Online

Pašreiz BMWPower skatās 45 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 10.0

AutorsZiņojums
Kashelz
20. Jan 2008, 19:44 #1501

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E


2008-01-20 19:33, Modricimus rakstīja:
laikam ir bijis randiņš vārstiem un virzuļiem

iesaku pirkt jaunus vārstus (kur - nezinu ). lietotus nav jēga - vārstiem sēža cita, dilums cits, kāts vairāk vai mazāk padilis

kas tev tur ir ar to motoru - kaucik razabralsa

Vaarsti used, bet nu no ejosha buus, ta kaa gan jau izsliipees un buus labi, jauni maxaa pietiekami lai negribeetos tagad njemt, bet liikus toch nelikshu, piesliipeeshu tos un buus labs!

Ar dzineeju viss ir kulee, bloks sen atstaajis majvietu, virzulji iznjemti, iztiiriiti, jauni gredzeni ielikti, klokjene sameeriita, jaunas shaales saliktas, saljnjiki salikti, vel shis tas palicis un bloka apakshu likshu atpaklj tur kur dveeseliitei jaabuut Bet nu taa kaa vaarsti dazji nesmuki, tad nekur nesteidzos, jaunedelj jaskaak straadaat, pa brivdienaam gan pabeigshu! Jauna siksna suuknim, gjengjerim, rulji arii iegaadaati, itkaa sapirkts ir viss vaajdziigais, jaskruuvee tik
Offline
Modrs
20. Jan 2008, 20:12 #1502

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10360

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

Karoč bija problēmas ar eļļas spiedienu M10 motoram. kad karsts motors bija nostāvējis kādu laiku, spiedienu cēla ilgi. bija tāda sajūta, ka eļļa iztek no maģistrāles. Šajās brīvdienās pirms eļļas maiņas pielēju 1 litru petrolejas un ļāvu 30 min padarboties tukšgaitā. tad ļāvu motoram atdzist (lai eļļa ar notek karterī. noņēmu vārstu vāku - un tur viss kā izmazgāts .
visu nomainīju, un lai arī cik tas dīvaini nebūtu - augstākminētā problēma pazuda
filtrs tā paša ražotāja
kvz kas tur pa trombu bija iemeties motorā
Offline
Modrs
20. Jan 2008, 21:26 #1503

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10360

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

Kurš šeit ir īsts elektro guru. interesē tāds, kas rubī fišku par impulsģeneratoriem un citām radioelektro lietām
Offline
kro
20. Jan 2008, 21:33 #1504

Kopš: 17. Jan 2003

No: Ikšķile

Ziņojumi: 3508

Braucu ar: bmw bez jumta


2008-01-20 19:33, Modricimus rakstīja:

2008-01-20 04:37, Kashelz rakstīja:
hmm, kur lai njem dazjus M50B25 izpluudes vaarstus taisnus? Lieku kopaa savu dzineeju un kad doma bija saakt sliipeet, secinaaju, ka dazji tieshi izpluudnieki nav pilniibaa taisni A kapeec tik izpluude vien? Iepluudee viss kaa naakas


laikam ir bijis randiņš vārstiem un virzuļiem

iesaku pirkt jaunus vārstus (kur - nezinu ). lietotus nav jēga - vārstiem sēža cita, dilums cits, kāts vairāk vai mazāk padilis

kas tev tur ir ar to motoru - kaucik razabralsa


tas ka ir bijis randiņš ir skaidrs, bet jautājums kapēc ir bijis randiņš ? kompensatori? ir bijis varbūt čipots un apgriezieni nav bijuši ierobežoti, vārsta defekti hwz??
Offline
Staris
21. Jan 2008, 00:17 #1505

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

Kādam ir kādi gali SKONTO hallē?
Vajag apstiprinājumu kādam tur notiekošam pasākumam vasarā
Offline
Kashelz
21. Jan 2008, 01:52 #1506

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E


2008-01-20 21:33, kro rakstīja:

2008-01-20 19:33, Modricimus rakstīja:

2008-01-20 04:37, Kashelz rakstīja:
hmm, kur lai njem dazjus M50B25 izpluudes vaarstus taisnus? Lieku kopaa savu dzineeju un kad doma bija saakt sliipeet, secinaaju, ka dazji tieshi izpluudnieki nav pilniibaa taisni A kapeec tik izpluude vien? Iepluudee viss kaa naakas


laikam ir bijis randiņš vārstiem un virzuļiem

iesaku pirkt jaunus vārstus (kur - nezinu ). lietotus nav jēga - vārstiem sēža cita, dilums cits, kāts vairāk vai mazāk padilis

kas tev tur ir ar to motoru - kaucik razabralsa


tas ka ir bijis randiņš ir skaidrs, bet jautājums kapēc ir bijis randiņš ? kompensatori? ir bijis varbūt čipots un apgriezieni nav bijuši ierobežoti, vārsta defekti hwz??

