Autors | Ziņojums |
JZ | 09. Mar 2007, 11:04 |
#1501
|
|
Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| tu tur biji? |
Offline | |
|
uvels | 09. Mar 2007, 11:07 |
#1502
|
|
Kopš: 07. Mar 2006
Ziņojumi: 3210
Braucu ar: semaku
| Tiko nopirku originalo kartera blivi un ta ir ELRING ar BMW plambu virsuu! |
Offline | |
|
Phasma | 09. Mar 2007, 11:12 |
#1503
|
|
Kopš: 11. May 2003
No: Jelgava
Ziņojumi: 1897
Braucu ar:
|
2007-03-09 11:04, JZ rakstļæ½ja:
tu tur biji?
izdruka no jaudas stenda ir? 2.7 fors. motoram griezes moments ir loti viltīgs - tas liek domāt, ka dzinējam ir daudz jaudas (zs), bet patiesībā, vairumā gadījumu, ir pat mazāk Zs nekā 2.5i stock motoram.
----------------- Excitement of building.... |
Offline | |
|
GirtzB | 09. Mar 2007, 11:14 |
#1504
|
|
Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22096
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| phasma tu laikam nezin par kuru motoru kurā auto JZ runā
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE |
Offline | |
|
JZ | 09. Mar 2007, 11:17 |
#1505
|
|
Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| man liekas ka phasma arii nezin cik daudz es vispaar par m20 un veciem bmw zinu |
Offline | |
|
Phasma | 09. Mar 2007, 12:13 |
#1506
|
|
Kopš: 11. May 2003
No: Jelgava
Ziņojumi: 1897
Braucu ar:
|
2007-03-09 11:17, JZ rakstļæ½ja:
man liekas ka phasma arii nezin cik daudz es vispaar par m20 un veciem bmw zinu
Tad jau sacenēs varēs salīdzināt Tavu un manu M20
...bet Tu neatbildēji par jaudas stendu! Ir izdruka vai nav?
----------------- Excitement of building.... |
Offline | |
|
SEMIGALL | 09. Mar 2007, 12:22 |
#1507
|
|
Kopš: 10. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 4693
Braucu ar: 3.2DID
|
2007-03-09 12:13, Phasma rakstļæ½ja:
2007-03-09 11:17, JZ rakstļæ½ja:
man liekas ka phasma arii nezin cik daudz es vispaar par m20 un veciem bmw zinu
Tad jau sacenēs varēs salīdzināt Tavu un manu M20
...bet Tu neatbildēji par jaudas stendu! Ir izdruka vai nav?
kas tad dzentelmena godavardam nav speka |
Offline | |
|
Wicked | 09. Mar 2007, 12:24 |
#1508
|
|
Kopš: 21. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 14869
Braucu ar: Z3/TeslaM3
| Nezinu kaa jums ar jaudas stendiem un citiem ehniskajiem cipariem, bet zinu no pieredzes ka ar paarlasiitu 2,5 piesliipeetiem kanaaliem var panaakt to ka tas dranjkjiks kabina aaraa visaadus upgreidotos 2,7 utt
----------------- www.carcare.lv Detailing Store
www.pinole.lv |
Offline | |
|
|
ww | 09. Mar 2007, 12:41 |
#1509
|
|
Kopš: 29. Apr 2003
Ziņojumi: 1057
Braucu ar:
| Un vispār: Kā teica viens Igauņu draugs: A tibe ne pohuuujjjj? |
Offline | |
|
sejejs | 09. Mar 2007, 13:19 |
#1510
|
|
Kopš: 12. May 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6472
Braucu ar: V8 TwinTurbo AR-5900 & Moskvič 412 VS-412 Motormuzejā
|
2007-03-09 10:21, Phasma rakstļæ½ja:
1.lieta tāda, ka pats blīves izpildījums jau vizuāli neiedveš uzticību,
2.metāla blīvgredzeni galvas un izplūdes kolektoriem ir krietni plānāki, ka tur pat nav īsti kam saspiesties,
3.vārstu vāka blīvei VR izpildījumā saspiežas tikai sūda gumijota svītriņa, bet Elring ražotajām visa blīve ir mīksta un saspiežas visa plakne! 3 nedēļas pabraucu ar to VR mēslu un
1.Subjektīvs viedoklis.
2.Plānāki ir labi un taisnam blokam un galvai ideālā variantā var vispār blīvi nelikt! Biezās blīves paredzētas lai ir kam saspiesties protams,bet tas der standarta motoriem,jo blīve ir vājā vieta visā šai ķēdē. Man uz Camaro V8 motora stāvēja ļoti plānas galvas blīves.
3.Sūda gumijotā svītriņa tieši ir labums, nevis materiāla ekonomija. Saspiežot visu virsmu ir krietni lielāka iespēja,ka viņu izspiedīs,jo materiāla blīvums nav pietiekošs.
P.S.Nepareizi domā vai nepareiza informācija, vai rokas līkas.
Bez personiskiem apvainojumiem Tavā virzienā!
dabuju likt atpakaļ pagājušā gada Elringu un ar to nobraucu visu sezonu bez bēdām!
nu tā - tīri pēc pieredzes!
Liki vecu galvas blīvi? Nu esmu vienreiz tā darījis,bet pilnīgi sūdainam motoram,kam bija žēl pat 20Ls vērtai Ajusa blīvei.
[ This message was edited by: sejejs on 2007-03-09 13:21 ] |
Offline | |
|
Phasma | 09. Mar 2007, 13:48 |
#1511
|
|
Kopš: 11. May 2003
No: Jelgava
Ziņojumi: 1897
Braucu ar:
| 2sejejs: liku veco vārstu vāka blīvi, jo nebij kur dēties un kantoris uz sitiena elringu nepiedāvāja!
Par vecu galvas blīvi nevar būt ne runa!
loti, loti nepatika VR izplūdes kolektora blīves, kuras salīdzinājumā ar elring, pēc mana redzējuma, ir baigais bullšits!
----------------- Excitement of building.... |
Offline | |
|
janeks7 | 09. Mar 2007, 14:11 |
#1512
|
|
Kopš: 21. Feb 2005
Ziņojumi: 3442
Braucu ar:
|
2007-03-09 12:24, Wicked rakstļæ½ja:
Nezinu kaa jums ar jaudas stendiem un citiem ehniskajiem cipariem, bet zinu no pieredzes ka ar paarlasiitu 2,5 piesliipeetiem kanaaliem var panaakt to ka tas dranjkjiks kabina aaraa visaadus upgreidotos 2,7 utt
To mēs redzēsim 22 aprīlī biķerniekos kurš labāks |
Offline | |
|
JZ | 09. Mar 2007, 14:46 |
#1513
|
|
Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| man e30 bija, laikam, 5 gadus atpakalj, taa kaa uzskrieties nesanaaks peec tam tai mashiinai esot nomeeriit 0-100km/h 6.2 vai 6.5sec, meeriits tika ar hronometru peec apreekjina (riepas d/reduktora paarnesums/kaarbas paarnesums)liidz 3 paarnesuma (kaarba parastaa) cik tur tiem rpm(kas atbilst reaalajiem 100km/h), un otrs meerijums bija ar g-tech to meeslu, ja tic ka parasts 325i ieskrienas liidz 10 ~8 sekundees, tad stabils rezultaats <7sec ar 205mm parastaam riepaam ir diezgan labi, ne?
aa, un motors bija ar garo klokjvaarpstu, plakanajiem 2.5e virzuljiem, izsliipeetu galvu (arii porteetiem abiem kolektoriem), zirnekli, ECU pat nebija chipots
p.s. motors gan nebija te kjiimikjots, bet atnaacis "no turienes" un tika iznjemts no vienas jaukshanai atvestas mashiinas |
Offline | |
|
Tune-L | 09. Mar 2007, 21:19 |
#1514
|
|
Kopš: 12. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 20372
Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design
|
----------------- Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu. |
Online | |
|
CP17 | 09. Mar 2007, 21:29 |
#1515
|
|
Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
|
2007-03-09 21:19, Tune-L rakstļæ½ja:
http://img.photobucket.com/albums/v345/vr4boy/Picture051.jpg" BORDER="0" BORDER="0" border="0" style="cursor: pointer;" onClick=" getImgSize(this.src);">
Bļaaa Mans mazais sapnīts... Melns M3 e30
<font size=1>[ This message was edited by: CP17 on 2007-03-09 21:29 ]</font>[ This message was edited by: CP17 on 2007-03-09 21:30 ]
----------------- Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу! |
Offline | |
|
wheelie | 11. Mar 2007, 11:39 |
#1516
|
|
Kopš: 21. Mar 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6799
Braucu ar: 1.6
| E30 M3 1986
----------------- 8) |
Offline | |
|
|
edzulis | 02. Apr 2007, 17:59 |
#1517
|
|
Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| Bremžu upgrade ir pie manis un drīz tiks uzlikts.
315x28mm Ate priekšējās bremzes no M Coupe (E36 M3 3.2). Suporti kā jauni, diskus laikam pirkšu arī jaunus, bet pagaidām iztikšu ar lietotiem paskatīties kā viņi derēs un kā bremzēsies ar standarta aizmugurējām bremzēm.
Aizmugurējās bremzes droši vien būs jaunas original, jo parāk lielu neko nevajag lai nesāk priekša ar pakaļu konfliktēt...
Tiks apgreidots arī Ate galvenais bremžu cilindrs no 23mm uz 25mm no 92’ E32 750i. Tas kas bildē pa kreisi.
|
Offline | |
|
SpOrcMeN | 02. Apr 2007, 18:42 |
#1518
|
|
Kopš: 14. May 2002
Ziņojumi: 33995
Braucu ar: banderautomobili
| shitie puveklji tiks likti virsu tavam autinjam ?? ))
----------------- ІБАШТЕ!!!!! ЗА УКРАЇНУ!!!!!!!
Нехай подохне суче плем’я!!!!
|
Offline | |
|
SteelRat | 02. Apr 2007, 18:44 |
#1519
|
|
Kopš: 11. Dec 2002
Ziņojumi: 163800
Braucu ar: E95
| diskus vaidzeja atstat maisinjaa lai gan ja notira ni bik novirpo hvz kadi sanak
-----------------
|
Online | |
|
edzulis | 02. Apr 2007, 19:15 |
#1520
|
|
Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| tiem suportiem noskrējiens ir mazāks nekā tavam X5 A bremžu diski būs jauni vēlāk. Galvenais ir šito visu uzlikt, jo tur būs biš ko pačakarēties, bet rezutlātam jābūt labam. Vienu brīd jau biju aizdomājies par 330 vai 345mm bremžu kitu, bet nu nah... nav tam auto 300+hp un nebrauks viņš ikdienā pa trasi... |
Offline | |
|