Autors | Ziņojums |
ramex | 04. Dec 2018, 10:54 |
#1501
|
|
Kopš: 08. Apr 2010
Ziņojumi: 2403
Braucu ar: H6
|
04 Dec 2018, 10:47:33 @Mikels rakstīja:
04 Dec 2018, 10:13:57 @ramex rakstīja:
Reku var palasīt biki
Igaunijas TA
tikai tāds sīkums Latvijā 33 apskates vietas Igaunijā 117 ! pie tam tas ir pie noteiktās maksimālas apskates cenas. Parasti apskate maksā 30-40 EUR, max pieļaujamā cena 55.
Tu zini, cik apskate maksā LV
21 un 26 euro atkarībā no tā vai dīzelis vai benzīns
https://www.csdd.lv/maksajumi-par-tehnisko-apsk...i-vieglajam-auto
pieskaiti klāt vel visas nodevu iekasēšanas maksas un uzlīmes cenu(nahuj to sūdu vispār vajag mūsdienu IT iespēju laikmetā?) būs tie paši ~30 eur
principā man ta po. acīm redzamā atšķirība ir ka Igauņos ir 4x vairāk apskates punktu. pārējais ir kā nu ir . ti +/- tā pat. |
Offline | |
|
karro | 04. Dec 2018, 11:04 |
#1502
|
|
Kopš: 08. Apr 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4611
Braucu ar: studentu variantu
| par nodevām hz, neatc, bet uzlīme ir tajos 26.88 benzīniem.
var brēknēt, ka Lgaunijā retāk jāiet apskate, bet vidējais auto vecums Latvijā ne tuvu nav mazāk par 10 gadiem => tas pats vien sanāk. ciktāl par ekspluatācijas nodokli - tas nav atkarīgs no apskates, TA ir mehānisms, kā nodokli vispār iekasēt. tā apjomu CSDD tieši neregulē (iespējams, "dod rekomendācijas" MK atbildīgajiem, par tām rebēm, ja tādas ir, es neko nezinu).
attiecīgi, tas, kas Igauņiem ir labāk: vairāk apskates punktu (godīgi, neesmu šo jutis kā problēmu Latvijā), un ekspluatācijas nodokļa vietā ir ekstra nodoklis pie degvielas, ja pareizi saprotu, un tas ir diezgan loģiski (un labs mehānisms, kā šo nodokli iekasēt no visiem īstajiem un iedomātajiem viesiem arī). |
Online | |
|
kexxx | 04. Dec 2018, 11:05 |
#1503
|
|
Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12303
Braucu ar:
| Ka tik neuztaisa tāpat, kā ar lidostu un takšiem... Rūpes par patērētājuem, bet rezultātā bardaks un sūdi |
Online | |
|
ramex | 04. Dec 2018, 11:14 |
#1504
|
|
Kopš: 08. Apr 2010
Ziņojumi: 2403
Braucu ar: H6
| un es nekur neteicu ka te ir labāk vai sliktāk ieliku tik linku kur var palasīt kas un kā notiek pie kaimiņiem.
ir plusi un mīnusi abām sistēmām
Pie Igauņiem atkārtotā apskate jāiet tieši tajā pašā apskates vietā kur ieta pamatpārbaude - t.i. viņi savstarpēji nerunājas, lai gan rezultātu bāze ir kopīga.
Īsais summary: apskate ir mazliet dārgāka, bet teorētiski ieejama daudz plašākā staciju skaitā.
vai tā ir labāk vai sliktāk tas katram pašam jādomā. Man personīgi liekas ka gan EE variants ir ok, gan arī LV variantam beigās jau nav nemaz tik daudz mīnusu. Tik daudz ka visādu kapeikmīļu aurošana visu laiku. |
Offline | |
|
Reinis_m | 04. Dec 2018, 11:27 |
#1505
|
|
Kopš: 30. Mar 2010
Ziņojumi: 1921
Braucu ar: SAAB 9-3, Jeep Cherokee
| Galvenais besis jau ir maksāt to nodevu/nodokli. Ja tiešām varētu vienkārši nolocīt tos 26 eur un cik tur par atkārtoto un gāzt dzīvē, tad tautā būtu krietni mazāka šūmēšanās gan par apskates termiņu, gan procedūru, gan visu pārējo.
Diemžēl aktīvistu ierobežotais smadzeņu resurss neļauj saprast tādu likumsakarību, ka no apskates termiņa pagarināšanas vai tās veicēju skaita paplašināšanas vien valsts nodokļu politika šajā jautājumā nemainīsies pilnīgi nekā un jāmaksā galu galā būs tikpat. |
Offline | |
|
Reinis_m | 04. Dec 2018, 11:30 |
#1506
|
|
Kopš: 30. Mar 2010
Ziņojumi: 1921
Braucu ar: SAAB 9-3, Jeep Cherokee
| Ok, vienīgais labums varētu būt auto par saprātīgu cenu galā - nopērkam drotu ar nesen iztietu apskati, braucam gandrīz divus gadus, īsi pirms apskates termiņa beigām pārdodam nākamajam laimīgajam īpašniekam.
Vispār te kaut kas ir. Ok, es tad arī saku, ka vajag reizi divos gados!!! |
Offline | |
|
sn | 04. Dec 2018, 11:34 |
#1507
|
|
Kopš: 24. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1879722
Braucu ar: nekrāsotu BMW :(
| Teorētiski to ekspluatācijas nodokli var maksāt pa daļām, bet praktiski bieži gadās, ka tie valsts kases maksājumi nesaiet kopā, jo klients ne vienmēr ir spējīgs pareizi aizpildīt maksājuma mērķi.
Ja ieviestu normālu dalījumu 12 maksājumos, piemēram, e.csdd.lv un cilvēks redzētu, cik mēnešus viņš jau ir nomaksājis un attiecīgi varētu maksāt 1/12 vai 5/12, tad gan jau daudzi to izmantotu un maksātu 15e mēnesī nevis 180e pie skates.
Bet nu tas atiecas tikai uz klientiem, kuri nespēj laicīgi prognozēt tēriņus un skates iešana katru gadu ir kā liels pārsteigums
----------------- Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo! |
Offline | |
|
dzhoniic | 04. Dec 2018, 11:37 |
#1508
|
|
Kopš: 30. Jun 2017
No: Jelgava
Ziņojumi: 321
Braucu ar: vw allspace
|
04 Dec 2018, 11:34:17 @sn rakstīja:
Teorētiski to ekspluatācijas nodokli var maksāt pa daļām, bet praktiski bieži gadās, ka tie valsts kases maksājumi nesaiet kopā, jo klients ne vienmēr ir spējīgs pareizi aizpildīt maksājuma mērķi.
Ja ieviestu normālu dalījumu 12 maksājumos, piemēram, e.csdd.lv un cilvēks redzētu, cik mēnešus viņš jau ir nomaksājis un attiecīgi varētu maksāt 1/12 vai 5/12, tad gan jau daudzi to izmantotu un maksātu 15e mēnesī nevis 180e pie skates.
Bet nu tas atiecas tikai uz klientiem, kuri nespēj laicīgi prognozēt tēriņus un skates iešana katru gadu ir kā liels pārsteigums
Vai arī katru mēnesi ieliec aploksnītē 15 eiras un dzīvo bez bēdas apskates dienā. |
Offline | |
|
|
sn | 04. Dec 2018, 11:54 |
#1509
|
|
Kopš: 24. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1879722
Braucu ar: nekrāsotu BMW :(
| Latvietis vidējais pēc 4 mēnešiem paņems 60eur un aizbrauks uz justu
----------------- Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo! |
Offline | |
|
markelis | 04. Dec 2018, 12:06 |
#1510
|
|
Kopš: 28. Oct 2002
Ziņojumi: 12921
Braucu ar: eFku
|
21 Nov 2018, 21:38:04 @peecise28 rakstīja:
ar to gan viņi mēdz grēkot, tā paziņa nerīgā braukāja 2 mēnešus bez skates, jo nezināja, ka dabūjusi 2
Cilvēks pieradis braukt ar labā tehniskā kārtībā esošu auto un vienmēr skati iziet ar pirmo, bet uz tehskati nebija logu šķidrums un par "nestrādājošiem logu apskalotājiem" ielika 2 It kā neviens neesot paskaidrojis, ka mēneša laikā jāpiebrauc vēlreiz
Man pašam pēdējo padsmit gadu laikā nav bijušas problēmas, vienmēr viss apskaidrots un bijusi pat pretimnākšana, bet te hwz, nav pamats neticēt, kaut arī nezinu detaļas, varbūt cilvēks nepārtraukti pļāpāja pa telefonu vai kā savādāk izrādīja nevēlēšanos runāt ar inspektoru.
dirshana. "Vējstikla apskalotāja sūknis darbojas, bet vējstikls netiek apakslots" ir 1. pasham protokolaa taads ir. gaaju pagaasnedeelj un vasaras skjidrums bij sasalis |
Offline | |
|
subaru | 04. Dec 2018, 14:56 |
#1511
|
|
Kopš: 17. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 10285
Braucu ar: rokām uz stūres
|
04 Dec 2018, 11:34:17 @sn rakstīja:
Teorētiski to ekspluatācijas nodokli var maksāt pa daļām, bet praktiski bieži gadās, ka tie valsts kases maksājumi nesaiet kopā, jo klients ne vienmēr ir spējīgs pareizi aizpildīt maksājuma mērķi.
Ja ieviestu normālu dalījumu 12 maksājumos, piemēram, e.csdd.lv un cilvēks redzētu, cik mēnešus viņš jau ir nomaksājis un attiecīgi varētu maksāt 1/12 vai 5/12, tad gan jau daudzi to izmantotu un maksātu 15e mēnesī nevis 180e pie skates.
Bet nu tas atiecas tikai uz klientiem, kuri nespēj laicīgi prognozēt tēriņus un skates iešana katru gadu ir kā liels pārsteigums
domāju, ka piedāvātā shēma ir par sarežģītu vairāk kā 50% autoīpašniekiem |
Offline | |
|
kars | 13. Dec 2018, 00:30 |
#1512
|
|
Kopš: 13. May 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 7661
Braucu ar: velo
| Ir kaut kādi jaunumi attiecībā uz motora maiņām?
e36 jūzeri jau pārdzīvo , e30 gan jau arī, nevienu citu bmw modeli tas laikam pa lielam neskar
Kā jums jaunie csdd motoru maiņas pārbūves noteikumi? Šodien skatē oem m52b20 vietā iecelts m52b28 un voilā brauc reģistrēt pirmās pakāpes pārbūvi. Un vēl jaunie noteikumi, ka iekš auto nevar likt jaudas ziņā lielāku motoru kā paredzējis ražotājs, uzreiz vari braukt testēt bremzes uz Biķerniekiem, un labākais tas, ka m3 neskaitās hvz uz kāda pamata, tātad max hp iekš e36 ir 192 (kompaktiem max 2.3 ar cik tur tiem 170 hp) . M54 visiem uzreiz jau startā otrās pakāpes pārbūve, par 3.0 nemaz nerunājot tur uzreiz bremžu/skaņas tests.
Ko tagad darīt braukt uz laukiem (laikam labi,ka Aizkraukle tepat aiz stūra), kur m52 no m54 neatšķir? nē, nu no vienas puses mani tas baigi neskar, jo strokeris, no otras...
Pati šodien nošokējos vēl vasarā oem 1.6 vietā ar m54 izgāju bez nekādām problēmām, un te šitā 2.0 vietā 2.8 brauc uz pārbūvi... Labi vēl tikai, ka pirmās pakāpes. Kāds vēl pēc 1. decembra ir uz šo jaunu likumu uzrāvies?(c)Linda
|
Offline | |
|
HUBLOC | 13. Dec 2018, 08:07 |
#1513
|
|
Kopš: 02. Oct 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4686
Braucu ar: Q7
| 27.12.2017 izieta TA, uzlīme līdz 14.01.2019.
Šodien pērkot tādu auto būs jāmaksā gada nodoklis? Vai arī tas būs jāmaksā, kad iešu TA nākamajā gadā? |
Offline | |
|
RaL | 13. Dec 2018, 08:14 |
#1514
|
|
Kopš: 23. Jul 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3571
Braucu ar: kruīzu
|
13 Dec 2018, 08:07:40 @HUBLOC rakstīja:
27.12.2017 izieta TA, uzlīme līdz 14.01.2019.
Šodien pērkot tādu auto būs jāmaksā gada nodoklis? Vai arī tas būs jāmaksā, kad iešu TA nākamajā gadā?
Šodien pērkot, būs jāmaksā par šo gadu, janvārī, ejot TA, maksāsi par 2019. Gadu |
Offline | |
|
HUBLOC | 13. Dec 2018, 08:16 |
#1515
|
|
Kopš: 02. Oct 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4686
Braucu ar: Q7
| Arī tad, ja auto bija pirmo reizi reģistrētas LV pagājušā gada decmebrī? Skaidrs, skopais maksā divreiz |
Offline | |
|
Ri | 13. Dec 2018, 13:20 |
#1516
|
|
Kopš: 08. Sep 2009
No: Preiļi
Ziņojumi: 1077
Braucu ar: acajno un miatu
| Kas tur ir ar e36 un mainītiem dzinējiem, kaut kas reāli ir mainījies, vai kāds nav sapraties ar inspektoru?
Varbūt @Mikuzz var pakomentēt? E36 kompots ar m52tub28 vairāk nebūs street legal un vajadzēs veikt otrās pakāpes pārbūvi? |
Offline | |
|
|
kars | 13. Dec 2018, 13:26 |
#1517
|
|
Kopš: 13. May 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 7661
Braucu ar: velo
| Mikuzz jau komentēja iekš e36.lv
https://3er.lv/forums/viewtopic.php?f=3&t=6279&start=3880
Maksās tas 500e+
Te čalis apskaidro kā notiek bremžu/skaņas testi
https://www.youtube.com/watch?v=Sc6kyigV6hc&t=10m23s[ Šo ziņu laboja kars, 13 Dec 2018, 13:29:22 ] |
Offline | |
|
Ri | 13. Dec 2018, 13:35 |
#1518
|
|
Kopš: 08. Sep 2009
No: Preiļi
Ziņojumi: 1077
Braucu ar: acajno un miatu
| Visai interesanti. Ja pareizi saprotu, tad bremžu tests ir jāveic izejot uz to, ka ir vairāk jaudas, nekā ražotājs rūpnieciski "paredzējis" konkrētajam auto?
Un ja es saku, ka man ir m54b22, vai arī m52tub20, kāds scenārijs ir tad? |
Offline | |
|
kars | 13. Dec 2018, 13:39 |
#1519
|
|
Kopš: 13. May 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 7661
Braucu ar: velo
| Šamie pat tagad skatoties uz bloka nummurus lai zinātu kas tev par dzinēju, esot jāliek panna lai neredz no apakšas [ Šo ziņu laboja kars, 13 Dec 2018, 13:48:07 ] |
Offline | |
|
Ri | 13. Dec 2018, 13:42 |
#1520
|
|
Kopš: 08. Sep 2009
No: Preiļi
Ziņojumi: 1077
Braucu ar: acajno un miatu
| Skaidrs. Tad jau jābūvē strokeri |
Offline | |
|