Man aizdoma, ka zobi parlekushi klokjenes galeejam zobratam par vienu vieniibu, jo tas tads sadilis ir un var taa gadiities ja nejegaa mauc, jaamegjina jaunu iegaadaat, kjeede un pareejie zobrati izskataas daudz labaak un visticamaak kaut kad ir arii mainiiti! Pat nevar saliidzinaat klokjenes zobrata nodilumu ar eljas suuknja un sadalenes zobratiem! hvz kapeec taa
Offline
martinsg
21. Jan 2008, 04:31 #1507

Kopš: 21. Feb 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1307

Braucu ar: prieku

Meklētājs atrast nepalīdzēja, tādēļ griežos šeit.
Interisē, cik liels/mazs čakars ir nomāinīt m50b25 (e36 325i 94’) automātisko kārbu uz manuāli? Kur to būtu iespējams normāli, kvalitatīvi veikt? Aptuveni uz cik latiem būtu jārēķinās?

Paldies [ This message was edited by: _Speedz_ on 2008-01-21 04:35 ]
Offline
tuciz
21. Jan 2008, 09:01 #1508

Kopš: 29. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2172

Braucu ar: ko pagadas

Labrit kungi! varetu ludzu kads pateikt kur atrodas e46tajam pagriezienu relejejs?
Offline
GirtzB
21. Jan 2008, 10:02 #1509

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22126

Braucu ar: 2x(R6+LSD)


2008-01-21 04:31, _Speedz_ rakstīja:
Meklētājs atrast nepalīdzēja, tādēļ griežos šeit.
Interisē, cik liels/mazs čakars ir nomāinīt m50b25 (e36 325i 94’) automātisko kārbu uz manuāli? Kur to būtu iespējams normāli, kvalitatīvi veikt? Aptuveni uz cik latiem būtu jārēķinās?

Paldies

<font size=1>[ This message was edited by: _Speedz_ on 2008-01-21 04:35 ]</font>

agrāk aivars bauskā to darīja pa 50ls + automātkārba paliek viņa, nezinu kā ir tagad.

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
Modrs
21. Jan 2008, 10:27 #1510

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10360

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu


2008-01-21 10:00, Kaspich rakstīja:

2008-01-20 20:12, Modricimus rakstīja:
Karoč bija problēmas ar eļļas spiedienu M10 motoram. kad karsts motors bija nostāvējis kādu laiku, spiedienu cēla ilgi. bija tāda sajūta, ka eļļa iztek no maģistrāles. Šajās brīvdienās pirms eļļas maiņas pielēju 1 litru petrolejas un ļāvu 30 min padarboties tukšgaitā. tad ļāvu motoram atdzist (lai eļļa ar notek karterī. noņēmu vārstu vāku - un tur viss kā izmazgāts .
visu nomainīju, un lai arī cik tas dīvaini nebūtu - augstākminētā problēma pazuda
filtrs tā paša ražotāja
kvz kas tur pa trombu bija iemeties motorā

mok filtram atpakaljgaitas vaarsts bija ar defektu/kaads gruzis traapiijis..


defaltā to motoru filtri netiek aprīkoti ar pretvārstu. Bet es lietoju no Golf 2, jo tas filtrs ir lielāks un ar pretplūdes vārstu.

bet nu enivej, zashibis - jau biju nobriedis kkad jaukt ārā motoru un meklēt to gemaroju. a tagad viss kulē

Offline
SEMIGALL
21. Jan 2008, 11:07 #1511

Kopš: 10. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4693

Braucu ar: 3.2DID


2008-01-20 04:37, Kashelz rakstīja:
hmm, kur lai njem dazjus M50B25 izpluudes vaarstus taisnus? Lieku kopaa savu dzineeju un kad doma bija saakt sliipeet, secinaaju, ka dazji tieshi izpluudnieki nav pilniibaa taisni A kapeec tik izpluude vien? Iepluudee viss kaa naakas

izplūdes vārsti ir pakļauti lielākai termiskai slodzei
Offline
7788
21. Jan 2008, 11:31 #1512

Kopš: 21. Jan 2005

Ziņojumi: 2519

Braucu ar: fomoco


2008-01-21 11:07, SEMIGALL rakstīja:

2008-01-20 04:37, Kashelz rakstīja:
hmm, kur lai njem dazjus M50B25 izpluudes vaarstus taisnus? Lieku kopaa savu dzineeju un kad doma bija saakt sliipeet, secinaaju, ka dazji tieshi izpluudnieki nav pilniibaa taisni A kapeec tik izpluude vien? Iepluudee viss kaa naakas

izplūdes vārsti ir pakļauti lielākai termiskai slodzei


kads tur brinums, motors varits....
Offline
Kashelz
21. Jan 2008, 12:30 #1513

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E


2008-01-21 11:31, 7788 rakstīja:

