Online

Pašreiz BMWPower skatās 215 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Auto gāze

AutorsZiņojums
balticlpg
16. Apr 2015, 15:15 #14981

Kopš: 05. Feb 2014

No: Sigulda

Ziņojumi: 135

Braucu ar: VW PASSAT B6 2.0 TFSI powered with LPG by ICOM JTG HP


16 Apr 2015, 15:11:10 Tikai_lasu rakstīja:
Tu domā gāzi caur benzīna sprauslām?
Kā tur būs ar spiedieniem un sprauslu ražību?


Jautājums vietā!!!, Nu neies MPI gāze caur OE sprauslām. Uztaisīt var, bet izmaksas - augstākas kā LiquidSi!
Offline
balticlpg
16. Apr 2015, 15:16 #14982

Kopš: 05. Feb 2014

No: Sigulda

Ziņojumi: 135

Braucu ar: VW PASSAT B6 2.0 TFSI powered with LPG by ICOM JTG HP


16 Apr 2015, 15:14:59 BMW-Valcha rakstīja:

16 Apr 2015, 15:11:10 Tikai_lasu rakstīja:
Tu domā gāzi caur benzīna sprauslām?
Kā tur būs ar spiedieniem un sprauslu ražību?

vajag dabūt slapju cirkulējošu propānu degvielas rampā ar 3,5 bar


Laba doma, uzliekam mega dzesētāju - vajag -35 grādus, un tad LPG sūknis pacels 3.5 bar no 0 bar pie -35 grādiem. - Artikā vajadzētu strādāt!!!
Offline
BMW-Valcha
16. Apr 2015, 16:03 #14983

Kopš: 09. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1358

Braucu ar: gāzi


16 Apr 2015, 15:16:40 balticlpg rakstīja:

16 Apr 2015, 15:14:59 BMW-Valcha rakstīja:

16 Apr 2015, 15:11:10 Tikai_lasu rakstīja:
Tu domā gāzi caur benzīna sprauslām?
Kā tur būs ar spiedieniem un sprauslu ražību?

vajag dabūt slapju cirkulējošu propānu degvielas rampā ar 3,5 bar


Laba doma, uzliekam mega dzesētāju - vajag -35 grādus, un tad LPG sūknis pacels 3.5 bar no 0 bar pie -35 grādiem. - Artikā vajadzētu strādāt!!!

norm, kondiška var dzesēt
Offline
kexxx
16. Apr 2015, 20:03 #14984

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:


16 Apr 2015, 15:02:45 dainiiz rakstīja:

16 Apr 2015, 14:49:32 balticlpg rakstīja:

16 Apr 2015, 14:45:10 dainiiz rakstīja:
nu kapeec taa suuda poga jaaiebaaz tik redzamaa vietaa? Tas nav pretiigi juusupraat?
Nav runa par to vai brauc ar gaazi, vai nee un vai par to kaads var pasmaidiit, bet taa poga ir vienkaarsi PRETIIGA !!!! it seviski uz q7




Nu nevajag tak tā cepties, kur klients prasīja, tur ielikām. , Kas maksā tas pasūta mūziku, kas komentē, tas tikai skatās uz... bildēm....


kapeec taads komentaars? tapeec, ka arii laiku atpakal uzstaadiju gazes iekartu, man uzreiz meistars prasiija, kur veelaties pielikt so skaistu salona atribuutu.

Smuki nolika piipmanu traucinaa, nekriit aciis un viss ir smuki.

Neticu, ka saimnieks tiesi tur veeleejaas

Varbuut bamperi arii vajadzeeja piedaavaat sagraziit, taa tachu buutu leetaak, kaa uzstaadiit apsleepto


kāda velna pēc jābāž tā poga kaut kur pakaļā? man personīgi patīk, ka ir redzamā un labi aizsniedzamā vietā... tā ka- cik cilvēku, tik viedokļu
Offline
Tikai_lasu
16. Apr 2015, 21:17 #14985

Kopš: 12. Dec 2013

Ziņojumi: 1126

Braucu ar:


16 Apr 2015, 16:03:55 BMW-Valcha rakstīja:

16 Apr 2015, 15:16:40 balticlpg rakstīja:
Laba doma, uzliekam mega dzesētāju - vajag -35 grādus, un tad LPG sūknis pacels 3.5 bar no 0 bar pie -35 grādiem. - Artikā vajadzētu strādāt!!!

norm, kondiška var dzesēt

Nav nemaz tik nereāli. Ja var ticēt šitam:

tad ar vasaras LPG tas strādās līdz +20, ar ziemas līdz +5 grādiem. Nekādu Arktiku nemaz nevajag...

[ Šo ziņu laboja Tikai_lasu, 16 Apr 2015, 21:17:41 ]

Offline
balticlpg
16. Apr 2015, 21:55 #14986

Kopš: 05. Feb 2014

No: Sigulda

Ziņojumi: 135

Braucu ar: VW PASSAT B6 2.0 TFSI powered with LPG by ICOM JTG HP

Gāzi īsti nevar spiest vienā punktā, nepieciešama cirkulācija - bez abratkas motortelpas siltums to gala punktā pārvērtīs gāzveidā un tas neder, vajadzīga abratka, tiklīdz ir abratka, cirkulējot tā motortelpā uzsilst un jau pēc pāris km sasilda arī gāzi balonā, paceļas spiediens.
Offline
Tikai_lasu
17. Apr 2015, 10:48 #14987

Kopš: 12. Dec 2013

Ziņojumi: 1126

Braucu ar:

Tak pofig, kāds spiediens balonā- tādēļ ir izgudroti reduktori. Svarīgi lai reikā tā gāze šķidrā veidā būtu ar tādu spiedienu, kādu tur sprauslas, vai vēl ideālāk, ar tādu, ar kādu strādā oriģinālā sistēma.

Skaidrs, ka masveida ražotājs nevar atļauties balansēt uz naža asmens un izmantos tādu spiedienu, lai ar jebkuru gāzi, jebkurā temperatūrā viņa būtu šķidra.
Valča gan var atļauties uzbūvēt gāzmobīli, kuru pilda tikai ar vasaras gāzi. Karogs rokās un uz priekšu!
Offline
kkas
18. Apr 2015, 18:43 #14988

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9318

Braucu ar: Alfu

probza šitāda, wtf?. uz gāzes brīvgaitā un bez slodzes 4 cilindrs principā nestrādā. interesanti ka slodzē viss ok.
uz benzīna viss ok. spoles mainītas vietām, sveces jaunas. sprauslas HANA EG2000.

[ Šo ziņu laboja kkas, 18 Apr 2015, 18:56:06 ]

Offline
kexxx
18. Apr 2015, 18:52 #14989

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:


18 Apr 2015, 18:43:59 kkas rakstīja:
probza šitāda, wtf?. uz gāzes brīvgaitā un bez slodzes 4 cilindrs principā nestrādā. interesanti ka slodzē viss ok.
uz benzīna viss ok. spoles mainītas vietām, sveces jaunas. sprauslas HANA EG2000.




pielikumu nerāda...
samaini vietām 4tajam un 3šajam cilindram gāzes spraustas- ja problēma pārlec uz 3. cilindru- vainīga gāzes sprausla

EDIT: apskatot salaboto pielikumu, vēl viena teorija- sūdīgs kontakts štekerī pie spoles, manējam lolvo ar līdzīgi bija

[ Šo ziņu laboja kexxx, 18 Apr 2015, 20:33:09 ]

Offline
kkas
18. Apr 2015, 21:16 #14990

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9318

Braucu ar: Alfu

it kā kustināju štekeri, nekas nemainās, uz benzīna jau viss ok. gāzes sprauslas pamainīt diezgan liels čakars. vnk domāju vai gāzes sprausla tā var nomirt, ka slodzē tipa strādā.
Offline
kexxx
18. Apr 2015, 21:24 #14991

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:


18 Apr 2015, 21:16:24 kkas rakstīja:
it kā kustināju štekeri, nekas nemainās, uz benzīna jau viss ok. gāzes sprauslas pamainīt diezgan liels čakars. vnk domāju vai gāzes sprausla tā var nomirt, ka slodzē tipa strādā.



gāzes sprauslas samainīt nekādam čakaram nevajadzētu būt- samaini vietām šļauciņas, kas nāk no sprauslām uz kolektoru un attiecīgo sprauslu štekerus

Offline
wfuk
19. Apr 2015, 23:47 #14992

Kopš: 11. Jun 2014

Ziņojumi: 293

Braucu ar:

varbut zin kads kas pa problemu man varetu but gazei?

Vietējais kantoris kur liku gāzi kā uzzināju aizklapējies ciet,nav kur tagad aizvest apskatīt īsti, varbut labi vien ir,kkā hujovā ielika to gāzi bet nobraukti jau ~70,000km un problemas isti nekad nav bijushas lidz nesen sākās...
Kad apstājas kkur un vnk stāv izklausās ka kautkāds missfire būtu, skaņas visādas interesantas kurām tur noteikti nevajadzētu būt-ķip nevienmērīgi strādā kautkas,un var just ka mašīna tā bisk mazliet pavibrē ar tām skaņām ari , varbūt arī mazliet mazāk jaudas ir palicies arī. Itkā braucot neko nevar sajust,viss ok,varbūt vienkārši nedzirdu,tikai kad apstājās un stāv kautkur.

Pārslēdzoties uz benzinu viss ok pok strādā smuki kā tam būtu jābūt un nekādas dīvainas skaņas arī nav. Nomainīju abus filtrus pats tai gāzes iekārtai,nekādu izmaiņu no tā.
Varētu būt ka sprauslas iet uz beigām?
Offline
BMW-Valcha
20. Apr 2015, 09:21 #14993

Kopš: 09. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1358

Braucu ar: gāzi


19 Apr 2015, 23:47:49 wfuk rakstīja:
varbut zin kads kas pa problemu man varetu but gazei?

Vietējais kantoris kur liku gāzi kā uzzināju aizklapējies ciet,nav kur tagad aizvest apskatīt īsti, varbut labi vien ir,kkā hujovā ielika to gāzi bet nobraukti jau ~70,000km un problemas isti nekad nav bijushas lidz nesen sākās...
Kad apstājas kkur un vnk stāv izklausās ka kautkāds missfire būtu, skaņas visādas interesantas kurām tur noteikti nevajadzētu būt-ķip nevienmērīgi strādā kautkas,un var just ka mašīna tā bisk mazliet pavibrē ar tām skaņām ari , varbūt arī mazliet mazāk jaudas ir palicies arī. Itkā braucot neko nevar sajust,viss ok,varbūt vienkārši nedzirdu,tikai kad apstājās un stāv kautkur.

Pārslēdzoties uz benzinu viss ok pok strādā smuki kā tam būtu jābūt un nekādas dīvainas skaņas arī nav. Nomainīju abus filtrus pats tai gāzes iekārtai,nekādu izmaiņu no tā.
Varētu būt ka sprauslas iet uz beigām?


sveces, pīpes (vadi) sprauslas, spoles
bez diagnostikas neiztikt

[ Šo ziņu laboja BMW-Valcha, 20 Apr 2015, 09:45:46 ]

Offline
kexxx
20. Apr 2015, 17:59 #14994

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:


19 Apr 2015, 23:47:49 wfuk rakstīja:

Varētu būt ka sprauslas iet uz beigām?



kādas sprauslas stāv? ja valtekveidīgie, tad būtu diezgan loģiski, ka iet uz beigām...
un cik sen sveces mainītas?
Offline
RaiviS4
20. Apr 2015, 18:23 #14995

Kopš: 04. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 107

Braucu ar: 2.7TT

Piestartējot auto nopīkst trīs reizes gāzes modulis (nezinu kā pareizi sauc),kur rāda balona tilpumu. Var kāds pakomentēt, ko tas nozīme? Iepriekš nekas nepīkstēja, vakar sāka pīkstēt

[ Šo ziņu laboja RaiviS4, 20 Apr 2015, 18:31:31 ]

Offline
valzirgs
20. Apr 2015, 18:38 #14996

Kopš: 03. Jul 2011

Ziņojumi: 87

Braucu ar: e39

kāds Liepājā var uztaisīt apkopi un pieslēgt pie kompja paskatīties līknes e39 gāzmobīlim? 4.paaudze, kme silver, kompis laikam zenit pro.
Offline
wfuk
20. Apr 2015, 18:47 #14997

Kopš: 11. Jun 2014

Ziņojumi: 293

Braucu ar:


20 Apr 2015, 17:59:24 kexxx rakstīja:

19 Apr 2015, 23:47:49 wfuk rakstīja:

Varētu būt ka sprauslas iet uz beigām?



kādas sprauslas stāv? ja valtekveidīgie, tad būtu diezgan loģiski, ka iet uz beigām...
un cik sen sveces mainītas?

Ja godīgi kkad teica kādas licis bet vai es atceros pec 3is gadiem , virsu nekur nav rakstits/markets voot hvz. cik tagad skatos pec papīra rakstīts ka garantija šīm 30k km ,lololol
Mosk kādam ir ideja kas tās pa sprauslām?
Sveces, Iespējams ka nav mainītas vispār tai mašīnai pie sava 250k nobraukuma, galīgi nedomāju ka ar svecēm tur kāda problēma jo uz benzīna iet pilnīgi perfekti, mainīt arī negribu, 8nas gabalas vajadzīgas ne no lētā gala ,kkad biju izvilcis ārā pārbaudīt nesaistīti ar šo pēc skata vismaz izskatījās 10/10

Katrā ziņā laikam būs jāved baudīt pie lpgpower.lv kad brīvāks laiks, bet ir kādam ideja kas tās par sprauslām varētu būt?


[ Šo ziņu laboja wfuk, 20 Apr 2015, 19:04:14 ]

Offline
kexxx
20. Apr 2015, 19:49 #14998

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:


20 Apr 2015, 18:23:31 RaiviS4 rakstīja:
Piestartējot auto nopīkst trīs reizes gāzes modulis (nezinu kā pareizi sauc),kur rāda balona tilpumu. Var kāds pakomentēt, ko tas nozīme? Iepriekš nekas nepīkstēja, vakar sāka pīkstēt


meklē gāzes kompja manuāli, tajā vajadzētu būt rakstītam... varbūt kāda kļūda iekārtai, varbūt laiks apkopei pienācis utt...
Offline
PASSATizhi
20. Apr 2015, 19:52 #14999

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp

valteki sen prasās uz miseni. un 70 tkm arī priekš reduktora ir daudz. ja sveces liekas dārgas, samaini tikai pusi, gan ta alfa nemanīs
Offline
kexxx
20. Apr 2015, 19:54 #15000

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:


20 Apr 2015, 18:47:01 wfuk rakstīja:

20 Apr 2015, 17:59:24 kexxx rakstīja:

19 Apr 2015, 23:47:49 wfuk rakstīja:

Varētu būt ka sprauslas iet uz beigām?



kādas sprauslas stāv? ja valtekveidīgie, tad būtu diezgan loģiski, ka iet uz beigām...
un cik sen sveces mainītas?

Ja godīgi kkad teica kādas licis bet vai es atceros pec 3is gadiem , virsu nekur nav rakstits/markets voot hvz. cik tagad skatos pec papīra rakstīts ka garantija šīm 30k km ,lololol
Mosk kādam ir ideja kas tās pa sprauslām?
Sveces, Iespējams ka nav mainītas vispār tai mašīnai pie sava 250k nobraukuma, galīgi nedomāju ka ar svecēm tur kāda problēma jo uz benzīna iet pilnīgi perfekti, mainīt arī negribu, 8nas gabalas vajadzīgas ne no lētā gala ,kkad biju izvilcis ārā pārbaudīt nesaistīti ar šo pēc skata vismaz izskatījās 10/10

Katrā ziņā laikam būs jāved baudīt pie lpgpower.lv kad brīvāks laiks, bet ir kādam ideja kas tās par sprauslām varētu būt?




sprauslas Rosso (kā jau rakstīts uz uzlīmes)- tas pats Valteks, tikai ar citu nosaukumu
svecēm darbam uz gāzes ir ĻOTI liela nozīme, pie tam gāzi grūtāk aizdedzināt- uz beņas sveces var strādāt OK, a uz gāzes- sūdīgi

par LPGPOWER ļoti laba doma, pēc tam atraksti, kas par vainu bija
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo