Autors | Ziņojums |
Kashelz | 20. Jan 2008, 19:44 |
#1501
|
|
Kopš: 09. Sep 2005
No: Kuldīga
Ziņojumi: 2178
Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E
|
2008-01-20 19:33, Modricimus rakstīja:
laikam ir bijis randiņš vārstiem un virzuļiem
iesaku pirkt jaunus vārstus (kur - nezinu ). lietotus nav jēga - vārstiem sēža cita, dilums cits, kāts vairāk vai mazāk padilis
kas tev tur ir ar to motoru - kaucik razabralsa
Vaarsti used, bet nu no ejosha buus, ta kaa gan jau izsliipees un buus labi, jauni maxaa pietiekami lai negribeetos tagad njemt, bet liikus toch nelikshu, piesliipeeshu tos un buus labs!
Ar dzineeju viss ir kulee, bloks sen atstaajis majvietu, virzulji iznjemti, iztiiriiti, jauni gredzeni ielikti, klokjene sameeriita, jaunas shaales saliktas, saljnjiki salikti, vel shis tas palicis un bloka apakshu likshu atpaklj tur kur dveeseliitei jaabuut Bet nu taa kaa vaarsti dazji nesmuki, tad nekur nesteidzos, jaunedelj jaskaak straadaat, pa brivdienaam gan pabeigshu! Jauna siksna suuknim, gjengjerim, rulji arii iegaadaati, itkaa sapirkts ir viss vaajdziigais, jaskruuvee tik |
Offline | |
|
Modrs | 20. Jan 2008, 20:12 |
#1502
|
|
Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 10360
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
| Karoč bija problēmas ar eļļas spiedienu M10 motoram. kad karsts motors bija nostāvējis kādu laiku, spiedienu cēla ilgi. bija tāda sajūta, ka eļļa iztek no maģistrāles. Šajās brīvdienās pirms eļļas maiņas pielēju 1 litru petrolejas un ļāvu 30 min padarboties tukšgaitā. tad ļāvu motoram atdzist (lai eļļa ar notek karterī. noņēmu vārstu vāku - un tur viss kā izmazgāts .
visu nomainīju, un lai arī cik tas dīvaini nebūtu - augstākminētā problēma pazuda
filtrs tā paša ražotāja
kvz kas tur pa trombu bija iemeties motorā |
Offline | |
|
Modrs | 20. Jan 2008, 21:26 |
#1503
|
|
Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 10360
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
| Kurš šeit ir īsts elektro guru. interesē tāds, kas rubī fišku par impulsģeneratoriem un citām radioelektro lietām |
Offline | |
|
kro | 20. Jan 2008, 21:33 |
#1504
|
|
Kopš: 17. Jan 2003
No: Ikšķile
Ziņojumi: 3508
Braucu ar: bmw bez jumta
|
2008-01-20 19:33, Modricimus rakstīja:
2008-01-20 04:37, Kashelz rakstīja:
hmm, kur lai njem dazjus M50B25 izpluudes vaarstus taisnus? Lieku kopaa savu dzineeju un kad doma bija saakt sliipeet, secinaaju, ka dazji tieshi izpluudnieki nav pilniibaa taisni A kapeec tik izpluude vien? Iepluudee viss kaa naakas
laikam ir bijis randiņš vārstiem un virzuļiem
iesaku pirkt jaunus vārstus (kur - nezinu ). lietotus nav jēga - vārstiem sēža cita, dilums cits, kāts vairāk vai mazāk padilis
kas tev tur ir ar to motoru - kaucik razabralsa
tas ka ir bijis randiņš ir skaidrs, bet jautājums kapēc ir bijis randiņš ? kompensatori? ir bijis varbūt čipots un apgriezieni nav bijuši ierobežoti, vārsta defekti hwz?? |
Offline | |
|
Staris | 21. Jan 2008, 00:17 |
#1505
|
|
Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| Kādam ir kādi gali SKONTO hallē?
Vajag apstiprinājumu kādam tur notiekošam pasākumam vasarā |
Offline | |
|
Kashelz | 21. Jan 2008, 01:52 |
#1506
|
|
Kopš: 09. Sep 2005
No: Kuldīga
Ziņojumi: 2178
Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E
|
2008-01-20 21:33, kro rakstīja:
2008-01-20 19:33, Modricimus rakstīja:
2008-01-20 04:37, Kashelz rakstīja:
hmm, kur lai njem dazjus M50B25 izpluudes vaarstus taisnus? Lieku kopaa savu dzineeju un kad doma bija saakt sliipeet, secinaaju, ka dazji tieshi izpluudnieki nav pilniibaa taisni A kapeec tik izpluude vien? Iepluudee viss kaa naakas
laikam ir bijis randiņš vārstiem un virzuļiem
iesaku pirkt jaunus vārstus (kur - nezinu ). lietotus nav jēga - vārstiem sēža cita, dilums cits, kāts vairāk vai mazāk padilis
kas tev tur ir ar to motoru - kaucik razabralsa
tas ka ir bijis randiņš ir skaidrs, bet jautājums kapēc ir bijis randiņš ? kompensatori? ir bijis varbūt čipots un apgriezieni nav bijuši ierobežoti, vārsta defekti hwz??
Man aizdoma, ka zobi parlekushi klokjenes galeejam zobratam par vienu vieniibu, jo tas tads sadilis ir un var taa gadiities ja nejegaa mauc, jaamegjina jaunu iegaadaat, kjeede un pareejie zobrati izskataas daudz labaak un visticamaak kaut kad ir arii mainiiti! Pat nevar saliidzinaat klokjenes zobrata nodilumu ar eljas suuknja un sadalenes zobratiem! hvz kapeec taa |
Offline | |
|
martinsg | 21. Jan 2008, 04:31 |
#1507
|
|
Kopš: 21. Feb 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1307
Braucu ar: prieku
| Meklētājs atrast nepalīdzēja, tādēļ griežos šeit.
Interisē, cik liels/mazs čakars ir nomāinīt m50b25 (e36 325i 94’) automātisko kārbu uz manuāli? Kur to būtu iespējams normāli, kvalitatīvi veikt? Aptuveni uz cik latiem būtu jārēķinās?
Paldies [ This message was edited by: _Speedz_ on 2008-01-21 04:35 ] |
Offline | |
|
tuciz | 21. Jan 2008, 09:01 |
#1508
|
|
Kopš: 29. May 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 2172
Braucu ar: ko pagadas
| Labrit kungi! varetu ludzu kads pateikt kur atrodas e46tajam pagriezienu relejejs? |
Offline | |
|
|
GirtzB | 21. Jan 2008, 10:02 |
#1509
|
|
Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22126
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
|
2008-01-21 04:31, _Speedz_ rakstīja:
Meklētājs atrast nepalīdzēja, tādēļ griežos šeit.
Interisē, cik liels/mazs čakars ir nomāinīt m50b25 (e36 325i 94’) automātisko kārbu uz manuāli? Kur to būtu iespējams normāli, kvalitatīvi veikt? Aptuveni uz cik latiem būtu jārēķinās?
Paldies
<font size=1>[ This message was edited by: _Speedz_ on 2008-01-21 04:35 ]</font>
agrāk aivars bauskā to darīja pa 50ls + automātkārba paliek viņa, nezinu kā ir tagad.
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE |
Offline | |
|
Modrs | 21. Jan 2008, 10:27 |
#1510
|
|
Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 10360
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
|
2008-01-21 10:00, Kaspich rakstīja:
2008-01-20 20:12, Modricimus rakstīja:
Karoč bija problēmas ar eļļas spiedienu M10 motoram. kad karsts motors bija nostāvējis kādu laiku, spiedienu cēla ilgi. bija tāda sajūta, ka eļļa iztek no maģistrāles. Šajās brīvdienās pirms eļļas maiņas pielēju 1 litru petrolejas un ļāvu 30 min padarboties tukšgaitā. tad ļāvu motoram atdzist (lai eļļa ar notek karterī. noņēmu vārstu vāku - un tur viss kā izmazgāts .
visu nomainīju, un lai arī cik tas dīvaini nebūtu - augstākminētā problēma pazuda
filtrs tā paša ražotāja
kvz kas tur pa trombu bija iemeties motorā
mok filtram atpakaljgaitas vaarsts bija ar defektu/kaads gruzis traapiijis..
defaltā to motoru filtri netiek aprīkoti ar pretvārstu. Bet es lietoju no Golf 2, jo tas filtrs ir lielāks un ar pretplūdes vārstu.
bet nu enivej, zashibis - jau biju nobriedis kkad jaukt ārā motoru un meklēt to gemaroju. a tagad viss kulē
|
Offline | |
|
SEMIGALL | 21. Jan 2008, 11:07 |
#1511
|
|
Kopš: 10. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 4693
Braucu ar: 3.2DID
|
2008-01-20 04:37, Kashelz rakstīja:
hmm, kur lai njem dazjus M50B25 izpluudes vaarstus taisnus? Lieku kopaa savu dzineeju un kad doma bija saakt sliipeet, secinaaju, ka dazji tieshi izpluudnieki nav pilniibaa taisni A kapeec tik izpluude vien? Iepluudee viss kaa naakas
izplūdes vārsti ir pakļauti lielākai termiskai slodzei
|
Offline | |
|
7788 | 21. Jan 2008, 11:31 |
#1512
|
|
Kopš: 21. Jan 2005
Ziņojumi: 2519
Braucu ar: fomoco
|
2008-01-21 11:07, SEMIGALL rakstīja:
2008-01-20 04:37, Kashelz rakstīja:
hmm, kur lai njem dazjus M50B25 izpluudes vaarstus taisnus? Lieku kopaa savu dzineeju un kad doma bija saakt sliipeet, secinaaju, ka dazji tieshi izpluudnieki nav pilniibaa taisni A kapeec tik izpluude vien? Iepluudee viss kaa naakas
izplūdes vārsti ir pakļauti lielākai termiskai slodzei
kads tur brinums, motors varits.... |
Offline | |
|
Kashelz | 21. Jan 2008, 12:30 |
#1513
|
|
Kopš: 09. Sep 2005
No: Kuldīga
Ziņojumi: 2178
Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E
|
2008-01-21 11:31, 7788 rakstīja:
2008-01-21 11:07, SEMIGALL rakstīja:
2008-01-20 04:37, Kashelz rakstīja:
hmm, kur lai njem dazjus M50B25 izpluudes vaarstus taisnus? Lieku kopaa savu dzineeju un kad doma bija saakt sliipeet, secinaaju, ka dazji tieshi izpluudnieki nav pilniibaa taisni A kapeec tik izpluude vien? Iepluudee viss kaa naakas
izplūdes vārsti ir pakļauti lielākai termiskai slodzei
kads tur brinums, motors varits....
Gruuti teikt, cik man bijis nekad nav karseets un galvu arii sameerija, nekad taa nebija pirms tam sliipeeta un ir praktiski taisna, hvz, nekas, bus citi vaarsti, piesliipees un ies dzineejs kaa naakas |
Offline | |
|
SEMIGALL | 21. Jan 2008, 12:43 |
#1514
|
|
Kopš: 10. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 4693
Braucu ar: 3.2DID
| ne par uzvārītu motoru ir runa
darba temperatūra ap 88-90 pēc celsija skalas,ja arī būtu 100-110 pēc celsija no tās starpības tiem izplūdes vārstiem ne silts ne auksts
izplūdes temperatūras ir 300-600 un vairāk atkrībā ,no modifikācijas un ,kā tiek slogots dzinējs
tās karstās gāzes tieši aptverot izplūdes vārstus izplūst kolektorā
ieplūdes vārstiem tur tā gaisa temp., 40-60 gradi tur tā starpība termiskajās slodzēs acīmredzama
|
Offline | |
|
viktos | 21. Jan 2008, 12:50 |
#1515
|
|
Kopš: 13. Nov 2007
Ziņojumi: 8
Braucu ar: BMW
| Ņemot nost aķi saskāros ar man nezināmu lietu...
1) noņēmu to dzlzi kas tur āķi vietā
2) noņēmu klemmes
3) atskrūvēju tādu garu skrūi kas kas nostiprina to apakšā
taisijos jau ņemt ārā, bet nolēmu paskatīties moz vēl kkur ir piestiprināts...
iraudziju tādu nelielu caurulīti(caurspīdīga, no mīksta materiāla, galos melni cietākas plastmasas savienojumi), kas ir ar vienu galu pie akumulatora, bet ar otru ieiet kkādā blokā ( tieši blakus akumulatoram).
Kas tas ir un kā rīkoties tālāk ?
BMW 525Tds, 2003, sedans... |
Offline | |
|
Staris | 21. Jan 2008, 12:51 |
#1516
|
|
Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| ņem nost un daudz nedomā |
Offline | |
|
|
viktos | 21. Jan 2008, 12:52 |
#1517
|
|
Kopš: 13. Nov 2007
Ziņojumi: 8
Braucu ar: BMW
| kas tā par caurulīti ?
un kādā veidā viņa jāņem nost ? (vienk izvilkt no akumulatora ?) [ This message was edited by: viktos on 2008-01-21 12:52 ] |
Offline | |
|
Staris | 21. Jan 2008, 13:05 |
#1518
|
|
Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| tā truba ir akumulatoram domāta. Par funkcijām negribu iedziļināties. Man viņa vispār ir pievienota tikai akumulatoram un mētājas. Auto darbību tā trubiņa nenodrošina katrā gadījumā |
Offline | |
|
Puce | 21. Jan 2008, 13:43 |
#1519
|
|
Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6425
Braucu ar: BMW 315 e21
| man gan ieteica neizmantot tos 2Golfa filtrus tieši tā vārsta pēc.
Man vismaz ar to golfa filtru bija tā, ka aukstam motoram spiediens aš veselu minūti neparādījās..
Ja gribi lielāku filtru ņem no m20 motora.
2008-01-21 10:27, Modricimus rakstīja:
defaltā to motoru filtri netiek aprīkoti ar pretvārstu. Bet es lietoju no Golf 2, jo tas filtrs ir lielāks un ar pretplūdes vārstu.
bet nu enivej, zashibis - jau biju nobriedis kkad jaukt ārā motoru un meklēt to gemaroju. a tagad viss kulē
----------------- J.K.jr.bad.
[url=http://www.adparts.eu/][/url] |
Offline | |
|
martinsz | 21. Jan 2008, 13:46 |
#1520
|
|
Kopš: 22. Nov 2003
Ziņojumi: 5903
Braucu ar: kartingu
|
2008-01-21 12:52, viktos rakstīja:
kas tā par caurulīti ?
un kādā veidā viņa jāņem nost ? (vienk izvilkt no akumulatora ?)
<font size=1>[ This message was edited by: viktos on 2008-01-21 12:52 ]</font>
Tā caurulīte ir domāta gadījumam, ja aķim šķidrumu sāk spiest ārā, lai nepielietu mašīnu ar skābi.
----------------- ... |
Offline | |
|