Online

Pašreiz BMWPower skatās 61 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Auto servisi un apkopes vietas

Tēma: Auto krāsošana - kur!?

AutorsZiņojums
Idarto
20. Jun 2024, 13:20 #1501

Kopš: 11. Sep 2011

No: Zilupe

Ziņojumi: 335

Braucu ar:


20 Jun 2024, 01:15:26 @Mixzzz rakstīja:
Tā, vajag auto nedaudz pret rūsu uztaisīt, tad gribu dzirdēt ieteikumus vai uzlabojumus:

1. Mehāniski max notīrīt
2. Ar fosforskābi izkodināt
3. Atkal visu notīrīt
4. Epoksīda grunts (Izmantoju rilak)
5. Krāsas kārta pa virsu (Vairs jau neatceros, ko izmantoju, kkādu 2-komponentu)
6. Tectyl underbody vasks

Ir kādam varbūt kaut kas ko koriģēt? Gribās protams, jau lai max ilgi tas turās.


es neko nesaprotu un nemāku, bet
pirms 1. varētu būt 0. daļa: pētīt kā atvērt šuves un dobumus, vai ielūkoties tajos, lai pārliecinātos par stāvokli. savādāk 1/2 jēgas metālu no vienas puses tīrīt/apstrādāt, ja no otras puses viss ir slikti. Atkarīgs, protams, no sākuma stāvokļa.

2. daudzi šī vietā lietot Mipa rost... vai brunox, un tāpat slīpē nost un atkal klāj.

5. smirdīgi bet labi, varētu būt poliuretāna no RILAK vai temadur, kas ir krasas.lv. Daudzām aizsardzība gados norādīta gados izmantojot kuģiem.

6. jebkas vaskveidīgs ir tikai iekšējiem dobumiem. bet tur gan vajadzīgs.

pašam vajag definēt vai tas ir vēl divus gadus novilkt, vai 'restaurācijas projekts'

man personiski riebjas visi bituma bāzes produkti apakšā, jo pēc tam atgriežoties nākamo reizi (tāda noteikti būs ) vai tur ko skrūvēt (kas vecai miskastei arī ir bieži) viss ir melns/netīrs smērē, nevar saskatīt ne rūsu jaunu neko. Pēc jebkuriem jauniem darbiem attaukšana gruntēšanai ir murgs.

Teorētiski apakšu var pūst poliuretāna bāzes grubuli uz epoksīda grunts un tad krāsu.

PS ja šo jautājumu vēl kāds pārnestu uz 'krāsošana mājās'

[ Šo ziņu laboja Idarto, 20 Jun 2024, 13:21:53 ]

Offline
Mixzzz
20. Jun 2024, 21:06 #1502

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2797

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


20 Jun 2024, 13:20:35 @Idarto rakstīja:

20 Jun 2024, 01:15:26 @Mixzzz rakstīja:
Tā, vajag auto nedaudz pret rūsu uztaisīt, tad gribu dzirdēt ieteikumus vai uzlabojumus:

1. Mehāniski max notīrīt
2. Ar fosforskābi izkodināt
3. Atkal visu notīrīt
4. Epoksīda grunts (Izmantoju rilak)
5. Krāsas kārta pa virsu (Vairs jau neatceros, ko izmantoju, kkādu 2-komponentu)
6. Tectyl underbody vasks

Ir kādam varbūt kaut kas ko koriģēt? Gribās protams, jau lai max ilgi tas turās.


es neko nesaprotu un nemāku, bet
pirms 1. varētu būt 0. daļa: pētīt kā atvērt šuves un dobumus, vai ielūkoties tajos, lai pārliecinātos par stāvokli. savādāk 1/2 jēgas metālu no vienas puses tīrīt/apstrādāt, ja no otras puses viss ir slikti. Atkarīgs, protams, no sākuma stāvokļa.

2. daudzi šī vietā lietot Mipa rost... vai brunox, un tāpat slīpē nost un atkal klāj.

5. smirdīgi bet labi, varētu būt poliuretāna no RILAK vai temadur, kas ir krasas.lv. Daudzām aizsardzība gados norādīta gados izmantojot kuģiem.

6. jebkas vaskveidīgs ir tikai iekšējiem dobumiem. bet tur gan vajadzīgs.

pašam vajag definēt vai tas ir vēl divus gadus novilkt, vai 'restaurācijas projekts'

man personiski riebjas visi bituma bāzes produkti apakšā, jo pēc tam atgriežoties nākamo reizi (tāda noteikti būs ) vai tur ko skrūvēt (kas vecai miskastei arī ir bieži) viss ir melns/netīrs smērē, nevar saskatīt ne rūsu jaunu neko. Pēc jebkuriem jauniem darbiem attaukšana gruntēšanai ir murgs.

Teorētiski apakšu var pūst poliuretāna bāzes grubuli uz epoksīda grunts un tad krāsu.

PS ja šo jautājumu vēl kāds pārnestu uz 'krāsošana mājās'
Te ir labums, ka šuvēs nav rūsa un patlaban viņi ir stipri virspusēja(atskaitot pārīti stiprinājumu). Ap šuvēm baigi brūnu nekur nemanīju, tāpēc gribētos sakopt, lai nu kādus gadus 5 ar to auto bez uztraukuma var gāzēt.

Tas tectyl brīnums ir kkāds bituma/vaska kombo.

Par krāsu - jā, lkm bija tā rilak poly krāsa. Smirdēja jau traki, bet tas lkm kkā poh.
Offline
Idarto
21. Jun 2024, 10:09 #1503

Kopš: 11. Sep 2011

No: Zilupe

Ziņojumi: 335

Braucu ar:

rilak vairs neredzu produtu aprakstos saiti uz datasheet.

kopumā:

Poliuretāna divkomponentu krāsas un ūdens/akrila modernās auto krāsas atšķiras ne tikai savā sastāvā, bet arī veselības riskiem, kas saistīti ar to lietošanu. Šeit ir īss salīdzinājums par veselības riskiem, kas saistīti ar abu veidu krāsu lietošanu:

Poliuretāna divkomponentu krāsas
Veselības riski:

Izocianātu iedarbība: Poliuretāna krāsas satur izocianātus, kas ir spēcīgi kairinātāji un var izraisīt elpošanas problēmas, astmas lēkmes un alerģiskas reakcijas.
Organisko šķīdinātāju iedarbība: Satur augstu organisko šķīdinātāju koncentrāciju, kas var izraisīt reiboni, galvassāpes, nelabumu un ilgstošā iedarbībā aknu un nieru bojājumus.
Ādas un acu kairinājums: Tiešā saskarē ar ādu un acīm var izraisīt kairinājumu, iekaisumu un izsitumus.
Toksiskums ilgtermiņā: Ilgstoša iedarbība var izraisīt hroniskas elpošanas ceļu slimības un citas veselības problēmas.
Drošības pasākumi:

Laba ventilācija darba vietā.
Aizsargmaskas un respiratori.
Aizsargapģērbs un cimdi.
Aizsargbrilles.
Ūdens/akrila modernās auto krāsas
Veselības riski:

Zema gaistošo organisko savienojumu (GOS) iedarbība: Salīdzinot ar poliuretāna krāsām, ūdens bāzes krāsas satur mazāk GOS, tāpēc ir mazāks risks saistīts ar reiboni, galvassāpēm un citām īstermiņa veselības problēmām.
Mazāks kairinājuma risks: Ūdens bāzes krāsas ir mazāk kairinošas ādai un acīm.
Samazināts ilgtermiņa toksiskums: Ūdens bāzes krāsas parasti ir mazāk toksiskas ilgtermiņā, tādēļ mazāks risks aknu un nieru bojājumiem.
Drošības pasākumi:

Ventilācija darba vietā joprojām nepieciešama, lai samazinātu gaistošo vielu koncentrāciju.
Aizsargmaskas un respiratori, lai izvairītos no ieelpošanas.
Aizsargapģērbs un cimdi, lai izvairītos no tieša kontakta ar krāsu.
Aizsargbrilles, lai aizsargātu acis no iespējamiem šļakatām.
Secinājums:
Poliuretāna divkomponentu krāsas rada lielākus veselības riskus, galvenokārt saistītus ar izocianātu un augstu organisko šķīdinātāju koncentrāciju. Ūdens/akrila modernās auto krāsas ir mazāk bīstamas veselībai, jo satur mazāk gaistošo organisko savienojumu un ir mazāk kairinošas. Tomēr, strādājot ar jebkura veida krāsām, ir svarīgi ievērot visus drošības pasākumus, lai samazinātu potenciālo veselības risku.
Offline
madcat9k
25. Jul 2024, 21:23 #1504

Kopš: 14. Apr 2020

Ziņojumi: 2

Braucu ar:

Ir ļoti nepieciešams padoms. Jāpārkrāso aizmugurējais spārns, alpinweiss 3. Pagaidām meģinu izvēlēties starp speed3, wess un bavaria paint. Ko jūs ieteiktu? Gribētu lai būtu kvalitatīvi un trāpītu tonī, cena nav noteicošais faktors.
Offline
Rockstar
26. Jul 2024, 00:05 #1505

Kopš: 11. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3697

Braucu ar:

Pašam jāaizbrauc pie krāsotājiem izrunāt un ieklausīties savā iekšējā balsī. Līdzīgi kā pie friziera, ja jūti, ka nogriezīs sūdīgi, tad tā notiks, jāmaina frizētavu nevis jāgaida brīnumu.
Konkrētais auto ir lolojums nevis ikdienas miskaste, tātad parastais OCTA gadījumu krāsošanas konveijers nebūs īstā vieta.
Speed ir laba krāsu sistēma Dupont, Wess ir liels dīlercentrs, ja nepatīk cilvēciskais kontakts, tad var sazināties ar epastiem, bet wess krāso labi

[ Šo ziņu laboja Rockstar, 26 Jul 2024, 00:07:18 ]

Offline
madcat9k
26. Jul 2024, 00:43 #1506

Kopš: 14. Apr 2020

Ziņojumi: 2

Braucu ar:


26 Jul 2024, 00:05:06 @Rockstar rakstīja:
Pašam jāaizbrauc pie krāsotājiem izrunāt un ieklausīties savā iekšējā balsī. Līdzīgi kā pie friziera, ja jūti, ka nogriezīs sūdīgi, tad tā notiks, jāmaina frizētavu nevis jāgaida brīnumu.
Konkrētais auto ir lolojums nevis ikdienas miskaste, tātad parastais OCTA gadījumu krāsošanas konveijers nebūs īstā vieta.
Speed ir laba krāsu sistēma Dupont, Wess ir liels dīlercentrs, ja nepatīk cilvēciskais kontakts, tad var sazināties ar epastiem, bet wess krāso labi

Atvaino, tas otrais paragrāfs (par krāsošanas konveijeri) bija par Bavaria?
Es jau detaļas noskaidroju gan ar Speedu, gan ar Wessu. Baigi grūti izvēlēties, jo par speed es esmu dzirdējis daudz laba. Ar Wessu jau bija tāda bišku neviennozīmīga pieredze, bet tomēr viņi ir authorized serviss, ar garantiju, ir diezgan pretīmnākoši un atbild par savām kļūdām.
Ko Tu ieteiktu?
P.S. Ko starp citu par Mehaniku domā (krāsošanas ziņā)?

[ Šo ziņu laboja madcat9k, 26 Jul 2024, 00:48:31 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo