Online

Pašreiz BMWPower skatās 209 viesi un 20 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Tehniskā apskate

AutorsZiņojums
ramex
04. Dec 2018, 10:54 #1501

Kopš: 08. Apr 2010

Ziņojumi: 2403

Braucu ar: H6


04 Dec 2018, 10:47:33 @Mikels rakstīja:

04 Dec 2018, 10:13:57 @ramex rakstīja:
Reku var palasīt biki

Igaunijas TA

tikai tāds sīkums Latvijā 33 apskates vietas Igaunijā 117 ! pie tam tas ir pie noteiktās maksimālas apskates cenas. Parasti apskate maksā 30-40 EUR, max pieļaujamā cena 55.

Tu zini, cik apskate maksā LV
21 un 26 euro atkarībā no tā vai dīzelis vai benzīns
https://www.csdd.lv/maksajumi-par-tehnisko-apsk...i-vieglajam-auto


pieskaiti klāt vel visas nodevu iekasēšanas maksas un uzlīmes cenu(nahuj to sūdu vispār vajag mūsdienu IT iespēju laikmetā?) būs tie paši ~30 eur

principā man ta po. acīm redzamā atšķirība ir ka Igauņos ir 4x vairāk apskates punktu. pārējais ir kā nu ir . ti +/- tā pat.
Offline
karro
04. Dec 2018, 11:04 #1502

Kopš: 08. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4611

Braucu ar: studentu variantu

par nodevām hz, neatc, bet uzlīme ir tajos 26.88 benzīniem.
var brēknēt, ka Lgaunijā retāk jāiet apskate, bet vidējais auto vecums Latvijā ne tuvu nav mazāk par 10 gadiem => tas pats vien sanāk. ciktāl par ekspluatācijas nodokli - tas nav atkarīgs no apskates, TA ir mehānisms, kā nodokli vispār iekasēt. tā apjomu CSDD tieši neregulē (iespējams, "dod rekomendācijas" MK atbildīgajiem, par tām rebēm, ja tādas ir, es neko nezinu).

attiecīgi, tas, kas Igauņiem ir labāk: vairāk apskates punktu (godīgi, neesmu šo jutis kā problēmu Latvijā), un ekspluatācijas nodokļa vietā ir ekstra nodoklis pie degvielas, ja pareizi saprotu, un tas ir diezgan loģiski (un labs mehānisms, kā šo nodokli iekasēt no visiem īstajiem un iedomātajiem viesiem arī).
Online
kexxx
04. Dec 2018, 11:05 #1503

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12303

Braucu ar:

Ka tik neuztaisa tāpat, kā ar lidostu un takšiem... Rūpes par patērētājuem, bet rezultātā bardaks un sūdi
Online
ramex
04. Dec 2018, 11:14 #1504

Kopš: 08. Apr 2010

Ziņojumi: 2403

Braucu ar: H6

un es nekur neteicu ka te ir labāk vai sliktāk ieliku tik linku kur var palasīt kas un kā notiek pie kaimiņiem.

ir plusi un mīnusi abām sistēmām
Pie Igauņiem atkārtotā apskate jāiet tieši tajā pašā apskates vietā kur ieta pamatpārbaude - t.i. viņi savstarpēji nerunājas, lai gan rezultātu bāze ir kopīga.
Īsais summary: apskate ir mazliet dārgāka, bet teorētiski ieejama daudz plašākā staciju skaitā.
vai tā ir labāk vai sliktāk tas katram pašam jādomā. Man personīgi liekas ka gan EE variants ir ok, gan arī LV variantam beigās jau nav nemaz tik daudz mīnusu. Tik daudz ka visādu kapeikmīļu aurošana visu laiku.
Offline
Reinis_m
04. Dec 2018, 11:27 #1505

Kopš: 30. Mar 2010

Ziņojumi: 1921

Braucu ar: SAAB 9-3, Jeep Cherokee

Galvenais besis jau ir maksāt to nodevu/nodokli. Ja tiešām varētu vienkārši nolocīt tos 26 eur un cik tur par atkārtoto un gāzt dzīvē, tad tautā būtu krietni mazāka šūmēšanās gan par apskates termiņu, gan procedūru, gan visu pārējo.

Diemžēl aktīvistu ierobežotais smadzeņu resurss neļauj saprast tādu likumsakarību, ka no apskates termiņa pagarināšanas vai tās veicēju skaita paplašināšanas vien valsts nodokļu politika šajā jautājumā nemainīsies pilnīgi nekā un jāmaksā galu galā būs tikpat.
Offline
Reinis_m
04. Dec 2018, 11:30 #1506

Kopš: 30. Mar 2010

Ziņojumi: 1921

Braucu ar: SAAB 9-3, Jeep Cherokee

Ok, vienīgais labums varētu būt auto par saprātīgu cenu galā - nopērkam drotu ar nesen iztietu apskati, braucam gandrīz divus gadus, īsi pirms apskates termiņa beigām pārdodam nākamajam laimīgajam īpašniekam.

Vispār te kaut kas ir. Ok, es tad arī saku, ka vajag reizi divos gados!!!
Offline
sn
04. Dec 2018, 11:34 #1507

Kopš: 24. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1879722

Braucu ar: nekrāsotu BMW :(

Teorētiski to ekspluatācijas nodokli var maksāt pa daļām, bet praktiski bieži gadās, ka tie valsts kases maksājumi nesaiet kopā, jo klients ne vienmēr ir spējīgs pareizi aizpildīt maksājuma mērķi.

Ja ieviestu normālu dalījumu 12 maksājumos, piemēram, e.csdd.lv un cilvēks redzētu, cik mēnešus viņš jau ir nomaksājis un attiecīgi varētu maksāt 1/12 vai 5/12, tad gan jau daudzi to izmantotu un maksātu 15e mēnesī nevis 180e pie skates.

Bet nu tas atiecas tikai uz klientiem, kuri nespēj laicīgi prognozēt tēriņus un skates iešana katru gadu ir kā liels pārsteigums

-----------------
Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo!
Offline
dzhoniic
04. Dec 2018, 11:37 #1508

Kopš: 30. Jun 2017

No: Jelgava

Ziņojumi: 321

Braucu ar: vw allspace


04 Dec 2018, 11:34:17 @sn rakstīja:
Teorētiski to ekspluatācijas nodokli var maksāt pa daļām, bet praktiski bieži gadās, ka tie valsts kases maksājumi nesaiet kopā, jo klients ne vienmēr ir spējīgs pareizi aizpildīt maksājuma mērķi.

Ja ieviestu normālu dalījumu 12 maksājumos, piemēram, e.csdd.lv un cilvēks redzētu, cik mēnešus viņš jau ir nomaksājis un attiecīgi varētu maksāt 1/12 vai 5/12, tad gan jau daudzi to izmantotu un maksātu 15e mēnesī nevis 180e pie skates.

Bet nu tas atiecas tikai uz klientiem, kuri nespēj laicīgi prognozēt tēriņus un skates iešana katru gadu ir kā liels pārsteigums


Vai arī katru mēnesi ieliec aploksnītē 15 eiras un dzīvo bez bēdas apskates dienā.
Offline
sn
04. Dec 2018, 11:54 #1509

Kopš: 24. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1879722

Braucu ar: nekrāsotu BMW :(

Latvietis vidējais pēc 4 mēnešiem paņems 60eur un aizbrauks uz justu

-----------------
Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo!
Offline
markelis
04. Dec 2018, 12:06 #1510

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12921

Braucu ar: eFku


21 Nov 2018, 21:38:04 @peecise28 rakstīja:
ar to gan viņi mēdz grēkot, tā paziņa nerīgā braukāja 2 mēnešus bez skates, jo nezināja, ka dabūjusi 2
Cilvēks pieradis braukt ar labā tehniskā kārtībā esošu auto un vienmēr skati iziet ar pirmo, bet uz tehskati nebija logu šķidrums un par "nestrādājošiem logu apskalotājiem" ielika 2 It kā neviens neesot paskaidrojis, ka mēneša laikā jāpiebrauc vēlreiz

Man pašam pēdējo padsmit gadu laikā nav bijušas problēmas, vienmēr viss apskaidrots un bijusi pat pretimnākšana, bet te hwz, nav pamats neticēt, kaut arī nezinu detaļas, varbūt cilvēks nepārtraukti pļāpāja pa telefonu vai kā savādāk izrādīja nevēlēšanos runāt ar inspektoru.


dirshana. "Vējstikla apskalotāja sūknis darbojas, bet vējstikls netiek apakslots" ir 1. pasham protokolaa taads ir. gaaju pagaasnedeelj un vasaras skjidrums bij sasalis
Offline
subaru
04. Dec 2018, 14:56 #1511

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10285

Braucu ar: rokām uz stūres


04 Dec 2018, 11:34:17 @sn rakstīja:
Teorētiski to ekspluatācijas nodokli var maksāt pa daļām, bet praktiski bieži gadās, ka tie valsts kases maksājumi nesaiet kopā, jo klients ne vienmēr ir spējīgs pareizi aizpildīt maksājuma mērķi.

Ja ieviestu normālu dalījumu 12 maksājumos, piemēram, e.csdd.lv un cilvēks redzētu, cik mēnešus viņš jau ir nomaksājis un attiecīgi varētu maksāt 1/12 vai 5/12, tad gan jau daudzi to izmantotu un maksātu 15e mēnesī nevis 180e pie skates.

Bet nu tas atiecas tikai uz klientiem, kuri nespēj laicīgi prognozēt tēriņus un skates iešana katru gadu ir kā liels pārsteigums


domāju, ka piedāvātā shēma ir par sarežģītu vairāk kā 50% autoīpašniekiem
Offline
kars
13. Dec 2018, 00:30 #1512

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo

Ir kaut kādi jaunumi attiecībā uz motora maiņām?

e36 jūzeri jau pārdzīvo , e30 gan jau arī, nevienu citu bmw modeli tas laikam pa lielam neskar

Kā jums jaunie csdd motoru maiņas pārbūves noteikumi? Šodien skatē oem m52b20 vietā iecelts m52b28 un voilā brauc reģistrēt pirmās pakāpes pārbūvi. Un vēl jaunie noteikumi, ka iekš auto nevar likt jaudas ziņā lielāku motoru kā paredzējis ražotājs, uzreiz vari braukt testēt bremzes uz Biķerniekiem, un labākais tas, ka m3 neskaitās hvz uz kāda pamata, tātad max hp iekš e36 ir 192 (kompaktiem max 2.3 ar cik tur tiem 170 hp) . M54 visiem uzreiz jau startā otrās pakāpes pārbūve, par 3.0 nemaz nerunājot tur uzreiz bremžu/skaņas tests.
Ko tagad darīt braukt uz laukiem (laikam labi,ka Aizkraukle tepat aiz stūra), kur m52 no m54 neatšķir? nē, nu no vienas puses mani tas baigi neskar, jo strokeris, no otras...

Pati šodien nošokējos vēl vasarā oem 1.6 vietā ar m54 izgāju bez nekādām problēmām, un te šitā 2.0 vietā 2.8 brauc uz pārbūvi... Labi vēl tikai, ka pirmās pakāpes. Kāds vēl pēc 1. decembra ir uz šo jaunu likumu uzrāvies?
(c)Linda

Offline
HUBLOC
13. Dec 2018, 08:07 #1513

Kopš: 02. Oct 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4686

Braucu ar: Q7

27.12.2017 izieta TA, uzlīme līdz 14.01.2019.

Šodien pērkot tādu auto būs jāmaksā gada nodoklis? Vai arī tas būs jāmaksā, kad iešu TA nākamajā gadā?
Offline
RaL
13. Dec 2018, 08:14 #1514

Kopš: 23. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3571

Braucu ar: kruīzu


13 Dec 2018, 08:07:40 @HUBLOC rakstīja:
27.12.2017 izieta TA, uzlīme līdz 14.01.2019.

Šodien pērkot tādu auto būs jāmaksā gada nodoklis? Vai arī tas būs jāmaksā, kad iešu TA nākamajā gadā?


Šodien pērkot, būs jāmaksā par šo gadu, janvārī, ejot TA, maksāsi par 2019. Gadu
Offline
HUBLOC
13. Dec 2018, 08:16 #1515

Kopš: 02. Oct 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4686

Braucu ar: Q7

Arī tad, ja auto bija pirmo reizi reģistrētas LV pagājušā gada decmebrī? Skaidrs, skopais maksā divreiz
Offline
Ri
13. Dec 2018, 13:20 #1516

Kopš: 08. Sep 2009

No: Preiļi

Ziņojumi: 1077

Braucu ar: acajno un miatu

Kas tur ir ar e36 un mainītiem dzinējiem, kaut kas reāli ir mainījies, vai kāds nav sapraties ar inspektoru?
Varbūt @Mikuzz var pakomentēt? E36 kompots ar m52tub28 vairāk nebūs street legal un vajadzēs veikt otrās pakāpes pārbūvi?
Offline
kars
13. Dec 2018, 13:26 #1517

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo

Mikuzz jau komentēja iekš e36.lv
https://3er.lv/forums/viewtopic.php?f=3&t=6279&start=3880

Maksās tas 500e+

Te čalis apskaidro kā notiek bremžu/skaņas testi
https://www.youtube.com/watch?v=Sc6kyigV6hc&t=10m23s

[ Šo ziņu laboja kars, 13 Dec 2018, 13:29:22 ]

Offline
Ri
13. Dec 2018, 13:35 #1518

Kopš: 08. Sep 2009

No: Preiļi

Ziņojumi: 1077

Braucu ar: acajno un miatu

Visai interesanti. Ja pareizi saprotu, tad bremžu tests ir jāveic izejot uz to, ka ir vairāk jaudas, nekā ražotājs rūpnieciski "paredzējis" konkrētajam auto?
Un ja es saku, ka man ir m54b22, vai arī m52tub20, kāds scenārijs ir tad?
Offline
kars
13. Dec 2018, 13:39 #1519

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo

Šamie pat tagad skatoties uz bloka nummurus lai zinātu kas tev par dzinēju, esot jāliek panna lai neredz no apakšas

[ Šo ziņu laboja kars, 13 Dec 2018, 13:48:07 ]

Offline
Ri
13. Dec 2018, 13:42 #1520

Kopš: 08. Sep 2009

No: Preiļi

Ziņojumi: 1077

Braucu ar: acajno un miatu

Skaidrs. Tad jau jābūvē strokeri
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo