Autors | Ziņojums |
nagla | 29. Feb 2012, 20:53 |
#1501
|
|
Kopš: 04. Jan 2007
No: Olaine
Ziņojumi: 3235
Braucu ar: ML270 Stage1
| aizmirsti to sudu,noperc labak pa to naudu lietotu gazes iekartu,ieguvums un ekonomija garanteta! |
Offline | |
|
Bamperis | 29. Feb 2012, 21:05 |
#1502
|
|
Kopš: 04. Mar 2004
No: Tukums
Ziņojumi: 4792
Braucu ar: 07`e61 530d///M
|
29 Feb 2012, 20:23:23 Remjanis rakstīja:
29 Feb 2012, 20:13:30 Bamperis rakstīja:
29 Feb 2012, 20:00:22 Remjanis rakstīja:
29 Feb 2012, 17:33:26 Bamperis rakstīja:
Problema sekojosha,pirms tam 1x bija pirms menesi apm.
Auto ir e39 530d ,uzsilusham motoram peksnji sakusi midzhinaties eljas lampinja,baigi atri gjorgajas ,raustas,citreiz vispar neraustas,kad pagaaze,vai patur 2.5k apgrizienus un atlaizh pedali un abaroti nokritas atkal pamidzhinas ik pa laikam
Ellju mainiju pirms ~2k km ar filtru kopaa,kartera ventilacijam neko nesmu darijis,tiko baudiju vai nav spiediens attaisot valja eljas korkji,viss normali,spiediena nav.
pats saprotu ka nu nekadi peksnji normalam motoram nevar pazust elljas spiediens ,lieku pats 80% ka tas ir elljas spiediena dachiks,kur vinsh atrodas un cik apm.vareetu maksaat,ja tas maz ir vainenieks..?
Mosh kadam ir bijis lidzigs atgadiijums?
Nu dodu tieši 80%,ka tas nav datčiks.Citādi jau viņš gļučītu arī aukstam vai pie lielākiem abarotiem.Bet te tieši sanāk realitāte-uzsilis motors un mazi abgriezieni.Ja problēma sākās lielajos aukstumos,tad var būt aizdirsts jebkurš kanāls vai pat aprauta kāda šāle.Ja runa ir par Tavu parakstā minēto 00.gada,tad motoram pie 300-400 noskrējiena var būt da jebkas.
kaa ir iespejams pirms menes uznakt un pazust tam gljukam,un tagad atkal uznaakt,kooa?
Grūti teikt kā (varbūt padonā apakšā ir netīrumi),bet datčika vaina tā nebūs,jo tad nebūtu likumsakarība,ka siltam un pie maziem aborotiem.
Runaju ar vienu mehanikji shis teica,ka ticamakais tas buus dachiks,vnk taa gumijas membrana sprust,palikusi veca,cietaka vai kas taml.,esot jau gadijies ieprieksh tads variants vinjam,riitaa jaskataas. |
Offline | |
|
arnix | 29. Feb 2012, 21:30 |
#1503
|
|
Kopš: 30. May 2011
No: Salaspils
Ziņojumi: 46
Braucu ar: E34 TOURING
| varbut kads var ieteikt kas par vainu varetu buut-E34 torings 92 gads.Sodien braucot majup,apstajos krustojuma,pectam saku braukt masina taka saka burbulot(nezinu ka pareizi paskaidrot,bet nu)taka raustities,nu nesaprotami iisti.Ja lenam uzsak tad neka itka nau,liidzko iedot vairak gazi saak raustities burbulot.Meibi kads sapratis.Paldies |
Offline | |
|
arnix | 29. Feb 2012, 21:31 |
#1504
|
|
Kopš: 30. May 2011
No: Salaspils
Ziņojumi: 46
Braucu ar: E34 TOURING
| itka aizdomas krit uz kadu deveju bet nu,tomar varbut kads saprot,kas tas varetu buut. |
Offline | |
|
vergaser | 29. Feb 2012, 21:36 |
#1505
|
|
Kopš: 29. Feb 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 32
Braucu ar: krutu radardetektoru
| 525tds vai m5 ?
vismaz butu dzineju pateicis, laigan tapat visdrizak atbilde meklejama servisaa... |
Offline | |
|
Dzvile
| 29. Feb 2012, 21:39 |
#1506
|
|
Kopš: 19. Dec 2005
Ziņojumi: 5863
Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.
|
29 Feb 2012, 21:30:08 arnix rakstīja:
varbut kads var ieteikt kas par vainu varetu buut-E34 torings 92 gads.Sodien braucot majup,apstajos krustojuma,pectam saku braukt masina taka saka burbulot(nezinu ka pareizi paskaidrot,bet nu)taka raustities,nu nesaprotami iisti.Ja lenam uzsak tad neka itka nau,liidzko iedot vairak gazi saak raustities burbulot.Meibi kads sapratis.Paldies
Degvielas padevi pārbaudi.
Bet nu jā,ineta diagnostika ir tā labākā.
----------------- "The quieter you become the more you can hear." |
Offline | |
|
arnix | 29. Feb 2012, 21:45 |
#1507
|
|
Kopš: 30. May 2011
No: Salaspils
Ziņojumi: 46
Braucu ar: E34 TOURING
| Atvainojos 525i (benzins) |
Offline | |
|
arnix | 29. Feb 2012, 21:46 |
#1508
|
|
Kopš: 30. May 2011
No: Salaspils
Ziņojumi: 46
Braucu ar: E34 TOURING
| Servisia iebrauc.srevisa,oooj ne ne E34 mes neko neredzesim |
Offline | |
|
|
vergaser | 29. Feb 2012, 21:48 |
#1509
|
|
Kopš: 29. Feb 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 32
Braucu ar: krutu radardetektoru
|
29 Feb 2012, 21:46:54 arnix rakstīja:
Servisia iebrauc.srevisa,oooj ne ne E34 mes neko neredzesim
kura servisa pat no e34 (vel) neko nesaprot!? |
Offline | |
|
Dzvile
| 29. Feb 2012, 21:50 |
#1510
|
|
Kopš: 19. Dec 2005
Ziņojumi: 5863
Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.
|
29 Feb 2012, 21:46:54 arnix rakstīja:
Servisia iebrauc.srevisa,oooj ne ne E34 mes neko neredzesim
Pārbaudi degvielas padevi.Tur filtrs,sūknis,es tā kā vairāk uz to liktu.Jo tie simptomi tādi līdzīgi,tjipa pie maziem iet,kolīdz uzber tā pietrūkst zupas.
Caur zilajiem monitoriem jau viegli diagnosticēt.
----------------- "The quieter you become the more you can hear." |
Offline | |
|
Dzvile
| 29. Feb 2012, 21:52 |
#1511
|
|
Kopš: 19. Dec 2005
Ziņojumi: 5863
Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.
|
29 Feb 2012, 21:48:25 vergaser rakstīja:
kura servisa pat no e34 (vel) neko nesaprot!?
Tavā ,jo Tu piedāvā braukt uz viņu nevis pasaki kas tam aparātam vainas.
----------------- "The quieter you become the more you can hear." |
Offline | |
|
arnix | 29. Feb 2012, 21:54 |
#1512
|
|
Kopš: 30. May 2011
No: Salaspils
Ziņojumi: 46
Braucu ar: E34 TOURING
| Degviela nu hvz,filtru skatijos zupa nak itka ka vaiga bet,nevaretu buut kads klokenes devejs vai raspredvala devejs nu kautkas tads nu taka vibretu nu hvz.Blin vis garigais sajats,nedelu atpakal pakala iemauca bampers lupatas tagad masina sak brukt. |
Offline | |
|
Dzvile
| 29. Feb 2012, 21:59 |
#1513
|
|
Kopš: 19. Dec 2005
Ziņojumi: 5863
Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.
|
29 Feb 2012, 21:54:49 arnix rakstīja:
Degviela nu hvz,filtru skatijos zupa nak itka ka vaiga bet,nevaretu buut kads klokenes devejs vai raspredvala devejs nu kautkas tads nu taka vibretu nu hvz.Blin vis garigais sajats,nedelu atpakal pakala iemauca bampers lupatas tagad masina sak brukt.
Kloķenes devējs ja beigts Tu viņu vienkārši nepielaidīsi nevis raustīsies uz maziem abarotiem.
Kā noteici ka zupa normāli nāk-tjipa šļauka mutē un pagriezi aizdedzi?
Mājās to vispār fig noteiksi,ja protams Tev nav ar ko izmērīt degvielas padeves spiedienu. Vai nu nomēri omus iekš tā kloķenes devēja.
Taisnību te viens rakstīja,parādi to autiņu kādam.
----------------- "The quieter you become the more you can hear." |
Offline | |
|
Peecis | 29. Feb 2012, 22:03 |
#1514
|
|
Kopš: 27. Jan 2003
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 2308
Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI
| 3. Golfam 96. gada TDI ir atslēgā kaut kāds imobilaizers? |
Offline | |
|
arnix | 29. Feb 2012, 22:05 |
#1515
|
|
Kopš: 30. May 2011
No: Salaspils
Ziņojumi: 46
Braucu ar: E34 TOURING
| Mhhh bet,nu tas meedz pariet,pabraucu kadu bridi kadi 5 km,tad apstajos pastavu uzvelku duumu,tad laizu klaat braucu normali vis,pec kada laika atkal saak taka vibret slapt.ai nu lab,nau nevienam laikam bijis nekas tads.paldies pa to pa6u. |
Offline | |
|
RolandsK | 29. Feb 2012, 22:06 |
#1516
|
|
Kopš: 06. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3538
Braucu ar: ᴑᴑ un Zaļo Briesmoni
|
29 Feb 2012, 22:03:06 Peecis rakstīja:
3. Golfam 96. gada TDI ir atslēgā kaut kāds imobilaizers?
Darba kolēģim tieši šī gada Golfā ir |
Offline | |
|
|
Mikels | 29. Feb 2012, 22:09 |
#1517
|
|
Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 4937
Braucu ar: cieņu
| Jautājums sekojošs: e46 328 lēkā apgriezieni(līdz temperatūra aiziet aiz zilās iedaļas)...gaisa mērītāju var pats pārbaudīt kaut kādā veidā neslēdzot pie kompja ?(respektīvi doma ir atvienot uz mirkli- ja neraustīsies vairs tātad beigts)? [ Šo ziņu laboja Mikels, 29 Feb 2012, 22:10:28 ] |
Offline | |
|
Dzvile
| 29. Feb 2012, 22:15 |
#1518
|
|
Kopš: 19. Dec 2005
Ziņojumi: 5863
Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.
|
29 Feb 2012, 22:09:44 Mikels rakstīja:
Jautājums sekojošs: e46 328 lēkā apgriezieni(līdz temperatūra aiziet aiz zilās iedaļas)...gaisa mērītāju var pats pārbaudīt kaut kādā veidā neslēdzot pie kompja ?(respektīvi doma ir atvienot uz mirkli- ja neraustīsies vairs tātad beigts)?
Pēc apraksta tas arī ir MAF,un jā,Tu sajutīsi starpību ja norausi viņu nost no ejoša dzinēja.Tam jau nevajg kompi lai patiektu ka jāmaina.
----------------- "The quieter you become the more you can hear." |
Offline | |
|
Mikels | 29. Feb 2012, 22:25 |
#1519
|
|
Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 4937
Braucu ar: cieņu
|
29 Feb 2012, 22:15:20 Dzvile rakstīja:
29 Feb 2012, 22:09:44 Mikels rakstīja:
Jautājums sekojošs: e46 328 lēkā apgriezieni(līdz temperatūra aiziet aiz zilās iedaļas)...gaisa mērītāju var pats pārbaudīt kaut kādā veidā neslēdzot pie kompja ?(respektīvi doma ir atvienot uz mirkli- ja neraustīsies vairs tātad beigts)?
Pēc apraksta tas arī ir MAF,un jā,Tu sajutīsi starpību ja norausi viņu nost no ejoša dzinēja.Tam jau nevajg kompi lai patiektu ka jāmaina.
Cik atradu caur meklētāju versiju ir desmitiem no MAF līdz termostatam
Būs jāpārbauda....paldiess |
Offline | |
|
Dzvile
| 29. Feb 2012, 22:32 |
#1520
|
|
Kopš: 19. Dec 2005
Ziņojumi: 5863
Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.
|
29 Feb 2012, 22:25:11 Mikels rakstīja:
Cik atradu caur meklētāju versiju ir desmitiem no MAF līdz termostatam
Būs jāpārbauda....paldiess
Nu jau nu,termostats līdz zilajai iedaļai nu nekādi nevar iespaidot.It sevišķi,ja saki,ka pēc tam nemainās temperatūra.
Nu nav jau tā,ka Google var palīdzēt 100% gadījumos.
----------------- "The quieter you become the more you can hear." |
Offline | |
|