. Pavisam aizmirstot tādu faktu, ka lielākā daļa maina motoru ap 60tk, pēc tādas superakcijas un superpiedāvājuma izmantošanas
stāvot korķi, dzinējs dilst, km stāv.. un korķi mums ir lenaki neka šiem. bieži un īsi braucieni ir daudz kaitīgāki dzinējam nekā vilciens pa bāni. tur uz vietas stāvot darbināt nedrīgst, da daudz faktoru var salasīt.

Un visi dzinēji gan LV, gan DE vienmēr citos apstākļos tiek lietoti ja?

-----------------
Nelido ātrāk par savu sargeņģeli!
Offline
Driver
12. May 2014, 01:48 #15068

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Pohuj tie kilometri!
Runa sakas ar 528 ellas mainju, bet e39 kaa galveno faktoru tas skaitishanai njem aprito degvielas daudzumu.
Un tagad pameginiet pashi pamaukt garaku gabalu uz 90 pec spido un pectam pavilkt ar realo kustibas atrumu 140. Un papetiet, cik degvielas tiks aprits.

Tas, ka pie mums laukji pisajas uz celja ar 84kmh stunda un ss.lv raksta paterinjus zem rupnicas datiem, ir viens faktors
Tas, ka tie, kas tik min pa daziem km tik uz darbu un no darba + pa rita un vakara korkjiem un sudzas powera, kapec tere tuvu pie 20, ir otrs faktors.

Un tas, ka vacietis nebrauks uz 90 ir gandriz visiem skaidrs. Tik viens fricis pa baani iemis un vel pilseta pastaves korkji, cits pa bani paripinasies no ciema uz ciemu.

Es tik ierecu par to, ka nav nozimes, kur brauc, bet nozime kaa brauc, tapec fraze "pie mums jamaina biezak" mani izraisa smiinu. Tik dazi atkal parprata kautko

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
PASSATizhi
12. May 2014, 01:57 #15069

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp

ražotāju ieteikumi vnk nedarbojas uz postpadomju teritorijas mums ne tikai atšķiras lietošanas paradumi, bet bieži vien bembi nopērk par pedējo naudu, un apkopes tiek veiktas kad saplīst cik cilvēku maina antifrīzu pēc nobraukuma? bremžu eļļu? ksenona spuldzes maina kad vairs neiedegas, nevis kad šamā zaude atdevi.
Offline
lm
12. May 2014, 02:04 #15070

Kopš: 18. May 2009

Ziņojumi: 1491

Braucu ar:


12 May 2014, 01:57:06 PASSATizhi rakstīja:
ražotāju ieteikumi vnk nedarbojas uz postpadomju teritorijas mums ne tikai atšķiras lietošanas paradumi, bet bieži vien bembi nopērk par pedējo naudu, un apkopes tiek veiktas kad saplīst cik cilvēku maina antifrīzu pēc nobraukuma? bremžu eļļu? ksenona spuldzes maina kad vairs neiedegas, nevis kad šamā zaude atdevi.

Vairāk jau runa ir par mistiskiem intervāliem, ko VW ir izdomājuši. Bet nu ja rūpnīca motoru maiņu akceptē tik viegli, bez lieka stresa un pārbaudēm, tad ir skaidrs, kas tas ir mārketings. Interesanti ir tikai viens - EVO X apkope jātaisa pēc 7 500km, VW turbomotoram liek 30-35 t km. Garantijas laikā jau viss okey, tikai smieklīgi būs skatīties pēc gada, diviem tālākpārdošanas cenas tiem modeļiem, kuriem dzinēja apkopes tika taisītas pēc 30 tk un kuri neizvilks 200tk, jo lielai daļai pat uz 60 tk km ir dzinēja maiņa bijusi

-----------------
Nelido ātrāk par savu sargeņģeli!
Offline
Driver
12. May 2014, 02:08 #15071

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


12 May 2014, 01:57:06 PASSATizhi rakstīja:
ražotāju ieteikumi vnk nedarbojas uz postpadomju teritorijas mums ne tikai atšķiras lietošanas paradumi, bet bieži vien bembi nopērk par pedējo naudu, un apkopes tiek veiktas kad saplīst cik cilvēku maina antifrīzu pēc nobraukuma? bremžu eļļu? ksenona spuldzes maina kad vairs neiedegas, nevis kad šamā zaude atdevi.

Termostatu mainu auto noperkot vai ik pec paris gadiem un kopa ar to vismaz lielako dalju dzeses smkdruma (darot to atkartoti).
Bremzeni ari mainu saviem auto, jo esmu sajutis atskiribu starp jaunu un vecu.
Gaisa filtru kopa ar ellu, bet ellju mainu pie 2tonnam nokurinatas degvielas.
Degvielas filtru mainu kopa ar suukni, ja mainu vispar mainu momentali tikai tad, ja pamanu, ka uzstadits sct apirs_peld_sistema:

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Maa
12. May 2014, 08:17 #15072

Kopš: 21. Jan 2011

No: Dobele

Ziņojumi: 2544

Braucu ar: "Sniedziņu"


12 May 2014, 02:08:09 Driver rakstīja:

12 May 2014, 01:57:06 PASSATizhi rakstīja:
ražotāju ieteikumi vnk nedarbojas uz postpadomju teritorijas mums ne tikai atšķiras lietošanas paradumi, bet bieži vien bembi nopērk par pedējo naudu, un apkopes tiek veiktas kad saplīst cik cilvēku maina antifrīzu pēc nobraukuma? bremžu eļļu? ksenona spuldzes maina kad vairs neiedegas, nevis kad šamā zaude atdevi.

Termostatu mainu auto noperkot vai ik pec paris gadiem un kopa ar to vismaz lielako dalju dzeses smkdruma (darot to atkartoti).
Bremzeni ari mainu saviem auto, jo esmu sajutis atskiribu starp jaunu un vecu.
Gaisa filtru kopa ar ellu, bet ellju mainu pie 2tonnam nokurinatas degvielas.
Degvielas filtru mainu kopa ar suukni, ja mainu vispar mainu momentali tikai tad, ja pamanu, ka uzstadits sct apirs_peld_sistema:

Vai tad eļa nemainās kopā ar šālēm
Un buktes izvelk pieslēdzot pie kompja
Offline
martinssirants
12. May 2014, 08:52 #15073

Kopš: 08. Aug 2013

Ziņojumi: 5097

Braucu ar: uz lohu mugurām

Man darba busa vw krasta ielaa raksta eljas mainju peec 15 tk.
A vaacieshi tam pasham busam maina ik peec 25tk. Jo ik pec 2 gadi man viena apkope jataisa vaacijaa un jaaiet vaacu skate.
Runa ja kas ir par 2006 lt35, vinam uz spendeles kautkadi 220 tk. Tak vecs jau. Taka tuksha dirshana, es domaju ka marketinga triks un mierigi var mainiy pec tiem 25 tk
Offline
patric
12. May 2014, 10:30 #15074

Kopš: 22. Sep 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 3199

Braucu ar:

Nesen ar vienu paziņu runājos par eļļām un šamais saka:
1) eļļa ir jāmaina nevis pēc nobraukuma, bet pēc motorstundām jo stāvot uz vietas sastrēgumos laiks nestāv uz vietas. jaunajiem auto kompis izrēķina kad ir jāmaina vecajiem auto ik pa 10t km
2) longlife eļļas ir hu*ņa jo eļļa "uzkrāj" kondensātu un dzelzs daļiņas un tā pat ir vēlams mainīt max ik pa 10t Km
3) īpaši jaunajiem motoriem kuriem eļļas daudzums ir samēra mazs vajag mainīt regulāri
4) ja iesāk lietot eļļu "X" tad jālej to "X" visu mūžu jo tai eļļai ir klāt piedevas kuras izveido pārklājumu pret diloni.
Offline
HUBLOC
12. May 2014, 10:39 #15075

Kopš: 02. Oct 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4686

Braucu ar: Q7


12 May 2014, 09:42:04 fcu rakstīja:
Kas ar šo?

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/mercedes/s500/kjjjp.html

Kādu gadu tirgojas, tik nesen vēl man liekas tirgonis bija cits un cena 20k


ja jau tu gadu pulē raķeti uz šo, tad nav vērts jautāt tādus jautājumus, jo tāpat nepirksi

[ Šo ziņu laboja Rolanc, 12 May 2014, 10:39:34 ]

Offline
beerzinsh
12. May 2014, 10:58 #15076

Kopš: 04. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2548

Braucu ar:


12 May 2014, 08:52:20 martinssirants rakstīja:
Man darba busa vw krasta ielaa raksta eljas mainju peec 15 tk.
A vaacieshi tam pasham busam maina ik peec 25tk. Jo ik pec 2 gadi man viena apkope jataisa vaacijaa un jaaiet vaacu skate.
Runa ja kas ir par 2006 lt35, vinam uz spendeles kautkadi 220 tk. Tak vecs jau. Taka tuksha dirshana, es domaju ka marketinga triks un mierigi var mainiy pec tiem 25 tk


Atšķirība ir reģionos- mums skaitās kā smagi lietošanas apstākļi (aukstas ziemas, karstas vasaras,sļiktāka degviela) kā vecajā Eiropā, tadēļ arī saīsināts intervāls! Šajā gadījumā gan nepateikšu par VW, bet citiem ražotājiem pēc tāda principa ir! Tāpatās ir saīsināta maiņa arī zobsiksnām šo pašu iemeslu dēļ!
Man pašam sanāk apmēram 80% pa pilsētu vizināties, tadēļ arī brīdinājums par eļļas maiņu iedegās ap 10 000 Km- ražotāja noteiktos 30 0000 tiešām nevar sasniegt!
Offline
uman
12. May 2014, 15:05 #15077

Kopš: 20. Sep 2010

Ziņojumi: 298

Braucu ar: 74. gada velosipēdu

Links Ko par šo saka interneta guru? Doma paņemt lētāku auto un sagāzēt.
Offline
Krekers
12. May 2014, 19:21 #15078

Kopš: 14. Jul 2011

No: Talsi

Ziņojumi: 642

Braucu ar: mammas e61


12 May 2014, 01:48:13 Driver rakstīja:

Es tik ierecu par to, ka nav nozimes, kur brauc, bet nozime kaa brauc, tapec fraze "pie mums jamaina biezak" mani izraisa smiinu. Tik dazi atkal parprata kautko


Nu tad sanāk, ka visi LV braucēji ir agresīvie BMW braucēji, par kuriem raksta ziņu portālos, bet Vācijā opapi svētdienās uz baznīcu brauc?

Intervāli atšķiras praktiski 2x. Ja es LV mainu ap 10k, tad tur iepriekš iekopētajā linkā redzamajam auto bija pie 20k mainīts. Es nedomāju, ka man ir TIK smaga kāja, un ka vāciešiem ir TIK viegla tā kāja.

Un vispār prasu jau es nejau cerībā 2x ilgāk marinēt eļļu sev motorā, bet ar interesi, kas tieši darās motorā pēc tāda tipa "longlife" eksplutācijas. Vārdusakot, vai tas skaitās normāli, vai arī principā to mašīnu jau var uzskatīt par nopisteni un meklēt nākamo?
Offline
uldens1
12. May 2014, 20:00 #15079

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:

nekas tur nedaras tai motora pec longlife,saperk nopisteņus ar miljonu noskrejienu un vaino longlife.Biežakie motoru devekti trukuši varsti,ķede,siksnas.Izdilušie nemaz tik bieži nav sastopami
Offline
Rovel
12. May 2014, 20:04 #15080

Kopš: 19. Mar 2014

Ziņojumi: 83

Braucu ar: tavu muteri

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/530/bioelm.html http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/530/bihxel.html Kaads zin kko siikaak? Zinu ka uzliimes briesmiigas bet choms intereserjaas par shiem auto
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, marihuans, mrc, noisex, smudo