2008-01-21 11:07, SEMIGALL rakstīja:

2008-01-20 04:37, Kashelz rakstīja:
hmm, kur lai njem dazjus M50B25 izpluudes vaarstus taisnus? Lieku kopaa savu dzineeju un kad doma bija saakt sliipeet, secinaaju, ka dazji tieshi izpluudnieki nav pilniibaa taisni A kapeec tik izpluude vien? Iepluudee viss kaa naakas

izplūdes vārsti ir pakļauti lielākai termiskai slodzei


kads tur brinums, motors varits....

Gruuti teikt, cik man bijis nekad nav karseets un galvu arii sameerija, nekad taa nebija pirms tam sliipeeta un ir praktiski taisna, hvz, nekas, bus citi vaarsti, piesliipees un ies dzineejs kaa naakas
Offline
SEMIGALL
21. Jan 2008, 12:43 #1514

Kopš: 10. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4693

Braucu ar: 3.2DID

ne par uzvārītu motoru ir runa
darba temperatūra ap 88-90 pēc celsija skalas,ja arī būtu 100-110 pēc celsija no tās starpības tiem izplūdes vārstiem ne silts ne auksts
izplūdes temperatūras ir 300-600 un vairāk atkrībā ,no modifikācijas un ,kā tiek slogots dzinējs
tās karstās gāzes tieši aptverot izplūdes vārstus izplūst kolektorā
ieplūdes vārstiem tur tā gaisa temp., 40-60 gradi tur tā starpība termiskajās slodzēs acīmredzama
Offline
viktos
21. Jan 2008, 12:50 #1515

Kopš: 13. Nov 2007

Ziņojumi: 8

Braucu ar: BMW

Ņemot nost aķi saskāros ar man nezināmu lietu...

1) noņēmu to dzlzi kas tur āķi vietā
2) noņēmu klemmes
3) atskrūvēju tādu garu skrūi kas kas nostiprina to apakšā

taisijos jau ņemt ārā, bet nolēmu paskatīties moz vēl kkur ir piestiprināts...

iraudziju tādu nelielu caurulīti(caurspīdīga, no mīksta materiāla, galos melni cietākas plastmasas savienojumi), kas ir ar vienu galu pie akumulatora, bet ar otru ieiet kkādā blokā ( tieši blakus akumulatoram).

Kas tas ir un kā rīkoties tālāk ?

BMW 525Tds, 2003, sedans...
Offline
Staris
21. Jan 2008, 12:51 #1516

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

ņem nost un daudz nedomā
Offline
viktos
21. Jan 2008, 12:52 #1517

Kopš: 13. Nov 2007

Ziņojumi: 8

Braucu ar: BMW

kas tā par caurulīti ?

un kādā veidā viņa jāņem nost ? (vienk izvilkt no akumulatora ?) [ This message was edited by: viktos on 2008-01-21 12:52 ]
Offline
Staris
21. Jan 2008, 13:05 #1518

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

tā truba ir akumulatoram domāta. Par funkcijām negribu iedziļināties. Man viņa vispār ir pievienota tikai akumulatoram un mētājas. Auto darbību tā trubiņa nenodrošina katrā gadījumā
Offline
Puce
21. Jan 2008, 13:43 #1519

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

man gan ieteica neizmantot tos 2Golfa filtrus tieši tā vārsta pēc.
Man vismaz ar to golfa filtru bija tā, ka aukstam motoram spiediens aš veselu minūti neparādījās..
Ja gribi lielāku filtru ņem no m20 motora.


2008-01-21 10:27, Modricimus rakstīja:
defaltā to motoru filtri netiek aprīkoti ar pretvārstu. Bet es lietoju no Golf 2, jo tas filtrs ir lielāks un ar pretplūdes vārstu.

bet nu enivej, zashibis - jau biju nobriedis kkad jaukt ārā motoru un meklēt to gemaroju. a tagad viss kulē




-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
martinsz
21. Jan 2008, 13:46 #1520

Kopš: 22. Nov 2003

Ziņojumi: 5903

Braucu ar: kartingu


2008-01-21 12:52, viktos rakstīja:
kas tā par caurulīti ?

un kādā veidā viņa jāņem nost ? (vienk izvilkt no akumulatora ?)

<font size=1>[ This message was edited by: viktos on 2008-01-21 12:52 ]</font>

Tā caurulīte ir domāta gadījumam, ja aķim šķidrumu sāk spiest ārā, lai nepielietu mašīnu ar skābi.

-----------------
...
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo